@ mn vorige stage adres van een S de xenon invertors vervangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook zo een minicooper S gebeuren. Dus de "super snelle" uitvoering van de mini
Oke beetje overdreven, maar ik zie er wel een paar op een dag rijden, maar deze is wel stoer met dat zwarte dak.......en ik rij zo'n beetje elke dag langs cabrioland en daar staan ook vaak mooie auto's van klanten voor de winkel. Weet jij misschien iets meer van dat chiptuing bedrijf dat daar zit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook zo een minicooper S gebeuren. Dus de "super snelle" uitvoering van de mini
Het zit 3 panden naast cabrioland.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geeen idee ik kom nooit bij cambrio land. M,n baas koopt daar wel altijd z,n auto. Zal eens vragen aan hem of hij wat weet.
hij heeft pas een maand een nieuwequote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het zit 3 panden naast cabrioland.....
die hummer is volgens mij van de baas van heldermansport in egmond zee.. er rijd nog een hummer rond in omg. alkmaar, die kerel woont op de eeuwigelaan in bergen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:13 schreef balikaaii het volgende:
[afbeelding]
hummertje gespot bij ziekenhuis in alkmaar, dag ervoor ook een escalade compleet met spinners gespot, toen helaas geen cam mee
Toen ik hm zag rijden dacht ik er niet bij na dat het de SLR kon zijnquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Xtreem het volgende:
Kan het? Ja. Is het waarschijnlijk: Nee.
Waar zat de uitlaat?
was het niet toevallig z'n kloon: de nieuwe slk?
hoe weet je dan dat het niet de nieuwe SLK was?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef MaPo het volgende:
[..]
Toen ik hm zag rijden dacht ik er niet bij na dat het de SLR kon zijnik begon achteraf te twijfelen of het er een was, magoed, t was iig een
Mercedes en niet de nieuwe SLK en op de uitlaat heb ik niet gelet
![]()
Na het bekijken van beide wagen op de site, was het toch de SL55 AMGquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het niet de nieuwe SLK was?
Autokennersquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef MaPo het volgende:
[..]
Na het bekijken van beide wagen op de site, was het toch de SL55 AMG![]()
oepsie, ik haal die auto's bij Mercedes soms nogal is door elkaar![]()
en JIJ vraagt wat voor Corvette dat is??quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Autokenners![]()
Daarom ook dequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en JIJ vraagt wat voor Corvette dat is??
niet zo he, knechtquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom ook desmiley lul
Thanks hoeveel rijden daarvan in NL rond ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef flyguy het volgende:
corvette c5
weinig denk ik, hij is hier echt asociaal duur vergeleken met amerikaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thanks hoeveel rijden daarvan in NL rond ?
Want deze staat in Hoogvliet![]()
amerika-prijs is dus zonder btw enzoquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
weinig denk ik, hij is hier echt asociaal duur vergeleken met amerika
COUPE Starting at $44,635*
*Manufacturer's Suggested Retail Price. Tax, title, license, dealer fees and optional equipment are extra.
hier: Prijs: v.a. 87.880 euro (incl. BTW)
![]()
echt een prachtige auto
maak een foto danquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:54 schreef blieblie het volgende:
Vandaag een roze DB7 hiero in de stad.
Een roze!!! Rare lui die belgen.
Tijdje geleden was in top gear een vrouw die een roze AM wilde hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:54 schreef blieblie het volgende:
Vandaag een roze DB7 hiero in de stad.
Een roze!!! Rare lui die belgen.
Ik heb een foto op mijn foonquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maak een foto dan
Hostenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb een foto op mijn foon.
Nu nog uitzoeken hoe ik die op internet krijg.
Jordan was dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijdje geleden was in top gear een vrouw die een roze AM wilde hebben
die heb ik vandaag gezien!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:56 schreef Xtreem het volgende:
En ik ga morgen een Maybach in Tilburg spotten
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Iemand de naam van deze Jags?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaguar XK 150 coupé zijn er nog 20 van in Nederland
En van deze Lamborghini?
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee.
En deze Rollces?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rolls-Royce Phantom
[afbeelding]
[afbeelding]
Rolls-Royce Silver Shadow?
Zou best kunnen, stonden ook Pheaton's + Audi S8 (Was zo'n te duur duits hotel, en die mensen gingen dan daar buiten heel Pimp' hun auto parkerenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:06 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Is dat geen AMG model? Die vegen lijken wel AMG
Joop van der Ende heeft er 1 toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:29 schreef B_BOY het volgende:
MAYBACH RIJD ER wel es vaker in buurt van tilburg. op a58 ik al 2 keer gespot maat van mij ook. wie in brabant heeft dat ding dus? hij spotte hem trouwens bij breda. wel op a58
vd leegte maybe? (baas van VDL en alles) woont in Eersel/Duizel. Heb wel nog nooit die Maybach zien rijden, maar die vent is wel zwaar rijk...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:29 schreef B_BOY het volgende:
MAYBACH RIJD ER wel es vaker in buurt van tilburg. op a58 ik al 2 keer gespot maat van mij ook. wie in brabant heeft dat ding dus? hij spotte hem trouwens bij breda. wel op a58
Jepquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joop van der Ende heeft er 1 toch ?
Een hummer is helemaal niet zo speciaal meer hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:55 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
vd leegte maybe? (baas van VDL en alles) woont in Eersel/Duizel. Heb wel nog nooit die Maybach zien rijden, maar die vent is wel zwaar rijk...![]()
[edit]
Hier in ons 'dorp' () wonen mensen die een H2 voor de deur hebben staan, ga van de week een keer langs om foto's van de buitenkant te maken. (En maybe binnen
)
Ik zag gisteren een Vrachtwagen vol met van die dingen, maar dan Roadster...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef Catch22- het volgende:
http://www.chrysler.nl/web/show/id=727963
Bij de dealer, strakke bak hoor
Als jij een digi cam voor mij koopt, zal ik de Porsche Cayenne Turbo en de Aston Martin DB7 eens fotograferen, die ik bijna op elke schooldag voorbij zie rijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een Vrachtwagen vol met van die dingen, maar dan Roadster...
Ik blijf het geen super mooie auto vinden.
Ik zag even later trouwens op de snelweg een Dodge Pickup en dan die SRT-10.
Een zwarte.... Allemachtig wat kwam dat ding voor bij blazen...
Dat vind ik weer wel een geniale bak.
Die post met al die pics van Mercedessen.... Zijn dat tegenwoordig ook al bijzondere auto's?
Kzie ze bijna dagelijks.
vd leegte (Duizell) heeft geen Maybach, woon er namelijk 10 meterquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:55 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
vd leegte maybe? (baas van VDL en alles) woont in Eersel/Duizel. Heb wel nog nooit die Maybach zien rijden, maar die vent is wel zwaar rijk...![]()
[edit]
Hier in ons 'dorp' () wonen mensen die een H2 voor de deur hebben staan, ga van de week een keer langs om foto's van de buitenkant te maken. (En maybe binnen
)
Ja maar die zie je niet elke dag 20quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:21 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Als jij een digi cam voor mij koopt, zal ik de Porsche Cayenne Turbo en de Aston Martin DB7 eens fotograferen, die ik bijna op elke schooldag voorbij zie rijden.![]()
Ik heb net paar dagen geleden een foto gepost van een CTSquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Cadillac CTS maar we moesten afslaan
Geen foto dus
hier is dat chip tuning bedrijfquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij heeft pas een maand een nieuwe
Ja maar deze was blauwquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:39 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ik heb net paar dagen geleden een foto gepost van een CTS
wohoo, en bijna dorp genoot, ik woon in Hapert, zit op t Rythoviusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:23 schreef achla het volgende:
[..]
vd leegte (Duizell) heeft geen Maybach, woon er namelijk 10 metervanaf. Hij heeft wel zijn gehele kelder/garage vol met jaguars staan.
Je plaatjes doen het niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:34 schreef achla het volgende:
SL 55 AMG
[afbeelding]
R32
[afbeelding]
Kezman z'n auto
[afbeelding]
Vorig jaar examen gedaan op het Rythovius, studeer nu in Eindhoven.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:44 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
wohoo, en bijna dorp genoot, ik woon in Hapert, zit op t Rythovius![]()
Maareh, hij rijdt dr zelf toch niet in, laat zichzelf mooi rondcrossen.![]()
prachtigquote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef noidea het volgende:
Skyline R34 GTR V-Spec Nismo Edittion
[afbeelding]
Herenstraat Rijswijk
Goed...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:29 schreef B_BOY het volgende:
Wow! wats dat voor geile bak! Alleen jammer van die gatenkaas aan de onderkant... Als je die gaten opvult vin ik hemquote:Op maandag 5 juli 2004 10:08 schreef jwstoop het volgende:
zaterdagmiddag op de A3 in Duitsland van Oberhausen naar Arnhem (mn eigen auto opgehaald) eerst ingehaald door een range rover sport, gecamoufleerd en wel, en later nog ingehaald door een TVR T350 met een NL kenteken GN-00-00 (getallen weet ik niet meer) volgens mij een persauto! en dat zag er zo uit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
weetje wat dat is..!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
1 woord: Super Geweldig!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is het niet een plaatje
een echte Crazy Reno Express
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Big pimpin´, swatty badrquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ja enquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef jethro59 het volgende:
mijn collega testte zijn nissan 350 ZX op de Duitse Autobahn en hij liet een foto maken bij een snelheid van 235 km/uur
Hij heeft dus een 350Z gespotquote:Op donderdag 8 juli 2004 07:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en
De vader van een vriendin van mij heeft de Jaguar XJR super V8quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Buren van me hebben hun Citroen C5 maar even ingeruild voor een echte Jaguar X type
Een zwarte met vette bling bling velgen
Staat toch wle een stuk beter moet ik zeggen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ik ben met hem eensquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:28 schreef Mannekino het volgende:
Mja dat is de nieuwe bentley continental gt natuurlijk
In 1 keer goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:28 schreef Mannekino het volgende:
Mja dat is de nieuwe bentley continental gt natuurlijk
Hmmm, Je mag daar maar 100 rijden, 200+ raad ik niet aan met zoveel verkeer op de weg, zeker niet als de weg van 4 naar 2 stroken veranderd. Ik ken de situatie toevallig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:25 schreef Timen het volgende:
[afbeelding]
Een scherp oog ziet welke auto dit is! Laat maar horen!
Ik werd door dit kanon ingehaald toen ik opweg was voor een weekendje hongarije, dit is overigens nog in nederland op een 100km/ph weg... Ik reed 180 en werd met ruim 200+ door deze meneer ingehaald...
Mooie van bovenstaand is, je zag het er niet vanaf dat ie 200+ reed...
Oja, hij heeft 560PK onder de kap... (*hint*) (tis eig best een makkie)
staat die soms naast die winkel tegenover paleis noordeinde?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van mij heeft de Jaguar XJR super V8
400PK auto totaal uit aluminimum opgetrokken. Bloed snel. Van 0 naar 100 in 5sec.
Moeilijk groot is dat ding en is bloedjes snel. Ik mag er binnen kort in rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |