Hey, dat mag niet. Ze moet eerst nog een buikfoto plaatsen !!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel is aan het bevallen![]()
![]()
denk ik
Door al dat gez##k over die buikfoto is ze maar gaan bevallenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, dat mag niet. Ze moet eerst nog een buikfoto plaatsen !!
Nou, lekker is dat dan . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Door al dat gez##k over die buikfoto is ze maar gaan bevallen
Ik weet niet hoe je dat doetquote:Op zondag 27 juni 2004 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
Linkje naar het vorige deel: Zwangerschap en geboorte # 70
En dan worden wij mannen als vergeetachtig bestempeld
copy/paste de URLquote:Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat doet![]()
Zou hetquote:Op maandag 28 juni 2004 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel en LadyS:![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar, rustig aan hequote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef dutchie het volgende:
Heb niet alles bijgelezen. Ben even hier afwezig geweest. Had het mannetje als waakhond praktisch bovenop me zittenen het ging ook even iets minder. Nu alles weer bijna oke hoor.
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:39 schreef Martineke het volgende:
EW en Digger where are jullie?
He, je moet ergens beginnenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:07 schreef Rottdog het volgende:
Heeft zelfs al welgeteld1 cm ontsluiting
om je rot te lachen toch
![]()
Morgenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Arme Pluis...Wanneer moet je weer op controle?
Je moet eerst zorgen dat de foto op het net staat. Daarna de url hier neerzetten met img tags eromheen. Dus: [img]www.urlvandefoto.nl[/img]quote:Op maandag 28 juni 2004 16:41 schreef Gomorrah het volgende:
Dames,
hoe krijg ik een foto hier op het forum?? Heb namelijk een heeeeeeelle mooie echo van onze kruimel... die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden![]()
Vaag zegquote:Op maandag 28 juni 2004 18:52 schreef LadyS het volgende:
Vorige keer was BabyS "voldoende ingedaald" zoals de vk het noemde. Ik hoefde niet te gaan liggen als de vliezen zouden breken... Nu dus wel
Ach, ik zie het wel woesndag
wij hebben die kaart altijd mee naar huisquote:Op maandag 28 juni 2004 18:54 schreef pluisje het volgende:
[..]
Vaag zeg![]()
Heb jij ook je zwangerschapskaart mee naar huis? Ik nl wel, en daarop kan je aan de code's zien hoe ver ie elke keer ingedaald is.
Jawel hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 19:07 schreef Belana het volgende:
geen beebies nog?? tssss
OK dan . . .quote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef phluphy het volgende:
Dat komt omdat jij niet meeperstThunderchild
![]()
Waarom moet je dat net weer voor de mijne neerzetten ??quote:Op maandag 28 juni 2004 19:56 schreef Luchtbel het volgende:
Weinig baby![]()
Ik was gister aan het fokken, stootte m'n hoofd tegen de tafel toen ik m'n veter wou strikken, dik bloeden, hoofdpijn, hele dag in bed gelegen
![]()
ben net opgestaan
![]()
Ennuh mijn baby komt over een maand ofzo hoor![]()
Die weet niet aan welke kant de uitgang zit joh, en hij/zij probeert gewoon watquote:Op maandag 28 juni 2004 19:38 schreef LadyS het volgende:
bibi?
bibi
bb-bi
bb-bi
bibi
bbbi
Dat is de volgorde van BabyS.. die weet dus gewoon niet wat ie wil
ben jij niet in de war met Syrena?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:05 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, gaat er nou onderhand iets moois bloeien tussen jou en Luchtbel, ThunderChild, of blijft het bij dagelijks flirten? Luchtbel mag ook antwoorden!
hij is gewoon heen en weer aan het bouncen op mijn schaambeenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:05 schreef pluisje het volgende:
[..]
Die weet niet aan welke kant de uitgang zit joh, en hij/zij probeert gewoon wat
Neen.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:09 schreef LadyS het volgende:
ben jij niet in de war met Syrena?
Mooi. Buikfoto dan maarquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
M'n hoofdpijn is wel een beetje over, maar twas wel ff een beetje lullig al zeg ik het zelf.
O, maar met Luchtbel deel ik wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 20:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
ben jij niet in de war met Syrena?
Nee, hoor, niets dat jij niet begrijpt! Misschien heb je gemist dat ThunderChild iets meer dan gemiddeld belangstellend is? En dat noem ik flirten!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena en Sugar hebben jullie een soort van humor die ik niet begrijp? Of heb ik wat gemist?
Ik heb wel rare humor ja (van Sugar weet ik het nietquote:Op maandag 28 juni 2004 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena en Sugar hebben jullie een soort van humor die ik niet begrijp? Of heb ik wat gemist?
Piglet bedankt maar denk dat het verder wel meevalt hoor! Lekker he zo'n hangdag!
Martineke! Ik zal aan je denken morgen!
Oke waarschijnlijk toch humor die ik niet snap en ik mis dingen schijnbaarquote:Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nee, hoor, niets dat jij niet begrijpt! Misschien heb je gemist dat ThunderChild iets meer dan gemiddeld belangstellend is? En dat noem ik flirten!Geinig toch?
Gelukkig maar! Dacht ik wel al hoor, maar je weet het soms niet... Ik kreeg al visioenen van een arme Luchtbel die moest persen terwijl ze een lichte hersenschudding hadquote:Op maandag 28 juni 2004 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Piglet bedankt maar denk dat het verder wel meevalt hoor! Lekker he zo'n hangdag!
Pluisje had er al 1, dus dat schiet op . . .quote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel en LadyS Krijgen een gele kaart wegens te laat melden![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel en LadyS Krijgen een gele kaart wegens te laat melden![]()
Ik had dat ook even gemist en ik ben er toch dagelijksquote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke waarschijnlijk toch humor die ik niet snap en ik mis dingen schijnbaar![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 28 juni 2004 20:49 schreef LadyS het volgende:
piglet, krampjes zijn weg hoor, en ik denk dat ik er gewoon te veel mee bezig was en daardoor echt alles voeldeNu eerst maar de echo van woensdag afwachten
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef Sugar het volgende:
Fluf, met mij niet zo... Eerlijk gezegd. Maak me zorgen en zit k*t in mijn vel.
Lief dat je het vraagt!!!!!
Dankje miss_dquote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn dat je vader aanwezig kon zijn Piglet
Niet doen hè, zorgen maken. Heeft helemaal geen zin! Al kan ik je wel een klein beetje begrijpen. Bij mij ligt mini ook nog steeds niet goed. Hij heeft heel kort met zijn hoofdje naar beneden gelegen, maar ligt nu al weer een paar dagen overdwars met een voetje richting 'uitgang'. Daarbij schopt hij ook nogal met dat beentje, dus het wordt er qua gevoel allemaal niet prettiger op.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef Sugar het volgende:
Fluf, met mij niet zo... Eerlijk gezegd. Maak me zorgen en zit k*t in mijn vel.
Lief dat je het vraagt!!!!!
Martineke:!!!!!
1 dezer dagen, oké? Staan nog een boel op de camera.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Léonfoto's?
Oei, dat lijkt me echt heel naarquote:Op maandag 28 juni 2004 21:53 schreef dutchie het volgende:
Piglet, kwam door de borstontsteking. Staat in "hoe is het nu met de (nieuwe) moeders?"
Voorspel hier het geslacht!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:30 schreef piglet het volgende:
Pluisje, om de een of andere vage reden zit bij mij de datum 1 juli in m'n hoofd als ik aan jou denkZegt niks waarschijnlijk, maar zou wel grappig zijn als je die dag echt gaat bevallen
![]()
Maar hopelijk heb ik de voorspellende gave van een grasspriet en ga je gewoon vannacht beginnen of zo. Sterkte maar weer...
I rest my case, pigletquote:maandag 1 maart 2004 @ 10:31 schreef piglet het volgende:
Mijn gokjes (ik ben hier echt heel slecht in, dus dit wordt lollig )
21 april 2004: Tan <-- jongen
21 juni 2004: dutchie <-- meisje
26 juni 2004: poemojn <-- jongen
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef Merisse het volgende:
[..]
Voorspel hier het geslacht!
[..]
I rest my case, piglet![]()
![]()
veel sterkte! Binnenkort houden jullie je kindje vast!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:20 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Rottdog net in het ziekenhuis afgezet, ze heeft vlak voor we weggingen waarschijnlijk haar slijmprop verloren. Morgen horen we pas wat de gyn van plan is, maar we hebben nu allebei zoiets van 'get on with it!'
Morgenmiddag meer![]()
JA helemaal super, ben volledig in de wolken enzo... Zelfs het hartje zien kloppenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:49 schreef pluisje het volgende:
8 weken 5 dagen....toen had ik ook mijn eerste echo!
En toen was het ook al helemaal zo'n ieniemienie kindje met alles erop en eraan
Heel mooi!
Huh? Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:32 schreef Loena-tik- het volgende:WOEPIE LOENA HEEFT VANDAAG HAAR LAATSTE WERKDAG
Ik ook bijna!!! nog maar 35 jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:32 schreef Loena-tik- het volgende:WOEPIE LOENA HEEFT VANDAAG HAAR LAATSTE WERKDAG
Mooi hoor! Helemaal echt hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:44 schreef Gomorrah het volgende:
tis een beetje een wazige foto (sorry nog geen digitale camera, dus moest het met mijn telefoon doen..)
Onze kleine... 8 weken en 5 dagen..
[afbeelding]
Ja helemaal!! Het begint nu toch langzaamaan door te dringen dat het allemaal echt isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mooi hoor! Helemaal echt hè?![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat?
* Loena-tik- moet nog 3 weken! :'(
![]()
We zijn op 2 februari uitgerekend, dus dat zal wel de 14e worden.. ;o) Echte liefdesbaby..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Goeiemorgen!
Wat een leuke echo! En zo vroeg al! Super!
Hoeraquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:32 schreef Loena-tik- het volgende:WOEPIE LOENA HEEFT VANDAAG HAAR LAATSTE WERKDAG
Jemig pluismeis, gaat het nu toch echt gebeuren?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:34 schreef pluisje het volgende:
Ik heb net even mijn kaart bekeken...
En bij indalen staat er nu C/stje
C is het hoofdje, heb ik al ontcijferd, stje kan weinig anders dan stuitje zijn denk ik.
En afgaande op waar ze zat te graaien...denk ik dat Humpie al met zijn koppie richting mijn stuitje gaat
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:12 schreef Anitra het volgende:
dikke buik heeft ook zijn voordelen, glazenwasser kwam van de trap af na dat hij de boevnverdieping gedaan had en ik vroeg hem of hij de benedenboel voor 1 keer wou doen. Voor ik het weet was hij al bezig
Gisteren had ik trouwens een hele andere ervaring in een volle tram! Er was nog net een plaatsje vrij dus ik ging zitten. Toen kwam er een oude mevrouw naast me staan. Ik stond als enig op om haar te laten zitten. En daar stond ik dan, 8 maanden zwanger, en denk maar niet dat er iemand voor mij opstondquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:12 schreef Anitra het volgende:
dikke buik heeft ook zijn voordelen, glazenwasser kwam van de trap af na dat hij de boevnverdieping gedaan had en ik vroeg hem of hij de benedenboel voor 1 keer wou doen. Voor ik het weet was hij al bezig
Ja maar, dit was juist in Amsterdam! Valt me aleen wel op dat de mensen die normaal gesproken redelijk aso zijn (taxichauffeurs e.d.) nu juist wel weer heel galant zijn hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef phileine het volgende:
Vind sowieso dat er hier in Amsterdam enorm goed wordt opgestaan voor mensen die dat nodig hebben. En als je het niet doet dan roept de controleur door de hele tram heen of die asociaal even op kan staan voor die vent met die stok. Daar leer je het ook wel van.
Dat is wat ik eigenlijk ook bedoelde: ik stond als enige op voor die bejaarde vrouw. En het is heus niet zo dat ik niet meer kon staan. Maar toch verbaas ik me over het feit dat niemand zo beleefd is om die bejaarde mevrouw een stoel aan te bieden en mij uiteindelijk ook niet...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het erger dat ik vorige week een bejaarde vrouw de trein uit heb geholpen met karretje en al terwijl er 10 mensen stonden te kijken. Ik snap dat sowieso al niet, dat niemand helpt, het zou je eigen oma zijn zegen als je dan ziet dat iemand die zwanger is wel helpt, dan neem je het toch ff over
Och armequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef snoopy het volgende:
Ga ik een keer proberen Phileine!
He Luchtbel, we kunnen een clubje oprichten hoor! Ik heb net ook keihard m'n hoofd gestoten tegen een stalen balk tijdens het opstaan. KLABAM deed 't. De tranen biggelden over mijn wangen en wonder boven wonder bloed het niet eens. Terwijl ik minstens dacht dat ik een schedelbasisfractuur had opgelopen.![]()
Bij de Mac heb je toch ook salades enzow?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:20 schreef Luchtbel het volgende:
Och armeik wil wel clubje oprichten, mits we dan 1 keer per maand bij elkaar komen om te eten bij de Mac, het lijkt wel of al m'n vriendinnen aan de lijn zijn..... net nu ik zwanger ben
![]()
niet twijfelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:26 schreef Luchtbel het volgende:
Oh hou op over bv. Dan ga ik weer twijvelen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:38 schreef LadyS het volgende:
gaan we de babies inwijden in de Mac-cultuur
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:38 schreef LadyS het volgende:
Wij ook, met opaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:25 schreef LadyS het volgende:
morgen ga ik wel bij deMac
eten, dan moet ik weer naar Almere voor de bv-info (onder voetal
)
ja.. kan heus welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nemen we een blender mee en gooien we gewoon frietjes en frietsaus en big mac's en kipnuggets en milkshakes bij elkaar, voor een lekker babyhapje?![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]mijn ziekenhuis is het dichtste bij de Mac
Direct na m'n bevallingquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja.. kan heus wel![]()
[..]meeting
Ajakkesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nemen we een blender mee en gooien we gewoon frietjes en frietsaus en big mac's en kipnuggets en milkshakes bij elkaar, voor een lekker babyhapje?![]()
ja ikke ook wel dan na mijn bevallingquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Direct na m'n bevallingdat heb ik dan wel verdiend
![]()
is goedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen auto, dus je zult toch naar mij moeten komen
Visioenen heeft van puffende LadyS op de vluchtheuvelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
is goedmaar dan moet de auto niet raar gaan doen
zoals de afgelopen 2 dagen
De mijne is al flink vaak ingewijd!! Kan hij jullie baby's laten zien wat de mac allemaal inhoudtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:38 schreef LadyS het volgende:
jaaahh.. gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
De mijne is al flink vaak ingewijd!! Kan hij jullie baby's laten zien wat de mac allemaal inhoudt![]()
en dan nog 2 weken erbij optellenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:56 schreef pluisje het volgende:
Ja, en dan zou ie zelfs nog 1 dag te vroeg zijn
Ik denk overigens dat ie op zijn vader gaat lijken: alles op het allerlaatste moment doen
(dat wordt dan zaterdag, 23.59)
Hoezo dat ??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil niet 5 juli bevallen hoor, ik wil graag in de nacht van 13 op 14 juli!
ik heb nog een bonnetje voor een gratis ijsjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
U heeft een gratis kleine frisdrank gewonnen
Een vriendin van mij die ik als kraamhulp wil is tot en met de 13de met vakantie, het makkelijkste is het dus als ze de 14de s morgens direct bij mij kan beginnen. Maar ach als het niet uitkomt maakt het ook niet uit. Zou wel erg toevallig zijn hiehie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo dat ??
Ik nog voor een kleine frisdrankquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb nog een bonnetje voor een gratis ijsje
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Speciaal voor mijn meissie:
Loena komt zo thuis van haar laatste werkdag voor haar zwangerschapsverlof!
Mag ze lekker een aantal weken met de beentjes omhoog voor het zware werk gaat beginnen. Ze ziet er erg naar uit (verlof) en soms komt het wel erg dichtbij (bevalling).
Dus moppie: Lekker genieten de komende weken!!!![]()
![]()
En voor alle andere zwangeren/aanhangers:
Ook succes(en plezier vooral, naderhand)
heb ik dit echt geschreven? ..... *proest*
Helaas toch welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[Stomme-vraagmodus] Ik lees net een bevallingsverhaal van iemand bij wie de ontsluiting van negen naar vier centimeter terugliep. Kan dat echt??
Luf joequote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Speciaal voor mijn meissie:
Loena komt zo thuis van haar laatste werkdag voor haar zwangerschapsverlof!
Mag ze lekker een aantal weken met de beentjes omhoog voor het zware werk gaat beginnen. Ze ziet er erg naar uit (verlof) en soms komt het wel erg dichtbij (bevalling).
Dus moppie: Lekker genieten de komende weken!!!![]()
![]()
En voor alle andere zwangeren/aanhangers:
Ook succes(en plezier vooral, naderhand)
heb ik dit echt geschreven? ..... *proest*
Ik ga twee weken op vakantie dus daarna is ie er wel tochquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:33 schreef pluisje het volgende:
Loena, lekker genieten!
Enne, als je je na je vakantie verveelt, kom je gewoon bij mij op kraambezoek
(ik mag toch hopen dat Humpie er dan wel eens is)
Dus tochquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:52 schreef Loena-tik- het volgende:
Klinkt idd ook erg raar, maar kan echt, de vrouw blijft dan om wat voor reden dan ook( wanverhouding bekken-kind oid) op een bepaald aantal cm steken, door de druk van het kind op de baarmoedermond krijg je in die regionen stuwing waardoor de baarmoedermond wat opzwelt en foetsie gaan je verworven centimeters(van 9 naar vier is trouwens wel veel hoor, maar de basis van het verhaal klopt wel)
Komt niet zo vaak voor hoor, gelukkig...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus toch
Moet je toch niet aan denken
Het is een dwars kindquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik ga twee weken op vakantie dus daarna is ie er wel tochTrouwens kun je niet ff voor zaterdag bevallen anders mis ik dat weer
![]()
*checkt agenda*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:32 schreef pluisje het volgende:
Maar ik ga mijn best doen, als ik iedereen zijn agenda naast elkaar leg, schijnt vrijdag goed uit te komen, dus wie weet
Dat hoef je sowieso niet, de kraamverzorgster doet lekker alles!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:57 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen hoeft niet bang te zijn dat ze verhongert of wegstoft in de kraamtijd![]()
Ach, als dat kind echt zo dwars is als dat pluisje zegt, komt het waarschijnlijk toch niet vrijdagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:43 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige waar het de vrijdag niet goed uitkomt . . .![]()
Mag ik als trouwe lurkster van dit topic de eerste zijn die jou en Rottdog van harte feliciteert???quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:41 schreef Berkery het volgende:
Mag ik als trotse papa even voorstellen:Zoë
![]()
[afbeelding]![]()
Ze is geboren op 29 juni om 23:47 en woog precies 4000 gram.
Later meer, moet slaap inhalen![]()
Ik heb je teruggemailtquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:02 schreef AnnieB het volgende:
Spindizzy, de foto's heb ik gemaild.
Nicequote:Op woensdag 30 juni 2004 02:41 schreef Berkery het volgende:
Mag ik als trotse papa even voorstellen:Zoë
![]()
* miss_dynastie ook niet, ook al is het veeeel te vroeg om aan een kraamtijd te denken. Bij ons gaat het koken zo'n beetje om en om en de rest van het huishouden bij voorkeur ook, al zal ik niet zo gauw de stofzuiger pakken en hij niet zo gauw het strijkijzer, maar dat heeft gewoon met persoonlijke voorkeuren te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:57 schreef Sjeen het volgende:
Ik hoor het al, ik ben een ontzettend verwend vriendinnetjeMijn vriendjelief kookt 5 van de 7 dagen en lekker
Ik ben wel degene die normaal de boodschappen doet, want dat vind hij niet leuk. Maar zellfs dat kan hij
Enne badkamer schoonmaken, stofzuigen, dweilen. Zolang ik me maar met de was, het ontbijt, de lunch en de boodschappen bezig hou dus.
Sjeen hoeft niet bang te zijn dat ze verhongert of wegstoft in de kraamtijd![]()
thanksquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, wat een prachtig kindje, wat zal jij opgelucht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |