jouw weer valt erg tegen , verander het weer in jouw land in mooi weer en niet in stormquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Een moslim over het homohuwelijk:
[..]
Die laatste zin: donder dan gewoon op naar een islamitisch land, ipv mijn mooie landje te verpesten.
Gewoon...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, en dan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gewoon...
Stuff
Praatje voor de vaak.
De schijn van inhoudelijkheid.
Of wel inhoudelijk
Hoe is het weer daar?
Gut Richard, wat stel jij moeilijke vragen..
Ik ben het Grote Varken Allah niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jouw weer valt erg tegen , verander het weer in jouw land in mooi weer en niet in storm![]()
Ze, d66, wil in samenspraak met bedrijven als ID&T het uitgaansbeeld in Amsterdam aanpakken, zgn. de dancescene 'serieus' nemen..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:14 schreef RichardQuest het volgende:
Boris vd Ham op ID&T radio
Als ze maar vd gaybars afblijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze, d66, wil in samenspraak met bedrijven als ID&T het uitgaansbeeld in Amsterdam aanpakken
waarom ben je stiekem eenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als ze maar vd gaybars afblijven.
I've got something to put in you.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
pfff, de zebralounge, een fatsoenlijke club waar je lapdances kon halen op het Leidscheplein, is op last van de vleeschpotterige vvd-'burgemeester van het centrum' gesloten, dus ik denk dat je aangewezen bent op de Warmoesstraat, dude..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
nog aan het zoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Meki, waar heb ik nu gezegd dat ik graag aanslagen op Palestijnen zie?
Is dat het tweede of derde uur?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:28 schreef Meki het volgende:
[..]
nog aan het zoeken
Ik weet niet wat ze in Amsterdam willen doen, maar ze hebben gelijk dat er in ieder geval beleid gemaakt moet worden. In Eindhoven gaat het redelijk goed, regelmatig goeie dancefeesten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze, d66, wil in samenspraak met bedrijven als ID&T het uitgaansbeeld in Amsterdam aanpakken, zgn. de dancescene 'serieus' nemen..
volgens mij heb je gelijk, maar wanneer werd de grondwet dan geintroduceerd? Als je op LP hoezen kijkt, dan zie je inderdaad altijd veldslagen bij Bach, dat is ook waar hij bekend om staat volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
De franse revolutie eindigde toch met een terugkeer van de absolute monarchie?
[afbeelding]
kroning van napoleon tot keizer 1804
Hoe bedoellu?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]? Als je op LP hoezen kijkt, dan zie je inderdaad altijd veldslagen bij Bach, dat is ook waar hij bekend om staat volgens mij
Maar niet met ID&T toch, dat is meer iets voor Eindhoven ofzo. Amsterdam moet een beetje exclusief blijven, geen bloomingdale-in-town ofzo..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in Amsterdam willen doen, maar ze hebben gelijk dat er in ieder geval beleid gemaakt moet worden.
Daar had Napoleon ook een aardige hand ik dacht ik. Maar ik moet toegeven dat ik de chronologie van de staatkundige ontwikkelingen eind 18e begin 19e niet helemaal op een rijtje hebquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij heb je gelijk, maar wanneer werd de grondwet dan geintroduceerd? Als je op LP hoezen kijkt, dan zie je inderdaad altijd veldslagen bij Bach, dat is ook waar hij bekend om staat volgens mij
Ai, we vallen allebei door de mandquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar had Napoleon ook een aardige hand ik dacht ik. Maar ik moet toegeven dat ik de chronologie van de staatkundige ontwikkelingen eind 18e begin 19e niet helemaal op een rijtje heb.
Dat je misschien toch nog gelijk krijgt dat Bach wellicht al 'rechts' genoemd had kunnen wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe bedoellu?
Maar staat hij bekend om zijn veldslagen? En staan die altijd op zijn LP hoezen? Dat was mij onbekend.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat je misschien toch nog gelijk krijgt dat Bach wellicht al 'rechts' genoemd had kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |