Ik ben vandaag (en vrijdag)toch maar weer eens wezen shoppen en ik kwam met het volgende thuis:
*een lange zwarte rok met een split aan de zijkant tot aan m'n knie.
*adidas gympen met metallic zilveren strepen (veel meer was er niet te krijgen, qua gympen)
*een centuur met paarse glittertjes (zo'n dunne, beetje punk idee)
*een bikini, 2 soorten groen, waar thuisgekomen bleek dat je ook de bandjes er vanaf kan halen
*een topje met een jaren '80, charlie's angel achtige vrouw opstaat.
*een lading panty's pantykousjes, van die sokjes die niet boven je gympen uitkomen
Ik heb nog heel erg getwijfeld over een paar schoenen met roze metallic bandjes maar ze waren net wat te klein en ik was bang dat ik er niet meer dan 5 meter op zou kunnen lopen.
4 boxers gehaald (roze, paars, blauw en wit
)
een rok tot aan mn knieen
en een mini rok... (whahahaaaa )
quote:Ik heb de smaak te pakken: vandaag heb ik nog een witte pique Borrelli erbij gekocht. De koning aller shirts! Uren handwerk in 1 overhemd, wat een genot!
Op woensdag 25 juni 2003 18:59 schreef Solitarias het volgende:
Ben net in Londen geweest: het was uitverkoop in Jermyn Street, dus Hackett, Pink en T.M. Lewin werden bezocht, alwaar bij elk 1 shirt gekocht werd. Verder het heiligdom aller heiligdommen voor de schoenliefhebber bezocht: de werkplaats van John Lobb! YEEESSSS. Mijn dag kan niet meer stuk!
Zocht ook nog slippertjes en een linnen broek, maar had enorme zere voeten van het sjouwen op hoge hakken dus ben maar naar huis gegaan. Zaterdag herkansing
quote:Die zijn echt mooi, ben er ook naar opzoek. Hoe heet dat model? Dan kan ik er gewoon naar vragen en hoef ik niet de hele winkel overhoop te halen!
Op vrijdag 27 juni 2003 00:45 schreef xxsaskiaxx het volgende:
... en een heeeel lage, lichte G-star broek
Heb net deze schoentjes gekocht, vond ze wel ok. Ga volgende week nog effe een paar van dit merk (Fessura).........want ik kon weer eens niet kiezen.
edit: mijn volgende paar.............
of deze...............
Kan dus niet kiezen.........welke vinden jullie beter????
[Dit bericht is gewijzigd door kill_bill op 27-06-2003 11:25]
Een zwart shirtje met v-hals en hele korte mouwtjes, voor 5 euro
Wit met zwarte sneakers voor 25 euro! Ben meestal van de (hoge) hakken, maar we gaan op vakantie en dan zal er ook wel gelopen gaan worden
quote:Best mooi...........als je van lelijke schoenen houd.....
Op vrijdag 27 juni 2003 11:18 schreef kill_bill het volgende:
[afbeelding]
Heb net deze schoentjes gekocht, vond ze wel ok. Ga volgende week nog effe een paar van dit merk (Fessura).........want ik kon weer eens niet kiezen.edit: mijn volgende paar.............
of deze...............
Kan dus niet kiezen.........welke vinden jullie beter????
quote:Kweet eigelijk niet welk model het is maar op he tkaartje staat heel groot SUPER LOW, dus denk dat dat het model is, verder is die van g-star raw. genoeg info
Op vrijdag 27 juni 2003 10:45 schreef eileenvs het volgende:[..]
Die zijn echt mooi, ben er ook naar opzoek. Hoe heet dat model? Dan kan ik er gewoon naar vragen en hoef ik niet de hele winkel overhoop te halen!
quote:haha, dat mag allemaal. Dan vind je de rest van mijn schoenencollectie ook niet echt mooi. Zal eens kijken of ik ze kan plaatsen
Op vrijdag 27 juni 2003 13:16 schreef sabyne het volgende:[..]
Best mooi...........als je van lelijke schoenen houd.....
[Dit bericht is gewijzigd door Iesie op 27-06-2003 13:52]
quote:inclusief vering?
Op vrijdag 27 juni 2003 13:45 schreef Iesie het volgende:
Deze schoenen:
- Een witte krijtstreepbroek met wijde pijpen, bij de Zara
- Een ivoorkleurig zijden Chinees jasje, ook bij de Zara (eigenlijk gekregen)
- Een blauwe 'tankini' van de H&M
125 euro;
ze hadden in de winkel een loopanalyse: ik moest een aantal keer over een stukje vloer rennen en dat namen ze dan op op video... zo kon goed geschat worden wat voor correctie ik nodig had;
nu nog kijken of het in de praktijk ook echt goed gaat;
quote:reageer dan niet :|
Op vrijdag 27 juni 2003 21:48 schreef bijtje_182 het volgende:
alsof het iemand kan interesseren......
Wit truitje zonder mouwen Polo Jeans Co.
Blauw truitje met één bandje van G-Star
Groen kort rokje Dolce & Gabanna
Slippertjes van Guess
quote:Hotpants
Op zondag 29 juni 2003 17:19 schreef Mandytjuhhh het volgende:
ik ben vandaag ook ALWEER gaan shoppen,
heb een bruine vest gekocht, wit hempje, bh, petje, sokken, zwart hempje, hotpants
Foto?
quote:Mooi dat je die Van Heusen shirts zo goedkoop kan krijgen.
Op zondag 29 juni 2003 14:59 schreef Libris het volgende:
In de Singaporese uitverkoop gekocht:
3 broeken en 7 overhemden, in totaal zo'n 400 gulden
[afbeelding]
en daarbij ook maar meteen een hele coole linnen broek (wit) van Fellipa K gekocht....
*Kill_Bill is alweer bijna blut
en een Wit met blauw Polo/shirt van Dolce&Gabbana
Nu alleen nog nieuwe schoenen
Iemand nog tips voor beetje zomerse schoenen die onder een witte broek passen??
quote:die had ik vorig jaar
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef R_B het volgende:
Ik heb gister dit merk/type schoen gekocht..Loopt perfect...
Veters kunnen goedweggepropt worden....
Zelf heb ik vandaag een tshirt van gsus gekocht, zwembroek van hoopika sports en polo van mc gregor.
Errug mooi
quote:Same here, alleen die van mij was lichtblauw
Op woensdag 2 juli 2003 00:10 schreef Ils het volgende:
nou ik kocht de BLVD en er zat een groen t shirtje bij en t pasten vorige week via Large een t shirtje besteld.
Ik draag het zoals ik zelf wil en wat betreft die polo, die heb ik idd in een maatje groter gekocht.quote:Op zondag 27 juni 2004 00:32 schreef Roman_Empire het volgende:
Koop hem 2 maten kleiner (de polo).
Trek hem aan zonder iets eronder (een t-shirt (shortsleeve) als het echt moet) en met allebei de knoopjes open.
Mooi setjequote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef r00tie het volgende:
[afbeelding]
Broek is dus nieuw model van Replay (vraag uit vorige topic was de prijs > ¤ 103,-)
Shirtje van J-Wear en
Cracked Leather riem...
En wie er in t vorige topic zei dat je net zo goed een oude broek kan pakken en terpentine erover gooien, pak je rust, dan is de pasvorm al verneukt etc.
Ziet er weer zomers uitquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:48 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Nieuw blousje van Replay (ruitjes) en een spijkerbroek: model Hipper van Diesel
![]()
Die schoenen zijn dope !! Die moet mn vriendje ook maar kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Ik zag je outfitje (rode Lacoste met eronder wit shirtje met lange mouwen) vandaag in de etalage hangen bij de Lacoste shop in de P.C.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:02 schreef _appel het volgende:
[..]
Ik draag het zoals ik zelf wil en wat betreft die polo, die heb ik idd in een maatje groter gekocht.
En dat ziet er misschien niet zo heel goed uit boven mijn dunne armen, maar dat komt nog wel![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef Roman_Empire het volgende:
[..]
Ik zag je outfitje (rode Lacoste met eronder wit shirtje met lange mouwen) vandaag in de etalage hangen bij de Lacoste shop in de P.C.
Ik vond het ook in de etalage geen gezicht (mijn mening). Tuurlijk moet je hem dragen zoals je zelf wil, ik geef alleen m'n mening. Ik zou kleding iig niet een maat groter kopen, omdat je verwacht volgende zomer breed te zijn
Mooi pakkie hier r00tie.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef r00tie het volgende:
[afbeelding]
Broek is dus nieuw model van Replay (vraag uit vorige topic was de prijs > ¤ 103,-)
Shirtje van J-Wear en
Cracked Leather riem...
En wie er in t vorige topic zei dat je net zo goed een oude broek kan pakken en terpentine erover gooien, pak je rust, dan is de pasvorm al verneukt etc.
leuk.. maar als ik jou was zou ik niet je broek omslaan, en gewoon sokken aandoen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:56 schreef NoXxa het volgende:
[afbeelding]
Ik in wit shirtje. Met "Junk De Luxe" erop daaronder de 6 olympische ringen en daar onder "Veni Vidi Vici". Ik vond em zelf wel euh... "toepasselijk".
Die schoenen waren de 1 na laatste aankoop. Converse Allstars, met spijkerstof achtig kleurtje (ofzo).
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:18 schreef Morgil het volgende:
[..]
leuk.. maar als ik jou was zou ik niet je broek omslaan, en gewoon sokken aandoen.
A. je schoenen gaan langer mee.
B. je voeten gaan niet kapot
C. het ziet er veel beter uit.
Wat een vet shirt!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:56 schreef NoXxa het volgende:
[afbeelding]
Ik in wit shirtje. Met "Junk De Luxe" erop daaronder de 6 olympische ringen en daar onder "Veni Vidi Vici". Ik vond em zelf wel euh... "toepasselijk".
Die schoenen waren de 1 na laatste aankoop. Converse Allstars, met spijkerstof achtig kleurtje (ofzo).
Leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:48 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Nieuw blousje van Replay (ruitjes) en een spijkerbroek: model Hipper van Diesel
![]()
uitlachen of interesse?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:49 schreef gfo het volgende:
[..]
Hoe duur wassie en waar gekocht![]()
![]()
Heeft ingekocht bij groothandel in Amerika.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:49 schreef gfo het volgende:
[..]
Hoe duur wassie en waar gekocht![]()
![]()
Nounou je loon is binnen zo te horenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:20 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 broeken van iceberg, 1 shirt van ice berg, 1 shirt van Paul Smith, 1 shirt van D&G.
Heb ook nog shirt van bikkembergs gekocht, 2 van diesel en nog wat van jack & jonesFoto's na het weekeind..
![]()
Stoerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:40 schreef So_Addictive het volgende:
Hotpants van Miss sixty:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hotpantsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:40 schreef So_Addictive het volgende:
Hotpants van Miss sixty:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die moet je aan zien denkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:40 schreef So_Addictive het volgende:
Hotpants van Miss sixty:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk broekJEquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:40 schreef So_Addictive het volgende:
Hotpants van Miss sixty:
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk ja (Y)quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:43 schreef Skv het volgende:
Gekocht:
[afbeelding]
Eenen lichtblauwen shirt
lijkt bagger, doe dan linnen...quote:[afbeelding]
Witte broek, 3/4 lang, geen zin om uit te trekken voor foto
Wat een pauperdingen, koop dan gewoon Allstars die kosten ook niet veel dus daar hoef je geen nepmodel voor te zoekenquote:
Die broek is dus linnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:51 schreef AltamirA het volgende:
[..]
leuk ja (Y)
[..]
lijkt bagger, doe dan linnen...
[..]
Wat een pauperdingen, koop dan gewoon Allstars die kosten ook niet veel dus daar hoef je geen nepmodel voor te zoeken
hehe oeps is dat een linnen broek, wist helemaal niet dat je daar ook zo'n driekwartbroeken van kreeg aangezien linnen al koel genoeg is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Die broek is dus linnen.
En die schoenen zijn idd zwaar pauper maar ik ga ze vandaag of morgen ff helemaal verneuken met typex. Ach zag ze liggen en nam ze maar mee omdat ze zo goedkoop waren, heb nog 8 paar normale schoenen staan.. boeiend dus
K was speciaal op zoek naar een halflange voor op vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2004 19:13 schreef AltamirA het volgende:
[..]
hehe oeps is dat een linnen broek, wist helemaal niet dat je daar ook zo'n driekwartbroeken van kreeg aangezien linnen al koel genoeg is.
Maar ik bedoelde dus een lange linnen broek
Mooiquote:
Die schoenen heb ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:26 schreef cemeteryslut het volgende:
deze lieve lakschoentjes heb ik besteld en komen over weekje binnenaaww liev he?
[afbeelding]
Hier ga je je net zo voor schamen als die truien uit het andere topicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef david_hasselhof het volgende:
Mijn nieuwste shirt, net binnen....Fake london 4 PUMA
[afbeelding]
Waarom voor schamen??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hier ga je je net zo voor schamen als die truien uit het andere topic![]()
Wat vind ik dit een lelijke unit, sorry dat ik het zo moet zeggen...
HAhahahaha....Ja, is wel een beetje radicaal ja.....wie weet ligt het volgende zomer inderdaad weer in de kast...Als hij deze zomer maar zijn geld waard is, dan ben ik helemaal happyquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hier ga je je net zo voor schamen als die truien uit het andere topic![]()
Wat vind ik dit een lelijke unit, sorry dat ik het zo moet zeggen...
Naja dan heb je er nu iig lol van gehadquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:06 schreef david_hasselhof het volgende:
[..]
HAhahahaha....Ja, is wel een beetje radicaal ja.....wie weet ligt het volgende zomer inderdaad weer in de kast...Als hij deze zomer maar zijn geld waard is, dan ben ik helemaal happy
foto, ben benieuwd.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:26 schreef Fastcruiser het volgende:
Gisteren m'n "wat mag het kosten"-norm naar boven bijgesteld
T-shirt en longsleeve van Class by Roberto Cavalli. Waren erg
Zal ongetwijfeld een lekker shirtje zijn maar ik vind hem een beetje kaal. Als fietser wil je natuurlijk buiten 'knallen' er ook goed uitzien op de fiets. Teamshirtjes vind ik over het algemeen daarom wat aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
Nike Sphere Climber's Jersey
[afbeelding]
Echt TOP shirtje, super pasvorm, looks en ventilatie
Ik vind juist simpele, stijlvolle designs mooi.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een lekker shirtje zijn maar ik vind hem een beetje kaal. Als fietser wil je natuurlijk buiten 'knallen' er ook goed uitzien op de fiets. Teamshirtjes vind ik over het algemeen daarom wat aantrekkelijker.
OK komen ze.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:55 schreef itsontoday het volgende:
[..]
foto, ben benieuwd.
dat 2e shirt is absoluut niet fraai. Ook al zal de foto het shirt misschien een beetje anders weergeven, mooier word thet er niet opquote:Op maandag 19 juli 2004 17:22 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
OK komen ze.
T-shirt
[afbeelding]
Niet zo goed te zien maar het is een dubbellaags shirt waarvan de bovenste laag deels is weggeknipt en de randjes zijn omgebogen (ook op de schouders). Van bovenaf zie je alleen maar stukjes stof uitsteken.
Longsleeve
[afbeelding]
Lichte gedeelte heeft een fraaie metalige glans.
aangezien jij zelf alleen maar commentaar heb op andere mensen en zelf nix post maak ik me niet zo drukquote:Op maandag 19 juli 2004 17:43 schreef Copycat het volgende:
Heb je weer met de vingerverf van je kleine zusje zitten spelen, Steve-02?
Ik wil hem wel bijstaan hoor want ik vind het ook een compleet stijlloze pauperbroek, waar je bovendien na een halve dag op uitgekeken bent..quote:Op maandag 19 juli 2004 17:45 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
aangezien jij zelf alleen maar commentaar heb op andere mensen en zelf nix post maak ik me niet zo druk
Ik vind die 2e juist mooier al zou ik er zelf niet in gaan lopenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:35 schreef AltamirA het volgende:
[..]
dat 2e shirt is absoluut niet fraai. Ook al zal de foto het shirt misschien een beetje anders weergeven, mooier word thet er niet op
Voor jou geld hetzelfde jij denkt dat je 1 of andere hippe mode ontwerper in veel te strakke kleding bent terwijl je zelfs nix postquote:Op maandag 19 juli 2004 18:10 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik wil hem wel bijstaan hoor want ik vind het ook een compleet stijlloze pauperbroek, waar je bovendien na een halve dag op uitgekeken bent..![]()
Als ik zoiets uit de rekken pak heb ik wel een gevoel van: "dit is wat". Maar pas bij passen kan ik echt zien of iets ook past bij m'n postuur en houding en dan krijgt het de x-factor of niet. Kenzo heeft dat ook bij mij terwijl bijv. Armani en Dolce & Gabbana vaak best gelikt zijn maar bij passen meestal worden afgewezen.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:24 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik vind die 2e juist mooier al zou ik er zelf niet in gaan lopen
Wat ko$t zoiets trwns als ik vragen mag?
quote:Op maandag 19 juli 2004 18:40 schreef Fastcruiser het volgende:
T-shirt is uit de basic-line (is dus niet "trendgebonden") en kostte 149 (Geen korting). Longsleeve zou normaal 286 kosten, was afgeprijst en kon er nog iets meer aflullen. Nu 161 euro.
Vond ik ook... en dan is het toch afwegen he? Je ziet iets wat er verdomd strak uitziet (in mijn ogen althans) maar wat wel duurder is dan wat je tot nu toe gekocht hebt (op jassen en jeans na dan overigens)... maar wat je ook nog niet eerder bent tegengekomen dus zeker wel een zekere uniekheid heeft.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel errug duur.....
Dat komt me op zich erg bekend voor.... zeker de laatste paar maanden..... shirtje, schoenen, Oakley'tje, nóg een Oakley'tjequote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Vond ik ook... en dan is het toch afwegen he? Je ziet iets wat er verdomd strak uitziet (in mijn ogen althans) maar wat wel duurder is dan wat je tot nu toe gekocht hebt (op jassen en jeans na dan overigens)... maar wat je ook nog niet eerder bent tegengekomen dus zeker wel een zekere uniekheid heeft.
wat een rare broek, vertel er eens wat meer over.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef Steve-O2 het volgende:
broek
[afbeelding]
zit een bijbehorend tshirt bij trouwens
Normaal loop ik in ruitjes/streepjes overhemden of een egale polo. Shirts draag ik zelden, en als ik dat al doe zijn het inderdaad egale. Een shirtje van 160 euro met een lelijke inktvlek erop zal je dus niet in mijn kast tegenkomenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
Streepjesoverhemd heb ik toevallig 2 maanden geleden ofzo gekochtquote:Op maandag 19 juli 2004 20:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Normaal loop ik in ruitjes/streepjes overhemden of een egale polo.
Ik zie er altijd als een oude lul uit met broeken met bandplooi en overhemdenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:05 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Streepjesoverhemd heb ik toevallig 2 maanden geleden ofzo gekocht
Was er niet naar op zoek, dacht ook niet echt dat t wat voor mij was, maar zag m in de winkel en dacht 'hé!'
Donkerblauw met licht streepje, geen recht streepje maar iets rafelig zeg maar. Ziet er een stuk volwassener uit dan wat ik normaal draag. Kan van pas komen bij bepaalde gelegenheden
Ik vind dit een beetje jammer hoor deze reactie.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:34 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Voor jou geld hetzelfde jij denkt dat je 1 of andere hippe mode ontwerper in veel te strakke kleding bent terwijl je zelfs nix post
Sorry, maar mijn eerste gedachten was: kwakjeslapquote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef Steve-O2 het volgende:
broek
[afbeelding]
zit een bijbehorend tshirt bij trouwens
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn eerste gedachten was: kwakjeslap
Mij ook niet... week geleden zag ik een Prada in Köln voor hetzelfde geld en die vond ik véééls te duur voor zoiets... totdat ik dit ontwerp van Cavalli zagquote:Op maandag 19 juli 2004 20:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
Alleen 160 euro voor een shirt is me nog niet overkomen....
1 als er iemand een hoop kritiek kan hebben ben ik het welquote:Op maandag 19 juli 2004 21:21 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje jammer hoor deze reactie.
Kijk dat je trots bent op je zojuist aangeschafte broek prima, maar als je hem hier op het forum zet moet je er toch ook wel rekening mee houden dat er mensen bij zitten die het een lelijke broek vinden.
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat er in dit topic alleen mensen mogen reageren die zelf kleding gepost hebben maar das wel heel kortzichtig, niet?
Daarbij nog heb ik vaak genoeg foto's gepost van kleren die ik heb (heb geen digicam dus zover dat mogelijk was) en ik post ook regelmatig kledingstukken die ik mooi vind.
Als je ook maar een beetje research zou doen in plaats van met je botte pauperhoofd een reactie neer te kutten zou jij dat ook kunnen lezen.
Dat brengt ons bij de moraal van mijn verhaal: als je geen kritiek kunt verdragen post dan niet.
Wat heb jij een ontzettend beperkte geest met een laag incasseringsvermogenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:08 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
1 als er iemand een hoop kritiek kan hebben ben ik het wel
2 Dit topic heet niet voor nix Show hier je nieuwe kleding
3 in dit hele topic heb ik nix van jou gevonden dus wie is hier bou de pauperkop
4 ik blijf derbij dat jij zo'n modenicht bent die op alles kotst wat daar buiten valt
hoezo kort door de bochtquote:Op maandag 19 juli 2004 23:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat heb jij een ontzettend beperkte geest met een laag incasseringsvermogen![]()
Je post hier om een reactie te krijgen, niet om er vervolgens niemand over te horen.
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:14 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
hoezo kort door de bocht
voor een reactie ja niet voor stomme opmerkingen
Jij handelt en daarop volgt respons. Je prikkelt met een plaatje van die broek, m'n ogen geloven nog steeds niet wat ze gezien hebben, en krijgt daar reactie op die je had kunnen verwachten.quote:re·ac·tie (de ~ (v.), ~s)
1 door een actie opgeroepen handeling => responsie; <=> actie
2 scheikundige omzetting
3 gedrag dat volgt op een prikkel
om daar maar ff op terug te komen op die foto ik heb gene flitser dus die kleuren zien der vaal uitquote:Op maandag 19 juli 2004 23:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
[..]
Jij handelt en daarop volgt respons. Je prikkelt met een plaatje van die broek, m'n ogen geloven nog steeds niet wat ze gezien hebben, en krijgt daar reactie op die je had kunnen verwachten.
Wat betreft de scheikundige omzetting, zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan bij het kleuren van je spijkerbroek
Al je vrienden binnen de jostiband vinden dat inderdaad geweldig!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:31 schreef Steve-O2 het volgende:
als ik zou zeggen dat ik dit heb zou ik wel hip zijn
[afbeelding]
mijn broeken blijven altijd beter dan dat stink evisuquote:Op maandag 19 juli 2004 23:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Al je vrienden binnen de jostiband vinden dat inderdaad geweldig!
Nou zit jij toch net zo goed kleren belachelijk te maken? Er valt echter te verwachten dat mensen die dit mooi vinden jou toch niet serieus nemen gezien de recent door jou gekochte broek
-Edit-quote:Op maandag 19 juli 2004 23:42 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
mijn broeken blijven altijd beter als dat stink evisu
-Edit-quote:Op maandag 19 juli 2004 23:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
-Edit-
Offtopic
-Edit-quote:Op maandag 19 juli 2004 23:46 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
-Edit-
Offtopic
-Edit-quote:Op maandag 19 juli 2004 23:55 schreef Steve-O2 het volgende:
ik hoop dat je een te strakke evisubroek koopt en dat die je zaadleiders afknijpt zodat ik geen discussie meer met jou en alles wat jij zou voortplanten hoef te voeren
maar nu ga ik teveel offtopic dus kap ik hiermee
Ieder z'n smaak gelukkigquote:Op maandag 19 juli 2004 20:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Normaal loop ik in ruitjes/streepjes overhemden of een egale polo. Shirts draag ik zelden, en als ik dat al doe zijn het inderdaad egale. Een shirtje van 160 euro met een lelijke inktvlek erop zal je dus niet in mijn kast tegenkomen
Dat 'niet verkeerd opvatten' had je wel weg mogen laten hoor, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Zelf houd ik van wat klassiekere kleding over het algemeen en snap best dat niet iedereen dat zelf zou dragen of überhaupt mooi vindt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:02 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ieder z'n smaak gelukkig. Ik hou juist van wat "hippere" (niet verkeerd opvatten) kleding maar het is lastig om je daarin te onderscheiden, wat ik toch graag doe.
Heb overigens zelf ook heel wat streepoverhemden (al dan niet getailleerd)... die zijn voor de winter (op het werk m.n.) als ook de Allegri (hoezo klassiek?) weer uit de kast komtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat 'niet verkeerd opvatten' had je wel weg mogen laten hoor, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Zelf houd ik van wat klassiekere kleding over het algemeen en snap best dat niet iedereen dat zelf zou dragen of überhaupt mooi vindt.
Ja irritant, kunnen we het nou gewoon over deze broek hebben, ik wil graag weten van welk merk deze broek dus is:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:32 schreef Brennie het volgende:
Lacoste en Steve!
Nu heel snel normaal doen..
Kappe met dat achterlijke gekibbel
Jullie zijn volwassen, of niet?
als je serieus reageertquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:42 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja irritant, kunnen we het nou gewoon over deze broek hebben, ik wil graag weten van welk merk deze broek dus is:
[afbeelding]
Wil je er niet wat meer over vertellen?
Edit: zou graag reageren maar aangezien meneer naast weinig smaak ook nog een bord voor zn kop heeft trek ik mn reactie maar terugquote:Op maandag 19 juli 2004 23:08 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
1 als er iemand een hoop kritiek kan hebben ben ik het wel
2 Dit topic heet niet voor nix Show hier je nieuwe kleding
3 in dit hele topic heb ik nix van jou gevonden dus wie is hier bou de pauperkop
4 ik blijf derbij dat jij zo'n modenicht bent die op alles kotst wat daar buiten valt
Ja sorry, ik vond het een rare broek, dat is mijn mening. Maar was wel echt geinteresseerd naar hoe of wat. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:42 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
als je serieus reageert
Tis een clench broek .. gekocht madhouse te zaandam zijn namelijk europees importeur van dat merk vele mensen kennen het merk niet omdat het gewoon weinig word verkocht en als het word verkocht in kleine partijen .Die broek die ik dus heb is uit de ... collectie hoort nog een shirt bij enzo
heb nog een hoop clench spul alleen is dat niet zo opvallend als dit modelDus al zoek je clench kleding moet je zeker is bij madhouse langs gaan tis een urban kleding winkel dus verkopen ze ook een andere kleding
oja op internet zoeken helpt niet ze hebben clench heeft geen up 2 date website![]()
Waar heb je deze gehaaldquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:15 schreef -THaVinNY- het volgende:
Nieuwe aankopen:
Asics Whizzer Lo:
[afbeelding]
verder nog een wit shirtje van moschino, maar daar heb ik geen plaatje van.
een volkomen normaal persoonquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef Shir het volgende:
Ik vind de Evisu broek (die hierboven geplaatst is) niet mooi, maar de Clench broek vind ik ook niet mooi. Wat maakt mij dat nu?
De winter van 1930 heb je het over?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:13 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Tijdje terug maar helemaal weer in (in de winter dan)
Ja, en de jaren '30 zijn weer hip!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De winter van 1930 heb je het over?
Oeh, rok met streepjes, mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:13 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Tijdje terug maar helemaal weer in (in de winter dan)
En deze winter is classy weer helemaal inquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:02 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag bij de H&M ook zo'n soort jurkje, met zwart en witte dingetjes. De basis was wit en op de jurk waren allemaal zwarte random krabbels en vogels aangebracht. De onderkant was asymmetrisch. In combi met een mooi zwart of wit topje... Ik vind dat wel classy staan bij een vrouw/ meisje...
Bathing Apequote:Op zondag 1 augustus 2004 16:26 schreef exec het volgende:
Een vest van Bathing Ape.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is binnenquote:Op maandag 2 augustus 2004 07:28 schreef Fastcruiser het volgende:
In Centro-Oberhausen een vage zwarte broek met witte lengte-striping gekocht (Hugo, nieuwe lijn).
Kleinste maat had nog een te brede taille (voor de rest zat hij perfect) dus hij wordt nog vermaakt en opgestuurd.
Ff afwachten dus of ik hem idd krijg... hij is al betaald![]()
Is het van Abercombie?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Blazertje gekocht.
In het donkerblauw en zonder de afgruwelijke trui
Zulke streepjes zijn zooo pasequote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:28 schreef Jaguar645 het volgende:
deze 2 van Esprit nieuw:
[afbeelding]
[afbeelding]
binnenkort wil ik ff wat broeken ook nieuw halen, eerst weer es geld hebben
de hele mode wereld zal mij aan me aars oxiderenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef Setambre het volgende:
[..]
Zulke streepjes zijn zooo pase
Me too... een echte Arenaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:45 schreef Scheepschroef het volgende:
Mijn nieuwste broek is een zwembroek
Pft, denk je dat vrouwen dáár naar kijken als je uit het zwembad komt?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:47 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Me too... een echte Arena
Leeeuk!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Blazertje gekocht.
In het donkerblauw en zonder de afgruwelijke trui
Misschien dat ze bij mij naar m'n Arena zwembril kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pft, denk je dat vrouwen dáár naar kijken als je uit het zwembad komt?
Het is wel een strakke hoor... zwart met pijpjesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pft, denk je dat vrouwen dáár naar kijken als je uit het zwembad komt?
Dat shirtje zoek ik!! Waar heb je die gehaald en heb je die ook nog in andere kleuren??quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:11 schreef Snok het volgende:
[afbeelding]
Hier het hele zooitje... helaas komt de glans van de VJC niet goed uit. Is erg goed te combineren met bijv. een zwarte VJC blousequote:Op zondag 15 augustus 2004 15:26 schreef myfairlady het volgende:
zilveren ribbroek? foto!
Nieuwprijs 239, nu voor 100 euro (bij afname 2 broeken, anders 139 euro)... www.bobbayer.nl (niet echt mijn zaak maar soms kan je het treffenquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
die zilveren ribbroek van Versace, wat heb je daar voor betaald?
imho zijn ze allemaal erg vet
jep.. herfst/wintercollectie van EDC by Espritquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:09 schreef miki het volgende:
Leuke jas Lovegrrl!
Nieuwe collectie Esprit?
Niet zo zeuren, ouwe schrapertquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef LosingMyReligion het volgende:
geweldigallemaal veel te jonge jochies in veel te dure kleren
vind ik geweldig, egt
verder geen cent te makken, maar ze hebben we tshirts van 200 euro :')
Geboortedatum: 1985-03-17quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ouwe schrapert
Hmmm grappig dat je m'n leeftijd weetquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef LosingMyReligion het volgende:
vind ik geweldig, egt
verder geen cent te makken, maar ze hebben we tshirts van 200 euro
Hoe weet je of mensen wel of geen cent te makken heeftquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef LosingMyReligion het volgende:
vind ik geweldig, egt
verder geen cent te makken, maar ze hebben we tshirts van 200 euro
jou bedoel ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:19 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Hmmm grappig dat je m'n leeftijd weet... of haal je die uit m'n kledingsmaak?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:56 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
jou bedoel ik niet![]()
jaloers?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef LosingMyReligion het volgende:
vind ik geweldig, egt
Hij is de geen die geen cent te makken heeft en geen dure kledingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
jaloers?
waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:13 schreef Thermo het volgende:
jaloers?
dus tsja, maar goed dat is mijn mening. :')quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:02 schreef LosingMyReligion het volgende:
vind ik geweldig, egt
als hij echt piloot wordt kan dat nog weleens tegenvallenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is de geen die geen cent te makken heeft en geen dure kleding![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:37 schreef seto het volgende:
[..]
als hij echt piloot wordt kan dat nog weleens tegenvallen![]()
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? Want ik heb ze alleen maar gezien voor prijzen die je niet durft uit te sprekenquote:
Zoveel korting?!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef qwertyuiop het volgende:
2 boss shirt voor een prikie gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef Avani het volgende:
Ik heb een roze truitje gekochtMisschien later foto
Damn das inderdaad niet duur ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef qwertyuiop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil niet lullig doen hoor, maar al die taiwanshit is nep. Dat logo van Von Dutch is een Rondje En de overlopping van de V naar de D is een bolle lijn. Bij de echte is ie golvend. http://www.vondutch.com/store/ProductDetails.aspx?productID=9103 zoals je hier kunt zienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:57 schreef NiekieW. het volgende:
een kennis van mij heeft deze pet bij de fabriek in thailand gekocht dus de prijs was niet zo heel duur iig goed betaalbaar voor mij.
En nu ben je bang dat mensen ook denken dat jij in nepkleding loopt, of dat je niet 'hip' meer bent omdat je niet de enige bent in Von Dutch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:30 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen hoor, maar al die taiwanshit is nep. Dat logo van Von Dutch is een Rondje En de overlopping van de V naar de D is een bolle lijn. Bij de echte is ie golvend. http://www.vondutch.com/store/ProductDetails.aspx?productID=9103 zoals je hier kunt zien
Ik heb er echt zo`n onzettende hekel aan als mensen met goedkope namaak gaan lopen. Ikzelf had als een van de eerst zwart/wit Von Dutch Logo shirt gekocht voor 69 euro in de WInkel . Nu zie je iedereen met goedkope namaak uit Taiwan en Turkije die 5 euro ofzow kost. Zaten vast labels aan die pet
Ziet er behoorlijk nep uit, maar dat kan natuurlijk ook gewoon komen door de slechte kwaliteit van het plaatjequote:
De bijenkorf heeft dat nu heel veel. Is ouwe collectie die er uit gaat tegen dump prijzen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:21 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn das inderdaad niet duur ?
Leuke shirts.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:51 schreef qwertyuiop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil niet lullig doen maar dat shirt is gewoon echt hoor. komt uit een officiele von dutch winkel. en die pet dat ene logo is anders maar dat andere is gewoon precies hetzelfde hoor dus ??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:30 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen hoor, maar al die taiwanshit is nep. Dat logo van Von Dutch is een Rondje En de overlopping van de V naar de D is een bolle lijn. Bij de echte is ie golvend. http://www.vondutch.com/store/ProductDetails.aspx?productID=9103 zoals je hier kunt zien
Ik heb er echt zo`n onzettende hekel aan als mensen met goedkope namaak gaan lopen. Ikzelf had als een van de eerst zwart/wit Von Dutch Logo shirt gekocht voor 69 euro in de WInkel . Nu zie je iedereen met goedkope namaak uit Taiwan en Turkije die 5 euro ofzow kost. Zaten vast labels aan die pet
Je wilt niet weten hoe veel nep kleding er toch nog uit echte winkels komenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:07 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen maar dat shirt is gewoon echt hoor. komt uit een officiele von dutch winkel.
Geloof je welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:10 schreef NiekieW. het volgende:
haha maar deze is bijna zeker echt komt uit een officiele winkel in america duss zal denk ik wel
Dat noemen ze ook wel grijze inportquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:22 schreef Gianluca het volgende:
Laatst ook in een sportwinkel in NL verkochten de Ralph Lauren shirts ofzo. Kwamen ze later achter dat het neppe waren
de prijzen vallen daar wel mee dat gele shirt kostte 42 $ dat is ongeveer 40 euro dus dat is eigenlijk wel een normale prijs vind ik want een von dutch shirt in nederland kost al snel 70 euro.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof je wel
Wat doen de prijzen daar voor zo een shirtje?
Is dat nou een groot verschil met die van in nederland?
Tcoh blijf ik er bij. Ik vind zo groot dat merk niet mooi er op maar goed dat is mijn smaak
En daar bij geef ik toe dat ik een boss shirt heb waar het groot op staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |