abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20336096
vervolg van Wachten op het tweede streepje deel 35

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
22 juli Renegate NOD
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
2 augustus Girl24 NOD
5 augustus hartje NOD
4 augustus Renegate GYN

[ Bericht 6% gewijzigd door Karin op 09-07-2004 20:15:28 ]
pi_20336185
Laatste post uit het vorige topic:

[quote]

Hey stelletje kletskoppen

Volgende week mijn NOD. Ik had hem op de 9e juli gezet, maar dat is wel de uiterste datum. Vreemd dat ik me lichamelijk nog zo goed voel terwijl ik nu meestal al buikpijn/rugpijn heb enzo. Misschien went mijn lichaam dan toch langzaam aan de hormoonschommelingen in mijn cyclus?

Ik ga weer aan mijn werk en hopelijk heb ik vanavond even tijd om goed bij te kletsen [quote]

Goedemiddag Slaapmeisje

Grinnik, miss_Sly, ik hoef pas half acht de deur uit.
Vanaf half zeven kom ik in een rustperiode.. douchen eten enz.

Oke, ga ook weer ff werken
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 15:49:57 #3
5428 crew  miss_sly
pi_20338501
* miss_sly heeft bewondering voor jolene

Ik zou willen dat ik zoveel discipline had, maar gebrek aan zelfdiscipline is een van mijn grootste gebreken ik hoop dat het met lijnen nu weer wat beter gaat, want ik was in januari ook al eens begonnen, maar dat is niet zo goed verlopen...

hoi Slaapmeisje je mag wel mee kletsen !
heb je niet vaker wat minder last van die verschijnselen, of is dat nu voor het eerst? misschien komt je lichaam inderdaad in wat rustiger vaarwater ne is het aan de hormonen wat meer gewend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:01:31 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20338736
miss_sly ik kijk hier af en toe tussen de bedrijven door eventjes maar moet eigenlijk druk aan het werk Discipline? Wat is dat? Tjonge, ik heb totaal geen discipline als het om eten gaat. Het is ook allemaal veel te lekker

De ene maand is het wel erger dan de andere maand met die verschijnselen. De afgelopen paar maanden liep ik de laatste twee weken van mijn cyclus behoorlijk krom van de pijn, maar nu heb ik alleen wat lichte zeurpijntjes daar beneden en in mijn borsten. Vandaag cyclusdag 28 en dus nog effies geduld.....
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20338947
Gut, ik heb het ook te ver laten oplopen.
Met mijn 1.58 was ik 86...

Slaapmeisje, is het niet een stukkie prettiger dat je er nu minder last van hebt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:12:24 #6
86274 hartje
still waiting...
pi_20338953
jeetje, deeltje 36 alweer
is al mijn 20ste deel!
nou ik moet niet klagen.....
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat

geef de moed niet op hoor!
doe ik ook niet

we gaan er weer voor.....

succes voor iedereen & dat er maar veel gaan vallen in deel 36!

dames...zet 'm op
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:34:34 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20339498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef hartje het volgende:
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20339581
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
Slaapmeisje, hoe is het met jullie katje.
Al iets gehoord van de dierenarts.

Raar, eigenlijk doordat je deze keer minder last hebt, dat je gewoon de tijd vergeet..
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:50:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_20339934
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
sekers

lekker zeg, dat je geen kwalen hebt, maar wel vreemd hè
nou maar hopen dat het zo blijft!

ik wilde ook nog vragen of je al wat weet van je poeze-kind.
pi_20340181
Lieve meiden,

een prettige avond en tot morgen...

zal me weer netjes op tijd melden

donderdag 1 juli 2004 @ 18:02:37 #11
86274 hartje
still waiting...
pi_20341512
ik bedenk me ineens dat ik even gedag moet zeggen. ik ga een paar dagen voor mijn werk weg & ben dan woensdag pas weer terug. dat is 2 dagen na mijn nod! ik baal er ook wel een beetje van, want als ik daar niet ongi word wil ik natuurlijk pas testten met mijn vriendje erbij. dus dan moet ik nog 2 dagen wachtten
maar jah joh.....reken maar nergens op, dat doe ik ook niet.
jullie horen snel weer van me & groetjes
pi_20341993
**gaat eens opsnorren hoeveel deeltjes ze al meegaat**
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 18:56:34 #13
5428 crew  miss_sly
pi_20342440
fijne avond jolene, tot morgen

hartje, lastig hoor, maar ik zou inderdaad ook wel samen willen testen. Je moet er toch neit aan denken dat je zo ver van elkaar zit en dan een mooie positieve test hebt! die is 2 dagen later ook nog positief hoor!
pi_20343835
mallemeid - Balen meisje ik zag de foto

Githa - Volgens mij wist ik niet dat je zwanger was maar alsnog van harte gefeliciteerd

Ingrid..... ik krab altijd. Ik heb de onweerstaanbare tic dat als ik iets oneffens in mijn gezicht heb dan ga ik krabben dus middeltjes heb ik niet En hoe zit het met je ongi?

Girly - Lekker genieten daar zo te zien heerlijk... en wie weet

hartje - Succes en niet te zenuwachtig worden he dan Dan blijft je ongi nl ook weg

Met Pinksteren (30 mei) ben ik ongi geworden ( wat dus veel te vroeg was maar goed ) die ongi was duidelijk en bloedde heviger dan dat ik ooit heb gehad Dus ik heb het idee dat mijn cyclus weer redelijk op gang was gekomen. Nu is het inmiddels 1 juli en ik heb nog geen spoortje van die rooie duivels gezien Ik heb nog geen last of niks geen darmkrampen en geen buikpijn of meer van dat soort klachten. Wel had ik ongeveer een week geleden pijnlijke borsten maar nu niet meer trouwens. Heeft een dag of drie aangehouden. Als ik deze maandag niet ongi word ga ik testen
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 20:38:22 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20345000
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
pi_20346342
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
Toevallig ben ik maandag vrij Dus dat geeft niet en ik denk dat ik dan toch echt niet langer kan wachten

Sterkte met poezebeest
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:47:58 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20346627
Ik kom alleen maar even hoi zegen.
Ik voelde me gisteren al beroerd maar nu veel erger, ben dus naast dat ik ongesteld ben ook flink verkouden. (net van de blaasontstekking af nu dit weer)
Ik ben eigenlijk nooit ziek maar het lijkt wel of het nu allemaal achter elkaar aan komt.
ik ga weer lekker op de bank hangen.

Wil slaapmeisje wel nog even heel erg veel sterkte wensen met het poezebeesie.

daag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20348169
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
pi_20349553
Amber, ik hoop voor je dat het raak is!

Wat betreft mijn ongi, er is nog geen spoor van te bekennen. Heb wel af en toe kramp, maar dat komt omdat mijn darmen stom doen. Mijn stoelgang is verrot!!!
pi_20349683
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
pi_20353648
Goedemorgen

Hartje,op zakenreis..
Nou we wachten braaf tot je terug bent op het verhaal.

Slaapmeisje, moeilijk he,dat je niet durft vanwege het eventuele negatieve nieuws.
Sterkte...ik hoop dat je poezekindje zich snel een beetje beter voelt.

Amber, ben benieuwd.

Snakelady, ziek het maar goed uit.

Renegate, Mallemeid, LW en Beaker

Ingrid19,deed jij nu al een temp. lijst bij houden zoals beaker voorstelde?

Xanthe, fijn he af en toe die mannen..
Kun je je andere ombouw niet te koop zetten of bewaren als logeerbed, als jullie later een ander huis hebben

Miss_Sly, ik meld...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 08:46:16 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_20354287
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Niet dus!
"Elk nadeel hep ze voordeel" heb ik een bekende man ooit horen zeggen...
Nu mag je lekker een nieuw bed uitzoeken!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 09:00:16 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20354411
Xanthe wat een herkenbare situatie zeg. Zo een man heb ik thuis ook!

Amber, is het al maandag? Volgens mij heb je niet goed op je kalender gekeken hoor, want vandaag is het namelijk maandag echt waar
pi_20354415
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
Nee omruilen kanniet omdat ze onze maat daar dus niet hadden....
Gaan gewoon dus opzoek naar een nieuw bed, straks even langs de
A100 , daar worden alle spullen heen gebracht die bij de Wehkamp en Neckerman weer terug
zijn gekomen en een kleine beschadiging aan zit of die mensen toch liever niet in huis wilden hebben en die gaan dan voor 1/3 of 1/2 deel van de normale prijs weer weg.
Hopenlijk staat daar iets leuks tussen.
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 09:03:32 #25
5428 crew  miss_sly
pi_20354449
Goedemorgen jolene nu was ik wat later, mijn laptop had kuren....

Xanthe, lastig hoor. Op zich is een nieuw bed uitzoeken natuurlijk ook wel leuk, maar tja, als het andere nog niet zo oud is en je het niet had ingecalculeerd...

Ingrid, zit je wel al weer aan het einde van je cyclus? lijkt nog zo kort geleden dat je het had over die bruine afscheiding? heb je de dagen geteld?

Slaapkindje, is jullie poezebeestje de nacht weer goed doorgekomen? kan me wel voorstellen dat je de dierenarts niet zo graag belt, maar het kan best dat hij het gewoon erg druk heeft gehad ofzo. Hoop dat je snel iets hoort!
pi_20354493
Slaapmeisje, word jou man dan vervolgens ook kwaad op jou en draait ie dan de boel ook om?
Ik zei dus gisteren tegen hem dat ie had gezegd de boel op te meten en toen ik dat nogmaals had gezegd een week terug dat hij had gezegd dat meteen even te gaan doen.
Hij is toen ook meteen naar boven gegaan , maar ipv. te meten waarschijnlijk achter zijn pc gaan zitten

Gisteravond draaide die dus ineens alles om werd ontzettend kwaad op mij.
En zei dus dat IK het zou opmeten , nou word ie helemaal mooi zeg!
En dat het MIJN bed was en dat ik zo goed wist welke maat het was
Hoezo? Dat heb ik nog nooit beweerd ik heb gezegd dat ik het niet wist!

sjak het klopt dat alles ook een voordeel heeft we hebben straks 20cm meer bed!
Geen ruzie meer
over dat plekje voor onze ellebogen

jolene ik heb al een logeer bed (twijfelaar) , heb deze ombouw wel te koop gezet op i-net.
Mijn schoonmoeder wilde hem ook meteen wel overnemen.
Maar ik ken haar overnemen....
Dan moet het gratis zijn en ons komt ook niks aanwaaien.
Mijn vriend meteen is wel goed joh.... Ik dacht meteen "heb jij het betaald? is het van jou?"
Of ik wil hem achter de hand hebben vor ons nieuwe huis als logeer bed omdat die groter is.
Of ik wil er geld voor hebben.... En dan kunnen we dat mooi bij het nieuwe bed in stoppen...
Nou klinkt het alsof ik mega egoïstisch ben waarschijnlijk , maar ik geef al zo vaak dingen weg.
En met mijn schoonmoeder kun je afspraken maken over geld , maar een jaar later heb je het nog niet.(Mijn vriend krijgt nog aardig wat geld van zijn moeder voor voorgeschoten dingen en weet niet hoe vaak naar de dierenarts rijden).
pi_20354651
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:08 schreef Xanthe het volgende:
jolene ik heb al een logeer bed (twijfelaar) , heb deze ombouw wel te koop gezet op i-net.
Mijn schoonmoeder wilde hem ook meteen wel overnemen.
Maar ik ken haar overnemen....
Dan moet het gratis zijn en ons komt ook niks aanwaaien.
Mijn vriend meteen is wel goed joh.... Ik dacht meteen "heb jij het betaald? is het van jou?"
Of ik wil hem achter de hand hebben vor ons nieuwe huis als logeer bed omdat die groter is.
Of ik wil er geld voor hebben.... En dan kunnen we dat mooi bij het nieuwe bed in stoppen...
Nou klinkt het alsof ik mega egoïstisch ben waarschijnlijk , maar ik geef al zo vaak dingen weg.
En met mijn schoonmoeder kun je afspraken maken over geld , maar een jaar later heb je het nog niet.(Mijn vriend krijgt nog aardig wat geld van zijn moeder voor voorgeschoten dingen en weet niet hoe vaak naar de dierenarts rijden).
Klinkt niet egoistisch, het bed is nog niet oud.
Je was nog niet plan het te vervangen.
Dus je schoonmoeder kan best een bijdrage doen.
pi_20355090
Mijn schoonmoeder kennende heeft ze toch geen geld voor die bijdrage zoals ik al verteld heb en dan is het zo van dat betaal ik je dan en dan ok?
Zo heeft ze in oktober een pc gekregen waar nog wat kleine dingetjes bij gekocht moesten worden al met al niet zo'n onwijs hoog bedrag , maar dat geld had ze toen niet dus mijn vriend schoot het voor.
Van d'r vakantie geld zou hij het terug krijgen , ondertussen is ze zelf dus op vakantie geweest en doet ze allemaal leuke dingen en heeft ze dat geld nog steeds niet aan mijn vriend gegeven.
Dus gaat er van mij niets heen zonder meteen geld te krijgen.
Of ze mag hem gebruiken....tot wij verhuist zijn en dan wil ik hem terug als logeer bed.
Maar dat vind mijn vriend niet normaal , dus dan maar niet.

Hoe is het met het wachten op dat 2e streepje dames?
pi_20355695
En je vriend denkt het is mijn moeder.
Daar heb ik vroeger ook een hoop van gekregen.

wat een mooie echo
pi_20355705
** doet het dus niet**

ff een testje hoor!
pi_20355718
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Renegate het volgende:

ff een testje hoor!
pi_20355740
Spannend....blijft met d'r neus tegen monitor zitten
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:30:49 #33
5428 crew  miss_sly
pi_20355754
leuk!
pi_20355776
mijn nieuwsgierigheid is echt niet groot...
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:32:30 #35
5428 crew  miss_sly
pi_20355791
* cola light en stukje wortel pakt

* miss_sly is ook niet nieuwsgierig...nooit!
pi_20355852
* zet telefoon ff uit...
moet hier wel tijd voor hebben
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:37:49 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20355897
wattes wordt er getest????? f5en tot ik er bij neerval

goedemorgen trouwens
pi_20355922
dit is wel een goede test voor het stoppen met roken, normaal had ik nu echt wel zitten roken
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:41:41 #39
5428 crew  miss_sly
pi_20355976
Goedemorgen Martineke!

knap hoor jolene!! volhouden, als ik het kan, kun jij het ook!!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:43:20 #40
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356017
*al voor 10e x op f5 drukt*
pi_20356189
Ow, Renegate..alles goed..
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:58:13 #42
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356367
uhmmm 20 min al voorbij, of ze staat te springen van blijdschap en is ons vergeten of toch iets anders wat ik niet uit spreken wil
pi_20356439
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:58 schreef Martineke het volgende:
uhmmm 20 min al voorbij, of ze staat te springen van blijdschap en is ons vergeten of toch iets anders wat ik niet uit spreken wil
Ow vervelend dat je nu achter een pc zit en niks kan..ennn
pfff...Renegate, ik hoop dat je snel wat laat horen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 11:00:18 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20356441
[volledig offtopic]
Slaapvriendje heeft met de dierenarts gebeld. Het bloedonderzoek geeft geen uitsluitsel. Er zijn veel onstekingscellen, maar dat geeft nog niet aan of die er enkel vanwege een ontsteking zijn of vanwege een ontsteking die door een tumor is geïnduceerd. Blijft dus nog onduidelijk. Als het enkel een ontsteking is, is het een fikse. Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken. Ze heeft beloofd dat ze Pluk geen pijn zal doen. Het nieuwe antibioticum schijnt makkelijker te zijn met toedienen (benieuwd wat dat is...). Ze vroeg hoe hij zich gedroeg en hoe het pillen geven gaat. Vriendje heeft gezegd dat Pluk goed aanspreekbaar was, maar ons niet zoals hiervoor opzoekt. Hij eet eigenlijk alleen maar als je het eten bij Pluk zet of Pluk bij het eten. Hij zoekt koele plekjes, wellicht vanwege koorts. Hij steunt nog steeds niet op zijn zieke pootje...
[/einde offtopic]

Nu weer ontopic Wat zie ik, Renegate gaat testen?
pi_20356491
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[volledig offtopic]
Slaapvriendje heeft met de dierenarts gebeld. Het bloedonderzoek geeft geen uitsluitsel. Er zijn veel onstekingscellen, maar dat geeft nog niet aan of die er enkel vanwege een ontsteking zijn of vanwege een ontsteking die door een tumor is geïnduceerd. Blijft dus nog onduidelijk. Als het enkel een ontsteking is, is het een fikse. Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken. Ze heeft beloofd dat ze Pluk geen pijn zal doen. Het nieuwe antibioticum schijnt makkelijker te zijn met toedienen (benieuwd wat dat is...). Ze vroeg hoe hij zich gedroeg en hoe het pillen geven gaat. Vriendje heeft gezegd dat Pluk goed aanspreekbaar was, maar ons niet zoals hiervoor opzoekt. Hij eet eigenlijk alleen maar als je het eten bij Pluk zet of Pluk bij het eten. Hij zoekt koele plekjes, wellicht vanwege koorts. Hij steunt nog steeds niet op zijn zieke pootje...
[/einde offtopic]

Nu weer ontopic Wat zie ik, Renegate gaat testen?
Ik hoop dat ze vanmiddag wat meer kan vertellen Slaapmeisje..
Nu weet je nog niet veel meer, maar kun je misschien iets meer hopen
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:03:10 #46
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356500
[offtopic ook] ergens jammer dat het geen uitsluitsel geeft, nu maar hopen dat de nieuwe antibiotica goed aanslaat en het dus werkelijk ligt aan een fikse ontsteking. geef pluk maar een kroel van me, vinnik zo zielig altijd he als poetiepoezen ziek zijn [we gaan weer verder ontopic]
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:04:51 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356537
wachten duurt lang *zucht*
hier zit ik te wachten op die 2e streep van renegate
en in zw&g op minipluis en rickmans.
pi_20356559
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Martineke het volgende:
wachten duurt lang *zucht*
hier zit ik te wachten op die 2e streep van renegate
en in zw&g op minipluis en rickmans.
Hier idem...dus het werk gaat iets trager vandaag...
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 11:06:19 #49
5428 crew  miss_sly
pi_20356562
wat vervelend dat ze nog geen goede uitslag heeft, Slaapmeisje. misschien dat ze vanmiddag toch wat meer kan zeggen en dat die nieuwe antibiotica het goed doet!

Renegate...hoe is het ?
pi_20356589
whaha mutsjes!! ik ga niet testen wilde ff kijken of me plaatje het doet..
maar bij mij doet ie het niet maar bij jolene wel:S snap er niks van.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:08:06 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356608
owwwwwwwwwwwww mutske zit ik hier voor niks te wachten op dat 2e streepje

nu moet je het wel goed maken met een echt 2e streepje
pi_20356623
Ow, renegate

ik dacht een testplaatje dus we gaan testen

in jou regeltje miste jij [/img] stond [.img] probeer nog maar eens.

ik wou een andere smilye
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 11:08:48 #53
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20356628
Jeutje wat gemeen Renegate Zit je ons hier een beetje in spanning te laten Grrrrrrrrrr.
pi_20356658
whahahahaha sorry...

nee me nod is 22 juli pas dus jah :S
hier gaat het uhmm vaag!!

ik ben ongi geweest wel veel maar 3 dagen:S en ben misselijk, ik walg van koffie, ik ben standaart om 7 uur al wakker, en me hart pompt steeds me lijf uit..

ik gok op een griepje iets anders zou wel erg vaa zijn he?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:10:03 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356666
hmmzz nu kan ik wel gaan douchen

† In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 11:10:15 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20356670
Pffff, ik zie nu pas dat wij zelf een beetje voorbarig zijn geweest hier. Maar ja, TEST is natuurlijk een heeeeel gevaarlijk woord in het tweede streepjestopic
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 11:11:56 #57
5428 crew  miss_sly
pi_20356712
het woord test kan niet zomaar gebruikt worden hiero

nou, maar weer echt aan het werk dan, ipv met een oog in dit topic
pi_20356717
Was het niet dat dat berichtje van Renegate een testje was?

-edit- jah dus, toen ik reageerde was er nog maar 1 pagina!

[ Bericht 52% gewijzigd door mallemeid op 02-07-2004 11:13:06 (duh) ]
pi_20356729
ja hahaa sorry echt waar...
voor jullie allemaal..
pi_20356740
Heb het echt maar op een manier gelezen.
Las test en dacht jah, uitslag..

gaat d'r werk maar hervatten..
pi_20356761
ow jee ik post bijna nooit iets ik doe es een post en meteen het hele topic over de stereepjesrooie haha sorry meiden echt waar!!
pi_20357102
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Renegate het volgende:
ow jee ik post bijna nooit iets ik doe es een post en meteen het hele topic over de stereepjesrooie haha sorry meiden echt waar!!
Wij lazen iets, wat we graag wouden lezen.
Kun jij niks aan doen
Nu snap ik ook wel dat het poppetje een testje was..
Poppetje doet het....

Ga nu gauw wat doen...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:34:20 #63
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20357279
indd wij hebben iets gezien wat we graag wilden zien

geeft niet hoor Renegate, als je de 22e maar een mooi 2e streepje test
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 11:38:09 #64
5428 crew  miss_sly
pi_20357399
Dit was gewoon een oefening, om te kijken of er wel opgelet wordt in dit topic en niet alleen gekletst
pi_20359466
nou allemaal geslaagd hoor jeetje hahaha
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:55:11 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20360956
ik denk, ik ga toch met mijn zieke kop mijn bedje uit om te kijken, is er niks.

Maar Renegate, het kan zijn dat het een gripeje is hoor, ik heb het namenlijk ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20361165
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef jolene het volgende:
En je vriend denkt het is mijn moeder.
Daar heb ik vroeger ook een hoop van gekregen.

wat een mooie echo
Als je zijn verleden kent valt dat vies tegen.
Hij krijgt zelfs nog een heleboel geld van haar van de erfenis van zijn vader.
Dat heeft zij opgemaakt.
En om zijn moeder te sparen heeft hij ook al een handtekening onder een formulier moeten zetten vanwege een andere erfenis , omdat daar ook al geld van haar kant op was gegaan waar de kinderen recht op hadden en niet zij.

Wat hij met zijn spullen doet moet ie dan ook helemaal zelf weten , maar de dingen waar IK voor gespaard heb vind ik niet netjes als dat zonder overleg al bijna naar haar toe gaat.
pi_20361271
Renegate zit iedereen voor de gek te houden
pi_20361358
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:03 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Als je zijn verleden kent valt dat vies tegen.
Hij krijgt zelfs nog een heleboel geld van haar van de erfenis van zijn vader.
Dat heeft zij opgemaakt.
En om zijn moeder te sparen heeft hij ook al een handtekening onder een formulier moeten zetten vanwege een andere erfenis , omdat daar ook al geld van haar kant op was gegaan waar de kinderen recht op hadden en niet zij.

Wat hij met zijn spullen doet moet ie dan ook helemaal zelf weten , maar de dingen waar IK voor gespaard heb vind ik niet netjes als dat zonder overleg al bijna naar haar toe gaat.
Poeh, Xanthe.
Wat een moeder voor haar kinderen.

Nou ik ben bang dat ik noot iets zou weggeven,
Kan me een tijdje terug dat verhaal nog wel herrinderen over brandstof.

Ze moet toch als het maar niet over geld gaat toch goede kanten hebben.
Want ik zou met zo'n schoonmoeder gigantische problemen hebben.
En als het mijn moeder was ook.
pi_20371934
Je wil de problemen die ik al met haar heb gehad niet weten....
Heb d'r meer dan een half jaar gemeden na een zeer bote opmerking in het ziekenhuis toen mijn neefje werd geboren.
Wij liepen toen net een maandje in de mmm , waren al erg lang bezig en zij zegt dood leuk dat we maar meer moesten gaan oefenen....
Dat voor iemand die weet dat je al zo lang bezig bent en dat je in de mmm loopt....
Van een ieder die het niet zou weten zou ik het beter kunnen incaseren , maar niet van iemand die overal van op de hoogte is.

Tuurlijk heeft ze wel haar goede kanten , alleen zo jammer dat ze die zo weinig toont.
Ze is erg met zich zelf bezig vaak , maar dat heeft mijn zwager nog veel erger (dus niet van een vreemde ).

Vandaag is ze meegeweest de hele dag al op zoek naar een nieuw bed en boodschapjes in Duitsland en dat kan best gezellig zijn met d'r.
Tijdens het boodschappen doen kan ik me alleen ergeren als er zonder te vragen dingen in mijn kar gegooid worden die zij dan wil kopen , dat vind ik erg vervelend als ik veel boodschappen ga doen en mijn kar dus echt nodig heb.
Maar goed ik had geen zin om er een probleem van te maken dus slikte het maar ff.
Een andere winkel hebben we erg gelachen.
We lopen in die zaak (ik ga wat meer mijn eigen gang omdat ik niet bij elk produkt hoef te kijken wat het is) mijn vriend en zijn moeder lopen een stuk langzamer en staan bij de zoetstoffen te praten.
Gooit ze ineens d'r bloemkool bij iemand ánders in de kar.
Die vrouw verbauwereerd aan het kijken , mijn vriend vragen wat ze nou doet.
En dan kan ze dus dood leuk zeggen "gewoon even mijn bloemkool in de kar leggen."
Dat zijn wel grappige dingen die alleen haar kunnen overkomen

We hebben een nieuw bed! Van de Ikea , morgen gaan we hem in elkaar zetten.
Heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en een 4 seizoenen dekbed in de lit-jemeau maat gekocht (hoe schrijf je dat nou???).
Denk het bed groter , dus meer ruimte en dan ook nog met onze normale maatje op bed liggen , dat word nog meer ruzie om de dekens....

Vanavond gaan we nog even een shoarmatje eten met mijn schoonmoeder , mijn vriend is nu een lijstje aan het maken met een foto van de echo met het volgende gedichtje;

Je kan me nog niet horen,
je kan me nog niet zien,
want ik word pas in februari 2005 geboren
mag dan mijn foto in dit lijstje misschien???

Die gaan we straks dus geven
  vrijdag 2 juli 2004 @ 22:32:11 #71
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20374303
gos wat leuk xanthe dat idee ben benieuwd wat ze ervan vond
pi_20375744
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe wat een herkenbare situatie zeg. Zo een man heb ik thuis ook!

Amber, is het al maandag? Volgens mij heb je niet goed op je kalender gekeken hoor, want vandaag is het namelijk maandag echt waar

Ik had aldoor een cyclus van 5 weken dus ga nog nergens van uit Ik wacht maandag af. Maar ik denk niet dat het was is hoor....... Ik heb vaak gedacht dat ik onvruchtbaar ben. Als je ziet hoevaak ik die verdomde pil wel niet was vergeten.

Maar goed.... ik hou de moed erin

En xanthe.... ik heb er ook zo 1 thuis zitten
pi_20375780
quote:
Ingrid19,deed jij nu al een temp. lijst bij houden zoals beaker voorstelde?
Nee, nog niet. Volgens de HA heeft dat weinig nut. Ik denk er nog over na.
quote:
Ingrid, zit je wel al weer aan het einde van je cyclus? lijkt nog zo kort geleden dat je het had over die bruine afscheiding? heb je de dagen geteld?
Ik had 14 juni bruine afscheiding, dan had ik volgens babybrabbel 28 juni ovulatie, en dan 12 juli nod. Maar dan ga ik van een 'normale' cyclus uit. Tis gewoon afwachten helaas.
pi_20376113
Super , we hadden ons eten besteld , zaten rustig te wachten en toen pakte mijn vriend het cadeautje uit mijn tas voor zijn moeder.
Zij nog helemaal aan het gissen of het misschien een bijzondere dag was vandaag....
Uitpakken natuurlijk en helemaal ontroerd.
Ze zat met tranen in d'r ogen er naar te kijken en zei daarbij "dus toch!"
Dat is dus zo'n leuk moment met d'r.
pi_20376139
Ik was vandaag naar de (vrouwelijke) huisarts geweest. Ze zei dat het zeker door de hormonen komt. Je kunt er niet veel aan doen. Ik heb een of andere puistjescreme gehad. Verder moet ik gewoon afwachten wanneer mijn cyclus op gang komt. De bruine afscheiding is waarschijnlijk oud bloed geweest. En mijn vele afscheiding deze week KAN zijn omdat ik mijn eisprong heb gehad. Dan zou ik over 4 weken ongi moeten worden. Dus gewoon afwachen en regelmatig klussen.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 23:55:15 #76
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20376310
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef _amber_ het volgende:

[..]

Ik had aldoor een cyclus van 5 weken dus ga nog nergens van uit Ik wacht maandag af. Maar ik denk niet dat het was is hoor....... Ik heb vaak gedacht dat ik onvruchtbaar ben. Als je ziet hoevaak ik die verdomde pil wel niet was vergeten.
dat ken ik, dat dacht ik dus ook. en toch was ik binnen 2 maanden zwanger toen ik niks geen pil meer had.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 13:26:05 #77
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20382456
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 23:46 schreef Xanthe het volgende:
Super , we hadden ons eten besteld , zaten rustig te wachten en toen pakte mijn vriend het cadeautje uit mijn tas voor zijn moeder.
Zij nog helemaal aan het gissen of het misschien een bijzondere dag was vandaag....
Uitpakken natuurlijk en helemaal ontroerd.
Ze zat met tranen in d'r ogen er naar te kijken en zei daarbij "dus toch!"
Dat is dus zo'n leuk moment met d'r.
Oef gelukkig zitten er dus ook goeie kanten aan haar en fijn dat ze zo reageerde!

Ik zit ook wel eens te denken hoe de mensen om ons heen zouden reageren als we het grote nieuws mogen vertellen, volgens mij reageren ze toch altijd anders als je in eerste instantie in je hoofd had. Mijn moeder zei gisteren nog tegen me hoezeer ze naar dat moment uitkeek en ik weet zelfs al dat ze voor elke maand van mijn zwangerschap al een cadeautje in de kast heeft liggen (lekkere verrassing, ze kon zich blijkbaar niet inhouden. Ik begrijp het wel want ik ben net zo´n flapuit als zij).
pi_20385573
Hahaha , cadeautjes verwacht ik nog niet van d'r.
Hoeft ook niet (al vind ik het wel leuk hoor ).

Mijn eigen ouders reageerden erg koel , niet echt leuk.
Maar ben het gewend van ze.
Mijn vriendinnen waren dol blij voor me en een aantal weten het nog niet omdat ze niets van zich laten horen.
Waarom ze niets van zich laten horen weet ik wel , ze hebben op het laatste moment afgezegd voor het verjaardags feestje van mijn vriend en ze weten dat ik het niet leuk vind en dat het laatste woord daar dus nog niet over gezegd is , alleen zoek ik niet als eerste kontakt.
Komt wel goed hoor , ben nogal een stijfpoot
En voor de rest weten jullie het hier dus.
Mijn schoonzus en zwager weten het nog steeds niet , die horen het over 2 weken wel.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:49:03 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20388984
Jammer dat je ouders zo koel reageerde Xanthe, wel fijn dat de rest inclusief je schoonmoeder enthousiast reeageerde.
pi_20389363
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha , cadeautjes verwacht ik nog niet van d'r.
Hoeft ook niet (al vind ik het wel leuk hoor ).

Mijn eigen ouders reageerden erg koel , niet echt leuk.
Maar ben het gewend van ze.
Mijn vriendinnen waren dol blij voor me en een aantal weten het nog niet omdat ze niets van zich laten horen.
Waarom ze niets van zich laten horen weet ik wel , ze hebben op het laatste moment afgezegd voor het verjaardags feestje van mijn vriend en ze weten dat ik het niet leuk vind en dat het laatste woord daar dus nog niet over gezegd is , alleen zoek ik niet als eerste kontakt.
Komt wel goed hoor , ben nogal een stijfpoot
En voor de rest weten jullie het hier dus.
Mijn schoonzus en zwager weten het nog steeds niet , die horen het over 2 weken wel.
Ik weet dat mijn moeder het niet leuk zal vinden. Ik heb dan ook geen contact meer met haar. Niet hierom hoor. Maar omdat.. kan wel een heel verhaal neertikken maar daar heb ik geen zin in. Ze doet me niks meer. Laten we het daar maar op houden.
pi_20389894
Dat gevoel ken ik wel.
Heb ik ook lange tijd gehad met mijn ouders.
Toch ondanks alles ben ik blij dat er weer iets van kontakt is.
Persoonlijk denk ik dat mijn moeder het wel leuk vind hoor , ze is alleen zo ontzettend slecht in het uiten van gevoelens enzo.
Dat is ze altijd al geweest en zal ook nooit veranderen, heb me er dus bnij neergelegd en weet dat ik af en toe wel het gevoel zal hebben dat ik niet welkom ben of kwetsende opmerkingen krijg.
Ik probeer ze maar naast me neer te leggen en er niet op in te gaan.
Doe dus naar haar toe alsof het me niets doet , ook raakt het me wel.
  zondag 4 juli 2004 @ 12:47:15 #82
1087 Merisse
broddeltante
pi_20404301
Zo, ben d'r weer. Ik wist niet dat Verona zo'n mooie stad was maar het is prachtig, echt met die kleurtjes en prachtige oude gebouwen en pleintjes en cypressen We verbleven in een erg gezellige bed & breakfast en het weer was goed, half bewolkt, 30C, en alleen donderdagavond een bui. Uiteraard was het hoogtepunt de opera Il Trovatore in de arena op vrijdagavond. Overweldigend en heel bijzonder om daar met de hele familie allemaal op ons paasbest naar toe te gaan en plaats te nemen op het pluche. Het mooiste vond ik een scene met zigeuners. Dan staan er honderd mensen te dansen en te zingen. Op een gegeven moment waren er zelf paarden op het podium. Veel van die duetten waren overigens helemaal niet aan mij besteed hoor. Ik schrok ervan dat veel mensen "bravo!" riepen weer zo'n aria.

Vanmorgen weer ongi geworden precies 27 dagen na de laatste miskraam. Mijn cyclus is 26-28 dagen, meestal 27, dus dat is weer keurig op orde. Nu op dag 21 bloedprikken maar omdat dat een zaterdag is wordt dat vrijdag 23 juli. Drie weken erna kan ik een afspraak maken voor de uitslag. Dus nog 6 weken, en 1 cyclus geen KvK, dan weet ik pas meer.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 4 juli 2004 @ 12:50:21 #83
1087 Merisse
broddeltante
pi_20404351
Xanthe, geweldige echo, heel fijn dat alles goed is!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 13:14:00 #84
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20404729
Hey Merisse, fijn dat je weer terug bent en dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in Verona. Jeetje, voor operaliefhebbers is dat zowat de ultieme natte droom

Je cyclus is wel mooi regelmatig zeg. Dat is toch erg hoopvol vind ik en omdat ie zo mooi kort is (nou ja eigenlijk gewoon, maar in mijn ogen kort omdat ik een cyclus van 32-38 dagen heb) heb je ook meer kansen in een jaar. Je eerste cyclus zonder KvK zit er in ieder geval op. Je zit al op de helft joh, zo gaat ie goed, zo gaat ie beter alweer een kilometer van je wachtweken afgesleten.
pi_20404748
*ff stiekum een berichtje voor MERISSE.......*

Mooi,hé? Verona.
Wij zijn er met de honeymoon ook geweest en wij zaten in de arena,als je binnenkomt meteen rechts bovenaan.Dat wij er waren,waren ze aan t renoveren,dus dat was niet zo mooi,maar het was wel indrukwekkend.
Wij hebben op t plein,bij 1 v/d eetgelegenheden nog lekker een pizza en broodje gegeten ,jammie
Welkom terug en hou vol met wachten,
Groetjes,Minoes

[ Bericht 0% gewijzigd door minoes1967 op 04-07-2004 13:21:35 ]
  zondag 4 juli 2004 @ 14:05:26 #86
1087 Merisse
broddeltante
pi_20405744
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken.
Slaapmeisje, hoe was het vrijdagmiddag bij de dierenarts en hoe gaat het nu met Pluk? Hopelijk een beetje beter.
  zondag 4 juli 2004 @ 14:08:54 #87
1087 Merisse
broddeltante
pi_20405832
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:14 schreef minoes1967 het volgende:
Mooi,hé? Verona.
Wij zijn er met de honeymoon ook geweest
Ja, het is echt mooi daar, wij zijn wel een beetje verliefd geworden op Verona en zijn zeker van plan nog een keertje terug te gaan . Dat Italiaanse eten ook en de wijnen
Over huwelijk(sreis) gesproken, hadden wij niet nog een paar fotootjes tegoed
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 18:08:28 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20410491
Merisse, onze kat zal naar een specialist in Utrecht moeten omdat de dierenarts nog steeds niet met zekerheid kan zeggen of het om een fikse ontsteking gaat of toch een kwaadaardige tumor. Het is dus nog steeds afwachten, maar hopelijk wordt ons geduld beloond. Er zit nu weer weinig verandering in zijn situatie. Hij heeft de hele dag in de badkamer gelegen om uit de buurt te zijn van de kinderen die op bezoek waren
pi_20416968
stil hier. Het irritante is dat ik nu niet weet of ik dat bruine spul wel of niet als ongi moet rekenen. De 1 zegt van wel, de andere niet. Zo niet, zit ik op dag 66, zo wel op dag 21.
pi_20417210
Oh ja, heeft het denken jullie zin om een test te doen, of is dat zonde van mijn geld omdat het zeer ws negatief is?
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 23:35:37 #91
43556 miss_dynastie
pi_20417893
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, onze kat zal naar een specialist in Utrecht moeten omdat de dierenarts nog steeds niet met zekerheid kan zeggen of het om een fikse ontsteking gaat of toch een kwaadaardige tumor. Het is dus nog steeds afwachten, maar hopelijk wordt ons geduld beloond. Er zit nu weer weinig verandering in zijn situatie. Hij heeft de hele dag in de badkamer gelegen om uit de buurt te zijn van de kinderen die op bezoek waren
Jeetje... en wanneer gaat dat gebeuren?
pi_20419202
Hallo allemaal

Ik ben weer terug van weg geweest ennuh heb een griepje Dus alles wat ik voelde was denk ik dat er een griepje aan zat te komen. Ik ben langzaam ongesteld aan het worden verlies afentoe een beetje dus ben nog niet echt ongie denk ik t begon gister dus misschien moet ik mijn nieuwe NOD op 2 augustus zetten? Kan iemand dit voor me in het lijstje zetten?
Ik heb nog geen tijd gehad om alles door te lezen van de afgelopen week maar dat ga ik morgen even doen Voor nu slaap lekker allemaal
pi_20420043
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:21 schreef Xanthe het volgende:
Dat gevoel ken ik wel.
Heb ik ook lange tijd gehad met mijn ouders.
Toch ondanks alles ben ik blij dat er weer iets van kontakt is.
Persoonlijk denk ik dat mijn moeder het wel leuk vind hoor , ze is alleen zo ontzettend slecht in het uiten van gevoelens enzo.
Dat is ze altijd al geweest en zal ook nooit veranderen, heb me er dus bnij neergelegd en weet dat ik af en toe wel het gevoel zal hebben dat ik niet welkom ben of kwetsende opmerkingen krijg.
Ik probeer ze maar naast me neer te leggen en er niet op in te gaan.
Doe dus naar haar toe alsof het me niets doet , ook raakt het me wel.
Daarom heb ik het contact verbroken. Ik kan er niet meer tegen. En niet alleen maar alsof het voelt alsof je soms niet welkom bent. Ook omdat ze me genoeg heeft ingepeperd dat ze te jong is voor oma te "spelen" ( ze is 45 ). Daarbij altijd verwijten naar mij en mijn broertje maken. Ik was het gewoon zat. dus geen contact en sindsdien voel ik mij een stuk beter. Alsof er een last van mijn schouder is afgevallen. Met mijn vader die vlakbij mij woond heb ik wel goed contact en heel erg veel. Hij is mijn allergrootste lieverd van de hele wereld .

Vandaag testdag voor mij . Ik heb nog geen spoortje kunnen ontdekken .
pi_20420096
quote:
Op zondag 4 juli 2004 23:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Oh ja, heeft het denken jullie zin om een test te doen, of is dat zonde van mijn geld omdat het zeer ws negatief is?
Ik denk dat het een ongesteldheid is geweest wat niet helemaal tot uiting is gekomen om het zo maar te zeggen
  maandag 5 juli 2004 @ 07:01:30 #95
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20421770
quote:
Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef _amber_ het volgende:
Spannend !!! Succes

P.S. Merisse welcome back
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 5 juli 2004 @ 08:21:44 #96
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20421961
amber ben benieuwd hoor
  maandag 5 juli 2004 @ 08:22:49 #97
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20421971
quote:
Op zondag 4 juli 2004 23:12 schreef Ingrid19 het volgende:
ik zou het wel doen gok ik, maar beter is van niet eigenlijk aangezien het centjes kost elke x zon test gebruiken.. maar maybe voor je gemoedsrust, dan zou ik het zeker doen!
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 08:38:34 #98
5428 crew  miss_sly
pi_20422033
Goedemorgen dames
Welkom terug Merisse! fijn dat je het toch leuk hebt gehad, ook al is de opera niet 'je ding'. Ben nog nooit in Verona geweest, maar misschien toch maar eens op mijn lijstje zetten

amber, spannend hoor!

Ingrid, als je zekerheid wilt, kun je natuurlijk even testen, maar ik zou er niet van uit gaan dat dat nodig is. Even overwegen of het je financieel waard is, want als ik me goed herinner zijn die testjes niet goedkoop.

Slaapmeisje: wanneer gaan jullie met je poezekind naar de specialist? hoop dat het intussen alweer een beetje beetje met hem gaat!

jolene, het is al half 9 hoor
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2004 @ 08:48:05 #99
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20422102
Go Amber Go Amber Go Amber
pi_20422157
Goedenmorgen

Weet het.
Zat vanochtend achter de peecee .
Het drong niet helemaal tot me door.

Amber, test uitslagen voor 9 uur he.

Miss_Sly goedenmorgen.
Alles goed met jou.

Merisse, wat fijn om te lezen dat alles zo leuk was.

Xanthe,
Als ik alles lees, weet ik dat ik me gelukkig mag prijzen.
Ik ben blij dat je schoonmoeder wel zo positief reageerden.

Vandaag 5 juli en Hartje is er niet.
Ben benieuwd wat ze ons te melden heeft als ze terugkomt

Slaapmeisje, ik hoop dat ze in utrecht meer kunnen vertellen.
Er zit daar wel een goed centrum.

Minoes, lw en beaker.
Ik hoop dat alles goed gaat... knuffel

Girl24, op naar de volgende maand en beterschap.

Iedereen verder knuffel..

githa, het is weer vrijdag geweest?
  maandag 5 juli 2004 @ 09:27:44 #101
1087 Merisse
broddeltante
pi_20422447
Amber, succes met testen spannund!

Miss_sly, leuk je hier wat vaker te zien. Heb je Rome al op je lijstje? en Florence? Nog tips voor mij?

Hartje, je bent nu wel niet online maar ik wil nog even zeggen dat ik zo aan je gedacht heb tijdens de opera toen ze jouw echte naam zongen. Heb zelfs Jacob aangestoten en gezegd: kijk dat is hartje. Snapte hij helemaal niks van uiteraard

Slaapmeisje, heb je al een afspraak in Utrecht? Hopelijk levert het iets op. Wat rot allemaal. Extra knuffel voor jou en Pluk (heel voorzichtig).

Jolene, nog steeds geen sigaret aangeraakt neem ik aan? Goed hoor Volhouden he!

Phluphy, alles goed? Ik zou zo graag weer eens een buik van je zien want die zal sinds de vorige foto al weer een stuk gegroeid zijn.
  maandag 5 juli 2004 @ 09:46:15 #102
1087 Merisse
broddeltante
pi_20422676
Nog even voor Minoes, die trouwfoto's mag je best hier plaasten hoor, ook al is het off topic, maar het mag ook hier: Trouwen enzo deel 10
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 09:53:00 #103
5428 crew  miss_sly
pi_20422758
ach, jolene, je bent natuurlijk niet verplicht om al om 6 uur iets te plaatsen, maar ik miste je wel al hoor en ja, hoe gat het met het niet roken? lukt het goed? mijn moeder is vorige week ook gestopt, met behulp van pillen, zylon geloof ik. Het werkt echt goed, ze is heel relaxt enzo.

Merisse, hoewel ik zelf (nog?) niet dat 2e streepje probeer te halen, merkte ik dat ik zo meeleefde, dat ik besloot toch maar te reageren. Ik lurk hier al vanaf deel 1 denk ik, dus...en mocht ik ooit achter dat streepje aan gaan, dan hoop ik dat jullie hier allemaal al weg zijn, hoor, en dat jullie hoogstens om aan te moedigen hier nog posten!
Wat dat liljstje betreft, dat is ontzettend lang!! Rome staat er zeker op, Florence niet. Is dat wel een aanrader? Mijn twee toppers qua europese steden zijn Parijs (hoe kan het ook anders) en Barcelona! die laatste ben ik echt verliefd op geworden, wat een geweldige stad!
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2004 @ 10:02:50 #104
43556 miss_dynastie
pi_20422901
quote:
Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef _amber_ het volgende:

[..]

Daarom heb ik het contact verbroken. Ik kan er niet meer tegen.
Zou ik mogen vragen wanneer jij deze beslissing hebt genomen en hoe je moeder zich aan die 'afspraak' houdt? Ik heb 1 1/2 week geleden het contact verbroken, maar nu is het wel makkelijk omdat ze op vakantie is en ik zie er een beetje tegenop dat ze terugkomt en weer contact opneemt
quote:
pi_20422963
Tja, hier gaat het roken nog goed
Maar mijn vriend is alweer begonnen
Mannen
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2004 @ 10:09:15 #106
43556 miss_dynastie
pi_20422995
Nee he Jolene
Waarom?
pi_20423051
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee he Jolene
Waarom?
Denk dat het hem nog ff tegenstond.
Maar het komt wel bijna vakantie en dan zal hij er toch aan moeten geloven...
  † In Memoriam † maandag 5 juli 2004 @ 10:17:38 #108
43556 miss_dynastie
pi_20423123
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:13 schreef jolene het volgende:

[..]

Denk dat het hem nog ff tegenstond.
Maar het komt wel bijna vakantie en dan zal hij er toch aan moeten geloven...
Hij heeft er dus niet eens een goede verklaring voor
Het is een rottige gewoonte en hij moet er gewoon vanaf of is dat niet motivatie genoeg
  Moderator maandag 5 juli 2004 @ 10:29:42 #109
5428 crew  miss_sly
pi_20423348
stoppen is moeilijk, de verslaving is hardnekkig, maar het is wel te doen!
als het echt moeilijk is voor hem, zijn die pillen misschien een idee, jolene!

maar jij wel volhouden hoor!!
pi_20423383
Amber ik heb dus ook jaren lang geen kontakt gehad (5 jaar) maar ergens was er toen toch het gemis.
Als dat er niet was dan had ik nu nog steeds geen kontakt gehad hoor.
Door mijn eigen situatie begrijp ik vaak heel goed dat mensen geen konakt met hun ouders hebben.
Gelukkig heb je je vader nog wel!
Ik had destijds niemand en ook geen broertjes of zusjes waar ik nog steun aan zou kunnen hebben.

Jolene ik kan alleen maar erg blij zijn dat je je gelukkig mag prijzen , want als je zwanger bent wil je toch dat iedereen net zo gelukkig is als jij op dat moment bent?
pi_20423404
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:07 schreef jolene het volgende:
Tja, hier gaat het roken nog goed
Maar mijn vriend is alweer begonnen
Mannen
Zie je wel mannen zijn van het zwakkere geslacht
pi_20423412
Amber waar blijft de test uitslag????
pi_20424421
Amber, om 1 uur ligt fok eruit...
Joehoe...

Xanthe, doet me ook wel pijn als ik het lees.
pi_20426003
AMBER....jij vandaag testen en ikke morgen,ok?
Tenminste,als t dan nog nodig is,buikie doet beeeeeeeetje aauw........
Afwachten dus,
Groetjes,Minoes
  maandag 5 juli 2004 @ 12:37:19 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20426324
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:27 schreef Merisse het volgende: ][b]Phluphy, alles goed? Ik zou zo graag weer eens een buik van je zien want die zal sinds de vorige foto al weer een stuk gegroeid zijn.
Ja issie zeker... maar mijn laptop heeft een hartstilstand gehad en ondergaat momenteel een hart-(hard-disc)-transplantatie. Ik kan tijdelijk alleen op de pc computeren en die heeft geen usb aansluiting voor mijn camera. Hopelijk in de tweede helft van deze week.

Tip voor jou (en andere dames die op een bepaalde datum wachten: tel het aantal dagen dat je moet wachten, neem een rolcentimeter en knip tot dit aantal (vanaf de 1) af. Elke dag mag je dan een cijfer wegknippen, en wordt de centimeter steeds korter.
Is echt geinig om te doen, en vooral leuk als je het een paar dagen vergeet en opeens meerdere cijfers tegelijk kan wegknippen!

_Amber_ doe eens vertellen van je test ??????
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 5 juli 2004 @ 12:37:55 #116
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20426337
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef minoes1967 het volgende:
AMBER....jij vandaag testen en ikke morgen,ok?
Tenminste,als t dan nog nodig is,buikie doet beeeeeeeetje aauw........
Afwachten dus,
Groetjes,Minoes
Oef, ook al spannend. Sterkte Minoes!
... ♥ ik mis je ♥
pi_20426436
Thanks Pluphy.Waar is iedereen?Nu al op t chatforum?Ik ga daar niet aan beginnen,ben bij de eerste regel van het instructie gedoe al t spoor bijster,dus kijk later wel weer hier.
Amber.....ben je aan t feestvieren of droog je je tranen,laat nog snel ff wat weten,ok???.
Groetjes,Minoes
  maandag 5 juli 2004 @ 12:45:39 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20426596
Misschien zijn ze gewoon even aan 't lunchen
... ♥ ik mis je ♥
pi_20427140
Testdag?? als in daadwerkelijk over een dingetje heenpiesen en 2 streepies zien??
f5 f5 f5 f5 f5 waar blijft ze??
  maandag 5 juli 2004 @ 13:02:53 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20427212
wat spannend zeg, Amber, we willen het weten.
pi_20427365
Jaaaaah en voor de downtime het liefst!
pi_20427631
Vraag me af..dit hebben we toch niet weer verkeerd opgevat...
pi_20427678
nou misschien bedoelt ze vandaag testdag als in, vandaag me nod?
pi_20427742
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:18 schreef Renegate het volgende:
nou misschien bedoelt ze vandaag testdag als in, vandaag me nod?
Ja, zoiets om te kijken of d'r cyclus klopt en regelmatig is

Geloof dat ik het toch nog maar zo lang mogelijk volg...

Minoes???
Wat lees ik morgen testen

Meid, wat gaaf...
Voor hoe laat de uitslag..je laat het ons toch weten..
pi_20428864
Merisse, ben je al eens in Siena geweest? En de provincie Umbrië?
Zoooooo mooi daar.
pi_20432724
Goedemorgen

Amber, ik ben toch erg nieuwsgierig..wat je nou bedoelde..

Minoes, lieve lieve meid, ik hoop dat jij straks met ongeloofelijk supernieuws komt.
Ik hou mijn vingers gekruist.

Girly, LW en Beaker....
  Moderator dinsdag 6 juli 2004 @ 08:22:55 #127
5428 crew  miss_sly
pi_20432813
goeiemorgen! forum is terug

NIets meer van Amber gehoord he? zouden we het dan toch verkeerd hebben begrepen? daar zijn we goed in, toch?

minoes, spannend!
pi_20432839
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 08:22 schreef miss_sly het volgende:
goeiemorgen! forum is terug

NIets meer van Amber gehoord he? zouden we het dan toch verkeerd hebben begrepen? daar zijn we goed in, toch?

minoes, spannend!
Goedemorgen Miss_Sly, ik denk dat we het weer verkeerd begrepen hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat we het van Minoes verkeerd begrepen hebben.
Dat blijft spannend...
  Moderator dinsdag 6 juli 2004 @ 08:33:05 #129
5428 crew  miss_sly
pi_20432894
denk dat je gelijk hebt, jolene. maar inderdaad, het wachten is op minoes. ik ga eventjes duimen
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:10:09 #130
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20433271
amber en minoessssssssssssssss waar blijven jullie test uitslagen

volgens mij hadden we het deze keer goed begrepen hoor
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:52:33 #131
1087 Merisse
broddeltante
pi_20433877
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef katinka het volgende:
Merisse, ben je al eens in Siena geweest? En de provincie Umbrië?
Zoooooo mooi daar.
Hoi Katink Ja, Siena is idd prachtig, ben er 1 dag geweest 2 jaar geleden. Umbrie zijn we helemaal nog niet geweest maar staat wel op ons lijstje, misschien dit jaar nog wel. En Barcelona staat op het lijstje stedentrips, miss_sly. En een weekendje Parijs heb ik voor oktober geboekt met een vriendin. oeps, klinkt allemaal wel verwend

Amber, Minoes veel succes met testen we wachten op jullie
pi_20434040
Mensen ik mis Githa...al eventjes of vergis ik mij.. en heb ik ergens overheen gelezen??
  Moderator dinsdag 6 juli 2004 @ 12:03:17 #133
5428 crew  miss_sly
pi_20436628
wat is het hier stil....niets meer van minoes en amber....alles goed met jullie?
pi_20436838
Minoes, je doet me laten vrezen meid...
Laat ff wat van je horen...

Martineke, weet jij toevallig wat meer van Githa?
pi_20436872
HALLO ik zit hier als een stuk ongedult te wachten op die strepen!!!

laat ff wat weten en ik hoop dat geen bericht betekd zwaar zwanger hoor!!!
f5f5f5f5f5f5f5f5
pi_20438395
Nou, ik denk dat ze beide de peecee niet meer kunnen vinden.
  Moderator dinsdag 6 juli 2004 @ 13:13:43 #137
5428 crew  miss_sly
pi_20438515
laten we van harte hopen dat dat uit pure blijdschap is!!
pi_20438541
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:13 schreef miss_sly het volgende:
laten we van harte hopen dat dat uit pure blijdschap is!!
Ja, ik hoop het met je mee...maar het is niks voor Minoes om zo laat nog niks te laten horen...
Minoes, knuffel
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:21:46 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20440303
dit is dus echt niet goed voor mijn zenuwen.
pi_20440432
Nah beetje jammer.. whaha
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:28:35 #141
1087 Merisse
broddeltante
pi_20440472
*dingdong*
Willen de dames Amber en Minoes zich melden bij Wachten op het tweede streepje "Deel 36"
Herhaling
Willen de dames Amber en Minoes zich melden bij Wachten op het tweede streepje "Deel 36"
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:12:38 #142
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20446082
nee ik weet helaas niks van Githa, ik zat ook al te wachten tot ik haar ergens las, was dr ook al kwijt

Githaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe gaat het met je meis????

Amber en Minoes kom nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, we zijn benieuwd
pi_20446784
Ik weet het niet 100& zeker, maar ik geloof dat het voor Amber helaas negatief was. Ik zal es kijken of ik haar kan vinden.
pi_20447009
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik weet het niet 100& zeker, maar ik geloof dat het voor Amber helaas negatief was. Ik zal es kijken of ik haar kan vinden.
Jajaja je wist het nog goed meid.

Helaas was het inderdaad een negatieve test. Ik kon het alleen helaas niet meer posten want ze waren hier met verhuizen bezig.

Op naar de volgende poging.

Sorry dat ik iedereen in spanning liet zitten.
pi_20447044
Dus hopen dat minoes een positieve test heeft.
pi_20447106
hi dames..

sorry dat ik nu pas reageer... zo te zien laat amber en minoes ons in spanning wachten gooo girls!!!

update: ik zit alweer op dag 57, en nog steeds nakkes nada.. alhoewel ik soms erg last heb in mijn linker onderkant van mijn buik.. en dat doet soms erg zeer.. wat het is weet ik niet.. maar het zal wel darmen zijn

ohja over de vakantie, sommige vroegen of zoiets nou erg duur was.. het ligt er dus aan welk seizoen je gaat en met hoeveel man, hoemeer mensen je gaat hoe goedkoper het wordt.. dit huisje is 96 per nacht... (voor de maand augustus-sept) en aantal mensen (max 6) dan doe je dat gedeeld door die aantal.. en plus je kreeg nog 2 dagen korting..

zo nog ff en dan ga ik naar disneyland.. heb nog geen kriebels maar dat zal wel komen als ik eenmaal in de auto zit
waar ik wel zenuwachtig voor ben is voor de uitslag van bloedonderzoek.. wat dat betreft ben ik echt een watje dalijk is het iets ernstigs.. sta ik daar voor lul zeg :\'(

ik ga nu ff snel eten.. ik spreek jullie snel meiden...

hoop dat het verders met iedreen goed gaat

dinsdag 6 juli 2004 @ 19:02:33 #147
1087 Merisse
broddeltante
pi_20447110
jammer Amber
  † In Memoriam † dinsdag 6 juli 2004 @ 20:31:19 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20447439
Hoi meiden

Amber wat jammer van je negatieve test zeg. Zijn de duivels inmiddels al op bezoek gekomen?
Minoesmeis waar zit je? Hopelijk alles goed met jou!

Vanmorgen de schrik van ons leven. We hebben een auto ongeluk gehad. De hele voorkant van onze auto ligt in de prak. We moeten nog even kijken of ie totalloss is of dat ie nog te repareren valt. Echt klote dus. Gelukkig zijn we allebei nog heel. Wel kreeg ik de gordel in mijn buik gepriemd door de klap. Op kantoor aangekomen kreeg ik me toch een partij kramp in mijn buik en ik begon meteen te bloeden Ongi is dus gelijk met het ongeluk gekomen. De kramp is gelukkig weer weg, maar ik voel me wel zwaar beroerd.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:41:31 #149
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_20447655
* Jambo springt even uit de lurkstand

Jee Slaapmeisje, wat een schrik. Gelukkig valt de schade bij jullie zelf mee. Hopelijk kan de auto nog gemaakt worden.

Amber, jammer dat je een negatieve test hebt. Hopelijk heb je volgende maand beter nieuws.

Girly, veel plezier in Disneyland.

Minoes, je laat de dames wel in spanning hoor!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:48:47 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20447851
Jammer Amber, volgend maand hopenlijk wel positief.

Slaapmeisje, wat moeten jullie geschrokken zijn.

Girly, Have fun in disney.

Minoes, we wilen goed nieuws horen.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:20:25 #151
1087 Merisse
broddeltante
pi_20448608
Jeetje Slaapmeisje wat een schrik! Jullie zullen nog wel eventjes van slag zijn daardoor. En dan die nasleep. Balen hoor. En ook weer ongi geworden Dikke knuffel hoor Slaapmeisje. Hopelijk eind deze week weer beter nieuws voor jullie.
pi_20449067
*even uit lurk*

Jeetje Slaapmeisje dat is een schrik!!! Gelukkig hebben jullie fysiek niets ernstigs. Nu eerst maar eens bijkomen.. Dikke !!!!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:39:38 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20449071
slaapmeisje dat is schrikken zeg en dan nog ongi ook dikke knuf for u

Amber wat jammer nou had zo gehoopt... nou ja volgende maand dan maar

Minoessss where are youuuuuuuuu
pi_20450806
Slaapmeisje wat een schrik!
Je bent de 2e die zoiets post vandaag , eerder in een ander forum al iemand met een smart over de kop geslagen en ook meteen ongesteld geworden.
Nare berichten , maar het belangrijkste is dat je nog leeft.
Doe in elk geval even rustig aan zodat je lichaam en geest kan herstellen van de klap.

Girly meis , wat vervelend allemaal dat er nog steeds niets duidelijk word , maar het zal vast niet heel erg ernstig zijn , laten we daar nog maar even vanuit gaan. Knuffel voor jou.

Amber jammer zeg dat je test negatief was... Hopenlijk next time...

Minoes, waar blijf je nou met je test uitslag?

Merisse hoe is ie ondertussen met jou?

En nu zal ik vast een hoop mensen niet persoonlijk genoemd hebben , ik ben jullie niet vergeten hoor , maar heb gewoon geen opmerkingen of vragen nu...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:19:54 #155
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20451643
met Githa gaat het wel goed heb ik het idee, haar vriendje heeft vandaag gepost in ander topic
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef Spooky4u het volgende:
Eindelijk ook een forum voor mij gevonden.

Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben de vriend van Githa, die hier nu al ongeveer een half jaar ronddwaald, van wachten op het5 2e streepje en nu naar zwangerschap en geboorte.

We zitten nu op 7 weken en 5 dagen... hebben 1 echo gehad (wauw wat een supergevoel om daar op het scherm een cursor te zien knipperen wetende dat het een hartje is)

en blablabla.....

Greetz Spook
dus neem ik maar aan dat alles goed met haar is
pi_20452055
Girly leuk dat tripje.

Slaapmeisje...... schrikken zeg! Gelukkig is alles goed afgelopen met jou en je lief. Ik heb zelf laatst ook een ongeluk gehad. Kan er alleen helaas niet zoveel erover vertellen aangezien ik dan verraad wie ik ben. Maar ik weet wat het is. Voel je inmiddels al wat beter?

Voor de rest.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:44:35 #157
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20452363
hehe lekker vaag amber, meteen raast er van alles van door mijn hooffie, ben je een bekend iemand of zo? of lijd ik gewoon echt aan (zwangerschaps)dementie en meen ik me te herinneren dat je post onder andere naam omdat je anders herkend word door bekenden??
pi_20456325
Goedemorgen

Slaapmeisje, hoe is het nu met je een dag na het ongeluk?

al iets meer gehoord over wanneer jullie kattenkindje naar Utrecht moet

Girly, fijne dagen. lekker genieten he.

Gelukkig Martineke dat jij Githa d'r mannetje hebt gevonden..

Amber, wat jammer.. knuffel

Iedereen tot straks weer.
pi_20456614
Goedemorgen

Slaapmeisje jezus meid wat schrikken, doe je wel kalm aan, enlet in de toekomst wel op stijve nek en hoofdpijn en dat soort dingen.. Hoest met kattenkindje??

Jolene hai meis hoestie met jou?

MINOES waar blijf je nou!!!!!

Amber ships meid nega test, hopenlijk volgende maand wel raak..

Tot straks knufff
  Moderator woensdag 7 juli 2004 @ 08:19:30 #160
5428 crew  miss_sly
pi_20456705
Slaapmeisje, dat is schrikken, zo'n ongeluk! gelukkig maar dat het bij autoschade blijft en jullie in orde zijn! wel rot dat je ongi nu ineens zo kwam. Hoe is het met jullie poezekind? al iets beter of nog hetzelfde?

wat jammer Amber, van je negatieve test. hopen dat het volgende maand wel positief is!

Girly, naar dat wachten, en dat er maar niets komt. kan me voorstellen dat je je daar rot bij voelt. Probeer toch maar heel veel plezier te hebben in Disneyland!

hoe is het toch met Minoes? hopelijk zo in de wolken dat ze het forum eventjes vergeten is?

jolene, wat ben je weer netjes op tijd
pi_20456774
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, dat is schrikken, zo'n ongeluk! gelukkig maar dat het bij autoschade blijft en jullie in orde zijn! wel rot dat je ongi nu ineens zo kwam. Hoe is het met jullie poezekind? al iets beter of nog hetzelfde?

wat jammer Amber, van je negatieve test. hopen dat het volgende maand wel positief is!

Girly, naar dat wachten, en dat er maar niets komt. kan me voorstellen dat je je daar rot bij voelt. Probeer toch maar heel veel plezier te hebben in Disneyland!

hoe is het toch met Minoes? hopelijk zo in de wolken dat ze het forum eventjes vergeten is?

jolene, wat ben je weer netjes op tijd
Jaja, alles liep vanochtend op rolletjes...

Hartje, kwam jij vandaag weer terug...
enne heb jij goed nieuws?

Minoes, laat je ff wat weten?

LW en Beaker

Met mij...gaat het wel nu ook nog een pleister om af te vallen.
of op deze manier natuurlijk. Maar wat valt het tegen.
Om niet meer te gaan eten..
Pffff, maar ja, ook dat komt weer goed.
Zodra ik in een ritme kom.

Renegate, hoe is het verder met jou?
Volgens mij vertelde jij dat je man binnenkort weg moest.
Is dat nog steeds zo.

Miss_Sly, ik heb in het andere topic gelezen over je gesprek.
Wat goed van je zeg.
Dikke knuffel

Martineke, was het een beetje vergeten. Maar ben blij dat het zo goed gaat.

Iedereen verder
  Moderator woensdag 7 juli 2004 @ 09:00:01 #162
5428 crew  miss_sly
pi_20457027
jaaa, hartje komt vandaag toch terug he? wat zou dat mooi zijn als ze goed nieuws heeft!

jolene, het viel me niet mee, was een beetje bang dat hij zich soort van 'bedrogen' zou voelen, maar gelukkig was het een goed gesprek. en wie weet wat de toekomst nog gaat brengen. Ik zei gisteren voor de grap: mocht het er toch nog van komen, dan is er al een topic voor je op Fok, namelijk "en hoe gaat het met de (nieuwe) vaders" en toen lachte hij alleen een beetje

is het zwaar, het stoppen? helpen de pleisters wel goed? of is het vooral zwaar om niet te gaan eten/snoepen? sterkte meis en een dikke knuffel terug
pi_20457354
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 09:00 schreef miss_sly het volgende:
jaaa, hartje komt vandaag toch terug he? wat zou dat mooi zijn als ze goed nieuws heeft!

jolene, het viel me niet mee, was een beetje bang dat hij zich soort van 'bedrogen' zou voelen, maar gelukkig was het een goed gesprek. en wie weet wat de toekomst nog gaat brengen. Ik zei gisteren voor de grap: mocht het er toch nog van komen, dan is er al een topic voor je op Fok, namelijk "en hoe gaat het met de (nieuwe) vaders" en toen lachte hij alleen een beetje

is het zwaar, het stoppen? helpen de pleisters wel goed? of is het vooral zwaar om niet te gaan eten/snoepen? sterkte meis en een dikke knuffel terug
Als ik het goed begrepen had, kwam ze vandaag terug.
maar ik denk dat ik maar alvast denk dat ze pas donderdag terugkomt..
Scheelt weer.

Het stoppen valt me nog mee, maar de drang naar eten is heel erg groot.
En ik sta daar echt van te kijken...
Maar we gaan door.
pi_20457928
Jolene, ach ze proberen het erdoor te krijgen waarschijnlijk horen we of het ja of nee word op de laatste wip ergens in november dus ...
We denken er maar niiet te veel aan en sukkelen wel door ;-)
  Moderator woensdag 7 juli 2004 @ 10:09:16 #165
5428 crew  miss_sly
pi_20457948
ik vind het niet snoepen/eten ook veeeeeel moeilijker dan het stoppen met roken ooit geweest is. Misschien komt dat omdat ik mbt roken me aan het idee vasthoudt dat ik gewoon die eerste sigaret niet moet opsteken, dan volgt de rest ook niet meer. eten wordt je echt dagelijks mee geconfronteerd omdat je toch moet eten, je mag alleen veel dingen die je lekker vindt niet hebben of niet in die hoeveelheden. Het is immers ook veel moeilijker om 1 trekje van een sigaret te nemen en er dus even van te proeven, om hem dan uit te doen en niet meer te roken. ik zeg het wat wazig, maar wellicht begrijp je toch wel wat ik bedoel
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:23:46 #166
1087 Merisse
broddeltante
pi_20458209
* Merisse weet precies wat miss_sly bedoelt!
En het blijft ook zo moeilijk. Ik was eerst ruim 10 kilo aangekomen na het stoppen met roken 2,5 jaar geleden. Toen ben flink afgevallen maar met name na de laatste miskraam komt het er weer heel hard bij. Ik zit zo shit in mijn vel dat ik dat probeer weg te eten. Moet ik niet doen dat weet ik heel goed maar kan mezelf zo moeilijk tegenhouden.
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:30:05 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20458317
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:23 schreef Merisse het volgende: Ik was eerst ruim 10 kilo aangekomen na het stoppen met roken 2,5 jaar geleden.
Ik ben ook flink aangekomen toen ik stopte. Maar ik denk maar zo: Liever wat dikker van het niet roken dan mager van de terminale longkanker.

Jolene: probeer je nu alleen op het stoppen met roken te concentreren dat is al moeilijk genoeg, dan maar een paar kilootjes erbij. Die raak je wel weer kwijt. Hoe moeilijk kan dat nou zijn na het afkicken van sigaretten?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_20458614
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:30 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik ben ook flink aangekomen toen ik stopte. Maar ik denk maar zo: Liever wat dikker van het niet roken dan mager van de terminale longkanker.

Jolene: probeer je nu alleen op het stoppen met roken te concentreren dat is al moeilijk genoeg, dan maar een paar kilootjes erbij. Die raak je wel weer kwijt. Hoe moeilijk kan dat nou zijn na het afkicken van sigaretten?
Grinnik, ik heb er net 10 af..en moet er nog twintig..
Ach, het stoppen valt me niet tegen..
Vind het alleen erg dat ik nu zoveel extra's wil..
Maar we gaan vrolijk door.

Miss_Sly, ik begreep je verhaal.

Renegate, ik hoop dat het niet door hoeft te gaan..
Dat zou absoluut niet leuk zijn.
Knuffel
pi_20459278
thanks ik hoop het ook.. maar gewoon negeren misschien gaat het probleem dan wel weg.. spraks ze naief
pi_20459489
Ow, wat zou dat makkelijk zijn he.
Het probleem negeren.
Maar voor hoelang zal het zijn dan..
Haalt voor het laatst het "probleem" aan.
pi_20459551
hmm of 3 maand of 6... maar 1 dag is me al te veel..
ik weet heus wel dat ik het van te voren wist blablabla maar toch is het niet leuk..
al die onthoofdingen en moorden.. pff word al misselijk als ik eraan denk
pi_20459991
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:22 schreef Renegate het volgende:
hmm of 3 maand of 6... maar 1 dag is me al te veel..
ik weet heus wel dat ik het van te voren wist blablabla maar toch is het niet leuk..
al die onthoofdingen en moorden.. pff word al misselijk als ik eraan denk
Kan het me goed voorstellen.
We gaan gauw dat onderwerp..maar weer naar achtere schuiven.
Misschien wijzigt hetnog wel voor die tijd.
Sterkte meid..
pi_20461395
ja precies ;-)
pi_20462699
Maar huh, waar is iedereen nu.
Minoes, ik hoop dat je toch nog met goed nieuws komt..

Hartje toch nog niet terug
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:24:24 #175
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20464432
hey allemaal!

wat een veranderingen weer ja,

jee slaapmeisje: schrikkuh! en dan pluk er ook nog bij, weet je al meer of nog steeds onzeker??

voor de rest:

jullie zijn waarschijnlijk " ervaringsdeskundigen" maar k vraag me wat af,
k moest aan de pil om te zorgen dat mn cyclus weer normaal werd, die was helemaal van slag en zelfs met pil nog, en dan hebik weer hoop en huil ik weer tranen omdat ik weer ongi ben.
heb het willen hebben van een kiddo wel wat los gelaten en gewoon tegen mezelf gezegd: het komt wel, als het de tijd ervoor is, maar het doet nog steeds zoveel verdriet, en inwendig huil ik nog steeds, gewoonomdat ik het gevoel zo mis, voor t eerst voelde ik met wat waard had ik iest waar ik voorkon zorgen en zag ik het al helemaal voor me hoe ik achter een wagen zo lopen en mer buiten kwam, voelde ik me een vrouw en dan gaat t weg en voelt het zo enorm leeg...voel me erg unhappy en ben erna al vier kilo aangekomen omdat ik de leegte niet wil voelen kent iemand dat? en hebben jullie tips?
sorry voor de vragen wil er graag tussen blijven, lees alles mee, en reageer ook, maar toch, julie zijn al zoveel verder. lijkt t wel. en ik wil ook niet tot last zijn

toch herken ik hier veel maar ben er nog steeds niet uit wat nod nu is .
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_20464583
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
hey allemaal!

wat een veranderingen weer ja,

jee slaapmeisje: schrikkuh! en dan pluk er ook nog bij, weet je al meer of nog steeds onzeker??

voor de rest:

jullie zijn waarschijnlijk " ervaringsdeskundigen" maar k vraag me wat af,
k moest aan de pil om te zorgen dat mn cyclus weer normaal werd, die was helemaal van slag en zelfs met pil nog, en dan hebik weer hoop en huil ik weer tranen omdat ik weer ongi ben.
heb het willen hebben van een kiddo wel wat los gelaten en gewoon tegen mezelf gezegd: het komt wel, als het de tijd ervoor is, maar het doet nog steeds zoveel verdriet, en inwendig huil ik nog steeds, gewoonomdat ik het gevoel zo mis, voor t eerst voelde ik met wat waard had ik iest waar ik voorkon zorgen en zag ik het al helemaal voor me hoe ik achter een wagen zo lopen en mer buiten kwam, voelde ik me een vrouw en dan gaat t weg en voelt het zo enorm leeg...voel me erg unhappy en ben erna al vier kilo aangekomen omdat ik de leegte niet wil voelen kent iemand dat? en hebben jullie tips?
sorry voor de vragen wil er graag tussen blijven, lees alles mee, en reageer ook, maar toch, julie zijn al zoveel verder. lijkt t wel. en ik wil ook niet tot last zijn

toch herken ik hier veel maar ben er nog steeds niet uit wat nod nu is .
Zal ff beginnen met NOD: Niet ongesteld worden Dag.

Ik denk dat je niemand tot last bent.
Dat het nu nog verdriet doet is toch niet raar.
Maar je moet nu ook voor jezelf zorgen.
dit komt ff omdat je schrijft dat jij je toen pas jezelf wat waard vond

Schrijf het gewoon van je af..
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:33:50 #177
86274 hartje
still waiting...
pi_20464695
allemaal!
ik ben er weer.
heb alles net doorgelezen, maar ivm weinig tijd geef ik maar even de verlossende up-date van mij:
zat me al enorm op test te verheugen, want hele weekend geen spoortje van ongi.
had ik op terugreis voor de zekerheid maar een tampi ingedaan, kom ik thuis
balen hè, 'k heb verder helemaal geen buikpijn & het is niet veel, maar ik ben toch écht ongi hoor
dussss.....op naar de volgende ronde, post binnenkort m'n nod-datum wel voor het lijstje.

enige wat wel grappig is dat mijn temp-lijst dus perfect klopte met vermoedelijke datum + 14 dagen = 7 juli ongi.
dus dat is dan wel positief, dat ik waarschijnlijk toch wel gewoon een heb.
ga weer aan de slag; heel m'n mailbox zat natuurlijk weer vol omdat ik er een paar dagen niet was gelukkig heb ik bijna vakantie!

tot snel maar weer & groetjes!
  † In Memoriam † woensdag 7 juli 2004 @ 14:45:18 #178
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20465022
Hoi meiden, we hebben vandaag helaas Pluk moeten laten inslapen. Eerst keken de dierenartsen nog of ze hem konden redden door zijn poot te laten amputeren, maar zijn longen zat vol uitzaaiingen. Slaapvriendje en ik zijn er helemaal kapot van en kunnen alleen maar huilen.

Gisteren het ongeluk, vandaag afscheid nemen van ons lieve kattekindje... het is even te veel.
pi_20465059
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:33 schreef hartje het volgende:
allemaal!
ik ben er weer.

tot snel maar weer & groetjes!
Volgende ronde... aanwezig.
En goed gespot, geweldig zeg....dus blijven tempen.

Had alleen beter nieuws gehoopt voor je.. met die dussss geef je het ook al een beetje aan.
Knuffel
pi_20465098
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi meiden, we hebben vandaag helaas Pluk moeten laten inslapen. Eerst keken de dierenartsen nog of ze hem konden redden door zijn poot te laten amputeren, maar zijn longen zat vol uitzaaiingen. Slaapvriendje en ik zijn er helemaal kapot van en kunnen alleen maar huilen.

Gisteren het ongeluk, vandaag afscheid nemen van ons lieve kattekindje... het is even te veel.
Och, slaapmeisje en slaapvriendje...

Wat compleet onverwachts..veel sterkte...
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:48:21 #181
86274 hartje
still waiting...
pi_20465104
ach, lieve slaapmeisje.
wat een verschrikkelijk bericht, heeeeel veeeeel sterkte!
pi_20465122
Oh Slaapmeisje toch. Wat erg voor jullie
Het is echt verschrikkelijk om je kat te moeten missen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:50:42 #183
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20465163
ohh wat een naar bericht zeg slaapmeisje en slaapvriendje een dikke knuf.
pi_20465191
Lief Slaapmeisje, wat vreselijk verdrietig...
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie troost bij elkaar kunnen vinden.
Dikke
  Moderator woensdag 7 juli 2004 @ 14:53:18 #185
5428 crew  miss_sly
pi_20465250
Slaapmeisje, wat ontzettend verdrietig! ik had zo gehoopt dat het helemaal goed zou komen!
Veel sterkte!
  Moderator woensdag 7 juli 2004 @ 14:54:57 #186
5428 crew  miss_sly
pi_20465297
hartje, ik had echt gedacht dat je met goed nieuws terug zou komen. Wat jammer dat het niet zo is....
Wel goed dat je temp op een mooie cyclus wijst!
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:02:04 #187
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20465471
Amber en Hartje Wat jammer dat het nog niet gelukt is.
Succes voor de volgende ronde!

Slaapmeisje Wat vreselijk om te lezen van Puk Zo'n afscheid hakt er wel even in, ik wens jullie veel sterkte de komende dagen !
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:05:16 #188
86274 hartje
still waiting...
pi_20465556
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:54 schreef miss_sly het volgende:
hartje, ik had echt gedacht dat je met goed nieuws terug zou komen. Wat jammer dat het niet zo is....
Wel goed dat je temp op een mooie cyclus wijst!
ik had eigenlijk ook wel goede hoop, maar ja.
wat die temp-lijst betreft, was dus idd te zien wanneer ik een eisprong heb gehad. maar wat ik wel heel vaag vind is dat mijn temp. vóór mijn eisprong hoger ligt dan daarna, wat dus eigenlijk precies andersom moet zijn ik heb op internet 1 site kunnen vinden waar iets opstond over vage temp afwijkingen & daar stond dat wanneer er 2 duidelijke fases zijn het inorde is, maar ik blijf het wel raar vinden. ben benieuwd hoe het deze maand gaat met temp.

slaapmeisje; nogmaals veel sterkte. 'k weet helaas uit ervaring hoe het is.
verstandelijk weet je dat het het beste is voor puk, maar het is zooooo verdrietig
pi_20465654
ow slaapmeisje wat erg!!
heel veel sterkte, zal een kaarsje aansteken voor kattezieltje meid!!
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:17:05 #190
1087 Merisse
broddeltante
pi_20465859
Och jee Slaapmeisje, wat onzettend van Pluk wat zullen jullie een verdriet hebben.
Onzettend dikke knuffel van mij. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen behalve dan dat ik het erg vind.
hoop toch nog steeds dat deze verdrietige week met een goed bericht voor jullie eindigt
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:18:16 #191
1087 Merisse
broddeltante
pi_20465883
Hartje, welcome back. Jammer dat je weer ongi geworden bent zeg
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:21:48 #192
98247 justy_the_chipmunk
pi_20465961
speciaal voor slaapmeisje en haar vriendje:

is misschien wat raar maar dit heeft mij erg geholpen toen ik een dierbare kwijtraakte: het ging dan wel om mn opa maar ok, het is allebei erg dierbaar en het verlies van een dier doet ook erg zeer...k had een jong hondje dat maar twee wken mocht leven bij ons en ik las dit gedicht toen en vond het erg mooi, en nu wil ik het aan jou " geven"...

Ik heb het geprobeerd
Ik heb overal gezocht waar je niet was
en vind gewoon de plek niet waar je wel bent.
Ik weet alleen
dat jij bent waar ik niet ben
maar waar is dat???
Misschien als ik heel, heel hard wens
Ik kijk omhoog en staar naar ver,
Wie weet, valt er een ster...

heeel veel sterkte allebei!!!
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:26:22 #193
98247 justy_the_chipmunk
pi_20466061
ow en dan nog wat voor amber:
je zie op de vorige pagina dat je zelf ook een ongeluk had gehad en dat je nie meer kon zeggen
nu zat ik wat dingen aan elkaar te knopen en dacht: ben jij die met de smart??
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:12:44 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20468640
Slaapmeisje, beetje laat, maar wat vreselijk voor jullie.
  † In Memoriam † woensdag 7 juli 2004 @ 17:13:09 #195
43556 miss_dynastie
pi_20468648
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat vreselijk
Heel veel sterkte en een dikke
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:16:38 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20468730
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:26 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ow en dan nog wat voor amber:
je zie op de vorige pagina dat je zelf ook een ongeluk had gehad en dat je nie meer kon zeggen
nu zat ik wat dingen aan elkaar te knopen en dacht: ben jij die met de smart??
Welk topic is dat?
pi_20469476
Slaapmeisje, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20469983
slaapmeisje.. heel veel sterkte... ook aan je slaapvriendje.. ik ken het gevoel een maatje na zoveel jaar afscheid te moeten nemen.. (maar ik vind afscheid nemen een groot woord omdat hij ondanks hij er nie meer is toch altijd bij jullie zult blijven)

ik hoop dat hij gelukkig is in de poezenhemel..

heel veel liefs en kusjes van shir
pi_20471065
Neeee Slaapmeisje, niet ook dat nog... sterkt meis
pi_20472275
Gatsie Slaapmeisje , wat een naar bericht.
Heel veel sterkte!
  Jubileum moderator woensdag 7 juli 2004 @ 19:58:22 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20472319
Lieve Slaapmeisje, heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:32:36 #202
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_20476851
lieve slaapmeisje heel veel sterkte
pi_20478510
Slaapmeisje: heel veel sterkte!
pi_20478846
Lief Slaapmeisje en Slaapvriendje...wat moeten jullie steeds weer een tegenslagen verwerken...Heel veel sterkte lieverds
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 7 juli 2004 @ 23:49:51 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20478968
Heel erg veel sterkte slaapmeisje en slaapvriendje, ik ben zelf ook wel eens geliefde dieren kwijt geraakt en dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ik vindt het echt heel erg voor jullie.
  donderdag 8 juli 2004 @ 08:32:05 #206
98247 justy_the_chipmunk
pi_20482154
(dat was een post op de vorige pagina)
  Moderator donderdag 8 juli 2004 @ 08:37:46 #207
5428 crew  miss_sly
pi_20482184
Goedemorgen meisjes, een knuffel voor iedereen, want het gaat op dit moment met niemand echt erg lekker, geloof ik!

extra knuffel voor Slaapmeisje en Slaapvriendje!
  donderdag 8 juli 2004 @ 08:47:45 #208
98247 justy_the_chipmunk
pi_20482234
goede morgen miss_sly met jou wel alles ok? of ook niet zo?
  Moderator donderdag 8 juli 2004 @ 09:34:50 #209
5428 crew  miss_sly
pi_20482688
met mij gaat het altijd goed

het is hier wel heel erg rustig...waar is iedereen?
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:24:07 #210
98247 justy_the_chipmunk
pi_20483446
geen idee...misschien zijn ze wat pissig omdat ik wat verkeerds heb gezegd i dunno maar was in ieder geval niet zo bdoeld...
en het gaat met jou altijd goed? hoe doe je dat??????
pi_20483522
Slechte mensen gaat het toch altijd goed justy?
Vandaar dus dat het met miss_sly altijd goed gaat
  Moderator donderdag 8 juli 2004 @ 10:36:28 #212
5428 crew  miss_sly
pi_20483690
Ik wilde het niet zeggen Xanthe, maar het klopt wel

justy, je hebt vast niets fout gezegd hoor, ze zullen het wel druk hebben met werk enzo, dat moet ook zo nu en dan gebeuren
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:58:08 #213
98247 justy_the_chipmunk
pi_20484188
ja das waar...bah moet oo niet zo onzeker zijn maar ja iedereen kent elkaar hier al lang en dan komt er zon jong broekie bij en die probeert dan ook weer wat te helpen enzo lief bdoeld allemaal...

maar miss_sly hoe bdoel je dat van slechte mensen gaat t altijd goed of xanthe?

zo slecht vind ik je niet hoor!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2004 @ 11:09:19 #214
43556 miss_dynastie
pi_20484466
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ja das waar...bah moet oo niet zo onzeker zijn maar ja iedereen kent elkaar hier al lang en dan komt er zon jong broekie bij en die probeert dan ook weer wat te helpen enzo lief bdoeld allemaal...
Niet zo onzeker justy! Iedereen heeft het 'toevallig' druk. Soms heb je van die dagen dat een topic binnen een paar uur vol is, soms ook niet
pi_20484675
Goedemorgen

Aanwezig, laat ja, het is een beetje druk.

Verder niet zo best.
Met oma, gaat het wat minder, maar dat komt vast wel weer goed.

Verder niks bijzonders...

Tot zo
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2004 @ 11:20:50 #216
43556 miss_dynastie
pi_20484767
Dikke voor Jolene
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:23:45 #217
98247 justy_the_chipmunk
pi_20484841
hey jolene, sterkte ermee dan, hoop dat t snel beter gaat met jou en oma!
  Moderator donderdag 8 juli 2004 @ 11:25:46 #218
5428 crew  miss_sly
pi_20484892
ow jolene, wat naar van je oma! dikke knuffel en sterkte
pi_20485128
totaal offtopic
Ach, het mensje is 90 en nu is ze verwart en kan niet meer op d'r benen staan.
Ze is weer veel afgevallen.
Vandaag komt de fysio die gaat kijken of hij een oorzaak kan vinden
Ze zijn van de week vanuit het ziekenhuis bloed komen prikken thuis.
Maar daar kunnen ze niks aan vinden.
Eigenlijk verwacht ik dat ze volgende week weer rond rent.

Dank jullie wel...
totaal offtopic afgelopen

Slaapmeisje, hoe is het.
Heb jij een beetje kunnen slapen afgelopen nacht.

LW, Beaker en Minoes knuffel sterkte

Girl24, hoe is het verder bij jou?

Tearsong, bij jou?

Snakelady?

Iedereen verder groetjes
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:56:29 #220
98247 justy_the_chipmunk
pi_20485752
is er trouwens al wat nieuws over minoes?? kan niets vinden nl!!!
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:14:00 #221
86274 hartje
still waiting...
pi_20486242
meiden, sorry hoor dat ik nog niks van me heb alten horen vandaag, maar 'k ben een beetje depri.
baal echt enorm dat ik wéér gewoon ongi ben geworden
't was gister-avond ook ineens weer gestopt gaat steeds gekker worden. had vanochtend voor de zekerheid nog maar een testje gedaan, nou natuurlijk & daarna weer gewoon ongi
ga nog 1 maand temperaturen & dan wil ik naar de dokter hoor. maar ik zie zo op tegen die hele mmm met weet-ik-veel-wat voor onderzoeken. 't hele spannende & leuke is er onderdehand toch al wel van af & dan dat nog. nou ja hoor, ik zie het allemaal wel. heb lekker over 1,5 wk een maand vrij, misschien als ik lekker relaxed ben, dat het nog net op de valreep gewoon spontaan gaat lukken.
en dan dat gezeur met die klantten nog, die op het laatste moment weer vanalles nodig hebben, ze weten dat ik bijna vrij ben & dan heb ik altijd dat g*kl**t. moet vanmiddag nog naar die baby-spullen-opdrachtgever, staat m'n hoofd echt helemaal niet naar.

sorry hoor, normaal ben ik altijd wel vrolijk & positief, maar ik baal echt.
ik hoop dat jullie me weer een beetje kunnen opvrolijken met leuke nieuwtjes.

wie-o-wie heeft een leuk nieuwtje? snel postten dan, want ik moet over een uurtje weg.
pi_20486292
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:14 schreef hartje het volgende:

wie-o-wie heeft een leuk nieuwtje? snel postten dan, want ik moet over een uurtje weg.
Weet niet of het leuk is en je hebt er ook niks aan.
Maar we hebben gelijk vakantie
pi_20486322
Hartje, het is toch niet raar.
Het is gewoon een vreselijke domper klaar.
Vind het ook niet vreemd..
Ze gaan voor een ontspannen vakantie...
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:17:31 #224
86274 hartje
still waiting...
pi_20486328
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:16 schreef jolene het volgende:

[..]

Weet niet of het leuk is en je hebt er ook niks aan.
Maar we hebben gelijk vakantie
heb je ook een maand vrij? is toch de bouwvak dan?

ps. is erg leuk nieuwtje, knap helemaal op van het vooruitzicht.
pi_20486421
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:17 schreef hartje het volgende:

[..]

heb je ook een maand vrij? is toch de bouwvak dan?

ps. is erg leuk nieuwtje, knap helemaal op van het vooruitzicht.
Ja, dan is het bouwvak...
Bij mij loopt al iets langer dan drie maand een screensaver die aftelt op het aantal dagen uren minuten en seconde

Maar ben gewoon blij...rust.
Alleen vriend lief moet de eerste week nog werken..dus er nog vroeg uit.

Enne ikke jarig in vakantie....
enne..verder niks eigenlijk in de vakantie
  Moderator donderdag 8 juli 2004 @ 12:21:50 #226
5428 crew  miss_sly
pi_20486431
hartje, logisch toch dat je een dip hebt! het is gewoon niet leuk dat het niet zo vlot gaat en daar mag je best van balen hoor! Tja, en die stap naar de mmm...ik ga in je vakantie voor je duimen dat je relaxt en wel met twee streepjes terugkomt

leuk nieuwtje....euhm....maak niet zoveel bijzonders mee eigenlijk...euhm....kom ik nog op terug als ik iets bedacht heb!
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2004 @ 12:21:52 #227
81992 Githa
pi_20486433
Ik ben er nog ....sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar heb eigenlijk de puf niet om de pc aan te zetten als ik thuis kom De misselijkheid wordt alleen maar erger ondanks de medicijnen en eten lukt dus niet Ik probeer toch gewoon te blijven werken al merk ik wel dat ik helemaal kapot ben en moe in bed stort als ik thuis kom.
Ik doe het dus even rustig aan en ik denk niet dat ik kan beloven om elke dag even langs te komen. Het doet me wel goed dat jullie aan me dachten

Jolene sterkte met je oma... en wat goed van ej dat je het volhoud niet te roken

slaapmeisje heel veel sterkte voor jou en slaapvriendje wat een vreselijk nieuws alweer

enne Girly ben ik te laat ??? heeel fijne vakantie meid en rust lekker uit
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:23:39 #228
86274 hartje
still waiting...
pi_20486467
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:21 schreef jolene het volgende:

[..]

Ja, dan is het bouwvak...
Bij mij loopt al iets langer dan drie maand een screensaver die aftelt op het aantal dagen uren minuten en seconde

Maar ben gewoon blij...rust.
Alleen vriend lief moet de eerste week nog werken..dus er nog vroeg uit.

Enne ikke jarig in vakantie....
enne..verder niks eigenlijk in de vakantie
ikke ook! 12 augustus!
pi_20486491
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef hartje het volgende:

[..]

ikke ook! 12 augustus!
Ow, ikke vrijdag de dertiende....
Wat leuk...
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:28:07 #230
86274 hartje
still waiting...
pi_20486571
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef jolene het volgende:

[..]

Wat leuk...
ben je ook een leeuwtje!
pi_20486606
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef hartje het volgende:

[..]

ben je ook een leeuwtje!

ben ff lunchen tot zo
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:33:53 #232
86274 hartje
still waiting...
pi_20486693
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef jolene het volgende:

[..]

ben ff lunchen tot zo
wat leuk zeg! & grappig dat je dit jaar net op vrijdag jarig bent! is meestal mijn geluksdag: vrijdag de 13e.
ik ga zo ff met mijn oude hondje wandelen, haren opnieuw stylen (zit ook al voor geen meter vandaag) & dan naar die klant.
dus tot vanmiddag
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 juli 2004 @ 12:35:22 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_20486720
quote:

[..]

Wat leuk...
*Sjeen springt even uit lurkstand*

Dan wil ik bevallen Weet natuurlijk niet of Pukkie op vrijdag de dertiende geboren wil worden, maar zijn pappie heeft dat wel gedaan (in juni dan).

Voor alle tweede-streepjesdames een dikke knuffel

*Weer in lurkstand duikt*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:41:13 #234
86274 hartje
still waiting...
pi_20486842
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dan wil ik bevallen Weet natuurlijk niet of Pukkie op vrijdag de dertiende geboren wil worden, maar zijn pappie heeft dat wel gedaan (in juni dan).

donderdag 12 is ook leuk hoor! zijn pukkie & ik op dezelfde dag jarig.
maar mijn voorkeur zou eerlijk gezegd ook uitgaan naar vrijdag 13
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:43:07 #235
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20486880
Hartje Wat een nare berichten Of ik goed nieuws voor je heb weet ik niet, maar heb je misschien al leuke post gehad van de belastingdienst met nieuws over een teruggave of zo?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:55:51 #236
86274 hartje
still waiting...
pi_20487149
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:43 schreef phluphy het volgende:
Hartje Wat een nare berichten Of ik goed nieuws voor je heb weet ik niet, maar heb je misschien al leuke post gehad van de belastingdienst met nieuws over een teruggave of zo?
m'n boekhouder kon mijn (al betaalde) voorlopige aanslagen niet vinden. dus de berekening is nog niet goed had ik vandaag alles opgehaald, zie ik het er zo tussen zitten & ff snel gekeken, maar volgens mij moet ik nog 1000 euro betalen
maar mijn vriend krijgt wel heel veel terug & aangezien we fiscale partners zijn.....

sjeen: nog wat leuks voor pukkie rond 12 augustus:
je hebt altijd in de nacht van 11 op 12 & 12 op 13 augustus de sterrenregen! vind ik altijd erg leuk dat mijn verjaardag wordt in- & uitgeluid met vallende sterren:
lekker met een afzakkertje op het dakterras liggen & wensen doen!
pi_20487287
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ikke ben ook vrijdag de dertiende geboren..
ik vind het eigenlijk wel leuk.

Schrijft op: Zorgen dat Sjeen op mijn verjaardag gaat bevallen.
Nu nog bedenken hoe dat te doen...
pi_20487399
offtopic.

hartje een raadseltje ook voor de rest.
Mijn sterrebeeld is een leeuw.
In de chinese astrologie ben ik een draak..
Maar wat is mijn sterrebeeld volgens de indianen.
Dat sterrebeeld is ook tevens mijn achternaam.

zo weer ontopic.

Justy, ik heb niks meer van Minoes vernomen.
En ik ben bang dat in dit geval niet geld geen bericht goed bericht
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:27:14 #239
1087 Merisse
broddeltante
pi_20487867
* Merisse is ook leeuw en draak! dus ook bijna jarig en om bekende reden heb ik dit jaar helemaaaaaal geen zin in mijn verjaardag
Hartje, heb geen leuk nieuws dan maar een knuffel
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:29:10 #240
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20487915
Hoi hoi

Hier ff snel een berichtje van mij

Slaapmeisje wat vervelend van het ongeluk en nou ook nog Pluk in moeten laten slapen sterkte

LW meid hoe is het met jou en waar ben je? hoor mij nou, ben er zelf ook amper
hele dikke knuffel voor jou

Jolene Nog steeds gestopt met roken? petje af hoor, want het zal niet makkelijk zijn! Bummer dat vriend lief alweer begonnen is is hij van plan om het nog een keer te proberen of haakt hij nu gewoon al af?
veel sterkte met oma

Martineke Hooooooooi Alles goed?

Githa met jou ook alles goed?

Girly Hmmmm.....vreselijk dat je nog niet ongesteld bent! kan me voorstellen dat je het nu wel zat ben het wachten, maar luister maar naar mij zodra je lekker ontspannen bent en ergens anders aan denkt is het daar! ik duim voor je!

Amber Wat jammer dat je negatief hebt getest succes in de volgende ronde

Alle andere

Up-date

ben nog steeds niet aan het werk, want ben helemaal een wrak Ben afgelopen maandag naar de bedrijfsarts geweest en die was niet echt aardig en wil me over 2 weken weer aan het werk zien! Ik heb hem duidelijk aangegeven dat dit "probleem" niet zo snel weg zal zijn en dat ik er i.o.m de huisarts echt de tijd voor moet nemen. heb sinds afgelopen dinsdag pillen die me rustig maken en waardoor ik goed slaap heb ze nog niet geprobeerd, want dat durf ik niet je mag er niet mee auto rijden etc. Ben druk aan het solliciteren en hoop dat daar wat positiefs uitkomt, maar dat zullen we moeten afwachten
Voor de rest is mijn nu ook weer vanzelf gekomen en dit keer liet hij maar 36 dagen op zich wachten betekend wel dat dat de goedekant op gaat!

Tot snel weer en iedereen veel succes met alles!

Beaker
pi_20488010
Beaker

Leuk je weer te zien...
Goed voor jezelf zorgen he.

Merisse,
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:39:48 #242
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20488213
Jolene Hoi hoi
pi_20489634
Jolene- sterkte met je oma, ik hoop dat het snel weer goed gaat
en over dat raadseltje.. ik doe een voorzichtige gok (zalm )

hartje- wat een gedoe zeg met je ongi.. en ik kan me al helemaal vorostellen dat je hoofd er
niet naar staat dat je naar die opdrachtgever moet, als je dalijk lekker vrij bent.. geniet
er lekker van.. en ik wens dat het je dan beter meezit

Githa- Wat rot dat die medicijnen niks helpen zeg, doe je wel beetje rustig aan met werken ook?? teveel werkdruk is ook nie goed. ennuh je bent nie te laat hoor, we gaan vanacht rijden

Beaker Jah ben het echt zat van mijn ongi.. zit alweer op dag 59.. dus ik hoop dat ik met disney er niet meer aan denk.. en dat het dan eindelijk komt. en echt beter dat jouw ongi vanzelf is gekomen alweer een stap in de goede richting

de rest van de meiden allemaal (niemand mag vergeten worden)

laatste berichtje van mij:

ik ga ff verders met alles klaarmaken hier.. zodat ik niks vergeet (voor zekerheid natuurlijk tampons hahaha) ach jah ik reken er nie op.. ennuh ik hoop dat jullie allemaal alvast een fijn weekend hebben en jullie horen mij weer op zondag waarschijnlijk.. misschien zaterdag laat nog.. maar denk het niet ,want zal vast erg moe zijn.

nou girls.. spreek jullie snel weer...

liefs en kussies van Zeurly
pi_20489728
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:35 schreef Girly het volgende:
Jolene- sterkte met je oma, ik hoop dat het snel weer goed gaat
en over dat raadseltje.. ik doe een voorzichtige gok (zalm )

de rest van de meiden allemaal (niemand mag vergeten worden)

laatste berichtje van mij:

ik ga ff verders met alles klaarmaken hier.. zodat ik niks vergeet (voor zekerheid natuurlijk tampons hahaha) ach jah ik reken er nie op.. ennuh ik hoop dat jullie allemaal alvast een fijn weekend hebben en jullie horen mij weer op zondag waarschijnlijk.. misschien zaterdag laat nog.. maar denk het niet ,want zal vast erg moe zijn.

nou girls.. spreek jullie snel weer...

liefs en kussies van Zeurly
Jaaaaa, goed zeg...
Lekker genieten he.
In Euro disney..

Ow, das niet prettig voor Githa dat het niet helpt.

tot zondag...

enne niks zeurly, gewoon shirley
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:59:00 #245
1087 Merisse
broddeltante
pi_20490217
Lieve Girly, fijne tijd bij Disney. Lekker genieten hoor.

Beaker en Jolene: sterkte meiden
pi_20491875
Merisse, hoe is het met je..
Ikke ben eigenlijk vergeten wanneer je nu weer naar het ziekenhuis/testgroep moet.
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:36:38 #247
1087 Merisse
broddeltante
pi_20492251
Jolene, op cyclusdag 21 = 23 juli bloedprikken en 3 weken daarna is de uitslag. Ben nog steeds niet mijn gewone zelf.

Voor ik het vergeet: hele dikke knuffel voor Slaapmeisje en heel veel succes gewenst alvast voor morgen. Hopelijk goed (IUI)nieuws want jeetje wat kunnen jullie dat goed gebruiken nu. Ik denk aan jullie
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:42:55 #248
86274 hartje
still waiting...
pi_20492375
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:08 schreef jolene het volgende:
offtopic.
hartje een raadseltje ook voor de rest.
Mijn sterrebeeld is een leeuw.
In de chinese astrologie ben ik een draak..
Maar wat is mijn sterrebeeld volgens de indianen.
Dat sterrebeeld is ook tevens mijn achternaam.
hè kom ik net terug, zie ik het antwoord al
bij mij heeft ook mijn achternaam met mijn sterrenbeeld te maken: mijn chinese sterrenbeeld & dan een heleboel bijelkaar

& girly; heel veel plezier & geniet er lekker van!
pi_20492494
hmmm, huh, welk jaar ook alweer.
pi_20492669
ja, denk dat ik het weet.
Maar zal het plaatsen als ik je zie...
mensen ik ga naar huis....
doeii
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:24:31 #251
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20493319
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi

Hier ff snel een berichtje van mij

knip

LW meid hoe is het met jou en waar ben je? hoor mij nou, ben er zelf ook amper
hele dikke knuffel voor jou

knipperdeknip

Up-date

ben nog steeds niet aan het werk, want ben helemaal een wrak Ben afgelopen maandag naar de bedrijfsarts geweest en die was niet echt aardig en wil me over 2 weken weer aan het werk zien! Ik heb hem duidelijk aangegeven dat dit "probleem" niet zo snel weg zal zijn en dat ik er i.o.m de huisarts echt de tijd voor moet nemen. heb sinds afgelopen dinsdag pillen die me rustig maken en waardoor ik goed slaap heb ze nog niet geprobeerd, want dat durf ik niet je mag er niet mee auto rijden etc. Ben druk aan het solliciteren en hoop dat daar wat positiefs uitkomt, maar dat zullen we moeten afwachten
Voor de rest is mijn nu ook weer vanzelf gekomen en dit keer liet hij maar 36 dagen op zich wachten betekend wel dat dat de goedekant op gaat!

Tot snel weer en iedereen veel succes met alles!

Beaker
Hoi hoi lieve Beaker ! Leuk je even te lezen, en ik ben hier hoor Lurkend en wel.
Wat fijn dat je ongi nu goed op gang komt! nu ik nog....je begrijpt: hier nog niks te bekennen....

Wat een %$#^&*& van een bedrijfsarts zeg, of je even over twee weken weer wil gaan werken?! Dacht het toch niet! Hopelijk komt er snel een nieuwe opening met betrekking tot een nieuwe werkplek, ik duim voor je!
Dikke kus voor Beaker! Tot gauw!

Alle anderen ook een dikke kus en een knuffel voor Slaapmeisje: wat naar dat jullie poezekind het tijdelijke met het eeuwige heeft moeten verwisselen...heel veel sterkte meid!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20495668
Met mij gaat het goed, alleen nog steeds geen ongi.
LW,jammer dat ook jij nog geen ongi hebt.
Slaapmeisje sterkte!

Verder niks bijzonders te melden. Druk weekend voor de boeg. Morgen gaan we eerst naar pharma bio research, bloed doneren, daarna naar de oma van mijn man, daarna de stad in (dit alles in Groningen) en een goede vriendin van mij gaat morgen trouwen, 's avonds hebben we daar het feest van. Dan zaterdag overdag heerlijk niksen, s'avonds verjaardag van de stiefmoeder van mijn man. Zondag ws weer lekker niksen.
pi_20496780
quote:

[..]

Wat leuk...
Wat zo een rits jarigen...Ik ben 14 augustus jarig.

Volgend jaar ga ik met mijn mannetje ook proberen om in verwachting te raken. Het staat nog niet vast, maar ik stop misschien op 1 januari met de pil en ons motto is we zien wel wanneer het gebeurt. En natuurlijk of het gebeurd. We worden in augustus allebei 26.

Tot die tijd lurk ik lekker mee.

Dus, meiden succes!
pi_20500078
Slaapmeisje jij moet morgen heen toch?
Suc6 ik denk aan je.

Girly geniet lekker met zijn 2-tjes in Euro Disney, dat je je zorgen mag achter laten in Frankrijk!

Jolene ik ben onwijs slecht in raadseltjes , wat doe je me aan????

Ik ben ook een draak , maar geen leeuw, eerder een drammerige ram
pi_20504298
Goedemorgen,

Slaapmeisje, heel veel succes vandaag samen met slaapvriendje.

Randa_V, hoi..

Xanthe, een draak en een ram.
best leuk de raadsels..
Maar jullie mogen meer tijd nemen hoor.

LW, leuk om jou weer ff voorbij te zien schieten.

Ingrid19, een heel fijn weekend.

Ik hoop dat morgen het weer wat beter is, want ik heb dan een vrijgezellen feest.

Vandaag laatste dagje werken en dan weekend.

Githa, neem jij maar goed rust. Vooral als de medicijnen niet werken. Hoelang moet jij nog werken voordat jij vakantie hebt.Let goed op jezelf hoor

Tot straks
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 08:25:00 #256
5428 crew  miss_sly
pi_20504587
ook goedemorgen!

Slaapmeisje, veel succes vandaag. Hopelijk krijgen jullie vandaag als einde van deze nare week een beetje fijnere berichten!

Beaker, laat je door je bedrijfsarts niet op je kop zitten hoor! als je je niet goed genoeg voelt om te gaan werken, moet je dat zeke rniet doen! en het is alleen maar fijn dat je huisarts achter je staat! Succes met solliciteren en rust goed uit

Fijn weekend, Ingrid19, maar dat zal wel lukken met al die leuke dingen!

Ja, jolene, laatste dag werken en dan weekend! wij zitten al weken te wachten op een weeken dmet mooi weer waarin we niet al andere afspraken hebben om een dagje naar Noorderdierenpark Emmen te gaan, maar dat wil maar niet lukken dit weekend zijn de vooruitzichten ook weer erg slecht...bah!
owja, en je raadseltje, ik ben daar ook nooit zo goed in eigenlijk

alle dames die ik niet genoemd heb ook
  vrijdag 9 juli 2004 @ 08:26:18 #257
98247 justy_the_chipmunk
pi_20504595
goedemorgen allemaal!
hoop dat het met iedereen redelijk oke gaat, (t weer maakt t er niet echt beter van... )
zijn er nog bijzondere dingen hierzo?

Minoes: weet niet hoe het testen is afgelopen maar denk aan je meid!!!
(kan even geen troostwoorden verzinnen voor als het (weer) nega is, take time for your tears...

gelukkig is het dan bijna weekend, vanaaf bij een vriendin op visite die net een baby heeft een schatje maar zie er wel tegenop...doet me toch nog erg veel

dikke knuf voor de rest...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:46:29 #258
86274 hartje
still waiting...
pi_20505452
slaapmeisje, veel succes vandaag! laat je nog even weten hoe het gegaan is?

githa, sterkte meid. is wel balen zeg dat je nog steeds zo misselijk bent, wanneer heb je vakantie? of kan je niet een paar vrije dagen nemen om een beetje uit te rustten.

beaker, hou je taai hè!

verder iedereen die ik vergeet: heel veel groetjes &

lois en/of karin: kunnen jullie mijn nieuwe nod op 5 augustus zetten? dank je!

verder met mij: ik weet het nu helemaal niet meer, ik ben echt heel erg weinig ongi. heb 1x in de 24 uur een tampi met een drup of 5 ik heb natuurlijk al een test er tegenaan gegooid. wat zouden jullie nou doen? ik dacht om maar even een dag of 5 ofzo af te wachtten hoe m'n ongi gaat & dan evt. nog een keer testten. ik heb ook al een paar wijntjes op (& een bacardi cola ) omdat ik dacht dat ik toch ongi was (niet nu hè maar de afgelopen avonden ) daar maak ik me ook al weer druk om. pffft, wat een gedoe zeg, waarom gaat alles nou niet gewoon volgens het boekje bij mij.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:54:06 #259
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20505532
slaapmeisje veel succes vandaag, ben benieuwd wat eruit komt voor behandelplan

Hartje balen zeg dat het niet lekker loopt wel apart. maybe kun je er voor de zekerheid over paar daagjes testje tegen aangooien om het echt zeker te weten dat je wel of niet zwanger bent.

Girly ik ben te laat kweet t, maar veel plezier in disneyland.

hier regent het superhard word fijn, heel de dag in de auto incl vakantie van een stukje nederland, wordt natuurlijk lekker druk incl nog meer files als normaal door dat weer dat het maar snel een uur of 6 is zodat ik weer thuis ben

iedereen diek vergeten ben
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:55:15 #260
5428 crew  miss_sly
pi_20505551
hehe, hartje, een menselijk lichaam dat maar eens even volgens het boekje werkt? geloof je het zelf? Ik zou denk ik inderdaad een paar dagen afwachten en dan voor mijn eigen gemoedsrust (er vanuit gaande dat het toch niets zou zijn) even een testje doen. En me vooral geen zorgen maken over wat wijntjes (en een bacardi-cola) maar me dan voor de zekerheid in het weekend ook maar niet helemaal volgooien

jolene, hoe is het trouwens met je oma? weer wat beter?
pi_20505672
Hartje, wat geeft de temp. grafiek op dit moment aan?
Ben je er nog ga ik ff op je achternaam gokken...
Grinnik.

Martineke, doe je voorzichtig aan.
wat doe jij nou eigenlijk voor werk

Miss_Sly, nog niet echt een verbetering..
Ze is ook echt niet koppig...Mijn ouders gaan er zo weer heen en dan hoor ik vanmiddag weer wat meer
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:08:36 #262
1087 Merisse
broddeltante
pi_20505740
Justy, meis, sterkte met de kraamvisite. Knap dat je gaat hoor.

Hartje, wat zegt je gevoel. Wat dat betreft kan je misschien maar het beste op je gevoel afgaan. Knuffel.

Minoes, where are you?

Slaapmeisje liefs&succes
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:13:18 #263
98247 justy_the_chipmunk
pi_20505803
hartje: hoop echt heel erg dat je alsnog zwanger bent!!
en dat weinige ongi zijn, hmmmz ja das niet leuk en weer hoop he???
hoop met je mee, maar als t niet zo is, dan een hele dikke knuffff en sterkte...k vind niets zo irritant als ongi worden en dan niet normaal want ga dan ook weer denken van he, klopt dit wel??!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:29:36 #264
98247 justy_the_chipmunk
pi_20506072
merisse: ja zal wel moeten he?! kan een vriendin niet laten barsten alleen omdat ik het moeilijk vindom een klein humpie te zien van dichtbij maar denk wel dat het weer janken geblazen word, al weet ik ook hoeveel verdriet zij heeft gehad, ook al paar miskramen dus ze snapt t wel en mn vriend gaat ook mee, hoop dat ie het alleen wat kan snappen als ik begin te huilen of kwaad word...
maar gister hebben we goed gepraat en heb ik ook gezegd dat ik er nog steeds heel veel verdriet om heb en het nog steeds erg zeer doet en ook wat meer, (k stop meliever vol met eten dan dat ik die leegte voel, kan t wel hebben maar toch voel me zo waardeloos )
en ook gezegd dat mn hormonen nog helemaal van slag zijn dat ik daarom aan de pil moest maar ik vind het maar niets vergeet m ook steeds niet bewust maar ja, we zien wel hoe het vanaaf gaat maar hoe meer hte dichterbij komt hoe verdrietiger ik me ga voelen, het zou anders verdorie over 2maand geboren worden en zou k nu het babykamertje aan het inrichten zijn( wat ik in gedachten ook al doe...zucht... )

maar ja, life goes on...hoop dat t snel weer beter voel...

heb voor jou ook nog wat staan is en dan gaat het mis...

liefs en sterkte!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:43:32 #265
86274 hartje
still waiting...
pi_20506330
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef jolene het volgende:
Hartje, wat geeft de temp. grafiek op dit moment aan?
Ben je er nog ga ik ff op je achternaam gokken...
Grinnik.
heb tijdens mijn zakenreisje niet getempt ivm kamer delen met vriendin/conculega. maar temp was
2 juli: 36,9
& gisteren & vandaag 36,9. hoog hè voor mijn doen! heb het ook steeds bloedheet & vanaf 29 juni pijnlijke boops (maar heb ik de laatste 2 maanden ook als ik ongi wordt/ net ben dus kan ik ook geen pijl op trekken)
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:08 schreef Merisse het volgende:
Hartje, wat zegt je gevoel. Wat dat betreft kan je misschien maar het beste op je gevoel afgaan.
mijn gevoel zegt
heb wel af&toe een lichte duizeling. maar vorige keer voelde ik me echt hondsberoerd & nu redelijk tot normaal. weet het echt niet hoor. heb zoiets van: het zou kunnen want voel me niet echt optimaal maar wil mezelf ook niet gek maken. ik had wel op de beurs/zakenreisje dat ik alles heel goed rook, was ook wel apart. maar heb zoiets dat dat aan de frisse zuid-duitse lucht lag (ik woon in de omgeving botlek, dus dan ruikt het al snel ergens lekker fris)

nou jah hoor...ik wacht wel af & dan test ik over een paar dagen nog wel een keer als ik denk dat het nodig is.
pi_20506569
Maf hoor hartje, en ja 36,9 is voor jou nog nog.
Dan hou je toch in de gaten of het hoog blijft en dan volgende week nog eventueel een testje.
Of niet testen hou moeilijk het ook is en dan wachten tot de nieuwe nod-datum

Moeilijke keuze hoor Hartje.
Veel succes met beslissen...
pi_20506618
Justy sterkte vanmiddag.
Neem aan dat je er ook al met die vriendin over gepraat hebt?
Hoop dat je alleen bent met je vriendin , maakt het makkelijker om je gevoelens te uiten en even lekker te janken.
Hoop dat je ondanks alles ook een beetje kunt genieten.

Hartje spannend zeg!
Vind de dingen die je beschrijft wel als zwangerschaps kwaaltjes overkomen....
Hoop het voor je!
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2004 @ 11:03:29 #268
43556 miss_dynastie
pi_20506677
Beaker, wat belachelijk van die arts Ik heb er geen andere woorden voor! Laat je niet dwingen tot dingen waar je nog niet aan toe bent hoor!!

Jolene, een dikke voor jou en je oma!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:23:33 #269
1087 Merisse
broddeltante
pi_20507055
Lieve Justy, het is wel fijn dat het een goede vriendin is want die mag je wel laten merken dat het voor jou behalve leuk ook moeilijk is. Maar het is toch ook wel hoopvol voor jou (en mij) dat die vriendin na meerdere miskramen toch een gezond kindje heeft gekregen. Probeer daar wat moed uit te putten. Jou tijd komt ook nog wel.
Wie heeft trouwens gezegd dat jij weer aan de pil moet en is dat puur omdat je emotioneel zo van slag bent of ook lichamelijk? Mij lijkt dat je er zelf niet helemaal achter staat.
Bedankt voor je lieve en opbeurende woorden in het andere topic.
Sterkte EN veel plezier met de kraamvisite. Hopelijk wordt het ondanks wat traantjes toch een positieve ervaring.
pi_20507369
Tjee zeg,zit ik de hele week op fokforum te drukken bij m'n favorieten en die kan de pagina steeds niet vinden......toets ik t opnieuw in en hopla,daar komt ie!!!
Blijkt,dat ie t allang weer doet,tjee.....
En jullie maar wachten.Nou,laat ik de spanning eraf halen,de test was NEGATIEF
Kon er niet eens om janken,was eig.verbauwereerd....die k$%*&#$%%# kussens hebben dus ook niet geholpen
Affijn,mijn man vond t wel een goeie en die houwen we er dus nog ff in.

Heb ik meteen nog ff een vraagje:
Vorig jaar bij de gyn mijn eileiders bekeken en doorgespoeld ,dat was goed,visjes van man ook ,we hadden 50% kans op een zwangerschap dit jaar.
Nu staat sept.weer bijna voor de deur en ik wil eig. nog een afspraak maken,om te zien,wat hij nu nog voor me kan doen.
Weet iemand wat ze nu nog kunnen onderzoeken???.
Ik wil eig. geen hormonen of ivf,maar misschien nog iets van baarmoeder onderzoek of kijkoperatie???
Wie heeft dit ook mee gemaakt en wat voor onderzoek kreeg je nog aan geboden ?.

Groetjes,Minoes
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 12:16:31 #271
5428 crew  miss_sly
pi_20508099
minoesje, daar ben je dan! ik geloof dat iedereen zich hier al zorgen maakte!
Wat rot dat de test negatief was! wij hoopten zo dat je ons gewoonweg was vergetenvan blijdschap!

Als je je daar beter bij voelt, is het misschien een idee om na de vakantie (ga je nog op vakantie? ) maar te bellen voor een afspraak. Kun je bij de gyn. vragen wat hij je kan bieden zonder aan hormonen en ivf te beginnen!
pi_20508261
He Minoes, jammer zeg...
Had het zo gehoopt, je was ook zo positief.

Wat Miss_Sly, zegt is toch helemaal niet zo'n gek idee.

Dikke knuffel meid
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:49:01 #273
1087 Merisse
broddeltante
pi_20508874
Minoes, potjandrie weer niet
Verdorie meid wat ellendig
Stevige knuffel van mij
Ben het met miss_sly eens dat je in ieder geval kunt gaan luisteren wat ze nog kunnen onderzoeken/doen. Dan kan je altijd beslissen i.o.m. je man wat jullie willen.

Heb de bijbel (Zwanger worden van Mariël Croon) er nog maar eens op nageslagen en ze kunnen nog bloedonderzoek doen bij jou o.a. op vervroegde overgang. Ook kunnen ze nog een samenlevingsonderzoek doen om te kijken of er levende zaadcellen in het baarmoederhalsslijm aanwezig zijn. Als behandeling zonder hormonen zou IUI misschien in aanmerking komen waarbij (opgewerkt) zaad ingebracht wordt in de baarmoeder.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:06:26 #274
98247 justy_the_chipmunk
pi_20509306
merisse: graag gedaan en ja het is een goede vriendin maar ik ben een kei in het verbergen van mn gevoel. en ik moest even aan de pil omdat ik hele erge schommelingen had zowel in stemming als hormonaal, maar zelfs met pil ben ik overtijd. ik wil het wel slikken maar ik vergeet t denk omdat ik nu wel kids wil en toen niet en ik vergeet t eenvoudigweg, dan zit ik weer te denken en te rekenen rekenen wat dan de kansen zijn... moet mezelf ook niet zo kwellen denk dat periodieke onthouding beter is gewoon geen sex meer kun je ook nie hopen!
de kraamvisite:maar ja, denk dat t ook wel leuk word (beschuitjes!!!)ze heeft al fotos laten zien en het is zon mooi kindje, en ben ook echt heel erg blij voor haar en vriend en ondanks dat je als je zwanger bent en je ergens weet dat het mis kan gaan, geeft het idd hoop dat het ook goed kan gaan en vaak ook gaat.
maar ja een natuurlijke reactie van je lijf is niet altijd fijn, zeker niet als het ook een toekomstdroom met zich mee neemt...

minoes: snifff echt balenjoh! hoop dat het snel wel positief is...

heb laatst trouwens wat gehoord wat best wel logisch klonk: als je iets heel graag wilt krijg je het vaak niet omdat je er teveel mee bezig bent. als je het loslaat kun je het krijgen omdat je het dan niet tegenhoudt..
zat wel wat in vond k, niet dak zon zweef figuur ben hoor maar sommige wijsheden zijn wel waar...(weet alweer waar het instond in zon wijsheden boekje )

maar neemt t verdriet niet weg natuurlijk...sterkte meid!!

en hartje:SPANNUND!!!! k duim mee!!!
en als t moet huil ik ook mee, maar dat hoop ik niet!!!

knuff aan allemaal
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:59:15 #275
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20510639
Jolene ik ben koerier, veel vrijheid en lekkere werktijden(van 10.00 tot 18.30) maar o zo suf
nog 5 maandjes en dan ben ik ervan af *spring spring* uhh als het goed is dan. maybe na me verlof nog 2 maandjes werken daar en dan ben ik echt weg
pi_20510813
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:59 schreef Martineke het volgende:
Jolene ik ben koerier, veel vrijheid en lekkere werktijden(van 10.00 tot 18.30) maar o zo suf
nog 5 maandjes en dan ben ik ervan af *spring spring* uhh als het goed is dan. maybe na me verlof nog 2 maandjes werken daar en dan ben ik echt weg
Blijf je dan helemaal thuis of ga je nog wat anders doen?

Enne wel voorzichtig doen he op de weg...
pi_20510826
Lief Slaapmeisje, ik hoop dat je ons straks nog ff kan laten weten.
Hoe het is gegaan.
En hoe het met je gaat?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:09:26 #278
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20510886
ik ga van 5 dagen werken naar 3 dagen, en dan het liefst ergens anders. op dit moment boeit me niet zoveel wat ik ga doen als ik maar iets doe (na me verlof dan) voorlopig blij fik maar ff aangezien ik vast contract heb en hun mij toch niet mogen ontslaan nu (gnagna) dus recht heb op verlof en blabla, en ik mag bij dit bedrijf ook minder uren gaan werken is geen probleem. maar ik wil het niet meer stom bedrijf waar ik werk. werk er nu 3 1/2 jaar en das 3 1/2 jaar te lang naar me zin

en jezp ik doe voorzichtig thanks.

ik ben er weer vandoor, me pauze is weer voorbij
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:26:26 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20511216
Minoes wat balen zeg, hopenlijk vindt je iest wat jullie kan helpen.

Hartje, ik hoop voor je dat het toch wel zo is.

Justy, sterkte vanmiddag.

De rest van de meiden.

Mijn nod is trouwens 26 juli (4 dagen voor ons trouwen)
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:47:27 #280
98247 justy_the_chipmunk
pi_20511668
hoi heb weer een goede daad gedaan! heb alle dingen ingepakt aan kleertjes die ik wou geven ondanks dak ook wat voor " mezelf" had gehaald maar das zelfkwelling! dus geef dat ook maar

en bednkt voor de steun k laat wel weten hoe t ging als t mag...
liefs
pi_20511731
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:26 schreef snakelady het volgende:
Mijn nod is trouwens 26 juli (4 dagen voor ons trouwen)
Wordt dus ook spannend...

Martineke, werkse
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:56:19 #282
98247 justy_the_chipmunk
pi_20511926
een nod is dat de dag dat je eigenlijk ong moet worden maar ook weer nie of ben iknu dom:?
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 14:59:11 #283
5428 crew  miss_sly
pi_20511999
justy, nod is de dag dat je hoopt niet ongesteld te worden, maar dat wel wordt als je niet zwanger bent. dus in dit topic is het de dag dat je niet ongesteld wordt! Niet Ongesteld Dag

sterkte straks . en knap dat je alles hebt ingepakt. vind je vriendin vast ook heel lief van je! Natuurlijk mag je straks laten weten hoe het was.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:05:36 #284
98247 justy_the_chipmunk
pi_20512162
ah dan is het toch de dag waarop je zit te wachten en de dag die tevens de rest van de maand kan verpesten lijkt me niet alleen heerlijk om negen maand lang niet dat geklooi met die stomme zooi te hebben..:) maar ook gewoon de reden...:?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:07:15 #285
98247 justy_the_chipmunk
pi_20512205
misschien een slimme aanrader: de dag dat je hoopt niet ongesteld te worden is dan meteen de eerste dag neem ik aan? want merk bij mezelf dat jiust dan het later komt omdat je toch ietwat gespannen bent ik neem zelf dan de derde dag, bezorgt watminder verdriet tenminste bij mij wel...
pi_20512229
Justy, ik denk dat je vriendin het heel bijzonder vind.
Dat ze ook die kleertjes krijgt.
heel veel succes vanavond.

justy, probeer anders je gevoelens eens op te schrijven. Ik weet dat je heel veel verdriet hebt.
Maar je bent nog steeds justy, iemand waarvan je vriend vind dat je het waard bent.
En een afspraak maken met de HA, om eens goed je hart te luchten en om te vragen wat er met de pil moet gebeuren. heel veel succes met wat je ook besluit
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:24:03 #287
98247 justy_the_chipmunk
pi_20512602
die vriendinweet niet dat ik ookwat voor mzelf had gehaald voor als ik weer zwanger zou zijn, maar ok hoeft ook niet. en datgevoel opschrijven doe ik en praat ook heb er ook een topic overgemaakt en ik stop met de pil, ik moest er even drie maanden aan maar denkdat ik er mee stop. afspraak moe tik ook maken als ze trug is van vakantie.

en mn vriend kan me dan welwat waard vinden ik vind dat van mezelf niet en das niet om zielig te zijn want zo zit ik niet in elkaar.
maar jullie zijn ook eerlijk en dat ben ik ook.
erglief dat je meedenkt helpt me!
gaat t met jou ook wel ok? jolene?
ff offtopic//
wat een rot weer zeg getver daar word je ook niet bepaald goedgemutst van..:(
einde offtopic!
pi_20512748
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
tekst
Maar meissie, komt dat door de miskramen dat jij je op dit moment niks waard vind.
Ik weet dit heb je een tijdje terug geschreven, maar dat zinnetje en het zinnetje ik wil iets hebben waar ik voor kan zorgen blijft zo door mijn hoofd spoken.

Ik hoop dat je een goed gesprek dan bij de HA kan hebben.

Met mij is alles prima
  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:06:01 #289
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20514331
Hoi hoi

LW

merisse Heb je nou je icoontje weer veranderd Ik vond dat fotootje van jou juist zo leuk Hoe is het verder met je?

Alle ander

Up-date as maandag heb ik een sollicitatie! JOEPIE!! hopelijk gaat het gesprek goed en kan ik mijn ontslag indienen! Het is in een opvangtehuis voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapten Ik zie het helemaal zitten

Tot snel weer!

Beaker

Prettig weekend allemaal
  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:33:49 #290
86274 hartje
still waiting...
pi_20514905
beaker, hardstikke goed zeg!
heel veel succes maandag & voor nu een fijn weekend!

voor alle andere meiden ook: fijn weekend
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:06:38 #291
98247 justy_the_chipmunk
pi_20515547
jolene: ja onder andere wel ja, voelt alsof ik heb gefaald, dat ik niet goed ervoor heb gezorgd omdat het wel al vijf en halve week erzat en er waren veel spanningen die over mij gingen omdat ik in sommige ogen niet "normaal"ben.. (heb paniekaanvallen)en dat ik voor iets wil zorgen is meer bedoeld als een klein wondertje wat een vader en moeder heeft. weet niet hoe ik het uit moet leggen is een gevoel. ik ben er gewoon klaar voor denk ik, idunno
  vrijdag 9 juli 2004 @ 20:33:33 #292
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20518310
Beaker harstikke goed joh hopen dat het wat wordt
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2004 @ 20:55:09 #293
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20518697
Hallo

Vanmiddag naar de fertikliniek geweest en eindelijk een gesprek gehad met de arts zelf. Gatverdamme wat een hork was dat zeg. Ze begon meteen dat ik moest afvallen, verder was de uitslag van het bloedonderzoek en de derde zaadtest goed. Het enige probleem is dus mijn baarmoederslijmvlies. Tja, geen verrassing na 3 negatieve samenlevingstests.

Ze vond dat we (na 2 jaar) nog best tot het najaar zelf konden proberen en snapte nou niet waarom we zo een haast hadden. Toen ik vertelde dat ik het nu wel eens tijd vond voor wat hulp omdat het allemaal naar mijn idee al lang genoeg had geduurd werd ik op mijn vingers getikt dat ik niet zo´n houding moest aannemen omdat dat niet helpt Bij gods gratie mogen we dus nu in augustus beginnen aan onze eerste IUI. Dat was op zich natuurlijk goed nieuws al had ik zelf het gevoel dat ik haar nog moest gaan bedanken dat we eindelijk ons sexleven in hun handen mochten leggen. Jezus zeg, alsof we niet liever gewoon zelf binnen de 2 jaar zwanger hadden willen wezen. Maar goed, genoeg over dat botte wijf... dit staat ons de komende tijd te wachten.

2 x IUI zonder hormoonstimulatie
dan een baarmoederfoto of een kijkoperatie
2 x IUI met hormoonstimulatie
en dan zien we wel weer verder of we de moed nog kunnen opbrengen voor IVF of ICSI....

Op zich dus wel wat ik al in mijn hoofd had al was de ontvangst daar op zijn minst gezegd koeltjes. Het sarcasme had ze wat mij betreft achterwege mogen laten. Ik begrijp ook best wel dat ze dagelijks te maken hebben met stellen die graag zwanger willen worden maar waarbij het niet 1,2,3 lukt, maar dan kun je op zijn minst toch een klein beetje meelevend zijn. Als je dat niet meer kunt opbrengen moet je een andere baan zoeken.

P.S. sorry dat ik zo´n tijdje niets van me heb laten horen. Dinsdag het auto ongeluk, woensdag Pluk laten inslapen... het was allemaal een beetje teveel. Nu kom ik er ook nog achter dat ik op mijn werk niet meer op FOK kan dus moet alles in de avonduurtjes. Morgen lees ik wel hoe het met jullie allemaal gaat (hoop goed natuurlijk) nu met mijn mannetje en onze andere kat op de bank filmpje kijken.

Liefs,
Slaapmeisje
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:23:44 #294
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20520670
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 20:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hallo

Vanmiddag naar de fertikliniek geweest en eindelijk een gesprek gehad met de arts zelf. Gatverdamme wat een hork was dat zeg. Ze begon meteen dat ik moest afvallen, verder was de uitslag van het bloedonderzoek en de derde zaadtest goed. Het enige probleem is dus mijn baarmoederslijmvlies. Tja, geen verrassing na 3 negatieve samenlevingstests.

Ze vond dat we (na 2 jaar) nog best tot het najaar zelf konden proberen en snapte nou niet waarom we zo een haast hadden. Toen ik vertelde dat ik het nu wel eens tijd vond voor wat hulp omdat het allemaal naar mijn idee al lang genoeg had geduurd werd ik op mijn vingers getikt dat ik niet zo´n houding moest aannemen omdat dat niet helpt Bij gods gratie mogen we dus nu in augustus beginnen aan onze eerste IUI. Dat was op zich natuurlijk goed nieuws al had ik zelf het gevoel dat ik haar nog moest gaan bedanken dat we eindelijk ons sexleven in hun handen mochten leggen. Jezus zeg, alsof we niet liever gewoon zelf binnen de 2 jaar zwanger hadden willen wezen. Maar goed, genoeg over dat botte wijf... dit staat ons de komende tijd te wachten.

2 x IUI zonder hormoonstimulatie
dan een baarmoederfoto of een kijkoperatie
2 x IUI met hormoonstimulatie
en dan zien we wel weer verder of we de moed nog kunnen opbrengen voor IVF of ICSI....

Op zich dus wel wat ik al in mijn hoofd had al was de ontvangst daar op zijn minst gezegd koeltjes. Het sarcasme had ze wat mij betreft achterwege mogen laten. Ik begrijp ook best wel dat ze dagelijks te maken hebben met stellen die graag zwanger willen worden maar waarbij het niet 1,2,3 lukt, maar dan kun je op zijn minst toch een klein beetje meelevend zijn. Als je dat niet meer kunt opbrengen moet je een andere baan zoeken.

P.S. sorry dat ik zo´n tijdje niets van me heb laten horen. Dinsdag het auto ongeluk, woensdag Pluk laten inslapen... het was allemaal een beetje teveel. Nu kom ik er ook nog achter dat ik op mijn werk niet meer op FOK kan dus moet alles in de avonduurtjes. Morgen lees ik wel hoe het met jullie allemaal gaat (hoop goed natuurlijk) nu met mijn mannetje en onze andere kat op de bank filmpje kijken.

Liefs,
Slaapmeisje
Hee Slaapmeisje!

Nou, je hebt de eerste afspraak erop zitten. Maar wat zonde dat jullie zo'n onsubtiele-niet meelevende-tang hebben ''getroffen'' zeg! Waarom werken vaak dat soort mensen toch in dit soort werkplekken?? Voor koppels waarbij het verwekken van kindjes niet zo vanzelfsprekend is/kan zijn, lijkt me enig tact en gevoels-en medeleven toch onontbeerlijk! ''Niet zo'n houding aannemen...'', wat een doos. Ze had respect en begrip voor je gevoelens moeten hebben.
Hoe dan ook, er staat dus een program voor jullie klaar; helder lijkt me. ( Is voor deze behandelingen dan gewichtsverlies noodzakelijk?) een tijdje terug schreef je dat je ong. 80 kg woog met lengte 1m64...dit lijkt me nou niet asociaal overgewicht, maar goed...
Ben in ieder geval heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen bij jullie, zal ontzettend duimen! .

Voor nu even de boel de boel en lekker genieten van een filmpje en elkaar!
Fijn weekend Slaapmeisje, en by the way: geen excuses necessary voor het feit dat je even niks liet horen...met hetgeen wat je meegemaakt hebt de afgelopen week, lijkt me dat niet meer dan normaal.
Dikke kus voor jou en Slaapvriendje (netjes op de wang, hoor ) en een knuffel voor de poezebeest!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:24:18 #295
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20520684
wat goed slaapmeisje, augustus al
als het een beetje meezit hebbie dus zo dat 2e streepje te pakken, ik hoop het zo voor je

en wat een hork van een wijf zeg dat had best wat meelevender gekunt. maar goed behandelplan is er in elk geval
pi_20521358
Ongeloofelijk zeg Slaapmeisje.
Tijdens het lezen kwamen mijn nekharen overeind.

Wat een ongeloofelijk mens zeg.
Je komt daar toch niet omdat het naar een maandje nog niet lukt.
Ik ben nu gewoon boos

En eigenlijk kan ik ook wel huilen eindelijk zijn jullie zover, dat jullie de arts mogen spreken en dan dit.
Lief Slaapmeisje, neem de rust voor jezelf

Dikke knuffel

Beaker, gaaf een solli?
Hoe laat zal duimen.

Justy, misschien dat de andere dames nog wat meer kunnen vertellen.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:58:55 #297
1087 Merisse
broddeltante
pi_20521638
Lief Slaapmeisje, YES jullie mogen volgende maand voor de IUI!
Had er echt op gehoopt voor jullie

Maar jeeetje, wat een bot mens, en een vrouw nog wel... Dat snap je toch niet dat iemand die dat werk doet zo sarcastisch en ongevoelig reageert. Snapt ze dan niet dat je naar deze afspraak al maanden toeleeft in de hoop dat er iets constructiefs zal gaan plaatsvinden en dat je dan niet afgescheept wil worden.

Hoe gaat dat nu? Gaan ze in je volgende cyclus steeds kijken met een echo hoe je eitje rijpt?

Maar goed, nu ff lekker relaxen want jullie hebben deze week genoeg te verstouwen gehad.
liefs
  vrijdag 9 juli 2004 @ 23:05:11 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20521822
He bah zeg, wat een hork is dat, niet normaal meer, maar gelukkig kunnen jullie nu verder.
pi_20522677
Slaapmeisje eindelijk vooruitgang in de zaak!
Alleen wat een hork inderdaad , daar word je niet vrolijker van.
De IUI zonder stimulatie zal wel meevallen , lichamelijk gezien dan....
Daarna dus een baarmoederfoto of kijkoperatie, als het zover mocht komen raad ik je aan om te vragen om een kijkoperatie , tijdens die operatie kunnen ze namleijk ook kijken of je eileiders toegankelijk zijn en dan heb je 2 vliegen in 1 klap.
Zeker voordat je begint met hormonen is het verstandig dat ze weten hoe je baarmoeder er zelf uit ziet , of er bv. endometriose aanwezig is , want dit kan erger worden bij hormoon stimulatie.
Zoals ik al eens heb gezegd ik heb nog hormonen over, mocht je het niet vergoed krijgen mag je die van (mits je die hormonen natuurlijk voorgeschreven krijgt) zo ophalen.

Na die 4e poging IUI is het niet zo dat ze moeten stoppen , ze mogen ook na die 4e poging door gaan.
Gemiddeld heb je de meeste kans na 6 maal IUI , vandaar dat de meeste ziekenhuizen 6 maal IUI proberen.
Maar IUI mag dus veel vaker.
Ik hoop dat je uitzicht op een zwangerschap eindelijk dichterbij komt.
Hoe voelt het nu voor je dat je de IUI in zicht hebt? (Eeven buiten die botte reaktie van die hork om).
pi_20522699
Slaapmeisje..... Voor pluk.

Wat een "aparte" diagnose.... na twee jaar nog meer even doorgaan. Wat denken sommige mensen wel niet? Dat je voor de lol maar mee gaat dingen in de MMM? Ik vraag me wel eens af of er bij dat soort opleidingen ook een les zit met: hoe ga ik met mensen om?. Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken.

justy_the_chipmunk Nee ik heb geen Smart. Mijn auto was ietjes groter. (gelukkig) Hou maar op met gissen, je komt er toch niet achter.
En je bent het wel waard... iedereen is het waard. Praat niet zo negatief over jezelf daarvan krijg je alleen maar een dip.

beaker Snappen dat soort artsen nou niet dat je met dwang helemaal niks bereikt? De eikel.
Ik hoop voor je dat dat sollicitatiegesprek goed zal verlopen en dat je weg kunt uit dat "bedrijf".

ingrid Veel plezier dit weekend meid.

minoes Ik voelde me ook klote. Ook al zijn wij nog niet zo lang bezig. Als je al zolang verlangt en je "mag/kunt" eindelijk en het lukt nog niet dan voel ik me klote. Het is niet eerlijk *bijt op lip*.

Sommige stukjes staan een beetje vreemd maar dat komt omdat er elke keer "updates" zijn.
pi_20523932
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:15 schreef _amber_ het volgende:

ingrid Veel plezier dit weekend meid.
Dank je! We zijn net terug van het trouwfeest! Het was erg gezellig en voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat borrels op (wodka-jus). Maar ik had niet veel gegeten vandaag, dus voelde hem al snel zitten, daarna flink wat cola en water, toen kon ik er weer tegen aan. Ik heb zelfs 'gedanst', meestal durg i dat niet zo goed, maar ik deed het toch.
Mijn vriendin zag er werkelijk practig uit in haar mooie jurk, ze straalde helemaal! Haar zoontje van 2 vond alles prachtig en rende een hele tijd rond. Daar werd hij heel moe van, maar slapen ho maar...
Het was dus een geslaagd feest.

Vanmorgen dus naar PBR geweest, bloed doneren ging goed en snel, daarna na de oma van mijn man geweest, die erg eenzaam is en overal over klaagt. Ze vond het heel leuk dat wij langs kwamen. Daarna de hele middag de stad in geweest en van alles en nog wat gekocht. (kon helaas geen leuke en betaalbare hoge laarzen vinden).

Ik had vanmorgen vage buikkrampjes, maar dat is nu over. Volgende week heb ik mijn nod, we zien wel, ik wacht dan een week af, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word. Weet ik tenminste of mijn lichaam werkt.

Ik ben nu erg moe en ga naar bedje toe.

Iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte! En voor iedereen een dikkel knuffel en kus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')