Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
kibberquote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef devzero het volgende:
hee gibber, kun je deeltjes 34-36 in de OP zetten ?
ik krijg er wel maar weinig hoor, in 2 weken tijd heb ik er pas 7 uit mogen delenquote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef -Xerxes- het volgende:
invite gestuurd naar yiu_man_kan [at] hotmail.com
Dat is de last die je moet dragen als je het deeltje startquote:Op zondag 4 juli 2004 23:48 schreef kibber het volgende:
Goed, ik had geen zin de OP te editten.
Hebben de andere ook niet gedaanquote:Op zondag 4 juli 2004 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de last die je moet dragen als je het deeltje start![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef -Xerxes- het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef -Xerxes- het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:51 schreef ThaNetRunner het volgende:
Heb een invite gestuurt naar kattuhbak...
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:12 schreef Ultimora het volgende:
invite verstuurd naar Tarantino
Ik vraag me inderdaad ook af hoe lang het duurt voordat je uberhaupt invites krijgt heb nu bijna een week gmail en wil graag helpen met de lijst... Ik snap dat je niet kan zeggen hoeveel je er krijgt omdat dit aan gmail zelf ligt maar hoe lang duurde het gemiddeld bij de mensen die nu mogen invtiten voordat ze die button in het scherm kregen???quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Falcon4ever het volgende:
ik wil ff melden dat ik een gmali adres gekregen heb van een vriend.. dus mocht ik hier op de lijst staan dan kan je me weghalen, overigens heb ik nog geen invite button gezien ... hoelang/wanneer komt zoiets?
jij staat al 2 keer ind e database met je hotmail adresquote:Op maandag 5 juli 2004 09:06 schreef Groentjie het volgende:
Ik wil er ook graag een ;-)
depigeons [at] lycos [dot] nl
Ik zou hem uit de database verwijderen, voor strafquote:Op maandag 5 juli 2004 10:18 schreef Jump het volgende:
zo te zien moet de lijst geupdate worden,
[..]
jij staat al 2 keer ind e database met je hotmail adres
die 2 openen in popupsquote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef ChrisJX het volgende:
In mijn box staat "Invite a friend to join GMail". Maar ik kan er niet op klikken en als ik met de rechterknop van mijn muis er op ga staan, staat er ook geen 'open in nieuw venster' keuze aangegeven
Hoe kan ik dan wel iemand inviten?
EDIT: Hmmm, het ' contacts' -knopje heeft er ook al geen zin in
Raar bij mij doet ie 't altijd, maar miss. heeft google weer kuren en doet ie het straks welquote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef ChrisJX het volgende:
In mijn box staat "Invite a friend to join GMail". Maar ik kan er niet op klikken en als ik met de rechterknop van mijn muis er op ga staan, staat er ook geen 'open in nieuw venster' keuze aangegeven
Zoals al eerder gemeld: ze openen dus in pop-ups... Ik heb zelf een pop up blokker ook van google met die zoekbalk in mijn venster.. Misschien heb jij ook zoiets dan moet je wanneer je op invite of op contacts klikt ctrl ingedrukt houden.. Misschien helpt dit wel...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef ChrisJX het volgende:
Met control ging het, bedanktquote:Op maandag 5 juli 2004 11:41 schreef dvanzwol het volgende:
Zoals al eerder gemeld: ze openen dus in pop-ups... Ik heb zelf een pop up blokker ook van google met die zoekbalk in mijn venster.. Misschien heb jij ook zoiets dan moet je wanneer je op invite of op contacts klikt ctrl ingedrukt houden.. Misschien helpt dit wel...
Succes![]()
Het lijkt wel of 1 de standaard is geworden. Vorige week had ik ook maar 2 x 1 invite en deze week nog niets.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb er 1 (1 maar???) te vergeven, is de lijst up to date?
ja die is up to datequote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Met control ging het, bedankt
Ik heb er 1 (1 maar???) te vergeven, is de lijst up to date?
ja, gedaan maar heb niet veel goesting om gans de tijd in de database te zitten prutsen. zal eens zien alsek een invite krijgquote:Op maandag 5 juli 2004 12:58 schreef JustMe2 het volgende:
jump wil jij nog is mijn laatste post lezen![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan van de wachtlijst worden verwijderd (voor zover ik er al op stond) een aardige logger uit weblogland heeft mij al voorzien. mijn dank is groot.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:45 schreef De_Zakenman het volgende:
Kan ik me hier melden wanneer ik op de wachtlijst wil komen te staan? (p.vaneck2#chello.nl)
er zit een slotje op je ander topicquote:Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef dvanzwol het volgende:
Huhhh... Ik snap het niet..
Heb ik een nieuw topic geopend om off topic vragen te stellen mag ik niet meer reageren in mijn eigen topic? En hier heb ik het inmiddels een aantal keer langs zien komen maar reageert niemand?
Reactie? jump lucille???
Dankje
hopelijk morgen invites, eens zien naar wie ik dan stuurquote:Op maandag 5 juli 2004 13:11 schreef JustMe2 het volgende:
jump : ja, gedaan maar heb niet veel goesting om gans de tijd in de database te zitten prutsen. zal eens zien alsek een invite krijg
----------
hoe bedoel jij krijg ik u invite als jij er ooit nog 1 krijgt ofzow ?
gmail heeft er voor gezorgt dat anderen ook hun opslagruimte vergroten. Het ozu voor MS geen goed zicht zijn als je bij GMail 1 gig krijgt en bij Hotmail maar 2 MB.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
Gmail is tot nu iet meer de grootste opslagruimte 'mail' tot nu toe ,
http://www.aventuremail.com
daar kan je al registrenen voor 2 GB !!!
maarjah Gmail lijkt me nog altijd hel leukste en het bekenste ! :-)
Pff een @aventuremail.com adres..quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
dan krijg je een email adres ***@aventuremail.com, dan vind ik gmail toch makkelijker en sneller spellen over de telefoon...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
ja, weet ik. maar ozu geen zigt zijn, een groot verschil tussen 2 en 1000 mbquote:Op maandag 5 juli 2004 13:35 schreef JustMe2 het volgende:
Jump : Hotmail gaat ook over naar 250 MB , Yahoo naar 100 MB
als je die versturud nog 3 weken. maar geen idee hoelang die blijft staan in gmail zelfquote:Op maandag 5 juli 2004 13:37 schreef JustMe2 het volgende:
dat is waar :-)
vraagje als je een invite gekregen hebt hoe lang is die dan geldig ?
jen kan altijd bij gaymail.com gaan aankloppen als je het zelfde mail adres mag hebben voor die dat zich vergissenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:38 schreef Thieske het volgende:
Wel een beetje een irritante naam G(ay)mail....... Vooral als je aan iemand je email door wilt geven, maar ja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he
willekeurig volgens mijquote:Op maandag 5 juli 2004 13:39 schreef Eastman het volgende:
deelt google de invites willekeurig uit, of zit er een soort van patroon in??
handig voor mensen die al gmail hebben en snel invites willen uitdelen
He das leuk nieuwsquote:Op maandag 5 juli 2004 13:35 schreef JustMe2 het volgende:
Jump : Hotmail gaat ook over naar 250 MB , Yahoo naar 100 MB
Thanx!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef ChrisJX het volgende:
Dan krijgt nlg een invite van mij.
EDIT: Gedaan
Hoezo eigenlijk ook .nl? Kun je ook een adres met .nl krijgen dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:33 schreef Tarantino het volgende:
Mooi, ik heb nu ook Gmail, dank u Ultimora!!Nu nog een paar invites krijgen, en dan kan ik jullie ook helpen. Ik heb hem gewoon op mijn hotmailadres gekregen trouwens, had wel @gmail.com en @gmail.nl in mijn \"Veilige lijst\" staan.
Nee. iig nog niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:34 schreef jappe22 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk ook .nl? Kun je ook een adres met .nl krijgen dan?
Bij deze, gefeliciteerdquote:Op het tijdstip van ontvangen was de verhuizing nog gaande en ik kan het dus niet posten. Aangezien ik morgen op vakantie ben, ben ik dan ook niet in staat te posten dat ik de invite heb ontvangen. Kunt u namens mij melden dat ik de invite heb ontvangen en mij van de lijst af halen.
Hij is wel uitermate beleeft zeg. \"Kunt u namens mij...\"quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:09 schreef QuietGuy het volgende:
HuHu heeft gemailed:
[..]
Bij deze, gefeliciteerd
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is wel uitermate beleeft zeg. \"Kunt u namens mij...\"![]()
ik mag geen u zeggenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook![]()
Kunnen overigens serieus veel mensen wat van leren, de meeste mails die ik mbt. FOK! krijg zijn op een ander toontje
toen ik je nu wou toevoegen kwam je naam me bekend voor. even gezocht in de database en ik zie dat je er 2 keer instaat met je hotmailadres. Geef nog eens je mailadres kan je je toevoegen, echter wel achteraan de lijstquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:58 schreef Groentjie het volgende:
ok. 2 weken geleden een verzoek gedaan voor een adres, op mijn Hotmail (dom natuurlijk) anyway, niet gekregen (ook niet in de junkmail). dus nu sta ik op de lijst van mensen die al een Gmail hebben maar ik heb het niet
Kan iemand mij uit die lijst halen en mij opnieuw toevoegen? Thanks
We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store (http://www.aventuremail.co.uk/store) in the mean time.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef JustMe2 het volgende:
Nieuws :
Gmail is tot nu iet meer de grootste opslagruimte \'mail\' tot nu toe ,
LoLquote:Google\\\\\\\\\\\\\\\'s Gmail nu al in de problemen
Duitsland keurt gerichte advertenties af
Google\\\\\\\\\\\\\\\'s plan om een concurrent voor Hotmail op te starten, ligt van verschillende kanten onder vuur. Zo claimt een Brits bedrijf de merknaam \\\\\\\\\\\\\\\'Gmail\\\\\\\\\\\\\\\' én protesteert de Duitse overheid tegen het plan advertenties in mails te stoppen op basis van de inhoud van het bericht. Momenteel is Gmail alleen toegankelijk voor een duizendtal bčtatesters.
Gmail leek eerst een 1 aprilgrap, maar is een reėel initiatief van internetbedrijf Google om gebruikers gratis 1 GB opslagruimte voor e-mails te bieden. In ruil voor deze dienst moeten de gebruikers aanvaarden dat hun berichten gerichte advertenties bevatten. Net als bij het zoeken via Google worden de advertenties gebaseerd op sleutelwoorden die in de tekst van de e-mails worden aangetroffen. Een e-mail over een fietsvakantie zou dus mogelijk een advertentie van een fietsfabrikant of een reisbureau kunnen bevatten.
Google haast zich wel te zeggen dat het scannen van e-mails en selecteren van advertenties volledig geautomatiseerd verloopt en dat er geen mensen aan te pas komen. Bijgevolg zou geen sprake zijn van inbreuk op de privacy van Gmail-gebruikers.
De Duitse overheid gaat daar niet mee akkoord, meldt de Britse IT-site The Register. Ook de internationale privacy-organisatie Privacy International maakt zich zorgen, evenals 28 lokale privacy-organisaties (waaronder het Nederlandse Bits of Freedom) die woensdag een open brief schreven aan Google-oprichters Sergey Brin en Larry Page om hun bezorgdheid uit te drukken.
Maar ook over de merknaam \\\\\\\\\\\\\\\'Gmail\\\\\\\\\\\\\\\' is discussie ontstaan. De Britse firma The Market Age zegt nu dat Gmail de naam is van een onderdeel van zijn Pronet-researchdienst, gericht op de financiėle wereld. Pas vorige week registreerde The Market Age Gmail in de V.S. als merk, waardoor Google in principe de naam niet mag gebruiken voor zijn maildienst.
De aandelenkoers van The Market Age verdubbelde bij de bekendmaking van dit nieuws, wellicht omdat investeerders een snelle winst roken. Het researchbureau wil niet kwijt of het bereid is Google een licentie op de naam geven. Als het dat wel doet, zou het bedrijf daar een aardige duit voor kunnen vragen.
De naam Gmail is ook al aan andere initiatieven verbonden. Zo liep op de open bron-portal SourceForge een Gmail-project om een antispamoplossing te ontwikkelen, draagt de studentenkrant van de Japanse universiteit van Nagaoka die naam, is er ook een Gmail-messagingapplicatie, en is Gmail ook de naam van een mailcliėnt voor Gnome/Linux op basis van MySQL.
Jamie Biesemans
8 april 2004
Bron: ZDNet, The Register, Reuters
er zijn 1039 gelukkige mensen. zouden ze deze lijst gevonden hebbenquote:Duitsland keurt gerichte advertenties af
Google\'s plan om een concurrent voor Hotmail op te starten, ligt van verschillende kanten onder vuur. Zo claimt een Brits bedrijf de merknaam \'Gmail\' én protesteert de Duitse overheid tegen het plan advertenties in mails te stoppen op basis van de inhoud van het bericht. Momenteel is Gmail alleen toegankelijk voor een duizendtal bčtatesters.
Ik kreeg hem wel gewoon hoor op mijn hotmail.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:51 schreef Eastman het volgende:
Hmm.... hotmail schijnt toch wel een probleem te zijn dus,
kan mijn email adres dan gewijzigd worden?
er staat nu eastman84[at]hotmail[dot]com, maak daar maar dong[at]winghing.demon.nl van
thnx
Als je door blijft zeuren, vraag ik wel aan de admins of ze jou van het forum af willen gooien. Je begint een beetje vervelend te worden, jochie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:03 schreef JustMe2 het volgende:
@ Jump , nog geen invites :-( ?
nu we toch aan het zeiken zijn, moet is met ene tquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:09 schreef JustMe2 het volgende:
daarvoor moed jij dat niet 2 keer typen hoor ?
Ja hallo jij meld je alleen bij fok om zon invite te krijgenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:06 schreef IvanBasso het volgende:
ik ben ook opzoek naar een invite: richardnap@zonnet.nl
Heb misschien iets te vroeg gejuicht... de invite is perfect gelukt, maar ik kom maar niet in het inlog-scherm! Herkent iemand deze melding:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:29 schreef nlg het volgende:
[..]
Thanx!!!
Eindelijk, na 2 keer proberen met een Hotmail-adres, is het nu wel gelukt![]()
Ik heb al veel geprobeerd (alle controls aangevinkt in beveiligingsinstellingen, gmail aan veilige sites toegevoegd, cookies verwijderd, tijdelijke internetfiles verwijderd, gezocht in zoekmachines en fora, IE updates geļnstalleerd), maar het werkt nog steeds niet!quote:Gmail requires ActiveX controls to be enabled
Your browser seems to be Internet Explorer, and ActiveX seems to be disabled. Gmail requires ActiveX to be enabled in order to operate.
To use Gmail, enable ActiveX controls in Internet Explorer. You can do this by going to the Tools menu, selecting Internet Options, Security tab, Internet zone, and either select the Default Level, or selecting Custom Level and scrolling down to \"Run ActiveX controls and plug-ins\" and selecting Enable.
After enabling ActiveX controls, try again.
Die had jij eerst ook niet..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:13 schreef JustMe2 het volgende:
ps je moet 30 berichten hebben ..
Flikker toch op met je irritante geouwehoer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:13 schreef JustMe2 het volgende:
ps je moet 30 berichten hebben ..
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:22 schreef damatrix het volgende:
[..]
Als je door blijft zeuren, vraag ik wel aan de admins of ze jou van het forum af willen gooien.
jij staat al in de database en als ik me goed herinner heb je gezegd dat de ivite goed aangekomen is...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:34 schreef deliberator het volgende:
graag een Gmail invite voor
Matthias
-knip-
ik heb al enkele malen dit gehad ja...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:13 schreef Skv het volgende:
Kan je nou met Gmail geen mails ontvangen die verstuurd zijn vanaf hotmail?
wtf?
klopt, is voor een collega, als dit niet mag, flikker maar weg danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:39 schreef Jump het volgende:
[..]
jij staat al in de database en als ik me goed herinner heb je gezegd dat de ivite goed aangekomen is...
Nieuw topic: Gmail requires ActiveX controls... en nu?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:28 schreef nlg het volgende:
[..]
Heb misschien iets te vroeg gejuicht... de invite is perfect gelukt, maar ik kom maar niet in het inlog-scherm! Herkent iemand deze melding:
[..]
misschien een beetje te maar toch:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Flikker toch op met je irritante geouwehoer.
K hoop dat je nooit een account gaat krijgen.
nerd
Aantal posts: 59 (gemiddeld 10 per dag)
Rot toch op profiterend kutventje. Je history is ook 2x nix
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien een beetje te maar toch:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef Nouk het volgende:
missien. Missien moet jij ook maar van die lijst afgeflikkerd worden, aap.
Ehm ja. Duidelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
als je me der af wilt laten halen is goed maar dan zal ik van de lijst der gelukkige afgehaald moeten worden![]()
Invite ontvangen! Danku!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:12 schreef Snarf het volgende:
Invite gestuurd aan Darien (nuclear@planet.nl)
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef Nouk het volgende:
missien. Missien moet jij ook maar van die lijst afgeflikkerd worden, aap.
ik ga zeker géén mensen toevoegen die zelfs géén account hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:39 schreef deliberator het volgende:
[..]
klopt, is voor een collega, als dit niet mag, flikker maar weg dan
had hem er al voor gewaarschuwdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:26 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ga zeker géén mensen toevoegen die zelfs géén account hebben.
voor hosting zijn andere topics. en als je je invites wilt verkopen ga in je tegen de policy van GMail.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef JustMe2 het volgende:
Skv , wat denk jij van 500MB hosting ?? ( met php )
Inderdaad, bedankt! Mijn invites zullen ook naar Fokkers gaan!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:56 schreef Euc- het volgende:
Marialice en jappe22 hebben een invite gekregen. Geen probleem hoor
www.gmailswap.comquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef JustMe2 het volgende:
Skv , wat denk jij van 500MB hosting ?? ( met php )
Hehehe de foto van het Fok! logo bij de MM-meet ook goed?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog 2 invites
5 euri per stuk
Zo heb ik het idd ook gedaan, dus mensen probeer het eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:00 schreef Nouk het volgende:
Ik mag eraf, zet gewoon: \"Als iemand nog een gmail invite overheeft?\" in je msnnaam, en tis zo geregeld!
Jij doet wel goed je best om een posthistorie op te bouwen he?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:05 schreef JustMe2 het volgende:
haha van die 500 Mb was wel om te lachen he lol ;-)
als ik het hier gratis kan krijgen![]()
Hij wil gewoon een veer in jou reet steken zodat hijw eer op 9 magquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij doet wel goed je best om een posthistorie op te bouwen he?![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef kibber het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een veer in jou reet steken zodat hijw eer op 9 mag
Hij wil op #1 staan (lees z'n vorige reacties maar eens door).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:24 schreef JustMe2 het volgende:
eum nee ....
och, als ze daarna fok blijven bezoek is het niet erg, dan is deze gmail aktie juist goeie reclame geweest!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Feit blijft wel dat jij (JustMe2) je hebt geregistreerd op FOK! voor een gmail-account.
En jij gaat daar voor in staan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:03 schreef splendor het volgende:
[..]
och, als ze daarna fok blijven bezoek is het niet erg, dan is deze gmail aktie juist goeie reclame geweest!
maar onze kostbare invites zomaar aan mensen met 3 posts weggeven die je nooit meer terug ziet is natuurlijk wel zonde.
Heh, is de GMail smeker de mannelijke variant van de bReEzAh chick?quote:Op woensdag 7 juli 2004 03:08 schreef Pain_in_the_head het volgende:
Geef die koters die net geregistreerd zijn ook zo'n acountje. ( ik hoef trouwens geen webmail die door het bedrijf zelf wordt meegelezen voor reclame doeleinden, dan krijg ik van die extreem ranzige porno spam als ze het afstemmen op mijn gewone mailtjes).
Als je dan 'replied' op iet, zeg dan tenminste wat nuttigs.quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, is de GMail smeker de mannelijke variant van de bReEzAh chick?![]()
jaloersquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
Zijn mensen hier nou echt serieus aan het smeken voor een webmail accountje????![]()
Moet toch niet gekker worden hoor, webmail is wel eens handig op reis of zo maar that's it wat mij betreft, dit is echt lachwekkend in mijn ogen, een paar figuren die lopen patsen met GMail invites en allerlei zielige kids die erom lopen te smeken![]()
Helemaal mee eens. Als meneer wil zeiken doet hij dat maar in KLB.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:17 schreef R_B het volgende:
Als je dan 'replied' op iet, zeg dan tenminste wat nuttigs.
Dat scheelt jou weer een hoop tikwerk.
Vind jij de advertenties op google.com/google.nl storend?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef basbloembergen het volgende:
w00t, goddelijke Gmail.
bas AT admium DOT nl
Valt het nou eigenlijk mee met die advertenties?
grtz,
Bas
no offence, maar je enigste 2 posts zijn in dit topic...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:33 schreef basbloembergen het volgende:
top! Wel een uitvinding dit. Op deze manier is iedereen tenminste snel van een accountje voorzien. Ik wacht met smart.
email = bas AT admium DOT nl
Je kunt instellen dat @gmail.com wordt doorgelaten en dus geen spam is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:06 schreef Veerboot het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst gezet worden. E-mail: veerboot@fok.nl (die fwd naar een hotmailaccount; geeft dat ook problemen of kan dat wel?)
Ok, heb @gmail.com op de veilige lijst gezet. Ik zou dan graag aan de lijst worden toegevoegd met veerboot@fok.nl. Dank alvastquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:13 schreef sop het volgende:
Je kunt instellen dat @gmail.com wordt doorgelaten en dus geen spam is.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
no offence, maar je enigste 2 posts zijn in dit topic...
en je bent 10 minuten voor je eerste post geregistreerd...
Geregistreerd op: woensdag 7 juli 2004 @ 10:59quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:14 schreef basbloembergen het volgende:
Dit is idd de eerste keer dat ik op fok kom. Vriend van mij heeft aangeraden om hier te gaan kijken. Staan wel boeiende topics in.. Als je denkt dat ik me niet ga houden aan de regels van de invites dan heb je het mis. Heb de regels gelezen en ik beloof plechtig dat ik ze zal volgen.
het minimum aantal posts is geen 100 en ook geen 30. dat hangt af van gebruiker tot gebruiker. als iemand die zich een maand geleden geregistreerd heeft en nog maar 20 posts heeft is het duidelijk dat die zich niet speciaal voor gmaiul geregistreerd heeft. als iemand die zich vandaag registreerd en met amper 1 post hier komt vragen wel...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 8 minuten geleden
Aantal posts: 3 (gemiddeld 3 per dag)
Er staat ook nog bij dat je al langere tijd een fok! user moet zijn, en niet mag registreren om een account te krijgen; volgens mij is het minimum aantal posts iets van 100
Naja misschien is iemand zo aardig em er jou 1 te geven..
wat dus hier het geval isquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:47 schreef Jump het volgende:
[..]
het minimum aantal posts is geen 100 en ook geen 30. dat hangt af van gebruiker tot gebruiker. als iemand die zich een maand geleden geregistreerd heeft en nog maar 20 posts heeft is het duidelijk dat die zich niet speciaal voor gmaiul geregistreerd heeft. als iemand die zich vandaag registreerd en met amper 1 post hier komt vragen wel...
lees JIJ de regels eensquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
lees de regels eens
kijk naar de lijst, toegevoegd of niet ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
wat dus hier het geval is
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Waar kan je nou zien of je een invite kan gaan weggeven?
waarom geef je em niet aan de FoK! Leden..??quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Hoe lang blijven invites trouwens staan?
heb er nog 1 over, ben ik die na korte tijd gewoon kwijt of blijft ie in mn gmail hangen totdat ik em verstuurd heb?
Whehehe dealtje maken?!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Hoe lang blijven invites trouwens staan?
heb er nog 1 over, ben ik die na korte tijd gewoon kwijt of blijft ie in mn gmail hangen totdat ik em verstuurd heb?
Neen, sorry, heb em al aan n maat van me beloofd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Whehehe dealtje maken?!
Ik heb nog de foto van je FOk! logo van de mediamarkt actie.. In ruil voor een invite![]()
Gisteren nog hoor, en de lijst schuift nog steeds op. Ik denk dat Google ervoor gekozen heeft alleen JOU geen invites meer te geven!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:01 schreef mschol het volgende:
volgens mij zijn ze gestopt met invites weg te geven...
heb er al een hele tijd geen een gezien..
Neequote:Op woensdag 7 juli 2004 19:10 schreef JustMe2 het volgende:
weet er al iemand waneer de Beta gedaan is ??
Ik denk, dat de beta al voorbij is voordat jij 100 posts hebtquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:13 schreef JustMe2 het volgende:
spijtig![]()
wand ik DENK wanner die laatste mensen aan de buurt komen is die beta al LANG gedaan denk ik ?
je staat al opd e lijst met de gelukkigen met volgend mailadres: junk (apenstaart) lucazworld.comquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:49 schreef sjaak16 het volgende:
Mag ik mayb ook op de lijst?
-knip-
Argg nog geen scanner ik mail je vd week wel ffquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Neen, sorry, heb em al aan n maat van me beloofd.
Ik heb dus nu een inbox van 1 gig. Die is nog niet vol.
Dus mail me die foto fftjes als je wilt
ze rekenen in harde schijf termen. als jij een HD koopt van 160 GB ga je ook maar iets rond de 152 GB over houdenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef JustMe2 het volgende:
Pff eigelijk is gmail niet zo Spektakulair![]()
het enigste dat er is is dat hij supper snel gaat en dat je 1000 MB opslag ruimte hebt !
voor de rest , heel simpele Lay out , GEEN smilies ! ;
@Neen, sorry, heb em al aan n maat van me beloofd.
Ik heb dus nu een inbox van 1 gig. Die is nog niet vol.
Dus mail me die foto fftjes als je wilt
-----------------------------------------------------
Gmail is wel GEEN 1GB he !
Gmail = 1000 MB
1GB = 1024 MB
Dus ergens ben jij fout LOL
Kan je die link geven?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef JustMe2 het volgende:
Hoe ben je btw aan je account gekomen?
gewoon op Gmailswap 1GB weggeven :d
JustMe2, mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Author: ruyters (---.kabel.telenet.be)
Date: 07-07-04 16:04
I Got Gmail :-)
Had ik ook gezegt.. Post dat topic eens?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:52 schreef sop het volgende:
Jawel:
[..]
JustMe2, mag ik vragen hoe oud jij bent?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef damatrix het volgende:
[..]
Kan je die link geven?
Ik heb alleen dit gevonden:
http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=254765&t=254606![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:08 schreef JustMe2 het volgende:
eum jawel ik heb wel Gmail mail me maar : ---
ik kom daar aan van dat forum voor 1GB![]()
ik jah , ik ben 12 en ik krijg nog geen les Engels op mijn school LOL ( engels praten kan ik maar schrijven ???? !! )
JustMe2
Alleen werkt de spam detectie behoorlijk goed op gmailquote:Op donderdag 8 juli 2004 10:42 schreef Skv het volgende:
Morgen heeft hij 200 nieuwsbrieven aangemeld op zn gmail
Nee je kan geen engels schrijven en Nederlands kun je ook niet schrijven..quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:08 schreef JustMe2 het volgende:
eum jawel ik heb wel Gmail mail me maar : ---
ik kom daar aan van dat forum voor 1GB![]()
ik jah , ik ben 12 en ik krijg nog geen les Engels op mijn school LOL ( engels praten kan ik maar schrijven ???? !! )
JustMe2
Geregistreerd op: donderdag 8 juli 2004 @ 11:40quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:38 schreef lgelauff het volgende:
lgelauff (nixnix@wanadoo.nl)
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:35 schreef xman het volgende:
Hey ik dacht dat er werd gecontroleerd of iemand een postgeschiedenis had hier op fok!
Nu had ik mrkanarie een invite gestuurd maar zie ik nu pas zijn geschiedenis.
http://forum.fok.nl/user/history/98771
hoe kan jij op 2 staanquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:22 schreef B.B.B. het volgende:
verhaal
quote:Geregistreerd op: maandag 21 juni 2004 @ 14:27
Laatste bezoek: 3 dagen, 1 uur, 23 minuten geleden
Aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
Zie je wel dat ik overal wordt buitengesloten! Ik verwachtte wel enig medeogen van mijn medecompufreaks maar nee dus! Iedereen moet zich zeker aanpassen aan de standaard van de "gewone" mensen!! Bah! Laat me gewoon met rust! En als je het zo graag wilt weten: ik ben hier trouw bezoeker en zorg welk voor heel veel extra hits maar log niet zo vaak in. Maar dat wordt natuurlijk niet getollereerd door de meerderheid! Weet je zeker dat je niet bij mij op de middelbare school zat???quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe kan jij op 2 staan![]()
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik overal wordt buitengesloten! Ik verwachtte wel enig medeogen van mijn medecompufreaks maar nee dus! Iedereen moet zich zeker aanpassen aan de standaard van de "gewone" mensen!! Bah! Laat me gewoon met rust! En als je het zo graag wilt weten: ik ben hier trouw bezoeker en zorg welk voor heel veel extra hits maar log niet zo vaak in. Maar dat wordt natuurlijk niet getollereerd door de meerderheid! Weet je zeker dat je niet bij mij op de middelbare school zat???
![]()
![]()
Niet zo huilen, DIKKEquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik overal wordt buitengesloten! Ik verwachtte wel enig medeogen van mijn medecompufreaks maar nee dus! Iedereen moet zich zeker aanpassen aan de standaard van de "gewone" mensen!! Bah! Laat me gewoon met rust! En als je het zo graag wilt weten: ik ben hier trouw bezoeker en zorg welk voor heel veel extra hits maar log niet zo vaak in. Maar dat wordt natuurlijk niet getollereerd door de meerderheid! Weet je zeker dat je niet bij mij op de middelbare school zat???
![]()
![]()
Ik ga je mailenquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:24 schreef jackson het volgende:
1 bijzonder goedemorgen allemaal....
Ik zie het wel helemaal zitten zo'n account dus als ik als (die-hard) Fokker op de lijst erbij zou mogen zou dat fijn zijn.alvast bedankt
( Robertterburg[at]hotmail.com)
Wil je dan ook ajb een stuk of 1000 topics voor mij aanmaken???quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik zou bijna zeggen dat je een kloon van Kasta bent
volg de lijst aub !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga je mailen.
Pikhoofd. Ik bedoelde gewoon een liefdesmeel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:16 schreef Jump het volgende:
[..]
volg de lijst aub !!
ah, hij bekendquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:15 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Wil je dan ook ajb een stuk of 1000 topics voor mij aanmaken???
![]()
Is kennelijk een erg populaire kerel (of dame, dat weet je nooit natuurlijk) die kasta, met zoveel aandacht, iets dat ik nooit heb gehad. En dankjewel jump, dat is het aardigste wat ooit iemand tegen mij gezegd heeft...
![]()
Waarom schrijf je mij geen mail? Ik probeer al een paar jaar via internet een liefdesmailrelatie met iemand aan te gaan dat lukt de hele tijd niet maar volgens mij ben jij de ware! Ik hoop dat wij elkaar zullen vinden op de weg die het leven heet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Pikhoofd. Ik bedoelde gewoon een liefdesmeel.
Alleen op MSN schatjequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef B.B.B. het volgende:
ps: je bent toch geen dikke vieze ouwe man van 40 die op zoek is naar intiem contact met onbehaarde jonge jongens he?![]()
Wees blij dat je uberhaupt op die lijst staat, ik had je er afgegooit met jouw post count......quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:22 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon humorquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Wees blij dat je uberhaupt op die lijst staat, ik had je er afgegooit met jouw post count......
Huillie.
Dat zijn allebei voordelen, smilies in mailtjes zijn BrEeZaH en de simpele layout is juist goed, zodat je dingen snel kunt vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef JustMe2 het volgende:
voor de rest , heel simpele Lay out , GEEN smilies ! ;
Ik denk het ook lieverd. Dat gevoel wat ik krijg bij het lezen van jou nick is niet te beschrijven, een sprankeling die me laat sudderen en laat levenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef B.B.B. het volgende:
[..]
Waarom schrijf je mij geen mail? Ik probeer al een paar jaar via internet een liefdesmailrelatie met iemand aan te gaan dat lukt de hele tijd niet maar volgens mij ben jij de ware! Ik hoop dat wij elkaar zullen vinden op de weg die het leven heet.![]()
Natuurlijk niet lieverd, ik ben gewoon een vrouwquote:je bent toch geen dikke vieze ouwe man van 40 die op zoek is naar intiem contact met onbehaarde jonge jongens he?![]()
je hebt amper 4 post. uur voor post in dit topic geregistreerd. en sindsdien niet meer gezienquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:38 schreef lgelauff het volgende:
lgelauff (-knip-)
TVP
Zelfde voor B.B.B.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:47 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt amper 4 post. uur voor post in dit topic geregistreerd. en sindsdien niet meer gezien
anderen zijn toegevoegd en mailadressen geupdate waar gevraagd was
Heb je al gelezen hoe oud hij is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:24 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Dat zijn allebei voordelen, smilies in mailtjes zijn BrEeZaH en de simpele layout is juist goed, zodat je dingen snel kunt vinden.
Ja je kan ook ongeduldig wachten maar het duurt toch even langquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:36 schreef Omega het volgende:
Ik zou ook graag een gmail account willen;
num21[at]xs4all[dot]nl
Ik wacht wel geduldig.
Leer eens normaal typen zeg..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
moe k hier tog posten als k ook gmail wil?? mn email adres is sander-westerman[at]chello[dot]nl
Nee is niet nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
moe k hier tog posten als k ook gmail wil?? mn email adres is sander-westerman[at]chello[dot]nl
niet echt nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Dukesofheeries het volgende:
lees de openingspost eens door.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:03 schreef Dukesofheeries het volgende:
ok, ik kan ook wel normaal typen hoor! maar word ik nu dan in die lijst gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |