quote:Op zondag 27 juni 2004 20:22 schreef cogito het volgende:
eindelijk wat leuke brillen op het internet opgezocht
probleem is alleen bij leuke brillen wil ik ze wel graag even proberen voor de koop, (om te kijken of het staat. ik heb nu wat brilletjes van bondiblue arnette en vonzipper bekeken, (misschien zijn er ook goedkopere clonen van dit soort brillen ergens te vinden?) alleen worden die dingen ook ergens in nederland in een 'brick and walls' winkel verkocht? over het internet met een creditcard een brilletje kopen wat ik nog niet eens heb gedragen lijkt met niet echt wat
alvast bedankt voor de reacties
*edit deze modellen vind ik wel mooi, ik zoek een 'gestylede' bril met zwart (donker) montuur en liefst groene glazen*
dat is een nightview ....quote:
Via internet gekocht bij shadesavers.com, zeer goedkoop echter wel lange besteltermijn en ik moest in Nederland nog duane- en invoeringskosten betalen.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
Ik heb de mijne bij een brillenzaak te Rotterdam Alexander gehaalt. ik weet ff niet meer wat de naam was maar hij had een officiele kast staan en is ook Oakley dealerquote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef cogito het volgende:
maar om even op mijn openings (verplaatste) post te reageren: waar kopen julie ze? internet/opticien goede adressen?
wat is niet te duur?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:30 schreef miki het volgende:
Ik zoek een fatsoenlijke bril (dus uit een speciaalzaak), maar niet al te duur (zal moeilijk worden..)..
Heb tot nu toe alleen nog gesnuffeld in een speciaalzaak..
Ik heb het probleem dat ik niet sta met een brilwelk model dan ook! Maar misschien moet ik het ook eens aan een expert vragen
Meer zoiets als die tweede, maar dan wel vrouwelijkerquote:Op maandag 28 juni 2004 14:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
wat is niet te duur?
en wat voor model zoek je?
een sportiever model, of zoiets
hijs fijn hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:13 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze!![]()
![]()
![]()
Oakley C-Wire Platinum. Heb er ¤220,- voor betaald vorig jaar...Máár is wel dé perfecte bril! Vind hem zeer prettig tijdens het auto rijden en het skiën...
Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:01 schreef Jaguar645 het volgende:
kijken de mensen jou ook zo raar aan?
Haha, dat had ik zelfs met mijn nep-Oakley van €6,- uit Indonesië...maar die is nu kaduuk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..
weeniequote:Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.. Hij is wel goed voor gespreksstof met wildvreemden; Hé is dat een Oakley? ...ik wil er ook een... Kwaliteit straalt er vanaf... bla bla bla..
Haha.. Waarom kijken ze jou dan zo raar aan?![]()
HUH!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:13 schreef karoltje het volgende:
Deze.
[afbeelding]
Was voor 2 euri in de uitverkoop bij de WE. Door mn vriend omgedoopt tot de 'vamp-bril'. Meer als geintje gekocht, heb ook nog een paar andere
.
Laatst gezien bij de Hennes, (mannenafdeling).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zoals wel meer:
ik ben op zoek naar zo'n typische 'jaren 80 amerikaanse supergrote glazenbril'
grote naam, maar iedereen zal weten wat ik bedoel
iemand?
Ik heb er 1 gekocht bij Pearle op sterkte.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zijn je Pooooliiiice zonnebrilletjes, Bren?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:16 schreef FiZz het volgende:
Weet iemand waar je in nederland een hippie zonnebril kan kopen? Zo een als John Lennon had en ozzy osbourne. Ik heb al wel 2 van die brillen, maar ze zijn me allebei te donker en het liefste wil ik er eentje met rode of paarse glazen![]()
Mijn zus of ik heeft er eentje liggen als het goed is met paarse glazen, wat heb je ervoor over?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:19 schreef FiZz het volgende:
Ik ben opzoek naar een hippie bril. Zo'n John Lennon ding. Ik heb er al wel 2, maar die zijn allebei met dondere glazen en ik wil er graag 1 hebben met rode of paarse glazen. Weet iemand waar je die kan kopen?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:29 schreef leonard_jaag het volgende:
Mensen met een smal hoofd.
Welk merk, type zonnebril kunnen jullie adviseren.
Volgens mij is het best lastig om een goeie te vinden..
ben benieuwd naar reacties
hangt ook een beetje van je neus af..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:44 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Mensen met een smal hoofd.
Welk merk, type zonnebril kunnen jullie adviseren.
Volgens mij is het best lastig om een goeie te vinden..
ben benieuwd naar reacties
quote:De BabyBanZ is de nieuwste, coole trend voor baby's, peuters en kleuters. Bovendien beschermt deze zonnebril de ogen van uw kind tegen felle zomerzon en tegen (spat-)water tijdens watersport of op de fiets. Uw kind kan veilig in de zandbak en op het strand spelen, want de glazen houden het zand tegen zodat het niet in de ogen van uw kind komt.
De UV-400 lenzen zijn gemaakt van 100% praktisch onbreekbaar policarbonaat, het sterkst mogelijk materiaal voor lenzen.
De comfortabele, traploos verstelbare, rekbare band is gemaakt van neopreen en is waterbestendig.
De BabyBanZ is verkrijgbaar in 2 maten:
BabyBanz - 0 t/m 2 jaar - hoofd-omtrek 40-52cm
KidzBanz - 2 t/m 5 jaar - hoofd-omtrek 50-60cm.
- ze zien er beter uit, je pikt de goedkope modellen er zo uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:58 schreef karoltje het volgende:
Jeuzus al die superdure merkbrillen in dit topic, ik heb volgens mij nog nooit meer dan 10 euri uitgegeven voor een zonnebril, je kunt zoveel leuke kopen voor bijna niks. Ik heb er nu ook gewoon 6, kost toch niks
. Ik zou wel eens wat de motivatie is om een bril van 220 euro te kopen
.
Dat ze langer meegaan gaat natuurlijk niet helemaal op, een Ralph Lauren of Dolce & Cabbana gaat waarschijnlijk wel langer mee dan een Hema bril, maar niet evenredig aan de meerprijs.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
- ze zien er beter uit, je pikt de goedkope modellen er zo uit.
- ze zijn veel steviger en gaan langer mee.
- de glazen zijn veel beter, beschermen beter en je ziet er mee door.
nou sillhouette brillen zijn van titanium.. dat is wel wat steviger dan hema plastic natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:19 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat ze langer meegaan gaat natuurlijk niet helemaal op, een Ralph Lauren of Dolce & Cabbana gaat waarschijnlijk wel langer mee dan een Hema bril, maar niet evenredig aan de meerprijs.
Het is gewoon een modeartikel... Vind ik eigenlijk niets mis mee, ze zijn gewoon vaak wat meer stylish en degelijk.
als ooit eens een oakley op gehad heb met autorijden wil je niet meer anders..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:58 schreef karoltje het volgende:
Jeuzus al die superdure merkbrillen in dit topic, ik heb volgens mij nog nooit meer dan 10 euri uitgegeven voor een zonnebril, je kunt zoveel leuke kopen voor bijna niks. Ik heb er nu ook gewoon 6, kost toch niks
. Ik zou wel eens wat de motivatie is om een bril van 220 euro te kopen
.
waar ga je die halen en wat kost ie?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:49 schreef yoz het volgende:
Ik ga deze ray-ban binnenkort halen:
[afbeelding]
als die oakley echt is... ga je spijt krijgen als je die rayban kooptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:49 schreef yoz het volgende:
Ik ga deze ray-ban binnenkort halen:
[afbeelding]
en heb nu:
[afbeelding]
ok dan...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:23 schreef ook_gek het volgende:
Zie je ook lekker he die bril![]()
Ik heb hem hier in Hilversum bij een opticien (het huis) gevonden. Het is trouwens dezelfde als op yoz zijn plaatje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:02 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n soort zonnebril? Of waar maak je de meeste kans er een te vinden?
Nice! Duur?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef Yodaah het volgende:
Uit de nieuwe collectie van Chanel heb ik deze gekocht:
[afbeelding]
![]()
duur?? ehm..jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nice! Duur?
En je kwam hier omdat???quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:07 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen zonnebril en ben er ook niet op zoek naar
Die is zeker mooi, maar ik hou meer van dondere glazen. En ze moeten niet spiegelen. Zo irritant als je met iemand staat te praten en je ziet alleen jezelf maar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
![]()
Gekocht op Ebay dus... dan heb je er zeker geen 210 voor betaaldquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
![]()
hey! die hadden ze ook op bali! voor 1 euro.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:22 schreef awsome het volgende:
ik heb een originele oRkley
gekocht in thailand
Vind het wel een stoer modelquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
![]()
You wish, Kloes Optiek in Beverwijk...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:55 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
Gekocht op Ebay dus... dan heb je er zeker geen 210 voor betaald![]()
Dacht het wel!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind het wel een stoer model
wat een mooi meisje schuilt er achter die zonnebrilquote:
Was jij niet dat meisje uit den haag waar van de papa bus 23 doetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:45 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Dacht het wel!![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was jij niet dat meisje uit den haag waar van de papa bus 23 doet![]()
Yes ik heb het onthouden hihihihquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:55 schreef Yodaah het volgende:
[..]
![]()
Erg mooiquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:06 schreef Yodaah het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ach, dat zijn ze al een tijdje tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kap nou eens met al die Oakley's. Dat begint een beetje de DJ Tiesto onder de zonnebrillen te worden.
Probeer eens origineel te zijn ofzo.![]()
Oakleys beginnen bij de 100 euro meen ik, je hebt dan dit soort model:quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:54 schreef JeroenV het volgende:
Oakley vind ik er wel vaak mooi uit zien. Hoe duur kosten die?
En JF, waarom zou je met een zonnebril origineel moeten zijn?
Ik vind die ook het leukst:) maargoed ik weet niet er zijn ook al zoveel mensen die er mee lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef m0nk-E het volgende:
Die grote pilootbrillen dat zijn de leuksteDit jaar maar een nieuwe aanschaffen. En die zijn toch terug gekomen in een andere vorm, die grote gucci brillen enzo.
ik zou gaan voor een (zonne)bril op sterktequote:Op donderdag 10 maart 2005 22:59 schreef blieblie het volgende:
Ik ben met mijn dikke kont op mijn Oakley gaan zitten.
Dus ik ben weer zoekende naar een mooie goeie zonnebril.
Ik loop NORMAAL rond met lenzen in... Maar net die ene keer nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou gaan voor een (zonne)bril op sterkte
Ik heb 't niet over moeten. Persoonlijk kan ik 't juist waarderen, als iemand eens met iets origineels op de proppen komt. Dat getuigt van lef, smaak (mits het estetisch verantwoord is), originaliteit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:54 schreef JeroenV het volgende:
Oakley vind ik er wel vaak mooi uit zien. Hoe duur kosten die?
En JF, waarom zou je met een zonnebril origineel moeten zijn?
behalve bij sporten en evt. ook bij autorijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:12 schreef RealKnuckles het volgende:
Oakley vind ik persoonlijk echt niet doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
behalve bij sporten en evt. ook bij autorijden
Ja de Oakley glazen zijn van fenomenale kwaliteit. Duidelijk beter dan die van die Prada die ik nu heb.quote:
Niet alleen de glazen zijn van goede kwaliteit, maar de frame is lekker licht en zit prettig op je oren.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja de Oakley glazen zijn van fenomenale kwaliteit. Duidelijk beter dan die van die Prada die ik nu heb.
Dan ga je naar ze opticien en vraag je of ze hem passend voor je makenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:35 schreef Varr het volgende:
Hebben mensen hier ook een bril al eens bestelt?
Wel handig, alleen dalijk past die niet of staat die toch niet goed op je kop, das weer een beetje lastig
Wat je allemaal wel niet voor dat geld had kunnen kopen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 17:15 schreef ArmaniMania het volgende:
2 Armani zonnebrillen en 5 Oakley`s
[afbeelding]
Deze heb ik het liefste op, deze is mijn favoriete. De Oakley Romeo 2.0 X-metal
Heb `m meteen laten verzekeren.
Lijkt een beetje op de ray ban 3179quote:Op maandag 21 maart 2005 17:08 schreef CrustyClown het volgende:
Weet er iemand toevallig een zonnebril die lijkt op dit model??
http://home.aim.avans.nl/s128065/DSC00671.JPG
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:48 schreef Varr het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de ray ban 3179
[afbeelding]
is het een ray ban?
Mwa, je hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
behalve bij sporten en evt. ook bij autorijden
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:33 schreef warSTEYNer het volgende:
ik vindt zonnebrillen met witte glazen wel vet. ik heb nu deze met gele glazen die bruin worden als de zon erop schijnt van rayban:
[afbeelding]
Wat een onzin, je hebt ze in alle soorten en maten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Beaker het volgende:
Ja zonnebrillenik pas niks, alles is te groot!
Bummer voor Beaker
Ik draag Ray-Ban al jaren, en als ik ze echt lang opheb, dan blijven er nog steeds twee rode plekjes overquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:08 schreef Varr het volgende:
Heb een ray ban gehaalt met echte glazen (glas dus) en hij is dan ook redelijk zwaar, maar als je hem dan weer van je neus afhaalt krijg ik 2 van die rode plekjes waar die neusklemmetjes zitten omdat die zo zwaar is, is dat gewoon wennen?
Ik vind de minute eigk wel een klassieker, die hoeft voor mij niet weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwa, je hebt
[afbeelding]
Oakley's,
[afbeelding]
Oakley's,
[afbeelding]
Oakley's,
[afbeelding]
Oakley's en
[afbeelding]
Oakley's.
Die Minute, Eye Jacket, XX, Straight Jacket e.d. zijn inmiddels wel geweest vind ik trwns.
Is geen onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Wat een onzin, je hebt ze in alle soorten en maten.
Gewoon eens in een ruim gesorteerde (zonne)brillenshop verschillende proberenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Is geen onzinhelaas is het waar
mij past geen zonnebril
![]()
Maargoed als je tips hebt, graag
Wat voor hoofd heb jij dan wel niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef Beaker het volgende:
[..]
Is geen onzinhelaas is het waar
mij past geen zonnebril
![]()
Maargoed als je tips hebt, graag
Minute is idd wel een klassieker maar de Eye Jacket is nu echt voorbij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik vind de minute eigk wel een klassieker, die hoeft voor mij niet weg.
Een te klein hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat voor hoofd heb jij dan wel niet?![]()
eens, maar ik wil ook wel eens wat anders dan een kinderbrilquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:37 schreef Varr het volgende:
Bij een serieuze opticien zorgen ze wel dat die past, de klant is koning.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil graag een mooie, goede, grote, bruinkleurige bril, zonder spiegelglazen.
zoiets als hieronder, maar dan niet te duidelijk zo'n merkje erop en ook liever iets bredere pootjes
[afbeelding]
Maar die hartjesbrilletjes zijn juist zoooo snoezigquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Beaker het volgende:
[..]
eens, maar ik wil ook wel eens wat anders dan een kinderbril![]()
ja he?quote:
Zeer handig voor op de fiets, geen vliegen in je ogenquote:
Die is gaafquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:20 schreef Morgil het volgende:
Ik heb deze. Gewoon van de H&M, maar ik vind hem stoer!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Thermo het volgende:
[..]
ja he?
En ik weet ook al welk model het is!
Morgen eens kijken of ik hem kan halen
overal:Pquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:03 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn deze zonnebrillen te koop? Ik moet die hebben!
na laten bestellen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:14 schreef PM-girl het volgende:
Godnondedju!!!!
Heel de middag geshopt, op zoek naar een zonnenbril. Een mooie gezien, toch nog even verder gekeken, terug naar die winkel: VERKOCHT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rayban heeft een collectie aviator brillen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:03 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Ik ga echt niet ¤100 voor een zonnebril uitgevenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:27 schreef boskov het volgende:
[..]
rayban heeft een collectie aviator brillen..
2e hands op Marktplaats?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:01 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik ga echt niet ¤100 voor een zonnebril uitgeven!
Ik hoop heel geen merk, gewoon een bril die geinig/leuk/mooi is en goedkoopquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:44 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
2e hands op Marktplaats?
Dan heb je wel de enige echte en niet een of ander cheap imitatie ding![]()
Meeloperquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik hoop heel geen merk, gewoon een bril die geinig/leuk/mooi is en goedkoop.
quote:
Ik heb het over die aviator brillen, als je die wil ga dan op z'n minst voor the real thing. en 2e hand zijn die helemaal niet duur. Even (laten) ontsmetten klaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:33 schreef WebForce het volgende:
[..]! En dat zeggen tegen mij
. Ik heb er één nodig die goed zit, leuk is en goedkoop, want ik ga gewoon geen ¤100 uitgeven. Ik heb er wel één nodig voor in de auto, anders had ik er echt geen gekocht...
Allemaal Oakleys kopen van ¤200, dát is meelopen. Het is misschien wel leuk, ze zitten wel lekker, maar doen anderen dat niet dan? Tuurlijk is het een beetje kwaliteit, maar heb je dat nou echt nodig?
Ti's eigenlijk een soort gadget dan en met een gadget hoort altijd meelopen bij...
Maar ik veroordeel niemand... Ik vind het best
Sowieso eerst passen en kijken in de spiegel voor je 'm koopt.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef Enyalius het volgende:
zat er aan te denken om eens een Oakley te kopen. maar waar kan ik dat het beste doen in nederland? ik bedoel, je besteld het niet online om dat bij de plaatselijke brillenboer aanpassingen lopen te maken aan de pootjes...
maar waar? weet niet goed welke winkels. ik zit in regio rotterdam/dordrecht. zat te denken aan de opticiens etc maar die zullen me wel een poot proberen uit te draaienquote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sowieso eerst passen en kijken in de spiegel voor je 'm koopt.
Toen ik mijn bril kocht stelde ze hem precies zodat die goed pasde, dus das weer een beetje lastig als je bestelt.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Oakley kost in principe overal in NL evenveel. (wie onder de prijs gaat zitten krijg ruzie met Oakley en raakt zn dealership kwijt)
Je kunt natuurlijk ook passen bij de winkel en daarna online bestellen![]()
Weet niet of je OV hebt, maar bij Mammoet in Den Haag geven ze op dit moment 30% korting.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:31 schreef ozzyat105 het volgende:
De zonnebril toch niet geheel onbelangrijk als onderdeel van je look
Welke nieuw model heb jij voor zomer 2005 gekozen?![]()
Da's wel een héél slap Albert Cuyp markt aftrekstel van de Oakley Square Wire 2.0quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn vraagt zich af of hij wordt uitgelachen met zn Fossil zonnebril
[afbeelding]
Metal frames and mirrored lenses contribute to the ultra-modern styling of these frames. Provide 100% UV-A and UV-B protection. Feature flex-o-matic hinges and polycarbonate lenses. Packaged in a collectible tin or pouch. 1-year warranty.
dat vind ik echt een gave bril, heb je die dit jaar gekocht of vorig jaar zomer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:20 schreef Morgil het volgende:
Ik heb deze. Gewoon van de H&M, maar ik vind hem stoer!
[afbeelding]
hmm.. hij lijkt er idd wel een beetje opquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Da's wel een héél slap Albert Cuyp markt aftrekstel van de Oakley Square Wire 2.0
[afbeelding]
Niet alle Oakley's zien er zo uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:56 schreef mx_player het volgende:
no-offence maar waarom zien die brillen er altijd zo mega goedkoop uit?
Dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:57 schreef myfairlady het volgende:
[..]
dat vind ik echt een gave bril, heb je die dit jaar gekocht of vorig jaar zomer?
speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:56 schreef karoltje het volgende:
Al die afschuwelijk lelijke Oakley's in dit topic. Echt afgezaagd en hoog apres-ski gehalte.
Stap gewoon een keer bij een opticien binnen en kijk een beetje rond... Of ga naar zo'n speciale zonnebrillenwinkel in een willekeurige grote stad, ben even de naam kwijt van die toko...quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:44 schreef boskov het volgende:
ik heb vanmiddag tijdens een van mijn geniale ingevingen bedacht dat ik een nieuwe zonnebril ga halen. Nu even de vraag of iemand de laatste tijd een hele leuke bril heeft gezien.
Eisen:
Lekker hip
Geen speelgoedplastic van oakley (wel metalen modellen)
Geen Gucci/armani etc merk-no quality brillen
tot de 180 euro
tuurlijk was ik al van plan, maar als iemand hier gewoon een geweldige tip heeftquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:50 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Stap gewoon een keer bij een opticien binnen en kijk een beetje rond... Of ga naar zo'n speciale zonnebrillenwinkel in een willekeurige grote stad, ben even de naam kwijt van die toko...
Eerste waar ik aan dacht was... Policequote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef boskov het volgende:
[..]
tuurlijk was ik al van plan, maar als iemand hier gewoon een geweldige tip heeft
was niet mijn eerste keus, maar toch ook even kijken!quote:Op zondag 3 april 2005 02:27 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht was... Police
He dat ben ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:03 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
warSTEYNer, heeft hem dus ook en ik vroeg welk merk het is en waar te koop en hoe duur.. maar hij/zij heeft nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:33 schreef warSTEYNer het volgende:
ik vindt zonnebrillen met witte glazen wel vet. ik heb nu deze met gele glazen die bruin worden als de zon erop schijnt van rayban:
Heb je weleens een paar dagen met een Oakley gelopen?quote:Op maandag 4 april 2005 09:40 schreef Enyalius het volgende:
werd ziek om die prijzen van oakley's te zien, veel te duur voor en bril. ben dus kijken voor een Ryder op het moment. die zijn net zo goed en stukken goedkoper
Hip en modieus zijn ze echter niet meer te noemen...quote:Op maandag 4 april 2005 11:28 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Heb je weleens een paar dagen met een Oakley gelopen?
Dan zie je het verschil wel, ik rijd 450KM per dag en dan is een goede zonnebril erg belangrijk en met een Oakly heb je geen last van vermoeide ogen of dat je je ogen dicht moet knijpen als je tegen de zon in kijkt.
Ze zijn hun prijs zeker waard.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:19 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Dat die brillen uit de VS komen dat snap ik, maar volgens mij worden de prijzen hier kunstmatig hoog gehouden![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 april 2005 10:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ga deze heel binnenkort halen:
[afbeelding]
Heel erg mooi spul ...![]()
Ik ga voor de M-Frame en niet de Pro. Ik wil toch graag die bril kunnen opvouwen. Ik vroeg me wel af of je de glazen van een M Pro op die van een M kunt zetten of niet. Ik zag een hele mooie kleur van een Pro en die wil als tweede soort glazen erbij hebbenquote:Op zondag 10 april 2005 11:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ga je absoluut geen spijt van krijgen.
BTW ga je een M-Frame (opvouwbaar) of een Pro M-Frame halen?
Ik zelf zou toch de Pro M aanraden. Gewoon steviger, duurzamer, zit nog lekkerder. Alleen erg onhandig als je m af wil doen (maar dat wil je niet, je wilt m gewoon altijd op houden)
Dat glas op dat plaatje is de VR28. Ziet er op dit plaatje mooi uit maar is IRL van buiten niet bijzonder om te zien. Wel erg prettig om door te kijken. Je moet ff opletten welke kleuren je neemt.quote:Op zondag 10 april 2005 11:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zag een hele mooie kleur van een Pro en die wil als tweede soort glazen erbij hebben![]()
Deze kleur:
[afbeelding]
Ik vind de Sweep het mooiste model. En wat betreft de kleur, ik vind persoonlijk die Iridium toch net iets te veel glanzend. En die is ook rond de 100 euro duurder dan de 'normale' glazen. Daarom wil ik graag die Sweep met Grey kleur als glazen. Mooi en betaalbaar ...quote:Op zondag 10 april 2005 12:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat glas op dat plaatje is de VR28. Ziet er op dit plaatje mooi uit maar is IRL van buiten niet bijzonder om te zien. Wel erg prettig om door te kijken. Je moet ff opletten welke kleuren je neemt.
Ik zou iig een donkere nemen (B.V. Gold Iridium, 11% Transmissie) en een lichtere, b.v. Persimmon (61%).
Ik raad aan: (van donker naar lichter) Gold Iridium, Blue Iridium, VR28, G30, Persimmon
Die geven een rood / oranje / bruine / roze tint, erg rustig + beter contrast.
Minder prettig vind ik: Black Iridium, Ice Iridium, Red Iridium, die geven een harde, blauw / paarse kleur. Fire Iridium kleurt een beetje groenig.
Vorm van het glas moet je maar ff kijken wat jou het beste staat, en waar je de bril voor gebruikt.
Heater en Strike geven veel bescherming, ook voor licht van onderen, handig bij skieën, watersport e.d., maar zijn wel oude modellen en staan alleen mooi als je een héél groot hoofd hebt.
Sweep is eigenlijk altijd goed.
Hybrid vind ik zelf niet zo mooi.
Hybrid S is de kleinste, geeft de minste bescherming voor licht / wind van onderen, maar staat wel het modernst.
Nee, je hebt te dikke lippenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kwam deze net tegen van D&G:
[afbeelding]
Ik heb/had eigenlijk nooit een zonnebril maar ben bezig met een imago veranderingen daar hoort een bril bij natuurlijk. Zal hij staan bij m'n hoofd/looks?
[afbeelding]
denk dat het wel zou staan, als je ook met je kleding een beetje in dezelfde style blijftquote:Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kwam deze net tegen van D&G:
[afbeelding]
Ik heb/had eigenlijk nooit een zonnebril maar ben bezig met een imago veranderingen daar hoort een bril bij natuurlijk. Zal hij staan bij m'n hoofd/looks?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
denk dat het wel zou staan, als je ook met je kleding een beetje in dezelfde style blijft
alleen dude.. die lippenals je een meisje zoent bedek je zowat heel haar gezicht man
wat boeit jou mening dan daarover?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
wat boeit dat hoofd van jou nou, dit is toch een brillentopic?
Iemand eigenlijk een idee welke bril het is?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:03 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Dit is trouwens ook een erg vette bril
Bril in je haar is fout for one.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Ligt ook aan de foto denk ik hoor
Andere foto van me:
[afbeelding]
Serengetiquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb een aantal dagen geleden deze gehaald:
Serengeti Montalone Driver/Henna
[afbeelding]
En ben er erg tevreden mee. Een rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. Kijkt rustiger dan een RayBan (ik wil echt geen andere bril meer), ze worden lichter als je binnen zit (zodat je niet plat gaat als je de kroeg binnenstapt) en er zit een paarse laag aan de binnenkant wat best behoorlijk helpt tegen reflecties van hoog/laag staande zon. Hij kijkt echt fantastisch!
En hij staat ook nog eens aardig geloof ik:
[afbeelding]
Het Huis in de Heuvel.......quote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef blieblie het volgende:
Is het overigens mogelijk om via Serengeti zelf te bestellen?
In hun webshop kosten de zonnebrillen +/- 120 tot 170 dollar ipv. 200 - 300 euro.
Scheelt nogal.
Of weet iemand een dealer in Eindhoven die Serengeti verkoopt?
Ik kan zo op internet niets vinden.
Heb em nu alweer ruim een week thuis liggen..quote:
Elke zelf-respecterende dealer heeft Serengeti in het assortiment. Maar, de prijzen zijn er ook naar. Importeren kun je, maar daar komen kosten bovenop dus ik weet niet of je heel erg veel goedkoper uit zal zijn dan. Als je echt persé een goedkope Serengeti wilt zou je het via ebay ofzo kunnen proberen? Maar dat raad ik je zowiezo af, net als via internet bestellen: je weet niet of een bril je wel staat of niet zonder je m gepast hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef blieblie het volgende:
Is het overigens mogelijk om via Serengeti zelf te bestellen?
In hun webshop kosten de zonnebrillen +/- 120 tot 170 dollar ipv. 200 - 300 euro.
Scheelt nogal.
Of weet iemand een dealer in Eindhoven die Serengeti verkoopt?
Ik kan zo op internet niets vinden.
Ik heb nu een Oakleyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:17 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Elke zelf-respecterende dealer heeft Serengeti in het assortiment. Maar, de prijzen zijn er ook naar. Importeren kun je, maar daar komen kosten bovenop dus ik weet niet of je heel erg veel goedkoper uit zal zijn dan. Als je echt persé een goedkope Serengeti wilt zou je het via ebay ofzo kunnen proberen? Maar dat raad ik je zowiezo af, net als via internet bestellen: je weet niet of een bril je wel staat of niet zonder je m gepast hebt.
Maar ik weet wel dat als je eenmaal een Serengeti op hebt gehad, je niks anders meer wilt! Zo fijn zijn ze.
Ik heb mijn Serengeti via Ebay gekocht, moest in totaal ¤ 31, - bij betalen ( 2,9% invoerbelasting, btw en inklaringskosten TPG (¤ 15, -)).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb nu een Oakley.
Kben dus wel het 1 en het ander gewend. Ik wil alleen een keer wat gedistingeerder dan zo een sportief ding. Een classy zonnebril dus. Maar kga eens kijken in de stad hiero. Als ik een hoop geld heb
. Ebay e.d. bestellen doe ik overigens sowieso niet. Ben veels te bang dat ik een neppe koop voor een paar 100 dollar. Maar als ik het via die webshop van hun zelf doe ben ik volgens mij altijd goedkoper uit. De Douane doet er geen 100% belasting bovenop
.
Ik voel me absoluut niet genaaid, elke stuiver die ik er voor heb betaald is het gewoon waardquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:19 schreef blieblie het volgende:Wow... En dat zijn echte in die webshop?
.
Dan voel je je genaaid als je 200 euro neerlegd voor zoon ding.
Waar heb je deze bril nu precies gehaald? duur?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Heb em nu alweer ruim een week thuis liggen..
Mooi ding, erg licht
Niet lullig bedoelt, maar qua glas is Oakley meer vergelijkbaar met de plastic glazen van enkele RayBan's.. Serengeti is dus nog een paar stapjes rustiger.. Maar dat zie je pas als je Serengeti gewend bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb nu een Oakley.
Kben dus wel het 1 en het ander gewend. Ik wil alleen een keer wat gedistingeerder dan zo een sportief ding. Een classy zonnebril dus. Maar kga eens kijken in de stad hiero. Als ik een hoop geld heb
. Ebay e.d. bestellen doe ik overigens sowieso niet. Ben veels te bang dat ik een neppe koop voor een paar 100 dollar. Maar als ik het via die webshop van hun zelf doe ben ik volgens mij altijd goedkoper uit. De Douane doet er geen 100% belasting bovenop
.
Dude, doe onmiddelijk je kraag naar beneden!!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Ligt ook aan de foto denk ik hoor
Andere foto van me:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |