nee, dat ga je natuurlijk morgen doen als fok down is, als je het maar laatquote:Op zondag 4 juli 2004 22:43 schreef LadyS het volgende:
haai
ik ben niet aan het bevallen, hoor
Oh... is de baby dan vanmiddag al geborenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:43 schreef LadyS het volgende:
haai
ik ben niet aan het bevallen, hoor
[afbeelding] GRIEKENLAND [afbeelding]
Hij is er vast al tussenuit gevallen, zonder dat ze het hebben gemerktquote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh... is de baby dan vanmiddag al geboren?
Nee, in Portugal zitten er ook wel een paar geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2004 22:45 schreef livelink het volgende:
Ben ik dan de enige die voor Portugal was?![]()
ik vind het wel schattig om te zienquote:Op zondag 4 juli 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Ronaldo jankt het hardst
Ik was ook voor Portugalquote:Op zondag 4 juli 2004 22:45 schreef livelink het volgende:
Ben ik dan de enige die voor Portugal was?![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat ga je natuurlijk morgen doen als fok down is, als je het maar laat![]()
DVD: Het beste van Farce Majeurequote:Op zondag 4 juli 2004 23:02 schreef livelink het volgende:
Oh ja, die DVD van Farce Majeur had ik inderdaad meegekregen. Ben toch benieuwd naar je verhaal over Boris Becker, hoewel ik niet snel een autobiographie van hem zou lezen.
Doe dat maar ja, wachten valt niet mee hè...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:03 schreef coolbabe het volgende:
ik kom maar even bij jullie zitten tot ze weer terug zijn
Wie?? Of heb ik iets gemist???quote:Op zondag 4 juli 2004 23:03 schreef coolbabe het volgende:
ik kom maar even bij jullie zitten tot ze weer terug zijn
Coolhunk is met Tom naar de huisartsenpostquote:Op zondag 4 juli 2004 23:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wie?? Of heb ik iets gemist???
ja, 1-0 gewonnen, corner in de 55e minuut, kopbal erinquote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef ThunderChild het volgende:
Gezien de reacties hier kan ik vast wel aannemen dat Griekenland gewonnen heeft . . .
Was naar Shrek 2 gegaan, lag blauw van het lachen
Leuk he! Ik moest zo hard lachenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef ThunderChild het volgende:
Gezien de reacties hier kan ik vast wel aannemen dat Griekenland gewonnen heeft . . .
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he! Ik moest zo hard lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff tussen spoilers gezet voor degeen die 'm nog niet gezien hebbenTake my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja het was grappig vond ik ook, dat moment haalde het alleen niet bij; Say something crazy... like you're wearing ladies underwear!
Hier ook ééntje.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef Luchtbel het volgende:
Jah als ie op dvd is, ga ik hem meteen kopen, blijft wel een tijdje grappig denk ik
blijf jij maar lekker in onzinquote:Op maandag 5 juli 2004 01:12 schreef _-Xanti-_ het volgende:
shrek, echt een film voor jou. maar er komt geen benz in voor hoor![]()
moet dat of mag dat?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker in onzin
lijkt mij verstandigerquote:Op maandag 5 juli 2004 01:15 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
moet dat of mag dat?
* Syrena showt even nieuwe icon....quote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
* moussy gaat er zo een domperidonpil aan wagen....... ik ben zoooooo misselijk
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:16 schreef coolbabe het volgende:
url??
Ook niet via deze link? http://irc.tweakers.net/fok/quote:Op maandag 5 juli 2004 10:53 schreef Syrena het volgende:
Nouuwwww ik kan niet IRC-en vanaf m'n werk. Stomme XP ook.
Kazaa en MSN doen het ook al niet meer....
Neequote:Op maandag 5 juli 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook niet via deze link? http://irc.tweakers.net/fok/
Juist.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:58 schreef pberends het volgende:
wtf is dit? de SC van OUD? net zoals de POL-SC![]()
![]()
Lekker hé Clauwheee, uitslapen!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:57 schreef clauwheee het volgende:
ZoooGruwelijk ver..uitgeslapen
Schrok me een hoedje ik denk shittie, Fok ligt er vast al uit maar nee dus, gelukkig. Vriendlief moest vanochtend tegen zevenen de deur uit om te werken, en ik heb dus gewoon de hele ochtend doorgeslapen..hij komt al bijna weer terug
Luchtbel werk van maken hoor!!! Ik ben er ook huiverig voor, mn kralen gaan altijd wel goed, maar ik had een hele tijd geleden via zo'n media-shop een spiegel besteld, kreeg ik netjes terug dat ie niet leverbaar was en dat ik um in week 27 (vorige week) zou krijgen en ja mn geld is er twee week gelee wel afgehaald maar nog steeds geen spiegel
LOLquote:Op maandag 5 juli 2004 12:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Juist.
En nou optoutuh om met Eva te spreken
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Zabb het volgende:
[..]
Lekker hé Clauwheee, uitslapen!!![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:06 schreef clauwheee het volgende:![]()
Dr is al wel een end van de dag om ineens
Hihi hoezo verslaafd...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:11 schreef Luchtbel het volgende:
Waar je al niet van kan schrikken Clauwhee
Zou fok er toch al bijna afliggen
Heb ik ook. Ik zit wel op m'n werk, dus ik kan niet aan alle instellingen morrelen.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef Jelief het volgende:
moet je alleen geen xp hebben... tenminste volgens mij is dat de reden waarom het met Mirc bij mij niet werkt...
ik doe niet eens moeite, zie jullie daarna wel weer...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hihi hoezo verslaafd...
En balen, want ik krijg hier dat irc gedoetje dus echt niet aan de praat, moet ik het straks dus echt een heel aantal uren zonder jullie doen
Jessicaa, wat ontzettend dapperquote:Op maandag 5 juli 2004 12:54 schreef Jessicaa het volgende:
Pffff ik heb moed verzameld en de weight watchers gebeld. Na de positieve verhalen van Karin (en foto's) moest ik wel. Met die domme repen lukte het neit, ik blijf maar aankomen en word er gek van.
Vanaf week 31 geven ze op woensdag zowel s'ochtends als s'avonds curcussen. En dat komt met Geer zijn rooster dan weer goed uit. Als het met zijn rooster dan savonds niet kan, kan ik dus s'ochtends. ik vind die 9 euro epr week wel veel geld, maar de steun van een groepje spreekt me toch wel aan. (het programma heb ik al op cdrom dus ben ik bekend mee)
Jammer genoeg is er niemand die met me meekan, maar ja ik doe het voor mezelf dus dan maar aleen. Ik word het steeds meer zat als mensen hier geweest zijn en bv me trouwfoto zien hangen en dan een opmerking maken van zo je bent wel veranderd he!!! Ze hebben er nog helemaal gelijk in ook
Dus nu even puzzelen met Geer zijn rooster of ik al voor week 31 kan beginnen of pas erna.
Ik hou jullie op de hoogte
Nee, alleen jij (je zit voorgoed gevangen in een FOK Matrix)quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Hee, we zijn er nog![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee, alleen jij (je zit voorgoed gevangen in een FOK Matrix)![]()
Je kan zal mij moeten me bellenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
Dan zie ik dat erna wel?
En als ik beval weten jullie het toch pas als ik weer voor m\'n pc kan
GO GIRL !!!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:47 schreef Luchtbel het volgende:
I\'m going to kick some ass!
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:44 schreef Syrena het volgende:
* Syrena showt even nieuwe icon....![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:15 schreef Magneet het volgende:
Oh ja en ik vind het niet zo\\\'n ramp hoor om het speeltuinbankje in mijn AT te hebben rewimo
Slaapwandelen is niks gevaarlijks aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:39 schreef moussy het volgende:
mjaah, ik heb al wat gevonden, een natte handdoek voor het bed. Dat is te doen, we hebben toch plavuizen boven.
Ik vind het namelijk eng worden. Straks stuiterd ze van de trap af
Shitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:30 schreef Rewimo het volgende:
Ha, we zijn weer in de lucht![]()
Mijn teen zit nog steeds vast en doet onwijs zeer. Vanmiddag maar weer eens naar de huisarts. Kan ie meteen naar die andere teen kijken waar die gezellige wond op zit
Kom je me ook ophalen, heb nog iemand met auto nodig namelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je kan zal mij moeten me bellen![]()
Heb je dan geen traphekje boven aan de trap? Is dan ook wel handig. Behalve als ze die in haar slaap ook open kan maken natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:39 schreef moussy het volgende:
mjaah, ik heb al wat gevonden, een natte handdoek voor het bed. Dat is te doen, we hebben toch plavuizen boven.
Ik vind het namelijk eng worden. Straks stuiterd ze van de trap af
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:44 schreef Jonnetje het volgende:
Waar komen die stomme \\\\ \\\\ \\\\ \\\\ \\\\-jes vandaan???![]()
![]()
![]()
Die toets ik helemaalniet in! Is dit een nieuwe bug ofzo?
Die komen als je een \' intoetst, hoe heet, apestrof ofzow, of hoe je dat ook schrijftquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:44 schreef Jonnetje het volgende:
Waar komen die stomme \\\\\\\\ \\\\\\\\ \\\\\\\\ \\\\\\\\ \\\\\\\\-jes vandaan???![]()
![]()
![]()
Die toets ik helemaalniet in! Is dit een nieuwe bug ofzo?
Jah tis behoorlijk rustigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:53 schreef texelonia het volgende:
En is de ouders-chat nu weer bijna leeg en stil, nu het forum het weer doet?
neuhhh, Cas past toch geen jurkjes in maat 68quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
hehe wil je zo graag je kabouterpakken hebben
wel bedankt hoor!
Ik word er niet goed van. Ik durf mijn collega\'s haast niet meer onder ogen te komenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Shit
Je hebt wel een abonnementje ziekenboeg, de laatste tijd
die krengen van dat merk zitten wel vrij ruimquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
neuhhh, Cas past toch geen jurkjes in maat 68
Ik wil gewoon gerechtigheid
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van. Ik durf mijn collega\\\'s haast niet meer onder ogen te komenElke dag een ander mankement
Voor de lol heb ik hem net een korte broek (merk V&D) van René aan gedaan, maat 98, hijs ietsies te ruim, maar het zit best goed. René past hem ook nogquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
die krengen van dat merk zitten wel vrij ruim
maar ik wil ook gerechtigheiden m\\\'n spullen
en toen ging zijn moeder mijn moeder bellen en toen rende mijn moeder ook bijna van schrik in haar onderbroek naar buienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:30 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS![]()
in je onderboek
Nou m\\\\\\\'n vriendinnen en collega\\\\\\\'s die in de buurt wonen zijn allemaal autoloos...maar mag m\\\\\\\'n buurman altijd bellen maar dat durf ik eik niet zo goed, anders maar een keer een taxi, komt wel goed
Tnxquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik ken het gevoel, maar je doet het niet expres hoor! Zorg eerst maar es dat je je weer wat beter voelt
I rest my case....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor de lol heb ik hem net een korte broek (merk V&D) van René aan gedaan, maat 98, hijs ietsies te ruim, maar het zit best goed. René past hem ook nog
Ik heb dat ook hoor, bijna overal waar je me aanraakt heb ik pijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van. Ik durf mijn collega\\\'s haast niet meer onder ogen te komenElke dag een ander mankement
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
LadySkomt wel goed hoor en anders moet iemand me maar komen halen die wat verder wegwoont, zoals m\\\'n vader
ga jij nou maar lekker zelf bevallen en rustig aan doen!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja joh, LadyS, komt er nog wat van? Die downtime hebben we gehad, dus leef je uit
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:50 schreef Pandorah het volgende:
LadyS: Hup! Ga es naar de bioscoopsnackbar!
Je mag \'m wel hebben hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Je hebt m\\\'n (toekomstige) ondertitel gejat (wist niet meer hoe steed moest schrijven)
Ik heb je toch gezegd dat dat alleen op de uitgerekende datum werktquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef LadyS het volgende:
er zit wel een snackbar hier in de buurt
ow ja....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat dat alleen op de uitgerekende datum werkt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:21 schreef Luchtbel het volgende:
is al gewassen beefcake
jammer
Er zitten ook wel leuke dingen tussen, maar soms krimpt het niet en soms krimpt het wel twee matenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:23 schreef Luchtbel het volgende:
nou soms zitten er best heel erg leuke dingen tussen
Misschien zijn ze wel eerlijker dan die afzetters bij Prenatal die je proberen heel erg kleine dingen aan te smeren!
die ik heb ingepakt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:27 schreef Luchtbel het volgende:
Wat voor maat?
Niemand? Het zijn nog wel chocolate crisp cookies!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef Kittyme het volgende:
* Kittyme komt er ook maar even bij zitten om maar niet aan haar tentamen van morgen te hoeven denken...
Koekje, anyone?
huhm dus ik neem ook gewoon twee setjes mee, dat is niet gek?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
die ik heb ingepakt?
das maatje 50 en het ziet er heel klein uit.. dus ik hoop maar dat BabyS het past
Maar ik heb wel meerder pakjes ingepakt hoor.. maar mijn voorkeur gaat uit naar die
nee hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
huhm dus ik neem ook gewoon twee setjes mee, dat is niet gek?
Nee hoor, het is wel handig, mocht je onverhoopt wat langer moeten blijven dan kun je Minibel tenminste nog wat anders aantrekkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
en nog een bastoffen traningspakje van de Hemaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee hoorik heb 2 paar sokjes
2 truitjes
2 broekjes
2 rompertjes
en een mutsje
Lekker, dankjewel!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:33 schreef Kittyme het volgende:
Ok
* Karin geeft Rewimo een koekje en schenkt een kopje koffie in voor Karin
Nee, je bent gewoon verstandig bezigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:36 schreef Luchtbel het volgende:
Aha ik heb nu dus twee setjes 1 van Prenatal, 1 van Zeeman, 1 mutsje, sokken, jasje, doek.
Dat is het toch?
Heb ik nesteldrang
Welnee, als jij een weekendje weggaat neem je toch ook meerdere setjes mee? Je weet maar nooit of het warm is of koud en of je kind dus groot of klein is. Misschien moet je, het is niet te hopen, wel langer blijven dan je gedacht had en dan moet dat kind toch wat kleertjes hebben!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik had Tinus P en Zeeman meequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zat net trouwens te bedenken wat ik mee moest nemen naar het ziekenhuis aan kleding voor de baby en ik haalde twee setjes uit de kast. Wat kan er een verschil zitten in de maten zeg, maatje 50 van zeeman is wel 3 cm langer dan die van prenatal
het lijkt toch niet hier opquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ja klets je daar maar uit Moussy
Inderdaad, dat gedoe duurt nu al veeeeeeeeel te lang!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
Oke dat is waar
IK WIL MUN SPULLEN
Dat schiet niet op zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
Tis op martplaza Rewimo en dat heb ik gister gedaan, maar ook van hen nog geen reply gehad
Ik heb geen weegschaal he, ik denk dat ik een beetje stagneer op het moment, en dat betekent dat ik er nu 5 kilo\'s vanaf heb.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:48 schreef Karin het volgende:
Wat goed Melonovy dat je op je oude gewicht zit!!Is er al veel af?
Fuik???quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:48 schreef moussy het volgende:Ik prop mn flubber altijd in mn fuik, dan valt die rol minder op
quote:Door Loes (8):
mijn buurmijsje is zwanger
ze krijgt een baby ik weet niet of het een jongen of
een meisje wort over 7 maanden
ik ga als het babytje 1 dag uit is naar
het babytje in utregt want ze is naar
utregt verhuist en haar vriendje heet micha het wort
meschien en kerst kindje
heeeeeeeeeeel mischien
neequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, krijgen jullie ook een maagdelijk witte pagina als je op Active Topics klikt
Lamaar hij doet het alweer.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik edit als ik dat wil ja
Ik heb nu weer ge-edit
op advies van luchtbel begin ik maar vast met persenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:17 schreef Jessicaa het volgende:
He meiden jullie zitten hier slap te ouwehoeren waneer gaan jullie nou is bevallen
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Smilie doet ut niet![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |