Lois heeft mij verzocht om topic te openen en het speeltuinbankje te noemen.
Lois&Karin als jullie er nog iets op aan te vullen hebben ga je gang. .
quote:Njah, ik zocht eigenlijk een "pakkende" naam voor dit topic, iets wat aangeeft dat het een offtopic topic is en ook iets wat met ouderschap te maken heeft.
Op zondag 29 juni 2003 20:59 schreef berney het volgende:Lois heeft mij verzocht om topic te openen en het speeltuinbankje te noemen.
Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
quote:ik vond het speeltuinbankje direct wel pakkend anders hoor,
Op zondag 29 juni 2003 21:02 schreef Lois het volgende:[..]
Njah, ik zocht eigenlijk een "pakkende" naam voor dit topic, iets wat aangeeft dat het een offtopic topic is en ook iets wat met ouderschap te maken heeft.
Er zijn vast creatievere geesten die een betere naam weten te bedenken, het kan nl. altijd nog veranderd.Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
quote:me2, je moest eens weten wat ik allemaal af-leuter op zulke bankjes
Op zondag 29 juni 2003 21:06 schreef berney het volgende:[..]
ik vond het speeltuinbankje direct wel pakkend anders hoor,
.
Berney wat leuk zeg een opleiding tot receptioniste!
Wanneer heb je de her? Want dan kunnen we met zijn allen gaan duimen.
vijf zijdehoenderkuikens
zo, was dat ff offtopic geweest of niet
quote:Jullie hebben niet goed genoeg geduimd, anders had ik geen her hoeven te doen.
Op zondag 29 juni 2003 21:44 schreef Karin het volgende:
Mooi, denk dat de naam wel is goedgekeurdBerney wat leuk zeg een opleiding tot receptioniste!
Wanneer heb je de her? Want dan kunnen we met zijn allen gaan duimen.
22 augustus pas, nog een endje weg dus.
Wel hou ik elke week grammar bij, ga alle lesjes weer herhalen en elke week 2 brieven schrijven.
Ik heb nog niet al te veel ervaring met speeltuinbankjes, maar de bedoeling is me duidelijk
quote:Wat een poepies.
Op zondag 29 juni 2003 22:09 schreef moussy het volgende:
Ons nieuwe baby-prutje.vijf zijdehoenderkuikens
zo, was dat ff offtopic geweest of niet
Ik zie het niet... kippen houden.... vertel , onderwijs mij
Berney, ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen met je her.
Wat bedoelde je trouwens met je had de briefen teveel in " I "- vorm geschreven? Moest je het dan vanuit een ander perspectief doen ofzo?
quote:De eitjes zijn véél lekkerder dan uit de super, dat zijn al oude eieren. Ik ben al zo verpest dat ik die niet meer lust. En we vinden het erg gezellig dat getrut in de tuin, ze lopen gewoon los. Deze kuikens nog niet hoor.
Op zondag 29 juni 2003 23:15 schreef Angel22 het volgende:
Mous? Wat moet je nou met die beesten? afgezien van slachten als ze groot zijn...![]()
Ik zie het niet... kippen houden.... vertel , onderwijs mij
quote:Engelse correspondentie brieven (iig de zakelijke,formele) mogen nooit in I vorm geschreven worden maar in we vorm, dus we think about en need I think about. In Nederlandse brieven mag je wel ik vorm gebruiken maar moet je qonsequent zijn dus of de hele brief in ik vorm of in wij, niet afwisselende iig. Ik was denk ik in de war geweest met Nederllandse brieven schrijven.
Op zondag 29 juni 2003 23:15 schreef Angel22 het volgende:Wat bedoelde je trouwens met je had de briefen teveel in " I "- vorm geschreven? Moest je het dan vanuit een ander perspectief doen ofzo?
wat een weertje he...??
hahahaha, leuk hoor het speeltuinbankje, gezellig een topic over koetjes en kalfjes...
Dames, heeft het bij jullie vandaag ook zo geregend? Heerlijk zo'n dagje! Goed voor de weilanden! Lekker voor het gras voor mijn paardje.
Leah vroeg hoe het met mijn paardenkind ging. Het gaat erg goed. Heb hier op Fok nog geen topic geopend omdat ik bij eerdere paardentopics heb gezien dat het toch erg snel ondergesneeuwd wordt en dat het toch niet lekker loopt. Maar Treasure heeft wel een eigen site waar jullie dingen kunnen bijhouden. Ik update regelmatig, niet dagelijks, kom ik gewoon niet aan toe.
Even spammen, (sorry Lois en Karin) http://www.xs4all.nl/~zuurtje
Ben verder bezig met een camping te zoeken voor onze vakantie. Bij voorkeur niet al te ver weg, noord Frankijk of zo. De eerste zat iig al vol. Nou ja, 'al', ik ben misschien ook wel een beetje laat, maar ja, ik heb eerst maar even de onderzoeken van Marco afgewacht, het voelde niet goed om daar over heen te gaan plannen. Vandaar dat we een beetje laat zijn dus. We zullen wel zien. Anders is thuisblijven ook nog een optie natuurlijk. Slaapt wel verschrikkelijk veel beter dan een luchtbed in een tent, dat wel weer.
quote:Dat heb ik net gedaan. Ik kreeg allemaal herinneringen van zorgverleners. Terwijl ik de troep al weken geleden op het kantoor had ingediend. Wat blijkt nou, Univé loopt weet ik ut hoe lang achter met de verwerking, maar ik ben de l*l. Vooral omdat wij de afgelopen tijd wat artsenbezoekjes hebben gehad. Ik kan er nu 3 zelf eerst gaan betalen *kassaaaaa* en dan mag ik weer eens een poging gaan doen voor de declaratie
Op dinsdag 1 juli 2003 12:48 schreef Nausicaa het volgende:
Brrr, zometeen administratie doen, rekeningen betalen, post opbergen, hebben jullie daar nou ook zo'n hekel aan? Ik vind het echt elke keer een opgave, maar ja, anders vind je natuurlijk ook niks terug (en krijg je het op een gegeven moment koud in huis, en wordt het zo donker, als je geen rekeningen meer betaalt...).
quote:Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Ik durf niet. Zelfs niet binnen Nederland
*vakantie*
Kleintje, leuke site. En wat schrijf je ontzettend lief over je avonturen met Treasure
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie. Ten eerste geen geld! En we hadden ook niks gepland omdat Jonas zo'n ramp was met slapen. Maar sinds een week of drie slaapt hij dan ook echt door de hele avond en nacht ein-de-lijk . Dus misschien gaan we nog een weekendje.
Het is mijn schuld want ik heb voor de hele week slecht weer besteld , want ik moet de hele week stage lopen(nog anderhalve dag inhalen).
Yesssssssssssssssssssssssss ik ben geslaagd voor m'n Nederlands. .
Een dikke 7 had ik op dictee, en dikke 6 op spelling, .
.
.en een 6,5 dus op correspondentie is gemiddeld een 6,5 dus.
.
Wij gaan in september op vakantie, naar Turkije En Frank komt nog een kleine 2 weken in de buurt kamperen (Haarlem Jamborette in Spaarnwoude), al denk ik dat we weinig meer van hem zullen merken dan af en toe een douche en een neus diep onder de dekens als hij slaap in komt halen
Af en toe ga ik met mijn vriendin en haar zoontje (die van de zonnebrillenfoto) een dagje ergens heen. Binnenkort staat Sprookjeswonderland op de planning
quote:De rest ook alleen Engels correspondentie nog effe overnieuw.
Op dinsdag 1 juli 2003 17:48 schreef Sweej het volgende:
Berney gefeliciteerd! Die's alvast binnen!
Ik heb een camping geboekt! In Noord Frankrijk, onder de Belgische Ardennen, dus niet te lang rijden, en heel leuk, als het weer mee zit Maar daar ben ik heel laconiek in geworden: dat weet je toch niet (vorig jaar Zuid-Frankrijk, na vier dagen op de vlucht geslagen voor de regen en overstromingen).
Het lijkt een super de luxe camping, dat wil zeggen qua grootte van plaatsen, en qua sanitair: je hebt namelijk een eigen douche, wc en wasbak ter beschikking! Dat lijkt me luxe op een camping!
Ik ben zeer benieuwd! Wel een geruststelling dat we een plaats hebben hoor. Muts dat ik ben
Hier gaan we naar toe: www.dubanel.com
Enne Moussy, daar ben je mooi klaar mee zeg, met zo'n verzekering
Ik ben een week met Chiara op vakantie geweest, heb in het huis van mijn ouders gezeten die op vakantie waren, was heerlijk om er even tussen uit te zijn. De zomer blijven we verder thuis, in het najaar gaan we misschien wel weer een weekje in een huisje vertoefen, dan wel met papa erbij.
Wauw, wat een leuke vakantiesites. *jaloers*
Als ik dit lees "De bakkerswagen komt s'morgens langs om u het zo gewaardeerde Franse brood te laten smelten in de mond." dan wil ik zo mee!
Wij gaan dus niet op vakantie, logisch, want Jeroens vrije dagen worden rond de bevalling gepland. Niet dat wij een vakantie durven te boeken met Eva's onverwachte neiging tot heel erg ziek worden, een afspraak met verre vrienden plannen is al een heel gedoe.
quote:Volgend jaar dan Lois! Gaan wij eerst bekijken hoe het hier bevalt, en dan zien we volgend jaar dus wel verder!
Op dinsdag 1 juli 2003 21:35 schreef Lois het volgende:
Goed gedaan BerneyWauw, wat een leuke vakantiesites. *jaloers*
Als ik dit lees "De bakkerswagen komt s'morgens langs om u het zo gewaardeerde Franse brood te laten smelten in de mond." dan wil ik zo mee!
Iedereen maar met vakantie! Lekker hoor! Wij niet, maar ja, wij zijn net 3 maanden terug van de huwelijksreis. Alhoewel we misschien in oktober of november nog wel een weekje weg willen.
Administratie doen... sja, dat moet ik morgen ook maar weer gaan doen
Bah, geld uitgeven op de verkeerde manier! Wil er zelf meer profijt van hebben! Meer kleding, meer spulletjes voor mijn paard, meer uit eten enzo. Maar ja... sommige dingen willen toch echt dat ze iedere maand betaald worden!
Ik heb veel bezoek op Treasure's site gehad. Zelfs uit Guam... wie zou dat nou zijn
Maar goed, ik schrijf niet lief over Treasure, Treasure schrijft lief over mij!!
Ik vind dit een heerlijk topic! Heb ik toch nog lekker contact met jullie!
Kleintje fijn dat je je in dit topic thuisvoelt. Ik ga snel je paard bekijken maar door alle toestanden met mijn internetverbinding moet ik nog heel veel bijlezen.
De administratie. Ik ben altijd zo blij als ik dit soort verhalen hoor dat Peet dat altijd helemaal doet. Ik gooi altijd de post op een stapel naast zijn computer. Af en toe moet ik eens ergens een handtekening zetten en de rest doet hij
Ik heb godverdee de hele middag alles zitten reseten, de router, het modem en mijn computer. In allerlei volgordes maar het hielp helemaal niets Pas tegen 7 uur deed hij het opeens weer, ik hoorde een piepje dat ik nieuwe mail had. En toen vlak daarna begon Bram te piepelen. Ik heb van narigheid patience zitten spelen op de computer, al mijn leuke spelletjes die ik altijd doe zijn online spelletjes.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee, leuk topic dit!!
Wij zouden niet op vakantie gaan, maar kregen ineens toch de kriebels. We gaan (heel burgertruttig) naar Julianadorp, een bungalow van Landall Green Parcs. We wilden eigenlijk naar Texel, maar alles was vol.
quote:Landall Green Parcs is niet burgertruttig hoor Spuuglokje. Het is gewoon hartstikke lekker makkelijk met ukkies, altijd goed geregeld, huisjes hebben zelfs stopcontactveiligheidsdingen, en lekker ontspannen (en nee, ik word niet door ze betaald
Op dinsdag 1 juli 2003 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
We gaan (heel burgertruttig) naar Julianadorp, een bungalow van Landall Green Parcs.
Voor ons alleen geen Nederland, dit jaar. Die 30 uur durende terugreis van januari is nog steeds niet naar de verste verten van mijn geheugen gezakt (hij verliep trouwens heel voorspoedig, afgezien van een zeer wakkere Iris), dus we blijven in de buurt: Australië. Cairns is maar iets meer dan 4 uur vliegen, en dus een makkie We gaan in september/oktober, als het daar net voorjaar is (want dat hebben we hier niet). Ik ben heel benieuwd hoe Iris het gaat vinden, maar volgens mij vindt die alles goed zolang d'r pappie er maar bij is
Kleintje: ik heb inderdaad uitgebreid zitten kijken (eerdaags weer; ik was nog niet klaar) bij je prachtige paardenkind. Ik kan me goed voorstellen dat je daar helemaal verliefd op bent geworden
Berney: ook van hier: als je hulp nodig hebt met brieven nakijken ofzo.....
quote:Jaaaaaaaaaaaaa, dat is een goed idee.
Op woensdag 2 juli 2003 05:31 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Berney: ook van hier: als je hulp nodig hebt met brieven nakijken ofzo.....
quote:Soms heb ik nog wel eens heldere ideetjes.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:50 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind dit een heerlijk topic! Heb ik toch nog lekker contact met jullie!
quote:Kom maar op
Op woensdag 2 juli 2003 07:13 schreef berney het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, dat is een goed idee..
edit: jeutje, wat ben ik aan het prutsen met quotes vandaag
quote:waar zit je dan?
We gaan in september/oktober, als het daar net voorjaar is (want dat hebben we hier niet).
Je kind zich stierlijk verveelt...
Een hond zichzelf opvreet..
Een andere hond álles als speelgoed aan ziet...
Een kat de kuikens in de tuin ontdekt heeft...
Het kind nu dr kledingkast aan het leeg trekken is..
Je fiets op dit moment niet bruikbaar is...
Een hond nú een stoel aan het slopen is....
De kabel van de tv er uit floept..
Kind nu nog vervelender is...
gillen dat de vakantie afgelopen moet zijn!!!!!
Op vakantie naar Australië lijkt me trouwens ontzettend gaaf!! Maar ik hou niet zo van al die beestjes die je daar in het wild tegen komt
quote:Jij hebt er thuis zat rond lopen toch?
Op woensdag 2 juli 2003 12:05 schreef moussy het volgende:Op vakantie naar Australië lijkt me trouwens ontzettend gaaf!! Maar ik hou niet zo van al die beestjes die je daar in het wild tegen komt
quote:Dat wordt dan na m'n stage denk ik, ben nu steeds uitgevloerd 's avonds kan ik geen pap meer zeggen.
Op woensdag 2 juli 2003 08:24 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Kom maar op
: e-mail adres staat in m'n profiel
en ik ben moehoehoe!!!! HEb wel alles gelezen hier op het bankie..hebben we ook een man die voor ons kan zorgen hier, of moet ik mijn eigen drinken halen...???
quote:Zolang je, je maar nog niet zo'n oud wijf voel zoals ik me nu momenteel voel.
Op woensdag 2 juli 2003 17:49 schreef Catootje het volgende:
...ik heb trouwens erge last van 'Fokassociaties' : ben ik misselijk, dan voel ik me Phileine, ben ik niet misselijk dan voel ik me Jessie (waarom JEssie?) en vandaag riep een moeder in de stad EEEEEEEEEEEEEEEEEEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *met ruk hoofd omdraait*
Ik móet het volhouden, maar met tegenzin.....
Bovendien mis ik m'n kleine meid enorm.Die zie ik nu niet zo vaak meer. .
Als ik klaar ben, neem ik iig tot 1 oktober vrij wat er ook gebeurt. (oke wel een herretje tussendoor maar ja) .
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-01-2004 22:50]
quote:goed zo! Eerst jij en je gezin. Ik vind het trouwens toch al wat als iemand met een eigen huishouden een studie doet
Op woensdag 2 juli 2003 19:10 schreef berney het volgende:
Als ik klaar ben, neem ik iig tot 1 oktober vrij wat er ook gebeurt. (oke wel een herretje tussendoor maar ja).
Mijn geweldige dag had als bijna sluiter een wasmachine die in zn programma's bleef hangen en niks meer wilde doen.... en als afsluiter ben ik bijna genaaid voor 100 euro toen we een nieuwe gingen kopen. Maar goed, lang verhaal, ik ben door het personeelslid voor zeikerd uitgemaakt en kon het daar mee doen. Ik ben kwaad de winkel uitgestormd en Peet heeft het verder afghandeld.... ben bijna een klaagbankje aan het maken
Sweej, ik hou niet zo van insekten,spinnen en slangen of zo
Nou Berney van mij ook petje af hoor een studie naast een gezin!!!!
Moussy dat klinkt alsof je het erg druk heb, hahahaha. Kan je af en toe niet even naar buiten lopen en dan keihard gillen en dan diep ademhalen en dan weer naar binnen. Een soort have break have a kitkat idee
Catoot ben blij dat je me niet associeer met een vreselijke zeikerd, hahaha of een kleinzerig typje of een grote klaagmuur enz enz. Als je niet misselijk ben vind ik het heeeeeel leuk dat je dat met mij associeer
Melonovy je vroeg of dat mijn werk was.
Ik doe voor oriflame (wat make-up en verzorgingsprodukten zijn) bij mensen thuis demonstratieavondjes/workshops geven. (werkte eerst als begeleidster met verst gehandicapten, maar dat was met mijn man zijn werk en Bo niet meer te combineren en aangezien ik dat al ruim 12 jaar deed en de gezondheidszorg erg achteruit vond gaan ben ik na Bo's geboorte na een half jaar gestopt) En een paarmaanden terug had ik wel weer zoiets van nou ik zou er best iets bij willen. En dit is dus prima te combineren. Ik doe het wanneer het mij uitkomt. Het is geen topsalaris, maar wel erg leuk en vooral eens iets heel anders. En we doen dus ook kinderfeestjes. Dan maak je de jarige d'r gezichtje schoon doe je een maskertje, een creme, je lakt de nagels , make-up met glitters en speldjes en staarten in de haren. De andere kindjes doen het bij elkaar of zichzelf en af en toe help je die ook. Op het einde krijgen ze dan allemaal een tasje met wat monstertjes en een kadootje.
Vandaag dus mijn laatste geahd. Het waren 9 meiden vanaf 9 jaar en iets ouder. Erg leuk, maar erg vermoeiend. Ze waren dolenthousiast. Stonden me naam al te gillen toen ik aan kwam. En toen ik weg ging, mocht dat niet ik moest hun voortaan elke dag maar op komen maken. (ook zo grappig een wat ouder meisje bijna 11, waarschuwde me even dat 'ze' wel erg druk waren hoor) ( en toen een meisje haar kadootje uitpaktte, gilde ze enthousiast jeeeeeaaaaah een grote mensen lippenstift) Erg leuk van die spontane reaktie's en ik moest gelijk even wegdromen en denken aan hoe dat straks met mijn 'meiden'allemaal zal gaan
Moussy morgen gaan we naar Almere (ruim 100 kilometer pfew) voor die kinderwagen die bordeauxrode. Bo moet dan even naar oma anders past het niet in de auto. En nu hopen we ook maar dat het sowieso mee kan. Duim voor me mee dat ie in het echie net zo mooi is als op het plaatje.
Morgenochtend weer met Bo naar het consultatieburo. Was weer een hele tijd geleden. Ze hadden opgebeld dat ze weer aan de beurt was. Ben benieuwd.
Ik ga nu lekker rustig aan doen vanavond want mijn buik is weer lekker hard.
Ik heb net zo tegen alles en iedereen lopen razen dat Peet tóch te duiken is. René al wel naar bed wilde zonder foppie en doekie, de katten ergens zijn en de honden heel lief samen op de stretcher liggen (ipv dat ze lopen te balffen, zeiken, schijten, grommen en knorren)
Oh ja, als diegene van de wagen diane heet dan zou je wel goed zitten Kweet ook niet hoor.
Verder geen nieuws hier, ben een beetje aan het camping-shoppen gegaan - althans een poging ertoe gewaagd. Waarschijnlijk ben ik al weer aan de late kant, want er was al heel veel weg. Naja, dan binnenkort maar eens naar een camping-speciaalzaak.
quote:Tipje voor fijne onderbroeken: Mady, verkrijgbaar t/m XXL bij Zeeman. In zwart, wit, crème en soms ook roze en blauw. Rekt aan alle kanten mee
Op woensdag 2 juli 2003 21:51 schreef Nausicaa het volgende:
Catootje, als je buik groeit zul je die onderbroeken tot je oksel waarschijnlijk wel nodig gaan hebben: bij mij was het althans zo dat de gewone onderbroeken niet meer bleven zitten.
ik draag altijd van die tenten en deze zitten heerlijk
quote:ja ik ook hoor! hihihi....
Op woensdag 2 juli 2003 21:56 schreef Rewimo het volgende:ik draag altijd van die tenten en deze zitten heerlijk
maar wat zijn ze megagroot zeg, ik schrik iedere keer weer bij het ophangen van de was, jeetje heb ik zo'n reet? Ik stel mezelf dan weer gerust met de gedachte dat ze wel een beetje slobberen... hahahaha
quote:Dat denk ik allang niet meer
Op woensdag 2 juli 2003 22:07 schreef melonovy het volgende:
maar wat zijn ze megagroot zeg, ik schrik iedere keer weer bij het ophangen van de was, jeetje heb ik zo'n reet?
quote:oh, die gedachten gaan weer over, das dan wel weer mooi....
Op woensdag 2 juli 2003 22:08 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat denk ik allang niet meer
ik pas trouwens wel weer in mijn spijkerbroek, had ik het al gemeld...? Van de 20 kilo's die ik was aangekomen zijn er nu 14 verdwenen... voor de rest moet ik trainen, maar daar heb ik geen energie voor of geen zin in...
quote:ik niet
Op woensdag 2 juli 2003 21:56 schreef Rewimo het volgende:[..]
Tipje voor fijne onderbroeken: Mady, verkrijgbaar t/m XXL bij Zeeman. In zwart, wit, crème en soms ook roze en blauw. Rekt aan alle kanten mee
ik draag altijd van die tenten en deze zitten heerlijk
Komen die ook tot onder je oksels?? Ik heb nu hele mooie Heeft mn oma nog voor me gekocht, witte, met een kantje.... een blommetjes dr op, zukke ouwe-wijven-fuiken had ze zelf niet eens
Als ike r wel eens 1 aan heb, ben ik als de dood dat ik een aanrijding krijg, of dat ik op een andere manier onverwachts naar het ziekenhuis toe moet
quote:Neuh, bij mij niet
Op woensdag 2 juli 2003 22:14 schreef moussy het volgende:
Komen die ook tot onder je oksels??
quote:met mijn 1,54 nog net onder de 100 wel? En ik hoef niet bang te zijn om in het ziekenhuis terecht te komen?
Op woensdag 2 juli 2003 22:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
Neuh, bij mij niet
kont genoeg
quote:Eh, nou ja, je bent tenslotte zwanger
Op woensdag 2 juli 2003 22:23 schreef moussy het volgende:[..]
met mijn 1,54 nog net onder de 100 wel? En ik hoef niet bang te zijn om in het ziekenhuis terecht te komen?
quote:Ik schaamde me al dat ik in een degelijke zwarte boxershort liep van Peet, dat was bij Mink. Van René had ik er nooit aan gedacht en had ik een box aan met wippende hondjes
Op woensdag 2 juli 2003 22:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Eh, nou ja, je bent tenslotte zwanger
dus dat kan altijd
Ik heb geloof ik uren in mijn blote kont gelegen in het ziekenhuis ("nog maar weer eens even toucheren, hm, nog steeds 6 cm" ) maar dat kon me echt geen bal schelen hoor
quote:Omdat ik van allebei tijdens de weeën liep te drentelen vond ik het wel prettig om wat aan te hebben.
Op woensdag 2 juli 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ach, uiteindelijk moeten ze toch uitDus wat geeft dat
Ik heb geloof ik uren in mijn blote kont gelegen in het ziekenhuis ("nog maar weer eens even toucheren, hm, nog steeds 6 cm"
) maar dat kon me echt geen bal schelen hoor
quote:Mij niet gezien
Op woensdag 2 juli 2003 22:48 schreef moussy het volgende:[..]
Omdat ik van allebei tijdens de weeën liep te drentelen vond ik het wel prettig om wat aan te hebben.
quote:Ga jij nou maar lekker de speeltuin in
Op woensdag 2 juli 2003 23:08 schreef ChrisJX het volgende:
*even zwaaien doet
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, schommelen!
Op woensdag 2 juli 2003 23:10 schreef Rewimo het volgende:Ga jij nou maar lekker de speeltuin in
Ik was laatst met mijn nichtjes in de speeltuin
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:07 schreef Rewimo het volgende:
O eh Mous, ga je toevallig nog naar Schagen morgen?Wij wel, er is folkloristische markt de komende donderdagen. Opa en oma op sleeptouw met hun vrije reis en gaan met die banaan
De veemarkt en dat gedoe is alleen 's morgens he.
Melonovy: we wonen op Guam, een eilandje in de grote oceaan. Het begrip 'seizoenen' is hier nogal relatief: voorjaar betekent dat het een paar maanden geen 30 á 32 graden is, maar rond de 25. Ook lekker hoor, maar echt voorjaar, met nieuwe blaadjes en bloemen, en frisse lucht, is ook wel wat.
Moussy: ik moet ook helemaal niets hebben van die vreselijk giftige kruipers, maar ik denk maar dat het hetzelfde is als hier: op Guam moeten miljoenen 'brown tree snakes' wonen. Ooit aan land gekomen als verstekeling op een schip, geen natuurlijke vijanden, en zo hebben bijna de hele vogelpopulatie uitgemoord. Echter: we hebben er nou in twee jaar drie keer een gezien, en daarmee ben ik zo ongeveer lijstaanvoerder onder mijn vrienden. Valt erg mee dus
Ennuh.....kom op, morgen wordt vast een betere dag. Offuh......anders volgende week wel
Catoot: kijk even hoe je buik zich houdt: ik vond die tenten helemaal niet zo lekker zitten na een tijdje en had juist liever iets kleins, wat onder m'n buik paste. Die tenten kwamen wel weer heel goed van pas ná de bevalling: konden ze de boel een beetje op z'n plek houden.
Berney: is goed hoor, ik zie het wel. Hou er trouwens rekening mee dat je helemaal geen ritme hebt, en dat het daardoor allemaal extra zwaar is. Als je begint te wennen zal het een stuk makkelijker gaan. Volhouden hoor, kop op!
Zo, dwergje is al aan het vertellen dat de pc uit moet en wilde me het zojuist gaan voordoen (we hebben haar al een paar keer achter de pc aangetroffen terwijl ze 'm zelf had aangedaan ). Aan de slag dus.....
Ik wordt wel sjaggie van dit trieste weer zeg..bleeehhhhhh. En Jonas wordt er over het algemeen ook niet echt gezelliger van
Moussy ze heet Belita is dat nu een slecht teken
Husb is lekker vrij en is Bo haar papfles aan het geven. Dan dalijk naar het consultatieburo, Bo naar oma brengen en lekker op pad voor de kinderwagen. Heb het gisteren ook al verteld maar heb er dan ook veel zin in.
Over onderbroeken, draag gewoon wat je lekker vind. Als je iets draagt wat je niet lekker vind staat het veel stommer als dan wanneer je iets draagt wat je wel lekker vind zitten. Je kan dus best sexie zijn in een grote onderbroek. Is allemaal maar aangepraat gedrag dat dat niet mooi zou zijn.
Ik ga van de week nog eens kijken voor 1 lekkere broek erbij. Hoef wel niet zo lang meer, maar heb me lekkere broek meegevefd tijdens commode verven En nu heb ik het natuurlijk niet over mijn onderbroek
Van de week al het kleine spul van bo maar eens van zolder halen. Wel weer schattig om al die kleine spulletjes te zien. eens kijken wat de nieuwe humpiedumpie daar allemaal van aankan in de zomer.
Zo en nu nog ff lekker een half uurtje me bedje in
Jompels,
Slaapmeisje
Je studie is een prachtkans en ik weet zeker dat jij hem met beide handen hebt beet gepakt en er het beste van hebt gemaakt. Dat zeggen de cijfers ook wel.
Die ene her is ook wel te overzien. Er zijn genoeg telefoniste's/receptioniste's en secretaresse's die niet eens een normale engelse brief kunnen schrijven. Jij gaat er nog gewoon hard voor leren, je vraagt hulp aan ons en we duimen keihard voor je her!
Jij gaat het halen!!!!
Enne, dat je Anouk minder ziet is natuurlijk even flink k*t, maar ook dat gaat wennen en dan geniet je dubbel van de tijd die je met haar doorbrengt. Vergeet niet dat het straks wat extra centjes in de la brengt waar jullie met het gezinnetje van kunnen genieten. Anouk zal ook snel genoeg langer naar school gaan, huiswerk krijgen en straks bij vriendinnetjes willen spelen! Dan wil ze geen moeder die thuis alleen maar op haar zit te wachten. Je hebt ook je eigen leven!
Hou vol.. je kan het!!!!
quote:Hoe gaat het stagelopen? Is het werk een beetje wat je in gedachten had???
Op donderdag 3 juli 2003 17:15 schreef berney het volgende:
omdat ik deze week zoveel stage moest lopen en ik dan niet warm weer wil..[/sup]
quote:Het is loodzwaar, maar dat komt omdat ik niet gewend ben zoveel uur te werken. Het werk opzich is erg hectisch het is een soort distributiecentrum, meer zeg ik niet anders heb ik straks allemaal Fokkers aan de lijn.
Op donderdag 3 juli 2003 17:32 schreef Kleintje het volgende:[..]
Hoe gaat het stagelopen? Is het werk een beetje wat je in gedachten had???
Het werk opzich is varierend en dat vind ik erg leuk, veeeeeeeeeel telefoontjes.
Je kan het Berney, ik heb er vertrouwen in. Je bent mondig genoeg en dat is belangrijk in dat werk!
Toen ik nog alleen was, werkte ik eerst 5 dagen, later 4 x 9 uur. Die vrije donderdag is wel een luxe hoor Als Christan naar school gaat, wil ik mijn werktijden aanpassen maar dan moet ik dus wel weer 5 dagen werken, 3 hele en 2 halve.
Moussy ik heb je een mailtje gestuurd met de vraag of je de foto hier op fok wil zetten.
Hij is zo mooi joh.
Hijs mooi hoor!!
quote:Hihi, dit vraag ik me dus ook af. Al heel lang en durfde het ook niet te vragen.
Op donderdag 3 juli 2003 21:32 schreef berney het volgende:
Rewimo, misschien een persoonlijke vraag hoor.. Maar ik ben al tijden nieuwsgierig waarom jij niet bij je manneje/vriendje woont. Als je niet wilt vertellen kan ik begrijpen hoor.
.
Denk dat het is omdat ze allebei ook hun eigen leven hebben opgebouwd in hun eigen woonplaats. Of heb ik dit mis??
quote:hihih, ik durfde eig ook niet maar dacht vragen staat vrij; als ze niet antwoorden wil prima.
Op donderdag 3 juli 2003 21:33 schreef Kleintje het volgende:[..]
Hihi, dit vraag ik me dus ook af. Al heel lang en durfde het ook niet te vragen.
quote:dat is met angelic1 toch ook zo? Ben niet nieuwsgierig hoor
Op donderdag 3 juli 2003 21:32 schreef berney het volgende:
Rewimo, misschien een persoonlijke vraag hoor.. Maar ik ben al tijden nieuwsgierig waarom jij niet bij je manneje/vriendje woont. Als je niet wilt vertellen kan ik begrijpen hoor.
.
quote:Ja, erg he!!
Op donderdag 3 juli 2003 21:36 schreef Kleintje het volgende:
Wat zijn wij toch een nieuwsgierige mutsen Berney!!!
Kleintje, je hebt wel een beetje gelijk Frank en ik hebben elkaar via internet leren kennen. We waren allebei lid van een mailinglist (zie www.bobevers.nl en www.bob-evers.org) en die organiseerde een bijeenkomst op Nyenrode (klinkt altijd leuk als je kunt zeggen dat je elkaar op Nyenrode hebt leren kennen
). Wij kwamen daar toevallig bij elkaar in de groep terecht, en Frank gaf me een lift naar het station. De volgende dag mailde hij of ik veilig thuis was gekomen, ik mailde terug, we bleven mailen en hij kwam langs
En toen
Maar ja, Frank woont in Roosendaal en ik in Haarlem. We hebben allebei werk en familie in/bij onze woonplaats. En zoals het nu al 3,5 jaar gaat, gaat het goed Dus zien we nog niet echt veel reden om er iets aan te veranderen. En zo zit het dus in elkaar
We proberen zoveel mogelijk tijd met zijn drieën door te brengen, weekends en vakanties en soms een onverwacht extraatje als Frank hier in de buurt moet werken.
Hm, vanavond slaapt Christan bij oma Mijn vriendin gaf een tupperwareparty en daar kon ik niet onderuit
(vind er geen moer aan, maar ja...). Vind ik altijd zo leeg en kaal dan in huis. De kat kan dat niet echt compenseren... Het enige voordeel is dat ik morgen een half uurtje kan uitslapen
quote:Nee hoor, ik ben "gewoon" gescheiden.
Op donderdag 3 juli 2003 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]dat is met angelic1 toch ook zo? Ben niet nieuwsgierig hoor
![]()
quote:Dat is wel iets voor Tara!!!
Op vrijdag 4 juli 2003 00:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb trouwens twee VIP kaarten gewonnen voor Ruud de Wild's Temptation: The Gold Edition. Het is inclusief 5 drankjes, en het feestje wordt a.s. zaterdag gehouden in Hotel Arena Tonight in Amsterdam.
quote:Volgens mij heb je het wel eens eerder verteld, verhaal staat me wel bij iig. Maar nu zijn we weer he-le-maal op de hoogte.!
Op donderdag 3 juli 2003 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Stelletje nieuwsgierige mutsenKleintje, je hebt wel een beetje gelijk
Frank en ik hebben elkaar via internet leren kennen. We waren allebei lid van een mailinglist (zie www.bobevers.nl en www.bob-evers.org) en die organiseerde een bijeenkomst op Nyenrode (klinkt altijd leuk als je kunt zeggen dat je elkaar op Nyenrode hebt leren kennen
). Wij kwamen daar toevallig bij elkaar in de groep terecht, en Frank gaf me een lift naar het station. De volgende dag mailde hij of ik veilig thuis was gekomen, ik mailde terug, we bleven mailen en hij kwam langs
En toen
Maar ja, Frank woont in Roosendaal en ik in Haarlem. We hebben allebei werk en familie in/bij onze woonplaats. En zoals het nu al 3,5 jaar gaat, gaat het goed
Dus zien we nog niet echt veel reden om er iets aan te veranderen. En zo zit het dus in elkaar
![]()
[/sup]
quote:Oh, het is niet echt recent hoor. Ik ben al voor de geboorte van Justin gescheiden. En eigenlijk al jaren... (lang verhaal en niet iets wat ik even op Fok! ga neergooien) Maar de problemen hadden er min of meer wel mee te maken ja.
Op vrijdag 4 juli 2003 00:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Angelic1, ik wist dat je de laatste tijd wat 'problemen' had, vermoedde dat het om je relatie ging... wat moeilijk voor je (offe.. misschien juist niet, ben je blij dat je van 'm af bent)
Hotel Arena is wel leuk trouwens. Jammer, maar ik zit zaterdag op Vlietpop, anders had ik graag gegaan!
quote:Tararaboemdijee, oid.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:39 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wie is Tara? Als je haar inseint, dan mag ze ze van mij hebben (ik vind het zonde als die kaarten niet gebruikt worden)
Maar dit is Ruud de Wilds temtation. , las ik later'sochtends heb ik niet helemaal mijn ogen wakker
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:42 schreef berney het volgende:[..]
Tararaboemdijee, oid.
. die is helemaal weg van Whitin Temptation.
.
Maar dit is Ruud de Wilds temtation., las ik later'sochtends heb ik niet helemaal mijn ogen wakker
quote:Ik let wel op!! Angel, zou je vermoeidheid ook niet komen van de hormoonperikelen: bevallen enzo?? *op alle kindjes past*
Op vrijdag 4 juli 2003 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook even uitgeteld op het speeltuinbankje zitten. Misschien wil één van de minder vermoeide moeders even op Katja letten. Ik heb de hele nacht overgegeven en ik ben nu helemaal kapot.
Gelukkig komt mijn vriend zo snel mogelijk naar huis (zodra het werk het toelaat), maar tot die tijd moet ik even afzien.
quote:* zet het verschrikkelijke Freekje er ook even bij, en geeft Toot een emmertje*
Op vrijdag 4 juli 2003 13:02 schreef Catootje het volgende:[..]
*op alle kindjes past*
quote:Oeh, veel kindjes en maar 1 oppasser.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:54 schreef Leah het volgende:[..]
* zet het verschrikkelijke Freekje er ook even bij, en geeft Toot een emmertje*
Niet op de kindjes spugen, hè Toot?
Dank jullie moeders!
Sterkte meiden, zwangerschap en misselijkheid is echt heel vervelend.
Ik ben de hele dag al druk met van alles en niks eigenlijk. Eva is een dagje naar oma en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens alle adressen bij elkaar te zoeken voor de geboortekaartjes. Ben gelijk maar begonnen met een net computerbestandje, want die losse papiertjes overal is ook niet echt handig.
Verder heb ik net de drukproef en de enveloppen voor het geboortekaartje opgehaald. Ik had een gedichtje gevonden voor het kaartje waar ik vreselijk van moest huilen, toen ik het net bij de drukker "in het echt" zag staan stond ik bijna weer te brullen.
Gelukkig stonden er tissues op de toonbank, het schijnt wel vaker voor te komen bij de zwangeren aldus de drukker.
Zeg eh Catoot, ga je nu ook trouwen nu je in verwachting bent?
als ik tever ga fluit je me maar terug hoor
quote:whehe, nee hoor: Ik heb besloten nooit te trouwen
Op vrijdag 4 juli 2003 15:08 schreef Lois het volgende:
Zeg als we toch nieuwsgierige vragen mogen stellen hier....Zeg eh Catoot, ga je nu ook trouwen nu je in verwachting bent?
als ik tever ga fluit je me maar terug hoor
Hahahahahaha, ik zou toch maar eens in de spiegel kijken dan... volgens mij staat er ik ben zwanger op je voorhoofd geschreven...
Ik had dat met mijn ex-werkgever dat ik net zwanger was van Duncan (toen wist ik het zelf nog niet eens) die wist al vanaf juli dat ik zwanger was terwijl ik pas eind oktober heb verteld dat ik zwanger was.... Moest eerst die drie maanden voorbij zijn vond ik.
Heb trouwens vanmmorgen eerst nog een twee en half uur aan de foon gehangen met een aantal ziekenhuizen... ik heb me knieen flink naar de .....piep.... geholpen (ben bekend met knieprobs...) zie ook topic knieschijf ontwricht en moet nu dus naar de orthopead, maar die krengen hebben ellenlange wachtlijsten. Nu kan ik gelukkig in het VU terecht op 4 augustus, dat was het ziekenhuis waar ze het vroegst een afspraak hadden.
quote:Hahahahah geweldig!! Leuk toch dat men het al goed kan zien?
Op vrijdag 4 juli 2003 15:46 schreef Catootje het volgende:[..]
ik stap het kantoor binnen en die man vraagt meteen verheugd of ik soms zwanger ben.
Ik ben vanavond Remie. Peet heeft een etentje meteen na werktijd. Dat vond ik eigenlijk nooit zo erg voordat ik Bram had gekregen maar nu vind ik het helemaal niets. Gelukkig heb ik vanmorgen gewerkt en dus al wat mensen gesproken anders heb ik gevoel of ik de hele dag alleen babytaal uitsla. En ik wil altijd 's avonds vol trots vertellen wat hij nu allemaal weer gedaan heeft.
Maar er zit ook wel wat positiefs aan. Ik ga voor het eerst sinds mijn bevalling weer eten van de Toko eten. Ik ben in het begin best wel voorzichtig geweest met uien en kruiden enzo maar Bram heeft daar steeds minder last van dus ik ga het gewoon weer een keertje proberen. Aangezien Peet het niet lust eet ik dat altijd als hij een keertje niet thuis eet. Dan zit er toch een positief nootje aan. *is het al etenstijd? Water loopt in mijn mond*
Livelink beterschap!!
quote:Haha, wat herkenbaar! Ik heb destijds met het kaartje van Esther ook geoefend om het hardop te kunnen voorlezen zonder tranen, lukte niet dus ik heb maar een voorbeeldje gemaakt voor de drukker
Op vrijdag 4 juli 2003 14:54 schreef Lois het volgende:knip>> Ik had een gedichtje gevonden voor het kaartje waar ik vreselijk van moest huilen, toen ik het net bij de drukker "in het echt" zag staan stond ik bijna weer te brullen.
Gelukkig stonden er tissues op de toonbank, het schijnt wel vaker voor te komen bij de zwangeren aldus de drukker.![]()
Heel handig hebben wij een kapper in de straat, die is overgenomen van een andere kapper. Deze is veel trandyer dan de vorige. met dus gratis haaradvies. Dinsdagmorgen ga ik heen, het wordt kort bruin met blonde highlights. nee ik plaats geen fototjes.
Een klasgenootje zeurde er al maanden over,die is kapster geweest van beroep. En ik gunde het haar niet dat ik dan in die periode heen ging, . Dus had ik zoiets ik wacht de eerste beste dag dat ik vrij ben. as dinsdag dus!
.
Heb er zo'n zin in, hij wilde direct al beginnen wat ik me wel kon voorstellen helaas had hij geen tijd vanmiddag.
Ik twijfel wel eens om er een héél stuk af te laten knippen.. ik heb het toch alleen maar in een staart...
Ik heb dat ook Moussy, ik draag het altijd vast, maar ik durf eigenlijk ook niet zoheb één keer een permanentje laten zetten toen ik 14 was en dat wil ik liever vergeten
Mijn zusje heeft sinds gisteren een klein katje en ze heeft hem 'Wiebe' gedoopt de muts Tis echt nog zo'n kleintje... of had iemand die als jongensnaam en heb ik die nu zwaar beledigd
quote:Oke, dan gaan we massaal dinsdag naar de kapper
Op vrijdag 4 juli 2003 19:44 schreef Sweej het volgende:
Ik heb dat ook Moussy, ik draag het altijd vast, maar ik durf eigenlijk ook niet zoheb één keer een permanentje laten zetten toen ik 14 was en dat wil ik liever vergeten
Normaal doe ik niet zo moeilijk hoor. Dan ga ik naar de kapper om wat puntjes te laten knippen en kom terug met een grote staart in mijn hand voor mijn moeder. de bewaart ze, ze heeft nu 3 hele lange en een paar korte Maar Peet schiet al in de stress als ik het woord kapper alleen al laat vallen
ben ik zo vaak boos de laatste tijd trouwens? ik geloof het wel he?
En hoe het nu zit is gewoon beroerd, half lang,sluik, grijse lokken, onverzorgd (dat komt door dat sluike half lange haar)
baal er gewoon van.
quote:Zo hadden wij het ook in gedachten, op de voorkant een poppetje getekent door alicia met kinds geschreven handschrift "hoera ik heb een zusje"
Op vrijdag 4 juli 2003 16:54 schreef moussy het volgende:
René en ik gaan samen het geboortekaartje makenGewoon eenvoudig met een heel mooi gedichtje er op. Ook bij dit kindje willen we René er zo veel mogelijk bij betrekken. dus zij mag het tekeningetje maken voor de voorkant van het kaartje. Maar om dat nou helemaal naar een drukker te brengen vond ik een beetje zonde van het geld. Dus hebben mijn ouders (die de spontane-geldpest hebben) maar "even" een printer gekocht voor ons
quote:Wánneer ga je op vakantie?
Op vrijdag 4 juli 2003 20:49 schreef Nausicaa het volgende: ben ik zo vaak boos de laatste tijd trouwens? ik geloof het wel he?
Hartstikke leuk, een zusje of broertje voor je kleine meid, Iris vindt het vast geweldig...........
Ik zal me ff beetje voorstellen... *schud handen*
Korine, 27 jaar, en wonend in Arhem.... Ik lees nu al een paar jaar mee met de topics maar vond mezelf er nog niet echt in thuishoren aangezien ik niet zwanger ben en geen kinderen heb.. Nog niet in elk geval.. Ik en mijn toemalige vriend zijn ooit ong. 2 jaar aan het klussen geweest maar het heeft nooit zo mogen zijn... Nu, weer een tijdje verder, heb ik een andere man (16 juni getrouwd ) en de pil weer uit het raam gesmeten. Misschien dat ik hier wel wat vaker ga posten, en natuurlijk zeer zeker in de anderen mocht het ons gegeven zijn om zwanger te raken
Groetjes,
Korine
Nausicaa, mijn vriend heeft net een andere baan en daar gaat de kinderopvang ook via KidsConcern. Alleen gaat het met mijn werk weer via een andere instelling en die int de ouderbijdragen, dus ik hoop dat wij geen problemen zullen krijgen met KidsConcern. Het enige wat zij namelijk hoeven te doen is zorgen dat het werkgeversaandeel van mijn vriend naar de bemiddelende instantie van mijn werk gaat (ingewikkeld allemaal). Sterkte met de belasting, ik geloof dat ik spontaan een hartverzakking zou krijgen bij zo'n brief.
Ik ga trouwens voorlopig niet naar de kapper. Nu ik zwanger ben heb ik ineens zo'n mooie volle bos haar, dat ik het zonde vind om daar iets van af te halen.
dan zal ik nu maar even bekennen dat ik mijn bedenkingen had tegen dit topic maar dat Berney en Karin me overtuigd hebben. Gelukkig maar want het is hier beregezellig! Goed idee Berney
Ik zie allemaal nieuwe mensen en zelfs "ons" Kleintje is weer terug.
quote:Jaaaa, joehoe, een oppas!!!!!
Op zaterdag 5 juli 2003 00:51 schreef Kore het volgende:
[knip] maar vond mezelf er nog niet echt in thuishoren aangezien ik niet zwanger ben en geen kinderen heb.. [knip]
Dinus: Iris vindt het waarschijnlijk geweldig, die is de laatste tijd helemaal druk met babietjes bezig. Donderdag waren we naar een lokaal 'street carnival' en daar rende ze van kinderwagen naar kinderwagen. Ze heeft ook erg het gevoel dat ze voor de kindjes moet zorgen. Vreselijk schattig!
Leuk trouwens, de "4th of July"vieringen van de afgelopen dagen. Overal waren dingen met muziek en (veel) eten, erg gezellig. Twee jaar geleden was ik net zwanger en nogal wiebelig, geloof ik. Vorig jaar is het helemaal verregend door de typhoon, dus dit was het eerste jaar dat we erheen konden. Gisteren waren we bij de viering van de marine (bij wijze van uitzondering ook toegankelijk voor burgers) en Iris heeft de volle twee uur dat we daar waren haar Amerikaanse vlaggetje niet meer losgelaten. Sterker nog: op weg naar huis ook niet, en onder de douche gaan was een drama
quote:Ik zei toch al; ik heb niet vaak goeie ideeën maar als ik d'r eens eentje heb.
Op zaterdag 5 juli 2003 12:54 schreef Lois het volgende:
Aangenaam Kore *schud handen*dan zal ik nu maar even bekennen dat ik mijn bedenkingen had tegen dit topic maar dat Berney en Karin me overtuigd hebben. Gelukkig maar want het is hier beregezellig! Goed idee Berney
![]()
Ik zie allemaal nieuwe mensen en zelfs "ons" Kleintjeis weer terug.
![]()
* moussy levert snel 2 honden in, wat kakzakjes en een kind en raced naar de markt
Ik heb pijn in mn rug, ben chagerijnig en ben alle dieren en kinderen (incl Peet ) ff zat
Morgen pas ik wel op
quote:*smelt*
Op zaterdag 5 juli 2003 12:54 schreef Lois het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe mensen en zelfs "ons" Kleintjeis weer terug.
![]()
quote:Had je daar dan aan getwijfeld? Jij bent gewoon....uhhhh.....die rare tante met die grote boodschappentas
Op zaterdag 5 juli 2003 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Blij dat ik er ondanks alles toch een beetje bij hoor!
Die mailvriendin van me, met wie ik in diverse groepen zit, is opgenomen in het ziekenhuis. v/d week 'klaagde' ze al over bloedverlies tijdens bezoek aan toillet maar zij dacht in eerste instantie dat het met haar obstipatie te maken had......niet dus, gisteren was ze voor controle bij verloskundige en die heeft haar direct op laten nemen in ziekenhuis waar ze plat moet liggen. Nu maar hopen dat de weeën niet op komen zetten.
Een hele rare zwangerschap, of raar ze weet nog maar net anderhalve maand dat ze zwanger is nu is ze bijna 6 mnd, maar nog niet helemaal dus..
Eng, .
.
Ik ben net komen te vallen en kan nauwelijks lopen, iedereen is onbereikbaar, niet thuis etc etc. (en heb lekkage en geen water meer en alles zit tegen en verga van de pijn en ga zo maar door...)
alicia ligt hier te slapen op de grond op een dekentje met een hele natte luier weliswaar maar ze slaapt gelukkig.
Welkom Kore, hier is altijd wel iemand om mee te kletsen
Christan slaapt ook, dus als ik nog even op iemand moet passen hoor ik het wel. Ik zit hier lekker naar Harry Potter deel I op CD te luisteren, die heb ik gekregen voor mijn deelname aan online onderzoeken. Best leuk om dat te doen trouwens, ik heb ook nog 40 euro aan VVV- en Blokkerbonnen liggen
*stroopwafels en koffie ronddeelt*
Welkom Kore
Berney wat eng..... ik hoop het beste!
*even geen stroopwafel neemt* *doet lijnpoging*
*nog een kop koffie inschenkt voor Berney*
quote:Doe maar wat anders, ik lust geen koffie,
Op zaterdag 5 juli 2003 15:50 schreef Rewimo het volgende:
*nog een kop koffie inschenkt voor Berney*
.
Oh en Knor natuurlijk houden we oogje in het zeil, kijk maar Alicia speelt lekker met de andere kids... .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 05-07-2003 15:58]
Proost!
Knor, gaat ie, hoe kwam dat nou dat je viel?
En Berney, heb je al wat meer van je vriendin gehoord?
Hebben jullie René al zien schuivelen op dr prinsessen-kleppers? Truttiger lopen dan dit kan gewoon niet
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:14 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie René al zien schuivelen op dr prinsessen-kleppers? Truttiger lopen dan dit kan gewoon niet
Heb nog niets van m'n mailvriendin vernomen nee, we zijn allemaal erg ongerust. Maar geen bericht is goed bericht denk ik dan maar. .
quote:Mja, in feite moet je nu 3 maanden lang niks horen... en dan een geboorteaankondiging
Op zaterdag 5 juli 2003 17:22 schreef berney het volgende:
Die René toch ,moet je effe fototje van maken Moussy!!Heb nog niets van m'n mailvriendin vernomen nee, we zijn allemaal erg ongerust. Maar geen bericht is goed bericht denk ik dan maar.
.
quote:Ik hoop het.
Op zaterdag 5 juli 2003 17:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mja, in feite moet je nu 3 maanden lang niks horen... en dan een geboorteaankondiging
Hoe zit het met de metamorfose's? Gaan we dinsdag massaal naar de kapper voor een nieuwe look?
quote:Zijn het toevallig net zulke als waar Sterre zogenaamd bevallig mee rondstrompelt? Die Barbiemuiltjes van Bart Smit uit de uitverkoopbak?
quote:ikke wel,
Op zaterdag 5 juli 2003 17:36 schreef moussy het volgende:
Ze wil niet op de foto, omdat ze in dr onderbroek loopt.Hoe zit het met de metamorfose's? Gaan we dinsdag massaal naar de kapper voor een nieuwe look?
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:36 schreef moussy het volgende:
Ze wil niet op de foto, omdat ze in dr onderbroek loopt.Hoe zit het met de metamorfose's? Gaan we dinsdag massaal naar de kapper voor een nieuwe look?
Ik moet werken.
quote:Ik denk wel net zoiets, deze zijn alleen nep en van de Action, met een hoop troepies er bij , zoals een mobieltje waar gelukkig geen batterijen in zaten
Op zaterdag 5 juli 2003 17:52 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Zijn het toevallig net zulke als waar Sterre zogenaamd bevallig mee rondstrompelt? Die Barbiemuiltjes van Bart Smit uit de uitverkoopbak?
Ik zit er ook aan te denken om naar de kapper te gaan. Maar aan de andere kant kan ik beter even wachten tot ik het waardeloze gevoel heb een paar weekjes na de bevalling. ik begin al met excuses verzinnen, dus dit wordt niks dinsdag
Nu waren mijn smoesen dus uitverkocht en moet ik van mezelf.
Hier zijn nog steeds twijfels hoor
Hebben jullie ook zoiets voor jullie kids? (Zie www.dogtags.nl voor wat ik bedoel)
quote:Ik had er vroeger zelf een. Maar ik vond het een onding, omdat-ie zo koud op de huid aanvoelt als je 'm om doet. Nu, van de andere kant, als ouder, zie ik ook wel dat het voordelen heeft. Maar ik twijfel er een voor Jorden te bestellen.
Op zaterdag 5 juli 2003 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie ook zoiets voor jullie kids? (Zie www.dogtags.nl voor wat ik bedoel)
quote:Bij deze kun je een soort kunststof randje bestellen, daarmee voorkom je dat dus. Dat heb ik erbij besteld
Op zaterdag 5 juli 2003 21:06 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Ik had er vroeger zelf een. Maar ik vond het een onding, omdat-ie zo koud op de huid aanvoelt als je 'm om doet. Nu, van de andere kant, als ouder, zie ik ook wel dat het voordelen heeft. Maar ik twijfel er een voor Jorden te bestellen.
quote:Dat denk ik ook hoor! Wij hebben eens bij vrienden meegemaakt dat een zware mannenstem door hun babyfoon riep: "Doe mij maar een friet met en een frikandel".
Op zaterdag 5 juli 2003 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik dat mysterie wel kan oplossen voor je. Die vrouwenstem is naar alle waarschijnlijkheid iemand met eenzelfde babyfoon als julliedie op dezelfde frequentie werkt. Niks buitenaards hoor
Maak je niet ongerust, het is vast gewoon toeval hoor!
Over rare tijdstippen om wakker te worden: Jorden werd een paar nachten geleden wakker, beetje huilend, terwijl hij snikte: "kaboutuh stickuh, kaboutuh stickuh..." Als hij op de wc geplast heeft krijgt hij een kabouter-sticker. Denken jullie dat ik 'm te veel push?
quote:Welnee joh
Op zaterdag 5 juli 2003 21:36 schreef Nausicaa het volgende:
Over rare tijdstippen om wakker te worden: Jorden werd een paar nachten geleden wakker, beetje huilend, terwijl hij snikte: "kaboutuh stickuh, kaboutuh stickuh..." Als hij op de wc geplast heeft krijgt hij een kabouter-sticker. Denken jullie dat ik 'm te veel push?![]()
Plast ie echt al op de wc? Hier nog niks hoor. Christan vindt het potje en de wc reuze-interessant, maar er iets op doen?
quote:Nou, echt doen, tja, het is weer een beetje ingezakt zeg maar, maar af en toe plast hij wel op de wc. Wel is het nog wel bijna altijd op ons initiatief hoor, bijvoorbeeld als we 'm 's voor het eerst ochtends verschonen, dan even op de wc zetten.
Op zaterdag 5 juli 2003 21:38 schreef Rewimo het volgende:[..]
Plast ie echt al op de wc?
quote:Ach meissie toch! Als je echt hoge nood hebt, mag je me altijd bellen hoor. Dan spring ik zo in de auto om je te helpen. De meiden zijn hele goeie moedertjes hoor. Heb je er in 1 klap 3 hulpen bij
Op zaterdag 5 juli 2003 14:38 schreef Knorretje het volgende:
Na twee uur bellen een hoop mensen lastig gevallen te hebben johan te pakken gekregen die samen met zijn dochter (als hij haar zo ver krijgt) hier als oppas gaat optreden en de lekkage gaat verhelpen. Gelukkig,alicia ligt hier te slapen op de grond op een dekentje met een hele natte luier weliswaar maar ze slaapt gelukkig.
Kan iemand hier een oogje op Eva houden terwijl wij in het hele huis de deurklinken gaan omdraaien? Ze liep vanmorgen ineens naar de kamerdeur en deed hem open.
We wisten niet eens dat ze dat kon en nu zijn we als een gek bezig met extra beveiligingen zoals de kelderdeurklink omdraaien, alle wcschoonmaakmiddelen omhoog zetten en extra traphekjes plaatsen.
Leuk zo op de zondagmorgen
Morgen komt er een muts van de kraamzorg een inspectie doen naar mn huishouden. en dat huishouden ligt dus op zn kont sinds ik 40 uur per dag buiten sta om een pup zindelijk te maken
Eva gaat weer lekker he Toen alle klinken hier omhoog stonden wist René die ook open te maken. toen zijn we maar ver gestapt opdraaiknoppen, die krijgt ze sinds kort dan open.. maar dat heeft toch écht een flinke tijd geduurd.
quote:wat ontzettend lief
Op zaterdag 5 juli 2003 23:12 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Ach meissie toch! Als je echt hoge nood hebt, mag je me altijd bellen hoor. Dan spring ik zo in de auto om je te helpen. De meiden zijn hele goeie moedertjes hoor. Heb je er in 1 klap 3 hulpen bij
Doe rustig aan joh
quote:Alicia was samen met mij boven toen ik een wasje wou draaien, maar er ging wat ongelovelijk fout. Opeens overal water dus heb haar snel opgepakt naar beneden gestormd om de hoofdkraan dicht te doen. Dat ging goed tot ik beneden was daar doe ik een misstap en heb toen in 1 tel moeten beslissen wat ik deed in de val, en tja moederinstinct etc etc liet mij de val opvangen op mijn verkeerde kant ipv alicia als opvangkussen te gebruiken (gelukkig maar) Grote paniek bij dat meissie, hartverschreurend huilen echt zo zielug. Ze was zich kapot geschrokken
Knor, gaat ie, hoe kwam dat nou dat je viel?
quote:De lekkage is iig wel verholpen. Gelukkig weer water
Op zondag 6 juli 2003 09:06 schreef Lois het volgende:
Gaat het weer een beetje Knor? De pijn, lekkage en andere problemen weer verholpen??Kan iemand hier een oogje op Eva houden terwijl wij in het hele huis de deurklinken gaan omdraaien? Ze liep vanmorgen ineens naar de kamerdeur en deed hem open.
We wisten niet eens dat ze dat kon en nu zijn we als een gek bezig met extra beveiligingen zoals de kelderdeurklink omdraaien, alle wcschoonmaakmiddelen omhoog zetten en extra traphekjes plaatsen.
Leuk zo op de zondagmorgen
Alicia weet wel hoe de klinken werken en als we haar optillen krijgt ze ze ook open, maar geloof dat we hier het eerste voordeel hebben dat ze klein is. Ze kan er domweg niet bij (das met meer dingen hier trouwens, ze weet hoe het werkt maar haar lengte zit haar in de weg)
quote:ROFL
Op zondag 6 juli 2003 11:42 schreef moralia het volgende:
Ik ondek nu pas dat dit een offtopictopic is
Ik dacht dat het over een bepaald speeltuinbankje ging!
Ach Knor wat een narigheid. Midden in een verhuizing ook nog een paar keer waterlekkage en zo'n pijn. Gatverdarrie.
Fijn dat je zo'n leuke vakantie gehad hebt Grijs
quote:Omdat René graag grut in spullen die niet van haar zijn mag ze niet op onze slaapkamer en mocht ze niet op het kamertje van Mink.
Op zondag 6 juli 2003 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Eh, wij hebben geen enkele deurkruk veranderd... Wat is eigenlijk het probleem met die deuren?
Op de crèche hebben ze 1 deurknop omhoog (van keuken naar hal) en die kan Christan inderdaad niet openkrijgen, al kan hij er wel bij.
Knor, hoe bevalt jullie nieuwe huis, afgezien van de lekkage
Grijs, welkom terug, leuke vakantie gehad, lees ik. Bij ons waren de hijskranen ook het leukste van de vakantie geloof ik
Moralia, wij praten hier uitsluitend over de keuze van het beste speeltuinbankje
quote:tot nu toe zeer slecht. We zitten nog steeds in de dozen en verbouwingen, alles wat mis kan gaan gaat mis en we hebben al een heel scenario aan rampen voorbij zien gaan die ik jullie maar zal besparen. Het lijkt verdomme wel of er een vloek rust op dit huis
Op zondag 6 juli 2003 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Knor, hoe bevalt jullie nieuwe huis, afgezien van de lekkage![]()
Grtz,
Korine
quote:
Op zondag 6 juli 2003 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Aha, ja ik snap jullie bezwaren. Christan is niet zo grasduinerig en gevaarlijke deuren (behalve dus voor- en achterdeur) hebben we niet.Moralia, wij praten hier uitsluitend over de keuze van het beste speeltuinbankje
LOL Ik was al benieuwd welke het geworden was na 8 pagina's
Knor wat een eng verhaal van je val, brrrrrrr. Gelukkig heeft Alicia er inderdaad niks aan over gehouden maar jij dus helaas wel.
Wat ontzettend vervelend dat de verhuizing en het huis zo tegenvalt, het had juist zo'n vooruitgang moeten worden.
Zoals ik volgens mij al wel eens in het topic over erfelijkheid heb vermeld, heb ik 2 schoonzussen met allebei hun eigen psychiatrische stoornis. Eén van hen is schizofreen en is vanavond weer psychotisch geworden. Mijn schoonmoeder belde om 17.00 op dat ze door haar bedreigd werd en doodsbang was. In het verleden is mijn schoonmoeder ook al diverse malen door mijn schoonzus het ziekenhuis in geslagen, dus het was logisch dat ze erg bang was.
Mijn schoonmoeder is dus naar ons toegekomen, helemaal overstuur en vervolgens moet je het hele traject in om mijn schoonzus te kunnen laten opnemen. Op zich zou dat in haar geval niet zo'n probleem moeten zijn, want ze heeft een beschikking van de rechter en dat betekent dat er altijd een plek voor haar gereserveerd zou moeten zijn in een gesloten afdeling. Wij eerst bellen naar de psychiatrische inrichting. Daar zeiden ze dat wij de politie moesten bellen. Vervolgens de politie gebeld. Die zeiden dat ze alleen bij accute dreiging konden ingrijpen en die dreiging was nu weg, want mijn schoonmoeder was dus naar ons gevlucht. Hun advies was dus eigenlijk dat mijn schoonmoeder terug moest naar huis en daar dan direct 112 bellen als het mis ging. Dat was dus geen optie. 'Gelukkig' stond ze toen bij mijn andere schoonzus voor de deur en ging daar tekeer. Vervolgens heeft mijn andere schoonzus 112 gebeld. De agenten zijn gekomen en hebben toen de psychiatrische inrichting weer gebeld en die zijn nu aan het zoeken naar een plek. Als ze die plek hebben gevonden moeten ze eerst mijn schoonzus weer zoeken en op laten pakken door de politie en dan wordt ze eindelijk weer opgenomen. En dan te bedenken dat het vanwege die beschikking nu eigenlijk makkelijk gaat.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het heel even kwijt.
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 07-07-2003 09:29]
Ik heb mijn schoonmoeder er vanavond voor de zoveelste keer van proberen te overtuigen dat ze bij ons in de buurt moet komen wonen. Ze woont nu op 10 minuten loopafstand van mijn schoonzus af, dus er is ook geen enkele natuurlijke barriere tussen hen.
Helaas is mijn schoonmoeder het altijd volledig met ons eens op het moment dat het mis gaat, maar op het moment dat het weer goed gaat, overheersen de moedergevoelens en wil ze bij haar dochters zijn, die haar het meest nodig hebben.
Wij hebben de verjaardag weer overleefd. Bram gelukkig ook, die is zelfs bij oma op schoot in slaap gevallen en heeft zo een half uurtje hangend geslapen.
Knorretje, ook jij veel sterkte met jouw huistoestanden. En ik zat hier alweer met waterige oogjes, toen ik over jullie val las . Ik laat nogal wat traantjes tijdens het lezen van ieders belevenissen
Krijg je een intake gesprek voor de kraamzorg, sturen ze iemand die bang is van honden en katten. terwijl ik op de papieren had gezet dat we ongeveer een kinderboerderij aan huisdieren hebben Ach, ze was in ieder geval zo weer weg
Wat ik wél vervelend vond was dat ze neit op de hoogte was van Mink. ik kon dus het hele verhaal uit de doeken doen En ook dat stond in de inschrijf papieren...
ontopic:
Mn kuikentje en ik hebben over anderhalf uur onze tweede echo.. de kleine zou nu 8 weken zijn.
quote:Grom! Leeeeeess dan!!! Wat irri altijd met dat soort lui (het gebeurt me ook zo vaak..), magoed: zij zal niet bij jou komen werken zeker
Op maandag 7 juli 2003 10:01 schreef moussy het volgende:
JAAAAAAAA HOOOOOOOOOOORRRR!!!!Krijg je een intake gesprek voor de kraamzorg, sturen ze iemand die bang is van honden en katten. terwijl ik op de papieren had gezet dat we ongeveer een kinderboerderij aan huisdieren hebben
Ach, ze was in ieder geval zo weer weg
![]()
Wat ik wél vervelend vond was dat ze neit op de hoogte was van Mink. ik kon dus het hele verhaal uit de doeken doen
En ook dat stond in de inschrijf papieren...
Knor, hoe gaat het nu?
Moussy, dat was weer een waar
moment
quote:Ze vroeg of ik nog speciale wensen had. Toen flapte er bij mij uit, dat ik graag iemand over de vloer wilde die wél van dieren houdt, dat spastische gedoe zie ik niet zitten!!
Op maandag 7 juli 2003 10:06 schreef Catootje het volgende:[..]
Grom! Leeeeeess dan!!! Wat irri altijd met dat soort lui (het gebeurt me ook zo vaak..), magoed: zij zal niet bij jou komen werken zeker
![]()
Het grappige was dat hoe spastischer zij ging doen, hoe leuker Buddy het vond. Hij heeft dus in dr tenen (slippertjes aan) en in dr broek gehangen
quote:
Ik had trouwens vannacht gedroomd dat we een school gingen uitzoeken voor ons kinden ik werkte er als schoonmaakster. Mijn vriend werd door de directrice opgehaald, terwijl ze mij vergaten. En ik werd maar kwaaier en kwaaier, ben naar een ander directielid gestapt om te klagen. En pas toen ik deze vertelde over het verhaal, besefte ik pas hoe gek het was om een school uit te kiezen voor een foetus van zes weken.....
we hebben rond de 400 euro te besteden, weet iemand een leuk plekkie waar we heen kunnen hier in nederland ? Tips ? (die 400 is dan incl het eten enzo)
quote:ehmmmm, een eiland? Schier, vlieland, lekker uitwaaien!!
Op maandag 7 juli 2003 12:50 schreef Knorretje het volgende:
Danny heeft nog een paar dagen vrij kunnen krijgen in september om er toch nog even tussenuit te gaan en zichzelf en zijn moeder te verwennen. (daar is ze echt aan toe nml, lang verhaal waarom)we hebben rond de 400 euro te besteden, weet iemand een leuk plekkie waar we heen kunnen hier in nederland ? Tips ? (die 400 is dan incl het eten enzo)
quote:Dank je wel!
Op zondag 6 juli 2003 21:37 schreef Lois het volgende:
Welkom thuis GrijsIk wacht met smart op wat vakantiefotootjes.
quote:Is er een reden voor al twee echo's in zo'n korte tijd Bastard? (niet dat het niet vreselijk leuk is natuurlijk, maar ik dacht dat men in Nederland niet zo echoërig was).
Op maandag 7 juli 2003 10:04 schreef Bastard het volgende:
Mn kuikentje en ik hebben over anderhalf uur onze tweede echo.. de kleine zou nu 8 weken zijn.
Livelink: wat een ongelooflijke ellende! Hoe gaat het vandaag? Is er al plaats en is je schoonzus alweer gelokaliseerd?
Ik heb afgelopen nacht over het paardje van Kleintje gedroomd. Geen idee meer wat precies, maar het was wel een leuke droom. 'Ben benieuwd wat het vannacht weer wordt
quote:Hoi Knor, misschien is www.prestonpalace.nl iets? Dat is all-in, dus eenmaal daar geef je verder niks uit. En ze hebben een prachtig zwembad met afgeschermd kinderbad.
Op maandag 7 juli 2003 12:50 schreef Knorretje het volgende:
Danny heeft nog een paar dagen vrij kunnen krijgen in september om er toch nog even tussenuit te gaan en zichzelf en zijn moeder te verwennen. (daar is ze echt aan toe nml, lang verhaal waarom)we hebben rond de 400 euro te besteden, weet iemand een leuk plekkie waar we heen kunnen hier in nederland ? Tips ? (die 400 is dan incl het eten enzo)
quote:Je moet er wel vroeg bij zijn hoor Catoot, maar 6 weken is wel wat overdreven misschien
Op maandag 7 juli 2003 10:06 droomde Catootje het volgende:[knip]
En pas toen ik deze vertelde over het verhaal, besefte ik pas hoe gek het was om een school uit te kiezen voor een foetus van zes weken.....
quote:Ja, gisteravond om 22.30 hebben ze een plaatsje gevonden en om 24.00 hebben ze mijn schoonzus ook gevonden. Dus uiteindelijk hebben we nog wel een redelijke nachtrust gehad.
Op maandag 7 juli 2003 14:27 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Livelink: wat een ongelooflijke ellende! Hoe gaat het vandaag? Is er al plaats en is je schoonzus alweer gelokaliseerd?
Jemig wat een rare dromen...
Ik was vanochtend nog even terug naar bed gegaan. Jonas was namelijk al voor zessen wakker. Maar als ik dan weer ga liggen slaap ik nogal onrustig en krijg ook allemaal rare dromen. Ik heb heel raar over Phileine gedroomd. Iets met een vakantie in een restaurant.. heel gek... ik weet niet eens precies hoe ze er irl uitziet
Tzal wel besmettelijk zijn.....
Vandaag stond de huismeester ongeduldig aan de bel te trekken, ik doe open en krijg de mededeling dat ik water lek, het kantoor onder mijn huis stond blank te worden, het drupte vanuit mijn huis, bij hen naar binnen. Of ie even mogt kijken, tuurlijk geen probleem. Het bleek de afvoer van het bad te zijn wat doorgerot was. Via het toilet kun je achter het bad komen door een aantal tegeltjes weg te hakken. En ja hoor, meer dan een een plas water lag er achter het bad. Met spoed werd er gebeld naar een mannetje met water-afzuig-apperatuur en die hebben een in een uur tijd zo'n 100 liter water weggepompt. 8-)Ondertussen heeft de huismeester de oorzaak van het probleem opgelost en nu is de boel aan het drogen....
Maar goed, die huismeester is een echte dombo, heeft die sufferd water lopen scheppen met mijn zelfgemaakte papier-mache fruitmand , dat hele ding is dus naar de kl**e.
quote:Preston Palace moet je zowat een jaar vooruit boeken heb ik gehoord...? Erg vol altijd.
Op maandag 7 juli 2003 17:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hoi Knor, misschien is www.prestonpalace.nl iets? Dat is all-in, dus eenmaal daar geef je verder niks uit. En ze hebben een prachtig zwembad met afgeschermd kinderbad.
quote:Valt wel mee hoor. En proberen kan altijd. Met feestdagen moet je wel snel zijn, dat wel.
Op maandag 7 juli 2003 20:52 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Preston Palace moet je zowat een jaar vooruit boeken heb ik gehoord...? Erg vol altijd.
Melonovy, vervelend hoor, zo'n lekkage. Was er erg veel schade in het kantoor? En kunnen jullie daar op één of andere manier ook aansprakelijk voor worden gesteld?
quote:Hoeveel schade er was in het kantoor weet ik niet, ik denk dat het t hele weekend heeft gedruppeld daar onder ons, want wij staan sinds een paar dagen niet meer met onze enkels onder het water als we douchen
Op maandag 7 juli 2003 21:07 schreef livelink het volgende:
Melonovy, vervelend hoor, zo'n lekkage. Was er erg veel schade in het kantoor? En kunnen jullie daar op één of andere manier ook aansprakelijk voor worden gesteld?
quote:Preston Palace is cool , maar wel euro 195 per persoon
Op maandag 7 juli 2003 17:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hoi Knor, misschien is www.prestonpalace.nl iets? Dat is all-in, dus eenmaal daar geef je verder niks uit. En ze hebben een prachtig zwembad met afgeschermd kinderbad.
quote:En ze hebben 400 te besteden, precies genoeg dus.
Op maandag 7 juli 2003 21:22 schreef Joene het volgende:[..]
Preston Palace is cool , maar wel euro 195 per persoon
Prachtig toch.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 08-07-2003 10:09]
quote:Berney krijgt een metamorfose
Op dinsdag 8 juli 2003 10:51 schreef Catootje het volgende:
Berney, was nou vandaag weer iets belangrijks????
en ze wil geen foto's plaatsen
Wel erg kort hoor. .
.
Yeahhhhhh, nooit meer lang haar, jemig wat een verschil. .
nee ik plaats lekker geen foto's,
De highlights hebben we maar achterwege gelaten, ik vond het zo wel mooi genoeg, bovendien werd het ineens té druk dus hij zat krap in de tijd, zat er wel vanaf 11 uur, pfffff wel lange zit.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-01-2004 22:52]
Ik heb mijn haar nu een paar jaartjes kort en dat bevalt me echt prima! Als mijn haar lang is is het veel te dik en te zwaar, er blijft geen staart of wat dan ook in zitten dus hangt het maar een beetje langs mijn hoofd. Nu met kort haar zit er tenminste een beetje een leuk modelletje en kleurtjes in, ziet er veel verzorgder uit.
Alleen het valt nu echt vreselijk uit, nog steeds. Als ik 2 x gedouched hebt is het putje verstopt. Ik heb gelukkig een enorme bos dus kan het makkelijk missen alleen is het zo rete-irritant dat ik die haren echt overal tegenkom. En het is rood dus op witte lakens in bed valt het bijvoorbeeld enorm op. Bram heeft ook altijd op de een of andere manier een haar van me in zijn gezicht of op zijn speen hangen. Ik loop dus de hele dag haren te plukken.
quote:simpel rekensommetje brengt mij op 609 euro en dat voor 2 nachten
Op dinsdag 8 juli 2003 09:41 schreef berney het volgende:[..]
En ze hebben 400 te besteden, precies genoeg dus.
.
Je kan je daar de hele dag ongans eten, en voor Danny belangrijker ook drinken is gratis..
Prachtig toch.
quote:komen ze dat controleren dan???
Op zondag 6 juli 2003 10:52 schreef moussy het volgende:
Zijn er nog schoonmaakhulptroepen? Of kaboutertjes in de aanbieding?Morgen komt er een muts van de kraamzorg een inspectie doen naar mn huishouden. en dat huishouden ligt dus op zn kont sinds ik 40 uur per dag buiten sta om een pup zindelijk te maken
![]()
stel nu dat hunnie het niet schoon genoeg zouden vinden? wat dan? mag je dan niet bevallen ofzo?
quote:Nou, ze letten er wel op. Volgens mij kreeg ik de aantekening "rommelkont". Ik heb namelijk geen strak opgeruimde woonkamer, maar hier en daar ligt wel wat. Nou was boven verboden terrein hoor
Op dinsdag 8 juli 2003 15:25 schreef Luckepuk het volgende:[..]
komen ze dat controleren dan???
*schoonmaakbedrijf inschakelt*
stel nu dat hunnie het niet schoon genoeg zouden vinden? wat dan? mag je dan niet bevallen ofzo?
![]()
Vandaag heb ik het bedje voorzien van een 2de laag zilver en is de radiator zilver. Vanavond ga ik even de kozijnen doen (geen zilver) en dan morgen de muren. Dan is het klaar om ingericht te worden. en kan ik van het weekend achter de naaimachine om dekbedhoesjes te naaien
quote:*rent van keuken naar woonkamer en gritst een stapel kledingstukken mee en dumpt in de wasmand*
Op dinsdag 8 juli 2003 15:33 schreef moussy het volgende:[..]
Nou, ze letten er wel op. Volgens mij kreeg ik de aantekening "rommelkont". Ik heb namelijk geen strak opgeruimde woonkamer, maar hier en daar ligt wel wat. Nou was boven verboden terrein hoor
De was ligt tot hoog... ik kan morgen weer wassen sinds een aantal dagen. En de babykamer is nog niet klaar. Dus onze slaapkamer is opslagplaats. Vooral nu, omdat mijn strijk en zo op de babykamer lag
![]()
Vandaag heb ik het bedje voorzien van een 2de laag zilver en is de radiator zilver. Vanavond ga ik even de kozijnen doen (geen zilver) en dan morgen de muren. Dan is het klaar om ingericht te worden. en kan ik van het weekend achter de naaimachine om dekbedhoesjes te naaien
jemig... onze beebkamer is leeg.. en kaal.. maar daar houdt het voorlopig mee op ook? de muren moeten nog gestuct worden, de kozijnen/plinten/deuren nog geschuurd en geschilderd...
*nek breekt over kat*
de was ligt hier ook meters hoog, dus die ga ik er zo maar eens in mieteren.... volgens mij krijg ik nu ineens al nesteldrang?? kan dat? zo vroeg?? hubbielief zit me al heel raar aan te kijken? die is zo´n actie niet gewend van me?
*vaatwasser aanslingert*
het speeltuinbankje
quote:http://www.hogenboomvakantieparken.nl/2001.php?l=nl
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef Knorretje het volgende:[..]
simpel rekensommetje brengt mij op 609 euro en dat voor 2 nachten
Belachelijk duur in mijn ogen. Vind het uitwaaien idee van catoot leuk, maar goedkope huisjes vinden valt tot nu toe tegen. Maar zoek nog ff verder
FAM. PENSION veluwsewagen.nl 3-d. arr. v.a. ¤89. Schitterende omgeving! Heerlijk eten! 0578/661628
Ze zei; mevr wat u zelf kunt doen, moet u zelf doen....dus stond ze er een beetje bij te kijken...oftewel ze liet m'n moeder zelf alles doen ook al had ze er moeite mee...; nee mvr deze steunkousen trek ik niet aan bij u, als u die van de thuiszorg nou koopt dan mag ik ze wél aantrekken(die zijn duurder ivm hulpsttukje) oh en mvr kan het wat sneller want ik moet om half twaalf mijn kinderen van school halen. .
.
.
Waarop mijn vader direct heen gebeld heeft naar de thuiszorg dat ze niet meer hoeven te komen.
Wat een service, en daar betaal je dan voor. >
quote:Hm ik probeerde het goedkoop te laten klinken, dat soort dingen net als centerparks zijn altijd zo belachelijk duur.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:16 schreef Knorretje het volgende:[..]
simpel rekensommetje brengt mij op 609 euro en dat voor 2 nachten
Belachelijk duur in mijn ogen. Vind het uitwaaien idee van catoot leuk, maar goedkope huisjes vinden valt tot nu toe tegen. Maar zoek nog ff verder
Maar lekker uitwaaien op een van de eilanden(Terschelling is erg mooi, of vlieland) lijkt mij ook veel leuker.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:20 schreef melonovy het volgende:
ik heb gisteren nog wat gemaakt... speciaal voor dit topic...het speeltuinbankje
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 08-07-2003 16:38]
quote:
ik heb gisteren nog wat gemaakt... speciaal voor dit topic...het speeltuinbankje
Ik moet het even kwijt hoor: ik ben superblij met de Bumkins die ik vandaag per post ontving. Hele mooie katoenen luiers voor Tristan, in lekkere felle kleurtjes Vandaag was ik in de babyspeciaalzaak hier en vroeg waarom zij geen katoenen luiers te koop hebben. Antwoord: 'Mevrouw, er komt misschien 1 keer per jaar iemand die ernaar vraagt, het loopt hier gewoon niet!' Jammer hoor, er zijn zoveel prachtige luiers te krijgen (via internet dan
)!
Waarom ben je der aan begonnen eigenlijk spuuglokje?
Je gaat je nu ongans wassen natuurlijk... of zie ik het verkeerd?
Me moeder wordt over 19 dagen 50 en we weten nog steeds nix voor der... Een metamorfose wil ze nu ineens absoluut niet meer, beautyfarm niet, concert van ut een of ander niet.... ik weet het niet meer nu.
Een weekendje weg met me pa wil ze ook niet... hebben jullie misschien nog ideeen?
En een idee voor je moeder: mooie foto laten maken? Met zijn allen barbecuen? Tochtje in een luchtballon?
Hehe, gaaaap, ik word wel erg moe, ik ga lekker slapen
he get, ik moet ineens denken aan onze overburen. Ik hoorde vanmiddag van de buurvrouw naast ons dat de overbuurman overleden is. 's Avonds voelde hij zich niet lekker, de volgende ochtend werd hij niet meer wakker
Ik kan me trouwens wel iets voorstellen bij de hoop luiers. Ik wordt daar soms ook echt helemaal stapelgek van!
Leuk Melonovy
Wij hadden gisteren een bruiloft. Mijn moeder kwam oppassen. Ik had gezegd niet al te laat thuis te zijn (zo gezellig was het nou ook weer niet!) Maar net toen we op wilden stappen gingen ze er een hele Honeymoonquiz doorheen jagen compleet met Toren van Pisa. Pfff..en ik hou al helemaal niet van dat soort dingen! Mijn moeder was nog net niet in slaap gevallen op de bank
Sweej, misschien kan ik je ook enthousiast maken voor katoenen luiers? Ik zal straks eens wat fotootjes plaatsen van Tristan in zijn stoere zebraluier van heel zacht harig knuffelmateriaal
Gelukkig was mijn man nog springlevend vanmorgen , maar hij voelde zich gisteravond ook helemaal niet ziek. Hmm, maar hij is wel weer in slaap gevallen, ligt nu nog steeds in z'n bed
en ik heb er al een halve dagtaak opzitten! Ik wil ook eens uitslapen!!!
Ik haat ook die achterlijke toestanden rond om het trouwen. Aangezien de hormonen al in mij rond gierden heeft niemand dat gedurft op onze bruiloft
quote:Hij's leuk...
Ik he nergens enthousiasme voor vandaag geloof ik...(schoonmaakdag)...vrijdag voor het eerst zwanger EN met een hond op vakantie. Ben al moe als iemand naar me blaast, dus veel leesboeken mee voor mij. Maar mien god ja! Ik zie overal vreselijke beren op de weg (zijn er eigenlijk beren in Frankrijk??) Ben steeds bezig met wat als de hond wegloopt, onder een maaimachine komt, wat als wat als wat als.....en stel je voor dat mijn vriend niet goed voor de hond zorgt en hem loslaat vlak bij een weg? Weet iemand het noodnummer in Frankrijk? Stel je voor dat we een ongeluk krijgen, dan hebben we een 13 kilo zwaar projectiel dat door ons voorruitje komt zeilen, en stel je voor dat de hond dood gaat? Leuk hoor, op vakantie....zijn dit nu hormonale zorgen? Want stel je nu voor dat mijn angsten een voorteken zijn? Misschien moeten we maar thuisblijven! We gaan al expres niet naar een bergachtig gebied, omdat ik bang was dat de hond het ravijn in zou vallen.....
quote:Toot, ben je lid van de ANWB?? Dan moet je daar even een infoboekje Frankrijk halen... Daar staat ook in of de hond ingeent moet zin en weet ik veel wat nog meer..
Op woensdag 9 juli 2003 10:52 schreef Catootje het volgende:
pffffffffft!! *bed uitrolt, op bankje neerploft*Ik he nergens enthousiasme voor vandaag geloof ik...(schoonmaakdag)...vrijdag voor het eerst zwanger EN met een hond op vakantie. Ben al moe als iemand naar me blaast, dus veel leesboeken mee voor mij. Maar mien god ja! Ik zie overal vreselijke beren op de weg (zijn er eigenlijk beren in Frankrijk??) Ben steeds bezig met wat als de hond wegloopt, onder een maaimachine komt, wat als wat als wat als.....en stel je voor dat mijn vriend niet goed voor de hond zorgt en hem loslaat vlak bij een weg? Weet iemand het noodnummer in Frankrijk? Stel je voor dat we een ongeluk krijgen, dan hebben we een 13 kilo zwaar projectiel dat door ons voorruitje komt zeilen, en stel je voor dat de hond dood gaat? Leuk hoor, op vakantie....zijn dit nu hormonale zorgen? Want stel je nu voor dat mijn angsten een voorteken zijn? Misschien moeten we maar thuisblijven! We gaan al expres niet naar een bergachtig gebied, omdat ik bang was dat de hond het ravijn in zou vallen.....
quote:Ja, hij is in ieder geval ingeënt (tegen Rabies, krijg je een mooi certificaat mee), maar ik kan nog geen noodnummer vinden, ik zal idd de anwb site es bezoeken *lid is*
Op woensdag 9 juli 2003 10:58 schreef Troel het volgende:[..]
Toot, ben je lid van de ANWB?? Dan moet je daar even een infoboekje Frankrijk halen... Daar staat ook in of de hond ingeent moet zin en weet ik veel wat nog meer..
Duimen jullie voor me en puffen jullie voor me mee
quote:KLeine paardjes worden groot he...en altijd veel te gauw!! Ben benieuwd, laten je weten hoe het ging?
Op woensdag 9 juli 2003 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Mensen mensen mensen... een knoop in mijn maag en de zenuwen gieren door mijn keel.
Vandaag gaat mijn baby een grote stap maken in de rijpaardenwereld.
Vandaag ga ik voor het eerst over het zadel hangen zodat er gewicht op haar ruggetje komt. Maar ik vind het zo spannend... hoe zal ze reageren???Duimen jullie voor me en puffen jullie voor me mee
quote:Oke, komt-ie:
Op woensdag 9 juli 2003 10:19 schreef moussy het volgende:
oeh, gaan we nu trouwfoto's spammen? Ook altijd leuk
quote:Ohhh wat mooi
Op woensdag 9 juli 2003 12:18 schreef Grijs het volgende:[..]
Oke, komt-ie:
Deze foto is alweer bijna 5 jaar geleden gemaakt
quote:wow mooie jurk zeg!
Op woensdag 9 juli 2003 12:18 schreef Grijs het volgende:[..]
Oke, komt-ie:
Deze foto is alweer bijna 5 jaar geleden gemaakt
Moussy, ik heb het kaartje voor Chiara gewoon in Word gemaakt, en de afbeelding in Pfotoshop... http://chiara.crealab.nl/geboortekaartje.htm
Allen bedankt voor de leuke reacties op mijn creatie van het speeltuinbankje!
Melonovy, ik denk dat ik het kaartje ook maar in word maak. De tekening van René is toch alleen maar een kwestie van inscannen.
Dit is de trouwfoto van ons. Tig kilootjes lichter en verschrikkelijk moe.. en zwanger van René. Ik heb wel vrolijker-kijkende-foto's maar die zitten allemaal ingeplakt.
Ik ben vandaag trouwens uitgeweken van kleur voor de babykamer. Ik heb rode vloerbedekking gekocht Het kamertje zou overheersend grijs worden, maar dat vond ik toch te triestig, past helemaal niet bij ons.
Leuk die trouwfoto's!
Wij zijn nog niet getrouwd maar we willen dus ab-so-luut geen stukjes! Ik geloof niet dat mijn familie en kennissenkring de types daarvoor zijn maar we zullen ons toch maar indekken want we zitten er stiekem over te denken om misschien volgend jaar te gaan trouwen
He Kleintje, hoe is het gegaan met je baby?
Spuuglokje, kom maar op met die foto's!
Ik sta niet negatief tegenover die katoenen luiers maar ik weet ook niet zeker of ik het echt zie zitten! En dan zie ik nog het meest op tegen het elke keer uitleggen en verdedigen wat jij misschien ook wel meemaakt?
quote:Ja? Kan wel voor een jongetje he? Ik was een beetje bang dat het te verwijfd zou worden. Vooral omdat we al de kleur "purper" op de muren hebben gesmeert ipv grijs.
Op woensdag 9 juli 2003 15:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dol op rood! Heel goede keuze, Moussy!
*zucht* alweer ruim een jaar geleden..
en moussy... ik vind rood wel stoer voor n jongen hoor!
en nu ga ik weer hard verder werken..
*gewoon wegwerpluiers en katoenen luiers door elkaar heen gebruikt, maar dan wel lekker ouderwets*
Hier een paar foto's, haar website loopt een beetje achter *oeps*
Hallo, ik ben Treasure, ja... kijk mij maar diep in mijn ogen. Vandaag gaan we iets spannends doen. Het vrouwtje gaat op mij zitten heeft ze gezegd.
Van het hangen hebben we geen foto's. De fotograaf hielp het vrouwtje met een voetje geven zodat ze makkelijk op me kon komen zonder me om te trekken. Maar goed, hier zit mijn baasje met haar kont zomaar op mijn rug. Nog even wat foto's voorover leunend omdat ze me niet wilde laten schrikken door opeens heel groot achter en op me op te duiken.
En hier zit het baasje rechtop! Kijk eens hoe stoer ik ben! Ik durf dat best.
Tristan in zijn zebraluier:
Tristan in zijn oranje luier met pootafdrukjes:
En dan de trouwfoto (inmiddels heb ik lang haar):
Of bedoel je print it de lux ofzo???
Kleintje wat goed meid!!
quote:Dank, maar we zijn er al uit. Psp heb ik trouwens, maar daar kan ik niet zo goed mee overweg.
Op woensdag 9 juli 2003 17:17 schreef berney het volgende:
Moussy, wat voor programa bedoel je?? Ik maak veel met psp dat kan je via kazaa downloaden.Of bedoel je print it de lux ofzo???
Tristan heeft echt stoere luiers maar het overtuigt mij niet om ook over te stappen op katoenen...
Hey Moussy, mijn vriend denkt jullie te herkennen van de trouwfoto, zaten jullie vroeger of nog steeds bij de RVS? Tot 2 jaar gelden woonde we een poosje in Julianadorp, Remco werkte toen als verzekeringsadviseur daar in de omgeving... Misschien kent hij jullie alleen van gezicht hoor, kan ook!
quote:ow hahahaha, we hebben in de middelzand en in de doorzwin gewoond!
Op woensdag 9 juli 2003 19:50 schreef moussy het volgende:
We zitten niet bij de RVS, maar we wonen wél in Julianadorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |