Ja, kan ik me voorstellen Jessiequote:Op zondag 27 juni 2004 19:44 schreef Jessicaa het volgende:
Ja hebben we nog wel
Maar dan moet ik als ik naar boven ga alsnog Janneke in de box zetten. Dan heb ik een box en een hekje
En na 30 keer erover klimmen, hekje omschoppen, vallen met eten ,enz is dat hekje ook niet meer zo handig hoor
hee verrek, ik geloof dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef Syrena het volgende:
Moet het trouwens niet nr. 70 zijn?
Komt door de penalty-roes van gister !!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Beschaafd buikje hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 21:36 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa, een BBQ-buik
Ik zal er vannacht veel plezier van hebben vrees ik, het zit nu al allemaal muurvast *port met vinger op darmen*...
Wij waren met de auto, dus niet op de motorquote:Op zondag 27 juni 2004 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie het nu, had je hele verhaal gemistIk ben je denk ik ergens tegengekomen onderweg
Ik reed 's morgens van de camping naar huis tegen een constante stroom motorrijders in
Je hebt een leuke dag gehad lees ik, maar wat een ellende om thuis te komen zeg
Beterschap met je verkoudheid, hier is het idem dito, ik vond vanmiddag de (verse) zoutjes zo oudbakken smaken, maar pas toen ik mijn pizza at drong het tot me door dat mijn smaak aan het verdwijnen is
Hahaha, ja valt wel mee toch! 10 weken en 3 dagenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beschaafd buikje hoor
HUUUUUPPPP HOLLAAAANNNDDD HUUUPPPPP !!! *trekt snel oranje truitje uit de kast*quote:Op zondag 27 juni 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, jij vindt het leuk ja [afbeelding]
Ja maar daar zwiepte je zo vervaarlijk mee.....quote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik had op de vorige pagina nog een deegroller voor je
Nou, die Tjechen.... het lijkt me beter als Denemarken dat even voor ons doet.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef Rewimo het volgende:
We moeten eerst Portugal even pakkenen daarna Griekenland of Tsjechië of Denemarken. Makkie toch?
Dat zou sympathiek van ze zijn jaquote:Op zondag 27 juni 2004 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, die Tjechen.... het lijkt me beter als Denemarken dat even voor ons doet.
quote:
Ook een foto hebben van een eindresultaat straks?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi buikje![]()
![]()
Dat lijkt me nou minder (tenzij het weer een buikfoto is) . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef Syrena het volgende:
Ook een foto hebben van een eindresultaat straks?![]()
![]()
Geef me een uurtje.... *grin*
*Har har har har* je kent me nog niet zo goed he.... *very very evil laugh*quote:Op zondag 27 juni 2004 22:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou minder (tenzij het weer een buikfoto is) . . .
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:01 schreef coolbabe het volgende:
Syrena! Viezerik
A dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 27 juni 2004 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tja, ik heb een dirty mind...*hahahahaha*
In Z&G kunnen ze er trouwens ook wat van hoor....Voel me er zooooo thuis....
Zo'n ding heb ik gelukkig niet eens . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 22:10 schreef Syrena het volgende:
Oranje truitje weer opvouwt en in de kast legt....
Ik had 'm eigenlijk aan m'n zus gegeven, omdat hij door het wassen wat kort is geworden en mijn buik er dus heel sjarmant onderuit komt....quote:Op zondag 27 juni 2004 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik gelukkig niet eens . . .
Hmmmm..... doe es een fotoquote:Op zondag 27 juni 2004 22:13 schreef LadyS het volgende:
ow jessie, heb je er problemen mee als diegene dus 5 dagen in de week werkt? Ik bedoel, hij zal niet zo vaak thuis zijn... (hij woont alleen en dat zal, zoals het er nu naar uitziet, nog wel een tijdje zo blijven)
hij is wel al voorzienquote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hmmmm..... doe es een foto![]()
![]()
oke!!quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef Jessicaa het volgende:
Nee hoor. Voorheen werkte Gerard en ik ook allebei. Daarom hebben we toen ook 2 poesjes genomen omdat ze dan elkaar hebben. Ze kunnen ook prima alleen zijn.
Doe es er één van jezelf . . .quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef Syrena het volgende:
Hmmmm..... doe es een foto![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe es er één van jezelf . . .
* LadyS ziet hier wat opbloeienquote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Potverdorie.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
hij is wel al voorzien
GMTAquote:Op zondag 27 juni 2004 22:19 schreef Lois het volgende:
[..]ik voel hier iets ontluiken
![]()
Hah, jij eerst !! En nee, niet die zakkenfotoquote:Op zondag 27 juni 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Potverdorie.
Ik ga mezelf eens op E-Bay zetten denk ik.
Aangeboden: leuk meisje, beetje dirty mind en hier en daar licht beschadigd. Nieuwe eigenaar kan er nog veel plezier mee beleven als ze voorzichtig behandeld wordt. Niet blootstellen aan direct zonlicht en de harige kant altijd boven houden. Houdt niet van sport, wel van sporters en de borstkas van de man in de Sanexreclame. 1x per maand chagerijnig, oplossing: paar uurtjes Fok!ken (dat is een forum op internet, geen misverstanden!).
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
das een coole omschijving
Wat is er mis met die foto ??quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef Syrena het volgende:
Hah, jij eerst !! En nee, niet die zakkenfoto
1. Er zit een zak over je hoofdquote:Op zondag 27 juni 2004 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is er mis met die foto ??
Halloween-feestje op het werk! Was echt leuk.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:32 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahah dies leuheuk!!!
Waarschijnlijk gillend het huis uit gerend vanwege mijn hoofdquote:Op zondag 27 juni 2004 22:36 schreef Jessicaa het volgende:
Thunderchild is er stil van.
Ja jongen nou kan jij niet meer komen met die zak voer je kop he!!!
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:26 schreef Syrena het volgende:
1. Er zit een zak over je hoofd
2. Er zit een zak over je hoofd
3. Ik wil een van top-tot-teen-foto
4. Er zit een zak over je hoofd
dat heeft die van ons ook een keer gedaan toen ie net 6 weken oud was. Hij viel tussen de treden van de open zoldertrap naar beneden, kwam op de trap daaronder terecht en viel uiteindelijk in dehal op de grond.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena en Thunderchild, gave foto's
De kat is zojuist van de overloop afgedonderd, zo de trap afGelukkig heeft hij niks, maar wij zijn toch behoorlijk geschrokken! Maf beest
Daar schrik je best van!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena en Thunderchild, gave foto's
De kat is zojuist van de overloop afgedonderd, zo de trap afGelukkig heeft hij niks, maar wij zijn toch behoorlijk geschrokken! Maf beest
Uhhh ben niet zo goed in foefjesquote:Op zondag 27 juni 2004 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Er zit een foefje achter wat je dus kennelijk niet gezien heb, maar goed hier is ie nog 's
[afbeelding]
Moet nog kijken voor een leuke foto, maar ja wat vind ik een leuke foto![]()
Mijn teen is eindelijk genezen, 6 juni opengehaald. Ik moest filmen bij de communie van m'n neefje, eerst bij de school, daarna naar de kerk, en daar moest ik ff sprinten om hun aankomst niet te missen. Niet slim op van die puntschoenen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben alleen baar berkouden. En een van mijn tenen is helemaal stukGeen idee hoe dat komt. Misschien heeft Christan erbovenop gestaan of zo. 't Deed ineens zo zeer gisteravond in bed, kijk ik vanmorgen zit er een open wond op
Ja, dat lijkt me echt erg! Waar heb je die verhalen gelezen dan???quote:Op maandag 28 juni 2004 10:47 schreef Syrena het volgende:
Net de verhalen gelezen van mensen die zwanger waren en het niet wisten, o my God.
Bij ons in het dorp is het ook gebeurd, alleen had mijn moeder dat meisje een week voor de bevalling nog gezien en dacht: Hee, die is ook flink zwanger....
* Zabb prikt nog es in buik. Hm. Houdt adem in..... nah, dat is alleen maar saté en aardappelsalade.
Niet dat ik weet, ik heb alleen maar sandalen aan en die zitten daar nietquote:Op maandag 28 juni 2004 10:53 schreef gnoompje het volgende:
En die open wond op je voet. Is dat niet toevallig een blaar geweest (die je niiet in de gaten had)???
Hiero: Hoe snel merk je of je zwanger bent?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt erg! Waar heb je die verhalen gelezen dan???
Ik heb trouwens ook nog gebak over van gisteren, hazelnootschuimtaart![]()
Nee nee neequote:Op maandag 28 juni 2004 10:51 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb nog taart over van de verjaardag gisteren; slagroom taart. Ik heb coolhunk gezegd het mee te neme naar zijn werk maar dat is hij geloof ik vergeten dus...wie kan ik blij maken met een puntje?
Als je het niet weet kun je misschien ook denken dat het je darmen zijn ofzo. Alhoewel ik het me zelf niet kan voorstellen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Heel raar hè, die ik-was-zwanger-maar-ik-wist-van-niks verhalen. Als je zelf zwanger bent geweest kun je je dat al helemaal niet voorstellen. Ik voelde zo vanaf week 19 elke dag schopjes, ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt. En op het laatst zie je je hele buik bewegen als de baby zich omdraait of mama blauw schopt. Dat moet toch wel opvallen
Daarom geloofde mijn moeder het verhaal van in ons dorp ook niet, *ineens* bevallen op de wc.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Heel raar hè, die ik-was-zwanger-maar-ik-wist-van-niks verhalen. Als je zelf zwanger bent geweest kun je je dat al helemaal niet voorstellen. Ik voelde zo vanaf week 19 elke dag schopjes, ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt. En op het laatst zie je je hele buik bewegen als de baby zich omdraait of mama blauw schopt. Dat moet toch wel opvallen
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef coolbabe het volgende:
cherrytomaatjes
Ja, als je 50 bent is een zwangerschap niet echt voor de hand liggend. Moet overigens wel een hele schrik maar ook een hele opluchting zijn geweest!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef Syrena het volgende:
Ik kan het me nog voorstellen van die vrouw van 50 die dacht dat ze een tumor had.
Dat niet, maar ik voel dus wel dat er poep inzit die zich verplaatst (goor, i know) en al helemaal als ik er even op duw (vooral opzij, net naast mijn heupbot, zit soms echt zo'n dik vol rolletje)quote:Op maandag 28 juni 2004 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn darmen nog nooit door mijn buik zien hobbelenChristan wist daarentegen de boel wel in beweging te brengen
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb ook nog radijsjes, komkommen, cherrytomaatjes en paprika (3 kleuren) over.
Tast toe miss_d
Dat is wel heeeeeeeeeel lang geleden he, tegenwoordig maken ze sowieso een echo van je buik (ook om tumoren vast te stellen). Ach, het was een leuk feestjequote:Op maandag 28 juni 2004 11:02 schreef Syrena het volgende:
Ik kan het me nog voorstellen van die vrouw van 50 die dacht dat ze een tumor had.
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik voel dus wel dat er poep inzit die zich verplaatst (goor, i know) en al helemaal als ik er even op duw (vooral opzij, net naast mijn heupbot, zit soms echt zo'n dik vol rolletje)
Smakelijk dames.....*heheheehe*![]()
Norit tegen de diarree en een beschuitje proberen te eten tegen de misselijkheid.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk alles afhandelen voor mijn nieuwe opleidingmaar ik zit om de 20 minuten op de wc
Weet iemand een middeltje tegen [viezepraat] diarree en misselijkheid? [/viezepraat]
Ur-Anusquote:Op maandag 28 juni 2004 11:07 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Van welke planeet kom jij?
Loperamide halen (gewoon eigen merk van apotheek of drogist). Dat werkt geheid. Ik heb een prikkelbare darm en heb dat spul altijd bij me omdat ik nooit weet wanneer het weer toeslaat. Loperamide legt je darmwerking een poosje plat. Tegen misselijkheid zou je gember kunnen proberen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijk alles afhandelen voor mijn nieuwe opleidingmaar ik zit om de 20 minuten op de wc
Weet iemand een middeltje tegen [viezepraat] diarree en misselijkheid? [/viezepraat]
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ur-Anus
Ik sta in goed contact met mijn lichaam! (lees: ik denk bij ieder pijntje, jeukje, bobbeltje of vlekje meteen aan wat engs, en dat zwakt dan weer af, tot er weer wat opduikt).
Je moet je verbanddoos ook minstens een keer per jaar controlerenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:12 schreef rena het volgende:
Norit houdbaar tot: 08-2003![]()
Ik ga zo eens kijken bij de apotheek. Bedankt.
Een beetje hypochonderquote:Op maandag 28 juni 2004 11:09 schreef Syrena het volgende:
Ik sta in goed contact met mijn lichaam! (lees: ik denk bij ieder pijntje, jeukje, bobbeltje of vlekje meteen aan wat engs, en dat zwakt dan weer af, tot er weer wat opduikt).
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet je verbanddoos ook minstens een keer per jaar controleren
Beetje.....quote:Op maandag 28 juni 2004 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje hypochonder??
Neem er gerust twee Bixis, weggooien is zo zonde en jij moet er nog van groeienquote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef bixister het volgende:
ik heb ook nog wat oude wortelbolletjes liggen. alsjeblieft, miss_d.
neem ik jouw slagroompunt wel. lekker coolbabe!![]()
[edit]oops, dacht dat ik al bij de laatste blz. was maar er was er blijkbaar nog een.[/edit]
En dat doet ècht zeer, ik weet er helaas alles van...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Beetje.....
Ik ga er wel nooit mee naar de dokter, alleen als ik echt zeker weet dat het iets is dat niet meer weggaat. Vorig jaar steeds knallende koppijn e.d., na twee maanden was ik het zat, bleek door mijn allergie mijn neusslijmvlies helemaal opgezwollen, m'n bijholtes zaten potdicht.
Ik was helemaal verbaasd, ik had echt wat!
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef Syrena het volgende:
Nee Lois, wat balenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:27 schreef Lois het volgende:
Eva heeft krentebaard/kinderzeer sinds zaterdag in haar mondhoeken. Omdat wij ons wezeloos knuffelen heb ik het nu ook.Ik heb een hele dikke bovenlip net nu ik morgen op de foto moet voor het digitale telefoonboekje op kantoor. Schattig?
![]()
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en we krijgen allebei een zalfje en een zoenverbod met alle leden in dit huis![]()
Ik ben blij dat ik dit "gedrag" van mij bij het intake-gesprek maar niet verteld heb, dan zat ik nu zeker potjes te kleien in Halsteren denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:26 schreef bixister het volgende:
een vriendin van me heeft er ook jarenlang vreselijk last van gehad dat ze zich bij elk bultje ontzettende zorgen zat te maken. haar moeder is overleden aan darmkanker en ze was ervan overtuigd dat haar ook iets dergelijks boven het hoofd hing. ze is er zelfs voor in therapie geweest en nu gaat 't stukken beter.
Dat wil ik nog altijd proberen, ze hadden het niet bij de DA in ons durrep. Mijn moeder is ook een problematische poeperd, ik snap niet dat mijn vader dat nog aankan, hij krijgt elke dag te horen of en hoe we (mam en ik) gepoept hebben. Compleet met kloofjes-verhaal, bloed en zinkzalfquote:Op maandag 28 juni 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Als je echt niet kunt is er een wondermiddeltje: Nux Vomica D12 van VSM. Heb ik eens iemand mee geholpen die al dagenlang niet naar de wc kon. Hij stond erg sceptisch tegenover homeopatische middeltjes, maar toen hij na 2 uur alles kwijt was, was hij helemaal overtuigd
Voor grote nood hebben we pruimesap van de Lidl. Dat werkt als een tierelier, echt waar.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef Rewimo het volgende:
En als je echt wanhopig bent kun je een zak suikervrije drop opvreten. Bij voorkeur met malitol, dan wil je wel gaan hoor
Lever je toch een eigen foto aan!?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Lois het volgende:
Als het morgen nog zo erg is stel ik de foto wel even uit als dat mogelijk is.
Ja daar dacht ik ook al aan! Of ze hebben een mini-meet.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:46 schreef pluisje het volgende:
LadyS en Luchtbel wonen bij elkaar in de regio toch?
Misschien ligt het internet er daar wel uit ofzo
lekkerquote:Op maandag 28 juni 2004 16:05 schreef Syrena het volgende:
* rena schuift wat kippensoep de bankjes op...met een beschuitje erbij
luchtbel,quote:Op maandag 28 juni 2004 15:26 schreef melonovy het volgende:
LUCHTBELLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!
Hier in Zeist ligt een klamboe op je te wachten!
Mail me even, email staat in mijn profiel!
Hier nog ééntje, als doc mij 1x in het jaar ziet, dan is het veel . . .quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef Syrena het volgende:
Beetje.....
Ik ga er wel nooit mee naar de dokter, alleen als ik echt zeker weet dat het iets is dat niet meer weggaat. Vorig jaar steeds knallende koppijn e.d., na twee maanden was ik het zat, bleek door mijn allergie mijn neusslijmvlies helemaal opgezwollen, m'n bijholtes zaten potdicht.
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:46 schreef Syrena het volgende:
Nou, ben de hele dag al emotioneel incontinent.
Moest een boek op de aanwinstenplank zetten, dat Na de klap heet, over slachtoffers en nabestaanden van verkeersongelukken. Ga ik een stukje lezen (stom) zit ik meteen met tranen in mijn ogen aan de buurjongen te denken...
Daarna kom ik te weten dat m'n ex lekker op vakantie gaat met z'n nieuwe vriendin....weer.
Vervolgens belt een studente voor haar boeken te verlengen, ze zit in een rolstoel en mag tot september niet eens het huis uit, en dus ook niet afstuderen, zit ik weeeeeeer met natte oogjes omdat ik het zo rot vind voor d'r.
Pffff...ik wil naar huiuiuiiiis.
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Dat boek is geen aanrader, nee. Doet me teveel aan m'n vrouw denken . . .
hij belt me vanavondquote:Op maandag 28 juni 2004 19:28 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS weet je al iets *voorzichtig een balletje opgooit*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt mail terug, ik hoop dat we het over dezelfde klamboe hebben...quote:Op maandag 28 juni 2004 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Melonovy ik ben je allergrootste fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je gemaild!
Iedereen verder bedankt voor het kijken!!!!!!
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef melonovy het volgende:
[..]
Je hebt mail terug, ik hoop dat we het over dezelfde klamboe hebben...
Eerst een buikfoto, dan gaan we verder met de afwikkelingen ...quote:Op maandag 28 juni 2004 20:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Why didn't I came up with that . . .quote:Op maandag 28 juni 2004 20:41 schreef melonovy het volgende:
Eerst een buikfoto, dan gaan we verder met de afwikkelingen ...![]()
![]()
Heb je niet een goede tweedehandswinkel?? Wij hebben dan geen TFT (veel te jatgevoelig met het kantoor hier benedenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:41 schreef Syrena het volgende:
Ik wil wel graag een 19 inch TFT, maar ja..... duuuuuuuuurrrr.
Da's een aardig beeldje. Van welk merk is dat ding ??quote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben dan geen TFT (veel te jatgevoelig met het kantoor hier beneden) en ik heb vorig jaar een 21 inch monitor van een vriend overgekocht voor 20 euro
![]()
![]()
... echt schandalig, maar hij had em van zijn baas overgekocht en schoof hem zo voor hetzelfde bedrag door
Familie trekje zeker ??quote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Syrena het volgende:
Rare pa.
Hmmmm *idee*.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je niet een goede tweedehandswinkel?? Wij hebben dan geen TFT (veel te jatgevoelig met het kantoor hier beneden) en ik heb vorig jaar een 21 inch monitor van een vriend overgekocht voor 20 euro
![]()
![]()
... echt schandalig, maar hij had em van zijn baas overgekocht en schoof hem zo voor hetzelfde bedrag door
Ha, net te laat, er hangt al een flats op m'n broek (gelukkig heb ik m'n zwarte huisbroek aan, met een wit shirtje waar het net naaaaast ging)quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef melonovy het volgende:
Pas op, kersen kunnen erg vlekken ....
* Syrena neemt er ook een paar...
* Syrena spuugt pitjes naar Syrena, Thunderchild en MissD
Hewlett Packardquote:Op maandag 28 juni 2004 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een aardig beeldje. Van welk merk is dat ding ??
Waar??quote:Op maandag 28 juni 2004 21:17 schreef Syrena het volgende:
Gatverdamme. Ik heb net die foto via Picserver geupload, ik denk, kijk es bij de Galleries....![]()
![]()
Dat zet je toch niet op Internet! Of in elk geval niet gratis!
PiKserver zullen ze bedoelen, *ieww*
Smerigerd....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Waar??![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb net lekker op me bed de dvd van ajax, seizoen 2003-2004 gekeken, echt koel om dat nog een keer terug te zien allemaal
Echt geweldig als het luktquote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga je gelijk mailen LadyS ik ben blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
je hebt mail terugquote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga je gelijk mailen LadyS ik ben blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
bij deze dvd heb ik het nog redelijk droog kunnen houden, heb ook de dvd van 2002-2003 en bij de terugkeer van Jari Litmanen heb ik wel ff een traantje weggepinkt :')quote:Op maandag 28 juni 2004 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]:')
Ik zie iets opbloeien hier...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi buikje![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:44 schreef LadyS het volgende:
die galleries waren me ook wel eens opgevallen ja
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg nix
Veel rust nemenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw doktersperikelen, Miss_D? Is er nu al iets uitgekomen?
Lijkt me stug dat jij uit K a/d Z volgens je profiel dan een afspraak hebt met een advocaat in V, maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
lady-wrb heeft ook donderdag een afspraak met haar advocaat.
(we hebben toch niet dezelfde he? anders gaat mijn afspraak straks weer niet door)
Nuttig advies maar je weet dus nog niksquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Veel rust nemen
Ik denk dat ik ook maar huisarts word
Ja he, ik kan ook wel dat soort adviezen geven voor 26 euro per consultquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nuttig advies maar je weet dus nog niks
Tja, dat is haar keus, niet de mijne... zij denkt dat ik niet doorzet, ik heb geen keus (voor mijn gevoel dan, je kunt natuurlijk altijd weglopen, maar dat is mijn eer te na). In elk geval weet ik wel dat ik niet, zoals ik eerst van plan was, de deur op een kiertje zet, maar ik smijt hem gewoon keihard dicht. Afgelopen, over, niet meer aan denken. Maar voor het zover is...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Dat hoop ik ook voor jeWel balen dat het op deze manier moet allemaal
Goddank heeft iedereen in Nederland recht op een advocaat (toevoeging; ik heb dus een hele dure advocaat gezocht, maar als het goed is betaal ik maar een kleine eigen bijdrage -een rechtsbijstand dekt dit niet-), dus ik kan allicht uitzoeken wat de moeite is en of dat opweegt tegen wat het oplevert (in mijn ogen wel, maar heel misschien denkt de advocaat daar anders over, hoewel ie pas afgestudeerd is en moet zoeken in de wet, echt grappig is datquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dan heb je nog wel wat te doorstaan...
hahahaha nee hoor, ik moet er om 5 uur zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat jij uit K a/d Z volgens je profiel dan een afspraak hebt met een advocaat in V, maar het zou kunnen![]()
Ik moet er om vier uur zijn, dusseh
goedzo, jullie moeten goed uitgerust zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:34 schreef LadyS het volgende:
ja hoor
ik slaap nog steeds als een roosje
en Peter ook, want die heeft zich gruwelijk verslapen... Hij ging pas tegen half 9 de deur uit, terwijl hij normaal tussen 7.15 en 7.30 uur weggaat
Kan je vandaag mooi gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:34 schreef LadyS het volgende:
ja hoor
ik slaap nog steeds als een roosje
en Peter ook, want die heeft zich gruwelijk verslapen... Hij ging pas tegen half 9 de deur uit, terwijl hij normaal tussen 7.15 en 7.30 uur weggaat
Peter weet wel waar zijn prioriteiten liggen hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, dat jij daar rekening mee houdt.. niemand is onmisbaar hoor, ook Peter niet, dus als ik jou was zou ik lekker gaan
![]()
![]()
![]()
Dat zou wel erg jammer zijn.. is er echt niets te regelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
Peter weet wel waar zijn prioriteiten liggen hoorHij komt gewoon naar huis als het zover is..
het is alleen niet zeker of hij morgen meegaat om die echo te maken.. dat zou ik wel jammer vinden
op zich kan hij wel weg, want hij heeft niet met klanten te maken enzo.. maar hij voelt zich te verantwoordelijk, denk ik .. (en het is ook wel zijn verantwoordelijkheid dat de boel afkomt, maar tochquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou wel erg jammer zijn.. is er echt niets te regelen??
Jahoor daar kan nog veel meer bijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:54 schreef LadyS het volgende:
Karindat kinkt idd erg leuk.. Volgens mij heb ik wel eens foto's gezien van een tuin vol speeltoestellen
En daar staan er nu nog meer bij?
Het antwoord:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:58 schreef Zabb het volgende:
Ok, een zoekvraag.
Wie heeft het eerste speeltuinbankje gestart en wanneer??
gevolg:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef melonovy het volgende:
[..]
"Het speeltuinbankje".
Berney op 29 juni 2003
Dus iedereen: gefeli!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:01 schreef easy-going het volgende:, t speeltuinbankje is vandaag 1 jaar
Peter gaat al een hele tijd niet meer mee naar de vk. Ik vind dat net zo erg.. En Peter (en ik ook wel ) vind het zonde vande vrije dagen die hij op moet nemen voor een kwartiertje bij de vk. Die gebruiken we liever voor na de geboortequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:04 schreef Karin het volgende:
[..]
Jahoor daar kan nog veel meer bij![]()
En Peet kon ook bij mij op het laatst niet elke keer mee naar de gyn en vlos enzo, die jongen heeft ook teveel verantwoordelijkheidsgevoel. Gelukkig kon Lois dan wel mee. Het was ook wel lastig elke keer dat hij wel wist dat hij binnenkort 3 weken vrij had maar niet precies wanneer, elke keer toch weer alles aan iemand uitleggen voor het geval dat. Toen we eenmaal wisten dat ik woensdags ingeleid zou worden heeft hij die dinsdag nog gewerkt om alles af te maken en over te dragen, dat was op zich wel fijn dat we toch wel zeker wisten dat het nu toch echt ging gebeuren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:46 schreef Rewimo het volgende:
Konijnenvoer had ik niet in huis
Dat hadden ze hier nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:12 schreef Belana het volgende:
Ow, ik heb net geshopt en o.a. nieuwe shirtjes voor Liam gekocht bij de Hema, maar daar zag ik echt het leukste jurkje hangen! Als ik toch een meid had......zucht.....dus meiden-moeders: luister: ga naar de Hema, daar hangt een wel zo schattig rood ribfluwelen jurkje met allemaal stukken. Echt geweldig!!! Einde bericht
alicia is helemaal lyrisch naast me (vanmorgen had ze naar oma al de zwembandjes om en die mogen de hele dag al niet af, ze is er helemaal klaar voor)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:39 schreef Jessicaa het volgende:
Dit badje hebben de meiden dus van onze thuishulp gehad. Lief he!!!!
Je bent wel even bezig met opzetten, maar dan heb je ook wat
En leuk dat ze hem vinden. Nu nog lekker weer!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik heb drie uur lang met wat tussenpozen contact met ze gehad via telefoon, twas natuurlijk weekend, bijna nacht en retedruk...toen ze mn verhaal aanhoorden dachten ze niet dat het iets ernstigs was en dat ik vooral eerst rustig moest worden. Vertrouwen in mezelf is nu eigenlijk eerst weg, maar komt hopelijk snel weer zodra ik me beter ga voelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Jessicaa het volgende:
Jeetje Clauwhee wat eng. Is er geen dokter bij je komen kijken? Klinkt behoorlijk heftig hoor. Sterkte he meid, kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent
Nou, ik vind het wel jammer dat hij niet meegaat, maar echt balen.. dat niet.. Dat moet hij maar gaan zitten doen, want ik mog nog even gluren naar BabyS en hij dan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat hij niet mee wil. Hij heeft toch ook verantwoordelijkheidsgevoel naar jou lijkt me. Jij bent veel belangrijker hoor als dat domme werk zegtdat maar
Ja, is de vriend van de zus van Peterquote:Vanavond ja wat is het van jou? De vriend van de zus van Peter? LadyS zoiets? Vanavond die dus bellen ivm de poezen. En ik vind het toch eng. *scheiterd is *
Ze hadden ook nog maar één soort stickersquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:58 schreef Belana het volgende:
NOU! Wat hebben jullie voor hema's?? Ik denk dat ik er 1 voor Iris ga kopen...
Heerlijk hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss-Dynastie, wat lekkerrrrr zo'n koopje![]()
Kijkkijk, als je ze ook echt nodig hebt, dan heb je ECHT geld verdiendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heerlijk he
Ik had ze ook echt nodig, ben eindelijk mijn achterstand aan het wegwerken
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijkkijk, als je ze ook echt nodig hebt, dan heb je ECHT geld verdiend(ik reken me wel eens rijk met zo'n koopje, terwijl ik het niet eens nodig heb
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |