zou dat geen effect kunnen zijn van stoppen met de pil?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:34 schreef thaleia het volgende:
En: hoofdpijn. Nog altijd. Volgens mij al een maand
Ik denk eerder dat het daaraan ligt, want ik hoest ook al een maand heel goor en dat ligt vast niet aan het stoppen met de pilquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef DarkElf het volgende:
wat een kutzomer
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het daaraan ligt, want ik hoest ook al een maand heel goor en dat ligt vast niet aan het stoppen met de pil![]()
Vertel, vertel! Iets leuks?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ikkom er net achter dat ik heel veel te doen krijg de rest van de week
Fotoquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:15 schreef DuchessX het volgende:
Nu ben ik zielig want ik heb per ongeluk aan mijn piercing getrokken (oor) en dat doet auwauwauw
ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:01 schreef oreano het volgende:
Ik haat verliefd zijn.
ik hetzelfdequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:20 schreef Yoni het volgende:Zwáár kut and no one to talk with
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:55 schreef Jumparound het volgende:hier ook.. truste!
Heb je haar ook weer hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:18 schreef DarkElf het volgende:
I feel great..
Bel stiekum een sexlijn, kan je lachenquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:29 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel me maar weer eens voor de verandering.
Over drie minuten wekelijkse conference call met alle ict collega's... heb ik tenminste weer iets te 'doen' (luisteren...want ik heb nog niks mee te lullen).
Zou ik ook zeggen als het vanavond 22:50 uur is , bedtijdquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:18 schreef DarkElf het volgende:
I feel great..
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer hoor!![]()
Denk dat ze dat hier niet zo grappig vinden en ik me dan meteen niet meer hier mag vervelen en da's toch niet helemaal de bedoelingquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bel stiekum een sexlijn, kan je lachen
Ingeleverd!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik sta op het punt om mijn scriptie in te leveren!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:44 schreef DarkElf het volgende:
sorry, ging even wat mis....
overal blijkbaar
DE veert altijd terug hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]kop op elfje
Strakke aktie...ben ik net een minuut onderweg, begint het te stortregenen en te onwerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef DuchessX het volgende:
Benauwd...ga maar even langs de apotheek
eigenlijk helemaal geen slecht idee... zal ik hier ook maar eens mee gaan beginnen... stik, it's me first 2dayquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef DarkElf het volgende:
ik heb besloten dat iedereen vandaag gewoon in de stront kan zakken;
ben het helemaal kotsbeu allemaal en ga nu aan mezelf denken.
starting: now
ja 'k was even wegquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:36 schreef gekke_sandra het volgende:
I was looking for another you... and I found another one..
I was looking for another you... and I looked 'round, you were gone...
Hier een hulpmiddel om lastige mensen af te werenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Dat is een goed plan, can I join you?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Same story. Moet echt weer eens gaan werken.....en ik ben eigenlijk te passief bezig met het zoeken van een baantje......quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:56 schreef Double-U het volgende:
ben zooo moeoeoe ... eigen schuld![]()
Hey beter man! (heb je topic gelezen).quote:Op donderdag 8 juli 2004 07:31 schreef Pheno het volgende:
Gaslekje in huis, blij dat ik op zolder nog even moest zijn gisteren, want toen rook ik het. Anders was ik er pas vanavond achter gekomen, omdat mijn sportkleding daar ligt
Bedankt Nuon, jullie hebben weer prima de ketel schoongemaakt, prutsers!
Voor de rest: woooooooeeeeeeeiiiiii, alles zit mee!!!
Gisteravond lekker gedoken (tussen de buien door, maar nat word je toch van duiken). Het werk zit mee, relatietechnisch gaat het prima....Wil niemand me wakker maken, na al die jaren KUTzooi kan dit eigenlijk niet, dus ik wil hier nog even van genieten
Knuffel terug.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:09 schreef Faithy het volgende:
* QyRoZ knuffelt QyRoZ
Dat doen ze ook maar ergens andersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:30 schreef Jumparound het volgende:
Frenkie, ze kwamen net wat dichter bij elkaar... oude vetes enzo....
Roseee owns big time...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook maar ergens anders
Anyway.. ik heb roseeeeee op en ga nu maar effe de stad in.. ben benieuwd
Als je morgen maar niet ook de hele boel onderkotst, dat doe je maar in je eigen tijd..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:01 schreef k_i_m het volgende:. Krijg een nare venerische ziekte
.
Mag ik ook even voelen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:05 schreef Whistler112 het volgende:
ik voel liefde op dit forum!
* Whistler112 unzipsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mag ik ook even voelen?
Is dat alles?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:08 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
* Whistler112 unzips
Jij doet anders ook zelf maar is een keer je bestquote:Op vrijdag 9 juli 2004 02:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is dat alles?
Frenkie en zch laten opnaaien door vrouwenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 04:42 schreef Frenkie het volgende:
grrrr en het lucht niet eens op![]()
![]()
![]()
Ik doe niets anders op het werk vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kerel toch, zit je nu al weer te internetten? En ook zeker op je werk die kaart aan het afmaken he? Ik werk tenminste.................. ahum
Ik voel me NU moah, rustig, relaxed met een matige werkzin.
Dit was gewoon een hele erge kutstreek...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Frenkie en zch laten opnaaien door vrouwen
Waar gaat het heen met deze wereld!
koop een nieuwequote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef DuchessX het volgende:
Ow mijn arme hoofd![]()
in je eentje op stap kan best hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Zal ik vanavond gewoon alleen naar Nighttown gaan? Moet toch eerst werken in Rdam
Mss niet zo slim om 's nachts alleen door Rdam te lopen... hmmm
Maar wel bruuttwee jongens die ik ontmoet had wilden me op de gastenlijst zetten
en zouden me daar ontmoeten... what shall I do... btje jammer als ik niet ga... grrrrrr
*baalt
Beterquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:51 schreef Faithy het volgende:
nog steeds gewoon goed
Tis nu vast niet lief als ik teleurgesteld zeg, volgens mij voelt iemand zich dan schuldigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:29 schreef Whistler112 het volgende:
benieuwd :-)
Hoppa, even alvast je stemming naar beneden trappen voordat het weekend is begonnen? :-)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
Dit gaat een kutweekend worden. Blegh.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef QyRoZ het volgende:
Dit gaat een kutweekend worden. Blegh.
Verveling en eenzaamheid.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom?
Ach.. op mn werk ookal iemand die teleurgesteld/boos is... 1 meer of minder maakt ook niet meer uitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:52 schreef Whistler112 het volgende:
Tis nu vast niet lief als ik teleurgesteld zeg, volgens mij voelt iemand zich dan schuldig
hoi whistlerquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:15 schreef Whistler112 het volgende:
Yeah there's a hole in my soul
But one thing I've learned
For every love letter written
There's another one burned
heeyquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:36 schreef Metal_drums het volgende:
[..]
hoi whistler![]()
o , mijn vriendin is 2 en een halve week op vakantie , komt terug gaat weer 2 weken weg en dan komt ze weer terug en dan ga ik een week.....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:38 schreef Stuart het volgende:
stuart is verdrietig want Sylvana is nu voor 2 weken op vakantie :'(
Nog immer twisted, had gewoon dr naam en email adres moeten vragenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Doubtful, ondanks ik vaak naar know you now van Amy Winehouse luister de laatste optie toch niet gegrepen, bedankt he, "gezellige" collega (sommigen hebben echt een timing van 3x kut en het inzicht van een overreden zeekoe...)
Wolkmeisje gefeliciteerd, wat goed!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:40 schreef DarkElf het volgende:bored...
maar uberheppie met mijn ohzo lieve en verrassende vent
(vanmorgen: wakker gemaakt worden met rode rozen, verse croissants en een koppie thee.... de schat)
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Bagger.
Ik ga iig mijn verjaardag niet vieren. Geen zin in mensen die toch alleen maar komen uit 'plicht'. Ach vorig jaar ook de hele dag alleen doorgebracht, waarom niet in herhalen vallen?
off:quote:Op zondag 11 juli 2004 01:11 schreef Stuart het volgende:
Stuart verveeld zich en mist Sylvana dus is niet zo heel happy
heb je onder je bed gekeken??quote:Op zondag 11 juli 2004 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis iets...
En baal daar van...
hij is nog in het ziekenhuis?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:58 schreef Faithy het volgende:
nog steeds bezorgd over mn vader..
't wordt alleen maar slechter, ondanks de 'medicijnen'![]()
Daar ligt het/hij ook al nietquote:Op zondag 11 juli 2004 18:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
heb je onder je bed gekeken??
heeft ze een wrat op haar kinquote:Op zondag 11 juli 2004 19:09 schreef brighton het volgende:
Wat is m'n tante toch weer een naar mens
Maargoed, waarom zou ik m'n goeie humeur laten verpesten door haar
phew, je valt iig op jongens van je eigen leeftijdquote:Op zondag 11 juli 2004 18:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik kan geen koffie meer zien....9 uur in rook/koffieluchten staan maakt misselijk
Een man van 55 of zelfs 65+gaf me elke x als hij koffie kwam halen complimentjes, mss dat dát ook n grote oorzaak van de misselijkheid is... gatverdamme...
Ik voel me niet zo lekker
Nee, hij zit daar elke dag zo ongeveer, nu al 3 dagen, maar ze willen hem niet houden..quote:Op zondag 11 juli 2004 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is nog in het ziekenhuis?
hopelijk niet Westeinde ziekenhuisquote:Op zondag 11 juli 2004 19:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nee, hij zit daar elke dag zo ongeveer, nu al 3 dagen, maar ze willen hem niet houden..
hij moet morgen weer terugen intussen houdt hij ook mijn moeder 's nachts wakker, die ook gewoon moet werken en doodop is...
Ligt neit aan hem zeg maar hoor, maarjah.. tis toch niet fijn, dat gesleep de hele tijd.. en hij kan al nauwelijks lopen
grmbl
Nee, ze loopt op een vervelende manier om aandacht te vragenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft ze een wrat op haar kin![]()
ik voel me vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |