Voorlopig blijft het nog beperkt tot Den Haag...quote:''Fuck Hirsi Ali Somali. Dit is Rico Chemicaly. Ben aan zet stuur een skut-raket. Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet. Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand. Kanker hoer kanker stront vlek. Sla je op je bek, breek je nek''.
''Want ik weet waar je woont. Kanker hoer altijd op de loer. Met je dicht genaaide snee bij de VVD. Fuck CDA fuck VVD dit is DHC. Motherfucker met volkert van der G.''
''Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een autochtoon. Slet als een skelet. Je kan beter geen vijand van mij zijn, Den Haag is mijn terrein.''
lafaards zijn het, niet eens met het gezicht voor de camera durven te komen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:08 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
nekschot.. voer voor varkens.
op grond van?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
lafaards zijn het, niet eens met het gezicht voor de camera durven te komen.
uitzetten!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
op grond van?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
iemand met de dood bedreigen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[..]
edit: laat maarquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]dat zal lekker worden..
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hirsi Ali met de dood bedreigd in rap
Geen idee, ik woon in een beschaafd deel van Den Haag, hier spreekt iedereen ABN.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:32 schreef nikk het volgende:
[..]
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.
Damn, is het Haags al zo gedevalueerd dat we een duidelijk hoorbare Marokkaans accent gaan zien als Haags?
Inderdaad, dan blijft er geen Marokkaan over hierquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]dat zal lekker worden..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:32 schreef nikk het volgende:
[..]
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.
Damn, is het Haags al zo gedevalueerd dat we een duidelijk hoorbare Marokkaans accent gaan zien als Haags?
Ben jij moslim? Gewoon een vraag, ik vraag het me al een tijdje af.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:34 schreef motown het volgende:
Toe maar, geef haar nog eens meer politieke munitie om de gehele moslimgemeenschap in Nederland aan de schandpaal te nagelen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijft er geen Marokkaan over hier.
Als we ze ergens kwijtkunnen wel ja. Met andere woorden, als ze een dubbele nationaliteit hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]ik zag die al aankomen..
maargoed, ook vele domme kaaskoppen die bedreigingen uiten aan voetballers en de coaches het land uit?
Laten we ze eerst maar eens een keuze maken tussen een nationaliteit.. dan zien we wel weer verder..quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als we ze ergens kwijtkunnen wel ja. Met andere woorden, als ze een dubbele nationaliteit hebben.
Goed idee. Je bent dus tegen de dubbele nationaliteit?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Laten we ze eerst maar eens een keuze maken tussen een nationaliteit.. dan zien we wel weer verder..
Tuurlijk moeten die ook worden aangepakt, wat doet je denken van niet?quote:moeten de bedreigende kaaskoppen btw ook aangepakt worden? Gewoon, een vraag..
Niet per definitie. Maar als mensen dit als berscherming gaan gebruiken voor hun criminele activiteiten wel ja. Om maar een voorbeeld te noemen. Een Nederlander met zowel Nederlands als Marokkaans paspoort die fout bezig is, mag best voor de keuze worden gesteld. Wat wil je? Marokkaans? Prima, zoek het uit in Casablanca. Nederlands? Brommen in de celquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed idee. Je bent dus tegen de dubbele nationaliteit?
okee, mooiquote:Tuurlijk moeten die ook worden aangepakt, wat doet je denken van niet?.
Je bent niet zo'n allochtonenknuffelaar als ik dachtquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet per definitie. Maar als mensen dit als berscherming gaan gebruiken voor hun criminele activiteiten wel ja. Om maar een voorbeeld te noemen. Een Nederlander met zowel Nederlands als Marokkaans paspoort die fout bezig is, mag best voor de keuze worden gesteld. Wat wil je? Marokkaans? Prima, zoek het uit in Casablanca. Nederlands? Brommen in de celhard aanpakken. Gerechtvaardig aanpakken, dat wel natuurlijk.
Toevallig niet. Maar maakt dat uit? Ik heb er gewoon een gloeiende hekel aan als ik zie dat een bevolkingsgroep (welke bevolkingsgroep dan ook) collectief wordt veroordeeld voor de daden van een deel van die groep.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ben jij moslim? Gewoon een vraag, ik vraag het me al een tijdje af.
Ik val best meequote:Op woensdag 30 juni 2004 00:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n allochtonenknuffelaar als ik dacht.
Dan kunnen er ook geleik een hoop FOK leden opgepakt worden. Als je het forum een beetje doorbladert zie je hiet ook talloze bedreigingen staan. Complete topics zelfs...quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
maargoed, ook vele domme kaaskoppen die bedreigingen uiten aan voetballers en de coaches het land uit?
omgquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:53 schreef five2one het volgende:
http://home.tiscali.nl/sarmi/SBM-Scheinheiligheid.mp3.
Mee eens. Ik generaliseer niet, heb alleen een hekel aan extremistische en fundamentalistische moslims.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:50 schreef motown het volgende:
[..]
Toevallig niet. Maar maakt dat uit? Ik heb er gewoon een gloeiende hekel aan als ik zie dat een bevolkingsgroep (welke bevolkingsgroep dan ook) collectief wordt veroordeeld voor de daden van een deel van die groep.
Stel jezelf eens de hypothetische situatie voor dat alle moslims op één na geweldadige asociale klootzakken zouden zijn. Maar dat die ene moslim een goed mens was, met respect en medeleven voor de medemens, bewonderenswaardige idealen, en ook een beleidend moslim met liefde en trots voor zijn cultuur.
Zelfs dan mag je nog niet de hele moslimgemeenschap collectief bevooroordelen!
En statistisch gezien is het gewoonweg onmogelijk dat van een etnische, religieuze, culturele, politieke of seksueel bepaald geaarde bevolkingsgroep iedereen slecht is.
Dus hou eens op met dat gegeneraliseer! Niets "Links boomgeknuffel", gewoon gezond verstand!
Ik ken genoeg fatsoenlijke moslims die helemaal niets met terrorisme of bedreigingen te maken willen hebben, zich ook helemaal niet associëren met fundamentalisten of probleemjongeren (en zich daar ook niet verantwoordelijk voor voelen, omdat ze met hen gewoonweg niets te maken hebben) en toch moeten aanzien hoe ze collectief worden aangerekend op de acties van invididuën die ze zelf helemaal inet kennen.
Gestoord. Ik zou bijna voor Bush wordenquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:53 schreef five2one het volgende:
http://home.tiscali.nl/sarmi/SBM-Scheinheiligheid.mp3.
Waarom specifiek "extremistische en fundamentalistische moslims", dan? Waarom niet alle extremisten en fundamentalisten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mee eens. Ik generaliseer niet, heb alleen een hekel aan extremistische en fundamentalistische moslims.
Beöordeel mensen individueel. Trek geen conclusies omdat ze tot een bepaalde bevolkingsgroep horen. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
We moesten toch zeggen wat we dachten? Of mag dat alleen als je blank bent en vooral geen moslim?
Het is allemaal erg verwarrend, hoor, nu zegt/zingt (nou ja...) men wat men denkt dan is het ook niet goed.
Maar het aanpakken van deze rappers heeft ook niets met generalisatie te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:37 schreef evert het volgende:
nee, dat is niet moeilijk.....
ik trek geen conclusies over bevolkingsgroepen...
maar deze rappers oppakken en een aantal jaren in een cel, dat is het minste.
Echt waar? Volgens mij worden doodverwensingen meteen gemodereert. Maar goed, als jij een topic kunt vinden waar (doods)bedreigingen geuit worden aan wie dan ook, ben ik erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:52 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dan kunnen er ook geleik een hoop FOK leden opgepakt worden. Als je het forum een beetje doorbladert zie je hiet ook talloze bedreigingen staan. Complete topics zelfs...![]()
Je mag iemand niet met de dood bedreigen op een openbaar medium. Zou hetzelfde zijn als in de volkskrant zetten dat je HA wilt vermoorden. Of dit in een interview op tv zou zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
We moesten toch zeggen wat we dachten? Of mag dat alleen als je blank bent en vooral geen moslim?
Het is allemaal erg verwarrend, hoor, nu zegt/zingt (nou ja...) men wat men denkt dan is het ook niet goed.
Ik trok geen conclusie, ik gaf alleen aan dat deze jongens precies doen wat 'men' zo graag wilde namelijk zeggen wat ze denken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:28 schreef motown het volgende:
Beöordeel mensen individueel. Trek geen conclusies omdat ze tot een bepaalde bevolkingsgroep horen. Is dat nou zo moeilijk?
nu met z'n shop nog!quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:04 schreef tvlxd het volgende:
Ach, met Meki's muzikale carriére zit het dus wel snor.
want?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat een hypocriete janktrut is het toch ook.
tja, je zal wel een pishekel aan d'r heben omdat zij op haar beurt weer een pishekel heeft aan jouw geliefde geloof, maar waarom is ze dan hypocriet. Ik zou het ook niet fijn vinden als mensen aan mijn adres zo'n lied zouden maken. Helemaal niet in deze tijden waarin het kennelijk doodnormaal schijnt te zijn om politic te bedreigen dan wel te executeren. Hirsi Ali wordt vaak bedreigd. Ik snap wel dat ze er dan wat tegen probeert te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
quote:Fuck hirsi ali Somali
Dit is rico chemically.
Ben aan zet stuur een skut-raket.
Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet.
Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand.
Kanker hoer kanker stront vlek.Sla je op je bek, breek je nek.
Wat je denkt wat je denkt.Je bent een excuus allochtoon doe is gewoon.
Want ik weet waar je hooitje woont.Kanker hoer altijd op de loer.
Met je dicht genaaide snee bij de vvd in de vorm van zalm.
Fuck cda fuck vvd dit is DHC.Motherfucker met volkert van der G.
Wat je denkt wat je denkt.Hardcore gangster shit daar zorg ik voor.
We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali.
Dat is mijn reactie voor de ordes die ze zei op de televisie praten over
intergratie.
Het heeft geen zin want je blijft een ziekelijk irritant Voor jouw vaginale
complicatie.
Bestaat geen vaccinatie of andere medicijn je kan beter geen vijand van mij
zijn den haag is mijn terrein.Kanker huis-neger steek je neer want je bent
vies.
Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een
autochtoon.Slet als een skelet.
Kut kabinet Automobilisten zien je maar net.Zwakke aids patiënt.
Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood in Somalië was je
al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.Je keek om je heen
en genood toen Nederland je assiel aanbood.Want je kwam zogenaamd uit de
goot.Je maakte je eigenland zwarter dan wie je al was.Je kreeg van Zalm een
stikker die flikker gore konte likker. Je maakt moe weetje wat ik doe ik
snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën.
Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer
krijgt. Kanker skelet zonder kut.
Geregistreerd op: zondag 30 april 2000 @ 00:00quote:Op woensdag 30 juni 2004 07:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt waar? Volgens mij worden doodverwensingen meteen gemodereert. Maar goed, als jij een topic kunt vinden waar (doods)bedreigingen geuit worden aan wie dan ook, ben ik erg benieuwd naar.
Leg uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wordt een hit dit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:30 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hirsi Ali een irritatie, nee jullie respecteren de natie. Skut raket, kanker slet, sla haar op de bek, breek haar nek. Wie praat er mee, met DHC de kinderrapgroep van NLD. Veel lawaai, grote mond, wie luistert naar die zeik, nog niet eens een hond. Den Haag is jouw terrein, net zoals alle andere rappers van Den Haag die die tekst hebben in hun refrein. Praatjes met Volkert van der G. zijn jullie dan net zoals hem een dikke gay. Jullie nieuwe allochtonen generatie vormen alleen maar problemen voor de integratie. Rico Chemicaly, grote naam voor een wannabee Ali, je kijkt teveel tv, vooral naar dat van Irak, maar ik zou maar uitkijken met je praatjes, anders ben jij de zak. En kap nu met deze crap, vooral jullie namaak rap. Maak iets van je leven, anders wordt het tijd we we jullie eens bij de politie gaan aangeven...![]()
(uitleg woorden: NLD = Nederland; wannabee Ali = Ali Chemicaly van irak)
Hirsi Ali is zo mediageil als maar kan. En zelf speelt ze ook graag het slachtoffer..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij zou die Hirsi Ali zichzelf nog met de dood bedreigen als ze daarmee in het nieuws zou komne, maar ik kan we voorstellen dat ze hier wat tegen wil doen. Aan de andere kant vraag ik me af hoe serieus je dit moet nemen.
Zelf vanuit haar functie van alles en nog wat durven te roepen, maar als iemand iets terug roept is ze er als de kippen bij om ze aan te klagen. Soort van Verdonk reactie. Dát maakt haar hypocriet. Maar goed, daar lijkt de huidige VVD voor te staan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Leg uit.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zelf vanuit haar functie van alles en nog wat durven te roepen, maar als iemand iets terug roept is ze er als de kippen bij om ze aan te klagen. Soort van Verdonk reactie. Dát maakt haar hypocriet. Maar goed, daar lijkt de huidige VVD voor te staan.
Hier valt niks tegen in te brengen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zelf vanuit haar functie van alles en nog wat durven te roepen, maar als iemand iets terug roept is ze er als de kippen bij om ze aan te klagen. Soort van Verdonk reactie. Dát maakt haar hypocriet. Maar goed, daar lijkt de huidige VVD voor te staan.
Mag ik dat opvatten als een zwaktebod?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Oké, tegen wie heeft ze geroepen dat ze de persoon wel even in stukken zou snijden? Ik weet dat je Ayaan niet mag, maar *probeer* objectief te blijven.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hirsi Ali nam geen termen als "ik maak je dood" en "dichtgenaaide snee" of "aidsslet" in de mond. Dat is nogal een verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een raptekst waar niets uit kan komen. Ahali daarentegen is een volksvertegenwoordiger. Haar absurde en achterlijke plannen kunnen wél doorgevoerd worden. Zo objectief genoeg?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oké, tegen wie heeft ze geroepen dat ze de persoon wel even in stukken zou snijden? Ik weet dat je Ayaan niet mag, maar *probeer* objectief te blijven.
Jongeren raken erdoor geinspireerd om haar te haten. En het belangrijkste: Zij vindt het niet leuk om "we snijden je in stukken" te horen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een raptekst waar niets uit kan komen.
Ik heb haar op niets illegaals kunnen betrappen.quote:Ahali daarentegen is een volksvertegenwoordiger. Haar absurde en achterlijke plannen kunnen wél doorgevoerd worden. Zo objectief genoeg?
Hoezo, waar niks uit voort kan komen? Er hoeft maar één debiele Moslimfundamentalist te zijn die een wapen heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een raptekst waar niets uit kan komen. Ahali daarentegen is een volksvertegenwoordiger. Haar absurde en achterlijke plannen kunnen wél doorgevoerd worden. Zo objectief genoeg?
Het is een raptekst die oproept tot haat jegens haar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een raptekst waar niets uit kan komen. Ahali daarentegen is een volksvertegenwoordiger. Haar absurde en achterlijke plannen kunnen wél doorgevoerd worden. Zo objectief genoeg?
Inderdaad. Ik heb vaak moderaties gezien dat doodsverwensingen en bedreigingen werden weggehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jij hoort beter te weten..
En wat doe je dan? Dan ga je naar de dichtsbijzijnde politieke partij en dan ga je in debat. Dit soort teksten bereiken helemaal niets. Net zoals ketchup over politici spuiten geen zin heeft. Je bereikt er geen ene zier mee.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Dan ga je naar de dichtsbijzijnde politieke partij en dan ga je in debat. Dit soort teksten bereiken helemaal niets. Net zoals ketchup over politici spuiten geen zin heeft. Je bereikt er geen ene zier mee.
vooral erg domme mensen, of allochtonen hebben dat soort humor...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel lachen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb vaak moderaties gezien dat doodsverwensingen en bedreigingen werden weggehaald.
Maar, als jij het beter weet, vind dan eens één voorbeeld waarbij iemand met de dood wordt bedreigd.
quote:Inderdaad. Ik heb vaak moderaties gezien dat doodsverwensingen en bedreigingen werden weggehaald.
Ja, jij vind het wel weer lachen. Tenzij iemand een verkeerd woordje zegt over een moslim of over de islam. Dan komen de gebruikelijke termen weer naar boven en wordt er als een dronken schizofreem om zich heen geschreeuwd, gespuugd en geslagen. Dan is het inneens het ergste wat er kan gebeuren. Ik hoop maar dat jij geen representatieve vertegenwoordiger bent van de moslim-gemeenschap in Nederland, anders krijgen we de poppen nog mooi aan het dansen de komende jaren. Dan zal, geheel in islamitische traditie, politieke moord op politieke moord volgen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou, waar hebben we het dan helemaal over?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Dan ga je naar de dichtsbijzijnde politieke partij en dan ga je in debat. Dit soort teksten bereiken helemaal niets. Net zoals ketchup over politici spuiten geen zin heeft. Je bereikt er geen ene zier mee.
Over een stel idioten die menen op deze laffe manier Ali zwart menen te moeten maken. Ze kiezen niet voor het debat, niet voor een discussie, maar voor een laffe achterlijke manier. Daar moet je wat aan doen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, waar hebben we het dan helemaal over?
Waarom? Ze zijn een muziekgroepje en doen gewoon hun ding. Het was ook niemand opgevallen als HA er geen show van had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:17 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Over een stel idioten die menen op deze laffe manier Ali zwart menen te moeten maken. Ze kiezen niet voor het debat, niet voor een discussie, maar voor een laffe achterlijke manier. Daar moet je wat aan doen!
Als hun ding betekent dat ze mensen gaan beledigen, vind ik het niet raar dat daar aangifte van wordt gedaan. Is dat niet ieders recht?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn een muziekgroepje en doen gewoon hun ding. Het was ook niemand opgevallen als HA er geen show van had gemaakt.
Ja hoor. Dat mag ook best. En anderen mogen daar weer wat van vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Als hun ding betekent dat ze mensen gaan beledigen, vind ik het niet raar dat daar aangifte van wordt gedaan. Is dat niet ieders recht?
Dat heet een discussie. Iets wat deze losers kennelijk niet aankonden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat mag ook best. En anderen mogen daar weer wat van vinden.
rapteksten kunnen door sommigen als leidraad gebruikt worden, als je goedkeurt dat dit soort teksten blijven bestaan, dan is het hek van de dam en volgen er haatsongs tegen iedereen met een mening in Nederland.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, waar hebben we het dan helemaal over?
zo mogen we jou dus ook noemen als je klaagt over de houding van nederlanders tov de islam?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
In haar functie heeft ze ALS TAAK om vanalles te roepen en voor te stellen, als het in naam der partij is. daar zit een wereld van verschil in. Bovendien 'roepen' deze mensen niets terug, ze bedreigen haar met de dood, wederom een wereld van verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer als landverrader of minderhedenstrijder te zien SCH, ik weet niet hoe het komt...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier valt niks tegen in te brengen.
het opnemen voor andere groepen dan autochtonen maakt je een landverrader?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer als landverrader of minderhedenstrijder te zien SCH, ik weet niet hoe het komt...
Hypocriet zijn alle partijen dus ook de VVD, dat ben ik met je eens, maar dat is het beginsel van ons politiek kiessysteem waar we blijkbaar allemaal achter staan.
Inderdaad, de tekst is lachwekkend triest.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden. Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag vinden wat hij wil? Niet waar? Zo mag jij ook vinden van de Islam wat je vindt, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, de tekst is lachwekkend triest.
blablabla
Het is voor een rap nummer al dramatisch slecht en dat zegt genoeg.
Bedreigen dus niet en blijkbaar mag Hirsi Ali niet zeggen wat ze vind van de Islam. Merk je wel weer aan de vele reacties die er altijd op volgen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden. Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag vinden wat hij wil? Niet waar? Zo mag jij ook vinden van de Islam wat je vindt, om maar wat te noemen.
Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:29 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat heet een discussie. Iets wat deze losers kennelijk niet aankonden.
Nee, het is iet zozeer dit topic alleen, maar ik zal er niet meer over doorgaan. Het opnemen voor andere groepen dan autochtonen met goede argumenten is natuurlijk prima.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
het opnemen voor andere groepen dan autochtonen maakt je een landverrader?
Slechte kunst niet nee. Oproepen tot haat en iemand met de dood bedreigen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?
Het is hun vorm, ze doen dat vrij slecht, maar slechte kunst is niet verboden.
Inderdaad mag iedereen vinden wat hij wil, maar discriminatie of bedriging of smaad/laster vallen daar buiten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden. Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag vinden wat hij wil? Niet waar? Zo mag jij ook vinden van de Islam wat je vindt, om maar wat te noemen.
Dit valt buiten de noemer kunst SCH. Dit is laster tegen een persoon verpakt in een songtekst. Een siginficant verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze rappen, zoals een schilder schildert. Wat snap je daar niet aan?
Het is hun vorm, ze doen dat vrij slecht, maar slechte kunst is niet verboden.
Ik weet dat m'n commentaar niet heel duidelijk leesbaar was, maar je had op z'n minst een poging kunnen wagen. Zoals ik zeg zitten er namelijk duidelijke doodsbedreigingen in zoals 'we plannen een liquidatie op hirshi ali' en dat is toch echt strafbaar volgens de Nederlandse wet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ooit gehoordt van THC?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef dJ-Zcore het volgende:
Allochtoonse rapgroep...
Dat verklaart waarom het zo'n trieste tekst is dat nergens op slaat.
Jullie zeggen dat ze in debat moeten, dat doen ze op deze manier. Dat het niet zo uit de verf komt, is een ander punt. Het was ook niemand opgevallen als HA deze hit niet geplugged zou hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit valt buiten de noemer kunst SCH. Dit is laster tegen een persoon verpakt in een songtekst. Een siginficant verschil.
Ja en die laatste dingen zijn erg subjectief. Ik ben van mening dat HA zelf ook aanzet tot haat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Slechte kunst niet nee. Oproepen tot haat en iemand met de dood bedreigen wel.
Wie heeft het dan ook over bedreigingen? En nee, ik heb liever dat Ahali niets zegt over wat ze vindt van de Islam. Er komt niets anders uit dan beledigingen. Niet bepaald een modelkamerlid.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedreigen dus niet en blijkbaar mag Hirsi Ali niet zeggen wat ze vind van de Islam. Merk je wel weer aan de vele reacties die er altijd op volgen.
Mooi, dan kunnen we Ahali weer terugschoppen naar waar ze vandaan komt. Somalië.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inderdaad mag iedereen vinden wat hij wil, maar discriminatie of bedriging of smaad/laster vallen daar buiten.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we Ahali weer terugschoppen naar waar ze vandaan komt. Somalië.
Zolang er niets is gebeurd, beschouw ik het als onschuldige rapteksten. Die kunnen soms zwaar op de maag liggen. Dat zou je moeten weten. Het gaat nu eenmaal niet over rozegeur en maneschijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat m'n commentaar niet heel duidelijk leesbaar was, maar je had op z'n minst een poging kunnen wagen. Zoals ik zeg zitten er namelijk duidelijke doodsbedreigingen in zoals 'we plannen een liquidatie op hirshi ali' en dat is toch echt strafbaar volgens de Nederlandse wet.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef DaCybrSrfr het volgende:
En die uitkeringstrekker met z'n spraakgebrek moet eerst maar eens kanker krijgen voor hij weer es met dat soort woorden gaat gooien.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Daar doelde ik dus op.... voor het geval je het miste.quote:''Want ik weet waar je woont. Kanker hoer altijd op de loer. Met je dicht genaaide snee bij de VVD. Fuck CDA fuck VVD dit is DHC. Motherfucker met volkert van der G.''
Fuck hirsi ali Somaliquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja en die laatste dingen zijn erg subjectief.
Dat mag je best van mening zijn. Maar datgene dat ze zegt is van een totaal andere orde dan die lyrics van hierboven. Een vergelijking daartussen is ook compleet onzinnig.quote:Ik ben van mening dat HA zelf ook aanzet tot haat.
Dan nog..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:28 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
[..]
Daar doelde ik dus op.... voor het geval je het miste.
Ja, dat rookte ik dagelijksquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ooit gehoordt van THC?
SCH, je laat je te makkelijk verleiden om je ware aard te tonen. In debat doe je met elkaar en jij bent er inderdaad een voorstander van. hypocrisie is jou nooit vreemd geweest maar dit slaat echt alles. Iemand met de dood bedreigen is geen vorm van debat voeren, maar stemmingmakerij opzetten. Jij predikt altijd de coheniaanse methode: bakkie thee met de probleemgroep en onder vier ogen de problemen bespreken. Kritiek uitten via een wijze als deze wijs je alijd strikt af, totdat het in je straatje past blijkbaar....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie zeggen dat ze in debat moeten, dat doen ze op deze manier. Dat het niet zo uit de verf komt, is een ander punt. Het was ook niemand opgevallen als HA deze hit niet geplugged zou hebben.
Nee dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Ja, dat rookte ik dagelijks
Ik scheer ze ook niet allemaal over 1 kam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee dus
THC --> allochtone rapgroep die wel weet wat goede lyrics zijn...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook niet allemaal over 1 kam.
Maja... rap is sowieso niet mijn terrein.
quote:Allochtoonse rapgroep...
Dat verklaart waarom het zo'n trieste tekst is dat nergens op slaat.
Dus iedereen met een andere afkomst dan de nederlandse mag terug naar het land van herkomst als zij beledigingen uitten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we Ahali weer terugschoppen naar waar ze vandaan komt. Somalië.
Zoals je zegt JIJ beschouwt het als onschuldige rapteksten. Dat dat juridisch even anders ligt, is waar het hier om gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zolang er niets is gebeurd, beschouw ik het als onschuldige rapteksten. Die kunnen soms zwaar op de maag liggen. Dat zou je moeten weten. Het gaat nu eenmaal niet over rozegeur en maneschijn.
De Islam is ook niet alleen rozengeur en maneschijn, dus je had de 'wat zware bewoordingen'van sommige nederlanders ook wel kunnen verwachten..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zolang er niets is gebeurd, beschouw ik het als onschuldige rapteksten. Die kunnen soms zwaar op de maag liggen. Dat zou je moeten weten. Het gaat nu eenmaal niet over rozegeur en maneschijn.
Jij ziet blijkbaar niet in dat was jij als kritiek ervaart voor anderen een belediging kan zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef Elgigante het volgende:
Maar noem eens een voorbeeld van de beledigingen van Ayaan (dit keer niet verwarren met kritiek)
Er is een verschil tussen iets zeggen om reacties uit te lokken en iets menen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier geboren, dus echt ver zul je me niet kunnen trappen naar mijn land van herkomst.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus iedereen met een andere afkomst dan de nederlandse mag terug naar het land van herkomst als zij beledigingen uitten?
Je hebt me namelijk al weleens beledigd Kirmi....
Maar noem eens een voorbeeld van de beledigingen van Ayaan (dit keer niet verwarren met kritiek)
Voor jou is het geen rozengeur en maneschijn. Dat is niets nieuws. Rapteksten daarentegen zijn onbetwist geen rozengeur en maneschijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De Islam is ook niet alleen rozengeur en maneschijn, dus je had de 'wat zware bewoordingen'van sommige nederlanders ook wel kunnen verwachten..
Wie de bal kaatst...
waar ik oevr struikel is dat jij alle allochtone rapgroep slecht vind, omdat ze allochtoon zijn..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:42 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets zeggen om reacties uit te lokken en iets menen.
Dat moet je nou toch wel weten....!!
Deze songtekst verschilt nogal van andere songteksten, vind je ook niet?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb die tekst wel gelezen hoor - maar ik vraag me af sinds wanneer we songteksten ineens letterlijk nemen.
Wat is hypocriet en wat word er uitgelokt?quote:Het is gewoon hypocriet gezwam van de VVD, ze lokken het zo langzamerhand ook wel uit.
Dat zijn wederom insinuaties SCH, ik dacht dat je alleen discussieerde op basis van feiten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb die tekst wel gelezen hoor - maar ik vraag me af sinds wanneer we songteksten ineens letterlijk nemen. Het is gewoon hypocriet gezwam van de VVD, ze lokken het zo langzamerhand ook wel uit.
Ow, maar het ging om twee nationaliteiten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren, dus echt ver zul je me niet kunnen trappen naar mijn land van herkomst.
Voor de rest doe ik geen moeite om beledigingen van Ahali op te noemen. Zoals jij heel tekenend aantoont, dat het voor de een beledigingen zijn en voor de ander kritiek. Op het moment dat jij daarwerkelijk doorhebt wat kritiek is en wat het doel daarvan is, praten we verder.
Nee hoor, ik weet niet of je wel vaker naar rap luistert?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Deze songtekst verschilt nogal van andere songteksten, vind je ook niet?
De islam voortdurend in een kwaad daglicht stellen maar wel heel snel boos zijn over zogenaamde bedreigingen.quote:Wat is hypocriet en wat word er uitgelokt?
Tuurlijk joh, moslims zijn ontzettend dom en hebben geen eigen meningquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zijn wederom insinuaties SCH, ik dacht dat je alleen discussieerde op basis van feiten?
We hoeven de teksten van Frans Bauer en Gordon inderdaad niet letterlijk te nemen, maar moslims (is gebleken) zijn erg gevoelig als zij in hun ideologie gesterkt worden door mensen met aanzien (rappers in dit geval, of immams), dus het is zeer risicovol om dit soort songeksten te tolereren.
Door dit soort dingen te bagatalliseren steun je de demonisering van een persoon en we hebben al eens kunnen zien waar dat toe leidt. De meesten van ons zijn intelligent genoeg om song( en vooral rap)teksten met een korreltje zout te nemen, dat geldt niet voor iedereen.
Al zou het niet aanzetten tot haat tegen Ayaan, dan is deze groep in elk geval wel in overtreding. Je kunt dit soort teksten niet tolereren, je moet de samenleving beschermen tegen dit soort uitwassen.
Ik snap best dat ze kritiek op Ayaan hebben, net zoals ik kritiek heb op andere (maar ook Ayaan) politici, je zou ze ook een mailtje kunnen sturen of uitnodigen voor een gesprek om de gedachtegang achter het beleid of uitspraken te weten te komen.
Ze hebben inderdaad andere manieren om matschappelijke problemen aan de kaak te stellen, maar ook zij zullen zich aan regels moeten houden, Wat snap je daar nou niet aan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef SCH het volgende:
Je snapt het niet elgigante. Dit zijn geen politici. Dit zijn rappers - en het kenmerk van rappers is dat ze rappen. Wat snap je daar nou niet aan?
Ze zitten niet in de Tweede Kamer, ze bezoeken waarschijnlijk ook geen debatten in De Balie. Ze hebben een andere manier om zich te uiten, en dat is rappen. En nu ga ik het je niet weer uitleggen.
Ik beschouw de kritiek van Ayaan ook als onschuldig ( en zijn in bewoordingen lang niet zo kwetsend als dat van de rappers), maar jij denkt daar anders over. Net als Ayaan over dit soort dingen anders denkt dan jij.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ben er geen fan van. Ik heb wel eens erge shit gehoord maar deze tekst is 1 grote doodsverwensing en bedreiging richting AHA toe.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet niet of je wel vaker naar rap luistert?
De VVD heeft de Moslims nooit met de dood bedreigd. Dat wat de VVD doet en de inhoud van deze raptekst zijn 2 totaal verschillende zaken.quote:De islam voortdurend in een kwaad daglicht stellen maar wel heel snel boos zijn over zogenaamde bedreigingen.
Ik ben van gedachten veranderd. Ik heb onlangs geleerd dat de Turkse overheid bekend is met deze spelletjes en dat ze je een soort certificaat verstrekken waarop staat dat je gedwongen van je nationaliteit moest afstappen. Met dit certificaat kun je op ieder gewenst moment weer Turks burger worden en je kunt gewoon al dat gene blijven doen wat een Turk ook kan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ow, maar het ging om twee nationaliteiten.
Als je iets crimineels uithaalt, dan zouden ze je moeten laten kiezen welke ze willen behouden.
En zou jij in jouw geval de Turkse nationaliteit behouden, dan ben je alleen nog maar een Turk en kun je wel uitgezet worden.
Ik ben het wel met je eens dat dit eerder te verwachten was bij Hirshi Ali, dan bij Boris Dittrich om maar iemand te noemen en als je iemand aanspreekt een weerwoord kan verwachten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ziet blijkbaar niet in dat was jij als kritiek ervaart voor anderen een belediging kan zijn.
Ik vind trouwens dat je alles moet kunnen zeggen, ook HA, maar dat ze niet voor de gevolgen moet weglopen. Dat geldt ook voor deze groep. Het is een stevige tekst: als het niet mag dan mag het niet.
Mijn punt is alleen dat het nogal verdacht is dat de VVD dit zo naar buiten brengt met veel toeters en bellen.
Ik denk dat het risico nogal overdreven word.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad andere manieren om matschappelijke problemen aan de kaak te stellen, maar ook zij zullen zich aan regels moeten houden, Wat snap je daar nou niet aan?
Het is dus geen debat voeren zoals jij eerder stelde, het is verbaal vuur spuwen richting iemand die zich niet in dezelfde vorm kan verdedigen, met alle mogelijke consequenties van dien.
Ik denk dat je het risico wat dit (het toelaten van dit soort 'ongein') met zich meebrengt onderschat.
Kritiek heeft als doel om de persoon, groep of wat dan ook waarvoor het bedoeld is ergens op te wijzen met het oog op verbetering.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren, dus echt ver zul je me niet kunnen trappen naar mijn land van herkomst.
Voor de rest doe ik geen moeite om beledigingen van Ahali op te noemen. Zoals jij heel tekenend aantoont, dat het voor de een beledigingen zijn en voor de ander kritiek. Op het moment dat jij daarwerkelijk doorhebt wat kritiek is en wat het doel daarvan is, praten we verder.
Dus als Ahali zegt dat de profeet Mohammed (sas) een pedofiel was, dan is dat kritiek met het oog op verbetering?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kritiek heeft als doel om de persoon, groep of wat dan ook waarvoor het bedoeld is ergens op te wijzen met het oog op verbetering.
belediging is persoonlijk en heet buiten dat het op kan luchten of als vorm van provocatie gebruikt wordt, geen doel.
Ik heb door wat kritiek is en Ayaan ook, jij ziet achter elke boom een vijand en kruipt meteen in je schulp ipv dat je je trots aan de kant zet en daadwerkelijk probeert te begrijpen wat ze nu echt bedoeld.
Maar er zijn dus geen beledigingen van Ayaan te vinden? anders had je er op zijn minst een kunnen noemen.
Niets is alleen rozengeur en maneschijn (op de twee woorden na), het christendom, het boeddhisme en de islam ook niet. Dat weet je net zo goed als ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Voor jou is het geen rozengeur en maneschijn. Dat is niets nieuws. Rapteksten daarentegen zijn onbetwist geen rozengeur en maneschijn.
Nee, dan weet je blijkbaar meer dan ik. Ik ben tot op heden niets tegengekomen in de Islam dat slecht is. Ik weet niet hoe dat voor christenen of boedhisten is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Niets is alleen rozengeur en maneschijn (op de twee woorden na), het christendom, het boeddhisme en de islam ook niet. Dat weet je net zo goed als ik.
ik gaf dit voorbeeld om aan te tonen dat je een drogreden gebruikte.
Dat zeg ik niet, begrijpend lezen heb je toch ook wel gehad?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, moslims zijn ontzettend dom en hebben geen eigen mening
Zolang je andere mensen niet serieus neemt, is het lastig praten.
Dat Moslims misschien wat verder durven te kijken dan de Islam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus als Ahali zegt dat de profeet Mohammed (sas) een pedofiel was, dan is dat kritiek met het oog op verbetering?Welke verbetering had je dan in gedachten?
Ayaan heeft net als jij de nederlandse nationaliteit als ik me niet vergis, dus jouw verwensingen richting haar kun je op jezelf projecteren mbt uitzetten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten veranderd. Ik heb onlangs geleerd dat de Turkse overheid bekend is met deze spelletjes en dat ze je een soort certificaat verstrekken waarop staat dat je gedwongen van je nationaliteit moest afstappen. Met dit certificaat kun je op ieder gewenst moment weer Turks burger worden en je kunt gewoon al dat gene blijven doen wat een Turk ook kan.
Overigens gaat de topic niet over dubbele nationaliteiten maar over de somalische.
Dus als ik zeg dat jouw moeder een hoer is, wat ze niet is overigens, dan is mijn bedoeling om jou verder te laten kijken dan waar je nu naar aan het kijken bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat Moslims misschien wat verder durven te kijken dan de Islam.
Het ging om land van herkomst. Dat is voor haar dus Somalië.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ayaan heeft net als jij de nederlandse nationaliteit als ik me niet vergis, dus jouw verwensingen richting haar kun je op jezelf projecteren mbt uitzetten.
Hoe kom je daar nou bij? Misschien maar eens de LOI-cursus "islam in 16 delen volgen". En ik lees net dat ik bijna een landverrader benquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:17 schreef Elgigante het volgende:
Zelfreflectie op de islam door een islamiet schijnt namelijk een zonde te zijn.
Ze kunnen zich prima verdedigen net als jij en ik. Middels het debat wat gevoerd wordt op niveau tussen mensen die elkaar respecteren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico nogal overdreven word.
En je zegt het precies goed: moslims ervaren dat er vuur in hun richting gespuwd wordt zonder dat ze zich kunnen verdedigen. En dan krijg je dit.
Ik hoor geen beledigingen. Slechts gefundeerde kritiek die niet uniek is. Er zijn ook buitenlandse critici van de islam die hetzelfde zeggen (Huntington en co).quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wie heeft het dan ook over bedreigingen? En nee, ik heb liever dat Ahali niets zegt over wat ze vindt van de Islam. Er komt niets anders uit dan beledigingen. Niet bepaald een modelkamerlid.
Je gaat je gang maar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef Elgigante het volgende:
Jij vind het normaal als ik een songtekst met dergelijke verwensingen naar van der hoeven zou sturen omdat ik gezeik zou kunnen hebben met mijn ov?
Het verkrachten van meisjes van 9 misschien?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ben tot op heden niets tegengekomen in de Islam dat slecht is.
Nee hoor, potentiëlen als Frau Verdonk en Herr Wilders worden net zo goed aangepakt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik hoor geen beledigingen. Slechts gefundeerde kritiek die niet uniek is. Er zijn ook buitenlandse critici van de islam die hetzelfde zeggen (Huntington en co).
Ik heb zo'n gevoel dat AHA zo wordt aangepakt omdat ze afvallige is...niet omdat ze kritiek heeft want ze is niet de enige. En dan wordt het meteen weer gegooid op frustraties en besnijdenis.
Waarom kan de islam niet tegen kritiek?
Kap daar nou eens mee, trollquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het verkrachten van meisjes van 9 misschien?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Probeer je me het zwijgen op te leggen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
Kap daar nou eens mee, troll
hij heeft wel gelijk. En ze heette Aïsha.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Kap daar nou eens mee, troll
is dat nu nog van toepassing op de moslims dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:28 schreef DoctorB het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. En ze heette Aïsha.
dus.
Niet alles is bedoeld als verbetering. Ze zei ook niet dat hij pedofiel was, maar de handelingen verricht in die tijd neergezet in het tijdsbeeld van nu zou wel die benaming tot gevolg hebben. In vroeger tijden was iedereen een crimineel met de huidige maatstaven, ook de paus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus als Ahali zegt dat de profeet Mohammed (sas) een pedofiel was, dan is dat kritiek met het oog op verbetering?Welke verbetering had je dan in gedachten?
Het zou leuk zijn om gewoon over het onderwerp te praten en niet telkens in stompzinnig getroll te vervallen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Probeer je me het zwijgen op te leggen?
discussieren is okee,quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Probeer je me het zwijgen op te leggen?
aangezien ze de dader hiervan de profeet noemen en er met zijn allen achteraan lopen..... geeft dat op zijn minst te denken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
is dat nu nog van toepassing op de moslims dan?
Als er dergelijke bijbelcitaten zijn vind ik dat ook walgelijk. Maar ik ken ze niet. Ik vind alle religie weerzinwekkend, en dwepen met een potentaat uit de zesde eeuw ook.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef TimmyAsd het volgende:alsof Moslims daravan houden en Crhistenen niet..
Als ik zou beweren dat mijn moeder de heilige Maria was wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat jouw moeder een hoer is, wat ze niet is overigens, dan is mijn bedoeling om jou verder te laten kijken dan waar je nu naar aan het kijken bent
alsof dat ook maar iets zegt over de moslims van nu..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
aangezien ze de dader hiervan de profeet noemen en er met zijn allen achteraan lopen..... geeft dat op zijn minst te denken.
Ik troll niet. In tegendeel. Ik zeg ook niet dat moslims kinderverkrachters zijn en christenen niet. Ik walg alleen van een dergelijke "profeet", die veel meer (ergere) dingen op zijn geweten heeft. Als Jezus dat op z'n geweten zou hebben zou ik hem ook niet moeten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
discussieren is okee,
trollen wat jij doet niet..
Spreek voor jezelf en je soortgenoten ..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Er zijn er heel wat die het gedrag goedpraten. Niet relativeren of in het juiste tijdsbeeld plaatsen, maar goedpraten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
alsof dat ook maar iets zegt over de moslims van nu..
Het verschil is dat je volledig de islam belijdt en de islam als de ware levenswijze ziet, dan zul je er inderdaad geen slchte punten uithalen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, dan weet je blijkbaar meer dan ik. Ik ben tot op heden niets tegengekomen in de Islam dat slecht is. Ik weet niet hoe dat voor christenen of boedhisten is.
ok,quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om gewoon over het onderwerp te praten en niet telkens in stompzinnig getroll te vervallen.
Het ging er niet om om Mohammed neer te zetten als pedofiel. Even de tekst quoten waar het om ging:quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Niet alles is bedoeld als verbetering. Ze zei ook niet dat hij pedofiel was, maar de handelingen verricht in die tijd neergezet in het tijdsbeeld van nu zou wel die benaming tot gevolg hebben. In vroeger tijden was iedereen een crimineel met de huidige maatstaven, ook de paus.
ik vond het een nietszeggende vergelijking van Ayaan, dat ben ik met je eens,
quote:3.Gij zult de naam van de Here, uw God, niet ijdel gebruiken
,,Op het beledigen van zijn profeet, Mohammed, staat de doodstraf. Dat heeft de profeet zelf van God vernomen, zoals hij wel vaker boodschappen doorkreeg die hem goed van pas kwamen. Lees het maar na in de Koran: hij stal Zayneb, de vrouw van zijn leerling door te zeggen dat het de wil van Allah was. En erger nog: hij werd verliefd op Aisha, de negenjarige dochter van zijn beste vriend. Haar vader zei: 'Wacht alsjeblieft tot ze de puberteit heeft bereikt', maar Mohammed wilde zo lang niet wachten. Dus wat gebeurt er? Hij krijgt van Allah de boodschap door dat Aisha zich moet klaarmaken voor Mohammed. Dat is kennelijk de leer van Mohammed: het is geoorloofd om het kind van je beste vriend af te pakken. Mohammed is, gemeten naar onze westerse maatstaven, een perverse man. Een tiran. Hij is tegen vrije meningsuiting. Als je niet doet wat hij zegt, loopt het verkeerd met je af. Dat doet mij denken aan al die megalomane machthebbers uit het Midden-Oosten: Bin Laden, Khomeini, Saddam. Vind je het vreemd dat Saddam Hoessein er is? Mohammed is zijn voorbeeld. Mohammed is een voorbeeld voor alle moslimmannen. Vind je het vreemd dat zoveel moslimmannen gewelddadig zijn? Jij schrikt ervan als ik die dingen zeg, maar je maakt een fout die de meeste autochtone Nederlanders maken: je vergeet waar ik vandaan kom. Ik ben moslim geweest, ik weet waar ik over praat. Ik vind het verschrikkelijk dat ik, levend in een democratisch land, waar het recht op vrije meningsuiting ons grootste goed is, nog altijd te maken heb met de posthume chantage van de profeet Mohammed. In Nederland mag meneer Aboutaleb de Koran lezen en denken: die Mohammed is fantastisch. En ik mag vinden: Mohammed is als individu verachtelijk. Mohammed zegt dat een vrouw binnenshuis moet blijven, een sluier moet dragen, bepaald werk niet mag verrichten, niet hetzelfde erfrecht heeft als haar man, gestenigd moet worden als zij overspel pleegt - ik wil laten zien dat er ook een andere werkelijkheid is dan de 'waarheid' die, met behulp van Saoedisch geld, over de wereld wordt verspreid. Ik weet dat de vrouwen die zich moslim noemen mij nu nog niet zullen snappen, maar op een dag zullen ze die oogkleppen afdoen. We moeten alle socialisatiekanalen - gezin, onderwijs, media - inzetten, om ervoor te zorgen dat moslimvrouwen zelfstandig en inkomensonafhankelijk worden. Dat vergt heel veel jaren, maar op een dag zal die vrouw, net als ik destijds, beseffen: ik wil het leven van mijn moeder niet.''
Je bent ziek in je hoofd SCH...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
In een vrij land heb je het recht om welke religie dan ook te bekritiseren en te bespotten. Ik ben ook fan van "The Life of Brian".quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om gewoon over het onderwerp te praten en niet telkens in stompzinnig getroll te vervallen.
Is ook prima hoor, mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In een vrij land heb je het recht om welke religie dan ook te bekritiseren en te bespotten. Ik ben ook fan van "The Life of Brian".
Als je daar niet tegenkan hoor je niet in deze maatschappij thuis. Ik heb niks tegen moslims/joden/hindoes/christenen etc. maar ik verwacht zelfkritiek en relativeringsvermogen van een moderne gelovige.
Sinds wanneer? Pas sinds 2 jaar kun je daar openlijk over spreken zonder dat je voor nazi word uitgemaakt. En zelfs wanneer je hier over uitspreekt als politicus ben je je leven niet meer zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook prima hoor, mijn zegen heb je.
Maar het is een beetje voorspelbaar om het telkens over de hobbies van mohammed te hebben.
Als je zegt dat Jezus niet aan het kruis is gestorven, heb je ook nog steeds een groot probleem in ons land.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Pas sinds 2 jaar kun je daar openlijk over spreken zonder dat je voor nazi word uitgemaakt. En zelfs wanneer je hier over uitspreekt als politicus ben je je leven niet meer zeker.
Ik vind het wel erg ver gaan om dat soort dingen als een hobby te bestempelen en het is puur op de topictitel af, niet relevant voor de discussie.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het is een beetje voorspelbaar om het telkens over de hobbies van mohammed te hebben.
Het is wel relevant, want zijn teksten worden door veel mensen letterlijk genomen. Zijn levenstijl wordt door Bin Laden en co gekopieerd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Gelovigen zijn altijd erg gevoelig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg ver gaan om dat soort dingen als een hobby te bestempelen en het is puur op de topictitel af, niet relevant voor de discussie.
Maar zou een film als : Life of Ali geaccepteerd worden door moslims?
Er is echter NIEMAND die je met de dood gaat bedreigen, je krijgt geen kogel voor je smoel helemaal niets.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je zegt dat Jezus niet aan het kruis is gestorven, heb je ook nog steeds een groot probleem in ons land.
Mocht je al problemen hebben da zijn daarvoor ook andere oorzaken aan te wijzenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je zegt dat Jezus niet aan het kruis is gestorven, heb je ook nog steeds een groot probleem in ons land.
Maar dan moet je de vergelijking ook verder doortrekken : je zou ook *bewijzen* moeten hebben dat m'n moeder een hoer is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat jouw moeder een hoer is, wat ze niet is overigens, dan is mijn bedoeling om jou verder te laten kijken dan waar je nu naar aan het kijken bent
En welk land is datquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
In Staphorst misschien. In Nederland mag je schrijven en zeggen wat je wilt over Christenen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem jij maar eens meer dan twee man die mij daarmee lastig gaan vallen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Pas maar op. Voordat je het weet staat Donner met een geweer voor je huis.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Noem jij maar eens meer dan twee man die mij daarmee lastig gaan vallen..
Ik zal het voortouw nemen..
JEZUS STIERF NIET ALS EEN MARTELAAR AAN HET KRUIS.
Ik krijg als nachtmerries over chrisnfundi's.......![]()
Inderdaad een groot probleem SCH, leef jij wel in hetzelfde nederland als ik?
Is daar uit betrouwbare bron eigenlijk iets over bekend?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef Elgigante het volgende:
het wel of niet aanwezig zijn van een klit bij Ayaan.
Volgens mij kun je dan veel beter de Endlösung ontkennen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En weer blijkt dat je niet op de hoogte bent van de discussies.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Enorme rel is niet hetzelfde als doodsbedreigingen (die blijkbaar serieus genoeg genomen worden om H.A. klonkje rond te bewaken)quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
En weer blijkt dat je niet op de hoogte bent van de discussies.
Toen professor Den Heyer dit enkele jaren geleden aan de kaak stelde, was de kerk te klein - is er een enorme rel uit gebroken en vielen veel mensen over hem heen en heeft hij uiteindelijk zijn positie op moeten geven.
Als Elgigante het zegt niet, maar iemand uit eigen kring wel. Net als HA dus.
Je moet dingen in proporties zien SCH. Als je iets roept waar kritiek op geleverd wordt, wa uitenidelijk tot gevolg heeft dat je je functie op moet geven staat dat niet in verhouding tot het gevolg dat je je leven verliest.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen professor Den Heyer dit enkele jaren geleden aan de kaak stelde, was de kerk te klein - is er een enorme rel uit gebroken en vielen veel mensen over hem heen en heeft hij uiteindelijk zijn positie op moeten geven.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je moet dingen in proporties zien SCH. Als je iets roept waar kritiek op geleverd wordt, wa uitenidelijk tot gevolg heeft dat je je functie op moet geven staat dat niet in verhouding tot het gevolg dat je je leven verliest.
Vreemde wereld SCH waarin jij leeft..
Is meneer Den Heyer met de dood bedreigd?
gewetensvraag: BEN jij moslim?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]En dit meteen weer wegwuiven. Je lult dus gewoon - ook in de christelijke kerk kun je niet zomaar alles zeggen.
Jezus ben jij wakker geworden met een sok in je hol ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]En dit meteen weer wegwuiven. Je lult dus gewoon - ook in de christelijke kerk kun je niet zomaar alles zeggen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:17 schreef DoctorB het volgende:
gewetensvraag: BEN jij moslim?
Lekker makkelijk he om een groep zo weg te zetten. Ik kan ook wel een rijtje kenmerken voor moslimbashers zoals jij bedenken als je dat fijn vindt.quote:want dit soort oogklepperij en "ja maar bij jullie is het ook niet altijd goed dus je mag geen kritiek op ons hebben mentaliteit" is onder moslims gemeengoed.
Ik ben niet betrokken bij wat voor kerk dan ook.quote:hoewel de linkse kerk er ook wat van kan
de film Dogma niet gezien zeker toevallig ... wel?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
Je geeft dus toe dat je ook bij christenen niet alles maar kan zeggen. Eerder beweerde je van wel. Hebben we dat ook weer recht gezet. Goed zo. Je maakt vorderingen, al gaat het nog moeizaam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jezus ben jij wakker geworden met een sok in je hol ofzo?
Waaruit blijkt dan dat hij er niet mee weggekomen is? Is ie dood?
Natuurlijk krijgt hij kritiek, want ook de christelijke kerk kent helaas veel achterlijken die geloof boven alles stellen en kritiek niet dulden. Alleen het verschil is dat zij deze man niet met de dood bedreigen. Ik wuif het niet weg, maar kritiek op de eigen gelederen zorgt natuurlijk voor een reactie, alleen deze staat totaal niet in verhouding tot wat er nu aan de hand is.
Zoals altijd laat je je weer kennen door met geen goed voorbeeld te komen over het Christendom.
Bovendien heeft Meyer een andere functie in het geloof dan Ayaan tov de Islam of ben je zo kinderachtig dat ik daar nog op in moet gaan?
Nee, jij was degene die met rare stellingen kwam:quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je ook bij christenen niet alles maar kan zeggen. Eerder beweerde je van wel. Hebben we dat ook weer recht gezet. Goed zo. Je maakt vorderingen, al gaat het nog moeizaam.
Je mag bij christenen toch heel wat meer zeggen dan bij moslims, zonder te willen generaliseren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je ook bij christenen niet alles maar kan zeggen. Eerder beweerde je van wel. Hebben we dat ook weer recht gezet. Goed zo. Je maakt vorderingen, al gaat het nog moeizaam.
Het was zelfs bon ton in de jaren zestig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef nikk het volgende:
Wat natuurlijk onzin is. Je kunt in Nederland zonder enig probleem kritiek hebben op het CHristendom.
Het gaat om de eigen kring. Daar koketteert HA ook voortdurend mee.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, jij was degene die met rare stellingen kwam:
Wat natuurlijk onzin is. Je kunt in Nederland zonder enig probleem kritiek hebben op het CHristendom. Dat je intern wat minder snel kritiek kunt geven is natuurlijk iets anders. Zo kan je bijvoorbeeld Audi een kutmerk vinden maar zul je dat niet zo snel in een Audi-fanclub moeten zeggen.
Welke kritiek heb jij dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
En je kunt best kritiek op de islam hebben - ik leef nog steeds hoor
Heb je even? Doen we in een ander topic. Maar karrevrachten vol.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke kritiek heb jij dan?
Sinds wanneer beweert AHA een bewogen lid te zijn van de Islamitische gemeenschap?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de eigen kring. Daar koketteert HA ook voortdurend mee.
Bij jou heb je eerder het gevaar dat je ander doodknuffelt.quote:En je kunt best kritiek op de islam hebben - ik leef nog steeds hoor
Ik wacht met spanning af.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:43 schreef SCH het volgende:
Heb je even? Doen we in een ander topic. Maar karrevrachten vol.
Hoezo? Ik ben kritisch op alle vormen van geloof, met name monotheistische.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af.
HA is GEEN moslim meer. Ergo GEEN kritiek uit eigen kring.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de eigen kring. Daar koketteert HA ook voortdurend mee.
En je kunt best kritiek op de islam hebben - ik leef nog steeds hoor
Bij de Christelijke kerk kun je figuurlijk niet zeggen wat je wilt, bij de Islam letterlijk niet. groot verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, heeft ze het er dan nooit over dat ze in die traditie is opgegroeid? Dat gebruikt ze voortdurend.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
HA is GEEN moslim meer. Ergo GEEN kritiek uit eigen kring.
Daar gaat/ging Freek de Jonge bijvoorbeeld ook prat op. Zijn kritiek is dus ook uit eigen kringquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, heeft ze het er dan nooit over dat ze in die traditie is opgegroeid? Dat gebruikt ze voortdurend.
Ik zie jou eerder als een soort Marcel van Dam (no offence).quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben kritisch op alle vormen van geloof, met name monotheistische.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder als een soort Marcel van Dam (no offence).
Dan luister je toch lekker naar K3quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Sidekick het volgende:
Wat een ongelovelijke trieste teksten.
Misschien niet letterlijk te nemen als doodsbedreiging, maar dit gaat werkelijk nergens meer over. Ze hebben net leren schelden ofzo.
Ja, want daar gaat het om, he.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:34 schreef motown het volgende:
Toe maar, geef haar nog eens meer politieke munitie om de gehele moslimgemeenschap in Nederland aan de schandpaal te nagelen.
Stomme sukkels...
Er zijn genoeg teksten die mij niet aanspreken en waarna ik niet luister, maar ik vind deze teksten tever gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan luister je toch lekker naar K3
Ohquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
SCH, je loopt achter. Het Christendom is allang gekraakt door de spraakmakende gemeente en die voorbeelden zijn ook niet evenredig.
Maar als jij nu die e-mail van ''KANKERTURK'' enz. zou hebben gekregen naar aanleiding van je voortdurende ontkenning van een wrede massamoord op Armeniers;quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Overigens sprak Den Heyer over iets geheel anders.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Moslims het niet eens zijn met het huidige beleid reageren ze daar maar op via gangbare wegen. Bedreiging en persoonlijke intimidatie zijn in dit land niet toegestaan Punt, klaar, over! Ik vond het trouwens helemaal een giller dat je in een ander topic het gore lef tentoonspreide om dit als "kunst" af te doen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico nogal overdreven word.
En je zegt het precies goed: moslims ervaren dat er vuur in hun richting gespuwd wordt zonder dat ze zich kunnen verdedigen. En dan krijg je dit.
Ze kunnen zich niet verdedigen? Wat een onzin. De kamer zit vol met excuus-allochtonen als Lazrak, Azough, Arib en die Turkse van de PvdA. De publieke omroep is islamofiel en doet niks anders als moslims verdedigen, vooral nederland 3. Bij Nova krijg je niks anders als moslims.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef SCH het volgende:
Dan ben je ook wel een sukkel, dat is namelijk een feit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een sukkel, dat is namelijk een feit.
Pappa pastoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Ben jij autochtoon?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef dJ-Zcore het volgende:
Allochtoonsene rapgroep...
Dat verklaart waarom het zo'n trieste tekst is dat die nergens op slaat.
Diverse bronnen, ook van de romeinen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Dit heeft toch niets met de discussie van doen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:52 schreef Akkersloot het volgende:
Hoeveel moslims en islamofielen hebben geen bezwaar tegen een koranvers als 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" ? Is volgens hen "zelfverdediging".
Anti-islam zijn is zogenaamd al een ernstig vergrijp.
Die gasten (dus ook de islamofielen) kennen gewoon niet het verschil tussen strijden tegen de islam en strijden tegen de moslims.
Dat krijg je er van als je kritiek op islam ziet als racisme.
Hirsi Ali wordt weer voor de zoveelste keer met de dood bedreigd omdat ze kritiek heeft op de islam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit heeft toch niets met de discussie van doen?
Hij sprak over het bloed, dat jezus voor onze zonden aan het kruis gestorven is - niet zozeer over de authenciteit van de kruisiging idd. Maar dat er verzet tegen was, en niet zo'n beetje, dat ben je toch wel met me eens?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overigens sprak Den Heyer over iets geheel anders.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 07:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Je mag iemand niet met de dood bedreigen op een openbaar medium.
In beide gevallen is sprake vn verzet, maar je moet de dingen wel in perspectief zien SCH ipv de hele tijd te trollen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij sprak over het bloed, dat jezus voor onze zonden aan het kruis gestorven is - niet zozeer over de authenciteit van de kruisiging idd. Maar dat er verzet tegen was, en niet zo'n beetje, dat ben je toch wel met me eens?
weer zo`n reltopic.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:01 schreef tvlxd het volgende:
Ayaan Hirschi Ali heeft aangifte bij de politie gedaan. Ze zegt zich bedreigd te voelen door een allochtone rapgroep.
Is dit dan een terroristische rapgroep? Wat nu?
begint het jou ook op te vallen.. irl zal hij wel erg weinig aandacht krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:12 schreef DennisMoore het volgende:
Is dit trouwens weer zo'n 'SCH tegen de rest'-topic?
Welk gedeelte van "Je mag iemand niet met de dood bedreigen" begrijp je niet?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag je vinden.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een onschuldige raptekst.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Je mag iemand niet met de dood bedreigen" begrijp je niet?
Daar mag de rechter over oordelen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een onschuldige raptekst.
Nee gek het is alles behalve een onschuldige raptekst!! Dit is hardcore-murder. Daarom net wat ik al zei, ik wil een rapper die precies het tegenovergesteld rapt wat DHC rapt, het moet hard, schokkend en wreed zijn. "het midden-oosten wordt van ons!!!!".quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een onschuldige raptekst.
Hoe zou jij het vinden wanneer artiesten een soortgelijk nummer maken over jou?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is een onschuldige intimiderende en doodsbedreigende raptekst.
Of beter gezegd over Turken/moslims/allochtonen/whatever.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer artiesten een soortgelijk nummer maken over jou?
nee over KirmiziBeyaz als individu.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Of beter gezegd over Turken/moslims/allochtonen/whatever.
Geen idee, ik maak geen denigrerende en beledigende opmerkingen naar een groep van 1 miljard. Ik kan daar dus niets over zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer artiesten een soortgelijk nummer maken over jou?
Sue me.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Je maakt wel beledigende en denigrerende opmerkingen naar een groep van ettelijke miljoenen.
Hoe heette dat nummer van System of a Down ook al weer?
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak geen denigrerende en beledigende opmerkingen naar een groep van 1 miljard. Ik kan daar dus niets over zeggen.
Het was een onschuldige raptekst. What's next? Eminem oppakken? Alle andere rappers oppakken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
En mensen die denigrerende opmerkingen maken mogen met de dood worden bedreigd?
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het was een onschuldige raptekst. What's next? Eminem oppakken? Alle andere rappers oppakken?
In het tijdsbeeld gezien was Mohammed idd een doodnormale man met normale fantasieen en belevenissen over sex, maar Ayaan heeft het ook vergeleken met het tijdsbeeld van nu. Wat je er aan hebt weet ik niet, aangezien een vergelijking onmogelijk is, maar het geeft wel aan hoe met spot, kritiek en uitspraken wordt omgegaan door een deel van de moslimgemeenschap.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is uit de tijd dat mensen nog dachten dat de aarde plat was en dat er kleine mannetjes in spermacellen wonen.
Wanneer ze oproepen tot haat en geweld? Ochja, waarom niet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het was een onschuldige raptekst. What's next? Eminem oppakken? Alle andere rappers oppakken?
Ga nou niet m&m vergelijken met DHC, eminem = een studiogangster. hij maakt poep wat in de top40 komt, daar kan je op de streets niet mee aan komen schijten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat doe je wel, aangezien jij 99% van de christenen omschrijft als nepchristen of ex-christen omdat ze het christendom niet belijden zoals jij de Islam belijdt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak geen denigrerende en beledigende opmerkingen naar een groep van 1 miljard. Ik kan daar dus niets over zeggen.
Kirmi is een type dat geweld niet schuwt en af en toe juist aanmoedigt. Bovendien is hij een moslim die zijn leven wijdt aan de Islam en deze belijdt volgens de ware vorm, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
En mensen die denigrerende opmerkingen maken mogen met de dood worden bedreigd?
Selectieve verontwaardiging van K. noemen we dat. Zolang het niet tegen de Islam is is het 'onschuldig', maar als Ayaan een onschuldige opmerking over de Islam maakt, wat technisch gezien een juiste is (ook al een term die niet strookt met de Islam) is het ineens beledigend voor 1 miljard mensen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Goeie conclusie hoor, op basis van de mening van 1 userquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef Elgigante het volgende:
Islam en democratie gaan niet samen, dat blijkt uit de reacties van Kirmizi.
Waar roepen ze op tot geweld dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer ze oproepen tot haat en geweld? Ochja, waarom niet.
Dat jij selectief blind bent, is bekend.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef SCH het volgende:
Waar roepen ze op tot geweld dan?
Geef eens antwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat jij selectief blind bent, is bekend.
"Ik heb al lang antwoord gegeven."quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:29 schreef SCH het volgende:
Geef eens antwoord.
Hou nou es op SCH.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik trek een conclusie zoals Kirmi dat doet, dat jij hem altijd verdedigt (en wat je nog meer met hem doet weet ik niet) weten we nu wel. Kirmi is naar eigen zeggen een echte moslim en heeft de gedachtengang van een moslim zegt hij zelf. Dan kan ik zeggen dat hij denkt zoals de anderen die zich moslim noemen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Goeie conclusie hoor, op basis van de mening van 1 user![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Ga jezelf maar lekker opfokken SCH, wij nemen het midden-oosten over!!
Oproepen tot een liquiatie staat gelijk aan oproepen tot geweld, liquidatie is er namelijk een vorm van.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hou nou es op SCH.
"we snijden je in stukken"
"we weten je huis te wonen"
en last but not least:
"we zijn bezig met de liquidatie"
Goed zo, dan weet ik een beetje op wat voor niveau ik je voortaan mag in schattenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik trek een conclusie zoals Kirmi dat doet,
Jij ziet echt alles scheef god o god zeg.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]Hallo, oproepen tot geweld is heel wat anders hoor. Dan zeg je: "kom op mensen, pak die trut" - zij vertellen hier wat ze gaan doen. Is nog vrij netjes om het aan te kondigen
Het is natuurlijk onzinnig om te stellen dat hier sprake is van een serieuze doodsbedreiging. Dat maakt de rechtse kerk er lekker van zodat ze weer voor eigen parochie kunnen kweken en hun eigen masturbatieve haat jegens marokkanen kunnen opzwepen. Wie een beetje verstand heeft van taal, weet wel beter.
Oh god, je domme CDJA-mentaliteit komt weer boven. Lekker de anderen belachelijk maken want ik heb geen tekst meer. Ga zo door, ventje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
Het is inderdaad een 'SCH+KB tegen de rest'-topic..
Toch fijn dat er rel-users zijn. Anders zou POL zo stilletjes zijn.
Ze roepen dat ze zelf geweld gaan gebruiken, dus het antwoord is daar. dat jij als nicht het opneemt voor moslims die over de schreef gaan is natuurlijk deels te begrijpen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]Hallo, oproepen tot geweld is heel wat anders hoor. Dan zeg je: "kom op mensen, pak die trut" - zij vertellen hier wat ze gaan doen. Is nog vrij netjes om het aan te kondigen
Het is natuurlijk onzinnig om te stellen dat hier sprake is van een serieuze doodsbedreiging. Dat maakt de rechtse kerk er lekker van zodat ze weer voor eigen parochie kunnen kweken en hun eigen masturbatieve haat jegens marokkanen kunnen opzwepen. Wie een beetje verstand heeft van taal, weet wel beter.
Dat ik die conclusie trek voor hem en de toon waarop jij het niveau van Kirmi kenbaar maakt, geeft me helemaal gelijk in mijn beweringen over je.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed zo, dan weet ik een beetje op wat voor niveau ik je voortaan mag in schatten![]()
Paar'len voor de zwijnen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef SCH het volgende:
Oh god, je domme CDJA-mentaliteit komt weer boven. Lekker de anderen belachelijk maken want ik heb geen tekst meer. Ga zo door, ventje.
Het probleem is dat je niet geloofwaardig bent SCH. In een ding ben je wel consequent en representatief voor de extreem linkse hoek: Schoppen tegen de overheersende opvattingen, maakt niet uit wat die zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh god, je domme CDJA-mentaliteit komt weer boven. Lekker de anderen belachelijk maken want ik heb geen tekst meer. Ga zo door, ventje.
wat is daar nou zo leuk aan? Een punker an sich is niet verkeer hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef JohnDope het volgende:
Die sch is volgens mij zo`n punker. Afgelopen zaterdag hebben lekker nog wat punkers klappen gekregen, alleen omdat ze punker zijn
Ja dit heb ik ook altijd beweerd van die extreem-linkse hoek. Als wij met ze alle buitelanders naar nederland gaan halen, dan gaan die sch-mensen en hun vrienden kampementen bouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Elgigante het volgende:
Als marokkanen in nederland vereerd zouden worden zou je er waarschijnlijk juist weer op tegen zijn.
Insinueren doe je graag he?
Ze lopen minister verdonk te terroriseren en ze terroriseren nog wel meer bedrijven en ze wonen gratis terwijl wij dikke huur moeten betalen, opzouten met die gasten!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
wat is daar nou zo leuk aan? Een punker an sich is niet verkeer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |