abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20336096
vervolg van Wachten op het tweede streepje deel 35

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
22 juli Renegate NOD
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
2 augustus Girl24 NOD
5 augustus hartje NOD
4 augustus Renegate GYN

[ Bericht 6% gewijzigd door Karin op 09-07-2004 20:15:28 ]
pi_20336185
Laatste post uit het vorige topic:

[quote]

Hey stelletje kletskoppen

Volgende week mijn NOD. Ik had hem op de 9e juli gezet, maar dat is wel de uiterste datum. Vreemd dat ik me lichamelijk nog zo goed voel terwijl ik nu meestal al buikpijn/rugpijn heb enzo. Misschien went mijn lichaam dan toch langzaam aan de hormoonschommelingen in mijn cyclus?

Ik ga weer aan mijn werk en hopelijk heb ik vanavond even tijd om goed bij te kletsen [quote]

Goedemiddag Slaapmeisje

Grinnik, miss_Sly, ik hoef pas half acht de deur uit.
Vanaf half zeven kom ik in een rustperiode.. douchen eten enz.

Oke, ga ook weer ff werken
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 15:49:57 #3
5428 crew  miss_sly
pi_20338501
* miss_sly heeft bewondering voor jolene

Ik zou willen dat ik zoveel discipline had, maar gebrek aan zelfdiscipline is een van mijn grootste gebreken ik hoop dat het met lijnen nu weer wat beter gaat, want ik was in januari ook al eens begonnen, maar dat is niet zo goed verlopen...

hoi Slaapmeisje je mag wel mee kletsen !
heb je niet vaker wat minder last van die verschijnselen, of is dat nu voor het eerst? misschien komt je lichaam inderdaad in wat rustiger vaarwater ne is het aan de hormonen wat meer gewend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:01:31 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20338736
miss_sly ik kijk hier af en toe tussen de bedrijven door eventjes maar moet eigenlijk druk aan het werk Discipline? Wat is dat? Tjonge, ik heb totaal geen discipline als het om eten gaat. Het is ook allemaal veel te lekker

De ene maand is het wel erger dan de andere maand met die verschijnselen. De afgelopen paar maanden liep ik de laatste twee weken van mijn cyclus behoorlijk krom van de pijn, maar nu heb ik alleen wat lichte zeurpijntjes daar beneden en in mijn borsten. Vandaag cyclusdag 28 en dus nog effies geduld.....
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20338947
Gut, ik heb het ook te ver laten oplopen.
Met mijn 1.58 was ik 86...

Slaapmeisje, is het niet een stukkie prettiger dat je er nu minder last van hebt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:12:24 #6
86274 hartje
still waiting...
pi_20338953
jeetje, deeltje 36 alweer
is al mijn 20ste deel!
nou ik moet niet klagen.....
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat

geef de moed niet op hoor!
doe ik ook niet

we gaan er weer voor.....

succes voor iedereen & dat er maar veel gaan vallen in deel 36!

dames...zet 'm op
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:34:34 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20339498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef hartje het volgende:
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20339581
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
Slaapmeisje, hoe is het met jullie katje.
Al iets gehoord van de dierenarts.

Raar, eigenlijk doordat je deze keer minder last hebt, dat je gewoon de tijd vergeet..
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:50:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_20339934
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
sekers

lekker zeg, dat je geen kwalen hebt, maar wel vreemd hè
nou maar hopen dat het zo blijft!

ik wilde ook nog vragen of je al wat weet van je poeze-kind.
pi_20340181
Lieve meiden,

een prettige avond en tot morgen...

zal me weer netjes op tijd melden

donderdag 1 juli 2004 @ 18:02:37 #11
86274 hartje
still waiting...
pi_20341512
ik bedenk me ineens dat ik even gedag moet zeggen. ik ga een paar dagen voor mijn werk weg & ben dan woensdag pas weer terug. dat is 2 dagen na mijn nod! ik baal er ook wel een beetje van, want als ik daar niet ongi word wil ik natuurlijk pas testten met mijn vriendje erbij. dus dan moet ik nog 2 dagen wachtten
maar jah joh.....reken maar nergens op, dat doe ik ook niet.
jullie horen snel weer van me & groetjes
pi_20341993
**gaat eens opsnorren hoeveel deeltjes ze al meegaat**
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 18:56:34 #13
5428 crew  miss_sly
pi_20342440
fijne avond jolene, tot morgen

hartje, lastig hoor, maar ik zou inderdaad ook wel samen willen testen. Je moet er toch neit aan denken dat je zo ver van elkaar zit en dan een mooie positieve test hebt! die is 2 dagen later ook nog positief hoor!
pi_20343835
mallemeid - Balen meisje ik zag de foto

Githa - Volgens mij wist ik niet dat je zwanger was maar alsnog van harte gefeliciteerd

Ingrid..... ik krab altijd. Ik heb de onweerstaanbare tic dat als ik iets oneffens in mijn gezicht heb dan ga ik krabben dus middeltjes heb ik niet En hoe zit het met je ongi?

Girly - Lekker genieten daar zo te zien heerlijk... en wie weet

hartje - Succes en niet te zenuwachtig worden he dan Dan blijft je ongi nl ook weg

Met Pinksteren (30 mei) ben ik ongi geworden ( wat dus veel te vroeg was maar goed ) die ongi was duidelijk en bloedde heviger dan dat ik ooit heb gehad Dus ik heb het idee dat mijn cyclus weer redelijk op gang was gekomen. Nu is het inmiddels 1 juli en ik heb nog geen spoortje van die rooie duivels gezien Ik heb nog geen last of niks geen darmkrampen en geen buikpijn of meer van dat soort klachten. Wel had ik ongeveer een week geleden pijnlijke borsten maar nu niet meer trouwens. Heeft een dag of drie aangehouden. Als ik deze maandag niet ongi word ga ik testen
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 20:38:22 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20345000
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
pi_20346342
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
Toevallig ben ik maandag vrij Dus dat geeft niet en ik denk dat ik dan toch echt niet langer kan wachten

Sterkte met poezebeest
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:47:58 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20346627
Ik kom alleen maar even hoi zegen.
Ik voelde me gisteren al beroerd maar nu veel erger, ben dus naast dat ik ongesteld ben ook flink verkouden. (net van de blaasontstekking af nu dit weer)
Ik ben eigenlijk nooit ziek maar het lijkt wel of het nu allemaal achter elkaar aan komt.
ik ga weer lekker op de bank hangen.

Wil slaapmeisje wel nog even heel erg veel sterkte wensen met het poezebeesie.

daag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20348169
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
pi_20349553
Amber, ik hoop voor je dat het raak is!

Wat betreft mijn ongi, er is nog geen spoor van te bekennen. Heb wel af en toe kramp, maar dat komt omdat mijn darmen stom doen. Mijn stoelgang is verrot!!!
pi_20349683
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
pi_20353648
Goedemorgen

Hartje,op zakenreis..
Nou we wachten braaf tot je terug bent op het verhaal.

Slaapmeisje, moeilijk he,dat je niet durft vanwege het eventuele negatieve nieuws.
Sterkte...ik hoop dat je poezekindje zich snel een beetje beter voelt.

Amber, ben benieuwd.

Snakelady, ziek het maar goed uit.

Renegate, Mallemeid, LW en Beaker

Ingrid19,deed jij nu al een temp. lijst bij houden zoals beaker voorstelde?

Xanthe, fijn he af en toe die mannen..
Kun je je andere ombouw niet te koop zetten of bewaren als logeerbed, als jullie later een ander huis hebben

Miss_Sly, ik meld...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 08:46:16 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_20354287
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Niet dus!
"Elk nadeel hep ze voordeel" heb ik een bekende man ooit horen zeggen...
Nu mag je lekker een nieuw bed uitzoeken!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 09:00:16 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20354411
Xanthe wat een herkenbare situatie zeg. Zo een man heb ik thuis ook!

Amber, is het al maandag? Volgens mij heb je niet goed op je kalender gekeken hoor, want vandaag is het namelijk maandag echt waar
pi_20354415
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
Nee omruilen kanniet omdat ze onze maat daar dus niet hadden....
Gaan gewoon dus opzoek naar een nieuw bed, straks even langs de
A100 , daar worden alle spullen heen gebracht die bij de Wehkamp en Neckerman weer terug
zijn gekomen en een kleine beschadiging aan zit of die mensen toch liever niet in huis wilden hebben en die gaan dan voor 1/3 of 1/2 deel van de normale prijs weer weg.
Hopenlijk staat daar iets leuks tussen.
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 09:03:32 #25
5428 crew  miss_sly
pi_20354449
Goedemorgen jolene nu was ik wat later, mijn laptop had kuren....

Xanthe, lastig hoor. Op zich is een nieuw bed uitzoeken natuurlijk ook wel leuk, maar tja, als het andere nog niet zo oud is en je het niet had ingecalculeerd...

Ingrid, zit je wel al weer aan het einde van je cyclus? lijkt nog zo kort geleden dat je het had over die bruine afscheiding? heb je de dagen geteld?

Slaapkindje, is jullie poezebeestje de nacht weer goed doorgekomen? kan me wel voorstellen dat je de dierenarts niet zo graag belt, maar het kan best dat hij het gewoon erg druk heeft gehad ofzo. Hoop dat je snel iets hoort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')