Goed dat je je nummer hebt laten veranderenquote:Untitled schreef op dinsdag 29 juni 2004 @ 21:13 het volgende:
Ik voel me hondsberoerd, ik slaap amper meer.
Ik ben compleet opgebrand, heb geen energie meer over en kan door de pijn praktisch niks meer.
Jippie
Ik heb m'n thuis-telnummer laten veranderen, zodat ik van een paar irritante mensen af ben, die me continu blijven bellen.
Vrijdag krijg ik m'n nieuwe geheime nummer.![]()
Like me...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Verward, verliefd en moe...
Everwood?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
OT: pijn, moe, maar wel mijn favo serie weer gezien!!!!YES
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:11 schreef hellmondunited het volgende:
Alsnog geslaagd! vanavond oranje feest: Mijn dag kan niet meer stuk!
danku danku dankuquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
En veel plezier vanavond.
OT: Beetje suf van overleg hier en daar. Ga maar even lunchen.
Geweldig voor je! GEFELICITEERDquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:11 schreef hellmondunited het volgende:
Alsnog geslaagd! vanavond oranje feest: Mijn dag kan niet meer stuk!
Wat erg...quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef Mr-Mackey het volgende:
Zwaar k*t
Verleden maand m'n 12,5 jarig huwelijk gevierd en sinds gisteravond 't huis uit.....
Flinke ruzie die nogal escaleerde. Ik kreeg te horen dat ik maar op moest rotten en dat heb ik gedaan.
Duh!
Ja, dat is voor mij ook altijd het hoogtepunt van de dagquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:30 schreef Arinna het volgende:
Ik kan weer naar de wc, joepie
iig besef je het dus er is wel controlequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:25 schreef DuchessX het volgende:
Oh jee oh jee daar ga ik weer ik sla weer helemaal door naar euforie!!!![]()
Ik heb mezelf niet meer onder controle nu hoor!![]()
WOW lekker, ik ben jaloersquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef Rayyvin het volgende:
Wel aardig, nog 2 dagen werken en dan vakantie!
Hmmmquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iig besef je het dus er is wel controle
jaja
<grin> tante DE heeft gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmmm
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
*verderspringt*
Maar tis wel verdomd moeilijk onder de duim te houden *zucht*quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
<grin> tante DE heeft gelijk
Hee!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
Iedereen moet dood. Op een pijnlijke manier/.
Whehehe, zo voel ik me ook precies! Ik heb zelfs al een slachtoffer en een pijnlijke manier gevonden iets met mesjes en zout en maden...you do the mathquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
Iedereen moet dood. Op een pijnlijke manier/.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Maar tis wel verdomd moeilijk onder de duim te houden *zucht*
Remmen remmen remmen
Kus
had je mijn 2 posts die eraan vooraf gingen ook gelezen, slimpie?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook altijd het hoogtepunt van de dag... Als je weer naar de wc kan...
Klopt helemaal, bij ons op het werk zijn ze ook zo gek op voetbal, ik geef er niet zo veel om, vanavond even naar de fitness toe geweest, was lekker rustigquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
Gelukkig, de voetbalmanie is weer bijna voorbijKan ik weer veilig voor de tv gaan zitten
Mannen die niet van voetbal houden...fout bij de productiequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:07 schreef SpookySamba het volgende:
Klopt helemaal, bij ons op het werk zijn ze ook zo gek op voetbal, ik geef er niet zo veel om, vanavond even naar de fitness toe geweest, was lekker rustig![]()
Wel jammer dat ze verloren hebben![]()
![]()
idem voor mij, ondanks dat ik ben geslaagd. nee het komt niet door de nederlaag van oranje. was het maar zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:11 schreef hardsilence het volgende:
Neerslachtig.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef DarkElf het volgende:
* DE gaat lekker slapen
Je bent een vrouw, woont in Rotterdam, en bent opgewonden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:47 schreef jerney het volgende:
Wakker en opgewonden
Dat is niet goed!quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
Dood!
*LEL!!*quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, woont in Rotterdam, en bent opgewonden.
Waar woon je?
Verdraaid niet, morgen maar even langs het mortuarium denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is niet goed!
Okay sorryquote:Op donderdag 1 juli 2004 02:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*LEL!!*
Bij m'n manquote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, woont in Rotterdam, en bent opgewonden.
Waar woon je?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Bij m'n man
Ik voel me zo opgewekt johquote:Op donderdag 1 juli 2004 02:54 schreef jerney het volgende:
[..]I know
quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:57 schreef jerney het volgende:
Ik heb netkippies
op
Yaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 1 juli 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
Ik was de hele dag vreselijk zenuwachtig maar nu baal ik.
Komt door het voetbal.quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaaaaaaay...
Oh...
Ach joh, ga door! Ga doooooor met je leeeeevenquote:Op donderdag 1 juli 2004 03:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Komt door het voetbal.
Een letter, een letterquote:Op donderdag 1 juli 2004 03:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Lul begint ermee
En nu voel ik me Kindred_Spirits.quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:20 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik voel me De-oneven-2
Ja, doe maar!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Castor het volgende:
Kunnen we vandaag niet gewoon overslaan en doorgaan naar vrijdag?
Ik stel voor om de vrijdag dan ook maar meteen over te slaan en linea recta door te razen naar zaterdag. Of een compromis: vrijdagavond.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Castor het volgende:
Kunnen we vandaag niet gewoon overslaan en doorgaan naar vrijdag?
mannen die niet van voetbal houden...geen fout bij de productiequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef Untitled het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden...fout bij de productie![]()
-OT-
Klinkt bijna psychotisch...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
zit weer eens te trillen,
snap het niet echt meer
pardon? does gewoon niet zo posten aan de hand van 1 opmerking?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:03 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Klinkt bijna psychotisch...
Dank je Hannekequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden...geen fout bij de productie
OT:
koppijn![]()
zoals gewoonlijk
Nee DE ik ben geen superdokter, maar ik weer wel dat ik meer van zijn posts heb gelezen en dat hij net zoals mij een probleem heeft. Hij heeft de stap naar een oplossing al genomen en dat is niet altijd even gemakkelijk. Ik ben nog niet zo ver, ik sta mezelf nog teveel in de weg.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pardon? does gewoon niet zo posten aan de hand van 1 opmerking?
ben je een superdokter ofzo dat je dat zo bedenkt?
*koppijn weg wilt nemen*quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
OT:
koppijn![]()
zoals gewoonlijk
Omdat je tenen te groot zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:12 schreef QyRoZ het volgende:
En waarom zitten er gaten in _al_ mijn sokken?.
Mijn tenen worden gedemoniseerd!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:13 schreef Castor het volgende:
[..]
Omdat je tenen te groot zijn?
??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:30 schreef Jumparound het volgende:
Goed
Niets aan de hand babe!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
??
OT: Koud... In Gouda was er een strak blauwe lucht vanmorgen, dus ik heel enthousiast in een mouwloos shirtje op weg gegaan, maar hier in Den Haag vriest het....
Okquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Niets aan de hand babe!
Dat wordt naar het zuidelijke halfrond frenkiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef Frenkie het volgende:
Het is 2 juli en ik heb maar in 1 ding zin....
Skieeen
Ja daar heb ik ook over zitten denken...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:57 schreef Jumparound het volgende:
Dat wordt naar het zuidelijke halfrond frenkie
En pijn aan mijn oorpiercingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:07 schreef DuchessX het volgende:
had je nou een pleister erop gedaan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En pijn aan mijn oorpiercingHeb erop gelegen vannacht
![]()
Nee want ik was te bang dat de pleister zou gaan schuiven in mijn slaap en dat dan de plaktroep in de piercing terecht zou komen. Bovendien moet de piercing kunnen ademen om te herstellen (heb even de handleiding erbij gepaktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had je nou een pleister erop gedaan?
Oeh, leuke en lieve kaartjes krijgen is leukquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef hellmondunited het volgende:
Hmm ik ben toch wel heel erg vrolijk nunet een lief kaartje binnen gekregen en zit nu een dagje amsterdam te plannen
![]()
Liefquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:49 schreef DuchessX het volgende:
Heb net onze hond naar de trimsalon gebracht en het is nu raar stil en leeg ik huis.
Ik zal blij zijn wanneer ik haar weer kan ophalen!
Wat snap je dan niet? Wat is zo moeilijk aan het leven? Tis zo makkelijk. Je wordt geboren, je krijgt ouders en broers/zussen, je komt vrienden tegen, en hopelijk een vriendin ( als je homo bent een vriend dusquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:04 schreef Xilantof het volgende:
moe, en raar...
snap sommige dingen niet... weet niet wie het wel snapt maar goed..
raar
leven is niet moeilijk, maar om het een beetje leuk te houden is niet altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet? Wat is zo moeilijk aan het leven? Tis zo makkelijk. Je wordt geboren, je krijgt ouders en broers/zussen, je komt vrienden tegen, en hopelijk een vriendin ( als je homo bent een vriend dus) die vriendin die wilt wat van je, en dat moet je waarmaken, uiteindelijk krijg je samen kinderen. Als je 70 bent wordt je samen gerimpeld en oud...en gaat een als eerste dood.
What is zo moeilijk aan het leven
Leef je eigen leven, klinkt makkelijk. Maar doe het, en je zult zien het helpt. Weet waar je moet zijn en wie kunt vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leven is niet moeilijk, maar om het een beetje leuk te houden is niet altijd makkelijk.
misschein word ik wat makkelijk opgeslokt in de "rest"
wat is niet snap zijn dingen die gebeuren om mij heen, hoe ik er op moet reageren. etc.
maar dit wordt Slowchat, dus hierl aat ik het bij..
morgen is het vast weeer beter, mijn gevoel is wisselvallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |