Ik ga gewoon vertellen dat het jouw kloon was. Niemand houdt mij tegen om dat te vertellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gezien jouw reputatie: niet doen. Bij voorbaat dank.
Klik dan maar snel op die NSB knop.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vertellen dat het jouw kloon was. Niemand houdt mij tegen om dat te vertellen.
Best, zolang je achter de schermen maar niet de aandacht op hem vestigt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vertellen dat het jouw kloon was. Niemand houdt mij tegen om dat te vertellen.
Een stukje uit mijn e-mail naar nikky:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Klik dan maar snel op die NSB knop.
Aan: sidekick@home.nl; sidekick@fok.nlquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Later heb ik deze e-mail geforward naar Sidekick, met deze delen vetgedrukt en de mededeling dat deze stukjes over hem gingen. Ik ben er echter niet al te zeker van dat hij hem heeft gekregen, ik heb hem naar sidekick@fok en @home.nl gestuurd.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Een stukje uit mijn e-mail naar nikky:
Aan: nikky@fok.nl
Onderwerp: Re: Een week
Hey nikky,
[Die kloon heb ik gebruikt] Omdat ik dacht dat ik gelijk unbanned zou worden. Best, jullie zitten toch als bloedhonden achter me aan, zelfs aan het einde van mijn ban. Ik kan wel raden welke moderator dit heeft doorgegeven - waarschijnlijk tegen een redelijke vergoeding van zeven gulden en vijftig cent.
[knip persoonlijk deel]
Met vriendelijke groet,
Dora van Crizadak.
Later heb ik deze e-mail geforward naar Sidekick, met deze delen vetgedrukt en de mededeling dat deze stukjes over hem gingen. Ik ben er echter niet al te zeker van dat hij hem heeft gekregen, ik heb hem naar sidekick@fok en @home.nl gestuurd.
Het kwaad was toen al geschiedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:32 schreef tvlxd het volgende:
Dora, je bent tenminste eerlijk, dat is goed. Weet je, het is eigenlijk bijna Bijbels. Praat geen kwaad over hen die er niet bij zijn.
Ok, welke persoonlijke verwensingen stonden er nog meer in?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het kwaad was toen al geschied.
Niet veel, ik was op dat moment helaas in een goede bui.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ok, welke persoonlijke verwensingen stonden er nog meer in?
Bovendien ben ik alleen maar eerlijk over negatieve zaken. Als ik een moderator goed vind, zal ik dat niet zo snel toegeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het kwaad was toen al geschied.
ship ahoy!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:37 schreef tvlxd het volgende:
I see a ship in the harbor.
Ze hebben zich zelf gemeld en komen waarschijnlijk heel rap weer vrij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:31 schreef Johan_de_With het volgende:
DHC is gearresteerd. Gerechtigheid.
Ik hoop dat hun oorbellen omgesmeed worden en het geld aan de Daniel den Hoed-kliniek wordt geschonken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben zich zelf gemeld en komen waarschijnlijk heel rap weer vrij.
Gerechtigheid.
Ik weet wel uit welke groetzone jij komt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop persoonlijk meer dat Hirshi Ali omgesmolten wordt.
quote:Female Poised to Become Mexico Governor
July 3, 2004 4:40 a.m. EST
By OLGA R. RODRIGUEZ, Associated Press Writers
ZACATECAS, Mexico - One of the most influential women in Mexican politics could become the first female governor elected in Mexico since the end of one-party rule in 2000.
Amalia Garcia, a member of Congress and former communist, has a strong lead in polls ahead of Sunday's election for governor of the northern state of Zacatecas. Garcia is running on the leftist Democratic Revolution Party, or PRD, ticket.
Her strongest contender is Sen. Jose Bonilla, a successful businessman who owns three radio stations and is the candidate for an alliance led by the former ruling Institutional Revolutionary Party, or PRI. Bonilla's alliance also includes several smaller, leftist parties.
In a poll published June 23 by the Mexico City newspaper Reforma, Garcia had 48 percent of the vote compared to 39 percent for Bonilla. The poll's margin of error was a 3.1 percentage points.
Two other candidates were far behind: Francisco Lopez, a rancher with little political experience and a candidate for President Vicente Fox's conservative National Action Party, and Elias Barajas, of the tiny Convergence Party.
The PRI held the presidency for 71 years, and often rigged elections in its favor. No opposition party governor was allowed before 1989, and only a few won office before Fox's victory in 2000.
Women have played a greater role in Mexican politics, holding a growing number of congressional and local posts, as well as Cabinet positions.
There were four female governors during the PRI's rule, but two were appointed and the others were elected in races that weren't considered completely open. The first female governor was elected in 1979.
Garcia's father, Francisco Garcia, was governor of Zacatecas from 1956-62 for the PRI. She is one of the founders of the PRD, which incorporated former members of Mexico's Communist Party. She also served as the PRD's president from 1999 to 2002.
But unlike most of the PRD's top elected officials, she was never a member of the former ruling PRI.
"Being elected in a democratic Mexico means a lot of responsibility, not only for being a woman, but also because I come from the left," Garcia told The Associated Press. "I have always defended social causes, and my challenge would be to do things right and in a transparent way."
Zacatecas, a northern agricultural state with one of the largest and best organized migrant populations, changed its constitution last year to make it easier for migrant candidates to win.
It set aside two state congressional seats for migrant candidates only, and allowed part-time residents and U.S.-born citizens with Zacatecan parents to run for office.
There are several migrant candidates running for office in the Zacatecas elections Sunday, a race that is being closely watched as the rest of Mexico debates the role of migrants in national politics. Lawmakers are considering several proposals to allow absentee voting.
Another crucial governor's race is also taking place Sunday in Chihuahua, a booming industrial and agricultural state, where in 1992 National Action defeated the PRI in one of its first electoral victories.
The PRI regained the governorship in 1998 with the victory of outgoing Gov. Patricio Martinez. Martinez's inability to stop the slayings of hundreds of women in the border city of Juarez has already been an issue in the race.
Federal Congressman Jose Reyes Baeza, who comes from one of the richest and most politically influential families in Chihuahua, is running for a PRI-led alliance.
Most polls indicate Reyes Baeza has a substantial lead over Javier Corral, who is running on a joint National Action-PRD ticket. Corral, 37, served as a federal congressman between 1997 and 2000 and briefly owned a newspaper in Ciudad Juarez.
The PRI was also leading in the governor's race in mountainous Durango state, with candidate Ismael Hernandez, a federal senator taking a leave of absence to run for office.
Drenthe.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
Klote wehkampmiepen die je naam niet uit kunnen spreken .
Nou echt drents klonk ze nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Drenthe.
Nou, ik vind gedwongen tatoeage wel drastisch..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Eigenlijk zouden ze die zionisten allemaal moeten tatoeeren zodat ze te identificeren zijn want ze zitten in de vvd top en ook al in circus rens.
Het zijn geen allochtonen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou, ik vind gedwongen tatoeage wel drastisch..
Wat dacht je van een allochtonen-vignet op de jas ?
![]()
Who cares....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Het zijn geen allochtonen.
"....nee! du_ke met streepje!!"quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
Klote wehkampmiepen die je naam niet uit kunnen spreken en je lastig vallen![]()
.
Jouw vriend is ook al voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:19 schreef Meki het volgende:
Die Dora is echt ongelooflijk
hij en zijn vrienden zijn niet meer welkom allen een IPBAN
http://www.nu.nl/news.jsp?n=353170&c=11quote:Hirsi Ali-rappers melden zich bij politie
DEN HAAG - Twee leden van de rapgroep DHC hebben zich zaterdagochtend bij de politie in Den Haag gemeld. Zij zijn medeverantwoordelijk voor de rapsong over VVD-politica Ayaan Hirsi Ali, waarover eerder deze week opschudding ontstond. In het rapnummer wordt Hirsi Ali in grove bewoordingen over de hekel gehaald en bedreigd. Zij heeft dinsdag aangifte gedaan.
De twee rappers zijn na hun vrijwillige melding aangehouden. Volgens hun advocaat V. Koppe is het duo flink geschrokken van de commotie. Zij hebben nooit de bedoeling gehad Hirsi Ali te bedreigen, zegt hij.
Het tweetal zal niettemin meewerken aan het onderzoek naar mogelijke strafbare feiten, aldus Koppe. De raadsman meent dat de rapgroep niets strafbaars heeft gedaan en heeft er vertrouwen in dat het Openbaar Ministerie tot de zelfde conclusie zal komen.
Verspreiden
Het omstreden nummer is door DHC (Den Haag Connection) al in de zomer van 2003 gemaakt en thuis opgenomen. Het is nooit de bedoeling geweest de opname te verspreiden. Volgens Koppe hebben derden het in het najaar van 2003 op internet gezet, buiten toedoen van de DHC-rappers.
Journalisten van het tv-programma NOVA hebben het nummer onlangs op internet ontdekt. Zij namen dinsdag contact op met de leden van DHC en zeiden dat Hirsi Ali aangifte had gedaan wegens bedreiging, aldus Koppe. "Naar aanleiding van deze mededeling hebben onze cliėnten meegewerkt aan de uitzending van NOVA van diezelfde dag." NOVA interviewde de vier leden van DHC. Zij wilden niet herkenbaar in beeld.
Koppe zegt dat inmiddels is gebleken dat Hirsi Ali pas dinsdagavond aangifte heeft gedaan, nadat zij door NOVA was geconfronteerd met de rapsong.
quote:RELATIEGESCHENK
Het voorzitterschap van de Europese Unie brengt meer met zich mee dan vergaderen, vergaderen en nog eens vergaderen. Een van de neveneffecten van dat voorzitterschap is het organiseren van de relatiegeschenken die erbij horen, de pennen, mini-rolletjes pepermunt en blocnotes. Allemaal voorzien van het logo dat tijdens het half jaar van het voorzitterschap overal te zien zal zijn. Deze kleine cadeautjes worden uitgedeeld tijdens de vergaderingen onder Nederlandse leiding. Maar ook de ambassades krijgen pallets van de spullen toegestuurd. Daarnaast wordt ook 'Brussel' getrakteerd op een relatiegeschenk. Het is traditie dat gedurende het half jaar van het voorzitterschap het land de gebouwen in Brussel van de ministerraden mag 'aankleden'. De meeste landen zetten vlaggen neer om de nationale glorie te onderstrepen. Nederland had daar een ander idee voor. Het was de Nederlandse delegatieleden al langer een doorn in het oog dat het tapijt in de vergaderzalen – maar ook bijvoorbeeld in de perszaal – flets, kleurloos en versleten is. Daar moest iets aan gebeuren. Het kleurige Nederlandse logo is naar aanleiding daarvan op tapijttegels aangebracht zodat die tegels in de komende maanden het gebouw een fleurig gezicht geven. Geen vlaggen aan de muren, maar tapijt op de vloer. Dat is het relatiegeschenk van de Nederlandse voorzitter van de Europese Unie. Een half jaar lang fungeert het Nederlandse logo letterlijk als ondergrond voor EU-voeten.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:44 schreef Maerycke het volgende:
Alweer RQ?Het lijkt bijna een obsessie
Mogge lieden
Speciaal voor Dora: General Slowchat part IX
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:19 schreef Meki het volgende:
Die Dora is echt ongelooflijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |