dat is em! liefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
lene marlin - sitting down here
http://www.sing365.com/mu(...)EC4948256A4900236E17
Ja dat is hem, bedankt !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Iets nieuws van Ferry
Ferry Corsten - It's time [2004]
Vitamin - Skippybalquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer uit de jaren 80 a 90,
Het was een soort "house" nummer.
Zoiets hoorde je er aldoor doorheen "ik voel me net een skippybal ik voel me net een skippybal"
Het nummer heet dus "Forca" van Nelly Furtado, maar ik vroeg me af of er ook een non-vocale versie is, zoals ze die bij de EK-wedstrijden draaien, zonder Nelly Furtado's stem.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Aan het eind van Studio Sport gedurende dit EK, krijg je een compilatie van de hoogtepunten uit de die dag gespeelde wedstrijden. Op de achtergrond hoor je dan een deuntje, die zoek ik. Ik herkende hem laatst wel in een nummer van Nelly Furtado, maar ik heb liever niet dat zij er tussen door blaat.
O-zone - Dragostea din teiquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:12 schreef Remzz het volgende:
Hoe heet dat nummer dat nu op 538 is?
Een songfestifal achtig nummer
En daar is ook z'n filmpje van met z'n debiel die een plaat op zijn hoofd kapot slaat.
Ah bedankt die is hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
O-zone - Dragostea din tei
Helemaal vergeten dat ik een oproepje had gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:04 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
chemical brothers - star guitar heeft wel een clip met een landschap gezien vanuit een bewegende trein, maar weet niet of je dat bedoelde..
Dit moet toch een eitje zijn voor die muziekencyclopedien die hier rondlopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:32 schreef portier het volgende:
Ik zoek een nummer van U2, althans, volgens mij is het van U2. Het is een vrij nieuw nummer en aan het begin hoor je zo'n gitaar of piano loopje. Dat loopje zit ook in het nummer Lege handen van Van Dikhout. Iemand die weet welk nummer ik zoek?
Ik ken het nummer van Van Dik Hout niet (kan hem ook zo snel ff niet vinden), voorbeeldje misschien?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:24 schreef portier het volgende:
[..]
Dit moet toch een eitje zijn voor die muziekencyclopedien die hier rondlopen.
Ik heb het vandaag nog nodig namelijk.
Ik heb um.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:24 schreef portier het volgende:
[..]
Dit moet toch een eitje zijn voor die muziekencyclopedien die hier rondlopen.
Ik heb het vandaag nog nodig namelijk.
De Boswachters - Boswandeling [2001]quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef Ac1D het volgende:
Had er al een apart topic voor geopend, niet gezien dat er een soort topic liep, maar hierbij mijn vraag.
Ik hoorde zonet Pretty Belinda van als ik me niet vergis Chris Andrews, maar nu weet ik dat hier ook een "feest"-nummer van is, met nederlandstalige tekst en het ligt op me puntje van me tong, maar ik kan er niet achter komen hoe dat nummer heet, echt frustrerend.
Jah, dat ik daar niet op kon komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
De Boswachters - Boswandeling [2001]![]()
niemand?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:22 schreef Rowdie het volgende:
Ik zoek een nummer dat telkens op TV Rijnmond word gedraaid tijdens "Studio Portugoal"
als intro liedje gebruiken ze het , weet iemand waar ik het over heb?
bedankt alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |