Ennnn tot zover mijn voorspellingskunsten.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:17 schreef beefcake het volgende:
Pluisje krijgt een jongetje...
Ik trouwens ook (stiekum weet ik dat al)
Ik heb dus alleen de mensen genoteerd bij wie ik een gevoel heb... ben niemand vergeten, hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 22:57 schreef LadyS het volgende:
wat een leuk topic![]()
En het lijkt me vooral leuk om het straks met het daadwerkelijke resultaat te vergelijken
![]()
Dutchie: jongen
Little_angel: jongen
Sugar: meisje
Anitra: jongen
Loena-tik: meisje
Knorretje: meisje
Ben benieuwd
De meeste mensen in onze omgeving roepen dat het een jongen wordquote:Op zondag 29 februari 2004 23:08 schreef Martineke het volgende:
26 juni 2004: Rottdog en Berkery <-- jongen
kijken of ik beetje goed kan gokken
Killer-Mom is erg strijdbaarquote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
geen concurrentie in mijn hius
en wat als je van beide geslachten in huis rond hebt lopen/zwemmen/knagen?quote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
je bent of een jongens moeder, of voor meiden.
Juist wel, dan weet je dat je de andere kant op moet gokken!quote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef phileine het volgende:
maar ik zit er meestal volledig naast, dus aan mij heb je niks
Ik krijg een nichtje! Met blonde staartjes! Dat moet wel, want haar werknaam is Noëlle (omdat ze met de Kerst gemaakt is) en ik het alleen maar over ze/zij heb en omdat het gewoon een nichtje wordt.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:08 schreef Martineke het volgende:
17 september 2004: piglet <--- jongen Meisje!!!!
kijken of ik beetje goed kan gokken
Grappig dat je dat zegt. Ik ben ook een jongens moeder. Heb dus een zoon, alle dieren zijn hier allemaal mannetjes. En iemand heeft ooit voorspelt dat we nog een jongen krijgen. Moet natuurlijk afwachten of dat zo is.quote:Op maandag 1 maart 2004 03:16 schreef Killer_Mom het volgende:
je bent of een jongens moeder, of voor meiden.
voor dat je kinderen hebt ;
je krijgt wat bij je past.
ik heb zoons, mijn honden waren reu's, zelfs de goudvis en de kavia waren mannelijk,
geen concurentie in mijn hius
Ja, ik zat ook al te denken, misschien kan iemand er een polletje van maken ofzo. Ik ben dan wel moderator, maar in dat soort dingetjes niet echt handig.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:23 schreef Little-Angel het volgende:
Dit zegt mijn gevoel, kunnen we trouwens niet zo'n mooi schema krijgen waarin het aantal voorspellingen wordt opgeteld in procenten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |