abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19874949
Hoe snel kun je merken of iemand zwanger is.
Maw wat zijn de eerste merkbare reacties van een zwanger schap en vanaf welk moment?
Voor de gemiddelde vrouw dan....
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
pi_19875110
Niet ongesteld worden en posiitief testen met een zwangerschapstest. Vanaf de verwachtde dag van de menstruatie dus ongeveer.
pi_19875251
dat snap ik ja...... maar dat duurt nog 2 weken...
Zijn er eerder al aanwijzingen?
pi_19875439
Gewoonlijk niet. Dat wisselt zo erg van persoon tot persoon dat je er echt geen zinnig woord over kunt zeggen.
pi_19875469
Maar misschien heb je hier iets aan:
site 1
site 2
site 3.
pi_19875622
Condoompje vergeten superted Je zult toch moeten wachten want een zwangerschapstest werkt ook pas na een aantal weken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_19875924
als je twijfelt toch maar ff testje halen of morning afterpil ( maar daar zal t al wel te laat voor zijn?)
en anders 2 weken in spanning zitten (met een menstruatie die uitblijft door de spanning, word t nog langer )
pi_19876102
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:07 schreef Deetch het volgende:
Condoompje vergeten superted Je zult toch moeten wachten want een zwangerschapstest werkt ook pas na een aantal weken.
Nee nee!! kapotje kapot gegaan....
Maar m'n vriendin is nu op d'r vruchbaarst duss..... ik dacht misschien merk je het al vrij snel?!?
gevoelige borsten misselijkheid..etc.
We wachten wel....
  maandag 14 juni 2004 @ 11:31:26 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19876166
Of je gaat als de sodemieter de Morning Afterpil halen nu het nog kan...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_19876169
Niet dat het erg is..... we gaan dus ook niet voor een morningafterpil!
Maar zo'n test werkt toch pas na een aantal weken?!
  maandag 14 juni 2004 @ 11:32:22 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19876187
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:31 schreef Superted het volgende:
Niet dat het erg is..... we gaan dus ook niet voor een morningafterpil!
We posten tegelijk...Negeer mijn bovenstaande post maar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_19876722
je kunt het niet veel eerder weten dan de dag dat ze normaal gesproken ongesteld had moeten worden.
pi_19876756
Zo'n test werkt rond de verwachte menstruatiedatum, en soms pas een aantal dagen later. Heeft te maken met het HCG-niveau in de urine, dat moet zich opbouwen tot de minimumwaarde bereikt is waarbij de test positief uitslaat. En die miinimumwaarde wisselt weer per test. ClearBlue heeft dacht ik een vrij lage waarde nodig om positief te testen (50 IE HCG per L. urine).

Hier vind je een tabel met HCG-waarden voor de duur van een zwangerschap.

[ Bericht 5% gewijzigd door poemojn op 14-06-2004 11:59:39 ]
pi_19876877
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:51 schreef bixister het volgende:
je kunt het niet veel eerder weten dan de dag dat ze normaal gesproken ongesteld had moeten worden.
Afwachten dus.....
Nou ja we zien wel!
Thanks anyway!
  maandag 14 juni 2004 @ 12:22:10 #15
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19877552
Ik merkte het al wel vóór de test aan mijn borsten (gevoelig aan de zijkant, en dan ook echt gevoelig, niet bij knijpen of voelen, maar bij iedere stap die je doet) misselijkheid kwam pas in de 6-7e week bij mij, maar da's echt per persoon anders. Sommigen hebben gewoon 9 maanden nergens last van, behalve een groeiende buik dan
pi_19878226
Mijn vrouw kreeg direct eczeem, op plaatsen waar ze het ook nog nooit had gehad (knieholtes ed.)
en ze kreeg twee dagen later even een ongelooflijke pijn in haar rug, wat ze nog nooit op die manier gevoeld had. We zullen dat ook nooit vergeten; we waren precies bij m'n vader in het ziekenhuis op bezoek.
pi_19878275
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:22 schreef Tan het volgende:
Sommigen hebben gewoon 9 maanden nergens last van, behalve een groeiende buik dan
Ik heb ook wel verhalen gehoord van mensen die echt maar een klein buikje kregen en na 9 maanden toch ineens een raar gevoel kregen Bleken ze zwanger te zijn

Maar of die waar zijn
pi_19878343
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Bright het volgende:
Mijn vrouw kreeg direct eczeem, op plaatsen waar ze het ook nog nooit had gehad (knieholtes ed.)
en ze kreeg twee dagen later even een ongelooflijke pijn in haar rug, wat ze nog nooit op die manier gevoeld had. We zullen dat ook nooit vergeten; we waren precies bij m'n vader in het ziekenhuis op bezoek.
en, heeft ze al weer eczeem?
  maandag 14 juni 2004 @ 13:39:08 #19
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19879756
En ik kreeg precies dezelfde kwaaltjes als wanneer ik ongesteld moest worden. Dus je kunt er niet veel over zeggen inderdaad. En als je de 2e streepjes-topics eens doorleest, zul je zien dat er ook veel vrouwen zijn die elke maand typische zwangerschapskwaaltjes hebben, maar desondanks niet zwanger zijn.

De enige zekerheid is dus toch die zwangerschapstest..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 14 juni 2004 @ 13:41:30 #20
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19879831
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb ook wel verhalen gehoord van mensen die echt maar een klein buikje kregen en na 9 maanden toch ineens een raar gevoel kregen Bleken ze zwanger te zijn

Maar of die waar zijn
Een meisje uit m'n klas vorig jaar kende een meisje bij haar in het dorp waarbij dat was gebeurd. Ging naar het ziekenhuis vanwege extreme buikkrampen, en kwam terug met een kind

Sommige vrouwen worden inderdaad gewoon helemaal niet dik, valt niks aan te zien, en ze kunnen zelfs gewoon "ongesteld" blijven worden. Heb je echt niks in de gaten...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:57:43 #21
26444 ezzi
mama van ilse
pi_19881969
Hoor je wel vaker die verhalen, maar het is altijd de broer van een vriendin die iemand kent......hmmmm.

Ik merkte zelf lichamelijk niet zoveel. Ik had wel een 'gevoel' dat het raak was, maar aan dat antwoord heb je niet veel. Eigenlijk helemaal niks.
pi_19882442
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:57 schreef ezzi het volgende:
Hoor je wel vaker die verhalen, maar het is altijd de broer van een vriendin die iemand kent......hmmmm.

Ik merkte zelf lichamelijk niet zoveel. Ik had wel een 'gevoel' dat het raak was, maar aan dat antwoord heb je niet veel. Eigenlijk helemaal niks.
Hihi nee niet echt, maar we zien wel.
Moet me er maar bij neer leggen dat het niet zo snel duidelijk zal worden......
ik haat afwachten!
pi_19882558
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:57 schreef ezzi het volgende:

Mijn tante is zo'n resultaat.
Oma was gewoon nog elke keer ongi, totdat ze voor iets (anders) naar het ziekenhuis moest en dat ze daar erachter kwamen dat mijn oma al zeven maanden in verwachting was....
Ze was niet dikker geworden en had niks gemerkt.

Enne..... die bewuste tante was niet eens haar eerste kind!
W ~ H ~ T
  maandag 14 juni 2004 @ 16:41:43 #24
26444 ezzi
mama van ilse
pi_19884567
Oh, dus toch. Maar het is dan wel raar dat ze ook geen schopjes enzo voelen.
  maandag 14 juni 2004 @ 17:16:59 #25
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19885485
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:41 schreef ezzi het volgende:
Oh, dus toch. Maar het is dan wel raar dat ze ook geen schopjes enzo voelen.
Dan was ze vrij stil geweest.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')