quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
raar smsje op thuis tel
Is die aanrander nu nog bij je?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:06 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van besneden jongetjes houdt.
Omdat je als 16-jarige niet tegen tvlxd´s borsthaar kunt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:08 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom niet![]()
![]()
Nee, die aanrader was Herman niet. Volgens mij is 'ie nog vrij, dus wanhoop niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is die aanrander nu nog bij je?
LOLquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik bedoel. De SP heet toch ook niet dankzij het hoofd van Marijnissen "de paardenkop".
Wie wel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat je als 16-jarige niet tegen tvlxd´s borsthaar kunt.
Die trok wit weg van angst.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
raar smsje op thuis tel
Blijft meesterlijk die fotoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:15 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
"The party will soon be mine, all mine!"
Ik vind 'm wel humor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Maorijnissen
Kwade genieën moeten in de illuminatie geloven. Dat is een vereiste.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:15 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:25 schreef ElmoOnline het volgende:
Ik ben het met al deze punten 100% eens!
Geert Wilders en Ayaan Hirshi Ali, dat wordt grote twijfel wie mijn voorkeursstem gaat krijgen.....
AHA is een allochtoon, zullen we 'm dat verklappen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:21 schreef tvlxd het volgende:
[..]
AHA is een allochtoon, zullen we 'm dat verklappen?
Hij is een gestoorde gekquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:15 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
Een capo, dan toch.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is een gestoorde gek
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is een gestoorde gek
Nee, dit is gezond wou je zeggenquote:En boven zien we wat we nu kennen als het percentage van water dat de wereldbodem bedekt (71.111..%) en het percentage land (28.888...%).
Deze feiten illustreren weer een ander wonder van de koran.
De wonderen van de koran zullen nooit eindigen.
Het zal nooit gebeuren dat de mens de COMPLETE kennis uit de koran zal begrijpen en distilleren (vanwege de veelheid ervan).
Men kan nooit genoeg waardering geven aan het woord van de Schepper.
Het is een schat die leiding geeft aan degenen die het succes van dit leven en het hiernamaals wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |