quote:Op dinsdag 3 januari 2004 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve Knut, ik weet dat je me al vaker verteld hebt wat je voor Sil voelt, en dat je haar niet wil bedriegen, maar je weet echt niet half hoe hard ik hunker naar een nacht met jou! Wil je er echt niet nog een keertje over denken?
4ever Yours, XXXXX je tijgertje
Sil... van Knut en Silquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sil .... van Laura en Dennis? Of Laura en Robbert?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sil .... van Laura en Dennis? Of Laura en Robbert?
Hij neukt weer met Inso..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wie heeft die info eik gelekt richting HTT?
Zijn er tentjes met zijn lengte?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Je bedriegt me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stomme lul!
Je regelt je eigen tentje maar op de 5 jaar meet
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit. Who cares, zolang ik maar goed slaapquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:30 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Zijn er tentjes met zijn lengte?
Ga je nog wel naast hem slapen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit. Who cares, zolang ik maar goed slaap
Dan lig jij toch ook vanaf je middel buiten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neuh zijn voeten steken er gewoon uit.
Tussen Inso en Knut in denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga je nog wel naast hem slapen dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Dan lig jij toch ook vanaf je middel buiten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ja maar je zei dat je van me hield! Hoe kan ik dat ooit serieus nemen als alles waar ik op terug kan kijken een slippertje in de serverruimte was?
Wat je ook doet, beloof me dat je niks tegen sil zegt, ze vermoord me
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
Tss ik slaap trouwens al bij Dirkh
Weer? Ik moet nou toch echt eens beter op gaan letten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Hij neukt weer met Inso..
Bij het aanmeldingsforumlier staat heel kleinquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef Roönaän het volgende:
Hebben jullie een YMCA-groepsknuffeltent ofzo?
alleen als testquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:50 schreef Roönaän het volgende:
Wie hebben zich al ingeschreven?
Waaaaaaaaaat! De lul! Dago zou met mij gaan keaucken! Grote konkelbende hier!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef Silmarwen het volgende:
Nee ik slaap bij Dagonet
Ain't she just a peach?quote:Ze is eng en boos en negatief. *ril*
Heb ik niet kunnen bemachtigen, helaas. Maar indien zo wel, open ik er een topic overquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Foto's ?
Wat een slet! Na een ruim weekje op fok wil ze al met Knut neukenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze kenden mekaar al langer, ze heeft zichzelf klaarblijkelijk binnengeneukt als MOD.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een slet! Na een ruim weekje op fok wil ze al met Knut neuken
Dat is pas echt incrowd. Ga dóór!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze kenden mekaar al langer, ze heeft zichzelf klaarblijkelijk binnengeneukt als MOD.
quote:Op woensdag 4 januari 2004 00:45 schreef Danny het volgende:
Je zal vast een heel aardige meid zijn, dat is het niet. Je nymfomanie stoort me niet, en wat je met Knut uitspookt moet je al helemaal zelf weten. Maar van mijn vrouw blijf je af. Er zijn grenzen.
Er gaan geruchten dat Inso aan het onderduiken is voor Sil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef Nolius het volgende:
Inso al gesignaleerd?
Ja, niets natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Roönaän het volgende:
keaucken? wat zegt dat over hokken dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy en PR, help me toch! Jullie mogen zelfs op mijn feestje komen als jullie ervoor zorgen dat Inso me ziet als de warme man die ik ben! Laat haar weten hoeveel ik van haar houd en dat ik dé man voor haar ben! Voor Inso wil ik zelfs aan de ritalin als zij dat vraagt! En ja, misschien ben ik wel een trieste stakker dat ik haar zo erg stalk, maar ik kan niet anders! Ze is mijn alles!
Wat lief!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb aan een A even gevraagd om een gedelete topic tevoorschijn te toveren en daar kwam ik deze quote tegen..
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
De tt zegt het eigenlijk al. Ik heb een mod-obsessie. Elk topic wat ik open heeft zijdelings met hen te maken. Daar het voor mij moeilijk is om onderscheid te maken tussen de virtuele en de echte wereld, hebben ze een grotere invloed op me dan ik zou willen. Ik heb vooral een zwak voor een van de vrouwelijke mods hier. Ik blijf haar stalken en uitdagen in de hoop dat ze me doodverwenst. Als ik dan zo'n scheldpartij van haar aan mijn adres lees, wordt mijn plasser hard en raak ik mezelf aan.. Wie kent dit probleem? Wie heeft er tips of adviezen voor me?
Post dan de hele log, kneus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Recht van msn
Inso *Mod zijn is te gek* zegt:
Thalan, als ik nou je spelletje meespeel op fok, mag ik dan vanavond blijven slapen?
HTT-Thalan zegt:
Nee, dat heb je al vaker gevraagd. Ik moet je niet!
Als ik niet mag blijven slapen trap ik je van fok!
HTT-Thalan zegt:
Dat mag je toch niet doen zonder aanwijsbare reden. En mij lijkt me dat je dit niet gaat laten uitlekken.
Wacht maar, ik krijg je nog wel!
De vraag die bij mij nu maar blijft rondwaren: waarom heb je hem niet eerder geblokkeerd? Is er dan toch iets van waar van dit hele verhaal?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef Insomaniac het volgende:
Post dan de hele log, kneus.
-knip-
Op de een of andere manier komt hij steeds door mijn block heen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De vraag die bij mij nu maar blijft rondwaren: waarom heb je hem niet eerder geblokkeerd? Is er dan toch iets van waar van dit hele verhaal?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef Xebrozius het volgende:
Naar mijn mening draaien jullie om elkaar heen.
Ga er toch gewoon voor, ook al is het maar voor 1 nachtje.
Tactloze lul.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef Xebrozius het volgende:
Als ik al een fokker zou neuken zou het zeker niet die dikke adhdnerd zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef Xebrozius het volgende:
Knut was me sowieso voor, ik mot geen afgelikte boterham kleffe, 14 dagen oude tosti.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef Xebrozius het volgende:
Oeh, ze wil me...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik al een fokker zou neuken zou het zeker niet die dikke adhdnerd zijn..
Is Vieske al exit?.
Ah, je wilt alleen maagden. Naar ik begrepen heb moet je er vroeg bij zijn in dat geval.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
Knut was me sowieso voor, ik mot geen afgelikte boterham kleffe, 14 dagen oude tosti.
Of met een bom in de bus gaan zitten! Dan krijg je dr 40 man!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, je wilt alleen maagden. Naar ik begrepen heb moet je er vroeg bij zijn in dat geval.
Dat is ook een goede mogelijkheid om aan maagden te komen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:48 schreef NiNi het volgende:
Of met een bom in de bus gaan zitten! Dan krijg je dr 40 man!
oy, dan moet je het zelf natuurlijk ook doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post dan de hele log, kneus.
HTT-Thalan zegt:
Hoe bedoel je je krijgt me nog wel? Zijn we dan eindelijk klaar met spelletjes spelen? Kunnen we eindelijk de liefde bedrijven?
Achterlijke schizofrene debiel! Laat me nou gewoon een keer met rust met je vieze gestalk! Ik lulde met je mee in de hoop dat je me dan met rust zou laten, maar nee hoor!
HTT-Thalan zegt:
Inso! Block me niet! Ik heb je nodig! Het spijt me okay! Het spijt me!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef sir_dalord het volgende:
stoute hond, stoute hond
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef Silmarwen het volgende:
Nee ik slaap bij Dagonet
Hmmmmmquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
Tss ik slaap trouwens al bij Dirkh
whehequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef sir_dalord het volgende:
sir_dalord zegt:
ehh, doei
HTT-Thalan zegt:
ow FUCK!!!
Ohnee, ik wist niet dat hij er nog was
sir_dalord heeft het gesprek verlaten
JA bij beide.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 06:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Hmmmmm
Het is goed met mijquote:Op maandag 19 juli 2004 10:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA bij beide.
Hoe is het nu, we kunnen even vrij praten Knut is op vakantie
Ja ik verlang weer naar de dag dat je bij me bent.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is goed met mij
Waneer zien we elkaar weer, het is al zo lang geleden
Ik hoef vanavond pas om 23:00 te werkenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik verlang weer naar de dag dat je bij me bent.
Wanneer schikt het
Hoe laat ben je hierquote:Op maandag 19 juli 2004 10:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoef vanavond pas om 23:00 te werken
Why don't you meet me halfwayquote:Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier
Je weet dus waar het over gaat. :')quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:27 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
de rtl 4 generatie
Waar is dat....quote:Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Why don't you meet me halfway
Inso ook in Loden dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
Sil ik krijg de sappige details naderhand weer via mail, zoals gewoonlijk? Dan heb ik weer topicvoer
A'dam, er staat daar nog ergens een huis met een groot bed waar op dit moment niemand aanwezig isquote:Op maandag 19 juli 2004 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar is dat....
Waar ik toevallig de sleutels van hebquote:Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
A'dam, er staat daar nog ergens een huis met een groot bed waar op dit moment niemand aanwezig is
Ik heb vernomen dat ze een trip overnacht richting london gaat maken via de tunnel. Ze hebben allebei onder een andere naam geboekt in een hotel in london waar ik de naam nog van moet achterhalen, en hebben aangrenzende kamernummers.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Inso ook in Loden dan?
de sletquote:Op maandag 19 juli 2004 11:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze een trip overnacht richting london gaat maken via de tunnel. Ze hebben allebei onder een andere naam geboekt in een hotel in london waar ik de naam nog van moet achterhalen, en hebben aangrenzende kamernummers.
Ik zie je om 12:00 op CS!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar ik toevallig de sleutels van heb
* Silmarwen rent snel naar de bus toequote:Op maandag 19 juli 2004 11:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie je om 12:00 op CS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |