Ja ik geef 3 flessen met afgemeten gekookt water mee en voor 3 voedingen afgepast poedermelk. Ze krijgt er op het KDV 2, maar we moeten een reservevoeding meegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:42 schreef bixister het volgende:
trouwens igraine, had ik net overheen gelezen maar: zelfs het gekookte water moet je meegeven?! wat een gedoe!
en ik zeiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef Beaker het volgende:
Heb ik hier ff een linkje, wat zijn dan de kosten? Ik snap de tabel niet zo
http://www.s-k-r.nl/default.aspx?nr=24
Volgens mij is het deze oplossing goedkoper dan een kinderdagverblijf? Is er bijvoorbeeld wel controle daar waar wij ons kind achterlaten?
ik zou dan denk ik eerst regelen of een ander kon oppassen en anders kan je verlof opnemen denk ik. ( werkte jezelf niet op een kdv? wellicht zou je in dat soort situaties bij uitzondering de kleine mee mogen nemen ? )quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef Vicky het volgende:
Ook een vraag aan jullie. Amber gaat op woensdag naar mijn vader en op vrijdag naar mijn schoonmoeder, geen kdv bij ons. Nu kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat een van de oppas opa/oma's ziek is, hoe lossen jullie dit op? Nemen jullie dan vrij of hebben jullie een alternatief?
nee ik werk niet op een KDVquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zou dan denk ik eerst regelen of een ander kon oppassen en anders kan je verlof opnemen denk ik. ( werkte jezelf niet op een kdv? wellicht zou je in dat soort situaties bij uitzondering de kleine mee mogen nemen ? )
Bij ons gaat dit niet helemaal hetzelfde op omdat we bij een KDV zijn, maar als de kleine meid zelf ziek is mag ze daar niet heen. Komt dus wel een beetje op hetzelfde neer. Ik heb tot nu toe 2x zorgverlof opgenomen hiervoor en toevallig is vandaag mijn man thuis gebleven omdat ze koorts had. Hij heeft gewoon vrij genomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef Vicky het volgende:
Ook een vraag aan jullie. Amber gaat op woensdag naar mijn vader en op vrijdag naar mijn schoonmoeder, geen kdv bij ons. Nu kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat een van de oppas opa/oma's ziek is, hoe lossen jullie dit op? Nemen jullie dan vrij of hebben jullie een alternatief?
Let op de volgende dingen:quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef Randa_v het volgende:
Pfff, en nu ook de kinderopvang aan het regelen. Ivm met btw facturen en de snelheid waarmee ik aan opvang moet komen is de keus toch gevallen op het Kinderdagverblijf. De groepen zijn van 0-2 jaar met 8-15 kindjes. Donderdag ga ik kijken. Jammergenoeg moet ik het even zonder Magneet regelen, hij zit bij een klant waar op dit moment even niets mee te regelen valt.
Ik wil gewoon niks vergeten dus even de vraag aan jullie. Mijn vraag is eigenlijk waar ik eigenlijk nog aan moet gaan denken.Ik heb dus werkelijk geen idee waar ik op moet letten bij kinderdagverblijf? Ik moet ook niet echt iets gaan vergeten. Het gaat nu ook wel allemaal erg snel. (Gisteren een baan aangeboden gekregen en nu dus voor 1 mei die opvang nog regelen.)
Mijn hoofd zit nu wel helemaal vol met wat ik allemaal nog moet regelen. Want het ziet naar uit dat Merlijn naar het KDV brengen, nog problemen op kan gaan leveren met wegbreng en ophaaltijden in combinatie met afstanden. Grrr.
Of het mensen zijn (globaal)met wie het wel zou kunnen klikken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Het soort ouders? Wat is dat dan? En hoe weegt dat mee?
Ik bedoelde ook eigenlijk 1/6.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef sweaty het volgende:
nee, hij krijgt geen 1/3. Zoals ik het dus zo lees wordt dat door de belastingdienst aangevuld tot max 1/3 van het totale bedrag? Is dus iets van rond de 85 euro. Dat scheelt dan wel, maar het blijft een hoop geld :-)
Informeer wel eerst bij het KDV hoe het zit met opzegtermijnen ed. Zolang ze je nog geen aanbod hebben gedaan en je nog geen plek hebt geaccepteerd zou het je niets moeten kosten, maar sommige KDV denken daar anders over.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:28 schreef E.T. het volgende:
Sweaty, je kunt je toch ook gewoon inschrijven alvast? Mocht je er van af zien, kun je altijd van de lijst af. Maar dan heb je iig 'zekerheid'
zou ook zo met de huurtoeslag zijn.. wij wachten nog steeds al ruim 5 maandenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:29 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat als je het 6 weken vantevoren aanvroeg dat ze dan op tijd konden uitbetalen. Maar of het dan sowieso 6 weken duurt...
Tja daar ben ik dus ook bang voor, zeker omdat ik het maar twee weken vantevoren heb aan kunnen vragen. Tja eerder kon ook niet. Ik heb pas 13 april de kinderopvang geregeld gehad die per ingang van 1 mei ingaat.quote:Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef Fuente het volgende:
Wij moesten bijna 3 maanden wachten op het geld van de kinderopvangtoeslag. We kregen het toen wel met terugwerkende kracht gelukkig, maar voor ons was dat wel 3 maanden op een houtje bijten.
Rottig is dat he, als je (zoals wij) geen reservers hebt (tenminste niet zoveel voor 3 maanden opvang) dan is het ff flink buffelen. Uiteindelijk komt het ook wel goed. Hopelijk gaat het bij jullie sneller!quote:Op zondag 30 april 2006 15:49 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Tja daar ben ik dus ook bang voor, zeker omdat ik het maar twee weken vantevoren heb aan kunnen vragen. Tja eerder kon ook niet. Ik heb pas 13 april de kinderopvang geregeld gehad die per ingang van 1 mei ingaat.
Ach ja, mei is al betaald, redden we net. Dinsdag mag Merlijn gaan oefenen, ze oefenen totdat hij een fles gehad heeft en dan kan ik hem weer ophalen. Woensdag gaa hij dan voor het echt. Maandag ga ik een rugzakje kopen voor hem waar ik zijn spulletjes die mee moeten in kan doen. Ik denk dat hij het erg leuk gaat vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |