Ging over Martine, Volgens mij in het hotel. Of ze op haar kamer was, maar dat was ze niet maar ze had dr sleutel ook niet ingeleverd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee... maandag maar doen dan... wat zeiden ze?.
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh wacht, dan heb ik het niet goed begrepen...
Martine is Maria?
O ik d8 dat zij 't wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....
Dan begreep ik het wel goed, dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....
Ik vrees ook voor Isabellaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
Benjamin gaat uit de serie dus legt vast 't loodje...
en Isabella kan moeilijk voor 'n tweede keer opgelosten dus gaat ook de pijp uit...
Yasmin gaat gtst voorlopig nog niet verlaten
Nee, Martine heeft vastgezeten met die Maria..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martine is Maria?
Als dat is dan heb ik het ook niet goed begrepenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martine is Maria?
Ja, en volwassenen schreeuwen niet om spokenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.Verder een goede aflevering, maar er zijn wel eens spannendere geweest.
ja ik ook alquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef --Globe-- het volgende:
ik heb medelijden met ludo..
Ik denk niet dat het echt zijn geld was.... die lift moest niet voor niets vastgezet worden op de 8e etage... daar staat hij vast nog wel... met geld erin. En als het geld wel weg is, dan krijgen we volgend seizoen tenminste een leuke oorlog, waarbij Ludo Martine keihard gaat terugpakken, let maar op mijn woordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef --Globe-- het volgende:
ik heb medelijden met ludo..
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor Isabella.
Yasmin is het niet, ben alleen benieuwd hoe ze hier uit gaat ontsnappen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.Verder een goede aflevering, maar er zijn wel eens spannendere geweest.
Nee zeker toen ze stoppen gingen vervangen, dat was toch naast die kelder waar de brand begon??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
vond ik ook!! En vind 't ook knap dat ze 100.000.000 euro in 2 koffertje kwijt konden!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar er gaat ook iemand dood die dan naar het graf wordt gedragen door die 4 jongens. Dat moet Benjamin zijn.... Het enige andere alternatief zou Jasmine zijn...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan begreep ik het wel goed, dus.
Isabella zou ook goed dood kunnen gaan. Ze moet sowieso weg uit Meerdijk, nu iedereen weet dat zij Nina heeft ontvoerd.
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |