abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 15:03:37 #101
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20384089
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef sjun het volgende:

[..]

We komen elkaar vast nog wel eerder tegen. Gewoon blijven doorgaan Harry
hm, ik vraag me af of hier een uurloon voor valt door te berekenen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:03:23 #102
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20395224
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 15:03 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

hm, ik vraag me af of hier een uurloon voor valt door te berekenen
Je krijgt hier en gratis training in de zelfbeheersing. Als je wat tussen de regeltjes doorleest schouw je vanzelf wat handigheidjes vanuit de argumentatietheorie die weer bruikbaar zijn om discussies te verhelderen of te beslechten.

Deze persoonlijke vorming om niet is levenslang bruikbaar.
Mijn beloning is een zichtbaar resultaat in de loop van de conversaties.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:10:54 #103
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20395346
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:03 schreef sjun het volgende:

[..]

Je krijgt hier en gratis training in de zelfbeheersing. Als je wat tussen de regeltjes doorleest schouw je vanzelf wat handigheidjes vanuit de argumentatietheorie die weer bruikbaar zijn om discussies te verhelderen of te beslechten.

Deze persoonlijke vorming om niet is levenslang bruikbaar.
Mijn beloning is een zichtbaar resultaat in de loop van de conversaties.
Misschien moesten we je maar een Oosterse identiteit geven. Ik denk dat het helpt..
  zondag 4 juli 2004 @ 22:37:06 #104
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20416040
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Misschien moesten we je maar een Oosterse identiteit geven. Ik denk dat het helpt..

Link me maar aan Byzantium.

[ Bericht 9% gewijzigd door sjun op 04-07-2004 22:45:58 ]
  maandag 5 juli 2004 @ 12:07:37 #105
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20425426
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:37 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

Link me maar aan Byzantium.

[afbeelding] [afbeelding]
typisch cda he? Altijd in hokjes denken

Maarre, dat is toch zo'n beetje in de middeleeuwen? Wil je daar echt aan gelinkt worden?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 01:31:22 #106
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20431545
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

typisch cda he? Altijd in hokjes denken

Maarre, dat is toch zo\\\\\\\'n beetje in de middeleeuwen? Wil je daar echt aan gelinkt worden?

Neem eens een voorbeeld aan het Byzantijnse perspectief en de bloei van deze cultuur. Plaats vervolgens de entiteit wethouder Hekking eens in het Byzantijnse perspectief en je begrijpt waar ik op doelde.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:19:26 #107
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20438643
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 01:31 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]
Neem eens een voorbeeld aan het Byzantijnse perspectief en de bloei van deze cultuur. Plaats vervolgens de entiteit wethouder Hekking eens in het Byzantijnse perspectief en je begrijpt waar ik op doelde.
[afbeelding]
sorry, niet mijn trip... Ik weet niet zoveel van het Byzantijnse perspectief en ik kan alleen maar glimlachen om wethouder Hekking eigenlijk. Memien Holboog of Carla en Frank van Putten zijn m.i net zo interessant

Evengoed denk ik dat je doelt op een Coheniaanse structuur met een hoog \'ook gij, Brutus\' gehalte..
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:23:26 #108
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20440336

Litho Paleis voor Volksvlijt, Amsterdam. Door Willem Hekking Jr.(1825-1904)

Wethouder Hekking was een type dat bij uitstek past in het Byzantijnse perspectief. Dit perspectief werd in de schilderkunst gebruikt. Opvallend was een omkering van wat je nu horizonschilderen zou kunnen noemen. De balnagrijkste persoon werd vergroot en alles dat op afstand van deze persoon stond werd in perspectief richting dit centrum geschilderd. Het typetje Hekkiing zorgde er altijd voor zich met zijn neus haast in de camara te dringen opdat hij beeldvullend in beeld kwam. Verder vibnd ik zijn achternaam prachtig te linken aan Willem Hekking junior en senior, bekend om hun lithografiën o.a. van prachtige amsterdamse gebouwen.

Een landschapschildering van Joseph Antonio Hekking (1830-1903)

Verder is de naam Hekking te koppelen aande New Yorkse kunstenaar Joseph Hekking een schilder van landschappen, zeetaferelen en figuren, geboren in Nederland in 1830, verhuisd naar Amerika waar hij in 1903 overleed

Burgermeester v.d. Vaart en Wethouder Hekking tijdens de opening van station Juinen.

Als ik hier dus aangeef aan de Byzantijnen te willen worden gelinkt praat ik voor mijn digitale entiteit sjun. Byzantium met haar schitterende kunst en cultuur en het Byzantijnse perspectief past bij hem. Nu Turkije op de nominatie staat tot de EU toe te treden worden haar Byzantijnse wortels wat mji betreft actueel.

Wethouder Hekking en burgermeester van der Vaart bij de op instigatie van Wethouder Hekking gesloten koffieshop \\\"Canabusiness\\\"

Brutus link ik vooral aan het west-romeinse rijk dat al veel eerder ter ziele ging dan het oost-romeinse rijk met haar hoofdstad Constantinopel, het latere Byzantium en dat nog later als Ankara bekend werd. Wie weet wat er nog voor mooie rol voor deze werelstad in de wereldgeschiedenis zal zijn weggelegd...

De Byzantijnen zetten in tegenstelling tot Job Cohen zèlf de toon in de tempels die ze bezochten.

Cohen en zijn huidige PvdA-kliek in Amsterdam zijn daarbij vergeleken slechts een voetnoot in de geschiedenis. Laten we het wel in perspectief blijven zien.
pi_20441333
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef sjun het volgende:
Brutus link ik vooral aan het west-romeinse rijk dat al veel eerder ter ziele ging dan het oost-romeinse rijk met haar hoofdstad Constantinopel, het latere Byzantium en dat nog later als Ankara bekend werd. Wie weet wat er nog voor mooie rol voor deze werelstad in de wereldgeschiedenis zal zijn weggelegd...

(De overige nonsens laat ik maar voor wat het is.)
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:54:49 #110
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20442552
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:03 schreef pyl het volgende:

[..]

(De overige nonsens laat ik maar voor wat het is.)
Wat culturele verrijking kon naar mijn idee in POL geen kwaad.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:58:01 #111
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20442636
...de entiteit Sjun

Je bakt ze weer mooi, entiteit. Van het paleis van volksvlijt (=nu de nederlandsche bank toch?) naar het Byzantijns rijk en de bijbehorende iconen naar een Juinens station en een Amerikaanse schilder.. ik had het niet kunnen bedenken. Petje af..

Zorg je wel voor genoeg frisse lucht en zonlicht?
pi_20442763
Culturele verrijking?

Ik loop even die ene alinea na:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef sjun het volgende:
Brutus link ik vooral aan het west-romeinse rijk
Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeinse rijk.
quote:
dat al veel eerder ter ziele ging dan het oost-romeinse rijk met haar hoofdstad
het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\"zijn\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\"haar\\\\\\\"
quote:
Constantinopel, het latere Byzantium
Neen. Net omgekeerd, dus eerst Byzantium, dan Constantinopel
quote:
en dat nog later als Ankara bekend werd.
Neen. Istanbul en niet Ankara.

Nou ja, een en ander zegt wel iets over de waarde die aan je posts kunnen worden gehecht.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:06:05 #113
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20442857
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef pyl het volgende:
Culturele verrijking?

[..]

Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeinse rijk.
[..]

het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\\\\\\\\\"zijn\\\\\\\\\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\\\\\\\\\"haar\\\\\\\\\\\\\\\"
[..]

[..]

Nou ja, een en ander zegt wel iets over de waarde die aan je posts kunnen worden gehecht.
gelukkig had ik het over een hoog \'ook, gij brutus\' gehalte, dat zegt niets over de tijd

Kijk hier eens naar, misschien worden we er alledrie wijzer van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Byzantijns_Rijk
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:51:02 #114
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20446878
quote:
Culturele verrijking?

[..]

je hebt volkomen gelijk
quote:
het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\\\\\\\\\"zijn\\\\\\\\\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\\\\\\\\\"haar\\\\\\\\\\\\\\\"
Die was niet bedacht, ik steek er wat van op.
quote:
klopt als een zwerende vinger
quote:
Alweer goed. Hulde
quote:
Inderdaad. Kijk maar eens hier.

Het is goed dat er wat mensen scherp zijn. Een soortgelijk verhaal had Kirmizi aan Bela al eens verteld in een andere draad.

Het is goed als wordt tegengegaan dat al teveel belang aan de mening van ene sjun zou worden gehecht.

Speciaal voor oprecht geïnteresseerden wil ik de zaken wèl even wat nader verwoorden. Zoek echter gewoon na wat sjun en anderen beweren en geloof mensen niet op hujn blauwe ogen of volzinnen. Alleen dan blijven we hier scherp.

Een vooraanloop:
83-82 Burgeroorlog: Sulla wordt dictator van het romeinse rijk.
73-71 Spartacus komt in opstand.
49-44 Burgeroorlog: Ceasar wordt dictator.
44 Ceasar wordt vermoord. (rondom dit tijdstip kan Brutus worden gelinkt).

31 v. Chr. - 14 n. Chr. Octavianus (Augustus) is de eerste Keizer van het rijk.
64 Grote brand van Rome onder keizer Nero.
79 De Vesuvius barst uit; Pompeii en andere steden worden bedolven onder een dikke laag as
212 Alle vrije inwoners van het Romeinse Rijk krijgen het burgerrecht
271Aurelianus bouwt stadsmuren om Rome.
300 De Boog van Constantijn wordt gebouwd. Kerkenbouwprogramma\'s in Rome, Jeruzalem en Constantinopel.
303-305 Grote christenvervolging.
313 Godsdienstvrijheid wordt hersteld.

324-337 Constantijn wordt alleenheerser van het Rijk. Je kunt stellen dat hier het Byzantijnse rijk in aanvang begon.
395 romeinse rijk in een oost en een west-romeins rijk verdeeld.
402 Het keizerlijk hof wordt verplaatst naar Ravenna.
410 Visigoten onder leiding van Alarik halen Rome leeg.
455 Rome wordt geplunderd door vandalen.
476 De laatste West-Romeinse keizer wordt afgezet.
476-540 Barbarenvorsten in Ravenna.
537-560 De Hagia Sophia in Constantinopel wordt herbouwd.
527-565 Justinius de Grote heerser
533 Noord Afrika herroverd
536 Rome herroverd
586 Lombardijnse invasie in Italië

610-628 Ooorlog met Perzië

624 Carthagena valt ten prooi aan de Visigothen
626 Avars veroveren Constantinopel
636 Kalief Umar grijpt Palestina
640 Syrië verloren
642 Egypte verloren
674-677 Kalief Mu Awiya verovert Constantinopel
698 Carthago valt

717 Constantinopel veroverd door kalief Suleiman Umar II
751 Ravenna in lombardijnse handen
823 Kreta verloren
830 Sicilië verloren aan Aglabids
839 Vikingen arriveren in Constantinopel
878 Syracuse verloren aan Aglabids
886 Venetië onafhankelijk

961 Kreta heroverd.
965 Cyprus herbouwd
969 Antiochië herbouwd
971 Bulgarije aangevallen door John I

1018 Bulgarije geannexeerd door Basil II
1054 schisma tussen oostelijke en westelijke kerken
1071 Oorlog van Manzikert
1096-1099 eerste kruistocht
1099 Jeruzalem ingenomen door de kruisvaarders
1147-1149 tweede kruistocht

1155-1227 Ghenghis Khan

1180 onafhankelijkheid van Servië
1187 Saladdin verovert jeruzalem
1189-1192 derde kruistocht
1202-1204 vierde kruistocht
1204 Constantinopel valt

1260 Kublai Khan leidt het mongoolse rijk
1286 Moslims bezetten Antiochië
1289 Moslims bezetten Tripoli
1291 Moslims bezetten Acre

1292 Marco Polo keert terug naar Venetië

1331 Nicea verloren
1337 Nicomedia verloren
1347-1351 Bubonische plaag
1354 Gallipoli verloren
1361 Adrianopolis verloren
1389 oorlog van kosovo

1453 Constantinopel ingenomen door Mehmet II (begin ottomaanse rijk)
1456 Ottomanen nemen Athene in

De byzantijnse beschaving zou ongeveer begonnen kunnen zijn in het jaar 324 toen Constantijn heerser werd. Constantijn splitste het Diocletsche regeringsmodel en het romeinse rijk in twee te regeren lichasmen. Hji heerste over het hele rjik maar verplaatste zijn hoofdstad naar Byzantium. Constantijn gaf veel tijd en geld om de stad tot hoofdstad voor de toekomst te maken. Byzantium werd herbenoemd tot Constantinopel en heette ook wel Nieuw Rome.

De geschiedenis van het byzantijnse rijk kan in drie delen worden gesplitst. Een aanloopperiode, een guoden periode en een periode van verval. In de vroege periode nam het rijk een duidelijke eigen identiteit aan van ± 395 toen Arcadius het oostromeinse rijk vanuit Constantinopel begonm te regeren. In die periode werden de muren rondom Cnstantinopel gebouwd, groeide de bedreiging van de barbaren uit het westen en kwam er een religieus debat op nadat het christendom de dominante religie was geworden en de islam was geboren.

De gouden perido begon ± in 641 en werd gemarkeerd door massieve grensveranderingen, constante oorlog met arabieren en wat minde rmet bulgaren. Verder was er een duidelijke afsplitsing tussen de rooms katholieke kerk en de oosters orthodoxe kerk. Tegelijkertijd vonden er vernieuwingen in de kunst plaats.

De laatste periode begon rond 1025 en eindigde met de val van Constantinopel in 1453. In deze periode werd Constantinopel verloren en weer teruggewonnen, waren er constant burgeroorlogen en versplinterde het byzantijnse rijk stukje bij beetje.

Voor wie wat bronnen wil:
Byzantium - the lost empire - envy of the world - For ever and ever. Discovery Channel documantaire van 104 minuten op DVD uitgebracht door Valkiezer publishing in 1997 en gepresenteerd door John Romer. Een aanrader.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:15:47 #115
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20448491
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:58 schreef Harry_Sack het volgende:
...de entiteit Sjun
Een digitaal karakter is zo afgesplitst. Eén karakter biedt onvoldoende ruimte voor het totaal van mijn persoonlijkheid. Sjun is er één gedigitaliseerd fragment van.

Je bakt ze weer mooi, entiteit. Van het paleis van volksvlijt (=nu de nederlandsche bank toch?) naar het Byzantijns rijk en de bijbehorende iconen naar een Juinens station en een Amerikaanse schilder.. ik had het niet kunnen bedenken. Petje af..
[/quote]
Ik ben geïnspireerd geraakt door Ryan3 maar zo goed als hij trivialiteiten weet te verbinden tot een uitstekend geschreven verhaal zal in mijn geval voorlopig nog wel een droom blijven.

Zo houd ik dan wat te wensen over...
quote:
Zorg je wel voor genoeg frisse lucht en zonlicht?
Vriendelijk dank voor je zorg om mijn welzijn. Het raam staat hier open, zo nu en dan loop ik even naar buiten voor de noodzakelijke belichting en beweging. Tussendoor loop ik ook voor de koffie want op deze werkplek is de bediende wegbezuinigd. Toch sneu voor degene die deze onvervulde betrekking had kunnen vervullen zodat hij of zij niet afhankelijk was geworden van de lokale sociale dienst.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:53:14 #116
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20450906
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:15 schreef sjun het volgende:

[..]
Kijk, zo wordt het natuurlijk nooit wat. De digitale Sjun is maar een afspiegeling en een beperking tot de leuke woorden van de papieren vandale...

Ryan is inderdaad een interessant figuur op Fok, ik ben dan ook blij dat hij aan onze kant staat. Ik zie hem echter meer als een aanvulling dan als een voorbeeld, maar ja, dat plezier gun ik je wel

Is de bediende wegbezuinigd joh.. ? Rot voor je, dat kun je misschien direct bij Balkenende aankaarten, dat schijnt hij leuk te vinden. Ik mag je graag, maar ik zou dit niet pikken..
Aan de andere kant, die hypotheek moet ergens van betaald worden natuurlijk..
pi_20451129
quote:

Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeins rijk.
[..]
Uiteraard. Het is misschien zelfs terechter Brutus met het Oost-Romeinse Rijk te associeren; hoewel het later een synoniem werd voor despotie, werd in Byzantium aanvankelijk nog een republikeinse facade gebruikt - Brutus de tirannendoder stamt af van de Licinius Brutus die bij Tacitus vermeld staat.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:23:42 #118
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20451738
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Kijk, zo wordt het natuurlijk nooit wat. De digitale Sjun is maar een afspiegeling en een beperking tot de leuke woorden van de papieren vandale...
Het wordt tijd dat zijn digitale neven en nichten zich wat meer roeren. Als ik Sjun een te brede persoonlijkheid geef snapt niemand hem meer en kan hij niet meer geplaatst worden.
quote:
Ryan is inderdaad een interessant figuur op Fok, ik ben dan ook blij dat hij aan onze kant staat.
Ryan3, je wordt hier voor links versleten.
Een reden waarom sjun wat rechts van het politieke midden gepositioneerd staat. Wat evenwicht kan geen kwaad.
quote:
Ik zie hem echter meer als een aanvulling dan als een voorbeeld, maar ja, dat plezier gun ik je wel
De man schrijft prachtige verhalen al verliest hij zich wel eens in trivialiteiten. Niettemin hulde voor zijn inspanningen ter vermaak van zichzelf en de massa. Dit weegt ruim op tegen de sporadische ergernissen van al te gemakkelijke toeschrijvingen.
quote:
Is de bediende wegbezuinigd joh.. ? Rot voor je, dat kun je misschien direct bij Balkenende aankaarten, dat schijnt hij leuk te vinden. Ik mag je graag, maar ik zou dit niet pikken..
Aan de andere kant, die hypotheek moet ergens van betaald worden natuurlijk..
Zo'n reactie is menselijk, al te menselijk... en zo voorspelbaar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:34:45 #119
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20452075
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef sjun het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat zijn digitale neven en nichten zich wat meer roeren. Als ik Sjun een te brede persoonlijkheid geef snapt niemand hem meer en kan hij niet meer geplaatst worden.
[..]
Als niemand hem zou snappen, ben je dan niet een beetje te slim voor Fok?
quote:
Ryan3, je wordt hier voor links versleten.
Een reden waarom sjun wat rechts van het politieke midden gepositioneerd staat. Wat evenwicht kan geen kwaad.
[..]
Nou dat heeft hij een beetje onverhuld toegegeven in een ander draadje. Ik ben ook best bereid om toe te geven dat 'links' altijd kritisch is en daarom niet altijd eens met de rest. Dat is dan ook meer een populariteitskwestie die vroeg of laat wel te overbruggen valt.
quote:
De man schrijft prachtige verhalen al verliest hij zich wel eens in trivialiteiten. Niettemin hulde voor zijn inspanningen ter vermaak van zichzelf en de massa. Dit weegt ruim op tegen de sporadische ergernissen van al te gemakkelijke toeschrijvingen.
[..]
Dat kun je beter tegen hem zeggen dacht ik zo.
quote:
Zo'n reactie is menselijk, al te menselijk... en zo voorspelbaar
Laten we het zo stellen, het is niet een last die ik wil dragen, maar niets menselijks is mij vreemd hoor
Succes d'r mee..

[/quote]
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:04:41 #120
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_20452907
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef sjun het volgende:

[..]

[..]
Hoppe?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:57:03 #121
97680 ruijmgaart
ik heb verders geen commentaar
pi_20480319
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Als niemand hem zou snappen, ben je dan niet een beetje te slim voor Fok?
Ik snap die goser ook wel. Hij ken dus nog wel effe mee.
  donderdag 8 juli 2004 @ 02:11:16 #122
92803 Bela
homo ludens
pi_20481191
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:57 schreef ruijmgaart het volgende:

[..]

Ik snap die goser ook wel. Hij ken dus nog wel effe mee.
Niemand is onmisbaar. Gaat Sjun wat nuttigs met zijn tijd doen dan komt er wel weer een ander die het gat van zijn afwezigheid vult.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:35:16 #123
97680 ruijmgaart
pi_21017020
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef Bela het volgende:

[..]

Niemand is onmisbaar. Gaat Sjun wat nuttigs met zijn tijd doen dan komt er wel weer een ander die het gat van zijn afwezigheid vult.
Folges mij heb die gosert weinug genoeg te doen. Ik lees nog steets veel van hem hiero. Het sou wel handig weze assie es een woordenboek voor me maakte. Dan ken ik er ook weer wat niews bijlere.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 00:06:18 #124
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21022784
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef ruijmgaart het volgende:

[..]

Folges mij heb die gosert weinug genoeg te doen. Ik lees nog steets veel van hem hiero. Het sou wel handig weze assie es een woordenboek voor me maakte. Dan ken ik er ook weer wat niews bijlere.
Ik ben vrij lui Als je wat vragen hebt over door mij gebruikte woorden of zinnen kun je ze gewoon stellen. Het kan wel even duren voordat ik reageer.

Hier staat alvast een woordenboek voor je dat door anderen is gemaakt.
Even met je rechtermuisknop op het blauwe woord 'hier' in de vorige zin klikken
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 00:07:44 #125
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21022810
quote:

[..]

Je zegt het...
pi_21318750
quote:

[..]

Inderdaad
salva cum reverentia
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:19:20 #127
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21318781
wat moet het PvdA nou met de SP.. Jan ziet ze vliegen.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 2 september 2004 @ 04:00:24 #128
97680 ruijmgaart
pi_21699589
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet het PvdA nou met de SP.. Jan ziet ze vliegen.
As de PvdA verhale voor het lokke van de mense nodig hep dan kenne se wel bij die kale jan teregt
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:26:08 #129
97680 ruijmgaart
pi_22608447
Het is hiero wel stil gebleve seg?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:31:27 #130
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22610057
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:26 schreef ruijmgaart het volgende:
Het is hiero wel stil gebleve seg?
Dat komt ook omdat ik nog geen vragen van je gehad heb

[ Bericht 0% gewijzigd door sjun op 13-10-2004 23:38:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')