abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20146608
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 34

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD

3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD
14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
28 juli Beaker Gyn

4 augustus Renegate GYN

[ Bericht 2% gewijzigd door jolene op 25-06-2004 14:55:34 ]
pi_20148212
Renegate hoe is het bij jou dan?
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:15:08 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20149063
Jammer Hartje, nog geen foto, maar dat komt hopenlijk vanzelf wel in het buiken topic.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:26:49 #4
1087 Merisse
broddeltante
pi_20149397
Hartje, dan zet je een foto online en haal 'm er na een dag ofzo weer af. Ik ben erg benieuwd naar je. Dan kunnen wij je toch zien en de kans dat je die dag ontdekt wordt door bekenden is wel klein. Ik vind het trouwens ook nog steeds eng omdat je je op die manier toch wel blootgeeft maar tot nu toe (gelukkig) geen slechte ervaringen. LW heb jij geen foto? Ahhhhhh pleaaasee.

LW, voor mij 2 maanden geen KvK helaas en dat valt niet mee. Na 1,5 jaar foliumzuur slikken doe ik dat nu voor het eerst niet. Niet leuk hoor. Ik zet mijn NOD ook maar niet in het lijstje daarom, maar als het goed is word ik rond 5 juli en daarna op 1 augustus weer ongi en daarna get's wieder los.
Hartje, ik had gisteren idd een afspraak met bedrijfsmaatschappelijk werk maar heb die afspraak af moeten zeggen omdat we een begrafenis hadden gisteren. Heb de afspraak verplaatst naar a.s. maandag.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20150105
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S

Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_20150304
Jeetje Renegate, wat een overeenkomsten hebben wij, mijn test was gister dus ook net zo vaag als die andere. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar neeeeh hoor dat is vandaag alweer gestopt. Ik HAAT dit!!!! Stom rotlichaam, wrom kan ie nou niet duidelijk zijn?
pi_20150655
Ow Renegate en Mallemeid,
Ik had stilletjes gehoopt dat jullie gewoon eind deze week positief zouden testen.
Renegate, wat droom je vervelend..
Bah, denk er maar niet te veel aan..

Dikke knuffel
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:43:12 #8
1087 Merisse
broddeltante
pi_20151581
Joh, Renegate en Mallemeid, jullie synchen weer behoorlijk. Helaas bij beiden wederom vage testen Sjit, sjit, sjit. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
Wat een maffe droom Renegate!
pi_20154308
nou ik verlies me eerste beetje bruin nu..
Ik ga mezelf niet wijsmaken dat het innesteling is of zo...

4 augustus echo of me cyste al weg is..

malle jij gaat wel door hoor naar z&g!!! ik duim me suf voor je.
pi_20156901
Ik heb er zelf geen hoop meer op Renegate, maar we zullen zien (niet dat de ongi doorzet ofzo, maar gewoon ik voel me niet zwanger)
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:28:25 #11
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_20156953
Even uit lurkstand.

Zo het is voor sommigen hier weer enorm spannend, ik duim voor jullie!

Hier alles z'n gangetje, had afgelopen zaterdag ongi moeten worden...
Heb van zondag t/m dinsdag erge buikpijn gehad, maar het zette niet door. Ik heb al wel sinds vrijdag last van m'n borsten.
Al met al zal het wel door die kijkoperatie komen dat ik over tijd ben, want de kans op een spontane zwangerschap is in mijn geval in princiepe uitgesloten. Papieren zijn al onderweg naar IVF kliniek in Tilburg. Nu wachten op een uitnodiging voor het intakegesprek.
Heb gister, ondanks beter weten, toch een test gedaan. Harstikke nega.......... Dus maar weer afwachten op de duivels. Zit nu op dag 37, laatste 2 cyclussen waren 31 dagen ....

Liefs Jansu
pi_20157367
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Renegate het volgende:
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S

Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Ik heb ook rare dingen gedroomd hoor.
Nog niet zo ranzig als die van jou , maar wel belagelijk.
De centrale deur vergrendeling werkte ineens niet meer en toen ik aan het knopje kwam
was deze er nog maar voor de helft en zat die er los in.
En vervolgens viel de hele auto uit elkaar
En dat mijn vriend zwanger was ipv. dat ik dat ben was wel leuk geweest trouwens geen last van die misselijkheid

Hoe het hier verder gaat , erg humeurig van de hormonen , vette ruzies daardoor , want ik bijt me in elke discussie vast waardoor er een woorden wisseling plaats vind die eindigs in ruzies.
Niet ech gezellig dus.
En erg vermoeiend.
De roze wolk is nog erg ver weg en de angst is er toch ook nog wel.
Zo zouden a.s. vrijdag gaan oppassen op mijn neefje en dat ging nu ineens toch niet door , de afspraak die mijn schoonzus en zwager hadden was een week verzet.
Nou vroeg ik dus aan mijn vriend hoe dat zat of we nou volgende week verwacht werden.
Daar heb ik dus geen zin want stel je voor dat de echo van de dag ervoor niet in orde is.....
Waarop het meteen weer zo is dat ik me daar weer druk om maak en dat dat de vorige keer ook zo was....
Moet ik weer uitkijken dat ik daar niet weer als een pitbull op reageer.....
pi_20158872
Leuk die foto's in het vorige deel!
Ben benieuwd hoe jullie denken dat ik er uit zie en Djeez...

Verder hier niks te melden, geen ongi, geen krampjes ed. Als mijn ongi een zich een maand uitstelt, moet ik eind deze maand, begin volgende maand ongi/zwanger worden.
pi_20159126
ik kom me ook nog ff melden,

heb gister eindelijk geboekt en het is 9 juli geworden dat we vertrekken.. we gaan dan donderdagnacht rijden.. dat we daaro s'ochtends aankomen. en dan gaan we 10 juli savonds trug rijden..
(ik was het helemaal vergeten, maar ik en mijn vriend zijn 7 juli 6 jaar samen , hij wilde eigenlijk rond die datum weggaan ,maar gaat moeilijk met zijn werk, maar we vieren het dan maar gwoon 2 daagjes later )

wat ik wel grappig vond.. een vriendin wilt me meenemen naar sensation black dan die avond,maar jah weet nie wanneer ik trug ben.. echt lief van haar.. (ze heeft al kaartjes namelijk)
dus maar ff afwachten..

zit inmiddels alweer op dag 44.. ben benieuwd morgen hihi wat ik wijzer wordt.. hoop dat ik snel ongesteld word.
(want word er een beetje chago ervan)

iedreen een dikke knuf en kus!!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:56:53 #15
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20161555
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:36 schreef jolene het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 34

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD
25 juni Girly Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD
25 juli LW bloeduitslag GYN
28 juli Beaker Gyn
Lieve Jolene, mijn bloeduitslagen krijg ik op 15 juli !! Dus graag ff aanpassen!!

Dikke knuf voor iedereen! Speciaal voor Renegate en Mallemeid, wat irritant dat die testen zo vaag zijn, zeg! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt...of het nu ongi is of iets anders, maar dan weten jullie iig waar jullie aan toe zijn. Zet em op!

Merisse
Beaker , O Beakertje...waar ben je toch...mijn ''partner-in-crime''... ....

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20163927
Brrr Xanthe wat erg die stress.. nou ik ga er wel vanuit dat het goed gaat bij jullie hoor!!!
Dit kindje heeft besloten lekker te blijven waar die is, en gaat jullie over een paar maanden verblijden met zijn/haar komst let maar op!!!!
**blaast zachtjes een roze wolk naar huize Xanthe**

Mallemeid.. nou ja geen ongi is hoop meissie!! ik hoop het wel voor je hoor..
Hier is het gewoon vaag!!! normaal zodra ik bruin zie schiet ik meteen in een dikke dip.. maar deze keer hmm ik weet niet het voelt niet als ongi.. (zal wel weer heel erg in me hoofd zitten, maar voel me echt zwanger stom stom stom)

LW beessie heeft nu een naam meid.. ik heb net zoals jou en slaapmeisje ook pcos, en je ziet maar 2 maandjes clomid en het is raak... nu hoop ik voor je dat je die hormonentrope niet nodig heb, maar dat een paar kiloos eraf al een goede oplossing is.. ( al is het voor pcos mensen extra zwaar, is bewezen)

erder iedereen een dikke knuffff
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 23:22:07 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20165950
Oef wat wordt het hier weer spannend. Mallemeid en Renegate allebei een vaag streepje op de eerste test, nog een vaag streepje erachteraan en dan nu een niet doorzettende ongi. Niet om jullie nog zenuwachtiger te maken dan jullie misschien al zijn, maar heel veel vrouwen hebben in het begin nog helemaal geen kwaaltjes of denken dat hun ongi elk moment kan doorzetten. Het niet zwanger voelen is dus absoluut geen indicatie of je wel of niet zwanger bent Meiden zet hem op!

Girly leuk weer wat van je te horen meissie. Hoop dat je een geweldige paar dagen in Disney hebt en lekker romantisch met Boy in de achtbaan Jieeeehaaaa, misschien komt die ongi dan vanzelf wel los van al die hellingen en bochten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20169863
slaapmeisje- mijn vriend houd nie van achtbanen... maar jah.. we vermaken ons zeker wel..

jammer dat iedreen vergeten is dat ik morgen naar ferti -arts moet.. maar goed.. ben nu echt diep depri.. ennuh ik zie wel wat er van terecht kom.. kan me eigenlijk niks boeiuh ook.. van gesprekken word ik niks wijzer...

ik wens iedreen alvast een fijn weekend toe ...

sorry als ik misschien bot overkom.. maar ik zit totaal nie op morgen te wachten.. meer ook omdat ik nie weet wat ik kan verwachten.. en lately slaap ik erg slecht..

ik post wel weer als ik een beetje vrolijker ben.. want voor jullie is dit ook niet leuk zo.. op dit moment hebben jullie niks aan me..

nogmaals sorry..

kus en knuf
pi_20171088
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 01:51 schreef Girly het volgende:
slaapmeisje- mijn vriend houd nie van achtbanen... maar jah.. we vermaken ons zeker wel..

jammer dat iedreen vergeten is dat ik morgen naar ferti -arts moet.. maar goed.. ben nu echt diep depri.. ennuh ik zie wel wat er van terecht kom.. kan me eigenlijk niks boeiuh ook.. van gesprekken word ik niks wijzer...

ik wens iedreen alvast een fijn weekend toe ...

sorry als ik misschien bot overkom.. maar ik zit totaal nie op morgen te wachten.. meer ook omdat ik nie weet wat ik kan verwachten.. en lately slaap ik erg slecht..

ik post wel weer als ik een beetje vrolijker ben.. want voor jullie is dit ook niet leuk zo.. op dit moment hebben jullie niks aan me..

nogmaals sorry..

kus en knuf
Ow lieve girly,

Sorry, dat ik het niet gisterenochtend al gezegd heb..
Maar ik moest onverwachtsweg en ik lees het nu pas.
Ik hoop dat je vandaag toch nog laat weten hoe het is gegaan.
Meid hele dikke knuffel...

Ingrid19, zoals al gezegd ik waag me er niet meer aan...
Misschien zijn er mensen die het nog wel durven te gokken

LW, vraag me niet hoe ik bij de 25ste kwam..terwijl ik netjes heb teruggelezen..
Waarschijnlijk door je partner in crime...
pi_20172299
Girly, ik kan me voorstellen dat je in een dip zit, het gaat ook allemaal niet zoals je wil enzo....blergh! Ben je al terug van de ferti-arts en zo ja hoe ging het?

Maar over een paar weekjes ga je er lekker even uit met je vriend, zodat je lekker kan relaxen en alles even opzij kan zetten
pi_20173300
Rare vraag voor Mallemeid en Renegate en een bezoekje langs de HA.
Mag dat pas als je thuis positief getest hebt?
pi_20173367
neehoor jolene, als jij het vermoeden hebt dat je zwanger bent kan je gewoon de ha bellen om een test te doen, als die negatief is doen ze ook nog es een bloedtest.
pi_20173451
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:38 schreef mallemeid het volgende:
neehoor jolene, als jij het vermoeden hebt dat je zwanger bent kan je gewoon de ha bellen om een test te doen, als die negatief is doen ze ook nog es een bloedtest.
Is dat eventueel niet een optie voor jou?
Of heb je het idee dat de eraan komen..
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 10:45:16 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20173515
Hey Girly, ben je al wat wijzer geworden bij de gyn? Ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben. Je zult hoogstwaarschijnlijk wel een inwendige echo krijgen. Laat je nog wel even weten hoe het is geweest? Ik brand van nieuwsgierigheid
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20173521
nee nog niet. Ik heb totaal geen idee meer wat ik nu moet verwachten, maar ik heb wel het idee dat mn lichaam flink ontregeld is. Het kan me ook niet meer boeien allemaal....het zal wel, als het te lang duurt dan maar weer es naar de dokter ofzo.
pi_20173662
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:45 schreef mallemeid het volgende:
nee nog niet. Ik heb totaal geen idee meer wat ik nu moet verwachten, maar ik heb wel het idee dat mn lichaam flink ontregeld is. Het kan me ook niet meer boeien allemaal....het zal wel, als het te lang duurt dan maar weer es naar de dokter ofzo.
Lieve Mallemeid..
Sorry, als ik wat verkeerd heb gezegd...
dikke knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 10:53:21 #27
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20173695
Jeetje mallemeid, die rare lijven van ons toch! Misschien over een paar daagjes nog maar eens een test doen. Bij Xanthe was ie ook pas na ruim een week overtijd goed positief. Wanneer had je dan ongi moeten worden?
pi_20173769
Oh jolene! ik bedoelde het niet raar naar jou toe hoor! Ik heb vannacht alleen onwijs slecht geslapen en ben gewoon beetje sjago, moet ik niet op jou afreageren, sorry!

Ik had vorige week zaterdag ongi moeten worden Slaapmeisje, maarja
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:04:47 #29
1087 Merisse
broddeltante
pi_20173985
Girly, sorry dat ik je vergeten ben. Hopelijk levert het bezoek je iets op meid. Dikke knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 11:27:37 #30
81992 Githa
pi_20174601
Girly ik ben super benieuwd hoe het gegaan is bij de fertilityarts ( zeg ik dat zo goed ? )
Wat zou het fijn zijn als ze een oorzaak hebben gevonden want je moet wel erg stressbestendig zijn om dit elke maand weer te moeten meemaken ....

9 juli is al bijna wens jullie alvast heeeeeel veel plezier en sensation black ga je best redden hoor da's geen feest van 3 uurtjes
pi_20174668
Mallemeid, geeft niet kan me ook voorstellen dat door de miskraam het te verd is..

Girly, ik hoop dat je nog wat laat horen..

githa, het is een week geleden
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 11:31:33 #32
81992 Githa
pi_20174730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef jolene het volgende:

githa, het is een week geleden
ohwja joh ....

ik weet nog niet of ik die vandaag ga maken hoor Jolene ... misschien een mooie foto van de wc pot en ik
pi_20174852
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:31 schreef Githa het volgende:

[..]

ohwja joh ....

ik weet nog niet of ik die vandaag ga maken hoor Jolene ... misschien een mooie foto van de wc pot en ik
neen, laten we dat maar niet doen

[ Bericht 0% gewijzigd door jolene op 25-06-2004 11:43:09 ]
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 11:37:43 #34
81992 Githa
pi_20174882
* Githa heeft anders een hele mooie wc hoor
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:37:51 #35
1087 Merisse
broddeltante
pi_20174894
Jolene hoe is het met je pleisteravontuur? Was je nou wel of niet helemaal gestopt?
Githa, sterkte met de misselijkheid meid!
pi_20175102
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:37 schreef Merisse het volgende:
Jolene hoe is het met je pleisteravontuur? Was je nou wel of niet helemaal gestopt?
Githa, sterkte met de misselijkheid meid!
Gestopt, maar ik mis het in mijn handen hebben heel erg...
Ga vanavond maar z'n stressbal kopen ofzo...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:48:06 #37
1087 Merisse
broddeltante
pi_20175207
Oh Jolene. Gefeliciteerd, je bent nu een niet roker! Hartstikke knap nu volhouden he!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 11:51:00 #38
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20175282
Heeeee jolene wat goed zeg, je bent dus helemaal gestopt? Hoe zit dat met die pleisters, heb je dan nog wel ontwenningsverschijnselen? Compleet off-topic natuurlijk, maar ben wel nieuwsgierig

Githa, sterkte met je misselijkheid meid. Maar het is voor een goed doel dus vast vol te houden. Ooit gaat het over hoor
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 11:58:55 #39
81992 Githa
pi_20175515
Jolene wat knap !!! helemaal geweldig
toen ik stopte met roken had ik altijd een flesje water bij me...bij iedere gedachte aan een sigaret kon ik een slok water nemen ...is beter als snoepen ofzo

De huisarts belde me net ik krijg wat voor de misselijkheid...mijn vriend gaat het gelijk vanuit zijn werk afhalen bij de apotheek. ben vergeten te vragen wat nu eigenlijk was veel te blij met het idee dat ik misschien even niet misselijk ben en iets binnen kan houden.
het idee van eten of drinken kan ik ook nog steeds niet hebben....zelfs een glas water is al te veel....BLEHG! hopen dat het een wondermiddeltje is
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:01:29 #40
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20175596
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef Githa het volgende:

toen ik stopte met roken had ik altijd een flesje water bij me...bij iedere gedachte aan een sigaret kon ik een slok water nemen ...is beter als snoepen ofzo
Ik had me op de waterijsjes gestort Ging minstens een pak perenijsjes per dag doorheen

Succes Jolene!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_20176123
Ik ben aan het pleisteren.
Door die pleisters krijg je voldoende nicotine binnen.
En door middel van stappen bouw je de nicotine af.

Water drink ik al heel veel..omdat ik ook aan het afvallen ben...
Grinnik.. perenijsjes heerlijk....maar zo slecht...voor mij
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 12:21:00 #42
81992 Githa
pi_20176182
heel knap van je Jolene echt waar
pi_20176373
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:02 schreef Ingrid19 het volgende:
Leuk die foto's in het vorige deel!
Ben benieuwd hoe jullie denken dat ik er uit zie en Djeez...

Verder hier niks te melden, geen ongi, geen krampjes ed. Als mijn ongi een zich een maand uitstelt, moet ik eind deze maand, begin volgende maand ongi/zwanger worden.
Niemand durft het aan?
pi_20177010
nou fantastisch...
ben net trug... kreeg een inwendige echo.. waarop natuurlijk weer niks te zien was.. tjah what's new...

verder benk niks wijzer geworden dan een halve liter bloed kwijt te zijn.. pff 5 buisjes.. en te testen op hormonen schildklier en nog paar dingen. (waren teveel om op te noemen) en chlamydia.. tjah en uitslag natuurlijk pas over 2,5 week 14 juli mot ik erheen. (zet maar op het lijstje) en dan zien ze verder van hoe of wat.. want ze wil weten of ik eisprong had gehad ofzo?? of dat ik die nog moet krijgen.. geen idee hoe het zit precies.

ohja mijn vriend kreeg ook allemaal vragen enzo.. van hoe of wat.. hij heb zo'n formulier meegekregen en potje.. voor zijn zwemmertjes.. (vond hij niet zo leuk geloof ik aan zijn opmerkingen te horen ( quote: jah heb haar al 2 keer zwanger gemaakt, moet toch niks mis mee zijn.. ( moest eigenlijk wel lachen erom, hoe mannen daarop kunnen reageren, echt typisch) maar jah ik vind zoiets moet niet alleen maar van 1 kant komen.. en tjah als je samen iets wilt moet je er samen wat voor doen. toch?? maar jah begrijp het ook wel want we komen eigenlijk voor mij..

kregen meer mensen bij zo'n 1ste bezoek deze dingen?? (ook voor de man??)

uhmm verder moet ik maar afwachten.. omdat ze weten natuurlijk nog niet wat er is.... tis nu maar op de uitslag wachten dus..

maar als ik ongesteld ben gweest gaak echt mooi weer klussen..
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 13:11:11 #45
5428 crew  miss_sly
pi_20177452
* miss_sly doet hier niet mee hoor, maar komt eventjes uit lurkstand

Girly, wat vervelend dat je zo het gevoel hebt dat je niets opgeschoten bent met dit bezoek, kan ik me ook wel voorstellen hoor!
Dat je vriend het niet leuk vindt om zijn zwemmertjes in te leveren is wel logisch, maar ach, het kan toch ook geen kwaad he? Zoals je zegt, jullie doen dit samen, toch?

Ik hoop dat je snel ongi wordt dan voel je je toch misschien wat beter...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 13:13:13 #46
81992 Githa
pi_20177509
ooooohw Girly wat vervelend dat er nog niet echt duidelijkheid voor je is...
*&%#54#%(*& wat is het soms oneerlijk
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:17:23 #47
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20177616
Hoi hoi

LW
Wat fijn dat het allemaal toch mee is gevallen die gyn. van jou was beter dan de mijne das wel duidelijk!

Jolene ik had jou ook heel aners in gedachten en dat is het zelfde als met Merisse Stom he!?

Slaapmeisje, Githa en alle andere van mij!

Ben dus afgelopen dinsdag naar de dokter naar aanleiding van mijn "niet lekker in mijn vel zitten periode" Zit nu thuis in de ziektewet ben helemaal op en moet er niet aan denken om weer aan het werk te gaan Vrijdag is de bom gebarsten en ben ik kwaad naar huis gegaan met deze gevolgen van dien! de HA heeft me geadviseerd om voorlopig rust te nemen en leuke dingen te gaan doen.
Ik heb me ingeschreven voor een omscholingscursus SPW-4 en mag binnenkort een sollicitatie doen Hopelijk pakt dat goed uit en kan ik mijn ontslag indienen!
Wat er allemaal is gebeurd vorige week vrijdag zal ik achterwegen laten, maar leuk was het niet en ben er nog steeds erg verdietig over en kwaad, vooral heel kwaad

ik kan nu niet meer elke dag lurken enzo, omdat we thuis nog geen internet hebben en moet het dus hebben van het internet wat mijn ouders hebben

wil iederen heel veel succes en sterkte toewensen en hopelijk tot gauw!!

Dikke knuffel aan iedereen
pi_20177625
Girly,

Wat baalen zeg.
Je wist ook niet echt wat je kon verwachten.
Kan je vriend ook wel begrijpen maar jou ook.
Het is iets wat jullie samen willen..

Meid, we gaan gewoon nu naar de 14de toeleven...
Knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 13:24:30 #49
81992 Githa
pi_20177825
BEAKEEEEEER
ben blij wat van je te horen

Goed gedaan meis neem nu maar is lekker de tijd voor jezelf
laat ze daar allemaal maar stikken en laten we hopen dat je kunt starten met je spw opleiding en zo iets nieuws op kunt bouwen top hoor!

maar eerst even uitpuffen hoor ....
pi_20178050
Beaker....
Jeetje meid..
Ik hoop dat het wil..maar komt eerst maar tot rust
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:34:59 #51
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20178161
hey allemaal hier k lees het een en ander na aanleiding van een aantal meiden die me attendeerden op dit forum, heb zelf een geopend van jong zwanger en dan een miskraam en of dat beter is, nu zit ik met het volgende, ik lees het allemaal hierzo en herken er wel wat uit heb zelf pas drie maanden geleden een miskraam gehad en zou graag weer opnieuw zwanger willen worden, maar t gebeurt maar niet lijkt t wel, de pil slik ik niet meer, en ook was ik de laatste keer 10 dagen te laat en een bloeding die niets voorstelde maar de testen waren allebei negatief.
nu ben ik zover dat ik de pil weer moest nemen maar ik sta er niet echt achter en gek genoeg vergeet ik hem steeds of rolt hij weg, en nee dat doe ik nietmet opzet aan de andere kant ben ik ook weer bang om zwanger te raken, want stel dat het weer misgaat, weet dat er altijd een kans in zit en het zou een mooie reactie van het lichaam zijn (is het ergens ook wel) echter het doet zoveel pijn....
en ik ben nog steeds erg verdrietig als ik weer ong word heb er zon hekel aan gekregen... kent iemand dit?
dat elke keer als je ongi moet worden, voel ik me zo rot, en vooral als het later dan twee dagen is wanneer ik het zou moeten zijn raak ik al helemaal in de stress en hoop ik toch dat het lukt....maar tot nu toe niet eens...*zucht* k ben zo an mezelf gaan twijfelen en of ik wel kinderen kan krijgen...
k ben 21 en heb nu twee miskramen gehad waarvan een dmv een pil en de tweede wasna 5 en een halve week dus erg pril nog maar toch, de hele droom vervliegt, je rekent er toch op.ook al weet je dat er een kans is dat het binnen 12 weken misgaat, maar toch het is wel een toekomstdroom die vervliegt en nu zie ik steeds jonge vrouwen lopen met kids en dan word ikzo in en in verdrietig omdat onze kleine anders in september zou zijn geboren and that hurts!!!
kan jullie reacties heel goed voorstellen en ben ook heel erg blij dat er nu een paar zijn die zwanger zijn, ook al gaat het gepaard met vervelende kwaaltjes zoals misselijk heid: weetje trouwens dat venkel thee of kamillethee erg goed helpt daartegen???

meiden heel veel succes en geluk met zwangeren en ik duim mee dat het goed gaat en mochten jullie een reactie hebben....graag!!!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_20178254
Girly ik was je niet vergeten hoor!
Had je zelfs op mijn kalender neer gezet

Voor alsnog lijkt het alsof je niets wijzer bent geworden , maar ze gaan in lek geval onderzoeken of er lichamelijk iets aan de hand kan zijn waardoor je cyclus nu niet normaal loopt.
Eisprong kunnen ze aantonen door een bepaald hormoon dat er vrij komt na de eisprong.

Wij kregen ook allemaal vragen en onderzoeken toen wij in de mmm kwamen en daar moest mijn vriend ook zijn zwemmertjes voor inleveren.
Heel normaal allemaal als ze de boel gaan onderzoeken.
Lijkt misschien wat veel van het goede , maar stel dat het niet alleen aan jou zou liggen en je bent straks weer bezig en het lukt niet en ze zoeken dan pas bij je vriend....
Dan zou je je knap lullig voelen.
Meissie ga je nu storten op je disneyland avontuur , ga er met volle teugen van genieten en probeer je ongesteldheid en je kinderwens even aan de kant te zetten.
14 juli krijg je de uitslag en wie weet is het allemaal zo opgelost en loop je aan het eind van het jaar met een mooie dikke buik.

Dikke kusssss
pi_20179878
*uit comastand springt.....ahum.....*

BEAKER.....Meid,laat ze lekker allemaal de hip krijgen daar
Ga lekker uitrusten en genieten van wat leuke dingen en dan op naar de volgende baan,want hier wordt jij (en wij )ook niet vrolijk van!!!!!
Hou vol meissie
Groetjes,Minoes
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:02:59 #54
1087 Merisse
broddeltante
pi_20180413
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef Girly het volgende:
ohja mijn vriend kreeg ook allemaal vragen enzo.. van hoe of wat.. hij heb zo'n formulier meegekregen en potje.. voor zijn zwemmertjes.. (vond hij niet zo leuk geloof ik aan zijn opmerkingen te horen ( quote: jah heb haar al 2 keer zwanger gemaakt, moet toch niks mis mee zijn.. ( moest eigenlijk wel lachen erom, hoe mannen daarop kunnen reageren, echt typisch) maar jah ik vind zoiets moet niet alleen maar van 1 kant komen.. en tjah als je samen iets wilt moet je er samen wat voor doen. toch?? maar jah begrijp het ook wel want we komen eigenlijk voor mij..

kregen meer mensen bij zo'n 1ste bezoek deze dingen?? (ook voor de man??)
Girly, ik wist niet dat jij twee keer een miskraam hebt gehad? Hoe kan het nou dat ik dat niet weet? Maar ik vind het raar dat je vriend z'n zwemmertjes in moet leveren want het probleem is nu toch dat JOUW cyclus van slag is na je miskraam in februari? Raar hoor als je het mij vraagt.

En Justy, ook al twee keer een miskraam gehad! Dat was mij uit die andere topics die je geopend hebt niet duidelijk geworden. Verdrietig hoor meid. Kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk weer zwanger wil worden maar daar tegelijkertijd bang voor bent. Misschien wel goed om het een tijdje te laten rusten en alles eens goed te verwerken, gelukkig heb je daar de tijd voor. Maar kan me ook voorstellen dat je er toch voor gaat en dan is die angst de eerste maanden toch niet te voorkomen. Sterkte!
pi_20180613
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:34 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Verhaal.

meiden heel veel succes en geluk met zwangeren en ik duim mee dat het goed gaat en mochten jullie een reactie hebben....graag!!!
Justy, wat vind je vriend er nu precies van?
Wil hij ook weer net zo graag.
Je verdriet hopelijk kun je daar een plekje aan geven...
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 15:48:06 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20181698
Yes Girly is weer terug van de gyn. Jammergenoeg ben je niet veel wijzer geworden al is het denk ik wel goed om met een inwendige echo even te kijken of alles weer op zijn plaats zit daarbinnen. Ik vind het trouwens wel een beetje vaag dat je vriendje zijn zwemmertjes moest inleveren. Het gaat er toch om dat jouw cyclus van slag is na die miskraam?

Slaapvriendje heeft inmiddels al 3 x zijn zaadjes ingeleverd, maar dat komt omdat het na 2 jaar oefenen nog steeds niet is gelukt, dat vind ik een heel ander verhaal dan bij jullie het geval is.

En nu maar afwachten op de uitslagen van de onderzoeken. Ben erg benieuwd wat ze gaan ontdekken, maar het is in ieder geval weer een stapje in de goede richting toch?

Voor jou een heeeeeeele dikke knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 15:50:02 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20181757
justy, allereerst heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Wat ik niet zo goed snap is waarom je weer aan de pil moet. Als jij dat niet wil kun je dat ding toch het raam uit gooien? Maar wat hierboven ook al is gevraagd, wil je vriendje net zo graag als jij? Ik zou er in ieder geval heel goed over praten en ook zeker over jouw verdriet.

Heel veel sterkte!
pi_20182642
Zowel voor Merisse als Slaapmeisje, als je eenmaal met de mmm te maken krijgt hebben veel fertiliteits artsen een bepaald soort protocol , daarbij zoeken ze dus een heleboel dingen uit.
Dus ook de zwemmertjes. Dit om voor hun zelf een volledig beeld te krijgen dat er echt niets mis is aan zijn kant.
Zo raar is dat dus niet.

Alleen vervelend voor grily is dat ze nu nog niets wijzer is , maar de boel word in elk geval in gang gezet om te kijken wat er nou werkelijk aan de hand waardoor haar cyclus niet verloopt zoals die zou moeten verlopen.
Daarmee is in elk geval de boel in werking gesteld om te zorgen dat het probleem straks bij de kern word aangepakt en dus straks weer lekker mee kan gaan hopen op dat 2e streepje.

Niet leuk voor het moment maar als het probleem straks weg is (hoop dus ook dat ze het snel gaan vinden) wel weer meer kansen op een zwangerschap dan ze nu heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 18:08:38 #59
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20185350
Xanthe, ik vind je een beetje kort door de bocht met je vorige post. Wie zegt dat Girly de mmm ingaat? Er wordt alleen gecontroleerd waarom ze niet ongesteld is geworden. Het is pas cyclusdag 44 voor haar dus dat valt reuze mee. Ja ok best vervelend, maar niet het einde van de wereld.

*laat maar*
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:18:54 #60
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20185629
niet de mmm in maar wel te maken met fertiliteitsarts met protocol en al

iedereen dikke knuf.
kwil wel overal op antwoorden maar ben nu alweer de helft vergeten en ff weinig puf om terug te zoeken en al.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:23:52 #61
1087 Merisse
broddeltante
pi_20185764
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, ik vind je een beetje kort door de bocht met je vorige post. Wie zegt dat Girly de mmm ingaat? Er wordt alleen gecontroleerd waarom ze niet ongesteld is geworden. Het is pas cyclusdag 44 voor haar dus dat valt reuze mee. Ja ok best vervelend, maar niet het einde van de wereld.

*laat maar*
Plus de reden is niet onvruchtbaarheid maar onregelmatige cyclus na een miskraam. Geen idee waarom ze dan zwemmertjes gaan controleren. Is misschien standaard maar wel erg vergezocht. Nog maar eens bellen Girly of vinden jullie het wel best?
pi_20188245
Nou wil ik wel gaan reageren maar denk dat ik beter even weg kan gaan van het forum.
Reageer dan toch te pitbull-achtig.

Meiden ik hoop dat jullie snel een 2e streepje krijgen en kom tzt wel weer eens spieken.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:42:53 #63
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20189158
tis gewoon een misunderstanding naar mijn idee

en in feite hebbie ook wel beetje te maken met mmm met die fertiliteitsarts, tis dan wel niet nav "geen kids kunnen krijgen" maar in dit geval om cyclus niet in orde.
verder ga ik me er niet in mengen, naar mijn idee was er niks kort door de bocht maar fout geïnterpreteerd, maar das mijn mening

Xanthe blijf hoor!!! die dingetjes horen er ook bij incl alle hormoontjes
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:06:48 #64
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20189739
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:17 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi

LW
Wat fijn dat het allemaal toch mee is gevallen die gyn. van jou was beter dan de mijne das wel duidelijk!

knipperdeknipperdeknipknapknop!!
Gelukkig lieve Beaker , je bent er nog!!! Ja, de afspraak bij de gyn viel reuze mee, ik ben nu in ieder geval dubbel gemotiveerd om af te vallen. En ik ben benieuwd wat het bloedonderzoek zal uitwijzen.
Wat vervelend dat het tot een nare anti-climax is gekomen op je werk, dikke knuffel meid! Aan de ene kant had ik het wel een beetje verwacht dat op den duur de bom zou barsten; als ik terugdenk aan wat je af en toe losliet over die werkvloer daar....LW heeft zich er vaak om gemaakt.
Maar ben blij dat je nu daaruit bent ... en hopelijk een positieve sollicitatie op komst! Ik ga hard voor je duimen lieve Beaker!!
Voor nu even rustig aan doen, leuke dingen doen, neem het ervan!

Jolene, wat goed dat je niet meer rookt! SUPER!!! Met die stickers/pleisters gaat het zeker lukken, je lijkt me wel een doorzetter! De foto die voorbij kwam zoeven was ook leuk, lekker lachebekje, haha. En -in tegenstelling tot veel anderen- ben je precies zoals ik verwacht had: blond en een leuke snoet. Met Slaapmeisje had ik dat ook. Merisse was weer heel anders, maar desalniettemin ein sehr schones Madchen!! Merisse

Xanthe, wat lees ik nu? Ga je nu alleen nog lurken hier? En pitbull-achtig? Hmm, ik vond/vind je posts altijd erg recht door zee (vind ik zelf tot op zekere hoogte zelfs prettig, dan weet je altijd wat je aan iemand hebt), maar pittbull...nee. Wel in de buurt blijven hoor!
Hee, wanneer heb je ook alweer de echo? Alvast veel succes, ben benieuwd of er 1 of 2 boontjes te zien zullen zijn!

Girly, tja, fraai is dat he meid, zo'n gyn-bezoek. Toch verschillend hoe het kan lopen, bij mij waren het echt ''routine''onderzoeken en is er in de verste verte niet gesproken over zwemmertjes-controle. Maar jij bent natuurlijk al eens zwanger geweest, en ik niet.
Ach, zie het maar zo, als ze de zwemmertjes gecheckt hebben, dat hebben jullie dat ook maar gehad. Stel je voor dat het niet gedaan was, en het had achteraf toch gemoeten... Dan baal je weer dat er tijd voorbij is gegaan waarin ze gecheckt hadden kunnen worden. Ik lees dat je 14 juli terug moet komen...ik de 15e! Zal voor je duimen!

Alle anderen: SUPER-

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20191019
goedenavond

Merisse, voel jij je al weer wat beter...
Aan je post lijkt van wel.
Maar laat je het eerlijk weten...

Slaapmeisje, we tellen gewoon nu met zijn alle weer af naar juli..
En ik blijf duimen voor een positiefe uitslag...zodat we misschien in 2005 met zijn alle kunnen genieten van een slaapkindje...

LW, ik heb je datum aangepast...ook voor jou is deze datum wat sneller misschien niet snel genoeg..maar het komt goed...

Xanthe, doe je rustig aan...en niet weg gaan..

Hartje, HARRRRTTTJE, waar ben je Dame...
Ik weet dat je druk bent..maar ik ben nieuwsgierig

Githa, las dat je middeltje werkte

Verder alle andere knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 21:59:25 #66
81992 Githa
pi_20191096
Jolene ja goed he ....tenminste de afgelopen 5 uur dus dat is al heel wat.
Ben nog wel lichtelijk misselijk maar dat is niet benoemenswaardig en heel normaal in deze conditie
Ben zo blij met dit wondermiddeltje
voelde me weer wat beter dus ben gelijk wat gaan poetsen dat is wat blijven liggen de laatste dagen dat ik zo beroert was
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:03:36 #67
1087 Merisse
broddeltante
pi_20193071
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:02 schreef Xanthe het volgende:
Nou wil ik wel gaan reageren maar denk dat ik beter even weg kan gaan van het forum.
Reageer dan toch te pitbull-achtig.

Meiden ik hoop dat jullie snel een 2e streepje krijgen en kom tzt wel weer eens spieken.
Xanthe! Niet weggaan hoor. Was van mij absoluut niet bozig bedoeld. Sorry als dat zo over kwam. Ik vind en vond het gewoon raar dat ze sperma van de man gaan controleren als de cyclus van de vrouw het probleem is. Absoluut niks tegen jou hoor. Kiss and make up?
pi_20198025
Goedemorgen

Githa, ik hoop dat het blijvend werkt..

De andere allemaal een fijn weekend..

zaterdag 26 juni 2004 @ 09:10:57 #69
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20198217
ook van mijn kant, goedemorgen

Githa gaat het nog met je nieuwe medicijnen?
Beakerrrrrrrrr fijn wat van je te horen zeg, ik ga duimen dat die sollicitatie wat wordt voor je
Girly en LW ben benieuwd naar de 14e en 15e, beiden dikke knuf!
Jolene nog geen sigaret aangeraakt??
pi_20199373
Ja jolene, hoe gaat het met je stoppen met roken?

Martineke, hoe is het verder met jou? Hoever ben je nu eigenlijk?

En de rest van de dames, is alles goed met jullie?

Met mij denk ik wel, volgens mij ben ik toch wel zwanger....anders krijg ik toch niet steeds van die vage streepjes? Ik heb dus de normale van CB, die werken ook met plusjes, dus dat je een streepie overdwars krijgt, en hij laat dus steeds plusje zien...heeeeeel extreem vaag...misschien vanmiddag ff digitale halen en morgenochtend met een ochtendplasje maar ff die test doen, vind het best spannend!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 11:43:50 #71
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20199986
indd mallemeid, zou wel raar zijn als je van die vage streepjes krijgt en je niet zwanger bent ik ben benieuwd naar je cb digitale ach trouwens je bent gewoon zwanger hoor!!!!!
ik ben vandaag overigens precies 12 weken
pi_20200044
Ochja, ik had het gelezen geloof k in z&g Ik 'mag' trouwens volgende week pas testen van plankie (mn mannetje dus) . Dus dan doe ik dat gewoon, tegen die tijd zal ik of zwangerder zijn of ongi, maar ik hou hoop
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2004 @ 11:47:05 #73
81992 Githa
pi_20200051
ooooohw mallemeid wat spannend ...kom je de uitslag hier wel gelijk showen

Jolene ...hoe gaat het met je ? ....werken de pleisters ?

om aan te moedigen

Martineke, jaaaa gelukkig wel....ben nu nog steeds wel misselijk maar kan tenminste iets binnen houden.
Bijna dinsdag he....dat is dan toch je tweede echo ?.... ik mag woensdag voor de eerste

ik blijf toch steeds hier posten.... in Z&G maken we steeds een goeie start maar je blijft er op stuiten dat je gewoon een hoop mist en dus niet makkelijk mee kunt praten....de meiden daar doen zeker wel hun best hoor maar heb toch net iets meer feeling hier....ik hoop dat dat geen problemen geeft voor de twee streepjes meiden hier ....geef anders maar een gil
  zaterdag 26 juni 2004 @ 12:34:31 #74
98247 justy_the_chipmunk
pi_20201015
Quote:Justy, wat vind je vriend er nu precies van?
Wil hij ook weer net zo graag.
Je verdriet hopelijk kun je daar een plekje aan geven...

hij wil het wel nadat het er eerst over twijfelde.

en over de pil, ik moet er van de HA weer mee beginnen omdat mn hormomen nogal van slag lijken te zijn, ben vaak overtijd en heb erge wisselbuien :S.
en zelfs met pil, ben ik nog overtijd! k word er zat van, of meteen ong of niet en zwanger zijn. bah!

pi_20201125
OW mallemeid, zou het....

Ik wacht vol spanning op de morgen ochtend test...
Gefeliciteerd al zachtjes
pi_20201178
Martineke, gefeliciteerd...nu nog een echo en dan een feestje...
knuffel
  zaterdag 26 juni 2004 @ 12:48:28 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20201294
Githa, ik ben blij dat het wondermiddeltje helpt.
Girly, ik zal voor je duimen de 14de en ook voor jouLW de 15de.
Mallemeid, ik hoop het zo voor je.
Justy, balen zeg, hopenlijk krijg je snel een normale cyclus en komt je droom snel uit.

voor de rest van de meiden oo een dikke

even of-topic.

Snakeman heeft gisteren te veel gedronken op een feetje en omhelst de w.c. pot nu innig.
Klinkt niet echt prettig moet ik zeggen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20201453
Ik ga niet morgenochtend testen, 'mag' niet van mn lievvie, dus dan doen we het volgende week Maakt mij geen klap uit, als ik zwanger ben dan blijf ik dat de komende tijd ook nog wel, dus dan maakt het niet uit wanneer ik test lijkt mij zo . Maar hoe gaat het met je stoppen met roken jolene?
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2004 @ 14:13:06 #79
81992 Githa
pi_20203056
Jolene .... ik heb een "zoek de verschillen" foto gepost nu de liefde met de wc-pot over is
pi_20204260
Hallo Meiden

Ik kom ook weer even uit mijn lurkstand

Mallemeid wat spannend zeg!! Phiew..
Jolene lukt het allemaal een beetje? Ik weet wat het is stoppen met roken en het is zwaarklote zeg maar! Succes Meisie
Githa Wat spannend woensdag Gelukkig is de misselijkheid te verdragen maarja je moet er wat voor over hebben he

Bij mij is er iets gaande dat weet ik zeker. Ik heb een druk in mijn onderbuik, verlies veel afscheiding, van de week een beetje bloed en ben afentoe beetje misselijk of ik nou zwanger ben of er is iets anders dat weet ik nie maar er is wel iets gaande. Dus spannend
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2004 @ 15:11:57 #81
81992 Githa
pi_20204331
Girl24.... altijd naar je innerlijke stemmetje luisteren ...al ben je daar altijd pas achteraf zeker van
pi_20204485
Daar heb je gelijk in Githa we zullen het zien rond 3 juli of ik ongie word. Maar het lijkt er toch verdomd veel op allemaal het zou wel uniek wezen in de 2e maand al Volgende week lekker op vakantie 1 of twee weken dat weten we nog niet. In ieder geval 1 week dus dat zie ik wel zitten
pi_20204559
Oeh spannend Girl! Idd net wat Githa zegt, dat intuitie is vaak wel te vertrouwen!
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2004 @ 15:23:53 #84
81992 Githa
pi_20204576
er zijn er genoeg die door 1x de pil vergeten zwanger raken .....dus waarom zou jij niet in de tweede maand al een voltreffer hebben we duimen gewoon tot 3 juli
pi_20204638
I hope so mallemeid Thanx Githa ik ga zeker duimen
  zaterdag 26 juni 2004 @ 16:21:35 #86
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20205817
Hoi hoi

Iedereen die aan me heeft gedacht tijdens mijn "afwezigheid" bedankt Lief dat jullie zo reageren dat doet me goed!

Ik kan alleen maar zeggen dat een week thuis zitten al goed voor me is, want gisterenmiddag is zowaar na 38 dagen mijn gekomen Dat is alweer 20 dagen eerder dan de vorige! Het gaat met mij qua ongesteld worden dus goed!

LW
Hopelijk kun je snel het zelfde vertellen! Heel veel succes met afvallen (ik denk aan je)

Alle andere en een knuffel
pi_20207996
Misschien krijgen jullie vanavond of morgen een foto van mij en Djeez te zien, als jullie dat willen natuurlijk!

Verder geen nieuws. Wel is mijn afscheiding de laatste paar dagen ineens veel meer.
pi_20208213
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Misschien krijgen jullie vanavond of morgen een foto van mij en Djeez te zien, als jullie dat willen natuurlijk!

Leuk
pi_20208658
Beaker goed om te horen dat het langs is geweest

Ingrid Tuurlijk willen wij die foto zien
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2004 @ 18:51:25 #90
81992 Githa
pi_20208798
fotoooooo's
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:14:17 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20209360
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef Ingrid19 het volgende:

Verder geen nieuws. Wel is mijn afscheiding de laatste paar dagen ineens veel meer.
natuurlijk willen we dat zien.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:55:50 #92
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20210387
Jaaaaaaaaa fotooooooooooooo *spring spring*

Girl24 ik duim voor je dat het raak is
pi_20210962
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 11:47 schreef Githa het volgende:

ik blijf toch steeds hier posten.... in Z&G maken we steeds een goeie start maar je blijft er op stuiten dat je gewoon een hoop mist en dus niet makkelijk mee kunt praten....de meiden daar doen zeker wel hun best hoor maar heb toch net iets meer feeling hier....ik hoop dat dat geen problemen geeft voor de twee streepjes meiden hier ....geef anders maar een gil
Had ik ook hoorGitha, in het begin van mijn zwangerschap. De meiden hier ken je gewoon beter en je durft (tenminste ik dan) niet te veel vooruit te denken en die andere meiden zijn toch weer een stukkie verder in de zwangerschap. Dus ik snap het wel hoor ( zou het wel leuk vinden om je daar vaker tegen te komen , maar ik denk dat je zelf wel aanvoelt wanneer je je daar prettig voelt)

Fijn trouwens dat je je iets beter voelt door die pillen, misselijk zijn is echt niet leuk( en maakt op een of andere manier dat de tijd ook nog eens 10 keer zo langzaam gaat)

Mallemeid gaat trouwens ook ophouden met mal doen( met die klotetesten) en komt gewoon lekker samen met Githa naar Z&G( en neem dan gelijkt de rest van de tweedestreepjesdames mee!!!!)

Meiden succes weer, ik reageer niet vaak, maar dat wil niet zeggen dat ik nog steeds meelurk/duimt enz.

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 26 juni 2004 @ 20:21:45 #94
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20211015
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Had ik ook hoorGitha, in het begin van mijn zwangerschap. De meiden hier ken je gewoon beter en je durft (tenminste ik dan) niet te veel vooruit te denken en die andere meiden zijn toch weer een stukkie verder in de zwangerschap. Dus ik snap het wel hoor ( zou het wel leuk vinden om je daar vaker tegen te komen , maar ik denk dat je zelf wel aanvoelt wanneer je je daar prettig voelt)

Fijn trouwens dat je je iets beter voelt door die pillen, misselijk zijn is echt niet leuk( en maakt op een of andere manier dat de tijd ook nog eens 10 keer zo langzaam gaat)

Mallemeid gaat trouwens ook ophouden met mal doen( met die klotetesten) en komt gewoon lekker samen met Githa naar Z&G( en neem dan gelijkt de rest van de tweedestreepjesdames mee!!!!)

Meiden succes weer, ik reageer niet vaak, maar dat wil niet zeggen dat ik nog steeds meelurk/duimt enz.

HELP Five is nu ook zwanger!!!
Jullie weten onderhand wel van wie dit postje is toch?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_20212699
Geen idee Loena.. Gefeli he met Five?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 21:57:08 #96
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20212873
wat een grappige naam trouwens, plankie hier is vriendlief Sjeet,
pi_20213193
Hij is ook grappig Sjeet, dat klinkt een beetje vreemd, is hij dat ook?

[ Bericht 51% gewijzigd door mallemeid op 26-06-2004 22:13:26 (jahaa ben weer es wat vergeten!) ]
  zaterdag 26 juni 2004 @ 22:45:47 #98
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20214056
apart mannetje heb ik
pi_20217680
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 19:55 schreef Martineke het volgende:
Jaaaaaaaaa fotooooooooooooo *spring spring*

Girl24 ik duim voor je dat het raak is
Dankje Martineke
pi_20219345
Nou, hier komen de foto's. Niet schrikken! Het zijn niet de meest flatteuze foto's.

Ingrid

Ronald (Djeez)

pi_20219570
Leuke foto's Ingrid hardstikke leuk
pi_20219692
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:59 schreef Girl24 het volgende:
Leuke foto's Ingrid hardstikke leuk
Thanks! En je weet het, ik duim voor je!
  zondag 27 juni 2004 @ 10:50:41 #103
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20221998
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb fotoos geziennnnnnnnnnnnnnn
Leuk Ingrid en Ronald
  zondag 27 juni 2004 @ 13:05:15 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20224205
hele leuke foto's, vindt het zo leuk om iedereen te zien.
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2004 @ 13:30:12 #105
81992 Githa
pi_20224714
five precies zoals je het omschrijft.... en ik ben ook helemaal niet bang om daar mijn plekje niet te krijgen maaruh .......ondertussen..... dus ben de meiden hier erg dankbaar dat ik nog ff mag blijven

ingrid & Djeez leuk om jullie koppies ook is te zien ......
pi_20225566
*spring ff uit coma stand*

Ingrid.........waar woon jij,als ik vragen mag?

Groetjes,Minoes

*weer in comastand duikt*
pi_20225638
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:05 schreef snakelady het volgende:
hele leuke foto's, vindt het zo leuk om iedereen te zien.
Wie volgt?
pi_20226168
Githa ik persoonlijk vind het juist fijn dat je hier blijft Als ik vragen heb over iets kan jij me juist helpen want jij bent deze fase al voorbij. Zo is hoe ik het zie ik weet niet wat de andere meiden er van vinden natuurlijk maar ik ben blij dat je er nog bent
pi_20227403
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:14 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wie volgt?
Er staat van plankie en mij een foto in een speeltuinbankje, trouwfoto Maar ik wil hier ook nog wel een posten hoor... (ben gewoon trots op mn trouwfoto's )

† In Memoriam † zondag 27 juni 2004 @ 16:33:37 #110
43556 miss_dynastie
pi_20228800
Leuk om ook een foto van jou en Djeez te zien Ingrid

Heee, mallemeid, een close-up (die van het speeltuinbankje was van een aardige afstand ). Een mooi paar hoor
pi_20228836
Wowie mallemeid mooie foto zeg!!
pi_20231775
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:11 schreef minoes1967 het volgende:
*spring ff uit coma stand*

Ingrid.........waar woon jij,als ik vragen mag?

Groetjes,Minoes

*weer in comastand duikt*
Wij wonen in Assen en jij?

(komen wij je bekend voor ofzo?) Groetjes!
pi_20233122
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heee, mallemeid, een close-up (die van het speeltuinbankje was van een aardige afstand ). Een mooi paar hoor
quote:
Wowie mallemeid mooie foto zeg!!
Dankjulliewel
pi_20234426
Ingrid19........eh ja....ik dacht je te kennen,maar dan uit noord-holland,kan dat?
groetjes,Minoes
pi_20235396
quote:
Op zondag 27 juni 2004 20:35 schreef minoes1967 het volgende:
Ingrid19........eh ja....ik dacht je te kennen,maar dan uit noord-holland,kan dat?
groetjes,Minoes
Nee, kom toch echt uit Assen, Drenthe.
Kom zelden in noord-holland. Ben je weleens in Groningen geweest? Waar woon je ook alweer?
pi_20235520
Mallemeid, leuke foto! Moet je ook trots op zijn! Van ons gergegistreerd partnerschap hebben wij helaas alleen maar mislukte foto's.
Heb je ook een foto waar je je jurk in vol ornaat kan zien?
  zondag 27 juni 2004 @ 21:32:07 #117
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20235669
Mallemeid en plankie (blijft leuk ) mooie foto zeg ziet er geweldig uit.
en indd die jurk wil ik ook wel eens in vol ornaat zien
pi_20237216
plankie blijft leuk idd! soms ook minder leuk magoe, dat ben ik vast ook wel es nog ff snel fotootje dan... het word wel errug offtopic zo he?

[ Bericht 8% gewijzigd door mallemeid op 27-06-2004 22:24:42 (wel ff goeie tags neerzetten ofzo...) ]
pi_20237413
ingrid19....ik dacht je te herkennen uit heiloo,noord-holland,maar dat heb ik dus mis.Ik kom uit een plaatsje,vlakbij de afsluitdijk.
Groetjes,Minoes
  zondag 27 juni 2004 @ 22:30:35 #120
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20237446
Gossie mooi zeg jullie zagen er echt geweldig uit!!
pi_20238588
Mallemeid, ik had ook een vaag streepje van de zwangerschapstest, zo'n plusje wat dus bijna geen plusje leek Maar ik heb het nagevraagd bij de dokter en bij clearblue en ze zeiden allebei dat een vaag streepje net zo goed is als een donker streepje, dus volgens mij ben je gewoon zwanger
  zondag 27 juni 2004 @ 23:23:20 #122
1087 Merisse
broddeltante
pi_20239061
Goh Mallemeid, mooie foto's, prachtige jurk! Trouwen is super idd! Wanneer ging je ook alweer testen? [fluistermode]Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor.[/fluistermode]

Ingrid & Djeez leuk om jullie op de foto te zien! Jullie zijn wel een beetje zoals ik verwacht had ik dacht alleen dat jij blond zou zijn en djeez bruin haar zou hebben maar het is dus omgedraaid.
  zondag 27 juni 2004 @ 23:38:37 #123
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20239568
wat mooi mallemeid, echt leuke foto's.
  Redactie Frontpage zondag 27 juni 2004 @ 23:40:38 #124
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_20239629
Knappe vent ben ik hè! Ik ben hier nu weinig te vinden, want ik kom nu alleen nog maar in het EK forum uiteraard!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_20239863
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:40 schreef Djeez het volgende:
Knappe vent ben ik hè! Ik ben hier nu weinig te vinden, want ik kom nu alleen nog maar in het EK forum uiteraard!
Je bent heeel knap!

Maar dat bruine van mij, moet ik dat nu als ongi rekenen? Zo ja, dan heb ik 15 juli eisprong en 29 juli nod. Dat is berekend volgens een cyclus van 45 dagen.
Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, heb ik morgen mijn eisprong en heb ik 12 juli nod.
Ik snap er niks van...
  zondag 27 juni 2004 @ 23:53:41 #126
1087 Merisse
broddeltante
pi_20240011
Djeez, heb gisteren een heel oud topic "onderweg naar Karin" gelezen. He-le-maal geweldig zo open en onbevangen als jij schrijft. Alleen vond ik het een beetje jammer dat ik al wist dat het niet af zou lopen met "en ze leefden nog lang en gelukkig". Want ipv Karin is het Ingrid geworden! Joh, da's pas 3 jaar geleden en nu gaan jullie zelfs voor een kleintje. Geweldig hoor.
pi_20240125
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Djeez, heb gisteren een heel oud topic "onderweg naar Karin" gelezen. He-le-maal geweldig zo open en onbevangen als jij schrijft. Alleen vond ik het een beetje jammer dat ik al wist dat het niet af zou lopen met "en ze leefden nog lang en gelukkig". Want ipv Karin is het Ingrid geworden! Joh, da's pas 3 jaar geleden en nu gaan jullie zelfs voor een kleintje. Geweldig hoor.
Gelukkig wel voor mij!
  Redactie Frontpage zondag 27 juni 2004 @ 23:58:53 #128
3926 crew  Djeez
pi_20240173
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
THNX
Ja, dat was idd een leuke tijd. Gelukkig is het niks geworden, want Ingrid is echt veel liever dan Karin en ik ben nog steeds heel erg gelukkig met haar. Ja, we gaan voor een kindje, ik kan het nog steeds niet geloven! Ohja, als het een jongetje wordt, gaat hij toch wel Edwin heten hè!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_20240222
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef Djeez het volgende:

[..]

THNX
Ja, dat was idd een leuke tijd. Gelukkig is het niks geworden, want Ingrid is echt veel liever dan Karin en ik ben nog steeds heel erg gelukkig met haar. Ja, we gaan voor een kindje, ik kan het nog steeds niet geloven! Ohja, als het een jongetje wordt, gaat hij toch wel Edwin heten hè!

Maar zullen we nog ff snel aan een kindje gaan werken?
  Redactie Frontpage maandag 28 juni 2004 @ 00:01:23 #130
3926 crew  Djeez
pi_20240242
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:00 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Maar zullen we nog ff snel aan een kindje gaan werken?
Deal! i k ben uit van hier nu, mazolos!
pi_20241768
hoi meiden...

wat zijn jullie toch snel met posten..
maar jullie moeten geen ruzie om mij maken hoor?? xanthe-slaapmeisje.. voel me nu wel schuldig hoor...

ikzelf weet ook nie wat ik er eigenlijk van moet denken met die testjes.. maar jah tis een stap verder dan wat ik nu ben.. zit nu op dag 49 alweer.. nog steeds geen tekentjes..
ik vind hartstikke lief dat jullie toch aan me denken maar ik wil niet dat hierdoor discussies komen

verder heb ik nog nie echt bijgelezen.. wil nog wel mijn complimentjes geven aan de leuke foto's die zijn gepost

martineke - 12 weekies ben echt superblij voor je

* huppelt langzaam toe naar 14 juli*

iedreen dikke kus en knuf!!!!
pi_20241963
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:02 schreef Merisse het volgende:

[..]

Girly, ik wist niet dat jij twee keer een miskraam hebt gehad? Hoe kan het nou dat ik dat niet weet? Maar ik vind het raar dat je vriend z'n zwemmertjes in moet leveren want het probleem is nu toch dat JOUW cyclus van slag is na je miskraam in februari? Raar hoor als je het mij vraagt.
lieve merisse - ik ben op mijn 14de ook zwanger geraakt (onbewust) .. heb het alleen toen weg moeten halen :'( (vandaar dat mijn vriend zei "ze is al 2 keer zwanger van me geworden")
dus ik vind dat ik dit niet als een 1ste miskraam kan noemen.

en idd tis na mijn miskraam van februari helemaal onregelmatig.. 14 juli afwachten maar..
trouwens mijn vriendje kreeg vast wel alles mee enzo.. maar we mogen nog wel afwachten hoe met mij afloopt.. enzo en daarna komt hij aan de beurt waarschijnlijk... vond het alleen toch zo vaag overkomen.. omdat ik ook hier het een en ander meelees, en kreeg het idee dat het bij hem zo snel moest,

gaat het alweer beter met je merisse??
pi_20242839
Goedenmorgen,

Jeetje, githa..leuk hoor.
Hoe gaat het vandaag.

Oke, met mij...ik moet nog ff flink wennen aan het niks in mijn hand hebben verder gaat het goed.
Door de pleisters kan ik nog redelijk slapen..

Ik zal straks uitgebreide reageren maar ik mis HARTJE al ff......???

en slaapmeisje ook weer en Tearsong...
tot straks
pi_20242851
Ladybos en Merisse, bedankt voor jullie lieve berichtjes, mn innerlijke stemmetje zegt ook dat ik zwanger ben....ik ga zaterdag nog een keer testen
pi_20243616
Wat een leuke foto's weer.

Mallemeid, jij bent ook een echt prachtige bruid geweest...
Zaterdag nogmaals testen spannend

Girl24, spannend zeg...aan het eind van de week weet je meer?

Renegate, hoe is het bij jou?
Nog een keer getest of maar niet meer?

Hartje, meid heb je al wat gezien aan temp. verhoging??

Iedereen verder...veel succes
  maandag 28 juni 2004 @ 10:55:57 #136
86274 hartje
still waiting...
pi_20245150
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef jolene het volgende:
Hartje, meid heb je al wat gezien aan temp. verhoging??
jolene, hier mijn temp tot nu toe. ik kan er niet echt wijs uit hoor misschien jullie?
even een toelichting: ik meet nu met 2 thermo's in het kader van is-de-digitale-wel-helemaal-betrouwbaar-of-moet-ie-een-nieuw-batterijtje, maar zo te zien gaat het wel gelijk op met de kwik. en wanneer er een blauw rondje om een temp staat, was ik niet lekker of heel laat naar bed etc. dus niet echt betrouwbare temp. o ja, gisteren heb ik niet getempt (was pas om 14.00 wakker!! ivm voetbal feest de vorige avond, dus leek me zoiezo geen betrouwbare temp) was natuurlijk wel in de belangrijke periode, maar ik snap er toch niks van ik ben benieuwd of iemand er wijs uit kan! succes ermee.

ik heb alle vorige posts ff snel doorgelezen; wat gaan jullie hard zeg! ik ga nu weer ff wat doen & reageer vanmiddag wel weer op de rest. allemaal heel veel groetjes

o ja, merisse, ik zit nog ff te denken over m'n foto maar ik denk dat je gelijk hebt joh; 1 dagje erop & dan gooi ik hem er wel weer af. maar ik wacht even totdat jij online bent
pi_20245205
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef hartje het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik heb alle vorige posts ff snel doorgelezen; wat gaan jullie hard zeg! ik ga nu weer ff wat doen & reageer vanmiddag wel weer op de rest. allemaal heel veel groetjes
Oke, alle stijgingen zijn precies de omcirkelden...het lijkt nu net of je nu weer in een stijgende lijn zit..
en rond de 20ste je eisprong hebt gehad...
Waar kwam je zelf op uit.

Githa, gaat woensdag..en die zou ff de temp.grafiek meenemen.
tis afwachten Hartje...
  maandag 28 juni 2004 @ 11:01:24 #138
86274 hartje
still waiting...
pi_20245277
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef jolene het volgende:

[..]

Oke, alle stijgingen zijn precies de omcirkelden...het lijkt nu net of je nu weer in een stijgende lijn zit..
dat dacht ik ook. dus dat wordt klussen
maar wat ziet het er vaag uit hè. een soort himalaya gebeuren. mijn vriendje lacht me steeds uit en is dan weer heel benieuwd wat het de volgende dag weer wordt.
  maandag 28 juni 2004 @ 11:03:57 #139
86274 hartje
still waiting...
pi_20245340
o, ik zag niet je hele berichtje
maar ik dacht ook rond de 18e of 21 ofzo of dat ie er nu nog aankomt.
dus daarom voor de zekerheid nog maar ff flink kvk
  maandag 28 juni 2004 @ 11:07:50 #140
86274 hartje
still waiting...
pi_20245420
zou wel betekenen dat ik m'n nod pas rond 9 juli zou hebben ipv 5 juli
ik ben ook errug benieuwd naar githa, dat vond ik wel enigzins duidelijk af te lezen. ben benieuwd of we het ook goed hadden
pi_20245430
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:01 schreef hartje het volgende:

[..]

dat dacht ik ook. dus dat wordt klussen
maar wat ziet het er vaag uit hè. een soort himalaya gebeuren. mijn vriendje lacht me steeds uit en is dan weer heel benieuwd wat het de volgende dag weer wordt.
Tis ook zo moeilijk voor de mannen
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 11:14:38 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20245567
quote:
Op maandag 28 juni 2004 01:12 schreef Girly het volgende:
maar jullie moeten geen ruzie om mij maken hoor?? xanthe-slaapmeisje.. voel me nu wel schuldig hoor...
Lieve Girly, jij hoeft je er absoluut niet schuldig om te voelen hoor. Ik heb de opmerking van Xanthe gewoon verkeerd geinterpreteerd en kan de laatste paar dagen toch al zo weinig hebben.

Xanthe, bij deze sorry voor mijn botte opmerking
pi_20245727
Lief Slaapmeisje, het zit ook allemaal niet mee.
Ik dacht dat de negende nog wel iets sneller naar toeteleven was..
Extra dikke knuffel
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 11:40:22 #144
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20246235
Dank je wel jolene, maar het heeft niet zoveel te maken met de wachtweken op mijn NOD en de afspraak met de gyn hoor. Mijn kat is behoorlijk ziek en vorige week kregen we te horen dat het waarschijnlijk kanker is. Deze week de uitslagen van het bloedonderzoek en dan moeten we bepalen wat we gaan doen. Of zijn pootje laten amputeren of laten inslapen. We hebben twee geweldig lieve katten die we beschouwen als onze kinderen (we noemen onszelf ook al jaren papa en mama). Het doet ontzettend veel pijn om straks een beslissing te moeten nemen. Hopelijk is het een heel gemene ontsteking, maar ik vrees het ergste
pi_20246389
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je wel jolene, maar het heeft niet zoveel te maken met de wachtweken op mijn NOD en de afspraak met de gyn hoor. Mijn kat is behoorlijk ziek en vorige week kregen we te horen dat het waarschijnlijk kanker is. Deze week de uitslagen van het bloedonderzoek en dan moeten we bepalen wat we gaan doen. Of zijn pootje laten amputeren of laten inslapen. We hebben twee geweldig lieve katten die we beschouwen als onze kinderen (we noemen onszelf ook al jaren papa en mama). Het doet ontzettend veel pijn om straks een beslissing te moeten nemen. Hopelijk is het een heel gemene ontsteking, maar ik vrees het ergste
Ow slaapmeisje, wat erg zeg...
Dus nu moeten jullie eerst de uitslagen afwachten..
Kunnen jullie goed aan jullie katte kindje merken dat hij ziek is.
Dat hij erg veel pijn heeft.
Sterkte met de beslissing die jullie moeten maken...
En ook als je dit kwijt wil..schrijf het dan van je af...
Dikke knuffel
  maandag 28 juni 2004 @ 11:48:28 #146
86274 hartje
still waiting...
pi_20246486
ach slaapmeisje, veel sterkte.
wat een ellende is dat zeg. net wat jolene zeg, al is het offtopic, maakt niet uit, post maar lekker hier hoor & ik ga toch duimen voor een beetje goed nieuws.
dikke knuffel
  maandag 28 juni 2004 @ 11:52:40 #147
98247 justy_the_chipmunk
pi_20246622
he meiden!!
als eerste voor mallemeid: een vaag streepje betekend vaak idd dat je zwanger bent had zelf ook steeds vaag streepje danzat ik echt te kijken: zie ik het goed>?? kan zijn dat er nog niet voldoende hormoon is om het helemaal helder te maken als je echt zekerheid wil waarom dan geen afspraak bij de gyno? of heb je dat al? dat konik er nie helemaaluithalen...sorry!!!
en dan een vraagje aan de anderen: een aantal zijn bezig met tempen, nu heb ik een vraagje: ik heb sinds ik weer aande pil ben nog steeds een onregelmatige cyclus (grom) en ook vrij hoge temp. het hangst vaak tussen de 37.0 en 37.7 in soms 37.8 zijn er meer die dit ook hebben of hebben gehad????

en slaapmeisje: als je weinig kan hebben en zwanger bent dont worry... hoort er wel bij en ja het is idd erg vervelend je krijgt er gewoon geen hoogte meer van laat staan vriend of manlief grinnik...

en hoelang na een miskraam blijven je hormomen van slag?

verder toy toy toy met alle zwangeren onder ons!!!
pi_20246863
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:52 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
he meiden!!
als eerste voor mallemeid: een vaag streepje betekend vaak idd dat je zwanger bent had zelf ook steeds vaag streepje danzat ik echt te kijken: zie ik het goed>?? kan zijn dat er nog niet voldoende hormoon is om het helemaal helder te maken als je echt zekerheid wil waarom dan geen afspraak bij de gyno? of heb je dat al? dat konik er nie helemaaluithalen...sorry!!!
en dan een vraagje aan de anderen: een aantal zijn bezig met tempen, nu heb ik een vraagje: ik heb sinds ik weer aande pil ben nog steeds een onregelmatige cyclus (grom) en ook vrij hoge temp. het hangst vaak tussen de 37.0 en 37.7 in soms 37.8 zijn er meer die dit ook hebben of hebben gehad????

en slaapmeisje: als je weinig kan hebben en zwanger bent dont worry... hoort er wel bij en ja het is idd erg vervelend je krijgt er gewoon geen hoogte meer van laat staan vriend of manlief grinnik...

en hoelang na een miskraam blijven je hormomen van slag?

verder toy toy toy met alle zwangeren onder ons!!!
Justy, je kan het beste gewoon elke dag ff tempen.
En bij iedereen is de temp. verschilend

je zult het wel niet zo bedoeld hebben maar Slaapmeisje is niet zwanger

En na de miskraam, is ook per persoon afhankelijk.
Daar komt het ook bij dat jij nog gedeeltelijk de pil slikt..
  maandag 28 juni 2004 @ 12:03:34 #149
86274 hartje
still waiting...
pi_20246901
o ja, merisse
laat je nog even weten hoe het ging bij bedrijfsmaatschappelijk werk vandaag? en hoe het met jou gaat de laatste tijd?
meld ook ff wanneer je online bent, dan post ik m'n foto,
jolene dan moet jij ook online zijn hè.
ga weer ff wat doen
pi_20247126
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef hartje het volgende:
o ja, merisse
laat je nog even weten hoe het ging bij bedrijfsmaatschappelijk werk vandaag? en hoe het met jou gaat de laatste tijd?
meld ook ff wanneer je online bent, dan post ik m'n foto,
jolene dan moet jij ook online zijn hè.
ga weer ff wat doen
Je mag het ook in twee keer doen....
Ik wacht geduldig...

Weet jij nog hoe laat Merisse ging vandaag??
  maandag 28 juni 2004 @ 12:23:19 #151
86274 hartje
still waiting...
pi_20247445
oke, omdat jij het bent alvast een klein stukje van mezelf

kheb echt totaal geen zin in m'n werk zeg
komt denk ik dat ik het de laatste tijd zo druk heb gehad, ben nu helemaal op.
moet eigenlijk echt wel wat gaan doen. maar, pfffft

van merisse weet ik niet hoelaat, alleen maar dat ze vandaag ging.
'k hoop dat alles goed met haar is & ze zich al wat beter voelt.
pi_20247497
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:23 schreef hartje het volgende:
oke, omdat jij het bent alvast een klein stukje van mezelf
[afbeelding]

kheb echt totaal geen zin in m'n werk zeg
komt denk ik dat ik het de laatste tijd zo druk heb gehad, ben nu helemaal op.
moet eigenlijk echt wel wat gaan doen. maar, pfffft

van merisse weet ik niet hoelaat, alleen maar dat ze vandaag ging.
'k hoop dat alles goed met haar is & ze zich al wat beter voelt.
Leuk, wat je tot nu laat zien...
Erg he, geen zin hebben en wel wat moeten doen...
Zit ondertussen Z&G te spotten....
  maandag 28 juni 2004 @ 12:26:36 #153
86274 hartje
still waiting...
pi_20247539
as je het nou spiegelt & aan elkaar plakt & dan je haar-voorspelling erop (die had je helemaal goed) dan zie je eigelijk wel al hoe ik eruit zie!
pi_20247583
Goed, he...
Nou ik zie een vriendelijk open gezicht..
De bril met getinte glazen...gaaf...
Past denk ik wel bij jou persoonlijkheid...
Leuk he, raden wat voor persoon er achter zit..
  maandag 28 juni 2004 @ 12:30:54 #155
86274 hartje
still waiting...
pi_20247649
is errug leuk zo'n voorstelling maken.
kheb mijn vriendje met emailen ontmoet hè. toen hebben we bewust geen foto's gemaild & nadat we al zwaar in love waren de eerste ontmoetting was errug eng, maar gelukkig allemaal goed gekomen. was wel heel raar, want eigenlijk zag je een "vreemde" waar je alles van wist (we hadden 2 mnd gemaild)
pi_20247735
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:30 schreef hartje het volgende:
is errug leuk zo'n voorstelling maken.
kheb mijn vriendje met emailen ontmoet hè. toen hebben we bewust geen foto's gemaild & nadat we al zwaar in love waren de eerste ontmoetting was errug eng, maar gelukkig allemaal goed gekomen. was wel heel raar, want eigenlijk zag je een "vreemde" waar je alles van wist (we hadden 2 mnd gemaild)
Hier ook zo...maar wel al gebeld...dan heb je ook een stem waar je naar kan vormen...
  maandag 28 juni 2004 @ 12:37:04 #157
86274 hartje
still waiting...
pi_20247828
had ik ook nog geeneens!
wist alleen dat ie een paar jaar jonger was dan ik, zat ik enorm over in de stressss. ik was bang dat het zo'n broekie was om te zien.
viel gelukkig erg mee!
nou schijn ik ook er wat jonger uit te zien dan ik daadwerkelijk ben dus dat is een voordeel.
pi_20248472
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef hartje het volgende:
had ik ook nog geeneens!
wist alleen dat ie een paar jaar jonger was dan ik, zat ik enorm over in de stressss. ik was bang dat het zo'n broekie was om te zien.
viel gelukkig erg mee!
nou schijn ik ook er wat jonger uit te zien dan ik daadwerkelijk ben dus dat is een voordeel.
Raar he, wel heel grappig...
Alleen mensen uitleggen hoe je elkaar hebt leren kennen is nog wel eens moeilijk...
pi_20248657
Wij hebben elkaar ook via i-net ontmoet. Wij hadden wel allebei 1 foto gemaild. Zo zie je maar weer waar i-net al niet goed voor is!
  maandag 28 juni 2004 @ 13:09:06 #160
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20248709
ik sluit me hier ook bij aan wij hebben elkaar ook via i-net leren kennen. ik had 1 foto van hem en hij had mij via de webcam gezien, dus al met al toch nog erg spannend toen ik hem ging ontmoeten.
pi_20248753
Ik heb ook een tijdje getempt en ovulatietesters gebruikt om mijn eisprong vast te stellen, maar er kwam steeds niet echt iets uit, toen heb ik op een gegeven moment de Persona gekocht, die test de eerste maand 16x en daarna 8x per maand, en die gaf bij mij altijd feilloos aan wanner de eisprong er aan zat te komen. Het is even een aanschaf maar voor mij was het het geld dubbel en dwars waard. Voor de persona waren we al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden, mét persona heeft het nog een jaar geduurd maar konden we in ieder geval gerichter klussen, en had ik de zekerheid dat ik iedere maand een eisprong had, ook al wisselde de dag van de 11e tot de 20e dag, terwijl mijn cyclus redelijk stabiel was tussen de 28 en 30 dagen. Misschien een tipje voor de mensen die tempen/ovulatietests doen maar er nog niet echt wijs uit worden..
  maandag 28 juni 2004 @ 13:11:44 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20248782
Slaapmeisje, heel erg veel sterkte met je kat, i moet er niet aan denken dat er iets met mijn schatjes zou gebeuren dus ik kan je angst heel goed voorstellen.

Hartje, veel succes nog met tempen, lijkt me een heel karwei.
en een leuk stukje foto hoor.

De rest van de meiden .
pi_20248824
Hartje je moet uitgaan va je laatste laagste..
Maar at is nog altijd niet betrouwbaar want ik neem aan dat je nog niet ongi bent??
Zoals ik nu je grafiek zie, was dag 21 je laatste laagse en zou je op 21 je ei hebben gehad.
pi_20248828
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:48 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]
[qoute]
Maar dat bruine van mij, moet ik dat nu als ongi rekenen? Zo ja, dan heb ik 15 juli eisprong en 29 juli nod. Dat is berekend volgens een cyclus van 45 dagen.
Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, heb ik morgen mijn eisprong en heb ik 12 juli nod.
Ik snap er niks van...
Hebben jullie enig idee?
pi_20249162
Ingrid19: Ik denk dat je gewoon in de gaten moet houden of je aankomende maand ongesteld wordt.
Zoniet dan ff een afspraak maken met de HA.
LW, Beaker en Girly, kunnen je hier wat meer over vertellen.
Denk ik
  maandag 28 juni 2004 @ 13:27:31 #166
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20249237
Slaapmeisje dikke knuf for you altijd erg om zoiets mee te maken en evt moeilijke beslissingen te nemen
  maandag 28 juni 2004 @ 13:28:53 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20249274
ow en Hartje, ze zeggen dat je temp dipt als je ei er komt, dus zou ik ook zeggen de 21e ja
pi_20249354
ik doe het nu alvast, Martineke heel veel succes morgen met de echo..dan kun je zeker feesten met je twaalf weken..en een prachtig buikkie echt goed te zien knuffel
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:32:36 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20249374
Ingrid, ik zou dat inderdaad als ongi rekenen. Ik heb dat ook een keer gehad en mij gyne zei dat ik dat als ongi moest zien. Het klopte toen inderdaad omdat ik een paar weken daarop weer een eisprong had (te zien op de inwendige echo).
  maandag 28 juni 2004 @ 13:37:02 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20249511
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef jolene het volgende:
ik doe het nu alvast, Martineke heel veel succes morgen met de echo..dan kun je zeker feesten met je twaalf weken..en een prachtig buikkie echt goed te zien knuffel
thanks jolene, je moest eens weten hoe zenuwachtig ik ben, denk heel de dag alleen maar aan morgen. ik probeer positief te zijn maar toch ben ik het niet is denk ik zelfbescherming waar ik mee bezig ben maar goed. Knuf back
  maandag 28 juni 2004 @ 13:40:20 #171
1087 Merisse
broddeltante
pi_20249602
Lief Hartje, ben er hoor. Vanmorgen niet naar bedrijfsmaatschappelijk werk geweest want ze hebben de afspraak verzet Nu moet ik pas volgende week maandag. Wel zijn we vanmorgen gaan bloedprikken in het AMC ivm het chromosomenonderzoek.

Over je grafiekje: ziet er professioneel uit trouwens. Volgens mij is er een duidelijke piek op cyclusdag 15 (20 juni), en zou dus op cyslusdag 16 (21 juni) je eisprong zijn geweest (maar veel verstand heb ik er niet van).

Leuk stukje foto Hartje! Laat die hele maar komen, ik zit er klaar voor!
pi_20249771
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef Martineke het volgende:

[..]

thanks jolene, je moest eens weten hoe zenuwachtig ik ben, denk heel de dag alleen maar aan morgen. ik probeer positief te zijn maar toch ben ik het niet is denk ik zelfbescherming waar ik mee bezig ben maar goed. Knuf back
dat is toch niet vreemd dat je zenuwachtig bent.het is zo spannend..ik duim hard hoor...je buikkie groeit al mooi daar zit vast en zeker een mooi babytje in
  maandag 28 juni 2004 @ 13:49:35 #173
1087 Merisse
broddeltante
pi_20249794
Slaapmeisje, wat verdrietig zeg van je kattekind nu maar hopen dat het meevalt... Kan me goed voorstellen dat je daar helemaal beroerd van bent. Is het een poesje of en kater en heb je hem/haar al lang?

Mij was al opgevallen dat er hier veel kattenliefhebbers zijn. Wij hebben een cypers poesje Yoko dat al 10 jaar bij mij woont en Jacob heeft haar volledig geadopteerd. We noemen haar ook altijd ons poezekind

Veel sterkte Slaapmeisje
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:56:32 #174
43556 miss_dynastie
pi_20249966
Slaapmeisje, wat erg
Ik hoop dat het toch allemaal een beetje meevalt
Wij zijn ook enorme dierenliefhebbers, ze staan bij ons zelfs op alle kaartjes die we sturen... het heeft ooit tot misverstanden geleid toen ik een kaartje stuurde met groetjes van mister_ en miss_d en Floris onze inmiddels overleden kat, toen nog ons enige huisdier... ik werd gebeld of we stiekem een zoontje hadden gekregen ... Nu stuur ik dus kaartjes met groetjes van mister_ en miss_d en onze huisdieren: Charlotte, Carlijn en Yian. Voorkomt misverstanden
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:57:17 #175
43556 miss_dynastie
pi_20249985
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef Merisse het volgende:
Lief Hartje, ben er hoor. Vanmorgen niet naar bedrijfsmaatschappelijk werk geweest want ze hebben de afspraak verzet Nu moet ik pas volgende week maandag.
Viel het bloedprikken je een beetje mee?
  maandag 28 juni 2004 @ 14:00:40 #176
86274 hartje
still waiting...
pi_20250079
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
bedankt voor de hulp!
als ik hem helemaal compleet heb (incl volgende ongi) dan post ik hem nog wel een keer.

nou, merisse is ook present (wel balen zeg volgende week pas)
hier komt ie, maar wel op voorwaarde dat merisse ff eerlijk zegt hoe het nu met d'r is want volgens mij draai je er een beetje omheen? ik hoop zo dat je je al wat beter voelt. ff dikke knuff van mij & dan hier m'n foto:

ff goed kijken want vanavond knikker ik hem er weer af hoor!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:01:59 #177
43556 miss_dynastie
pi_20250110
Dapper hoor Hartje !!! Je lijkt op een oud-collega van me
pi_20250124
Leuk Hartje,
Toch gelijk een open,eerlijk en mooi gezicht..
Helemaal geweldig...
  maandag 28 juni 2004 @ 14:03:01 #179
86274 hartje
still waiting...
pi_20250144
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dapper hoor Hartje !!! Je lijkt op een oud-collega van me
ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:04:18 #180
43556 miss_dynastie
pi_20250188
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef hartje het volgende:

[..]

ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V. ??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
  maandag 28 juni 2004 @ 14:06:17 #181
86274 hartje
still waiting...
pi_20250240
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V. ??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
pfffft, 'k heb geen zus
ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!

k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:07:29 #182
43556 miss_dynastie
pi_20250273
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef hartje het volgende:

[..]

pfffft, 'k heb geen zus

quote:
ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!

k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng ??
pi_20250534
Slaapmeisje heel erg veel sterkte met je poezebeest Wij hebben er nu nog 4, vorig jaar is mijn allerliefste poezebeest overleden, ik heb er nu nog heel veel verdriet van. Dus ik weet een beetje wat je doormaakt. Ik zal duimen dat een amputatie afdoende is, met drie pootjes kan een poes prima overweg hoor.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:15:40 #184
86274 hartje
still waiting...
pi_20250546
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng ??
had ik ook al gedacht, maar dan moet iemand anders weer z'n identiteit opgeven omdat ik dan het email-adres nodig heb.
en het is wel zo eerlijk, jullie hebben ook allemaal een foto'tje geplaatst. vond het wel zo leuk om ook even te laten zien hoe ik in rl eruit zie.

maarre merisse heb jij hem ook gezien? want dan gooi ik hem er weer ff af & geinteresseerden kunnen zich dan wel weer melden, dan zet ik hem er wel weer even op.
god, ik vind het eng
pi_20250589
Martineke, tuurlijk vind je het spannend en eng... Ik heb over 1,5 week mijn volgende echo (dan ben ik 12 weken spannend) en ik vind het nu ook mega eng. Vooral omdat ik bijna niet meer misselijk en moe ben, niet dat dat nou zo lekker is om steeds misselijk te zijn maar dan had ik in ieder geval het gevoel dat het goed zat, nu ga ik daar steeds meer aan twijfelen
  maandag 28 juni 2004 @ 14:19:02 #186
1087 Merisse
broddeltante
pi_20250642
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef hartje het volgende:
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.

Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:24:32 #187
86274 hartje
still waiting...
pi_20250799
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:

[..]

Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.

Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven? dus daar reken ik maar weer niet op, kan het altjd meevallen.
gelukkig gaat het beter met je zeg! logisch dat je nog downs hebt. die idd maar rustig aan. en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
  maandag 28 juni 2004 @ 14:36:37 #188
1087 Merisse
broddeltante
pi_20251131
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Viel het bloedprikken je een beetje mee?
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:44:29 #189
1087 Merisse
broddeltante
pi_20251326
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef hartje het volgende:
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven?
Oh sjeee sorry maar zover reikt mijn kennis niet helaas.
quote:
en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
Het gaat wel weer goed tussen ons hoor. Hij doet ook echt zijn best om lief te zijn voor me en dat waardeer ik ook echt.

Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag
Leuk nieuw icoontje trouwens!
  maandag 28 juni 2004 @ 14:45:35 #190
86274 hartje
still waiting...
pi_20251350
het schiet al een beetje op hè merisse.
nog 1 cyclus niet kvk
& het chromosomen onderzoek hoefde je niet af te wachtten toch?
  maandag 28 juni 2004 @ 14:49:29 #191
86274 hartje
still waiting...
pi_20251440
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Merisse het volgende:
Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag
Leuk nieuw icoontje trouwens!
ik heb een hoog piep-stemmetje. ben net een kind aan de telefoon!
zou ik wel willen" zo'n zwoele hese stem

& jullie hadden ook allemaal zo'n leuk nieuw icoon'tje, dus bij gebrek aan werk lust heb ik maar ff wat nieuws gezocht.

god, ik kan me écht niet aan m'n werk zetten. zal ik zo ff een middag-tukje doen & dan vanavond ff paar uurtjes werken.
d'r komt nu toch niks uit m'n handen.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:51:38 #192
86274 hartje
still waiting...
pi_20251498
o ja, heel fijn dat het met jou & jacob ook weer goed gaat
pi_20251607
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)

Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
  maandag 28 juni 2004 @ 15:00:12 #194
86274 hartje
still waiting...
pi_20251715
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:55 schreef Renegate het volgende:
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)

Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
k snap hem: mijn daling was 0,05 graad boven de laatste laagste
ben wel zo moe als een hond & nergens zin in. had ik vorige keer ook, maar zal nu wel door de werkstress van de afgelopen week komen.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 15:00:57 #195
43556 miss_dynastie
pi_20251730
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Merisse het volgende:

[..]

Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
Gelukkig maar
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 15:47:06 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20252743
[offtopic]
Lieve meiden, ontzettend bedankt voor jullie troostende woorden. Als ik eraan denk hoe het met onze lieve kater Pluk (van de Petteflat) af moet lopen dan barst ik weer bijna in huilen uit. We hebben hem samen met zijn broer geadopteerd van een vriend van ons en ze zijn nu alweer 6 jaar bij ons in huis. Pluk is zo'n ontzettend lekkere vrijkous en altijd heel luid aanwezig bij ons thuis. Als we thuiskomen dan staat hij mauwend klaar voor zijn knuffels.

Nu hij ziek is verstopt hij zich in huis en hoor of zie je hem niet. Wel pak ik hem af en toe op en zet hem voor zijn etensbakjes neer en dan eet hij wel wat. Je merkt gewoon aan hem dat hij veel pijn heeft. Amputeren schijnt een optie te zijn, maar het is wel een van zijn voorpoten. Ik weet dus niet of dat wel te doen is voor een kat en dan maar te hopen of het niet verder is uitgezaaid. Nu ga ik er natuurlijk helemaal van uit dat het kanker is en geen ontsteking. Laten we toch maar op het laatste hopen want mijn lieve kindje mag nog niet van ons worden weggenomen
[/offtopic]

Nog even ontopic: afgezien van mijn mentale dip voel ik me lichamelijk eigenlijk redelijk goed. Als ik ervan uitga dat ik 20/06 mijn eisprong heb gehad, dan kan ik dus vanaf 3 juli ongesteld worden. Ik heb 9 juli NOD dus even ruim genomen omdat het vorige maand allemaal zo uitliep. Nog iets meer dan een week geduld en dan weet ik meer.
pi_20252884
slaapmeisje, ik heb begrepen dat dieren zich best goed zonder (voor- of achter-) poot kunnen redden...ik vind het echt heel erg naar voor je en ik duim voor je
pi_20253083
Lief Slaapmeisje, ik hoop gewoon dat het goed afloopt.
Kan me goed voorstellen hoe jij je voelt...

Dikke knuffel
pi_20254666
Hartje, jammer dat ik je foto heb gemist! Wil je hem er weer opzetten of eventueel mailen?

Slaapmeisje, ik hoop dat het goed afloopt, een huisdier verliezen is gewoon k*t!

Ok, ik ga dus dat bruine als ongi rekenen. Moet ik dan van mijn lange cyclus uitgaan ? Die was 46 dagen. Dan heb ik 16 juli eisprong en 30 juli nod. Of moet ik dan van een 'normale cyclus' uitgaan van 28 dagen. Dan heb ik vandaag mijn eisprong en 12 juli nod. AAAAAARG!!! Ik snap er echt niks van!!!
Wat denken jullie? Help!
  maandag 28 juni 2004 @ 17:50:10 #200
98247 justy_the_chipmunk
pi_20256251
ow sorry slaapmeisje, sorrrrrryyyyyyyy!!!!!!
k lees al een tijdje mee maar heb niet echt het idee dat ikhier erg welkom ben, staat soms een beetje geheim taal in laak maar zeggen...

k ben sinds een maand weer aan de pil daarvoor niet.
maar ok zal er wel aan liggen k weet t niet.
had gehoopt wat wijzer te worden enzo...

slaapmeisje: heel veel sterkte met de beslissing.
en sorry als ik je nu pijn heb gedaan door die opmerking dacht echt dat je je-weet-wel-was...echt sorry....
  maandag 28 juni 2004 @ 17:55:32 #201
1087 Merisse
broddeltante
pi_20256382
Tja Ingrid, dat kun je dus helaas niet weten. Laten we hopen dat je cyclus geen 46 dagen blijft maar korter wordt op den duur. Lekker veel klussen dus deze maand, zo van half juli tot eind juli voor de zekerheid. En ze zeggen dat om de dag het beste is.
  maandag 28 juni 2004 @ 17:58:35 #202
98247 justy_the_chipmunk
pi_20256438
ingrid19: datbruine hoelang houdt dat aan? en komt er helemaal geen rood bij?
  maandag 28 juni 2004 @ 18:01:19 #203
98247 justy_the_chipmunk
pi_20256489
en dan nog een klein berichtje (sorry) maar k vraag t metoch even af, is dit een topic alleen voor degenen die allanger hier zijn of niet? (ja k ben idd erg onzeker) juist omdak veel hier wel in herken...zou ik t toch wel fijn vinden als ik hier ook welkom ben zeg maar...maar als ik alleen maar irritaties oproep dan hoop ik t te horen...(lezen)
pi_20256656
Justy, tuurlijk is iedereen welkom hier die op een 2e streepje wacht, en als jij veel te vragen hebt dan moet je dat gewoon doen toch?
  maandag 28 juni 2004 @ 18:11:38 #205
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20256674
Slaapmeisje Wat sneu voor je kat zeg Het is echt afschuwelijk om zo'n beestje te zien lijden. Afhankelijk van de leeftijd van de kat zou ik denk ik een amputatie wel overwegen, want volgens mij kunnen ze zich best redden met 3 pootjes, al zal het natuurlijk erg onwennig zijn in het begin. Heb je een goede dierenarts die je vertrouwt? Dan zou ik denk ik zijn advies volgen.

Merisse Wat lullig dat ze die afspraak hebben verzet
Wel fijn om te lezen dat het verder weer een beetje beter met je gaat (zo kom je over).
Het is alweer bijna 2 weken geleden dat voor jou die wachttijd is begonnen, je zult zien dat de rest van de tijd ook omvliegt
Oh ja... die hese stem, da's niet Hartje, maar ik

Justy Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het wel of niet welkom zijn hier.
Zo lang je maar bij het onderwerp cq de verhaallijn blijft mag iedereen hier posten (zelfs ik)

Hartje Jammer dat ik je foto niet heb gezien, ik zal maar afgaan op wat de anderen zeggen

Ik mis al een tijdje Amber ? Of had die nou een tijdelijke nick en post ze nu met een andere naam
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 28 juni 2004 @ 18:20:50 #206
86274 hartje
still waiting...
pi_20256835
nou nog even dan, speciaal voor phluphy & ingrid:
pi_20257146
Dank je hartje! Mooie foto, leuk koppie!
  maandag 28 juni 2004 @ 18:38:47 #208
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20257157
Dankje Hartje !! Dit had ik inderdaad niet willen missen
Lekker pittig koppie hoor, je lijkt een ietsiepietsie op mijn zus
... ♥ ik mis je ♥
pi_20257203
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:58 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid19: datbruine hoelang houdt dat aan? en komt er helemaal geen rood bij?
Ik heb 3 dagen dat bruine spul gehad. Er was geen spoortje bloed te bekennen.
  Redactie Frontpage maandag 28 juni 2004 @ 18:43:52 #210
3926 crew  Djeez
pi_20257242
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:55 schreef Merisse het volgende:
Lekker veel klussen dus deze maand, zo van half juli tot eind juli voor de zekerheid. En ze zeggen dat om de dag het beste is.
Ja niks! Ik moet ook nog werken, en dan zijn net de vakanties begonnen van collega's! Ik ben dan volledig kapot aan het iend van de dag, en om dan ook nog te moeten klussen...
  maandag 28 juni 2004 @ 18:45:28 #211
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20257268
leuke foto hartje.

Slaapmeisje, ik ken een kat met maar 2 poten, 1 voor en 1 achterpoot, die red zijn eigen ook prima en springt zelfs nog op lage stoelen en zo.
Nogmaals veel sterkte.
  maandag 28 juni 2004 @ 18:45:37 #212
86274 hartje
still waiting...
pi_20257275
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:38 schreef phluphy het volgende:
Dankje Hartje !! Dit had ik inderdaad niet willen missen
Lekker pittig koppie hoor, je lijkt een ietsiepietsie op mijn zus
wilde het eigenlijk niet zeggen.........maar ik ben je zus

ik haal hem er weer af hoor, ben veels te bang dat iemand me herkent
maar dan weten jullie tenminste hoe ik er in rl uitzie.
nee, ik heb dus geen groot rood hart-vormig hoofd
  maandag 28 juni 2004 @ 18:48:51 #213
86274 hartje
still waiting...
pi_20257334
o ja, slaapmeisje. heb ook wel eens een kat gezien met 1 voorpootje. moest je echt goed kijken want je merkte er niks van, sprong gewoon lekker alle kanten op (ook gewoon op een kast ofzo)
wanneer krijg je de uitslagen? ik duim nog steeds op een goede afloop hoor. sterkte & hou je taai
pi_20257477
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hebben elkaar ook via i-net ontmoet. Wij hadden wel allebei 1 foto gemaild. Zo zie je maar weer waar i-net al niet goed voor is!
hihi ik heb muh vriendje ook 6 jaar geleden op internet leren kennen.. via een chat box www.focus-in.nl

hij had alleen mij nog nie gezien ik hem wel op fotoow ennuh stiekum afgesproken.. DOODENG

(ps: ben ik nou de enigste die hartjes foto nie kan zien )
pi_20257584
quote:
Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
jeetje slaapmeisje.. wat een lastige beslissing ik kan me voorstellen dat je hier onwijs mee zit..
misschien helpt het je min of meer dat ik zeg dat ik toen ik nog klein was we ook een kat hadden waarvan het pootje was geamputeerd (kwam door een ongelukje) maar ondanks 3 pootjes heeft ze toch nog vele jaren bij ons kunnen zijn.. en wat kon ze als een speer in die boom klimmen in de achtertuin.. wat ik dus wil zeggen.. 3 poten voor een kat hoeft niet het einde te zijn..

ik hoop dat je uiteindelijk toch een goede beslissing kan maken wat voor iedreen het beste is..

meid ik denk aan je heel veel knuffels
pi_20258467
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:55 schreef Girly het volgende:

[..]

(ps: ben ik nou de enigste die hartjes foto nie kan zien )
Ze heeft hem denk ik weer weggehaald.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:34:49 #217
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20258563
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef hartje het volgende:
wilde het eigenlijk niet zeggen.........maar ik ben je zus
weten pappa en mamma dat al?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 28 juni 2004 @ 22:27:44 #218
98247 justy_the_chipmunk
pi_20264076
Hey all!
effuh voor ingrid19: heb je dat vaker? ik had dat nl toen ik net zwanger was, de dok zei dat het de innestelingsbloeding was... duzzz weenie hoe je kansen zijn maar zou t niet uitsluiten...duim voor je!!!

en slaapmeisje:sterkte!!!!!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 22:31:12 #219
43556 miss_dynastie
pi_20264213
justy, tuurlijk ben je hier welkom !!!

slaapmeisje, wat een vreselijk moeilijk iets. Zonder pootje kan een kat best leven hoor, als ie dan maar verder van zijn erge pijn verlost is is dat misschien het overwegen waard. Sterkte meisje
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 22:31:56 #220
43556 miss_dynastie
pi_20264243
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:34 schreef phluphy het volgende:

[..]

weten pappa en mamma dat al?
Dat is dan bijzonder snel gegaan
Vanmiddag had ze niet eens een zus... spoorloos in het tweede streepjestopic
pi_20266192
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Hey all!
effuh voor ingrid19: heb je dat vaker? ik had dat nl toen ik net zwanger was, de dok zei dat het de innestelingsbloeding was... duzzz weenie hoe je kansen zijn maar zou t niet uitsluiten...duim voor je!!!

en slaapmeisje:sterkte!!!!!
Ik ben helaas niet zwanger. Ik weet niet wat dat bruine spul was. Ik heb daar 3 dagen last van gehad, nu niet meer.
pi_20270349
Phluphy, dat had ik ook al opgemerkt.
Maar ze poste hier onder een kloon.
Dus ik weet niet hoe of te wat??
  Moderator dinsdag 29 juni 2004 @ 09:03:20 #223
5428 crew  miss_sly
pi_20271079
Slaapmeisje wat ontzettend rot van je kat! Hoe is het er nu mee? Wij hebben ook een poezebeest dat al 11 jaar bij mij is inmiddels en ik moet er niet aan denken dat er iets mee zou gebeuren. Ik heb wel al vaker gehoord en gezien dat katten met 1 pootje minder ook heel goed en fijn kunnen leven en nog heerlijk kunnen rennen, ravotten en klimmen. Sterkte

Girly, mijn vriend en ik kennen elkaar ook wel min of meer via internet. Ach, het is gewoon een nieuwe manier om mensen te ontmoeten, tegenwoordig en hartje mijn vriendje is ook een stuk jonger en dat vond ik ook vreselijk eng. Vind het toch wel leuk te zien dat er nog meer zijn waarbij dat gewoon heel goed gaat!

jolene, het is zeker wennen om geen sigaret vast te hebben, maar dat gevoel went echt! heb je al een stressballetje gekocht? en wat ben jij vroeg op! pfew....
pi_20275985
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[jolene, het is zeker wennen om geen sigaret vast te hebben, maar dat gevoel went echt! heb je al een stressballetje gekocht? en wat ben jij vroeg op! pfew....
Goedemorgen Miss-Sly, ja heb ik gekocht heb nu toch nog iets in de handen...
Tis wel moeilijk hoor...
Vroeg, tja wekker gaat om 4:45, maar dan is hier nog niemand
  dinsdag 29 juni 2004 @ 17:17:28 #225
1087 Merisse
broddeltante
pi_20283713
Girly, , die 1e zwangerschap: tja dat kan natuurlijk ook. Daar stond ik ff niet bij stil.

Xanthe, meis, hoe gaat het met je? Hoe voel je je? Hoe lang nog tot de 1e echo? We willen volgens mij allemaal dat je ook weer eens wat in dit topic post hoor.
pi_20285834
Amber waar ben je en hoe gaat het met je?
pi_20285999
Kregen jullie ook ineens veel last van puistje en pukkeltjes sinds je met de pil bent gestopt? Of ben ik de enige?Ik heb ineens veel pukkeltjes en puistjes voornamelijk op mijn rug, tussen mijn schouderbladen en op mijn schouders en in mijn nek. Zou dit toeval zijn, of komt het door mijn hormonen, ik had hier eerder geen last van. (ik ben 22)
Enig idee wat je eraan kunt doen en hoe ik dit kan voorkomen?

Ook heb ik ineens een wat vetttere huid in mijn gezicht. Daar heb ik vandaag bij de Bodyshop tee tree spul voor opgehaald en een dag-nacht creme voor vette huid. Hopelijk helpt dat, gelukkig is het in mijn gezicht niet zo erg. Maar voor mijn rug hadden ze niks, alleen zeep voor onder de douche.

Verder had ik vandaag ineens een pijnscheut in mijn vagina, heel raar, ging gelukkig snel weer over. Verder geen klachten of kwaaltjes gehad.

Jolene, volhouden he! Djeez is in 1x gestopt met roken, cold turkey!
pi_20286525
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:

Ik mis al een tijdje Amber ? Of had die nou een tijdelijke nick en post ze nu met een andere naam
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 18:46 schreef Ingrid19 het volgende:
Amber waar ben je en hoe gaat het met je?
wat liev

Ja sorry mensen Ik heb het nogal druk gehad ( nog steeds. mijn baas is op vakantie en werk dus wat meer dan normaal ) En er gebeurde helemaal niks meer met mij dus ik denk ik ga in de lurkstand zitten. Maar toen werd ik door een heel lief meisje erop gewezen dat men vroeg waar ik was
Korte update:
Ik had mijn NOD .... ik weet al niet eens meer wanneer. Maar mijn ongi kwam dus gewoon twee weken te vroeg. En aangezien mijn cyclus nu dus niet meer is was het was weet ik niet wanneer mijn NOD nu is. Ik kan wel zeggen Dat ik nu op mijn 30e dag van mijn cyclus zit. Ik heb vorige week maandag wat buikrampjes gehad en eigenlijk zo de gehele week door. Maar ben niet ongi.
Dus voor mij is het een tijd van afwachten totdat mijn cyclus eens normaal gaat doen.
wel moeilijk hoor als je al zolang kinderen wilt en nu op een leeftijd ben gekomen dat het wel eens mag opschieten.

Ik ga zo eerst eens lezen wat er allemaal is gebeurd. Want damn! jullie gaan hard.
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2004 @ 20:04:52 #229
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20287802
Amber leuk om weer even van je te horen! Wat een spannende tijd voor jou zeg

Mallemeid, ga je echt helemaal tot zaterdag wachten met testen? Hoe voel je je nu eigenlijk?

Renegate, hoe is het met jou? Jij hebt toch ook een vaag streepje en een niet doorzettende ongi? Heb jij ondertussen al besloten of je nog een keer gaat testen?

Justy, natuurlijk ben je welkom hier. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en dat maakt het juist zo prettig om hier te zijn! En het geeft helemaal niets hoor dat je dacht dat ik zwanger ben, dat denk ik zelf ook weleens

Ingrid, ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook veel meer last van puistjes. Het zal toch te maken hebben met een veranderende hormoonhuishouding volgens mij. Ik zou trouwens gewoon de eerste dag dat je bruin verloor als eerste cyclusdag tellen en vandaar verder. Op naar de volgende NOD!Sterkte ermee!

Girly hoe is het nu met jou? Ben je alweer een klein beetje uit je dipje? Hoop het toch zo dat je binnenkort wat meer duidelijkheid krijgt!

miss-sly, miss-D, snakelady en natuurlijk alle andere meiden hier, dank voor jullie troostende en opbeurende woorden. Mijn kat zit nu aan de antibiotica (al 5 dagen) en hij lijkt iets helderder uit zijn oogjes te kijken al verstopt hij zich nog heel graag in de badkamer. We hebben nog niets gehoord van de dierenarts dus het kan altijd nog een fikse ontsteking zijn. Ik hoop en duim en hoop dat het allemaal op zijn pootjes terechtkomt (ook in de letterlijke zin des woords).

Xanthe, ik hoop niet dat ik de oorzaak ben van je wegblijven maar ik vrees van wel. Zoals gezegd spijt het me dat ik zo´n felle reactie gaf op jouw berichtje. Het is niet zo bedoeld en kwam omdat ik het niet goed opvatte. Ik hoop dat je weet dat ik zeker jou toch wel zie als een van de meest gewaardeerde users hier!

Merisse wat een prachtig oranje icon heb je trouwens

Girl24 hoe is het nu met jou?

Jolene, heel veel sterkte met je stoppen met roken. Gaat het al wat beter met je?

Voor de rest nog kusjes aan LW en Beaker
pi_20288821
Voor iedereen
pi_20288844
En ja Ingrid ik heb nu ook ineens sinds een paar weekjes last van puistjes
Terwijl ik nooit geen pukkels had.
pi_20293120
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef _amber_ het volgende:
En ja Ingrid ik heb nu ook ineens sinds een paar weekjes last van puistjes
Terwijl ik nooit geen pukkels had.
Pfoei, ben ik niet de enige! Maar wel erg irri. Heb je al een oplossing gevonden?
pi_20294325
Ik ben het wel van plan Slaapmeisje...ik ben zo bang voor het resultaat, wat dat ook is....maarja ik wil wel eerder testen als jij dat liever hebt? Nee, ik doe het het liefste zaterdag, dat duurt niet zo lang meer joh
Hoe gaat het verder met jou? Hou je het nog wat vol?

Ingrid, ik heb volgens mij geen last gehad van stoppen met de pil, ik was alleen maar blij dat dat ding de deur uit was, eindelijk geen gedoe meer...werd onwijs depri van de pil.

Hoe is het met de rest van de dames? En heer natuurlijk

[ Bericht 27% gewijzigd door mallemeid op 29-06-2004 23:23:18 (toch maar niet, iets veranderd) ]
pi_20298637
Beaker, ik hoop dat jij je al weer wat beter voelt.
Je komt nu in ieder geval tot rust.
En gebruik deze periode om te zoeken naar ander werk.

Hartje, straks komt Githa met uitleg ben benieuwd...

Mallemeid, zaterdag is dichtbij.
Stel de test is negatief, ga je dan langs de HA.

Renegate, hoe is het met jou?
Jou man ging toch binnenkort weg?
Of heb ik dat nou verkeerd begrepen

LW, meid...het is bijna uitslagen dag...denk aan je en duim
Hoe wil het met het afvallen?

Slaapmeisje, blij dat het met je kat wat beter gaat.
Maar je hebt verder nog niks gehoord...
Ook voor jou komt de 9de dichterbij...knuffel

Merisse, las het in het andere topic.
Wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet veel pijn.
Ik blijf erbij dat ik het moeilijk en raar vind om daar te reageren dus doe ik het hier..
Knuffel

Amber, leuk om weer wat van je te horen.
Ik hoop dat je cyclus snel weer regelmatig wordt.

Girl24, hoe is het bij jou want je nod is zaterdag?

Tearsong, jou ook al weer ff niet gezien?
Hoe is het bij jou.
Kun je al wennen in je nieuwe huis?

Ingrid19, ook voor jou hoop ik dat de cyclus op gang komt.

Justy, heb je al overleg gehad met je HA. over eventueel stoppen met de pil?

Martineke, wat schitterend zeg...zo duidelijk.

Githa, heel veel succes..

Girly, hoe is het met jou.
Begin je weer een beetje beter in je vel te komen..
Knuffel

Iedereen die ik vergeten ben ook een knuffel....
pi_20298658
Heb alles even een paar dagen laten bezinken.
Ik denk als ik op vrijdag nog echt had gereageerd ik erg kwetsend had kunnen overkomen of zeer onredelijk.
Ik weet dat ik op het moment zo reageer en als ik me eenmaal ergens in vast bijt niet zo snel weer los laat , was de sfeer ook niet ten goede gekomen.

Wat betreft mijn redernartie van mmm;
Dit zijn niet alleen vruchtbaarheids behandelingen , maar ook onderzoeken vanwege klachten die het zwanger worden bemoeilijken , zoals bij Girly nu haar geknoei met haar cyclus.

Slaapmeisje ik kan me voorstellen dat je situatie thuis je ook kribbiger maakt en je veller op dingen kunt reageren.
Een kat (en hond ook trouwens) kan heel goed met 3 poten door het leven , ook als het een voorpoot betreft.
Als je kattekind een goede kans maakt om het te overleven met 3 poten en het gezien zijn/haar leeftijd ook nog goed te doen is zou ik zeker voor die optie gaan.
Bij een oude kat zou ik het zelf niet zo snel meer toepassen , de narcose vergt dan erg veel al van het beestje en de herstel periode zou dan niet meer opwegen tegen nog 1 jaartje plezier.
Als ik heel erg twijfel vraag ik mijn dierenarts altijd heel gemeen , als het jou beestje was wat zou je dan doen?
Maar om daarop te kunnen vertrouwen moet je wel een goede relatie hebben met je dierenarts.
Sterkte in elk geval en hou me op de hoogte.

De 1e echo is morgen om 9.20 Merisse.
Ik zie er als een berg tegenop en tegelijkertijd heb ik er ook weer zin in , heel dubbel allemaal.
Die 2e echo zie ik nog veel meer tegenop , voor mij is dat het uur van de waarheid en de keer dat het de vorige keer fout bleek te zijn.

Afgelopen weekend kreeg ik s'nachst erg veel pijn in mijn zij.
Zondag was ik best bang dat het misschien een eug zou zijn (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) dat ik toch maar de huisartsen post heb gebeld en de boel heb uitgelegd.
Ik mocht even langs komen maar de assistente dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.
Blijkt dat ik een of andere spierpijn had net boven mijn lies , kan je vertellen dat het erg pijnlijk was!
Maar ik was natuurlijk behoorlijk opgelucht.

Verder gaat hier alles zijn gangetje , nog steeds bij vlagen erg misselijk en erg moe.
Tot op heden kon ik erg goed door slapen , maar vanochtend had ik alleen maar ruzie met mijn kussen en mijn borsten.
Kon mijn draai niet meer vinden.....
pi_20298679
Xanthe,

Ik hoop dat je morgen net zo'n mooie echo als martineke kan showen.
En dat je er bang voor bent is toch niet vreemd.
En verstandig dat je gewoon de HA-post hebt gebeld.
Ik ga duimen voor een goede uitslag morgen

Knufffel
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:17:18 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20299156
blij je weer te zien Xanthe mijn duimen gaan heeeeeeel hard duimen voor morgen, en nog veel meer voor die tweede echo!

Slaapmeisje hoe gaat het nou?

Jolene al minder trek in een goor peukkie? echt goed van je hoor!

Githa ik weet niet waar je eerst leest, maar ik wil je veel succes wensen vandaag bij de vlos, en ik ga hopen dat er een klein githaatje rondzwemt (of klein spookytje)
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 09:27:17 #238
43556 miss_dynastie
pi_20299293
Dikke voor Xanthe! Ik zou je zorgen weg willen nemen, maar dat kan ik niet... dus ik duim gewoon dat de tijd tot morgen voor jou wat sneller voorbij gaat.

Slaapmeisje, mijn gedachten zijn bij je kattenkind... ik hoop toch zo dat het allemaal meevalt!!
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:30:32 #239
86274 hartje
still waiting...
pi_20299344
jolene
wat hou je toch alles goed bij!
spannend hè van githa, ik ben benieuwd.
vanmiddag zullen we wel horen of we tot dr. benoemd worden

xanthe, snap het ook helemaal dat je zenuwachtig bent hoor & hardstikke goed dat je gewoon gebeld hebt met de ha-post. als je ergens over twijfelt gewoon bellen hoor.
ik wens je morgen heeeeeel veeeeeeel succes & zal vast een schitterend plaatje zijn!
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 09:35:38 #240
81992 Githa
pi_20299426
Ik heb de lijst al bij de andere spulletjes gelegd kan ik hem zeker niet vergeten ....
en nu maar hopen dat zij wel een antwoord heeft

xanthe ik hoop ook dat je de tijd tot morgen een beetj egoed doorkomt en dan natuurlijk heeeeeeeeel veeeeeeeel succes hoor
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:39:01 #241
86274 hartje
still waiting...
pi_20299499
wat ben ik toch een
slaapmeisje, jij natuurlijk ook heel veel succes. hoe gaat het nu? was blij te horen dat je poeze-beestje al iets opgeknapt was. ik duim nog steeds voor jullie hoor! sterkte!

& jolene, hoe gaat het met je stress-balletje?
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:43:20 #242
86274 hartje
still waiting...
pi_20299585
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:35 schreef Githa het volgende:
Ik heb de lijst al bij de andere spulletjes gelegd kan ik hem zeker niet vergeten ....
en nu maar hopen dat zij wel een antwoord heeft

xanthe ik hoop ook dat je de tijd tot morgen een beetj egoed doorkomt en dan natuurlijk heeeeeeeeel veeeeeeeel succes hoor
hardstikke goed
ik vind 10 voor half 12 wel een beetje laat hoor, moet ik nog zo lang wachtten
volgende keer graag een afspraak om een uur of 9
enne....ik heb een beetje het gevoel dat het er 2 zijn
(ook omdat je zo vreselijk was)
nou, we zullen vanmiddag meer weten! ik wacht met spanning!
pi_20299979
Helemaal met Hartje eens.
Veel te laat..9 uur is goed.
8 uur nog beter.
pi_20300833
* Syrena heeft een tip voor de dames met puistjes/acne

Mijn zus heeft me in december een fles Normaderm van Vichy cadeau gedaan, en dat is écht goed spul. Een fles kost wel 11.25 euro, maar met 2 keer per dag je gezicht wassen doe je er drie maanden mee!

Helaas was de mijne vorige week ineens op, en kon ik niet meteen een nieuwe kopen omdat je het alleen via de apotheek kunt kopen. Meteen weer een hele batterij puisten langs m'n kaaklijn

En verder is Inderm ook heel goed (moet je wel recept voor halen bij de huisarts), ik weet alleen niet of je die mag gebruiken als je zwanger bent. Ik denk het eigenlijk wel, want mijn vriendin is bezig met IVF en die kreeg het gewoon mee van de HA.

Normaderm dus, je hebt facewash en lotion. Ik heb ze allebei, maar ik vergeet de lotion altijd te gebruiken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20301955
Helaas pindakaas ofzoiets
pi_20302009
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:31 schreef mallemeid het volgende:
[afbeelding] Helaas pindakaas ofzoiets

[ Bericht 12% gewijzigd door jolene op 30-06-2004 11:56:25 (stond er te raar) ]
pi_20302662
Mallemeid, wat doe je nu?
Je zal best vrieditig zijn.
Ik zie nu dat het bovenste heel raar staat.
Maar ik had zo gehoopt...
ga het ff weghalen hoor..

Sorry
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 12:05:15 #248
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20302932
Dit meen je niet mallemeid ik was er zo heilig van overtuigd dat het raak was en je nog gewoon te vroeg getest had maar ja, waar is je ongi dan gebleven?
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 13:15:34 #249
81992 Githa
pi_20304937
hartje en Jolene.... ik kan helaas niks melden over het temp-schema
De VK zei zelf ook dat het een erg onduidelijke lijn was ... zonder duidelijke pieken maar om daar wat zekerheid over te hebben had ik 2 weken eerder moeten beginnen met tempen .... dus moet ze eigenlijk een cyclus hebben van 1,5 maand maaaaaaar ik ben wel uitgerekend op 18 februari dus dat had je niet goed hartje

Verder ben ik een stomme muts want zelf dacht ik al aan het eind van week 7 te zitten .... maar zoals zij rekend zit ik nu in week 6 ( morgen week 7 ) ...maakt niet veel uit maar snap niet goed wat k fout deed want de einddatum was wel goed

Maar goed de echo .... tja, zoals te verwachten is met 7 weken....er was heel vaag een schimmetje te zien met daarin een knipperend puntje ( het hartje dus ) ik mag 22 juli terug komen voor een nieuwe echo ....dan ben ik 10 weken en hoop ik dus wat meer te zien.
Wel jammer dat ik niet echt dat bevestigend gevoel heb waar ik op hoopte het was zo onduidelijk en daarbij ga je nog is een week terug ook en krijg je de voorspelling dat de misselijkheid nog veeeeeel erger gaat worden dat dat nog kan zeg

genoeg geklaagd .... het hartje klopt dat is fantastich nieuws mijn bloeddruk e.d. is perfect ....en mijn gewicht toename is normaal hormoontje zeggen ze aardig ....

nee, hartje geen twee
pi_20305238
Githa, 6 weekjes nu..
We duimen door hoor...

Knuffel
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 13:28:20 #251
43556 miss_dynastie
pi_20305318
Mallemeid

Githa, hou je in elk geval vast aan het kloppend hartje, dat is toch wel fantastisch nieuws Verder is die voorspelling natuurlijk niet zo leuk Hou je taai
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:40:15 #252
86274 hartje
still waiting...
pi_20305703
he, mallemeid wat balen zeg hou je taai hoor
dikke knuff

githa; ik heb even gereageerd in z&g
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:54:45 #253
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20306103
Mallemeid wat balen zeg.

Xante, ik ben blijn dat je er weer bent.

Githa, sterkte met de misselijkheid.

De rest van de meiden
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:54:57 #254
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20306110
Mallemeid hoe kan dat nou? snap er niks meer van had echt gedacht daar een plus te zien staan, raar hoor. anyway dikke knuf for you
pi_20307156
Verdorie Mallemeid , ik had echt gedacht dat je ook zwanger zou zijn.....
Bah bah bah!

Githa ik heb in januari ook zo zitten knoeien met hoelang ik nou zwanger was.
Komt omdat al snel gezegd word je zit in de ... week.
In jou geval dus 7e week , maar dat houd in dat je slechts 6 week en .... dagen zwanger bent.
Als jij morgen dus precies 7 weken zwanger bent zit je vandaag op 6w en 6 dagen. (geloof dat ik het zo allemaal goed heb).
Dan zit je morgen dus in je 8e week , klinkt wat lekkerder ;-)
Ik zit nu in mijn 8e week maar ben 7w en 4d zwanger!
Ik ben ook behoorlijk misselijk , maar het is natuurlijk onzin dat zij je kunnen vertellen of je nog misselijker word dan je nu al bent of bent geweest, dat verschilt tenslotte per vrouw.
Wat was je bloeddruk? (Gewoon intresse).
En hoeveel kilo ben je gegroeid?
Ik ben juist afgevallen , snap er niets van , want sinds ik zwanger ben geef ik ook nog wel eens toe aan lekkernijen zoals koekjes en snoepjes en sapjes en heb ik dagen dat ik meer eet dan anders....
pi_20307945
jolene Je bent lief hoor, maak je maar geen zorgen dat ik je raar vind of dat je iets raar schrijft! (ik heb je ook al ff truggemaild)
Ik ben vanmiddag gelijk na mn post op bed gegaan, ben helemaal moe en blegh. Dat ligt absoluut niet aan jullie! Jullie zijn allemaal heel aardig, en leven altijd zo ontzettend mee met iedereen.
pi_20308066
mallemeid - wat een teleurstelling doet me echt aan mij denken meteen.. als het toch negatief is waar blijft die klote ongi.. weet hoe je je voelt wijffiej -xx-

githa- toch supernieuws!!! balen dat je je een week heb verrekend... maar jah er gaat niets boven een kloppend hartje toch?? en hebben die medicijnen een beetje geholpen tegen misselijkheid??

update: nou nog steeds het zelfde eigenlijk.. geen tekens van ongi ... zucht.. ennuh krijg elke keer beetje op muh flikker van muh vriendje.. dak mezelf nie zo moet kwellen.. tjah ik kan er niks aan doen.. denk er toch elke dag aan.. ook al probeer ik het niet.. duurt nog zo lang voor het 14 juli is..

nou ik heb echt zin in volgende week.. ff lekker weg met zuh 2tjes...

ik wilde eigenlijk weten of jullie al plannen hebben voor de vakantie??
wij gaan eind augustus naar spanje.. we hebben al een huisje op het oog.. hij staat nu in optie
tis in spanje.. costa blanca en we gaan er dan met de auto heen van 28/8 tot 11/9 en dan ik, vriend en vriendin van me. maar ik weet wel zeker dat dit het word.. wat vinden jullie??

KLeine tuin met eigen zwembad, parkeergelegenheid voor de deur.
woonkamer met eet- en zithoek met openhaard tv (satelietontvangst) open keuken met 4 kookplaten, (gescheiden van de woonkamer door een bar), koelkast, oven en wasmachine. Drie 2-persoonsslaapkamers, 2 badkamers (1 met douche,bad, toilet, en 1 met douche ,toilet) Terras met een BBQ en tuinmeubilair.

ik vind het wel een leuk huissie... vorig jaar zaten we ook in zo'n huisje op lanzarote.. echt heerlijk is dat.. dus als jullie nog geen plannen hebben is zoiets echt een aanrader... zeker als je rust wilt..

pi_20308275
tja Girly, ik weet ook hoe ik me voel . Heb et eerder gehad, toen bleef mn ongi wel vijf maand weg. De huisarts wil er verder nog nix aan doen geloof ik, dus moeten we maar weer afwachten.
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 15:18:10 #259
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20308551
Mallemeid, je had wel een licht tweede streepje op je test vorige week toch? Dat betekent dat je toch even zwanger bent geweest neem ik aan anders doet ie dat toch niet? Misschien dat je cyclus daar nog wat van in de war is.
pi_20309829
Ik had vorige week ergens idd een licht 2e streepje op 2 tests...meebie moet ik gwoon mn eerste plasje s ochtends gebruiken, maar daarmee wacht ik écht tot zaterdag .
pi_20311017
Malle..
Ik wil je hoop niet afnemen meid!!
Maar ik had dus ook vaag streepje wet je nog dat ik het je vroeg ivm miskraam??
Maar is dus idd hcg van vorige maand geweest bij mij, misschien is dit bij jou ook wel het geval geweest..
Ik hoop voor je van niet natuurlijk en dat je gewoon zwanger bent....
Maar je snapt me hopenlijk wel..
pi_20311636
Ik snap je renegate...stom dat het zo lang in je lichaam rond blijft zweven...als t vruchtje eruit is moet ook gelijk al die hormonengezooi eruit!
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:37:25 #263
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20312911
Mallemeid, wat spijtig. Sterkte !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 17:40:32 #264
81992 Githa
pi_20312984
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Xanthe het volgende:
Verdorie Mallemeid , ik had echt gedacht dat je ook zwanger zou zijn.....
Bah bah bah!

Githa ik heb in januari ook zo zitten knoeien met hoelang ik nou zwanger was.
Komt omdat al snel gezegd word je zit in de ... week.
In jou geval dus 7e week , maar dat houd in dat je slechts 6 week en .... dagen zwanger bent.
Als jij morgen dus precies 7 weken zwanger bent zit je vandaag op 6w en 6 dagen. (geloof dat ik het zo allemaal goed heb).
Dan zit je morgen dus in je 8e week , klinkt wat lekkerder ;-)
Ik zit nu in mijn 8e week maar ben 7w en 4d zwanger!
Ik ben ook behoorlijk misselijk , maar het is natuurlijk onzin dat zij je kunnen vertellen of je nog misselijker word dan je nu al bent of bent geweest, dat verschilt tenslotte per vrouw.
Wat was je bloeddruk? (Gewoon intresse).
En hoeveel kilo ben je gegroeid?
Ik ben juist afgevallen , snap er niets van , want sinds ik zwanger ben geef ik ook nog wel eens toe aan lekkernijen zoals koekjes en snoepjes en sapjes en heb ik dagen dat ik meer eet dan anders....
bloeddruk was goed ....meer heeft ze niet gezegd niet gevraagd ook omdat ik daar toch niks van snap
en was nu al bijna 5 kg aangekomen helemaal niet leuk dus ...en aan het snoepen kan het niet ligen want kan geen eten...snoep...ijs of wat dan ook zien of luchten
Dat de misselijkheid erger wordt hoop ik natuurlijk ook niet...zij dacht dit omdat ik daar nu al zo hevig last van had en daar medicijnen voor kreeg en dan nog geregeld boven de wc hang. Ik hoop natuurlijk dat het onzin is en het minder wordt of iig zo blijft.

morgen 7 weken precies dus overmorgen zit ik in week 8 dat is om het makkelijk te houden maar ze is afgegaan van de lengte van het bbtje maar die kon ze bijna niet zien en dus ook moeilijk meten ....dus naar schatting gemeten was dat 8,3 mm en dat komt overeen met 6 weken en 6 dagen dus vandaar die meting
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 17:45:17 #265
81992 Githa
pi_20313095
Girly ziet er goed uit ben nu al jaloers want wij hebben nog helemaal geen plannen.... en de 17 de hebben we al vakantie .... misschien een kort weekendje hier of daar we zien wel ....als de hond maar mee mag want ben in november naar turkije geweest en de hond in een pension vreselijk vond ik dat ....
Doe je het verder rustig aan meissie
pi_20313752
Mallemeid, wat jammer! Ik dacht ook dat je wel zwanger was. Sterkte!

Syrena, bedankt voor de tips wat betreft puistje ed.

Girly, ziet er goed uit !Lijkt ons ook wel wat, mar ben bang dat dat te duur is voor ons.
Wij gaan iig 4 daagjes naar Antwerpen. Iemand nog tips wat we daar kunnen doen/zien ed?

Vrijdag ga ik naar de dokter, vraagjes stellen over niet ongi worden en mijn stomme pukkels/puistjes, misschien heeft ze daar een zalfje voor.

Verder iedereen sterkte, suc6 e.d.! Wij gaan er vandoor, enne Hup Holland!!!
pi_20315717
MALLEMEID........Van mij een hele dikke troostknuffel

Girly...wat een mooi paleisje,wat kost dat
Groetjes,Minoes
*euh...jaja....weer ff terug in lurkstand,veel te beleven hier en in Z&G.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:43:58 #268
1087 Merisse
broddeltante
pi_20316105
Mallemeid, verdikkeme, dat had ik niet gedacht zeg. Enorm balen hoor meid. Dikke knuffel van mij. De enige logische verklaring is het zoals Renegate ook al dacht nog een restje HCG van de vorige zwangerschap maar ik wist ook niet dat dat zolang in je bloed bleef. T'is niet eerlijk.
pi_20316174
Githa 7 weken is ook die dag de 8e week
Dus niet nog een dag later....
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:53:17 #270
1087 Merisse
broddeltante
pi_20316409
Githa, geweldig een kloppend hartje Voor de rest nergens meer druk om maken hoor meid, je beebje is alive! Met die kilo's komt het ook wel weer goed.

Xanthe, heel veel succes morgen (al zal de 2e echo voor jou nog spannender zijn)
Ben blij dat je weer terug bent hier.

Minoeske, welcome back

* Merisse is heel decadent 3 daagjes naar Italie om vrijdagavond in Verona in de arena naar de opera te gaan.
Tja je moet je geld toch ergens aan uitgeven als je geen kinderen hebt
Dus tot zaterdag allemaal
pi_20316447
Bedankt voor jullie lieve troostende woorden
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:55:22 #272
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20316477
Hele fijne dagen gewenst Merisse Probeer lekker ff de boel van je af te zetten en geniet volop !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 19:57:48 #273
81992 Githa
pi_20316539
oooohw merisse wat leuk!!! .... lekker genieten daar kreeg net een sms van een vriend die in italie zit ...tis daar heerlijk warm
zomaar spontaan gepland ? ....
pi_20316732
Veel plezier Merisse! Klinkt errug okee (wat is decadent eigenlijk? )
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:09:01 #275
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20316884
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:04 schreef mallemeid het volgende:
Veel plezier Merisse! Klinkt errug okee (wat is decadent eigenlijk? )
Decadent is als je woorden gebruikt die niemand snapt HIHIHI

* he gadver Loena is vandaag echt vervelend, sorry*
Hyves!
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:12:14 #276
1087 Merisse
broddeltante
pi_20316987
decadent = overdreven luxe
Enne we gaan met hele schoonfamilie (ouders, broer, schoonzus, zus), we hebben dat met de kinderen & aanhang aangeboden aan Jacobs ouders als kado.
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:13:41 #277
86274 hartje
still waiting...
pi_20317037
oh merisse, wat heerlijk! welke opera ga je naar toe?
heel veel plezier gewenst & tot snel!
geniet er maar lekker van.
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 20:17:59 #278
81992 Githa
pi_20317169
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

zie je wel ! toch de verveling
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:27:25 #279
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20317414
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:17 schreef Githa het volgende:

[..]

zie je wel ! toch de verveling

Hyves!
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:29:54 #280
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20317479
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:13 schreef hartje het volgende:
oh merisse, wat heerlijk! welke opera ga je naar toe?
Dat wil ik ook weten
En wel weer veilig bij ons terugkomen he???
... ♥ ik mis je ♥
pi_20317654
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Decadent is als je woorden gebruikt die niemand snapt HIHIHI

Moderator woensdag 30 juni 2004 @ 20:37:40 #282
5428 crew  miss_sly
pi_20317681
Merisse, veel plezier

* miss_sly wil ook graag weten welke opera en als het kan achteraf een uitgebreid verslag !
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:38:50 #283
86274 hartje
still waiting...
pi_20317711
ik ben een keer naar otello van verdi geweest in het opera-gebouw in budapest.
was echt super: we zaten in zo'n echte loge & met al dat goud en kroonluchters. en dan nog dat spectakel van de opera
lijkt me ook erg gaaf zo buiten in een arena
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:41:55 #284
86274 hartje
still waiting...
pi_20317787
o ja, wat ook zo grappig was; de opera was natuurlijk in het italiaans & dan hongaars ondertiteld
gelukkig wist ik al waar het over ging.
tip voor merisse: lees van te voren ff (in het nederlands) hoe het verhaal gaat, is wel leuker om het allemaal een beetje te kunnen volgen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:16:27 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20323285
Ik ben vandaag ongi geworden.
Of ik heb verkeerd geteld of ik ben een week te vroeg.
Het is wel heel erg raar, het is ontzettend waterig en dat ben ik niet gewend.
Mijn rug en buik doen ook ontzettend pijn.
Hopenlijk heb ik er morgen minder last van.
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:21:30 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20323471
pff niet leuk snakelady das wel apart ja waterig, heb ik volgens mij nog nooit gehad.

Merisse heel veel plezier toe gewenst.

Girly, ziet er leuk uit zeg daaro in uhhh sjeetje ben naam kwijt sorry. zouk ook wel willen doen zo.

wij gaan 11 aug rijden naar frankrijk en komen de 22e weer terug. wij brengen bezoekkie aan schoonouders die daar wonen, en hun brengen bezoekkie aan nederland dan wij lekker het huis alleen. (ook zwembad en zo erbij, lekkerrrrrrrrrrr)
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:58:54 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20324710
ik ben er wel achter dat ik verkeerd heb geteld, ik had eigenlijk de 3de ongesteld moeten worden inplaats van de 11de, maar het is toch de 30ste geworden.
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:21:55 #288
1087 Merisse
broddeltante
pi_20326696
We gaan naar Il Trovatore van Verdi
Ik geef he-le-maal niks om klassieke muziek laat staan opera en als er een sopraan een beetje uithaalt dan stop ik het liefst mijn vingers in mijn oren .............. maar goed ik doe mijn best om van deze culturele gelegenheid iets te maken en het te waarderen .
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 08:23:38 #289
5428 crew  miss_sly
pi_20328303
Girly, ziet er schitterend uit, dat huisje! heerlijk om daar eventjes lekker te relaxen, lijkt me! Wij gaan in oktober 3 weken naar de VS. Paar dagen NY en daarna wat rondtouren aan de westkust.

wat naar snakelady, dat je ongi bent. hoop dat je wat minder last er van hebt vandaag.

hartje, hoe doen ze dat, ondertitelen in een operagebouw?
Lijkt mij echt heel leuk, ik zou erg graag eens naar madame Butterfly willen, maar in Nederland gaat dat niet lukken vrees ik. Ik kan tenminste nooit achter de data en plaats komen waar zoiets plaatsvindt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:36:52 #290
86274 hartje
still waiting...
pi_20329166
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:21 schreef Merisse het volgende:
We gaan naar Il Trovatore van Verdi
Ik geef he-le-maal niks om klassieke muziek laat staan opera en als er een sopraan een beetje uithaalt dan stop ik het liefst mijn vingers in mijn oren .............. maar goed ik doe mijn best om van deze culturele gelegenheid iets te maken en het te waarderen .
ik vind klassiek vaak wel heel mooi maar mijn lover moet er natuurlijk weer niks van hebben. maar de opera vond hij toen ook heel leuk, gewoon de hele sfeer eromheen, is echt spectaculair!
ik zou wel ff op internet het verhaal opzoeken & uitprintten dat je dat op je gemak kan bestuderen. had ik voor mijn vriendje ook gedaan & dan is het wel leuker omdat je dan een beetje snapt wat er gebeurd. ff klein geheimpje: de vrouwelijke hoofdpersoon is een naamgenote van me ssssssst, niet verder vertellen hoor!

o ja miss_sly, het was eigenlijk boven-titeld er hing dan zo'n soort bord als boven de weg hangt (met de route informatie) maar dan iets kleiner natuurlijk waar dan alle gezongen teksten in het hongaars op stonden. moesten we toen wel om lachen: is echt een hele vage ingewikkelde taal zeg!

he snakelady balen zeg. misschien is het nu een beetje waterig omdat het een aanloopje naar de 3e is. heb ik laatst ook 2 keer gehad: een paar dagen voor mijn eigenlijke nod een soort roze afscheiding, maar dan wel gewoon zoveel dat je wel een tampi in moet en die dagen kwamen gewoon bij mijn nod, dus dan was ik 2 a 3 dagen lager ongi

girly: dat optrekje ziet er niet slecht uit zeg

jolene goedemorgen! heb je je verslapen? ik zie nog niks staan van je & dat ben ik wel zo gewend hoor
pi_20329744
Goedemorgen

Neen, niet verslapen..maar was zo lekker bezig met mijn werk..
Moest ook nodig ff gebeuren.

Zie dat Merisse er ff lekker tussenuit is.

Snakelady, je cyclus is in iedergeval regelmatig..
Nu kun jij je ook iets meer richten op kvk.

Hartje, nou moet ik de opera gaan zoeken op google..
Want ik ben te nieuwsgierig.

Minoes, lieverd, knuffel...

Beaker, ga eens bij je ouders langs voor een up-date

Miss_Sly, is lief...
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:17:31 #292
86274 hartje
still waiting...
pi_20329859
wil nog ff zeggen dat ik heel blij ben dat minoes weer af&toe illegaal komt postten!
of zijn die 2 maanden al voorbij? nee toch, anders weet ik niet waar de tijd gebleven is....ik wordt echt oud...

jolene je werkt nu natuurlijk op dubbele snelheid om maar wat in je handen te hebben gaat het goed? volhouden hoor! & vorig weekend, ik weet niet of je nog naar de kroeg bent geweest ofzo, lukte dat ook goed of heb je het dan heeeeeeel moeilijk.
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 10:17:59 #293
5428 crew  miss_sly
pi_20329870
jolene , ik miste je ook al, maar dacht dat je een welverdiende uitslaapochtend hield. Iemand die om 6 uur al een keer post en zo goed aan iedereen denkt, mag dat zeker wel een keertje
pi_20330342
*uit lurkmodus kruipt*
HARTJE.....neuh......2 maanden zijn nog niet om,maar ik had deel 34 gelezen dat t gesloten was en ben 35 gewoon weer gaan volgen.En in t topic van Merisse stonden dingen,waar ik ff op wilde reageren,dus moest ik toch ff uit comastand komen,hé?
Maar ik ga toch echt weer in comastand,anders blijf ik hier weer hangen.
Dus dames,tot volgende maand(of eerder met een 2de streep)
Groetjes,Minoes
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:49:59 #295
86274 hartje
still waiting...
pi_20330570
oke minoes
tot snel dan maar weer!
volgende week heb je je nod hè, ik hoop je dan al terug te zien met een
groetjes
pi_20330975
Nop,de wekker ging weer vroeg..en kreeg vriendje met geen mogelijkheid uit bed.
Hij moet vroeg beginnen...
Grinnik, we moeten vanavond om kwart voor zes weg...dus geen tijd om te koken vanavond..
Dus alles stond voor half acht al op twee borden afgekoelt en al in de koelkast.
Hoeft het vanavond alleen nog in magnetron...

Minoes, mocht je wel lezen van je mannentje dan??
Ik hoop ook op dat tweede streepje hoor...
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 12:07:25 #297
5428 crew  miss_sly
pi_20332543
joh, jolene, heb jij vanochtend al gekookt? Knap hoor! ik zou dat echt niet kunnen/doen...ik zou er dan in berusten dat we dan maar een frietjes of de Mac ofzo zouden pakken.

Nu niet meer natuurlijk, nu ik lijnende ben
pi_20332762
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:07 schreef miss_sly het volgende:
joh, jolene, heb jij vanochtend al gekookt? Knap hoor! ik zou dat echt niet kunnen/doen...ik zou er dan in berusten dat we dan maar een frietjes of de Mac ofzo zouden pakken.

Nu niet meer natuurlijk, nu ik lijnende ben
Ik als lijnende moest voor een oplossing zoeken...dit dus..

Ach, meestal heb ik de aardappels al geschilt en gestreken.
Dit is niet iets nieuws.
Ik wou dat ik gewoon kon doorslapen tot mijn wekker gaat.
Maar nee, ik hoor de wekker en kom in actie
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:25:49 #299
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20333077
lijkt mijn vriendlief wel jolene die is gelijk hyperactief als ie de wekker hoort.
ikke juist tegenovergestelde, ik druk de wekker nog een keer of 5 uit voordat ik uberhaupt denk aan eruit komen. dan is meneer dus al gedoucht en aangekleed en staat al bij wijze van "naast me bed te springen"
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 12:42:56 #300
5428 crew  miss_sly
pi_20333574
Ik ben zelf degene die het eerst opstaat, rond 6 uur. Mijn vriend hoeft pas een uur later op te staan, zo'n beetje als ik in de auto stap. Maar dat uurtje 's ochtends gebruik ik niet voor huishoudelijke dingen ofzo hoor! Dan doe ik lekker douchen, ontbijten, nieuws/tt kijken, aankleden...alles op mijn gemakje. ik vind het fijn de dag een beetje rustig te beginnen
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 13:50:40 #301
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20335447
Hey stelletje kletskoppen

Volgende week mijn NOD. Ik had hem op de 9e juli gezet, maar dat is wel de uiterste datum. Vreemd dat ik me lichamelijk nog zo goed voel terwijl ik nu meestal al buikpijn/rugpijn heb enzo. Misschien went mijn lichaam dan toch langzaam aan de hormoonschommelingen in mijn cyclus?

Ik ga weer aan mijn werk en hopelijk heb ik vanavond even tijd om goed bij te kletsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')