hm, ik vraag me af of hier een uurloon voor valt door te berekenenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef sjun het volgende:
[..]
We komen elkaar vast nog wel eerder tegen. Gewoon blijven doorgaan Harry
Je krijgt hier en gratis training in de zelfbeheersing. Als je wat tussen de regeltjes doorleest schouw je vanzelf wat handigheidjes vanuit de argumentatietheorie die weer bruikbaar zijn om discussies te verhelderen of te beslechten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, ik vraag me af of hier een uurloon voor valt door te berekenen
Misschien moesten we je maar een Oosterse identiteit geven. Ik denk dat het helpt..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:03 schreef sjun het volgende:
[..]
Je krijgt hier en gratis training in de zelfbeheersing. Als je wat tussen de regeltjes doorleest schouw je vanzelf wat handigheidjes vanuit de argumentatietheorie die weer bruikbaar zijn om discussies te verhelderen of te beslechten.
Deze persoonlijke vorming om niet is levenslang bruikbaar.
Mijn beloning is een zichtbaar resultaat in de loop van de conversaties.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien moesten we je maar een Oosterse identiteit geven. Ik denk dat het helpt..
typisch cda he? Altijd in hokjes denkenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:37 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link me maar aan Byzantium.
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
typisch cda he? Altijd in hokjes denken![]()
Maarre, dat is toch zo\\\\\\\'n beetje in de middeleeuwen? Wil je daar echt aan gelinkt worden?
sorry, niet mijn trip... Ik weet niet zoveel van het Byzantijnse perspectief en ik kan alleen maar glimlachen om wethouder Hekking eigenlijk. Memien Holboog of Carla en Frank van Putten zijn m.i net zo interessantquote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:31 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neem eens een voorbeeld aan het Byzantijnse perspectief en de bloei van deze cultuur. Plaats vervolgens de entiteit wethouder Hekking eens in het Byzantijnse perspectief en je begrijpt waar ik op doelde.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef sjun het volgende:
Brutus link ik vooral aan het west-romeinse rijk dat al veel eerder ter ziele ging dan het oost-romeinse rijk met haar hoofdstad Constantinopel, het latere Byzantium en dat nog later als Ankara bekend werd. Wie weet wat er nog voor mooie rol voor deze werelstad in de wereldgeschiedenis zal zijn weggelegd...
Wat culturele verrijking kon naar mijn idee in POL geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(De overige nonsens laat ik maar voor wat het is.)
Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeinse rijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef sjun het volgende:
Brutus link ik vooral aan het west-romeinse rijk
het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\"zijn\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\"haar\\\\\\\"quote:dat al veel eerder ter ziele ging dan het oost-romeinse rijk met haar hoofdstad
Neen. Net omgekeerd, dus eerst Byzantium, dan Constantinopelquote:Constantinopel, het latere Byzantium
Neen. Istanbul en niet Ankara.quote:en dat nog later als Ankara bekend werd.
gelukkig had ik het over een hoog \'ook, gij brutus\' gehalte, dat zegt niets over de tijdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef pyl het volgende:
Culturele verrijking?
Ik loop even die ene alinea na:
[..]
Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeinse rijk.
[..]
het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\\\\\\\\\"zijn\\\\\\\\\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\\\\\\\\\"haar\\\\\\\\\\\\\\\"
[..]
Neen. Net omgekeerd, dus eerst Byzantium, dan Constantinopel
[..]
Neen. Istanbul en niet Ankara.
Nou ja, een en ander zegt wel iets over de waarde die aan je posts kunnen worden gehecht.![]()
je hebt volkomen gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef pyl het volgende:
Culturele verrijking?
Ik loop even die ene alinea na:
[..]
Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeinse rijk.
Die was niet bedacht, ik steek er wat van op.quote:het rijk is onzijdig, dus \\\\\\\\\\\\\\\"zijn\\\\\\\\\\\\\\\" hoofdstad ipv \\\\\\\\\\\\\\\"haar\\\\\\\\\\\\\\\"
klopt als een zwerende vingerquote:Neen. Net omgekeerd, dus eerst Byzantium, dan Constantinopel
Alweer goed. Huldequote:Neen. Istanbul en niet Ankara.
Inderdaad. Kijk maar eens hier.quote:Nou ja, een en ander zegt wel iets over de waarde die aan je posts kunnen worden gehecht.![]()
Een digitaal karakter is zo afgesplitst. Eén karakter biedt onvoldoende ruimte voor het totaal van mijn persoonlijkheid. Sjun is er één gedigitaliseerd fragment van.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:58 schreef Harry_Sack het volgende:
...de entiteit Sjun![]()
Vriendelijk dank voor je zorg om mijn welzijn. Het raam staat hier open, zo nu en dan loop ik even naar buiten voor de noodzakelijke belichting en beweging. Tussendoor loop ik ook voor de koffie want op deze werkplek is de bediende wegbezuinigd. Toch sneu voor degene die deze onvervulde betrekking had kunnen vervullen zodat hij of zij niet afhankelijk was geworden van de lokale sociale dienst.quote:Zorg je wel voor genoeg frisse lucht en zonlicht?
Kijk, zo wordt het natuurlijk nooit wat. De digitale Sjun is maar een afspiegeling en een beperking tot de leuke woorden van de papieren vandale...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is misschien zelfs terechter Brutus met het Oost-Romeinse Rijk te associeren; hoewel het later een synoniem werd voor despotie, werd in Byzantium aanvankelijk nog een republikeinse facade gebruikt - Brutus de tirannendoder stamt af van de Licinius Brutus die bij Tacitus vermeld staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef pyl het volgende:
Brutus was al enkele eeuwen dood voordat er überhaupt sprake kon zijn van een west en oost-romeins rijk.
[..]
Het wordt tijd dat zijn digitale neven en nichten zich wat meer roeren. Als ik Sjun een te brede persoonlijkheid geef snapt niemand hem meer en kan hij niet meer geplaatst worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kijk, zo wordt het natuurlijk nooit wat. De digitale Sjun is maar een afspiegeling en een beperking tot de leuke woorden van de papieren vandale...
Ryan3, je wordt hier voor links versleten.quote:Ryan is inderdaad een interessant figuur op Fok, ik ben dan ook blij dat hij aan onze kant staat.
De man schrijft prachtige verhalen al verliest hij zich wel eens in trivialiteiten. Niettemin hulde voor zijn inspanningen ter vermaak van zichzelf en de massa. Dit weegt ruim op tegen de sporadische ergernissen van al te gemakkelijke toeschrijvingen.quote:Ik zie hem echter meer als een aanvulling dan als een voorbeeld, maar ja, dat plezier gun ik je wel
quote:Is de bediende wegbezuinigd joh.. ? Rot voor je, dat kun je misschien direct bij Balkenende aankaarten, dat schijnt hij leuk te vinden. Ik mag je graag, maar ik zou dit niet pikken..
Aan de andere kant, die hypotheek moet ergens van betaald worden natuurlijk..
Als niemand hem zou snappen, ben je dan niet een beetje te slim voor Fok?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zijn digitale neven en nichten zich wat meer roeren. Als ik Sjun een te brede persoonlijkheid geef snapt niemand hem meer en kan hij niet meer geplaatst worden.
[..]
Nou dat heeft hij een beetje onverhuld toegegeven in een ander draadje. Ik ben ook best bereid om toe te geven dat 'links' altijd kritisch is en daarom niet altijd eens met de rest. Dat is dan ook meer een populariteitskwestie die vroeg of laat wel te overbruggen valt.quote:Ryan3, je wordt hier voor links versleten.
Een reden waarom sjun wat rechts van het politieke midden gepositioneerd staat. Wat evenwicht kan geen kwaad.
[..]
Dat kun je beter tegen hem zeggen dacht ik zo.quote:De man schrijft prachtige verhalen al verliest hij zich wel eens in trivialiteiten. Niettemin hulde voor zijn inspanningen ter vermaak van zichzelf en de massa. Dit weegt ruim op tegen de sporadische ergernissen van al te gemakkelijke toeschrijvingen.
[..]
Laten we het zo stellen, het is niet een last die ik wil dragen, maar niets menselijks is mij vreemd hoorquote:Zo'n reactie is menselijk, al te menselijk... en zo voorspelbaar
Hoppe?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zijn digitale neven en nichten zich wat meer roeren. Als ik Sjun een te brede persoonlijkheid geef snapt niemand hem meer en kan hij niet meer geplaatst worden.
[..]
Ik snap die goser ook wel. Hij ken dus nog wel effe mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als niemand hem zou snappen, ben je dan niet een beetje te slim voor Fok?
Niemand is onmisbaar. Gaat Sjun wat nuttigs met zijn tijd doen dan komt er wel weer een ander die het gat van zijn afwezigheid vult.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:57 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Ik snap die goser ook wel. Hij ken dus nog wel effe mee.
Folges mij heb die gosert weinug genoeg te doen. Ik lees nog steets veel van hem hiero. Het sou wel handig weze assie es een woordenboek voor me maakte. Dan ken ik er ook weer wat niews bijlere.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef Bela het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar. Gaat Sjun wat nuttigs met zijn tijd doen dan komt er wel weer een ander die het gat van zijn afwezigheid vult.
Ik ben vrij luiquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Folges mij heb die gosert weinug genoeg te doen. Ik lees nog steets veel van hem hiero. Het sou wel handig weze assie es een woordenboek voor me maakte. Dan ken ik er ook weer wat niews bijlere.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef Bela het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar. Gaat Sjun wat nuttigs met zijn tijd doen dan komt er wel weer een ander die het gat van zijn afwezigheid vult.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef Bela het volgende:
[..]
As de PvdA verhale voor het lokke van de mense nodig hep dan kenne se wel bij die kale jan teregtquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet het PvdA nou met de SP.. Jan ziet ze vliegen.
Dat komt ook omdat ik nog geen vragen van je gehad hebquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:26 schreef ruijmgaart het volgende:
Het is hiero wel stil gebleve seg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |