Onze enige echte Psycho-girl mag er niet uit... absoluut niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
Benjamin gaat uit de serie dus legt vast 't loodje...
en Isabella kan moeilijk voor 'n tweede keer opgelosten dus gaat ook de pijp uit...
Yasmin gaat gtst voorlopig nog niet verlaten
Ja, die heeft zo weer 100 miljoen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo heeft nina terug en dat geld heeft hij toch zo weer.
Het was net alsof Ludo en Janine op vakantie gingen, met die 2 grote koffers met geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
vond ik ook!! En vind 't ook knap dat ze 100.000.000 euro in 2 koffertje kwijt konden!!
Goed voor zuurstofverneuking.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Kylee het volgende:
En de kaarsen lieten ze gewoon branden..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Kylee het volgende:
En de kaarsen lieten ze gewoon branden..
Yasmin niet... ik zal de bron even opzoeken, ze zal minimnaal nog een jaar blijvenb.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef liane het volgende:
benjamin gaat er pas in november uit dus hij zal niet doodgaan en ik denk dat sjors ook doodgaat samen met yasmin
ohja da's waar: op die foto zag ik Isabella tussen de mensen staan dus ze overleeft 't wél...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Maar er gaat ook iemand dood die dan naar het graf wordt gedragen door die 4 jongens. Dat moet Benjamin zijn.... Het enige andere alternatief zou Jasmine zijn...
idd ze moeten dat een maand vervroegenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef MaddiieY het volgende:
Kvind het toch wel irritant dat we nu tot 30 augustus moeten wachten tot we weten waar nina gebleven is..
ja ja...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin niet... ik zal de bron even opzoeken, ze zal minimnaal nog een jaar blijvenb.
En anders stop ik met kijken.
Sowieso snapte ik niet dat hij zei dat hij het geld weer snel terug zou hebben en dus ook terug zou betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef RedGuy het volgende:
Ja, die heeft zo weer 100 miljoen..
Haha, daar moest ik echt om lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"
Ja, ze rende het vuur voorbij, en toen zagen we d'r niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef MaddiieY het volgende:
Kvind het toch wel irritant dat we nu tot 30 augustus moeten wachten tot we weten waar nina gebleven is..
nee hoor, op gewone tv heeft ie ook een dikke pens!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Chara het volgende:
Viel me de laatste tijd trouwens op dat Harmsen zo dik was...
of is het mijn breedbeeld![]()
Jefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze rende het vuur voorbij, en toen zagen we d'r niet meer.
Misschien gaat ze zwerven..
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja ja...
nou ja zeg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Als z m'n hele top 3 favoriete persoanges uitroeien, hoeft het van mij niet meer.
Omdat de politie 'de criminelen' natuurlijk zo gevonden had als ze het geld waren komen ophalen. Maar dat deden ze nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik niet dat hij zei dat hij het geld weer snel terug zou hebben en dus ook terug zou betalen.
Nu wordt dat helemaal moeilijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |