Zijn die dingen nog wel een beetje te repareren als je er op bent gaan zitten. Of ben je dan net zo de lul als bij die cheap ass dingen en moet je een nieuwe kopen ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:29 schreef Catch22- het volgende:
Maja, ray ban doet het altijd goed/. Ik zelf vindt dat Sinner ook wel coole brilletjes heeft
Enne kerel boven me.. omdat JIJ 5 zonnebrillen per jaar kwijt raakt moet de TS maar een goedkope kopen
Zijn er nog Online Shops die even bekeken moeten worden ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:31 schreef Georgi het volgende:
Ik zou gaan voor een Ray Ban of een Oakley![]()
Kwaliteit maar ook service!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jammer dat die Oakley's zo duur zijn, vind 't zo zonde van mn geld maarja voor kwaliteit moet je (veel) betalen he![]()
Bij Cebe kan dat dus wel, zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:48 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Kwaliteit maar ook service!
Alleen op de glazen kunnen ze die garantie niet verlenen (krassen etc)
das inderdaad mooi, maarja dat betaal je ook he.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:52 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Bij Cebe kan dat dus wel, zie mijn post hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |