Ik heb al veel geprobeerd:quote:Gmail requires ActiveX controls to be enabled
Your browser seems to be Internet Explorer, and ActiveX seems to be disabled. Gmail requires ActiveX to be enabled in order to operate.
To use Gmail, enable ActiveX controls in Internet Explorer. You can do this by going to the Tools menu, selecting Internet Options, Security tab, Internet zone, and either select the Default Level, or selecting Custom Level and scrolling down to \"Run ActiveX controls and plug-ins\" and selecting Enable.
After enabling ActiveX controls, try again.
quote:misschien eens proberen een andere browser te nemen? Firefox vind ik erg fijn, kijk in mijn sig voor de downloadlocatie
Is inderdaad een oplossing, maar ik ben toch niet de enige die met IE (versie 6.0) Gmail wil gebruiken?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:53 schreef Jelger het volgende:
misschien eens proberen een andere browser te nemen? Firefox vind ik erg fijn, kijk in mijn sig voor de downloadlocatie
blijkbaar welquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef Murray het volgende:
Vaag hoor..
AxtiveX heb je echt niet nodig?
Welk gedeelte hiervan snap je niet?quote:To use Gmail, enable ActiveX controls in Internet Explorer. You can do this by going to the Tools menu, selecting Internet Options, Security tab, Internet zone, and either select the Default Level, or selecting Custom Level and scrolling down to \\\"Run ActiveX controls and plug-ins\\\" and selecting Enable.
Uhh ActiveX werkt volgens mij alleen in IEquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:53 schreef Jelger het volgende:
misschien eens proberen een andere browser te nemen? Firefox vind ik erg fijn, kijk in mijn sig voor de downloadlocatie
Weet je nog waar? Ik heb gezocht, maar kon er niks over vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:06 schreef brainster het volgende:
[..]
blijkbaar wel
stond volgens mij ook in een van de 3 gmail topix
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:07 schreef QOnline het volgende:
[..]
Welk gedeelte hiervan snap je niet?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:09 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb gewoon IE 6.0 en kan gewoon Gmailen.
Nix aan t handje dus.
En Firefox is voor lafaards.
IE voor de durfals onder ons.
Waar slaat dat nou weer op? Met IE loop je gewoon maar gevaar voor virussen en spyware enz.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Juist
IE = Only for the real PC User
Ja. Om precies te zijn:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:42 schreef NiHiels het volgende:
Heb je ook sp1 voor IE 6 geinstalleerd?
Het vreemde is dat niet alle IE- (en Opera-)gebruikers dit probleem hebben. Er is toch vast wel een Fok!-nerd die weet waarom het bij mijn IE 6.0 niet werkt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:03 schreef Baris het volgende:
Ik heb effe gegooled en alleen IE en opera users hebben die probleem. Gebruik gewoon firefox.
Hm, een kleine 10 Mb downloaden (en dat voor iedere update weer, plus alle moeite om piug ins aan het werk te krijgen) installeren, configureren en da's niet moeilijk doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:49 schreef Baris het volgende:
Man, doe gewoon niet zo moeilijk. Download en instaleer Firefox en je zult zien dat het een prima browser is. Het internet gaat helemaal kapot door mensen zoals jij die zo eigenwijs zijn door IE te blijven gebruiken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:49 schreef Baris het volgende:
Het internet gaat helemaal kapot door IE te blijven gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |