quote:Compelling performances byand the talented, sadly missed
. This was
's last sortie into
writing before his death and the charm is totally evident. A sentimental journey through a troubled young woman's life, this is a wonderfully detailed story that lingers
Welke film?quote:There are treasures to be found here, however. A few of them - strange ones that perhaps only a film obsessive could appreciate - are the subtle stylistic tributes to, such as the use of an iris shot (a shot beginning or ending in a circle that opens or closes). Another moment when I sensed
's presence was when
discovers that her lover had been shipped out with the army to Indochina. She glimpses him in a newsreel, and this glimpse combines
's love of arbitrary coincidence, and his faith that you could find out almost everything of importance just by going to the movies.
Alsof het over 2 verschillende films gaatquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind die opmerking "niet bij elkaar horend" ook zo vaag
2 reviewersquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind die opmerking "niet bij elkaar horend" ook zo vaag
quote:, the young star of
has a fascinating opacity. At first glance, her features appear to have been too clumsily arranged for the camera to make sense of them. The chin, it seems, is too big and the eyes too cloaked and dim, and watching her, you may feel that her face doesn't "read" in the way that actresses' faces are supposed to. There's something blunted about it, something squelched, but it's exactly this blankness that draws you in.
Leuke avatar, met het goede been uit bed gestaptquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:06 schreef twentemeisje het volgende:![]()
![]()
quote:plays
, a 16-year-old who pouts through her long days at school, then runs off, slips into high heels and begins a sticky-fingered tour of local boutiques. Initially she seems dull-witted, but when she hikes up her skirt in a lingerie shop to slip a piece of expensive underwear over her garter belt, the planning and technique in her thievery is evident.
is a wild child of sorts, seemingly incapable of acting out of anything other than expedient self-interest.
houd jij van kikkersquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:11 schreef GFP het volgende:
[..]
Leuke avatar, met het goede been uit bed gestapt![]()
Ontopic...
Ik zou bijna denken dat dit over Kate Winslet gaat, maar da's dan mijn mening...
Sinds ik een regenseizoen heb mee gemaakt in Bali niet meer nee...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
houd jij van kikkers![]()
quote:The feel of the movie is dead-on for capturing postwar France in 1950: The costumes, the sets, the automobiles, the Pathé newsreels and the period music all conjure a bygone era with style. Alain Jomy's impressionistic soundtrack recalls the best scores of Georges Delarue.is a poetic, beautiful, moral tale, but never moralizing. It's easy to relate to
's predicament, the urge of the adolescent to break the chains of society. Director
uses this fable to teach the important lesson that one can only learn from life by having lived it.
en volgens die opmerking van ranja niet eens zo oud, misschien begin jaren 80quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:13 schreef GFP het volgende:
Een franse film en dolle_hond weet het niet![]()
Het moet niet gekker worden
Volgens mij neemt iemand straks een sprintje naar de videotheekquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en volgens die opmerking van ranja niet eens zo oud, misschien begin jaren 80
eind jaren 80 zelfs.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en volgens die opmerking van ranja niet eens zo oud, misschien begin jaren 80
ik niet, ik heb niet eens een pasje. ik betrek ze op een andere manier (ebay bv.)quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:28 schreef GFP het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iemand straks een sprintje naar de videotheek
quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik niet, ik heb niet eens een pasje. ik betrek ze op een andere manier (ebay bv.)
ik heb zo'n vermoeden dat de hoofdrol door Sandrine Bonnair wordt gespeeld. Ik weet alleen de titel niet. enkele jaren voor Sans toit ni loi
Ik zou niet weten waar mijn verkeerde been zitquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:11 schreef GFP het volgende:
[..]
Leuke avatar, met het goede been uit bed gestapt![]()
Ontopic...
Ik zou bijna denken dat dit over Kate Winslet gaat, maar da's dan mijn mening...
Jij bent wel erg van de felicitatiecommissie héquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
gefeliciteerd ranja. ik dacht dat het morgen pas zou zijn.
ik doe t hier, daar weet iedereen het al
JAAAA, ranja Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:10 schreef Eluc het volgende:
Feli ranja
dank je, en zie profiel en oordeel zelfquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
JAAAA, ranja Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en ben je nu een oude zak geworden ?![]()
helemaal niet dus! we schelen nl. niet veel...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:15 schreef ranja het volgende:
dank je, en zie profiel en oordeel zelf
Klopt, maar je zou moeten weten wat voor nummers op dit album staan voor je wat aan die hint hebtquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
je avatar is toch april march
aha, doet dus mee in FLF. maar of ik in mijn mailbox mag kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef ranja het volgende:
1 naam goed
De film staat al op 2 punten. Scanman waar ben je
Dat ligt eraan...ga je dan ook een franse film vragenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aha, doet dus mee in FLF. maar of ik in mijn mailbox mag kijken
en weet je nu zonder opzoeken wie de hoofdrolspeelster is?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:53 schreef GFP het volgende:
Volgens mijn research moet het dan deze zijn...
La petite voleuse (1988-FRA) [The little Thief]
Dat staat helaas niet in het lijstje van dolle_hond, had ie er eigenlijk nog wel bij mogen zettenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef ranja het volgende:
[..]
en weet je nu zonder opzoeken wie de hoofdrolspeelster is?
Dat heb ik nou altijd al willen hebben, een rood kruisje voor je verjaardag...quote:
Viespeukquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:18 schreef GFP het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd al willen hebben, een rood kruisje voor je verjaardag...
Ik ben stinkjaloers!
die speelt ook in Ma femme est une actrice, deze week in de Tour de Francequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:18 schreef ranja het volgende:
Nou ja, vooruit... doe ik gewoon GFP +1
hoofdrolspeelster is Charlotte Gainsbourg.
ben nu net thuis, vandaar dat ik even 2 uur niks van me liet horen
Ik neem het jou dan ook erg kwalijk dat je deze vraag 27 uur hebt laten staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die speelt ook in Ma femme est une actrice, deze week in de Tour de France
ik heb de recensie gisterenmiddag in de biosmail ontvangenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik neem het jou dan ook erg kwalijk dat je deze vraag 27 uur hebt laten staan
Helaas...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb de recensie gisterenmiddag in de biosmail ontvangen
ontopic: Wayne's world
Heel ander genre...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
this is spinal tap
Laat de titel eens rijmenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:19 schreef hornage het volgende:
Volgens mij is dat die foute film.. mmm
The Driller Murderer ofzo?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:21 schreef hornage het volgende:
ownee, The Driller Killer
Komkommertijd op werkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:35 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
Hee GFP-tje, ge bent weer volop in de strijd hè?
Ik snap dan ineens weer wel waarom deze film maar 2 stemmen heeft in het FLT tot nu toequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik neem het jou dan ook erg kwalijk dat je deze vraag 27 uur hebt laten staan
Omdat je smaak hebtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik snap dan ineens weer wel waarom deze film maar 2 stemmen heeft in het FLT tot nu toe
Waarom ken ik altijd films die niemand anders kent en ken ik geen films die iedereen kent
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Omdat je smaak hebt
hij zorgt ervoor dat hij die bom uit de postbus haalt. hij wilde de dood van het meisje voorkomenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:48 schreef hornage het volgende:
yeah! mmm, ff intelectueel vraagje van mij..
The Butterfly Effect, wat verandert Evan om in de realiteit te komen dat Lenny vastgesnoerd in een gesticht zit en wat was eigenlijk zijn bedoeling?
Timetravel is op zich al paradoxaalquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Phennim het volgende:
"voordat hij daarna" ?
yep heel goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef Phennim het volgende:
Lenny vermoord Kayleigh's broer, toen hij eigelijk de hond moest redden
quote:The Butterfly Effect, wat verandert Evan om in de realiteit te komen dat Lenny vastgesnoerd in een gesticht zit en wat was eigenlijk zijn bedoeling?
De vraag is wat verandert Evan en het antwoord is Lenny vermoord(t).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:31 schreef Phennim het volgende:
Lenny vermoord Kayleigh's broer, toen hij eigelijk de hond moest redden
Je hebt gelijk, maar jij vergat het originele motief van Evan.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:37 schreef Omega het volgende:
De vraag is wat verandert Evan en het antwoord is Lenny vermoord(t).
..
Ja ik ben een pietje precies![]()
![]()
animatig?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:55 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het er 'animatie-achtig' uitzien...
Ik heb maar een handje vol van die films gezien..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
TM en Phennim : nog wel stemmen in het FLF - tournament
quote:far from heaven
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:26 schreef victorinox het volgende:
Volgens mij brand er iets bij een bepaald aantal graden...
Ik heb alleen geen tijd voor een nieuwe vraag.![]()
Fahrenheit 451: The temperature at which paper burns.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
Dan kop ik 'm maar in... Fahrenheit 451met Julie Christie?
Daar wordt een remake van gemaakt
als ik me niet vergis....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:42 schreef dolle_hond het volgende:
marlon brando
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Battleship Potemkin?
quote:Ik vond het een aardige film totdat ik 'The Parallax View' zag. Die film bleek bijna hetzelfde verhaal te hebben, maar is alleen 20 jaar eerder gemaakt.
quote:Vind het einde lekker onvoorspelbaar en helemaal geen "american hero"-gehalte hebben... I like that
quote:Prachtig de sfeer van die film. Ik weet al precies wat er gaat gebeuren, maar toch voel je je ongemakkelijk.
Fokkers over welke film?quote:Steengoeie film! Net op het moment dat ik het door dacht te hebben, ging het de compleet andere kant op![]()
Vooral het einde vond ik meesterlijk, al blijf je wel met een ontzettend kutgevoel achter
Nope.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
en ik zou wel eens willen weten welke Fokkers
misschien weer The Butterfly Effect
quote:1 van de allervetste openingsscènes óóit, maar daarna...
nee, niet echt een grote favoriet...
quote:eindelijk heb ik hem ook gezien
echt supersupervette film.......precies zoals iedereen zei
ook eens een amerikaanse film met een 'slecht' einde.....echt cool
quote:Mooie film, daar blijf je nog wel even over doordenken. Eigenlijk is het einde de logische consequentie van alles wat er aan vooraf is gegaan. Dat wat in de colleges wordt verteld blijkt erg juist te kloppen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:28 schreef Eluc het volgende:
Veel quotes doen me denken aan Requiem for a Dream, anderen maken dat weer onmogelijk.
quote:Ok... ik heb'm gister gekeken maar het einde heb ik niet afgewacht. Erg flauwe film. Hij kon me echt totaal niet boeien... ik ben afgehaakt om ca. 22:15 toen hij met de fbi praatte en niet vertelde dat z'n zoon ontvoerd was. Toen kreeg ik het idee dat het zo'n ontzettend standaard film zou gaan worden waar in het eind de hoofdrolspeler in eigen huis belaagd wordt door de vijand en uiteindelijk wint. Zoals er ongeveer 48 per jaar gemaakt worden.
Echt zonde van m'n tijd deze film (en dan te bedenken dat ik nog 2 films opgenomen heb van de week die ik dus nog niet heb bekeken).
Dat is niet fout.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:33 schreef GFP het volgende:
Arlington Road
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Marty Feldman?
Idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:50 schreef ranja het volgende:
die laatste review was van mij
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Malcolm McDowell?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:56 schreef SODA het volgende:
Judge Reinhold?
jongerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:02 schreef dolle_hond het volgende:
paul newman
Amerikaan, geboren in 1969quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
guy pearce
2 oscarnominaties, één voor hoofdrol, één voor bijrolquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
dunne, redelijk jonge amerikaan
keanu reeves is toch ook al ouder
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:44 schreef ranja het volgende:
Steve Buscemi? of is die ook ouder?
zou best kunnen, die komt iig uit 69quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:20 schreef Oscar-Wilde het volgende:
edward norton
en hij lijkt er erg veel opquote:Op zaterdag 10 juli 2004 06:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou best kunnen, die komt iig uit 69
tjaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:28 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
en hij lijkt er erg veel op
Ik ben wakker!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:20 schreef Oscar-Wilde het volgende:
edward norton
haiquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
WOW lekker
chotto matte kudazai
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Girl with a pearl earring?
ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:41 schreef ranja het volgende:
Far and away?
LOL enquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:45 schreef ranja het volgende:
LOTR Return of the king
is wel bekend
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:45 schreef Phennim het volgende:
Cold mountain?
Earth vs. The Flying DVD'squote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:44 schreef Oscar-Wilde het volgende:
The Lorddecides to abdicate his throne to his three sons in an inexplicable act of vanity/ silliness/ big-heartedness.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:12 schreef victorinox het volgende:
Steve Buscemi?
jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:03 schreef ranja het volgende:
en die noem jij bekender dan een Cruise/Kidman film
Het is een Europeaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:38 schreef Oscar-Wilde het volgende:
een pvdtertje, vooral de eerste foto....
Ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:46 schreef Oscar-Wilde het volgende:
luchino visconti moet hem zijn!!! ( hoop ik )
Dr. Strangelove.....quote:
natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:13 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dr. Strangelove.....
Dat denk je goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou inmiddels aan fifth element gaan denken
Tobey Maguire (The Cider House Rules)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef Eluc het volgende:
Spider Man
Jep SaintOfKillers plus 1quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onibaba?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder kinky_queenhad ik waarschijnlijk nooit van die film gehoord
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
jennifer connely
Nou je 't zegtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:32 schreef Khalein het volgende:
Drew Barrymore in Doppelganger
Yepquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:32 schreef Khalein het volgende:
Drew Barrymore in Doppelganger
Zij ook hierquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:07 schreef Sheridana het volgende:
Hi all
Ehm...Beethoven?
NIet dat ik me kan voorstellen dat iemand die gezien heeft...
45 minuten te lang en te dom voor woordenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:29 schreef Sheridana het volgende:
Argh, Bad Boys II ?
Hiya D_H, alles goed?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:45 schreef dolle_hond het volgende:
he sheri![]()
lang verhaal: behoorlijk moe. ik zal je wel eens mailen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hiya D_H, alles goed?![]()
Ja, is goed, truste dan maar....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lang verhaal: behoorlijk moe. ik zal je wel eens mailen.
ik ga zo naar bed, zit me tanden al te poetsen, dus ga niet eens echt nadenken over je vraag![]()
Yes, there's life!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:48 schreef Eluc het volgende:
Gokje: Double Indemnity
U vraagt, wij verzorgen.....quote:Op zondag 11 juli 2004 00:00 schreef Eluc het volgende:
[..]
Graag
Heeey!!quote:Op zondag 11 juli 2004 00:25 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee, daarom reageerde ik niet...
hoi btw![]()
![]()
JAquote:Op zondag 11 juli 2004 00:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:
the maltese falcon
als ik die gold bird lees...
quote:Op zondag 11 juli 2004 00:44 schreef Oscar-Wilde het volgende:
WOW lekker
heeft het zin nog een vraag te stellen
ik ga zo ontbijtenquote:Op zondag 11 juli 2004 08:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ok, maar ik ben er niet lang. Dus een makkelijke
chotto matte kudazai
jpbquote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het een Fransman is.
quote:Op zondag 11 juli 2004 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jpb
quote:Op maandag 12 juli 2004 08:19 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen!
WOW lekkerquote:Op maandag 12 juli 2004 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
OW +1
you've got mail en erg raar is een hele brave site....quote:Op maandag 12 juli 2004 10:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan jouw plaatjes trouwens nog steeds niet zien op t werk
ik weet ook niet waardoor, maar goedquote:Op maandag 12 juli 2004 10:36 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
you've got mail en erg raar is een hele brave site....
dat zou mijn 2e zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 10:40 schreef Sheridana het volgende:
Mogge!
Stand by me?
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef twentemeisje het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Sheri!!!
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:36 schreef ranja het volgende:
Tja, ik weet deze wel volgens mij maar zit tussen een paar te twijfelen.
Kids?
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:40 schreef Sheridana het volgende:
Mogge!
Stand by me?
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:55 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zou mijn 2e zijn
3e keus: Judgement night
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!
Sleepers?
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:28 schreef Sheridana het volgende:
Dreamcatcher?
Ook een goedenavond, aangezien ik in Tokio zitquote:Op maandag 12 juli 2004 11:22 schreef Oscar-Wilde het volgende:morgen iedereen ( eigenlijk 's avonds hier
)
en allemaal
WOW dan zit je maar 2 1/2 uur van mij verwijderdquote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ook een goedenavond, aangezien ik in Tokio zitEn goedemorgen aan de rest..
Hm, dan zal het wel niet Sometimes they come back zijn (4e keus) ?quote:Op maandag 12 juli 2004 11:29 schreef Oscar-Wilde het volgende:
het is echt een klassieker! ( echt ranja)
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, dan zal het wel niet Sometimes they come back zijn (4e keus) ?
JAAAAAA!!!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
Is het niet "A Clockwork Orange"?
Ik blijf tot de 21e en ga morgen zowaar 3 dagen naar Kyotoquote:Op maandag 12 juli 2004 11:31 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
WOW dan zit je maar 2 1/2 uur van mij verwijderd( ik zit in Kyoto )
voor hoelang blijf je?
Ik zou je bijna uitnodigenquote:Op maandag 12 juli 2004 11:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik blijf tot de 21e en ga morgen zowaar 3 dagen naar Kyoto
LOLquote:Op maandag 12 juli 2004 11:35 schreef ranja het volgende:
haha, dat is bijna heel aardig van je danquote:Op maandag 12 juli 2004 11:35 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Ik zou je bijna uitnodigen
Tja. Zo voor de hand liggend dat je er overheen kijkt. Ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:36 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
LOL
Ik had ook echt verwacht dat hij meteen geraden zou worden
quote:Op maandag 12 juli 2004 12:12 schreef MasterWouter het volgende:
Beavis & Butthead Do America?
Het zijn verwijzingen naar de achternamen van de personages...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef ranja het volgende:
Rachel Hunter? Geen idee wie het is maar volgens mij wel een actricenaam. Of toch Penny de Jager?
meneer Dorito ken ik zo niet
er zijn er een paar, maar bedoel je: 3000 Miles to Graceland ?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:15 schreef ranja het volgende:
Wat is ook weer die film waarin tig Elvissen voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |