Nee nee!! kapotje kapot gegaan....quote:Op maandag 14 juni 2004 11:07 schreef Deetch het volgende:
Condoompje vergeten supertedJe zult toch moeten wachten want een zwangerschapstest werkt ook pas na een aantal weken.
We posten tegelijk...Negeer mijn bovenstaande post maarquote:Op maandag 14 juni 2004 11:31 schreef Superted het volgende:
Niet dat het erg is..... we gaan dus ook niet voor een morningafterpil!
Afwachten dus.....quote:Op maandag 14 juni 2004 11:51 schreef bixister het volgende:
je kunt het niet veel eerder weten dan de dag dat ze normaal gesproken ongesteld had moeten worden.
Ik heb ook wel verhalen gehoord van mensen die echt maar een klein buikje kregen en na 9 maanden toch ineens een raar gevoel kregenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:22 schreef Tan het volgende:
Sommigen hebben gewoon 9 maanden nergens last van, behalve een groeiende buik dan
en, heeft ze al weer eczeem?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Bright het volgende:
Mijn vrouw kreeg direct eczeem, op plaatsen waar ze het ook nog nooit had gehad (knieholtes ed.)
en ze kreeg twee dagen later even een ongelooflijke pijn in haar rug, wat ze nog nooit op die manier gevoeld had. We zullen dat ook nooit vergeten; we waren precies bij m'n vader in het ziekenhuis op bezoek.
Een meisje uit m'n klas vorig jaar kende een meisje bij haar in het dorp waarbij dat was gebeurd. Ging naar het ziekenhuis vanwege extreme buikkrampen, en kwam terug met een kindquote:Op maandag 14 juni 2004 12:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb ook wel verhalen gehoord van mensen die echt maar een klein buikje kregen en na 9 maanden toch ineens een raar gevoel kregenBleken ze zwanger te zijn
Maar of die waar zijn
Hihi nee niet echt, maar we zien wel.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:57 schreef ezzi het volgende:
Hoor je wel vaker die verhalen, maar het is altijd de broer van een vriendin die iemand kent......hmmmm.
Ik merkte zelf lichamelijk niet zoveel. Ik had wel een 'gevoel' dat het raak was, maar aan dat antwoord heb je niet veel. Eigenlijk helemaal niks.
Mijn tante is zo'n resultaat.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:57 schreef ezzi het volgende:
Hoor je wel vaker die verhalen, maar het is altijd de broer van een vriendin die iemand kent......hmmmm.
Ik merkte zelf lichamelijk niet zoveel. Ik had wel een 'gevoel' dat het raak was, maar aan dat antwoord heb je niet veel. Eigenlijk helemaal niks.
Dan was ze vrij stil geweest.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:41 schreef ezzi het volgende:
Oh, dus toch. Maar het is dan wel raar dat ze ook geen schopjes enzo voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |