comin' upquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
waar zijn de plaatjes??
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet verslaafd aan fok.
klopt ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet verslaafd aan fok.
ik vind hem niet mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef ransbal het volgende:
verdorie, een ts over één van de mooiste auto´s ooit, staan er geen plaatjes bij
hier bij mij in de straat staan een paarse, met spoiler, luchthapper en tankdopstikkerdat kun je een dergelijk auto toch niet aandoen
![]()
wachten HOND hij doet het even niet lekker... ongeduldig figuurquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef ransbal het volgende:
verdorie, een ts over één van de mooiste auto´s ooit, staan er geen plaatjes bij
hier bij mij in de straat staan een paarse, met spoiler, luchthapper en tankdopstikkerdat kun je een dergelijk auto toch niet aandoen
![]()
en nu terug in je mand graagquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:58 schreef ransbal het volgende:
woef
Thanxquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:55 schreef ThaFreak het volgende:
ff pta in de topictitel gezet, handiger om later te zoeken en om geen vergissingen in een active topic lijst te krijgen
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanx
Chagerijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
had ik het tegen jou of zo
.
.
.
hond![]()
nouja als t gewoon een paar keer misgaat en ik krijg van dit soor reacties. reageer ik even af ja. en dat doe ik niet op mijn muis, maar op een fok mede user.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Chagerijn![]()
ben jij BoJo ??quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:04 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nouja als t gewoon een paar keer misgaat en ik krijg van dit soor reacties. reageer ik even af ja. en dat doe ik niet op mijn muis, maar op een fok mede user.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
had ik het tegen jou of zo
.
.
.
hond![]()
ok FOK! junkquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:05 schreef Ultimora het volgende:
nouja game on stelletje PTA junks![]()
nee ik overzie kruispunten over het algemeen vrij goedquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben jij BoJo ??
dat is een alpina B6 turbo als ik mij niet vergis? heb wel een heel cool filpje daarvan...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:06 schreef ransbal het volgende:
kijk wat ik nou toch in mijn mand vind...
[afbeelding]
het blijft me ook altijd achtervolgenquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:06 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nee ik overzie kruispunten over het algemeen vrij goed![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:04 schreef LWaS het volgende:
hey, nieuw topic
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ja die is echt über.. dat leer alleen alquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen
@ Ulti, die M635CSI bij t station in Apeldoorn isvind je ook niet? Mooie super strakke bak (zwarte lak, creme leer, sierlijke velgen)
Het was ook gewoon TE lompquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
het blijft me ook altijd achtervolgen![]()
ik ben fokquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die mag wel op de mailquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:07 schreef Ultimora het volgende:
[..]
dat is een alpina B6 turbo als ik mij niet vergis? heb wel een heel cool filpje daarvan...
correctie: ik ben FOK!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben fok
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben fok
ja dat was het eigenlijk ook welquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was ook gewoon TE lomp
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
correctie: ik ben FOK! Fossiel
jammer dat je niet ziet HOE snel ze gaan...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:23 schreef Ultimora het volgende:
doe nog eens moeite voor een cool fimpje hoor....
is het niet duidelijk dat die Schitzel harder kan remmen als die oude hartgequote:Op woensdag 7 juli 2004 00:25 schreef ThaFreak het volgende:
geeft die ander wel gas of trapte die gewoon op de rem
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
is het niet duidelijk dat die Schitzel harder kan remmen als die oude hartge
Is dat toevallig in Utrecht?? In een een straatje achter zo'n modelbouw zaak?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef ransbal het volgende:
![]()
zoeken we even op...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:44 schreef ransbal het volgende:
zon 8 is natuurlijk ook geweldig, maar hij is te strak, te pompeus, te gericht op de persoon die niet weet wat ie met zijn geld moet. Een 6 is daarentegen meer een racewagen, dreigend met zijn naar voren staande neus, en heeft, omdat die wat ruwer (en ouder) meer uitstraling. Wellicht speelt het race verleden van de 6 hier ook in mee. Met een 8 is volgens mij nooit geraced.
neppert...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
mensen, ik ga slapen
jups, hier in lombok op 20 meter afstand van mijn voordeurquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:02 schreef Hugster het volgende:
Ej ransbal klopt het dat die paarse 6 met tankdop sticker in Utrecht staat?
haha, ja dat klopt, ik heb me daar, met vele anderen, nog over zitten verbazenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:11 schreef Ultimora het volgende:
dr was hier een jaar of 2 geleden ook een Fokker die een 635 had, en daar een aluminium vleugel op wou zetten....
je voelt je wel heel wat he.. dat je 8 uur werktquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:20 schreef Fugie het volgende:
Moge
Was er gister niet echt omdat ik na een werkdag van 8 uur nog even een verslag mocht afmaken, zou mijn projectgroep doen maar die hadden er gewoon nix aan gedaan. Stelletje nazi's!#$!
Nu ga ik maar weer 8 uur werken
later
JA waar werk je?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je voelt je wel heel wat he.. dat je 8 uur werkt![]()
waar werk je trouwens?
eey Tommeeyhh , gister werd ik afgesneden door een Expressquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
elleuh BeauJeau
whahaha..quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
eey Tommeeyhh , gister werd ik afgesneden door een Express![]()
Deze dodo had waar Express achterop staat eraf gehaald dus geen echte liefhebberquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
whahaha..
je moet ook snel aan de kant gaan voor deze machtige snelle super machine's anders laten ze het ff weten..
jij bent wel een echte kenner en liefhebber... een Express herkenen zonder het logo achterop.. GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Deze dodo had waar Express achterop staat eraf gehaald dus geen echte liefhebber
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent wel een echte kenner en liefhebber... een Express herkenen zonder het logo achterop.. GE-WEL-DIG![]()
![]()
![]()
![]()
nog een kenner en liefhebberquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
De express herken je uit duizenden!!!!!!
Zie er bijna dagelijks 1... staat bij mij in de buurt...
Die in Apeldoorn kun je niet echt verneukt noemen vind ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:09 schreef Ultimora het volgende:
die in apeldoorn is in vergelijkbare staat, alleen niet de originele velgen, maar BBS velgen (andere als deze) en een maatje of mischien 2 groter, 17" ook niet het hele dash met leer bekleed. das wel erg mooi overigens... maar deze heeft lelijke US bumpers en running lights..
quote:
heb jij em zeker nooit boos gezienquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bjoro heeft niet zo'n rood hoofd
Joego's zijn toch koelbloedig?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb jij em zeker nooit boos gezien
ja.. ik ben ook koelbloedig en moordlustig.. ik heb ook verborgen/nep joego bloedquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joego's zijn toch koelbloedig?
nep joego bloedquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja.. ik ben ook koelbloedig en moordlustig.. ik heb ook verborgen/nep joego bloed
maar krijg soms wel een rood hoofd
kaas in mijn aderen??quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nep joego bloed
man, jij hebt kaas in je aderen!
Smeerkaas dan he.... gewone kaas is slecht voor je hartquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kaas in mijn aderen??
ik heb benzine in mijn adersquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Smeerkaas dan he.... gewone kaas is slecht voor je hart
die nieuwe van Toyota zekerquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb benzine in mijn aders
Die milieuvriendelijke shell zooi wat permban zegt zekerquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb benzine in mijn aders
ik ook....quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
* Xtreem moet straks weer werken enzo
ouwerwetse lul... ik heb alvast waterstof in m'n infuus gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nope ik heb echte benzine, geen mileuvriendelijke zooi
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ouwerwetse lul... ik heb alvast waterstof in m'n infuus gedaan
nee... vroemvroem, maar dan zonder het vroemvroem geluid.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]KLABAM
![]()
liever ouderwets en een goed geluid + gevoelens opwekkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ouwerwetse lul... ik heb alvast waterstof in m'n infuus gedaan
waterstof is niet viesquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
liever ouderwets en een goed geluid + gevoelens opwekken
dan dat statische vieze waterstof
dat d8 ik dus ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef Xtreem het volgende:
Goed... ik zie een 4 cylinder VTEC motor, met 4 vreemde buisjes en een carbonkapje.
Ik zou zeggen:
wat de neuk is het?
4 vreemde buisjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef Xtreem het volgende:
Goed... ik zie een 4 cylinder VTEC motor, met 4 vreemde buisjes en een carbonkapje.
Ik zou zeggen:
wat de neuk is het?
in dit gevalquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TB's
Hoe heten die krengen nou, kan niet op de benaming ervan komen. Zag ze laatst in een topic.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
4 vreemde buisjes![]()
ben je nou autoliefhebber of niet
maar wat denk je dat het zijn als je eens naar het blok kijkt
individual throttle bodiesquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoe heten die krengen nou, kan niet op de benaming ervan komen. Zag ze laatst in een topic.
dan kun je niet FOK!ken...quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:27 schreef ook_gek het volgende:
hoi ik hard werken en zo
ik d8 dat je met de ITB injected bedoeldequote:Op woensdag 7 juli 2004 15:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
individual throttle bodies
ik zag het in je vorige post die je hebt geedit....quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik d8 dat je met de ITB injected bedoelde
ik zie trouwens vaak individual tegenwoordig. iets wt echtis imo
ik volg vaak AE86 projecten eigenlijk gewoon alle Toyota projectenquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zag het in je vorige post die je hebt geedit....
waar zie je ze vaak dan???
een rode, met laswerk zegmaar...quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die was volgens mij redelijk gaar die coupe.. als we over dezelfde praten trouwens..
* ThaFreak komt er net achter dat hij msn 4.7 er maar op heeft staanquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mijn MSN doet et niet meer
wat vind je van mijn ITB/TB plaatjes TF??quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* Tommy_Kuklinski komt er net achter dat hij msn 4.7 er maar op heeft staan![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat vind je van mijn ITB/TB plaatjes TF??
klopt dat is een echt TRD blokquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en niet alleen de itb's.....
volgens mij is er veel meer mee gebeurt met dat blok![]()
ik had gehoopt op een paar specsquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt dat is een echt TRD blok![]()
eigenlijk is alles op het blok na verandert met fabrieks Toyota spul.. ik hoop dat ik er binnenkort meer van kan vinden.
b.t.w. ik heb je toegevoegd @ msn
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat is orgineel een 4A-GZE.. lijkt wel iig een intercooler van een 4A-GZE![]()
specs?
quote:Using turbo as well as a supercharger, it is the most complex form of 4A-G, it is really expensive and resource hogging to setup, however, once correctly built, it gives the engine massive torque curves and allows you to use very large turbine to really trash the chassis. An impressive piping layouts allow even the owner to get confused which way the air travels... A common horsepower figures in the 350+ with unequalled torque characteristics.
Recent batch of new generation turbochargers are replacing these complex setups as boost lag become less apparent and higher peak boost becomes more stable and immediate. Quickly the twin-charger setup is becoming "low-tech" despite of it's complexities.
Past dat in m'n Alfa?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Steve-O het volgende:
http://mobile.de/SIDI1-F8(...)111139934980&top=27&![]()
hoiquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben er weeer
ThaFreak <----- dat gedaan heeftquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:58 schreef ThaFreak het volgende:
who killed the slowchat
wat een kloothommel zegquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ThaFreak <----- dat gedaan heeft
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef BazzoS het volgende:
en ik ben er weermijn V-snaar ligt aan diggelen
ik vind leukquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:51 schreef BazzoS het volgende:
ja lach es ff, van mijn scooter dus.. en mijn rollertjes waren een kwartslag gedraaid in mijn vario
prrrt ga weg, exlusiviteit en kwaliteit zijn de steekwoorden. En dan nog wel binnen het budget. Lijkt nagenoeg onmogelijk helaasquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef BazzoS het volgende:
heb je bij jullie in de buurt geen mediamarkt ofzo? die schijnen heel goedkoop te zijn
Tsja je bent Nederlander of nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
prrrt ga weg, exlusiviteit en kwaliteit zijn de steekwoorden. En dan nog wel binnen het budget. Lijkt nagenoeg onmogelijk helaas![]()
eeehj BobJoquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Tsja je bent Nederlander of niet![]()
mwa, euro of 800 vind ik toch wel genoegquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Tsja je bent Nederlander of niet![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:42 schreef BazzoS het volgende:
alles goed met de scherpschutter?
mediamarkt is niet eens zo goedkoop als dat iedereen denkt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef BazzoS het volgende:
heb je bij jullie in de buurt geen mediamarkt ofzo? die schijnen heel goedkoop te zijn
Dat lijkt me zat jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa, euro of 800 vind ik toch wel genoeg
ze stunten af en toe met bepaalde artikelen, die moet je dan maar net zoeken en vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mediamarkt is niet eens zo goedkoop als dat iedereen denkt.
dan wens ik je bij deze veel plezierquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, ben alles aan het dubbelchecken, morgenochtend om 6u vertrek ik op vakantie![]()
Thanxquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan wens ik je bij deze veel plezieren een goeie reis vooral!
oh en trouwens, je schut niet zo scherp?
Spervuur is ook gevaarlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanx
Nee ik ben meer de man van het spervuur![]()
![]()
Wij zijn een goed team dan, als ik schiet kunnen ze beter stil blijven staan en dan kan jij het afmakenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben wel een scherpschutter
als je terug kom van vakantie kunnen we wel ff een "rondje" doen danquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wij zijn een goed team dan, als ik schiet kunnen ze beter stil blijven staan en dan kan jij het afmaken![]()
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben wel een scherpschutter
in de Crazy Reno Express Mob Carquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je terug kom van vakantie kunnen we wel ff een "rondje" doen dan
kwali en exlusiviteitquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me zat ja![]()
Hangt af van wat je psies wil he![]()
je kan wel leuk snipen vanuit de Crazy Expressquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
in de Crazy Reno Express Mob Car
Ja dan is 800 euro wel netjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwali en exlusiviteitMaar ik haal nieuwe composet, subwoofer en een 4 kanaals versterker
als alles ingebouwd is kan dat misschien welquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja dan is 800 euro wel netjes![]()
Ik wil foto's terug kunnen vinden na de vakantie ervan
sleutelgat van de achterdeur opboren (doorheen schieten) , en de ramen blinderenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan wel leuk snipen vanuit de Crazy Express
Ik moet nog ff mijn Alfa zwart laten spuiten, ramen volledig blinderenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan wel leuk snipen vanuit de Crazy Express
ik doe mee, als sniperquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je terug kom van vakantie kunnen we wel ff een "rondje" doen dan
Doen we!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik kan ook een AK lenen![]()
dan zullen we ze ff flink op hun dondergeven
Bojo als afleidingiedereen stormt op hem af
Dan kom ik ff flink rakketake met de AK Jij schiet het grootste gedeelte neer
gaan ze coveren en dan kan BazzoS ze zo snipen ik maak de rest die net op tijd dekking heeft gezocht af
prima geregeld
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
Mensjes ik ga slapen, moet om 5u op en dan 6u vertrekken en dan 18 uurtjes vervelen. Ik ga me best doen al het moois zoals alle Expressen te tellen en als het ff kan op de foto te nemen
Fijne vakantie voor diegene die ook binnenkort gaan en tot over 5 a 6 weken
doeiiiiiiiiiiii![]()
Ja vorig jaar had ik m'n uitlaat en stuurbekrachtiging pomp gesloopt dus kijken of me dit jaar lukt om alles heel te latenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
fijne vakantie dude..
ik zal je missen
hou alles heel b.t.w.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
fijne vakantie dude..
ik zal wij zullen je missen :'(
hou alles heel b.t.w.
Dag BoJo!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
Mensjes ik ga slapen, moet om 5u op en dan 6u vertrekken en dan 18 uurtjes vervelen. Ik ga me best doen al het moois zoals alle Expressen te tellen en als het ff kan op de foto te nemen
doeiiiiiiiiiiii![]()
herman zondag weg....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:26 schreef LWaS het volgende:
Het wordt stil in de SC zo
MutZ weg, Peu weg, BoJo weg
Waar is bougievonkje eik?
toppie tochquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:30 schreef BazzoS het volgende:
volgende week vrijdag ga ik biertjes drinken met mn werkvorig jaar kwam ik zó straalbezopen thuis
have fun crimineelquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
doeiiiiiiiiiiii![]()
crimineelquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
have fun crimineel![]()
tis de waarheid.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
crimineel
niet zo he jegens bojo
zet je msn eens aan trouwens
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis de waarheid.....
eerst eens goede driver voor mijn videokaart zien te vinden.....
want 256 kleuren schiet ook niet op![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:26 schreef LWaS het volgende:
Het wordt stil in de SC zo
MutZ weg, Peu weg, BoJo weg
Waar is bougievonkje eik?
ow.. ben ik ook een crimineel dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis de waarheid.....
eerst eens goede driver voor mijn videokaart zien te vinden.....
want 256 kleuren schiet ook niet op![]()
tis net een radeon 9800 xt gewordenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow.. ben ik ook een crimineel dan?
wat voor videokaart heb je?
whehehehe wat heb je der voor betaald ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis net een radeon 9800 xt geworden![]()
![]()
waarom zit je dan met je drivers te klooienquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis net een radeon 9800 xt geworden![]()
![]()
nou der zat een radeon xxl in uit de medion pc's.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
whehehehe wat heb je der voor betaald ?
ok anders had ik je uitgelachenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou der zat een radeon xxl in uit de medion pc's.....
xt bios opgezet en de nieuwe catalyst drivers.....
hoezo dat dan???quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:25 schreef Steve-O het volgende:
bah morgen naar ziekenhuis
Sterkte...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Steve-O het volgende:
mogguh
vanmiddag naar het ziekehuis vor me ingegroeide teen nagel
Aiquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
ja na 3 keer () weet je wat je te wachten staat
fijn dan... maar wel veel geld verdient???quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
ik ben kapot trouwens... naja, was kapot... gisteren om fukking 5 uur opgestaan, en tot 24.00 niets anders gedaan dan wachten, treinzitten, tijd doden en een heel klein beetje rijden
nee. Als je langer dan 4 uur thuis kunt zijn, zijn het verschillende opdrachten, en krijg je die tijd niet betaald.... maar wat de neuk kan ik in die 4 uur doen?!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
fijn dan... maar wel veel geld verdient???
Môge BTW
dat is goed klote!! In die 4uur kun je FOK!ken maar verder niet veel denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee. Als je langer dan 4 uur thuis kunt zijn, zijn het verschillende opdrachten, en krijg je die tijd niet betaald.... maar wat de neuk kan ik in die 4 uur doen?!
ik was gisteren tot (ik moet filerijden op de A2) inderdaad ana het fokkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is goed klote!! In die 4uur kun je FOK!ken maar verder niet veel denk ik![]()
hij is nu wel bijna weg jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:11 schreef Xtreem het volgende:
kater gevoel??? je hebt een kater of je hebt het niet!
ik hoop voor je dat ie om dit tijdstip toch wel bijna weg is![]()
amateurquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij is nu wel bijna weg ja
maar was pas om half 1 op... ging er ook pas om 5u in![]()
thuis... we vierden ff met een paar klasgenoten dat we vakantie haddenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
amateur
lag er om half 1 in, werd 12 uur wakker
maar waar de neuk ga jij op woensdag aav. zuipen
zwaar leven heb jij of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
thuis... we vierden ff met een paar klasgenoten dat we vakantie hadden
En vanavond is er weer een feestje hier... Komen paar vrienden van mijn huisgenoot hier feesten dus ja... wordt weer fijn morgenochtend![]()
zo zekerquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zwaar leven heb jij of niet?
lekker lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:26 schreef Xtreem het volgende:
kickje
deel 218 staat koud
zoals je ziet wil ik je wel ff helpen horquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:32 schreef Xtreem het volgende:
kut... moet ik 'm dan alleen vol baggeren maken?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zoals je ziet wil ik je wel ff helpen hor
niet zo lekker als een koud biertje... maar tochquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker lekker![]()
een volvoquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:41 schreef Xtreem het volgende:
wat denk je dat 218 is?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog 9 enzo
er gaat niets boven een lekker biertjequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet zo lekker als een koud biertje... maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |