Gelukkig leeft hij nog, anders waren de gevolgen niet te overzienquote:Raketten, afgevuurd door Palestijnse militanten, hebben de Israëlische minister-president Ariel Sharon gemist. De raketten sloegen ongeveer 200 meter van Sharon in toen hij vanmiddag de stad Sdérot (in het zuiden van Israël) bezocht, zo meldt een Israëlische overheidsfunctionaris.
Subheader
Israëlische veiligheidsagenten inspecteren het
terrein waar een van de raketten insloeg
"De raketten zijn ongeveer 150 à 200 meter van de plaats waar de premier, de minister van Defensie, Shaoul Mofaz, en enkele lokale personaliteiten waren samengekomen ingeslagen", aldus de functionaris.
Sharon was naar Sdérot gekomen naar aanleiding van de dood maandag van twee Israëliërs, onder wie een kind van drie jaar. Zij werden gedood door een raket die vanuit de Gazastrook werd afgevuurd door militanten van Hamas.
quote:Van: doravanc@wanadoo.nl
Aan: forum@fok.nl
Onderwerp: Een week
Hey nikky en andere zeer geachte forum@fok.nl-participanten,
Mijn week is nu zo'n beetje voorbij, zou ik unbanned kunnen worden? Bij voorbaat dank.
En hoe zit het met mijn proeftijd? Gewoon een maand of is het anders?
Met vriendelijke groet,
Dora van Crizadak.
quote:Moslims die meer willen weten over het christelijke geloof, de bijbel en Jezus, adviseren wij:
* een bijbel aan te schaffen (bijbels zijn er in bijna alle talen), check
* in eigen omgeving contact te zoeken met christenen die Jezus liefhebben en de bijbel als uitgangspunt nemen, check
* tot God te bidden en Hem te vragen of Hij u/jou leiden wil bij het onderzoeken van de boodschap van het evangelie. hmmm...
Was deze kloon niet gebanned na het gezeur met die Ringo?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef PavelNedvedt het volgende:
Niet verstandig, want zo kan iemand me makkelijk voor nog een week naaien (oh oh, wat zou dat me veel verdriet brengen), maar toch wilde ik jullie het joyeuze nieuws brengen dat ik er weer aan kom.
[..].
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Bidden is voor fundementalisten.
Zouden ze veel groter zijn dan na het liquideren van die ene maffe invaliede palestijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Raketten missen Ariel Sharon
[..]
Gelukkig leeft hij nog, anders waren de gevolgen niet te overzien
Stelletje blinde vinkenquote:Peijs past HSL-schermen aan om vogelsterfte
DEN HAAG - Minister Peijs (Verkeer) laat strepen aanbrengen op geluidsschermen die langs het traject van de A16/HSL-zuid staan en nog worden geplaatst. Dat heeft de bewindsvrouw dinsdag laten weten in een brief aan de Tweede Kamer. Peijs neemt de maatregel om te voorkomen dat nog meer vogels zich te pletter vliegen tegen de schermen. De kosten bedragen tussen de 11 en 18 miljoen euro.
De vijftien tot twintig kilometer glazen geluidsschermen worden sinds november geplaatst tussen de Belgische grens en de Moerdijkbrug. De laatste maanden overleden zeker honderden en mogelijk duizenden vogels door een botsing met het scherm. Dat leidde tot actie van onder meer de West-Brabantse vogelwerkgroep en de SP.
Heb 's wat respect voor andersdenkenden. Alles wat jou niet zint in fundamentalisme hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Bidden is voor fundementalisten. Tenzij je er een wilt worden uiteraard.
Ik las een andere Sharon, ik dacht hoe the fuck kan die nou gemist wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Raketten missen Ariel Sharon
Hoe?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan nog, we moeten wel ontopic blijven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou deze Sharon is ook een uitdaging hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik las een andere Sharon, ik dacht hoe the fuck kan die nou gemist worden
Das waar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou deze Sharon is ook een uitdaging hoor.
Bier.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Door het toch over moslims te hebben.
Zeg nou maar gewoon dat je het overquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef PavelNedvedt het volgende:
iemand
Identiteitscrisis....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent geen M.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wertheims Echte.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zo ziet hij er toch wel uit als een lieve oude opa, die zo met de "Werters Original"-reclame kan meedoen?
Ja, want dan was die andere man, Netanyahu premier geworden. Ik vrees dat dan de palestijnen een groter probleem zouden hebben. Sharon is beter levend dan dood.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zouden ze veel groter zijn dan na het liquideren van die ene maffe invaliede palestijn?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef Tuana het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet hij er toch wel uit als een lieve oude opa, die zo met de "Werters Original"-reclame kan meedoen?
Shit, je was eerder.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
Zometeen Rob Oudkerk op NL1
quote:Hoi, ik dood palestijnen voor de lol.
Zijn boeken zijn ook al niet te duur: http://www.amazon.com/exe(...)700?v=glance&s=booksquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wertheims Echte.
Wie weet wordt dat zijn nieuwe carriere? Zeg maar net als Reagan's carriere, maar dan het omgekeerde: eerst politiek leider en daarna filmsterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Saddam Houssein kan zo in de film Dennis the Menace meedoen.
Ik krijg nare fantasieen bij die man.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
Zometeen Rob Oudkerk op NL1
Het is wel een beetje een huillie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
"Naar de hoeren gaan is niet verwerpelijk, 30.000 Amsterdammers per dag doen het. Doe niet zo hypocriet"
Rob
Dat liegen is inderdaad fout, naar de hoeren gaan niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een huillie.
"Nou, dan vinden ZE wel weer wat anders"![]()
![]()
Hij heeft toch zelf gelogen.
Lijkt Clinton wel, met z'n Kenneth-Starr-fobie.
Gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo
hoeft op zich niet levensbedreigend te zijn, maar tochquote:180 tt-TV1 180 di 29 jun 21:12:25
milieu/wetenschap
MINDER RIJST DOOR OPWARMING AARDE
Een gemiddelde temperatuurstijging met
1 graad Celsius heeft gezorgd voor een
vermindering met 10% van de opbrengst
van rijst. Dat blijkt uit een 12 jaar
durende studie op de Filipijnen.
De studie bevestigt eerdere studies dat
in de VS de maïs- en sojaoogsten afge-
nomen zijn door de hogere temperatuur.
De hogere concentratie in de lucht van
CO2, dat planten gebruiken voor hun
stofwisseling, doet de invloed van de
hogere temperatuur niet teniet. Dat
blijkt niet te kloppen. Planten moeten
vooral 's nachts bij hogere temperatu-
ren meer energie besteden om zich in
stand te houden en houden dan minder
energie over om te groeien.
Wel wanneer een bepaalde tippelzone nogal omstreden is (Theemsweg)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat liegen is inderdaad fout, naar de hoeren gaan niet.
Mja, dat klopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wel wanneer een bepaalde tippelzone nogal omstreden is (Theemsweg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |