En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef hartje het volgende:
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapmeisje, hoe is het met jullie katje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd![]()
Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat![]()
sekersquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd![]()
Toevallig ben ik maandag vrijquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe spannend amberen dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken
Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kastVan de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....
hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maarhopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
Tuurlijk mag je ff zeuren!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein, moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
"Elk nadeel hep ze voordeel" heb ik een bekende man ooit horen zeggen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein, moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
Nee omruilen kanniet omdat ze onze maat daar dus niet hadden....quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |