:\') Succes.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Dus met ingang van heden verklaar ik mezelf n00b-af
omfg lol :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, als we dat allemaal zelf zouden kunnen verklaren is het hek van de dam natuiurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Ach komop, jij postte je blote reet wij wijze van ontgroening, en nu klaag je je volgbeestjes aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:49 schreef jogy het volgende:
Alleen als je een newbie bent boeit het je of je er 1 bent of niet.
Die foto kwam ik laatst nog ergens op m\\\'n webspace tegen ergens...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach komop, jij postte je blote reet wij wijze van ontgroening, en nu klaag je je volgbeestjes aan
Ja. Heb je zijn tieten nooit gezien? :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:02 schreef bugeye het volgende:
WAT? BMWM3 een vrouw???
volgens mij had ie sollicitatiegesprek bij de gamma gisteren (als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:04 schreef _bigmac_ het volgende:
heb BWM3 al paar dagen niet gezien.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Marruk het volgende:
[..]
met tieten![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. Heb je zijn tieten nooit gezien? :\\\\\\\\\\\\\\\')
ooh ik vroeg me al af hoe het ging met ze CM03/04quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef bugeye het volgende:
[..]
volgens mij had ie sollicitatiegesprek bij de gamma gisteren (als ik het goed heb)
en vandfaag mag ie beginnen
Het baggeren heeft er bij jou volgens mij altijd al ingezeten hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Conflict het volgende:
10 post
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:06 schreef Darklight het volgende:
Ik ben lekker wel een newbie
Ik ook, een KUTnewbie zelfs!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ook!
Jij bent geen Newbie jij post gewoon weinigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ook!
Niet waar!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach komop, jij postte je blote reet wij wijze van ontgroening, en nu klaag je je volgbeestjes aan
6446 (gemiddeld 20 per dag)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef bugeye het volgende:
Ik weet niet wat ik ben,
ik hoor het liever van een ander
:\') Oh, is dat het. :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:12 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Jij bent geen Newbie jij post gewoon weinig![]()
mjammiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
6446 (gemiddeld 20 per dag)
Average
Ach zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
BMWM3 is op vakantie, komt over 2,5 week weer terug...
echt niet! je bent alleen een KUTnewbie, als je een \"ik ben geen newbie\" topic opendquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, een KUTnewbie zelfs!
Wie doet dat nouquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef willem88 het volgende:
[..]
echt niet! je bent alleen een KUTnewbie, als je een \\\"ik ben geen newbie\\\" topic opend
ja idd, dan zou je echt niet heel slim zijn. maarja gelukkig komt dat ook niet zo heel veel voorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wie doet dat nou![]()
laat htt-thalan dan hier reagerenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben een irritante kutnewbie die zich optrekt aan de naamsbekendheid van htt-thalan
[afbeelding]
Dat is wel een heel twijfelachtige eerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben een irritante kutnewbie die zich optrekt aan de naamsbekendheid van htt-thalan
[afbeelding]
nee, maar als newbie zijnde heb ik nog geen besef van wie ik moet verafgoden en wie nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Geen eer volgens mij
die is nog altijd geband, de sukkelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:23 schreef bugeye het volgende:
[..]
laat htt-thalan dan hier reageren
Klussen met klonenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die is nog altijd geband, de sukkel![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:10 schreef Darklight het volgende:
Nu dus![]()
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:30 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben wel een newbie,.
jawel, nu toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef willem88 het volgende:
[..]
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?
gelukkig noemde je mij geen kutnewbiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Zie je mij janken dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef willem88 het volgende:
[..]
dus.. ik ook en je ziet mij tog ook niet lopen janken of wel?
Dat gaat me te ver, ook ik heb m\'n grenzen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef willem88 het volgende:
[..]
echt niet! je bent alleen een KUTnewbie, als je een \\\"ik ben geen newbie\\\" topic opend
ik vond het nog wel interessant lezen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:39 schreef sir_dalord het volgende:
trouwens
wat boeit het me
hoi newbiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
een koe die zwaait?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi the_legend_killer [afbeelding]
Dat is okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik vond net deze:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:11 schreef Miesjel het volgende:
Net alsof het een goed iets is, om aan het aantal posts te kunnen aflezen, hoe weinig iemand buiten komt.
Daaruit kan je denk ik wel stellen dat zijn sociaal leven niet zo heel bijzonder actief is...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:25 schreef Stuart het volgende:9,500
Die heeft gewoon de smileys van conflict.tk doorgespit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:58 schreef bugeye het volgende:
[..]
een koe die zwaait?
en dan mag je zeggen dat je geen nieuwbie meer bent
knap hoor
Tip: gewoon zorgen dat ze je niet gaan argwanen, dan kijken ze nooit in je profiel en weet niemand dat je een newbie bent!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:27 schreef cerror het volgende:
Ben ik dan een n00b :\\\') (klote :\\\'))
Altijd wel fijn hé, als je iemand verbaal niet aankan dat \\\'ie weg isquote:
Nee hoor, ik post gewoon door, en Yvonne blijft van mijn account afquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:29 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]Nu ga je net als Vosss en Kooba niet meer posten onder dat bepaalde account en ga je een kloon aanmaken en dan gaat Yvonne een paar posts onder Darklight doen en dan ga jij compleet over de zeik? Zo ja,
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef Biancavia het volgende:
gemiddeld 127 per dag....
Dan haal ik dat nog niet. Zelfs als ik de hele dag achter fok ga zitten denk ik dat ik de 100 nog niet haal.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]Dan zou ik moeten stoppen met werken
![]()
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan haal ik dat nog niet. Zelfs als ik de hele dag achter fok ga zitten denk ik dat ik de 100 nog niet haal.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi the_legend_killer [afbeelding]
VET schattig !! .. een newbe conflictje !!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Conflict het volgende:
10 post
als je elke keer als je een nieuw nummertje luisterd dat meld in het \" wat luister je nu \" topic post, je fanatiek meedoet met het woordenassociatietopic, en ook nog op het forum normaal post red je dat wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.
oohquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
die koe heb ik gemaakt!
conflict heeft al m\\\'n icoontjes gejat
huiliequote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
die koe heb ik gemaakt!
conflict heeft al m\\\'n icoontjes gejat
Hoe is het met je verkerings?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
als je elke keer als je een nieuw nummertje luisterd dat meld in het \\\" wat luister je nu \\\" topic post, je fanatiek meedoet met het woordenassociatietopic, en ook nog op het forum normaal post red je dat wel.
Volgens mij was Conflict hier eerst onder een andere naam actief. Meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:51 schreef godard_k het volgende:
[..]
VET schattig !! .. een newbe conflictje !!!, en hij snapt er de ballen niet van
![]()
kheb alsnog in tijde niet meer zo een lief topic gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij was Conflict hier eerst onder een andere naam actief. Meen ik ergens gelezen te hebben.
Ik ben al bezig!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon een kwestie van oefenen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al bezig!
Het zou alleen stukken beter gaan als de AT er niet om de haverklap uitligt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]Goed zo! Nu is het nog een kwestie van doorzettingsvermogen.
irri is dat jah iddquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou alleen stukken beter gaan als de AT er niet om de haverklop uitligt...
jou signquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.xs4all.nl/~holdhome/fok/smilies/ <-- hier heb ik de koe vandaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.xs4all.nl/~holdhome/fok/smilies/ <-- hier heb ik de koe vandaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zolang je jezelf dat afvraagt ben je een newbie!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:30 schreef petre86 het volgende:
wat ben ik dan wel? of niet
Ik vind nog steeds dat je een newbie bent hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\\\\\'s.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:58 schreef nossio het volgende:
zijn de bushokjes al voorbij gekomen?
alleen in de quote zie je dat er newbie staatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:56 schreef EL_REY het volgende:![]()
Ja. Zonde.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:56 schreef EL_REY het volgende:
Nog wel ja, bij de meesten duurt dat niet lang.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:18 schreef timbob het volgende:
[..]
mensen met een sociaal leven
nou nouquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:35 schreef EmmYKuHh het volgende:
vieze kut newbie
poeh poeh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:56 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
nou nou![]()
Hahahaha ... alsof iemand luisterd naar die *&&*$%&%#$@#@quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
Je bent pas geen newbie meer als yvonne het zegt
Yvonne, vind je mij een newbie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
Je bent pas geen newbie meer als yvonne het zegt
post je nu al te weinig voorquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach wie weet heb ik over 5 jaar ook wel 100.000 posts.. Vraag ik het dan nog eens
eigenlijk zonde van al die smileys, heb ik toch aardig lang op gezeten!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:56 schreef EL_REY het volgende:![]()
Jongen, zelfs ik ben nog een kutnewbie, dus hou je nu maar weer een tijdje gedeisd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, maar nu heb ik thuis geen internet
Ik hoop voor je dat jij dat niet bentquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:32 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Maar je blijft een newbiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De 2500 gepasseerd
en nu danOok al een jaar lid en zo
Tijdje geleden maar tochquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Conflict het volgende:
10 post
BMWM3quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je hier een topic over opent zegt al genoegquote:Dus met ingang van heden verklaar ik mezelf n00b-af
klopt..quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:47 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een newbie en ik ben er blij om![]()
NFSUndergoundII... maar die si ook al wegquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
BMWM3die heb ik geloof ik ook al lang niet meer gezien
[..]
Als je hier een topic over opent zegt al genoeg
NOOB
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\'s.
Newbie af ben je nog niet anders open je niet dit soort topics!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De 2500 gepasseerd
en nu danOok al een jaar lid en zo
Ik heb m geopend toen ik nog een noob was.. nu niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Newbie af ben je nog niet anders open je niet dit soort topics!!!![]()
![]()
Newbie!!!!!![]()
![]()
Wat stond er dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, en vervolgens yosander die zichzlef voor lul zet, en dat snel weg-edit
een reactie op de OP, met de melding dat hij dat niet n00bish vond, omdat ie zlef nog midner berichten hadquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een reactie op de OP, met de melding dat hij dat niet n00bish vond, omdat ie zlef nog midner berichten had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |