Mail ze eens: wellicht dat ze de playlist van 18-19 kunnen geven. Dit is voor mij igg te algemeen, alhoewel ik redelijk weet wat daar op de harde schijf staatquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef Impry het volgende:
Ik hoorde op Veronica een nummer met zo'n man met een hele lage stem. Echt heel laag, kweet niet precies hoe je dat noemt, maar het heeft een 'naam'.
Het is al een best oud nummer volgens mij en je hoort er soms ook een paar vrouwen tussendoor zingen. Die zingen geen tekst...gewoon soort neuriën of net zo als ze doen met stem opwarmen
Was het een Duits nummer? Want je omschrijving doet me een beetje aan Codo van DÖF denken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef Impry het volgende:
Ik hoorde op Veronica een nummer met zo'n man met een hele lage stem. Echt heel laag, kweet niet precies hoe je dat noemt, maar het heeft een 'naam'.
Het is al een best oud nummer volgens mij en je hoort er soms ook een paar vrouwen tussendoor zingen. Die zingen geen tekst...gewoon soort neuriën of net zo als ze doen met stem opwarmen
Heb je geen sample hiervan?quote:LiquidSoul - donderdag 24 juni 2004 @ 18:14
Ik zoek een nummer
Van de Chemical Brothers.
Het begint met een aanhoudende basstoon die steeds lager gaat.
Meer weet ik er niet van
Zuco 103 - Futeball [2004]quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef Limprint het volgende:
Dat nummer wat je hoort bij VillaBVD, voetjebal, weet iemand van wie die is?
Under the influence.quote:Op donderdag 24 juni 2004 @ 18:14 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik zoek een nummer
Van de Chemical Brothers.
Het begint met een aanhoudende basstoon die steeds lager gaat.
Meer weet ik er niet van
Nee, engels-taligquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef Zap het volgende:
[..]
Was het een Duits nummer? Want je omschrijving doet me een beetje aan Codo van DÖF denken.
Black Eyed Peas - Let's Get It Started / Let's Get Retarted?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:34 schreef nexhil het volgende:
nummer hoor het tegenwoordig op yorin.
refrein: runnin' runnin' runnin'niet veel maar misschien kent iemand het. het is wel een nieuw nummer
nee... dat is het niet...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Black Eyed Peas - Let's Get It Started / Let's Get Retarted?
neuriende mannen? Op dit tijdstip kom ik op:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:27 schreef lilhovah het volgende:
hey..
weet iemand ook hoe die ene groep zangers (mannen) heet die een liedje neurien volgens mij is het latijns amerikaans ofzo..
hij was heel populair een paar jaar geleden..het nummer klinkt wel indrukwekkend
2 voetbalnummers tuit die tijd:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:26 schreef Sportman5 het volgende:
Net was er bij Studio Sportzomer een terugblik op woensdagavond met Ned.-Let. en Duit.-Tsj.. Daar speelden ze een nummer bij af, die ooit ook themanummer was bij een Fifa-uitvoering. Dacht Fifa 2000, ofzow.. Weet iemand hoe dit nummer heet?
Geweldig nummerquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:34 schreef nexhil het volgende:
nummer hoor het tegenwoordig op yorin.
refrein: runnin' runnin' runnin'niet veel maar misschien kent iemand het. het is wel een nieuw nummer
D.Kay & Epsilon feat. MC Stamina - Barcelonaquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zoek een nummer, een beetje techno etc doet het aan en men draait het de laatste tijd wel vaker op TMF, je hoort aldoor "Barcelona" tijdens het nummer.
Anyone?![]()
het is phoenix - fall fall fallquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:37 schreef nexhil het volgende:
[..]
nee... dat is het niet...
ik weet wel welk nummer je bedoelt.
het klnkt ook als een stel ''blanken'' om het zo maar even te zeggen
volgens mij komt hierna ook nog een keer
falling' falling' falling'
thanks dat is emquote:Op vrijdag 25 juni 2004 05:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
neuriende mannen? Op dit tijdstip kom ik op:
Vangelis - Conquest of paradise [1995]
Bij 2.25 minuten zet ie Modo - Eins Twei Polizei op hardcore speed...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe heet dat hardcore-liedje in dit filmpje, begint bij 2min25.
Ik ken hem nog van een oude hardcore cd
Leuk filmpje by the way![]()
Daar zat ik idd ook al aan te denken, maar is dat niet een bestaande mix?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij 2.25 minuten zet ie Modo - Eins Twei Polizei op hardcore speed...
OK thanksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
hehe nee echt niet, je hoort em gewoon de pitch omhoog zetten...
Perry ComoPapa loves mamboquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hier nog een voetbalvraagje:
Een tijdje geleden was er een reclame met het Braziliaanse en Portugese voetbalteam, en die spelen elkaar uit door de hele catacomben van het voetbalstadion. "Olé." enzo. Het liedje dat daaronder zat was iets als "Mama loves mambo, papa loves salsa, llallalalaa." ofzo, maar wie en wat is dit ?
Angel City - Love me rightquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:32 schreef Vietso het volgende:
Ik zoek een nummer wat de laatste tijd op Fresh Fm wordt gedraaid, het is een soortement van dance-nummer met daarin de tekst;
Oeeh..baby love me tight...Oeeh..sugar love me right
Iemand enig idee?
Een gok: The Human League - The Sound Of The Crowdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:39 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Hey mensen... Ben weer eens op zoek naar de naam van een nummertje....
Ik heb hier een nummertje (mix cd waarschijnlijk).
Hier staat als naam: Miss Kittin & felix da housecat - Harlot (lekker nummertje)
Maar aan het eind word er volgens mij een ander nummer door heen gemixt dat gaat van:
"Enough states are highiiii... use thoose. (hmm hmm hmm) are flyiii .......... en dan weer op nieuw.... "
kent iemand de naam van dit nummer?
Very nice yesssquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Angel City - Love me right
Misschien had ik er bij moeten vermelden dat het nier om een vrouwenstem gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Een gok: The Human League - The Sound Of The Crowd
Deze topicreeks is bedoeld om achter titels van nummers te komen. Je mag hier niet vragen om mp3's, voor meer informatie zie de FAQ: Muziek FAQ! Updated: 24/06/2004quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:32 schreef waltherhesselink het volgende:
ja ik zoek ook, daniel van Raymond van 't groenewoud
Wat zoek je nou?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:32 schreef waltherhesselink het volgende:
ja ik zoek ook, daniel van Raymond van 't groenewoud
Blur - Song 2?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:26 schreef Sportman5 het volgende:
Net was er bij Studio Sportzomer een terugblik op woensdagavond met Ned.-Let. en Duit.-Tsj.. Daar speelden ze een nummer bij af, die ooit ook themanummer was bij een Fifa-uitvoering. Dacht Fifa 2000, ofzow.. Weet iemand hoe dit nummer heet?
idd blur - song 2... volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Blur - Song 2?
Die met die seizoenswisselingen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:12 schreef MajesticZ het volgende:
ik zoek nummer van de orange (dat slechte netwerk) reclame
Die zoek is dus ook. Maar iedere keer zit dat gebler van die Furtado erdoorheen. Ik heb wel een versie die wat langer duurt en daarmee ook het riedeltje zonder zang wat langer duurt. Eventueel kan je als je handig ben dat loopen ofzo. Die langere versie is: Forca - Ruidasilva Vocal Mixquote:Op maandag 21 juni 2004 17:08 schreef Veerboot het volgende:
Nee, die bedoel ik niet. Al wil ik die ook wel graag weten
Ik bedoel wat Studio Sportzomer aan het einde gebruikt bij het overzicht met de hoogtepunten van de dag. Het is wél Nelly Furtado - Forza (aan het begin duidelijk te horen), maar dan de instrumentale versie (en die heb ik nog niet kunnen vinden)
Sugar Hill Gang - Rapper's Delightquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:04 schreef nXn het volgende:
iemand dat nummer van de pringles reclame?![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:06 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Sugar Hill Gang - Rapper's Delight![]()
--quote:Zoek je de titel of uitvoerende artiest van een bepaald nummer en je kunt er maar niet opkomen? Dan moet je in het volgende topic zijn: Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest Deel 108
Die zoek ik inderdaad ook. Heeft iemand enig idee waar die versie vandaan komt? Op welk album zou dat moeten staan? Heb heel internet al afgezocht, maar kan er helaas niets over vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:35 schreef -DailaLama- het volgende:
Het nummer heet dus "Forca" van Nelly Furtado, maar ik vroeg me af of er ook een non-vocale versie is, zoals ze die bij de EK-wedstrijden draaien, zonder Nelly Furtado's stem.
Die versie kan ik niet vinden... zou je mij die eventueel kunnen sturen (contact me anders even via mail, zie profiel).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef TuinSlang het volgende:
Die zoek is dus ook. Maar iedere keer zit dat gebler van die Furtado erdoorheen. Ik heb wel een versie die wat langer duurt en daarmee ook het riedeltje zonder zang wat langer duurt. Eventueel kan je als je handig ben dat loopen ofzo. Die langere versie is: Forca - Ruidasilva Vocal Mix
Safri Duo - Played A-livequote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:33 schreef Ablaze het volgende:
Ik zoek een nummer uit 1997/1998. Het is een ritmisch dance nummer. Er komt veel percussie in voor. Geen vocals. Het is geen happy hardcore. Het nummer werd veel gebruikt tijdens uitvoeringen, e.d..
Ik hoop dat iemand op basis van deze summiere gegevens een nummer weet op te noemen
Gerry Rafferty - Baker street [1978]quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:15 schreef Impry het volgende:
http://members.home.nl/aran56/saxo.mpg
Dit liedje bestaat grotendeels uit Saxofoon
Moet te doen zijn met zo'n prachtig gefloten voorbeeld?
![]()
![]()
Heb wel de versie van Blink 182....wellicht is die het? (Punk-Rock)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet iemand toevallig van wie de rock versie van genie in a bottle is. clipje kwam tijd terug zo af en toe op the box. was het red vex ?
Drie instrumentale nummers uit '97/ '98:quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:33 schreef Ablaze het volgende:
Ik zoek een nummer uit 1997/1998. Het is een ritmisch dance nummer. Er komt veel percussie in voor. Geen vocals. Het is geen happy hardcore. Het nummer werd veel gebruikt tijdens uitvoeringen, e.d..
Ik hoop dat iemand op basis van deze summiere gegevens een nummer weet op te noemen
Enya - Only timequote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:15 schreef Soldier2000 het volgende:
http://home.wanadoo.nl/epox_doc/Sample.mp3
Weet iemand hoe dit nummer heetvrij bekend
Passion Fruit - The rigga-ding-dong song [1999]quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:20 schreef winterapfel het volgende:
ik zoek ook een nummer, ken allen geen artiest en geen tekst, dus het wordt moeilijk. Tis een ouder, vrolijk en fout nummer dat stenders nog wel s gedraaid heeft.
het regeltje dat ik steeds in m'n kop heb gaat een beetje zo
hahaha.. diegieding diegiding.. digiwiedigieiwgi ding ding ding...
iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken????????
had gekunt.. maar nee.......... helaas :'( huiliequote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Passion Fruit - The rigga-ding-dong song [1999]![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gerry Rafferty - Baker street [1978]
Als ik jou was zou ik iets gaan doen met dat talentquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Geweldig!
Het kon natuurlijk ook niet anders met zo'n prachtig voorbeeld![]()
Hoe oud ongeveer? Als begin jaren '70, dan zouden het Pipkins - Gimme dat ding kunnen zijn..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:20 schreef winterapfel het volgende:
ik zoek ook een nummer, ken allen geen artiest en geen tekst, dus het wordt moeilijk. Tis een ouder, vrolijk en fout nummer dat stenders nog wel s gedraaid heeft.
het regeltje dat ik steeds in m'n kop heb gaat een beetje zo
hahaha.. diegieding diegiding.. digiwiedigieiwgi ding ding ding...
iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken????????
ja ja ja ja ja ...dat is hemquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:34 schreef Berkery het volgende:
Döf - Codo
leuk nummer, maar dat is m ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Als begin jaren '70, dan zouden het Pipkins - Gimme dat ding kunnen zijn..
Mooie stemquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:27 schreef winterapfel het volgende:
[..]
leuk nummer, maar dat is m ook niet.
ik weet dat ik niet kan zingen, maar heb toch even geprobeerd het regeltje dat ik nu al de hele dag in m'n kop heb in te zingen.... luister en huiver
http://home.zonnet.nl/frank.laumen/liedje.wav
yes!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de melodie zegt me niks..het lijkt er niet echt op, maar probeer eens Tom tom club - Wordy rappinghood?
Nee, dat zijn ze alledrie niet. Hoewel het qua muziek het meeste op Meet her at the loveparade lijkt. Het is geen echt feestnummer. Het zou ook iets ouder kunnen zijn, uit bijvoorbeeld 1996.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Drie instrumentale nummers uit '97/ '98:
Sunclub - Fiesta [1997]
Da Hool - Meet her at the loveparade [1997]
Dario G - Carnaval de Paris [1998]
(Safri Duo - Played-a-live is trouwens van 2001)
We proberen wat anders:quote:Op zondag 27 juni 2004 00:13 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze alledrie niet. Hoewel het qua muziek het meeste op Meet her at the loveparade lijkt. Het is geen echt feestnummer. Het zou ook iets ouder kunnen zijn, uit bijvoorbeeld 1996.
Er zit ook nog een stukje in over "the dancefloor, what do you cry for"quote:Op zondag 27 juni 2004 00:38 schreef Tokse het volgende:
Afgelopen week op de radio gehoord, en niet dat het nr. nu zooo geweldig was..maar ik kende het nr. alleen zeiden ze naderhand niet van wie het nu was..Het houd me dus al een paar dagen bezig.
Tekst is: Hey girl you with the sad face, come up to my place just live it up..
daarna nog zo'n regel met don't give it up aan het end..
Wie oh wie weet het?? Nr is volgens mij van eind jaren zeventig, begin tachtig..
En het is een man, soort van shakin' stevens, alleen een andere eendagsvlieg...Sjo, dat had ik ook in 1 x kunnen zeggen, maar goedquote:Op zondag 27 juni 2004 00:48 schreef Tokse het volgende:
[..]
Er zit ook nog een stukje in over "the dancefloor, what do you cry for"
Een heel simpel nr, maar je moet er net ff opkomen![]()
Mental as Anything - Live it upquote:Op zondag 27 juni 2004 00:38 schreef Tokse het volgende:
Afgelopen week op de radio gehoord, en niet dat het nr. nu zooo geweldig was..maar ik kende het nr. alleen zeiden ze naderhand niet van wie het nu was..Het houd me dus al een paar dagen bezig.
Tekst is: Hey girl you with the sad face, come up to my place just live it up..
daarna nog zo'n regel met don't give it up aan het end..
Wie oh wie weet het?? Nr is volgens mij van eind jaren zeventig, begin tachtig..
Nee, dat is het ook niet. Wel leuk dat je de moed nog niet opgeeftquote:Op zondag 27 juni 2004 00:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
We proberen wat anders:
B.B.E. - Seven days and one week [1996]
Kadoc - The night train [1996]
zou het kunnen zijn:quote:Op zondag 27 juni 2004 10:57 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer gezongen door een man.
veelvoorkomende tekst is:
change your mind
everybody have to look a little bit sometimes
zal een wat ouder nummer zijn (1980 > 1995 denk ik)
iemand?![]()
Er staat in de credits dat de muziek van Jeff Gibbs is... dus wellicht is het geen volledig nummer.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:39 schreef superheist het volgende:
welk nummer is aan het einde van de Fahrenheit 9/11 trailer?
http://www.fahrenheit911.com/about/clips/windows/medium.php
Haiducci - Dragostei din tei [2004]quote:Op zondag 27 juni 2004 10:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
Je hebt nu zo'n reclame van Chiel voor 3fm? En daar staat ie met zijn naakte pieletje vol in beeld.. dat is niet zo boeiend, maar ik zou graag de titel van dat nummer hebben.. of is dat geen bestaand nummer?
yep de Dj Ross mix is er erg van aan te radenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Haiducci - Dragostei din tei [2004]
of
O-Zone - Dragostei din tei [2004]
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:27 schreef Double-D het volgende:
Ik ben al dagen op zoek naar dit nummer:
http://www.tdarnhem.nl/wannahave.wav
Dit is helaas het enige wat ik ervan heb. Maar ik hoop dat iemand weet van wie dit nummer is, hoe het heet en waar ik het kan downloaden...
Ik zal zeer dankbaar zijn...![]()
DANKJEWEL!!!!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:09 schreef Zap het volgende:
[..]
Mental as Anything - Live it up
Hij laat hem gewoon sneller afspelen volgens mij.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:40 schreef Double-D het volgende:
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Welke remix...![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Haiducci - Dragostei din tei [2004]
of
O-Zone - Dragostei din tei [2004]
thnx dat was hem!!quote:Op zondag 27 juni 2004 11:35 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
zou het kunnen zijn:
"Change your heart
Everybody's gotta learn sometime"![]()
dan is het:
Korgis - Everybody's gotta learn sometime [1980] (ballad)
N.R.G. - The real hardcore (i need your lovin'') [1993] (dance + cover van Korgis)
Misschien Mallorca DJ's - The Fightquote:Op zondag 27 juni 2004 15:02 schreef NexY het volgende:
IK ben al een hele tijd op zoek naar een nummer. Gisteravond hoorde ik het weer dus ik ben weer opzoek.
In het begin hoor je "let's get ready to.. RUMBLE!!!" en dan hoor je een soort van csmic gate achtige snelle beat.
Werkt die link ook bij iemand?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:31 schreef Murray het volgende:
Help!
Kevin Liittle is het niet, maar wie is het wel?
Bij mij niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Werkt die link ook bij iemand?
Is die niet van Haiducci ofzo???quote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef koeii het volgende:
In de clip van o-zone heb je aan het eind (en begin geloof ik ook) een andere versie zeg maar van dragostea din tei. Beetje rare beat, heel sloom. Ik heb nu ongeveer 22 keer het nummer gedownload maar die mix niet kunnen vinden. Iemand een idee hoe die heet?
Is pas nog gevraagd in een van de oudere topics, ik weet het zo niet meerquote:Op zondag 27 juni 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek een nr, en dat nr heeft een hele aparte videoclip. Vrouw is zwart geschilderd, met knalrode lippen. En op den duur spoelt die zwarte verf van haar af en is ze naakt.
Nr gaat iets van "I think I got you babe, I can feel the fire burning". Beetje clubby nummer. Maar op FIRE BURNING kan ik 'm niet vinden
Any ideas?
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:43 schreef Scarface_ het volgende:
hoe heet dat liedje wat je hoort in de intro van villa bvd..t liedje gaat zo: voetjebal voetjebal.....![]()
Niemand?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:31 schreef Murray het volgende:
Help!
Kevin Liittle is het niet, maar wie is het wel?
Jaaa!!! Dank je wel!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:13 schreef Scarface_ het volgende:
@Murravia
RMX Crew - Turn Me On
The Mamas & The Papasquote:Op zondag 27 juni 2004 18:11 schreef --Roberto-- het volgende:
ik ben op zoek naar de dance versie van "all the leaves are brown" ("and the sky is gray").. je weet wat ik bedoel.
iemand?
bv hartelijk dank!
ik ben niet zo'n persoon die de hele dag naar TMF loopt te smssen en alle dvd's van Dj tostie heeft. maargoed, evengoed bedankt (had 'm gister in de discotheek gehoord, waar ik 6x per jaar kom, en dan is 't een goed jaar).quote:Op zondag 27 juni 2004 18:17 schreef febster het volgende:
Eeuh ja, onder welke steen kom jij vandaan?
Royal Gigolos - California Dreamin'
Oude man met rustgevende stemquote:Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik zoek het nummer wat werd gezongen door die man in Villa BvD gisteren
Eeuh ja, de Pennywise versie heb ik ook en is idd ook goed... ik heb hem niet van TMF maar gewoon 3 maanden geleden opgepikt vanaf ID&T Radio, dus zever aub niet zo slap uit je nekquote:Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef --Roberto-- het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n persoon die de hele dag naar TMF loopt te smssen en alle dvd's van Dj tostie heeft. maargoed, evengoed bedankt (had 'm gister in de discotheek gehoord, waar ik 6x per jaar kom, en dan is 't een goed jaar).
De versie van Pennywise is ook vet![]()
![]()
(die zul je wel niet kennen aangezien jij waarschijnlijk nog nooit onder de echte-muziek-steen gelegen hebt)
welke aap begint er nu het eerst met slap uit z'n nek te lullen? geef gewoon normaal antwoord zonder mensen meteen af te zeiken, gaat er ook niemand slap uit z'n nek lullen.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:08 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh ja, de Pennywise versie heb ik ook en is idd ook goed... ik heb hem niet van TMF maar gewoon 3 maanden geleden opgepikt vanaf ID&T Radio, dus zever aub niet zo slap uit je nek
Als jij "onder welke steen kom jij vandaanquote:Op zondag 27 juni 2004 19:29 schreef --Roberto-- het volgende:
[..]
welke aap begint er nu het eerst met slap uit z'n nek te lullen? geef gewoon normaal antwoord zonder mensen meteen af te zeiken, gaat er ook niemand slap uit z'n nek lullen.
daaaag![]()
![]()
Was de enige die ik vorig jaar kon vinden, de remixjes die er op volgden vielen me beterquote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef koeii het volgende:
In de clip van o-zone heb je aan het eind (en begin geloof ik ook) een andere versie zeg maar van dragostea din tei. Beetje rare beat, heel sloom. Ik heb nu ongeveer 22 keer het nummer gedownload maar die mix niet kunnen vinden. Iemand een idee hoe die heet?
das de remix van gabry ponte geloof ik... weet ik niet ckerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef EnEmA het volgende:
[..]
Was de enige die ik vorig jaar kon vinden, de remixjes die er op volgden vielen me beter
maar ik heb m nog wel, hij heet gewoon o-zone - dragostea din tei, weet niet of hij nog iets apparts in z'n naam hoort te hebben
De artiest is 'Zucchero', alleen dacht ik vannacht nog wel dat ik de titel kon onthouden, maar dat is dus niet geluktquote:Op zondag 27 juni 2004 18:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
>En ik zoek het nummer wat werd gezongen door die man in Villa BvD gisteren<
[..]
Oude man met rustgevende stem![]()
buckshot lefonque - another dayquote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef NvM het volgende:
Ik zoek een nummer die over Another day gaat, ik weet de tekst zo ongv alleen de artiest niet.
Het refrein:
Sometimes I tell myself I'm better of without you,
And then I have to face the emptyness I feel inside without you,
..... waiting for Another day....
Als ik google mag geloven heeft Sjim dit nummer ook opgenomenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:07 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
buckshot lefonque - another day
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:02 schreef Marrc het volgende:
[..]
De artiest is 'Zucchero', alleen dacht ik vannacht nog wel dat ik de titel kon onthouden, maar dat is dus niet gelukt![]()
Een bezoekje aan zijn site wijst echter uit dat het waarschijnlijk zijn nieuwe single is: 'Everybody's got to learn sometime'
van www.ster.nlquote:Op zondag 27 juni 2004 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
Iemand een idee van wie de muziek van de nieuwe (nieuwige) Orange Reclame '"wisdom" is?
Niemand een idee?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:52 schreef SJA het volgende:
Ik had een vraagje...
op de volgende website http://www.shksportscenter.nl staat muziek en dan kun je verschillende tracks kiezen, maar nu wil ik weten wat voor een titel track 3 heeft. Iemand een idee? eventjes intro skippen en dan track 3 kiezen... klinkt lekker namelijk
denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef SJA het volgende:
[..]
Niemand een idee?
Martin Solveig - Rockin' Musicquote:Op zondag 27 juni 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek een nr, en dat nr heeft een hele aparte videoclip. Vrouw is zwart geschilderd, met knalrode lippen. En op den duur spoelt die zwarte verf van haar af en is ze naakt.
Nr gaat iets van "I think I got you babe, I can feel the fire burning". Beetje clubby nummer. Maar op FIRE BURNING kan ik 'm niet vinden
Any ideas?
bedankt. (en mijn excuses dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden.)quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
van www.ster.nl
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:14 schreef nXn het volgende:
[..]
denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...
Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]quote:Op maandag 28 juni 2004 17:45 schreef Mons het volgende:
ik zoek een nummer en volgens mij is hij la heel oud het gaat volgens mij van: "all my life/love is all i have" dat word gezongen door een vrouw en dan word er vervolgens door iemand doorheen gerapt met de text "you're love/life is what you have babygirl not what you had" klinkt heel krom maar ik hoop dat iemand het snapt en mn kan helpenhet is niet de fabolous versie die lijkt er alleen op
Tambourine - High under the moon [1989]quote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ha! Eindelijk zoek ik ook een nummer: het is een oud jaren '60 hippienummer (denk dus '67 ongeveer) maar het is ook in '89 nog eens uitgebracht. Ik ken wat flarden tekst, maar met Google nog niets kunnen vinden..
Het begint iig met "Pa pa pa - pa pa pa.." Een stuk couplet is ongeveer als: 'Sorry dear, I can't see you, by the twinkle that shines in your eyes. No, I don't think it's starlight.."
En een stuk refrein dat gaat ongeveer zo:"Look at the sky, look at the trees. That's all there is to the birds and the bees"
Kortom, een echt hippienummer. de bridge is een vioolsolo trouwens. Nou, ik hoop dat er hier nog wat ouwe hippies rondsurfen, die het herkennen...bij voorbaat dank!![]()
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Tambourine - High under the moon [1989]
is overigens NEDERLANDS PRODUCT en ALLEEN in 1989 uitgebracht... maar moet toe geven, het had ook in de 60-er jaren uitgebracht kunnen worden, want die sfeer heeft het wel.
en de speurtocht continuesquote:Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]
Dat is de Carmina burana van Carl Orff..ook wel bekend van de O fortuna houseversies begin 90'er jaren..quote:Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef Markster het volgende:
yay ik zoek ook wat, namelijk het nummer, en artiest in hetvolgende nummer:
de Gay-test!!!
hierin staat een linkje, met een overigens heel flauw grapje, maar die muziek is erg vet, en ken het ook wel. (wie niet)
maar dus niet van naam.
iemand?
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:46 schreef Zander het volgende:
Heb het vroeger al eens eerder gevraagd, maar weet iemand wat dit precies is?
http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/watisdit.mp3
Imo klinkt het als iets uit zo'n oude seventies Shaft-film of zo, maar 't kan net zo goed bijv. iets op Ninja Tune records zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.
Niemand hier trouwens een antwoord op?
[..]
quote:Eén van de platen die door Felix Meuders veel werd gedraaid op Hilversum 3 is ‘Birds and bees’ van het Engelse duo ‘Warm Sounds’. Opgenomen op 3 maart 1967 voor het Deram label. Op 7 april 1967 is de plaat uitgebracht op Deram DM 120. ‘Birds en bees’ is toen erg veel gedraaid op de zeezender Radio London.
Ik heb hem nog niet kunnen downloaden, mar ik ben er al vrij zeker van dat het m is! Warm sounds doet ook wel een belletje rinkelen..heel erg bedankt!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.
Niemand hier trouwens een antwoord op?
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar er komt geen mannenstem in voor in het begin.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef bartrid het volgende:
is dat niet misschien dat nummer van seether featuring amy lee?
touch and go - would you go to bed with mequote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:43 schreef Woutertje het volgende:
ik zoek een nummer en daarin zegt een vrouw : do you wanna go to bed with me, en daarna hoor je trompetten (het is zwaar moeilijk om zo'n nummer te omscrhijven, iig, het liedje was vrij bekend)
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
dank je wel...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
touch and go - would you go to bed with me
http://www.stlyrics.com/lyrics/getoverit/wouldyou.htm
Kijk eens goed, het staat gewoon op deze pagina.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:05 schreef Woutertje het volgende:
hoe heet het nummer waarvan in de clip een vrouw die helemaal zwart is word afgespoeld....??
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:07 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Kijk eens goed, het staat gewoon op deze pagina.
Dat is van Bitty McLean!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:58 schreef Deavelin het volgende:
ik zoek een nummer.. gaat ongeveer zo:
It's raining, it's raining
tears from my eyes
zoiets... het is een reggea-achtig nummer en ik kan de
artist en de titel van dit nummer maar niet vinden...
weet iemand het?
alvast thnx
Het zou The Prodigy met Space Man kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:30 schreef xost het volgende:
Hoe heet dat lied wat Nickelodeon nou in een van hun reclame's gebruikt?
Heel hoge stem, aangepast met de computer in een of ander trance lied met de tekst "Space man" of "Space men"
(Meer weet ik er neit van)
Of Babylon Zoo met Space Man.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:00 schreef koston het volgende:
[..]
Het zou The Prodigy met Space Man kunnen zijn
babylon zoo - space man? Ik ken de reclame niet..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:30 schreef xost het volgende:
Hoe heet dat lied wat Nickelodeon nou in een van hun reclame's gebruikt?
Heel hoge stem, aangepast met de computer in een of ander trance lied met de tekst "Space man" of "Space men"
(Meer weet ik er neit van)
Is het misschien deze (4hero - les fleur)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:55 schreef luked45 het volgende:
Ik heb een vraag waar tot nu toe niemand antwoord op weet:
Een jaar of anderhalf geleden schoot me zomaar ineens een nummer te binnen waarvan ik geen titel of uitvoerende kan achterhalen. Het gaat om een hitje uit 1999 of 2000. Het werd in elk geval gezongen door een vrouw, klonk een beetje Dido-achtig, maar er zat een klassiek thema (ik denk gesampled en gewoon gespeeld door een echt orkest, geen synth) doorheen.
Wat dat precies was weet ik dus echt niet meer: het was "Morgenstimmung" van Grieg, "De Moldau" van Smetana, in elk geval iets melodieus, langzaam en later een beetje majestueus.
Ik kan me nog herinneren dat het toendertijd een maar een week of drie werd gedraaid in de Rabo Top 50 die destijds op TMF (dacht ik) gepresenteerd werd door Erik de Zwart.
Wie heeft enig idee wat dit zou kunnen zijn. Ik heb al gezocht op een site waar hits opstaan die gebaseerd zijn op klassieke stukken, maar ook daar ben ik niet wijzer geworden. Wie helpt me met deze brandende vraag????
Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:20 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Dat is van Bitty McLean!
"It keeps raining".
Hartelijk dank! Ik had hem al in me eigen collectiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
babylon zoo - space man? Ik ken de reclame niet..
The Motorsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:12 schreef pietpaaltjens het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die reclame van KPN op het vliegveld (schiphol). Kan goed dat de titel 'airport' is. In dat geval zoek ik ook nog de artiest.
Party Animals - Total Confusion (Mix)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:03 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Hoe heet die remix van de party animals-i wanna be a hippy met al die schaapjes in de clip?
Dat is het lichtelijk briljante Ten Years After - I'd Love To Change The Worldquote:Op zondag 27 juni 2004 11:39 schreef superheist het volgende:
welk nummer is aan het einde van de Fahrenheit 9/11 trailer?
http://www.fahrenheit911.com/about/clips/windows/medium.php
Quincy Jones - Soul Bossa Novaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef Brick-Top het volgende:
Wie vertelt mij de titel van het deuntje/gefluit dat onder dit mp3'tje is gezet: hernoemen naar mp3
Thanks
Thanks mate!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:30 schreef kees_zenuwpees het volgende:
Quincy Jones - Soul Bossa Nova![]()
die kan je vast wel ergens in dit topic vinden, pas nog gevraagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef Steijn het volgende:
Hoe heet het nummer dat gebruik wordt in de TV-reclame voor het ochtendprogramma van Giel Beelen op 3FM?
dat nummer was van jim diamond, maar die zong ook nog in PhD. Van allmusic.com:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:38 schreef egmo het volgende:
Ik zoek de naam van de groep die het nummer "i should have know better" hebben gezongen. Nummer stond volgens mij eind jaren '70 hoog in de top 40. Volgens mij was Jim diamond de leadzanger van de groep.....maar ik kan niet meer op de naam van de groep komen![]()
Bijvoorbaat dank voor de reacties
ja ja ja ja.....dat is hemquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat nummer was van jim diamond, maar die zong ook nog in PhD. Van allmusic.com:
PhD, formed with ex-members of the Jeff Beck Band, in the early-80s, Diamond reached his peak as a soloist. He scored with three substantial hits — I Won't Let You Down" in 1982, "I Should Have Known Better" in 1984, and "Hi Ho Silver", a year later. His final top ten hit, in 1986, served as the theme song to a popular ITV detective show, Boon
warren g ft. nate dogg - regulatequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:35 schreef Noanem het volgende:
In het nummer 'something else entirely' van nasenbluten (hardcore nummer) komt, vooral in het begin een melodietje voor, bekend van ik meen een oud hiphop nummertje.
Ik heb geen voorbeeld van het nummer, maar op http://www.stalkervinyl.n(...)php/products_id/1781 is iig te vinden op welke cd ed het nummer staat.
Iemand die weet waar dit melodietje vandaan komt?
thnx Man!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Party Animals - Total Confusion (Mix)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:04 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
warren g ft. nate dogg - regulate
Deel 2 : Lenny Kravitz - Where Are We Runnin'quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef Steijn het volgende:
Hoe heet het nummer dat gebruik wordt in de TV-reclame voor het ochtendprogramma van Giel Beelen op 3FM?
Ik zag 'm net, het is Anastacia - Left outside alonequote:Op maandag 28 juni 2004 20:23 schreef Cazman het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Ik kan je niet vertellen hoe het gaat. Het kwam net op tv met een voorstukje van everwood en ik dacht dat het van Evanescence was maar ik kan het niet vinden op de cd's
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Is het misschien deze (4hero - les fleur)
http://hurl.content.loude(...)140706900&cid=600005
edit: hmm, dat heeft de top40 in ieder geval niet gehaald...misschien de top 50 wel.
Ook gespot: Grandaddy - AM 180quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef Honingdropje het volgende:
Hoe heet het liedje dat je heel zachtjes op de achtergrond hoort bij de aankondiging van het SBS6-programma "wegmisbruikers?"
Het is een soort orgeltje wat je hoort, ofzo. Ik heb het wel eens vaker gehoord, volgens mij is het een rocknummer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:24 schreef Rembooo het volgende:
Ik zoek ook een nr, was vanavond naar een dj set op puredj.com aan het luisteren en toen kwam het voorbij. Ik heb er een minuutje van opgenomen, hoop dat iemand weet hoe het origineel heet:
mp3 hiero
alvast bedankt
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:40 schreef My-Media het volgende:
Laat maar
thx, ff zoeken op alle klassieke ceedeetje hierquote:Op maandag 28 juni 2004 18:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is de Carmina burana van Carl Orff..ook wel bekend van de O fortuna houseversies begin 90'er jaren..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb het al eens eerder gevraagd en toen ook antwoord gekregen, maar dat kan ik natuurlijk never nooit meer vinden in al die topiques...
Hoe heet de vrouw die het prachtige Southern Sun van Paul Oakenfold heeft ingezongen?
quote:PAUL OAKENFOLD LYRICS
Southern Sun
Written by Oakenfold, Werner, Rizzo & Muhoberac. Vocals: Carla Werner
yupquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zeg dank
had ik zelf ook kunnen vinden zeker...
mijn vraag dus: hebben ze het inderdaag uit een klassiek nummer gehaald?quote:ik luister nu 'The Wizard's Last Rhymes' (van Rhapsody)....mooi nummer blablabla..
Mijn vraag:
Tijdens de intro spelen ze (volgens mij) een stukje uit een bekend klassiek werk van één of andere componist.
Degene die het nummer hebben moeten maar eens luisteren vanaf: 14s tot 26s.
Dat stukje komt me zó bekend voor....volgens mij hebben ze het gewoon nagemaakt...toch?
Dvorak - Symfonie nr. 9 4de deel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef Onderbroek het volgende:
quote uit een topic van mij:
[..]
mijn vraag dus: hebben ze het inderdaag uit een klassiek nummer gehaald?
zo ja: hoe heet dat klassieke nummer
zo nee: dan hebben ze het mooi verzonnen
Je bedoelt Villa BvDquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:54 schreef SilverStar het volgende:
Hoi,
Weet iemand toevallig door wie de tune van RTL Boulevard gemaakt is? Ik heb gehoord dat het van Zuco 103 is, maar ik zou dan ook nog graag de titel van het nummer weten.
Alvast bedankt!
Deze componist zat gisteren (of eergisteren) nog bij Frits Spits aan de 'tafel voor twee' in het programma 'tijd voor twee' op radio 2.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:01 schreef SilverStar het volgende:
nee ik bedoel RTL Boulevard, en ik heb ernstig het vermoeden dat degene die mij zei dat het van Zuco 103 was, in de war was met Villa BvD.
Ik zoek dus uitvoerend artiest en naam van het orgineel van de tune van RTL Boulevard.
Toevallig misschien The Roots met Don't Say Nuthin?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van een clip. In de clip is het nogal donker, en er rijdt iemand in een Porsche Cayenne door de stad.... Wie ie wie kan me helpen
Hugo's huiskamer van Ruud Bos ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:43 schreef ursel het volgende:
Ik zoek het nummer waar het geluid inzit dat je bij villa volta in de efteling hoort (van de bokkerijders dat verhaal).. Is een dance nummer
Alvast bedankt.
Pulp Fictionquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef koston het volgende:
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten maar goed
In het nummer Murphy's Law van Buzz Fuzz zit een sample met de tekst "If you fuck around with me there gonna be consequences and repercussions." Het komt me heel bekend voor, het komt volgens mij uit een film maar ik kan er niet opkomen, weet iemand waarvan het sampletje komt?
Nee, dan had ik het wel geweten. Ken Pulp Fiction van voor tot achterquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Pulp Fiction
Hmm.. nope.. geloof ut niet echt....quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:39 schreef defender het volgende:
[..]
Hugo's huiskamer van Ruud Bos ?
Zuco 103 - Futeballquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef dikavi het volgende:
het einddeuntje van Villa BVD
Carl Orff - O Fortunaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:02 schreef Alcatraz het volgende:
Ik zoek een nummer dat je heel vaak hoort in films en reclame's. Het is met zo'n groot koor, echt van die heldenmuziek. Het lijkt ook een beetje op de Champions League-theme maar die is het niet. Meestal kun je wel een korte regel tekst onthouden en dan met lyrics zoeken maar nu weet ik het echt niet... iemand een idee?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef koston het volgende:
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten maar goed
In het nummer Murphy's Law van Buzz Fuzz zit een sample met de tekst "If you fuck around with me there gonna be consequences and repercussions." Het komt me heel bekend voor, het komt volgens mij uit een film maar ik kan er niet opkomen, weet iemand waarvan het sampletje komt?
uit Life.quote:Rayford Gibson: Anyone mess around with me, it's gon' be consequences and repercussions!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Zuco 103 - Futeball
Dank jequote:
Lenny Kravitz - Where are we runningquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef Blauwoogje het volgende:
hoe heet dat nummer van de reclame van 3fm met giel beelen?
If You Want To Be Happy van Kid Creole & The Coconuts? Jimmy Soulquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef Amon-Lhaw het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de titel en artiest van een nummer uit de film mermaids (1990 met cher).
Op het eind als alles "happy ever after" is , word er een nummer gespeeld met de tekst: "if you want to be happy for the rest of your life...." het is een vrij vrolijk nummer.
weet één van jullie het misschien????
Falco - Jeanny.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef karoltje het volgende:
Ik zoek een nummer.
Het 'couplet' is een soort duitse monoloog en het refrein is in het Engels: "Jeani, keep livin' on dreams, Jeani, live is not what it seams' enz.
Beetje jaren 90 liedje is het trouwens.
Candee Jay - If I were you.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:00 schreef alsem het volgende:
hoe heet dat nummer dat gaat van: if i were you hou, I would never let me down If i were you huo etc.?
Dat is een understatement.quote:dank! als iemand dit duidelijk genoeg vind, mijn engels is niet zo schitterend, ghehe
Die is al zooo vaak voorbij gekomenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek het lied dat word gedraait in de bacardi breezer reclame waar ze die tennisballen van het dak afslaan....
weeet iemand de artiest en de titel?!
sterker nog, beetje jaren 80 nummerquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef karoltje het volgende:
Ik zoek een nummer.
Het 'couplet' is een soort duitse monoloog en het refrein is in het Engels: "Jeani, keep livin' on dreams, Jeani, live is not what it seams' enz.
Beetje jaren 90 liedje is het trouwens.
Narcotic Thrust - I Like Itquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:00 schreef alsem het volgende:
en die van: I like it when we go to extrings, I like it so mutch (ofzo) en dat liedje begint zo van: the prilichts back on me, back on me de dee,?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Narcotic Thrust - I Like It
okay dankjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Little River Band - Forever Blue
Narcotic Thrust is een verbastering van de naam van de producer: Stuart Crichtonquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:47 schreef nXn het volgende:
[..]
hihi thnQquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:26 schreef CySt het volgende:
Zoeken op bacardi in Muziek en tadaa: muziek uit reclame van bacardi breezer
Felix Da Housecat - Silver Screen dus.
*zucht*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
sterker nog, beetje jaren 80 nummerVolgens mij ergens uit 84.
ja maar het is toch echt narcotic trustquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Narcotic Thrust is een verbastering van de naam van de producer: Stuart Crichton
Dus met een H.
kijk hier eens: www.narcoticthrust.comquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:10 schreef nXn het volgende:
[..]
ja maar het is toch echt narcotic trust
ach ik zat er maar 2 jaar naastquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*zucht*
Falco - Jeanny [1986]
(als jullie mij toch niet hadden)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:29 schreef defpaul het volgende:
Yo..
Jullie kennen vast allemaal wel dat (foute) nummer van: een klein indiaantje (Hee-ha-hee-ha-hee). Nu kan ik me herinneren dat het origineel hiervan een Spaanse uitvoering was. Heeft iemand enig idee van welke artiest dat was of hoe dat nummer heette?
smashing pumpkins - try try tryquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zoek een nummer van de Smashing Pumpkins, het liefste met een audio fragement erbij, ik heb alle singles eens bekeken maar ik kom er nog niet uit hoe ie ook alweer heette..
De videoclip bij dat nummer gaat over een zwerver stelletje en dat meisje is zwanger..
Try, try, tryquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:42 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zoek een nummer van de Smashing Pumpkins, het liefste met een audio fragement erbij, ik heb alle singles eens bekeken maar ik kom er nog niet uit hoe ie ook alweer heette..
De videoclip bij dat nummer gaat over een zwerver stelletje en dat meisje is zwanger..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef riscy het volgende:
Wie weet van wie het nummer:
There she was (Cruising down on main street)
is. Het is al een oudje en volgens mij van een rock groep.
Ik weet alleen niet meer welke groep
hmm dat ging even foutquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef riscy het volgende:
Wie weet van wie het nummer:
There she was (Cruising down on main street)
is. Het is al een oudje en volgens mij van een rock groep.
Ik weet alleen niet meer welke groep
George Harrison - What is life?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:52 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik hoorde net een nummer in de auto op Arrow Classic Rock, ik kende het deuntje goed, heb het ook al vaker gehoord, weet dus neit de titel en artiest...
Het was een vrolijk rock nummer met aan het einde van het refrein de tekst
Who am I
without you
by my si-de
verder zijn er nog trompetten te horen op de achter grond (op zijn Spaans)
George Harrison - What Is Life, geloof ik, al zullen er vast ook wel coverversies van zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:52 schreef bramos-elvis het volgende:
Het was een vrolijk rock nummer met aan het einde van het refrein de tekst
Who am I
without you
by my si-de
Spannend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:03 schreef Mark het volgende:
Weet niet of dat wel mag....
Muziek FAQ! Updated: 24/06/2004
Ik zit nog op stage, kan em dus niet snel gaan beluisteren, maar iig bedankt (ook voor zander)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
George Harrison - What is life?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:02 schreef CySt het volgende:
Het liedje uit de net5 reclame voor The O.C.
het staat in de FAQ dat je niet om warez mag vragen dus dat betekent dat het niet mag. simpel toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:08 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Spannend.
Wordt ik hier naartoe verwezen, zou het niet mogen.......
Alsof Finkers inkomsten mis zou lopen omdat ik een stukje van dat fragment nodig heb...........
zal morgen een gedeelte van z'n cabaretprogramma onltleden tot mp3, als je even voor me opzoekt in welke dat ook al weer zatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef WebbySP het volgende:
Ik zoek een mp3 / wav van :
Herman Finkers
Telefoon, telefoon, telefoon (sketch waarin ineens de telefoon gaat, en hij van blijdschap een rondedansje doet en "telefoon, telefoon, telefoon" gaat zingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |