Ik heb ook rare dingen gedroomd hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Renegate het volgende:
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S
Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Lieve Jolene, mijn bloeduitslagen krijg ik op 15 juli !! Dus graag ff aanpassen!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:36 schreef jolene het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 34
9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD
25 juni Girly Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD
25 juli LW bloeduitslag GYN
28 juli Beaker Gyn
Ow lieve girly,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:51 schreef Girly het volgende:
slaapmeisje- mijn vriend houd nie van achtbanen...maar jah.. we vermaken ons zeker wel..
jammer dat iedreen vergeten is dat ik morgen naar ferti -arts moet.. maar goed.. ben nu echt diep depri.. ennuh ik zie wel wat er van terecht kom.. kan me eigenlijk niks boeiuh ook.. van gesprekken word ik niks wijzer...
ik wens iedreen alvast een fijn weekend toe ...
sorry als ik misschien bot overkom.. maar ik zit totaal nie op morgen te wachten.. meer ook omdat ik nie weet wat ik kan verwachten.. en lately slaap ik erg slecht..
ik post wel weer als ik een beetje vrolijker ben.. want voor jullie is dit ook niet leuk zo.. op dit moment hebben jullie niks aan me..
nogmaals sorry..
kus en knuf
Is dat eventueel niet een optie voor jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:38 schreef mallemeid het volgende:
neehoor jolene, als jij het vermoeden hebt dat je zwanger bent kan je gewoon de ha bellen om een test te doen, als die negatief is doen ze ook nog es een bloedtest.
Lieve Mallemeid..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:45 schreef mallemeid het volgende:
nee nog niet. Ik heb totaal geen idee meer wat ik nu moet verwachten, maar ik heb wel het idee dat mn lichaam flink ontregeld is. Het kan me ook niet meer boeien allemaal....het zal wel, als het te lang duurt dan maar weer es naar de dokter ofzo.
ohwja johquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef jolene het volgende:
githa, het is een week geleden![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:31 schreef Githa het volgende:
[..]
ohwja joh....
ik weet nog niet of ik die vandaag ga maken hoor Jolene ...misschien een mooie foto van de wc pot en ik
![]()
Gestopt, maar ik mis het in mijn handen hebben heel erg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:37 schreef Merisse het volgende:
Jolene hoe is het met je pleisteravontuur? Was je nou wel of niet helemaal gestopt?
Githa, sterkte met de misselijkheid meid!
Ik had me op de waterijsjes gestortquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef Githa het volgende:
toen ik stopte met roken had ik altijd een flesje water bij me...bij iedere gedachte aan een sigaret kon ik een slok water nemen ...is beter als snoepen ofzo![]()
Niemand durft het aan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:02 schreef Ingrid19 het volgende:
Leuk die foto's in het vorige deel!
Ben benieuwd hoe jullie denken dat ik er uit zie en Djeez...
Verder hier niks te melden, geen ongi, geen krampjes ed. Als mijn ongi een zich een maand uitstelt, moet ik eind deze maand, begin volgende maand ongi/zwanger worden.
Girly, ik wist niet dat jij twee keer een miskraam hebt gehad? Hoe kan het nou dat ik dat niet weet? Maar ik vind het raar dat je vriend z'n zwemmertjes in moet leveren want het probleem is nu toch dat JOUW cyclus van slag is na je miskraam in februari? Raar hoor als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef Girly het volgende:
ohja mijn vriend kreeg ook allemaal vragen enzo.. van hoe of wat.. hij heb zo'n formulier meegekregen en potje.. voor zijn zwemmertjes.. (vond hij niet zo leuk geloof ik aan zijn opmerkingen te horen ( quote: jah heb haar al 2 keer zwanger gemaakt, moet toch niks mis mee zijn.. ( moest eigenlijk wel lachen erom, hoe mannen daarop kunnen reageren, echt typisch) maar jah ik vind zoiets moet niet alleen maar van 1 kant komen.. en tjah als je samen iets wilt moet je er samen wat voor doen. toch?? maar jah begrijp het ook wel want we komen eigenlijk voor mij..
kregen meer mensen bij zo'n 1ste bezoek deze dingen?? (ook voor de man??)
Justy, wat vind je vriend er nu precies van?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:34 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Verhaal.
meiden heel veel succes en geluk met zwangeren en ik duim mee dat het goed gaat en mochten jullie een reactie hebben....graag!!!
Plus de reden is niet onvruchtbaarheid maar onregelmatige cyclus na een miskraam. Geen idee waarom ze dan zwemmertjes gaan controleren. Is misschien standaard maar wel erg vergezocht. Nog maar eens bellen Girly of vinden jullie het wel best?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, ik vind je een beetje kort door de bocht met je vorige post. Wie zegt dat Girly de mmm ingaat? Er wordt alleen gecontroleerd waarom ze niet ongesteld is geworden. Het is pas cyclusdag 44 voor haar dus dat valt reuze mee. Ja ok best vervelend, maar niet het einde van de wereld.
*laat maar*
Gelukkig lievequote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:17 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi
LW![]()
Wat fijn dat het allemaal toch mee is gevallendie gyn. van jou was beter dan de mijne
das wel duidelijk!
knipperdeknipperdeknipknapknop!!
Xanthe! Niet weggaan hoor. Was van mij absoluut niet bozig bedoeld. Sorry als dat zo over kwam. Ik vind en vond het gewoon raar dat ze sperma van de man gaan controleren als de cyclus van de vrouw het probleem is. Absoluut niks tegen jou hoor. Kiss and make up?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:02 schreef Xanthe het volgende:
Nou wil ik wel gaan reageren maar denk dat ik beter even weg kan gaan van het forum.
Reageer dan toch te pitbull-achtig.
Meiden ik hoop dat jullie snel een 2e streepje krijgen en kom tzt wel weer eens spieken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Misschien krijgen jullie vanavond of morgen een foto van mij en Djeez te zien, als jullie dat willen natuurlijk!
natuurlijk willen we dat zien.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Misschien krijgen jullie vanavond of morgen een foto van mij en Djeez te zien, als jullie dat willen natuurlijk!
Verder geen nieuws. Wel is mijn afscheiding de laatste paar dagen ineens veel meer.
Had ik ook hoorGitha, in het begin van mijn zwangerschap. De meiden hier ken je gewoon beter en je durft (tenminste ik dan) niet te veel vooruit te denken en die andere meiden zijn toch weer een stukkie verder in de zwangerschap. Dus ik snap het wel hoor ( zou het wel leuk vinden om je daar vaker tegen te komenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:47 schreef Githa het volgende:
ik blijf toch steeds hier posten.... in Z&G maken we steeds een goeie start maar je blijft er op stuiten dat je gewoon een hoop mist en dus niet makkelijk mee kunt praten....de meiden daar doen zeker wel hun best hoor maar heb toch net iets meer feeling hier....ik hoop dat dat geen problemen geeft voor de twee streepjes meiden hier ....geef anders maar een gil
HELP Five is nu ook zwanger!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Had ik ook hoorGitha, in het begin van mijn zwangerschap. De meiden hier ken je gewoon beter en je durft (tenminste ik dan) niet te veel vooruit te denken en die andere meiden zijn toch weer een stukkie verder in de zwangerschap. Dus ik snap het wel hoor ( zou het wel leuk vinden om je daar vaker tegen te komen, maar ik denk dat je zelf wel aanvoelt wanneer je je daar prettig voelt)
Fijn trouwens dat je je iets beter voelt door die pillen, misselijk zijn is echt niet leuk( en maakt op een of andere manier dat de tijd ook nog eens 10 keer zo langzaam gaat)
Mallemeid gaat trouwens ook ophouden met mal doen( met die klotetesten) en komt gewoon lekker samen met Githa naar Z&G( en neem dan gelijkt de rest van de tweedestreepjesdames mee!!!!)
Meiden succes weer, ik reageer niet vaak, maar dat wil niet zeggen dat ik nog steeds meelurk/duimt enz.
![]()
Dankje Martinekequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:55 schreef Martineke het volgende:
Jaaaaaaaaa fotooooooooooooo*spring spring*
Girl24 ik duim voor je dat het raak is
Thanks! En je weet het, ik duim voor je!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:59 schreef Girl24 het volgende:
Leuke foto's Ingrid
hardstikke leuk
![]()
Wie volgt?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:05 schreef snakelady het volgende:
hele leuke foto's, vindt het zo leuk om iedereen te zien.
Er staat van plankie en mij een foto in een speeltuinbankje, trouwfotoquote:Op zondag 27 juni 2004 14:14 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wie volgt?![]()
Wij wonen in Assen en jij?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:11 schreef minoes1967 het volgende:
*spring ff uit coma stand*
Ingrid.........waar woon jij,als ik vragen mag?
Groetjes,Minoes![]()
*weer in comastand duikt*
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heee, mallemeid, een close-up (die van het speeltuinbankje was van een aardige afstand). Een mooi paar hoor
Dankjulliewelquote:Wowie mallemeid mooie foto zeg!!![]()
Nee, kom toch echt uit Assen, Drenthe.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:35 schreef minoes1967 het volgende:
Ingrid19........eh ja....ik dacht je te kennen,maar dan uit noord-holland,kan dat?
groetjes,Minoes![]()
Je bent heeel knap!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:40 schreef Djeez het volgende:
Knappe vent ben ik hè! Ik ben hier nu weinig te vinden, want ik kom nu alleen nog maar in het EK forum uiteraard!
Gelukkig wel voor mij!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Djeez, heb gisteren een heel oud topic "onderweg naar Karin" gelezen. He-le-maal geweldig zo open en onbevangen als jij schrijft. Alleen vond ik het een beetje jammer dat ik al wist dat het niet af zou lopen met "en ze leefden nog lang en gelukkig". Want ipv Karin is het Ingrid geworden! Joh, da's pas 3 jaar geleden en nu gaan jullie zelfs voor een kleintje. Geweldig hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Djeez, heb gisteren een heel oud topic "onderweg naar Karin" gelezen. He-le-maal geweldig zo open en onbevangen als jij schrijft. Alleen vond ik het een beetje jammer dat ik al wist dat het niet af zou lopen met "en ze leefden nog lang en gelukkig". Want ipv Karin is het Ingrid geworden! Joh, da's pas 3 jaar geleden en nu gaan jullie zelfs voor een kleintje. Geweldig hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
THNX
Ja, dat was idd een leuke tijd. Gelukkig is het niks geworden, want Ingrid is echt veel liever dan Karin en ik ben nog steeds heel erg gelukkig met haar. Ja, we gaan voor een kindje, ik kan het nog steeds niet geloven! Ohja, als het een jongetje wordt, gaat hij toch wel Edwin heten hè!
Deal! i k ben uit van hier nu, mazolos!quote:Op maandag 28 juni 2004 00:00 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
![]()
Maar zullen we nog ff snel aan een kindje gaan werken?![]()
![]()
lieve merisse - ik ben op mijn 14de ook zwanger geraakt (onbewust) .. heb het alleen toen weg moeten halen :'( (vandaar dat mijn vriend zei "ze is al 2 keer zwanger van me geworden")quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:02 schreef Merisse het volgende:
[..]
Girly, ik wist niet dat jij twee keer een miskraam hebt gehad? Hoe kan het nou dat ik dat niet weet? Maar ik vind het raar dat je vriend z'n zwemmertjes in moet leveren want het probleem is nu toch dat JOUW cyclus van slag is na je miskraam in februari? Raar hoor als je het mij vraagt.
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef jolene het volgende:
Hartje, meid heb je al wat gezien aan temp. verhoging??
Oke, alle stijgingen zijn precies de omcirkelden...het lijkt nu net of je nu weer in een stijgende lijn zit..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef hartje het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb alle vorige posts ff snel doorgelezen; wat gaan jullie hard zeg! ik ga nu weer ff wat doen & reageer vanmiddag wel weer op de rest. allemaal heel veel groetjes![]()
dat dacht ik ook. dus dat wordt klussenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef jolene het volgende:
[..]
Oke, alle stijgingen zijn precies de omcirkelden...het lijkt nu net of je nu weer in een stijgende lijn zit..
Tis ook zo moeilijk voor de mannenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:01 schreef hartje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. dus dat wordt klussen![]()
maar wat ziet het er vaag uit hè. een soort himalaya gebeuren. mijn vriendje lacht me steeds uiten is dan weer heel benieuwd wat het de volgende dag weer wordt.
Lieve Girly, jij hoeft je er absoluut niet schuldig om te voelen hoor. Ik heb de opmerking van Xanthe gewoon verkeerd geinterpreteerd en kan de laatste paar dagen toch al zo weinig hebben.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:12 schreef Girly het volgende:
maar jullie moeten geen ruzie om mij maken hoor?? xanthe-slaapmeisje..voel me nu wel schuldig hoor...
![]()
Ow slaapmeisje, wat erg zeg...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je wel jolene, maar het heeft niet zoveel te maken met de wachtweken op mijn NOD en de afspraak met de gyn hoor. Mijn kat is behoorlijk ziek en vorige week kregen we te horen dat het waarschijnlijk kanker is. Deze week de uitslagen van het bloedonderzoek en dan moeten we bepalen wat we gaan doen. Of zijn pootje laten amputeren of laten inslapen. We hebben twee geweldig lieve katten die we beschouwen als onze kinderen (we noemen onszelf ook al jaren papa en mama). Het doet ontzettend veel pijn om straks een beslissing te moeten nemen. Hopelijk is het een heel gemene ontsteking, maar ik vrees het ergste![]()
Justy, je kan het beste gewoon elke dag ff tempen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:52 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
he meiden!!
als eerste voor mallemeid: een vaag streepje betekend vaak idd dat je zwanger bent had zelf ook steeds vaag streepje danzat ik echt te kijken: zie ik het goed>?? kan zijn dat er nog niet voldoende hormoon is om het helemaal helder te maken als je echt zekerheid wil waarom dan geen afspraak bij de gyno? of heb je dat al? dat konik er nie helemaaluithalen...sorry!!!
en dan een vraagje aan de anderen: een aantal zijn bezig met tempen, nu heb ik een vraagje: ik heb sinds ik weer aande pil ben nog steeds een onregelmatige cyclus (grom) en ook vrij hoge temp. het hangst vaak tussen de 37.0 en 37.7 in soms 37.8 zijn er meer die dit ook hebben of hebben gehad????
en slaapmeisje: als je weinig kan hebben en zwanger bent dont worry... hoort er wel bij en ja het is idd erg vervelend je krijgt er gewoon geen hoogte meer van laat staan vriend of manlief grinnik...![]()
en hoelang na een miskraam blijven je hormomen van slag?
verder toy toy toy met alle zwangeren onder ons!!!
![]()
![]()
![]()
Je mag het ook in twee keer doen....quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef hartje het volgende:
o ja, merisse
laat je nog even weten hoe het ging bij bedrijfsmaatschappelijk werk vandaag? en hoe het met jou gaat de laatste tijd?
meld ook ff wanneer je online bent, dan post ik m'n foto,
jolene dan moet jij ook online zijn hè.
ga weer ff wat doen![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:23 schreef hartje het volgende:
oke, omdat jij het bent alvast een klein stukje van mezelf![]()
[afbeelding]
kheb echt totaal geen zin in m'n werk zeg![]()
komt denk ik dat ik het de laatste tijd zo druk heb gehad, ben nu helemaal op.
moet eigenlijk echt wel wat gaan doen. maar, pfffft![]()
van merisse weet ik niet hoelaat, alleen maar dat ze vandaag ging.
'k hoop dat alles goed met haar is & ze zich al wat beter voelt.
Hier ook zo...maar wel al gebeld...dan heb je ook een stem waar je naar kan vormen...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:30 schreef hartje het volgende:
is errug leukzo'n voorstelling maken.
kheb mijn vriendje met emailen ontmoet hè. toen hebben we bewust geen foto's gemaild & nadat we al zwaar in love waren de eerste ontmoettingwas errug eng, maar gelukkig allemaal goed gekomen. was wel heel raar, want eigenlijk zag je een "vreemde" waar je alles van wist (we hadden 2 mnd gemaild)
Raar he, wel heel grappig...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef hartje het volgende:
had ik ook nog geeneens!
wist alleen dat ie een paar jaar jonger was dan ik, zat ik enorm over in de stressss. ik was bang dat het zo'n broekie was om te zien.
viel gelukkig erg mee!![]()
nou schijn ik ook er wat jonger uit te zien dan ik daadwerkelijk bendus dat is een voordeel.
Hebben jullie enig idee?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:48 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
[qoute]
Maar dat bruine van mij, moet ik dat nu als ongi rekenen? Zo ja, dan heb ik 15 juli eisprong en 29 juli nod. Dat is berekend volgens een cyclus van 45 dagen.
Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, heb ik morgen mijn eisprong en heb ik 12 juli nod.
Ik snap er niks van...
thanks jolene, je moest eens weten hoe zenuwachtig ik ben, denk heel de dag alleen maar aan morgen. ik probeer positief te zijn maar toch ben ik het nietquote:Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef jolene het volgende:
ik doe het nu alvast, Martineke heel veel succes morgen met de echo..dan kun je zeker feesten met je twaalf weken..en een prachtig buikkie echt goed te zien knuffel
dat is toch niet vreemd dat je zenuwachtig bent.het is zo spannend..ik duim hard hoor...je buikkie groeit al mooi daar zit vast en zeker een mooi babytje inquote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
thanks jolene, je moest eens weten hoe zenuwachtig ik ben, denk heel de dag alleen maar aan morgen. ik probeer positief te zijn maar toch ben ik het nietis denk ik zelfbescherming waar ik mee bezig ben maar goed. Knuf back
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef Merisse het volgende:
Lief Hartje, ben er hoor. Vanmorgen niet naar bedrijfsmaatschappelijk werk geweest want ze hebben de afspraak verzetNu moet ik pas volgende week maandag.
ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dapper hoor Hartje!!! Je lijkt op een oud-collega van me
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef hartje het volgende:
[..]
ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!![]()
pfffft, 'k heb geen zusquote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V.??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef hartje het volgende:
[..]
pfffft, 'k heb geen zus
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder engquote:ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!
k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
had ik ook al gedacht, maar dan moet iemand anders weer z'n identiteit opgeven omdat ik dan het email-adres nodig heb.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng??
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef hartje het volgende:
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven? dus daar reken ik maar weer niet op, kan het altjd meevallen.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:
[..]
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.
Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.![]()
![]()
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:Viel het bloedprikken je een beetje mee?
Oh sjeee sorry maar zover reikt mijn kennis niet helaas.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef hartje het volgende:
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven?
Het gaat wel weer goed tussen ons hoor. Hij doet ook echt zijn best om lief te zijn voor me en dat waardeer ik ook echt.quote:en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Merisse het volgende:
Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag![]()
Leuk nieuw icoontje trouwens!
k snap hem: mijn daling was 0,05 graad boven de laatste laagstequote:Op maandag 28 juni 2004 14:55 schreef Renegate het volgende:
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)
Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
Ik heb 3 dagen dat bruine spul gehad. Er was geen spoortje bloed te bekennen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:58 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid19: datbruine hoelang houdt dat aan? en komt er helemaal geen rood bij?
Ja niks!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:55 schreef Merisse het volgende:
Lekker veel klussen dus deze maand, zo van half juli tot eind juli voor de zekerheid. En ze zeggen dat om de dag het beste is.
wilde het eigenlijk niet zeggen.........maar ik ben je zusquote:Op maandag 28 juni 2004 18:38 schreef phluphy het volgende:
Dankje Hartje !! Dit had ik inderdaad niet willen missen![]()
Lekker pittig koppie hoor, je lijkt een ietsiepietsie op mijn zus![]()
hihi ik heb muh vriendje ook 6 jaar geleden op internet leren kennen.. via een chat box www.focus-in.nlquote:Op maandag 28 juni 2004 13:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hebben elkaar ook via i-net ontmoet. Wij hadden wel allebei 1 foto gemaild. Zo zie je maar weer waar i-net al niet goed voor is!
jeetje slaapmeisje.. wat een lastige beslissingquote:Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je wel jolene, maar het heeft niet zoveel te maken met de wachtweken op mijn NOD en de afspraak met de gyn hoor. Mijn kat is behoorlijk ziek en vorige week kregen we te horen dat het waarschijnlijk kanker is. Deze week de uitslagen van het bloedonderzoek en dan moeten we bepalen wat we gaan doen. Of zijn pootje laten amputeren of laten inslapen. We hebben twee geweldig lieve katten die we beschouwen als onze kinderen (we noemen onszelf ook al jaren papa en mama). Het doet ontzettend veel pijn om straks een beslissing te moeten nemen. Hopelijk is het een heel gemene ontsteking, maar ik vrees het ergste![]()
Ze heeft hem denk ik weer weggehaald.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:55 schreef Girly het volgende:
[..]
(ps: ben ik nou de enigste die hartjes foto nie kan zien)
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef hartje het volgende:
wilde het eigenlijk niet zeggen.........maar ik ben je zus![]()
Dat is dan bijzonder snel gegaanquote:Op maandag 28 juni 2004 19:34 schreef phluphy het volgende:
[..]weten pappa en mamma dat al?
![]()
Ik ben helaas niet zwanger. Ik weet niet wat dat bruine spul was. Ik heb daar 3 dagen last van gehad, nu niet meer.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Hey all!
effuh voor ingrid19: heb je dat vaker? ik had dat nl toen ik net zwanger was, de dok zei dat het de innestelingsbloeding was... duzzz weenie hoe je kansen zijn maar zou t niet uitsluiten...duim voor je!!!![]()
en slaapmeisje:sterkte!!!!!
Goedemorgen Miss-Sly, ja heb ik gekocht heb nu toch nog iets in de handen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[jolene, het is zeker wennen om geen sigaret vast te hebben, maar dat gevoel went echt! heb je al een stressballetje gekocht? en wat ben jij vroeg op! pfew....
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Ik mis al een tijdje Amber ? Of had die nou een tijdelijke nick en post ze nu met een andere naam![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:46 schreef Ingrid19 het volgende:
Amber waar ben je en hoe gaat het met je?
Pfoei, ben ik niet de enige! Maar wel erg irri. Heb je al een oplossing gevonden?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef _amber_ het volgende:
En ja Ingrid ik heb nu ook ineens sinds een paar weekjes last van puistjes
Terwijl ik nooit geen pukkels had.
hardstikke goedquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:35 schreef Githa het volgende:
Ik heb de lijst al bij de andere spulletjes gelegdkan ik hem zeker niet vergeten ....
en nu maar hopen dat zij wel een antwoord heeft![]()
xantheik hoop ook dat je de tijd tot morgen een beetj egoed doorkomt en dan natuurlijk heeeeeeeeel veeeeeeeel succes hoor
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:31 schreef mallemeid het volgende:
[afbeelding]Helaas pindakaas ofzoiets
bloeddruk was goed ....meer heeft ze niet gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Xanthe het volgende:
Verdorie Mallemeid , ik had echt gedacht dat je ook zwanger zou zijn.....
Bah bah bah!
Githa ik heb in januari ook zo zitten knoeien met hoelang ik nou zwanger was.
Komt omdat al snel gezegd word je zit in de ... week.
In jou geval dus 7e week , maar dat houd in dat je slechts 6 week en .... dagen zwanger bent.
Als jij morgen dus precies 7 weken zwanger bent zit je vandaag op 6w en 6 dagen. (geloof dat ik het zo allemaal goed heb).
Dan zit je morgen dus in je 8e week , klinkt wat lekkerder ;-)
Ik zit nu in mijn 8e week maar ben 7w en 4d zwanger!
Ik ben ook behoorlijk misselijk , maar het is natuurlijk onzin dat zij je kunnen vertellen of je nog misselijker word dan je nu al bent of bent geweest, dat verschilt tenslotte per vrouw.
Wat was je bloeddruk? (Gewoon intresse).
En hoeveel kilo ben je gegroeid?
Ik ben juist afgevallen , snap er niets van , want sinds ik zwanger ben geef ik ook nog wel eens toe aan lekkernijen zoals koekjes en snoepjes en sapjes en heb ik dagen dat ik meer eet dan anders....
Decadent is als je woorden gebruikt die niemand snaptquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:04 schreef mallemeid het volgende:
Veel plezier Merisse! Klinkt errug okee(wat is decadent eigenlijk?
![]()
)
zie je wel ! toch de vervelingquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* he gadver Loena is vandaag echt vervelend, sorry*
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:17 schreef Githa het volgende:
[..]
zie je wel ! toch de verveling![]()
Dat wil ik ook wetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:13 schreef hartje het volgende:
oh merisse, wat heerlijk! welke opera ga je naar toe?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Decadent is als je woorden gebruikt die niemand snaptHIHIHI
* he gadver Loena is vandaag echt vervelend, sorry*
ik vind klassiek vaak wel heel mooi maar mijn lover moet er natuurlijk weer niks van hebben. maar de opera vond hij toen ook heel leuk, gewoon de hele sfeer eromheen, is echt spectaculair!quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:21 schreef Merisse het volgende:
We gaan naar Il Trovatore van Verdi![]()
![]()
Ik geef he-le-maal niks om klassieke muziek laat staan opera en als er een sopraan een beetje uithaalt dan stop ik het liefst mijn vingers in mijn oren .............. maar goed ik doe mijn best om van deze culturele gelegenheid iets te maken en het te waarderen .
Ik als lijnendequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:07 schreef miss_sly het volgende:
joh, jolene, heb jij vanochtend al gekookt? Knap hoor! ik zou dat echt niet kunnen/doen...ik zou er dan in berusten dat we dan maar een frietjes of de Mac ofzo zouden pakken.
Nu niet meer natuurlijk, nu ik lijnende ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |