Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
geen idee. je kan altijd sturen en bij "Custom message" plaatsen om door te sturen als em al één heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft fugie nou al een invite ontvangen of niet?
?quote:Op woensdag 23 juni 2004 @ 18:20 schreef jaspah het volgende:
kan je ook mails importeren uit je hotmail?
stuur een mailtje en vraag het hemquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ik weet het ook niet, in het vorige deel werd ie wel genoemd in een rijtje dat geinvite zou worden.
ik wacht nog met versturen.
Invites zijn 3 weken geldig, hij heeft nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:23 schreef Tiemie het volgende:
morningglory heeft z'n invite nog niet gebruikt.
ok, wist ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Invites zijn 3 weken geldig, hij heeft nog tijd genoeg.
vast niet maar het kon tochquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat denk je?
Je kan ze allemaal doorsturen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:26 schreef jaspah het volgende:
[..]
vast niet maar het kon toch![]()
Inderdaad. Er is een invite naar je gestuurd deze middag maar gaf error. Zal je terug op de lijst plaatsten met het andere adresquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmmm, volgens dit lijstje zou ik ook een berichtje gehad moeten hebben, maar keb niks in m'n mailbox zitten
nick: kareltje_de_grote
mail: tiebo039(apestaartje)planet.nl
stuur um anders even naar kareltje_is_cool(apestaartje)hotmail.com
Super bedankt, stuur maar voor de zekerheid anders naar kareltje_is_cool@hotmail.comquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is een invite naar je gestuurd deze middag maar gaf error. Zal je terug op de lijst plaatsten met het andere adres
en die invite is dan naar iemand anders gestuurd
bonja, je staat terug bovenaan
controleer dan je bulk mail als er invite verstuurd isquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Super bedankt, stuur maar voor de zekerheid anders naar kareltje_is_cool@hotmail.com
Er is vanmiddag ook een mail naar je gestuurd, maar je mailadres bestond niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:36 schreef Ulgo het volgende:
Nieuwe poging dan maar:
nick: ulgo
email: j.p.wierde(AT)student.rug.nl
*is daardoor 2 plaatsen gezakt*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef Jump het volgende:
[..]
ik kan je ook terug vnaboven plaatsen
zo meteen doen
Als je in de FAQ leest of op het forum erbij kijkt dan zie je de oplossing al staan:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef sleepflower het volgende:
Over Outlook en Gmail daar inzetten, die link die jullie daarvoor geven werkt bij mij niet. Nou ja, de link werkt wel, en ik kan het programma ook wel downloaden, maar ik krijge en foutmelding als ik het programma wil installeren.
nee dat kan je later wijzigenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:39 schreef majestik1 het volgende:
Word mijn nick nou majestik1? zoja kan iemand het ff veranderen in troepa
Sorry :S
k, thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Er is vanmiddag ook een mail naar je gestuurd, maar je mailadres bestond niet.
ik kan je ook terug vnaboven plaatsen
zo meteen doen
je kan ze gewoon doorsturen, mail het door naar Ulgoquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:42 schreef Young_David het volgende:
Ik heb 2 invites ontvangen ...
Die van Jasper heb ik nu gebruikt ...
Kan ik de ander (van Bart) forwarden naar iemand? (werkt dat?)
VEEL!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:49 schreef Trobox het volgende:
Hoeveel invites zijn er vandaag al doorheen gegaan?
Veel!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:49 schreef Trobox het volgende:
Hoeveel invites zijn er vandaag al doorheen gegaan?
Je kan de volgende mensen een invite sturen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:46 schreef Toet het volgende:
Ik heb 3 invites beschikbaar, maar schijnbaar kom ik midden in een conversatie binnenvallen over wie er wel en geen invites heeft gehad nu. Aan welke 3 users kan ik deze invites het best sturen?
ik denk zelf rond de 200quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:50 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Veel!
ik gok rond de 150
Kijk anders eens in je Bulk Mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:50 schreef MR_V het volgende:
IK stond eerst op de lijst en ik zou dus een invite moeten hebben gekregen, maar ik heb nog niks gekregen![]()
misschien is het foutgegaan met mijn adres, lennart__1@hotmail.com er staan 2 liggende streepjes in mijn adres!
Of duurt het tijdje voordat ik die invite daadwerkelijk krijg?
ja daar tussen ongeveerquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:53 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik denk zelf rond de 200
Ik neem aan dat je de ongewenste post ofzo bedoelt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijk anders eens in je Bulk Mail
Doe ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan de volgende mensen een invite sturen:
# kareltje_de_grote
# Fugie
# sinnema
In mijn Gmailbox bedoel ik dan héquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:10 schreef DuchessX het volgende:
Helaas ik heb nog steeds geen invites gehad
# MaffeMaartenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:13 schreef Herda het volgende:
Ik heb nu eindelijk invites.. heb de eerste 5 op de lijst een invite gestuurd!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:13 schreef Jump het volgende:
[..]
# MaffeMaarten
# MaxiTitan
# Tu5
# MacManus
# ursel
dus ?
Stuur hem door naar MR_V, zen adres staat hierboven ergensquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:16 schreef L.Mo het volgende:
ik krijg ineens nog een invite van iemand uit brazilie ofzo van gmailswap
ik stuur 'm door zodra het bovenste lijstje bevestigd is
verzondenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Stuur hem door naar MR_V, zen adres staat hierboven ergens
die is te vroeg verplaatst
lennart__1 (apenstaart) hotmail.com
dus
Wel jammer, ik begon het net leuk te vinden, mischien moet het nieuwsbericht nog eens op de Fok! FP geplaatst wordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
KewlKiddo heeft er ook eentje.
De lijst wordt nu toch wel kort, dit topic is binnenkort niet meer nodig
Voor mij heeft het niet dat deze eens korter is. zo wordt het beetje rustiger en overzichtelijker. Zo'n 3 topics erdoor op 1 dag is niet echt tof om te volgen, en als je kwartiertje wegbent ben je uur bezig met het inhalen en meelezen van de rest.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Wel jammer, ik begon het net leuk te vinden, mischien moet het nieuwsbericht nog eens op de Fok! FP geplaatst worden![]()
Ja dat is waar nu heb je alles weer mooi in de handquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niet dat deze eens korter is. zo wordt het beetje rustiger en overzichtelijker. Zo'n 3 topics erdoor op 1 dag is niet echt tof om te volgen, en als je kwartiertje wegbent ben je uur bezig met het inhalen en meelezen van de rest.
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:34 schreef Jump het volgende:
Inderdaad. en als het lijstje enzo niet meer nodig is ga ik het hier wel eens ter download zetten ofzo. Hebben jullie allemaal er nog fun aan
Ben er vandaag bijna de hele dag mee bezig geweest om 6 invites weg te krijgen. Twee verkeerde mails en 1 verkeerd getypt. Dus ik heb heeeeeeeeeel veel waardering voor jullie werk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:32 schreef Jump het volgende:
Voor mij heeft het niet dat deze eens korter is. zo wordt het beetje rustiger en overzichtelijker. Zo'n 3 topics erdoor op 1 dag is niet echt tof om te volgen, en als je kwartiertje wegbent ben je uur bezig met het inhalen en meelezen van de rest.
voetbal intereseert met nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:41 schreef grunge-metal het volgende:
Het is hier opeens heel rustig...
iedereen kijkt voetbal...
offtopicquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:41 schreef grunge-metal het volgende:
Het is hier opeens heel rustig...
iedereen kijkt voetbal...
Gmail ging bij mij ook traag, maar dat was gisteren òòk al zo. En ik vind die hele rij aan elkaar gekoppelde mail soms wel verwarrend als je gereply ed hebt bedoel ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:43 schreef Jump het volgende:
voetbal intereseert met niet
en de Belgen doen trouwens niet mee
GMail gaat zo traag dat ze zelf foutmelding tonen:
[afbeelding]
De bovensten in de lijst, lijkt mij.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:00 schreef erikkll het volgende:
euh, ik heb 5 invites. maar ben denk ik op een andere server gezet want alles is nu zwaar langzaam
maar goed. aan wie ga ik ze besteden?
aan de 1e 5!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:00 schreef erikkll het volgende:
euh, ik heb 5 invites. maar ben denk ik op een andere server gezet want alles is nu zwaar langzaam
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:00 schreef erikkll het volgende:
invite opn,ieuw zenden via sent mail ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:02 schreef erikkll het volgende:
ow fuck. ik heb foutje gemaakt. nog maar 4 invites over.
bij deze ben je toegevoegdquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:04 schreef Mooswief het volgende:
Bij deze wil Mooswief zich ook aanmelden voor Gmail
mijn emailadres: pauline_peeters at hotmail.com
Alvast erg bedankt, wie het ook wordt![]()
Als je hierboven gelezen had ging erikkll die versturen !!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:11 schreef epidemi het volgende:
Invite verstuurd naar
- fok (apen) ghostyj.nl
- ruben (apen) rubenscholten.nl
- jermaine (apen) weirdinside.nl
Geduld, dat duurt tussen de 3 en 6 dagen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb er eentje! Thanks
(ik heb zo te zien alleen geen invites gekregen om zelf uit te delen)
ah perfectquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geduld, dat duurt tussen de 3 en 6 dagen.
die krijg je ook niet gelijk...quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb er eentje! Thanks
(ik heb zo te zien alleen geen invites gekregen om zelf uit te delen)
edit: 'tis wel traaaag zeg
tijdelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
edit: 'tis wel traaaag zeg
Eerst krijg je er 3, dan 6 en dan weer 6 enzovoorts.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ah perfect
Je hebt zelf ook een handje hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef ghostyj het volgende:
kunnen die mails ff gewijzigd worden ? ivm spaM
en nog spel je m'n naam verkeerdquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je hierboven gelezen had ging erikll die versturen !!!!!!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef epidemi het volgende:
Jump: "oeps" :p
ik had de pagina al een tijd niet ververst...
naja beter 2 dan geen dan maar
en ik dan? ik had 'm ook gestuurd hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:18 schreef ghostyj het volgende:
epidemi bedankt
een verwijzing naar ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef dxl het volgende:
Maybe een ideetje voor als er een nieuw topic komt:
Boven in de OP een verwijzing naar plaatsen, zodat je niet als je een uurtje weg bent geweest helemaal 4 topics door te lopen.
Er staan al zoveel verwijzigenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef dxl het volgende:
Boven in de OP een verwijzing naar plaatsen, zodat je niet als je een uurtje weg bent geweest helemaal 4 topics door te lopen.
Gewoon direct naar de laatste pagina gaan en op 'end' drukken... Of in de adres balk, achter het topicnr. (hier bv. "564934") "/1/400" zetten. Heb je alles op 1 pagina. Kun je direct op 'end' meppen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef dxl het volgende:
en als he tgorum snel gaatquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:24 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Gewoon direct naar de laatste pagina gaan en op 'end' drukken... Of in de adres balk, achter het topicnr. (hier bv. 564934) /1/400 zetten. Heb je alles op 1 pagina. Kun je direct op 'end' meppen.
(Alleen aan te bevelen als je een snelle verbinding hebt.)
Dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:25 schreef Jump het volgende:
[..]
en als he tgorum snel gaat
niet alleen inloggen. probeer maar eens invites te sturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:36 schreef mat_herben het volgende:
inloggen gaat fucking sloom
ah, dat is een goeie vraag. het zal vast in de OP staan, maar kun je het me uit leggen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
niet alleen inloggen. probeer maar eens invites te sturen :')
woeps, ff vergete. je staat er ondertussen al bijquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:38 schreef Hammerbee het volgende:
Had je mij er ook bij gezet? hammerbee@home.nl
Ja ik zag het ook.. gmail lag er een paar minuten uit.... ik kreeg zelfs een officieele fout paginaquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
niet alleen inloggen. probeer maar eens invites te sturen
Staat inderdaad allemaal in OP.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ah, dat is een goeie vraag. het zal vast in de OP staan, maar kun je het me uit leggen?![]()
hoe ik kan invite.
tnx, mailtje is verstuurd!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:47 schreef Jump het volgende:
err verplaatst.
eduard112: eens kijken als ik zen mailadres heb
mullerremco (apenstaart) home.nl
mail hem eens op de invite opnieuw te mailen. zen GMail adres heb ik niet. de invite staat in sent mail bij hem
aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef joris007 het volgende:
de volgende fokkers hebben een invitation ontvangen:
ransbal
janit
grunge-metal
aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:09 schreef joris007 het volgende:
de priester ook
vooruit dan maar, mn laatste voorlopig,quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik wil ook
joepie!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:11 schreef joris007 het volgende:
[..]
vooruit dan maar, mn laatste voorlopig,
djdev ook dus
hebben genoeg tijd voor de invitesquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:17 schreef deedeetee het volgende:
@ jump ;
Ik heb/andertje heeft nog een invite over maar die kan op dit moment er niet bijkomen de hele boel gaat in slow motion. We bewaren hem dus maar tot morgen.
GeGs heeft z'n invite weldegelijk gekregen hij had alleen niet door dat die in het engels gesteld zou zijn en snapte dus niet dat ie van fok kwamDat was achteraf wèl lachen.
Als er morgen meer invites zijn meld ik het weer.![]()
okquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:19 schreef Slarioux het volgende:
DjDev, surf naar www.passport.com
En nu je je invite hebt, hou je eindelijk je bek en kap je met het slowchat gelul?
Dat snap ik niet goed , wat wil je wetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:20 schreef Jump het volgende:
heb je nog naam+mail over vanuit de mail of de bovenste uit het lijstje ?
als je bovenaanstaat dan...quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:22 schreef thomaspronk het volgende:
dennis, ook aan mij he
Je had 10 invites, en heb je een mail gestuurd met 10 namen. De invite die je over hebt, gaat die naar iemand van die 10 die nog staat te wachten. Of naar iemand uit het lijstje ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat snap ik niet goed , wat wil je weten![]()
Mijn username is sinat, maar ik gebruik janis in mijn mail-adres. Vandaar de verwarring denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:08 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
en janis oet sanit zijn zeker ?
is gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Zet mij ook maar op de invite list![]()
-knip mail-
ook toegevoegdquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:04 schreef wicker het volgende:
*meld aan*
nick: wicker
e-mail: -knip mail-
Alstublief deedeeteequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:04 schreef deedeetee het volgende:
@ jump :
Ze kan haar account weer in als je een naam met het adres hier in 't topic zet kan ze dat zelf ff lezen en de invite versturen want het wordt voor mij weer 'ns vèèl te laat
Je was ook al toegevoegd. en ik vind je ook terug in de database met hetzelfde e-mailadres. Ofwel ben je te vroeg van lijst verplaatst. ofwel is de invite verkeerd gestuurd. of je hebt hem niet gezienquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:08 schreef Reintje het volgende:
Reintje wil ook een G-mail account!
Maareuh, ik had mezelf al ergens in een topic gedropt, ik sta alleen niet op de lijst
Mag ik mezelf hier nog een keer aanmelden met mijn mailadres? (reddie@xs4all.nl)
dacht al dat ik iets te vroeg ging zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:12 schreef DaVinnie het volgende:
had nog niet de adressen ... kun je die effe doorgeve jump?
wacht ff, zie post boven jequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef niksan het volgende:
3 invites weg te geven!
ik geef ze aan:
Xilantof
baskick
Snarf
allemaal verplaatst,snarf komt het wel vragenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef TjetMaster het volgende:
IK heb de volgende personen een invite toegestuurd:
larshil
Tommy_kuklinski
Petre86
xilantof
baskick
snarf (krijg net bericht: Technical details of failure:PERM_FAILURE: DNS Error: Domain name not found)
stuur naar:quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef niksan het volgende:
3 invites weg te geven!
ik geef ze aan:
Xilantof
baskick
Snarf
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef DaVinnie het volgende:
ok.. dan doe ik de volgende wel
stuur door naar #quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Xilantof het volgende:
moet ik er 1 doorsturen?
zoja, naar wie?
geupdate en inderdaad, was juist van plan om te gaan slapenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef DaVinnie het volgende:
killermj en paultjuhhh zijn geinvite
zo kom je ook nooit aan slapen toe he Jump!
okee,quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur door naar #
# wouswous
wous (apenstaart) mwouj.com
is al van de lijst gehaald
Jij ook al?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef YourMaster het volgende:
Jammer zeg.
Kinderbedtijd en dan zit ik zonder Gmail.
rtffaq!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:30 schreef Rogerman het volgende:
btw, waar kan ik bij mijn gmail zien of ik invites heb te vergeven aan jullie bedelaars?
1 gedaan staat niksquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:15 schreef YourMaster het volgende:
1. Kijken of je ook niks in je bulk-mail heb staan
2. Kijken of je de persoon die je de link heeft gestuurd kan achterhalen en vragen of hij hem nogmaals stuurt.
3. Vragen of je op plaats 3 in de lijst aan mag sluiten.
Bij mij duurde het 7 dagen voor ik wat kreeg maar dat is bij iedereen anders, je kunt alleen maar afwachten........quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:57 schreef Libris het volgende:
Wanneer krijg je je invites? Ik zit te wachten, maar nog niets gezien...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:26 schreef mregeling het volgende:
sta al op plaats 12
gaat echt snel...
en hulde aan Jump en QG voor het zo goed bijhouden van dit alles
Inderdaad en google-search in je eigen mailboxquote:Op donderdag 24 juni 2004 03:00 schreef Jaystified het volgende:
G-Mail is zooooooooooohohoo snel
lees de OP maar...(staat ook een plaatje bij)quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:16 schreef killermj het volgende:
w0ei mijn account gehad .... Thxs Vincent (DaVinnie)
Ik heb nog geen invites... hoe zie je dat btw ?
En de nummers 1 en 2 hebben al een invitequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:16 schreef AlonzoD het volgende:
Ik heb via-via al een invite, dus haal mij maar van de lijst![]()
komt vast wel vandaag hoor...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:25 schreef DABAMaster het volgende:
De nummer 3, ik dus, heeft nog geen invite (DABAMASTER, dabamaster [at] studyit.nl)...
Wanneer komt ie
ASAP?quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:25 schreef DABAMaster het volgende:
De nummer 3, ik dus, heeft nog geen invite (DABAMASTER, dabamaster [at] studyit.nl)...
Wanneer komt ie
Daar ging het niet om, maar volgens Jump & DaVinnie zou hij gisterenavond al komen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:27 schreef BladLuis het volgende:
[..]
komt vast wel vandaag hoor...![]()
Dat was maar een schatting, maar men weet niet wanneer de invites komen, ik moet zlef nog langer wachten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:45 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, maar volgens Jump & DaVinnie zou hij gisterenavond al komen...
(alsof ik geen geduld heb ofzo :|)
Spamfilter misschien?quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:44 schreef Tranqualizer het volgende:
hmm lijkt erop dat ik al een invite zou moetne hebben gehad, alleen heb ik die nog niet gehad![]()
Dank uquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:48 schreef Weopj het volgende:
Een invite is naar DABAMaster gegaan van mij
Heb niks binnen, ook niet in mijn bulkmail folder.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:48 schreef Pleun het volgende:
onderdekoffer, YourMaster hebben een invite
Op de wachtlijst jijquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:00 schreef iKKe007 het volgende:
Als iemand gek genoeg is om mij ook te willen invite'n....
wizzkidyAThotmailDOTcom
ik heb hem gestuurd naar ymaster at yahoo punt com, is dat het goede adres? dan stuur ik hem nog een keer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:00 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Heb niks binnen, ook niet in mijn bulkmail folder.
Kan je misschien de link uit je sendbox over msn aan me geven, zelfde emailadres?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:21 schreef neo567 het volgende:
Jump slaapt nog volgens mij
Nee, das het verkeerde adres.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:03 schreef Pleun het volgende:
[..]
ik heb hem gestuurd naar ymaster at yahoo punt com, is dat het goede adres? dan stuur ik hem nog een keer.
anders kun je me vanaf een evt ander adres mailen op yvonnezelf at gmail punt com
lIjst geupdatequote:Op donderdag 24 juni 2004 10:03 schreef McDanger het volgende:
la_femme_nikita
MOSA
neo567
Elvislives
Quacker
Ruudboy
Deze gelukkigen hebben zojuist een invite ontvangen
veel plezier ermee!
mail sturen naar flat_erik zodat hij je de invite opnieuw kan sturenquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:11 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
goeeeed .. ik heb eerder al gereageerd dat ik schijnbaar mail zou hebben van een gmail accountje .. ik heb dus serieus dus nog niks binnengehad of wat ..
wat moet ik doen ?
invite opnieuw onderweg!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:05 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Nee, das het verkeerde adres.
YMastermail [a] Yahoo.com
quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:48 schreef QuietGuy het volgende:
nlboy, Marici zijn toegevoegd
onderdekoffer, YourMaster, AlonzoD en DABAMaster zijn van de lijst af, veel plezier met je @gmail.com!
* Lijst is dus up to date
je moet jezelf niet quoten. ik heb je post gelezen en heb je regdate gezien en postaantal. lees eens de openingspostquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:21 schreef mstr het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juni 2004 10:16 schreef mstr het volgende:
zou je mij ook willen invite'n???
mstr
mstrrtsm@hotmailDOTcom
1000x bedankt
[/quote
Kan 't kloppen dat ik daardoor nog steeds geen invite heb gehad?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef erikkll het volgende:
door weer een fout van mij heb ik weirdinside.nl overgeslagen en zijn er 3 wel uit (nr. 1, 2, en 4 dus)
ik kan er niks aan doen. 't is gewoon té traag.
Ik heb gisteren 6 invites verstuurd naar mede fokkers.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:47 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
heej dit las ik dus en daar heb ik dus problemen mee :
Nefarious Hotmail: There are reports that Hotmail is 'bouncing back' Gmail invitations. Please be advised!
want nog steeds geen invite binnegekregen :S
heb je flat_erik al mailtje gestuurd ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:47 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
heej dit las ik dus en daar heb ik dus problemen mee :
Nefarious Hotmail: There are reports that Hotmail is 'bouncing back' Gmail invitations. Please be advised!
want nog steeds geen invite binnegekregen :S
zal je terug vanboven plaatsenquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:46 schreef weirdinside.nl het volgende:
[..]
Kan 't kloppen dat ik daardoor nog steeds geen invite heb gehad?![]()
donequote:Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef switchboy het volgende:
Kan mijn adres op de lijst nog verandert worden ik heb mijn hotmail adres opgegeven.![]()
Zo Ja dan graag dit adres 37374[at]geminicollege.net
aangepastquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Invite verstuurd naar Weirdinside.nl
Je hebt je een uur geleden geregistreerd. Even ter info: normaal kom je er niet op. En nu ook niet. Post ff rustig rond op Fok!, kijk of het je bevalt. Op z'n vroegst mag je er morgen op, mits je mij in alle eerlijkheid kan zeggen dat je hier vaker zult komen én invites zult uitdelen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:10 schreef mstr het volgende:
ff opnieuw:
_c4244217 [a] wanadoo.nl
kom zeker terug om andere mensen een plezier te doen met een account!
Met open armen ontvangen, nu maar wachten tot ik mensen blij mag makenquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Invite verstuurd naar Weirdinside.nl
erop los posten is geen garantie in mijns inziens dat je terugkomt en invites uitdeelt...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:28 schreef mstr het volgende:
ik post er oplos!
toegevoegdquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:35 schreef kippiej het volgende:
Heeeyy !!
Mn eerste post in de Gmail-reeks.![]()
Lijkt me ook wel gaaf zo'n account.
Ik heb wel geduld, dus laat mij maar achteraan aansluiten![]()
Nick: kippiej
Email: rughaar(@)xs4all.nl
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:36 schreef Jump het volgende:
[..]
toegevoegd
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:28 schreef mstr het volgende:
ik post er oplos!
heb je in je bulk mail gekeken ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:49 schreef Tranqualizer het volgende:
@ jump
ik heb geen invite gehad maar ben wel van de lijst af?? komt miss doordat ik een hotmail account had opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |