quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:57 schreef LadyS het volgende:
voel je je al wat beter pluisje?
En jij had het over de fout in de titel???!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:01 schreef pluisje het volgende:
Knip... maar voelde me beetje zwabberig ... knip
Ja, daarom vond ik hem ook zo komischquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:03 schreef Sugar het volgende:
[..]
En jij had het over de fout in de titel???!!!![]()
Zwab klopte dan toch?
Pluisje is nou eenmaal eigenwijs.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:06 schreef snoopy het volgende:
Pluisje, blijf nou toch echt weg bij die computer en ga lekker liggen met je voeten omhoog ofzo. Straks val je echt nog![]()
vraag het erwin krollquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Zou de lage luchtdruk van vandaag helpen?
I am going to regret this . . .quote:In het vorige topic schreef Luchtbel het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd
Tomorrow! Dus dan kan ik meteen vragen hoe dat zit met die beweeglijkheid. Thx allen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:43 schreef clauwheee het volgende:
Phluph wanneer krijg jij je uitslagen?? Eén dezer dagen dacht ik...of zit ik fout??
Ow morgen!!! Succes meis, ik zal aan je denken en duimen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tomorrow! Dus dan kan ik meteen vragen hoe dat zit met die beweeglijkheid. Thx allen.
P.S. Thunderchild, wat een kanjer ben je![]()
Ja al ben ik zelf altijd de eerste die mij als zeikwijf bestempeld haha, wel vaag dat je hetzelfde had!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Rottdog het volgende:
Dames we kennen ons lichaam zelf als de beste gaat het niet goed reageerdan maar als zeikwijf bestempeld worden komen we nl ook wel weer overheen.
![]()
Leuk hoor bixister!quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:18 schreef bixister het volgende:
mooi. en zo weet je de weg alvast een beetje snoopy.hoef je daar niet over na te denken als je de volgende keer kreunend en steunend de gangen doorloopt.
Ja die van Kruidvat! Had nog cadeaubonnen van hun dus hoefde m'n spaarrekening ook niet te gebruikenquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:30 schreef LadyS het volgende:
heb je een camera Luchtbel?
Heb ik ook (helaas) en ja, het is normaal. Sterkte ermee!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:54 schreef phluphy het volgende:
Vraagje: al een paar dagen lijkt het wel oorlog in mijn buik. Het kleintje gaat enorm tekeer, soms voel ik het aan 4 kanten tegelijk. Zelfs een redelijk zwaar dekbed zie je gewoon heen en weer golven als het over mijn buik ligt, en in bad onstaat een heus golfslagbad.
Het is natuurlijk heel geinig, maar ook vreselijk vermoeiend en soms zelfs benauwend (letterlijk). Ook omdat het echt uren achter mekaar kan doorgaan.
Jeroen vond het zo indrukwekkend dat hij zich begint af te vragen of dit wel normaal is. Op zijn aanraden gooi ik het even in de groep, in de hoop dat jullie dit herkennen?
NB, ben nu 31 weken.
vraag ik me ook regelmatig af, Thunderchild. leg uit!quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk Thunderchild om je in het echie te zien, maarre to the point nu, voorop staat overigens dat ik het erg leuk vind dat er ook een man meebept hier, maar waarom Z&G voor jou ?
Hoef je je echt niet voor te schamen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja die van Kruidvat! Had nog cadeaubonnen van hun dus hoefde m'n spaarrekening ook niet te gebruikenNet het 1 en ander geprobeerd, ben er erg content mee
Ik schaamde wel een beetje vanmorgen omdat ik onaardig deed tegen die mevrouw van Wehkamp
maar goed
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:08 schreef Belana het volgende:
ga eens persen allemaal!![]()
![]()
48 uur observatie baby ivm mijn seroxat gebruik en als de baby blijft dan blijf ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:
Rottdog, waarom moet je eigenlijk 2 dagen in het ziekenhuis blijven na de bevalling?
Tuurlijk, snap ik helemaal, succes morgen!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:55 schreef Rottdog het volgende:
[..]
48 uur observatie baby ivm mijn seroxat gebruik en als de baby blijft dan blijf ik ook![]()
Nee hoor, alleen een beetje te lang achter de computer gezeten . . .quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:53 schreef Xanthe het volgende:
Thunder je hebt een vierkant hoofd, beetje veel tv gekeken?
We zijn idd allemaal vrouw en dan ook nog eens overwegend zwanger, maar zo erg zijn we ook weer nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een beetje te lang achter de computer gezeten . . .![]()
![]()
(nog steeds hopend dat niemand achter het foefje is gekomen)![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
What was I thinking . . .
![]()
![]()
![]()
Niet zo mopperen, leuke foto juist man!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
What was I thinking . . .
![]()
![]()
![]()
Zo hier nog maar eens een keer, je komt er niet onderuit hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk Thunderchild om je in het echie te zien, maarre to the point nu, voorop staat overigens dat ik het erg leuk vind dat er ook een man meebept hier, maar waarom Z&G voor jou( is eigenlijk vragen naar de bekende weg natuurlijk, omdat wij natuurlijk zo gezellig en hartelijk zijn enzo
)
Morgen docu op yorin: Harig en sexyquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef pepper_961 het volgende:
Achhhh wat een schatje!! Al ben je wel een beetje harig he?![]()
![]()
Oh lachen, Loena vindt harig ook sexyquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Morgen docu op yorin: Harig en sexy
Zag ook het voorstukjequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Morgen docu op yorin: Harig en sexy
Klik op de ZAK hihihihi sorry hoor Thunderchildquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Toch wel
[[url=http://jvh.tmfweb.nl/Java/Images/Myself.jpg]afbeelding][/url]
En schaamhaarpruikjes?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh lachen, Loena vindt harig ook sexy,maar dan niet met van die pakjes shag onder de armen en van die plukken op de rug hoor!
quote:21:00 Shockdoc: Harig en sexy
De lichaamshaarindustrie wordt onder de loep genomen (schaamhaarpruikjes, waxsalons, etc).
Ah gossiequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Klik op de ZAK hihihihi sorry hoor Thunderchild![]()
NEEquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Zag ook het voorstukjeHaarstukjes voor je schaamstreek
Bizar.
![]()
Inderdaad, niet zo grumpy doen ThunderChild!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:25 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Niet zo mopperen, leuke foto juist man!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
NEE, een toupet voor je zak(wat heb ik toch met dat woord vanavond?)
Neh, Loena houdt nou net weer niet van schaamhaar.
Nou jah, de waxsalons komen dus ook aan bodquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Loena-tik- het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Volgens mij issie zelf stiekem ook zwanger, maar durft het niet toe te gevenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:35 schreef LittleWoodstock het volgende:
Inderdaad, niet zo grumpy doen ThunderChild!En beantwoord nou die vraag van Loena!!!
Fijn dat alles goed is met je beebje, ook goed van jou trouwens dat je je emoties hebt kunnen tonen het moet er toch uit hoor meid! Tis ook niet niks allemaal, lijkt me allemaal zo dubbel voor jou. Hoe is het dan eigenlijk met je vader nu ?( of doe het anders ff morgen vertellen als je lekker wilt gaan slapen)quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef piglet het volgende:hi Loena
![]()
Vandaag weer bij de vlos geweest, alles prima in orde eigenlijk. Baby is mooie grootte, bloeddruk mama goed en hartslag van de baby ook goed (op een klein dipje na, maar dat schijnt nog te mogen met bijna 28 weken...).
Heb wel even gezegd dat ik het naarmate ik langer zwanger ben, het steeds moeilijker heb met de situatie rond m'n vader en de dubbele gevoelens. Ik zit ook al een paar dagen niet zo lekker in m'n vel en werd natuurlijk helemaal emotioneelAch ja, ze vond het niet erg en zei dat ik er juist aan toe moest geven want opkroppen is niet goed. Laat ik daar nou net niet zo heel goed in zijn
![]()
Ach komt allemaal wel weer goed hoor, maar heb nu gewoon een beetje een (hormonen8)7)dipje (al ben ik wel blij dat alles goed is met m'n kind natuurlijk).
Nu ga ik naar bed want het is alweer veel te laat eigenlijk.
![]()
Zie je ik ben niet de enige die het wil weten, kom op...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:35 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo grumpy doen ThunderChild!En beantwoord nou die vraag van Loena!!!
* miss_dynastie visioenen heeft van de zwangere Arnold in Juniorquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hihi, ja, maar mannen dragen vast anders dan vrouwen![]()
Voorbeeldfotoquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hihi, ja, maar mannen dragen vast anders dan vrouwen![]()
Cool, ik wax Five zijn rug ook wel eens, echt heerlijk om te doen. Misschien als ik morgen tijdens zie aflevering goed oplet dat ik zijn zak ook mag doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:37 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou jah, de waxsalons komen dus ook aan bod
Hij heeft toch al eens verteld waarom ie hier komt, of het staat in stel je voor in ouders ofzo geloof ik, tenminste ik heb het wel een keer gelezen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Zie je ik ben niet de enige die het wil weten, kom op...
Wel een beetje ongesteld of niequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
[me=ThunderChild] houdt wijselijk z'n waffel dicht/z'n kaken stijf op elkaar/wat je maar kan verzinnen/me]
En nee, ik ben niet zwanger . . .![]()
![]()
HIHIHI, hij is goedquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
[[url=http://members.ams.chello.nl/w.franck/zak.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Cool, ik wax Five zijn rug ook wel eens, echt heerlijk om te doen. Misschien als ik morgen tijdens zie aflevering goed oplet dat ik zijn zak ook mag doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Cool, ik wax Five zijn rug ook wel eens, echt heerlijk om te doen. Misschien als ik morgen tijdens zie aflevering goed oplet dat ik zijn zak ook mag doen![]()
![]()
Vertel! Vertel!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
Hij heeft toch al eens verteld waarom ie hier komt, of het staat in stel je voor in ouders ofzo geloof ik, tenminste ik heb het wel een keer gelezen.
Zeg....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:44 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
Oh, misschien was het heel iemand anders hoor en als ie het wel was, als ie zin had om te typen had ie het vast al wel gedaan. Ik vind het in ieder geval wel leuk, een niet zwanger en ook nog mannelijk type hier en ik vind het ook zeker geen zakquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vertel! Vertel!
quote:ThunderChild - maandag 3 mei 2004 @ 20:47
Nou goed dan, na enige aandringen van de dames hier:
Ik ben dus ThunderChild. Mijn moeder noemt me een vergissing, maar vrienden houden het bij Joost. Ben 27 (28 eind augustus, don't remind me please ) en ik woon al mijn hele leven in een mooi plaatsje onder Alkmaar. Lekker rustig, geen gedoe, heerlijk.
Ik lurk van eind november 2003 al mee hier en registreerde mij na de downtime en sindsdien post ik hier wel eens wat, sommige met een ietwat relatieve humor die ik van mijn o zo lieve mammie (:r) heb meegekregen .
quote:Lois (Moderator) - maandag 3 mei 2004 @ 20:48
Geen kinderen, geen plannen voor kinderen en geen kleine neefjes/nichtjes waar je fotos van kunt spammen??
quote:ThunderChild - maandag 3 mei 2004 @ 21:02
Lang verhaal, om een beetje kort te maken: Ik zelf heb geen kinderen, heb wel een wens maar ben sinds begin 96 "achterblijver" omdat mijn vrouw toen overleed.
Ik heb een leuk neefje van 6 (plus nog wat ouder), maar hij woont sinds 2000 in het buitenland en zijn vader (mijn oom dus) is niet echt vlot met het sturen van foto's, al dan niet digitaal.
Piglet: Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je mooie uitslag (als in resultaten!). Verder hoop ik dat je toch een manier zult vinden om een beetje toe te geven aan je verdriet. Anders hoopt het zich allemaal maar op en wordt de berg straks (te) groot.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef piglet het volgende:hi Loena
![]()
Vandaag weer bij de vlos geweest, alles prima in orde eigenlijk. Baby is mooie grootte, bloeddruk mama goed en hartslag van de baby ook goed (op een klein dipje na, maar dat schijnt nog te mogen met bijna 28 weken...).
Heb wel even gezegd dat ik het naarmate ik langer zwanger ben, het steeds moeilijker heb met de situatie rond m'n vader en de dubbele gevoelens. Ik zit ook al een paar dagen niet zo lekker in m'n vel en werd natuurlijk helemaal emotioneelAch ja, ze vond het niet erg en zei dat ik er juist aan toe moest geven want opkroppen is niet goed. Laat ik daar nou net niet zo heel goed in zijn
![]()
Ach komt allemaal wel weer goed hoor, maar heb nu gewoon een beetje een (hormonen8)7)dipje (al ben ik wel blij dat alles goed is met m'n kind natuurlijk).
Nu ga ik naar bed want het is alweer veel te laat eigenlijk.
![]()
Kijk da's nou handigquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:19 schreef Merisse het volgende:
-knip- (copy uit stel jezelf voor etc)
Helemaal goed, om 10.25 moet ik er zijn .... *bibber*quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:23 schreef Martineke het volgende:
phluph vandaag uitslag toch? of zit ik er een dag naast?
Dikkequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Helemaal goed, om 10.25 moet ik er zijn .... *bibber*![]()
Ik was inderdaad al naar bedquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef Loena-tik- het volgende:
Fijn dat alles goed is met je beebje, ook goed van jou trouwens dat je je emoties hebt kunnen tonen het moet er toch uit hoor meid! Tis ook niet niks allemaal, lijkt me allemaal zo dubbel voor jou. Hoe is het dan eigenlijk met je vader nu ?( of doe het anders ff morgen vertellen als je lekker wilt gaan slapen)
Trust Piglet![]()
doen ze sowieso niet, daarvoor zijn er te weinig verloskundigen. dit is een zogenaamde 'kantoorpraktijk'. die doen alleen controles, en als er overdag iets is kun je hen bellen, maar 's nachts of in 't weekend kun je terugvallen op de afdeling in het ziekenhuis. die wordt met/door een hele groep VK's gerund. de bevallingen vinden allemaal plaats op die afdeling. ik vond het daar de vorige keer heel prettig: eigen kamer, met eigen douche & wc, TV, kotsbakjesquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:18 schreef Belana het volgende:
Doen ze geen thuisbevallingen omdat je te ver zit? Of zowiezo?
Als alles dicht blijft benee mag je tot aan je bevalling zwemmenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:40 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm misschien dom maar tot wanneer mag je eigenlijk zwemmen?
Doe maar ff, misschien lucht het op!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef Githa het volgende:
Heb ook vreselijke zin om te klagen en te zeuren en vreselijk hard te huilen....![]()
sh*t zeg, Githa..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef Githa het volgende:
Vraag me stil aan af of dit nomaal is ... kan toch slechts al die tijd ziek thuis blijven.
Heb ook vreselijke zin om te klagen en te zeuren en vreselijk hard te huilen....![]()
Wat ontzettend naar zeg. Kan me voorstellen hoe rot je je nu voelt. Ik heb geen tips voor je waardoor je minder misselijk zou worden. Maar wat wel belangrijk is is dat je wel genoeg drinkt. Want anders droog je uit. En probeer toch te blijven eten een beetje, ook al gooi je het er toch weer uit. Als je niks eet en drinkt, dan ga je gal enzow uitspugen, en dat is helemaal smerig.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef Githa het volgende:
Phluphy wat fijn om te horendat moet een hele gerust stelling zijn ....
Ik heb me vandaag ziek gemeld van mijn werkkon de wc niet alleen laten .... en hang er dus steeds boven
wat kun je je honds beroert voelen zeg. Ik kan niks eten of drinken ....heb alles geprobeerd.... de vanile vla ..de crackers...van alles eigenlijk maar het wil niet echt lukken
ook als er niks in mijn maag zit blijft ik naar de wc rennen
Vraag me stil aan af of dit nomaal is ... kan toch slechts al die tijd ziek thuis blijven.
Zolang jij je zo beroerd voelt kan je best ziek thuis blijven!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef Githa het volgende:
Was ikkequote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef texelonia het volgende:
Ik vergeet steeds wie wat had gezegdMaar *iemand* had ook last van pijn in de bil die uitstraalt naar bovenbeen, en had daarvoor een oefening. Ik probeer die oefening ook, maar voel het meer in m'n buikspieren dan in billen en benen!
Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?
Verder moet ik het rustiger aan gaan doen denk ik, want krijg er vooral last van na veel inspanning.
Piglet,quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:34 schreef piglet het volgende:
[..]
Was ikke![]()
Snoopy gaf een paar topics terug de volgende oefening als tip:quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:58 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Piglet,
mijn meissie heeft hier ook last van, en ik heb dus even die oefening gemistDoe nog eens een poging om het uit te leggen...
![]()
Hé, is dat zo? Ik weet van niksquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:25 schreef m@x het volgende:
Snoopy gaf een paar topics terug de volgende oefening als tip:
Je gaat op je rug liggen en je buigt je knieën. Leg je voet van je ene been op de knie van je andere been en trek beide richting je buik. Als het goed is span je zo je bilspier aan. Herhaal een paar keer en doe dan je andere bil.
Yep, heb ik ook regelmatigquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:16 schreef Luchtbel het volgende:
Kent iemand dat gevoel dat je niet meer kan eten?
Ik heb echt superhonger de hele dag door maar heb alleen nog maar een bakje yoghurt op, ik heb wel trek maar als ik ga eten voelt het net alsof er niks bij kan
Klinkt me bekend in de oren... Mijn meissie heeft ook na 2 happen genoeg, behalve van die perenijsjes die eet ze mega veelquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:16 schreef Luchtbel het volgende:
Kent iemand dat gevoel dat je niet meer kan eten?
Ik heb echt superhonger de hele dag door maar heb alleen nog maar een bakje yoghurt op, ik heb wel trek maar als ik ga eten voelt het net alsof er niks bij kan
Dat weet ik dus ook niet... Zal het straks eens vragen... misschien kan ze zelf even uitleg gevenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:45 schreef lily het volgende:
wat is dat toch met die perenijsjes
(ik eet ze ook wel eens hoor maar voornamelijk als ik niet zwanger ben)
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:46 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... Pluisje-LadyS-Rottdog ook veel sterkte met het "uitzitten". Wat kan de tijd kruipen als je juist wil dat ie omvliegt he?! Sterkte![]()
Dat heeft een maat van me ook ondervonden tig jaar terug. Hij raade iedereen dus aan om niet de hand aan een barende vrouw te geven. Zelf al achter het idee gekomen om zo'n knijpdinges te geven mocht de tijd ooit eens komen . . .quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:22 schreef Anitra het volgende:
hahaha toch heeft rick wel iets gelijk hoor pluisje. Na de bevalling van Djen zag haar vader bont en blauw en ik heb foto's waarop hij benauwder kijkt dan mij, ik bleek best hard te kunnen knijpen
Wat zijn mannen ook mietjes zegquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
Dat heeft een maat van me ook ondervonden tig jaar terug. Hij raade iedereen dus aan om niet de hand aan een barende vrouw te geven. Zelf al achter het idee gekomen om zo'n knijpdinges te geven mocht de tijd ooit eens komen . . .
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:39 schreef poemojn het volgende:
Dag allemaal,
Hartelijk bedankt voor jullie gepers maar helaas waren jullie te laat...
23-6-2004 om 10:10u is onze dochter Myrthe geboren. We zijn vanmiddag uit het ziekenhuis gekomen (ik was te veel bloed verloren). Foto en uitgebreid bevallingsverhaal volgen later nog.
Maar bedankt voor deallemaal!!
Dit mietje wil niet verder door het leven gaan met een verminderde handfunctie . . .quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:36 schreef texelonia het volgende:
Wat zijn mannen ook mietjes zegDenk je niet dat de betreffende barende vrouw veel meer pijn heeft?
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:39 schreef poemojn het volgende:
23-6-2004 om 10:10u is onze dochter Myrthe geboren. We zijn vanmiddag uit het ziekenhuis gekomen (ik was te veel bloed verloren). Foto en uitgebreid bevallingsverhaal volgen later nog.
Dankjewel, ik hoop het ontzettend. Ik weet dat ik in ieder geval niet bang ben voor pijn, zeker niet zolang ik weet waar het vandaan komt, en dat het uiteindelijk weer overgaat.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Pluis, fijn dat je weer wat hebt kunnen bijslapen. Dat van dat niet komen van die baby, dat had ik ook altijd (maar dan vooral tijdens het persen, ik denk steevast:"Dat gaat niet passen, hij kan er echt niet uit!") Trut ben ik he
Nu ff serieus, volgens mij ben jij aardig wat pijn gewend en gaat die bevalling jou reuze meevallen en helemaal als je daarna verlost bent van die pijnlijke handjes
![]()
Ok is goed, kan ik de meiden hier gelijk doorgeven, hoe ver de bevalling gevorderd isquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:09 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoop het ontzettend. Ik weet dat ik in ieder geval niet bang ben voor pijn, zeker niet zolang ik weet waar het vandaan komt, en dat het uiteindelijk weer overgaat.
En mocht het wat minder meevallen, dan ben jij in ieder geval een van de eersten die hoort dat ik aan het bevallen ben, want dan schreeuw ik heel de wijk bij elkaar
Dat doet me wel heel erg denken aan jouw bevalling, Belanaquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:22 schreef Belana het volgende:
Dames die ook aan de beurt zijn: dat doen we dus niet nog es he! Meeeeeleven wil ik, op F5 wil ik drukken, ik wil meepuffen, ik wil ik wil ik wil..... dat jullie allemaal een voorspoedige bevalling hebben!
Ja... ik word nog emo als ik eraan denkquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doet me wel heel erg denken aan jouw bevalling, Belana. Volgens mij heeft heel Fok toen meegeleefd, meegepufd en op F5 gedrukt. Goh, wat was dat een spannende bevalling om zo live mee te maken. Ik heb daar goed herinneringen aan (en hopelijk jij ook
)
Vanaf dat moment ben ik FOK!verslaafd.... En daarna volgden ET en Catootje in de downtime. Jeetje, dat was nog spannender dan het EK en met geweldige resultaten ook!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doet me wel heel erg denken aan jouw bevalling, Belana. Volgens mij heeft heel Fok toen meegeleefd, meegepufd en op F5 gedrukt. Goh, wat was dat een spannende bevalling om zo live mee te maken. Ik heb daar goed herinneringen aan (en hopelijk jij ook
)
Rode Rioja uit 2000quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:46 schreef phluphy het volgende:
Merisse Doe je wel een RODE wijn aub?![]()
Gekkie..je laat me blozen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:29 schreef Merisse het volgende:
Kusje voor clauwheee omdat je altijd zo met iedereen meeleeft
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:40 schreef snoopy het volgende:
En proost op jou Merisse!Dat alles uiteindelijk nog goed gaat komen
![]()
Ik hoop het eerstequote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja is heel verschillend volgens mij?? Mijn tante was de slijmprop verloren en beviel een dag later, mn schoonzussie moest er daarna nog twee weken op wachten
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:05 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop het eerste![]()
Ik begin nou wel benieuwd te worden of BabyS een meisje isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
JAAAAAAA LadyS, noem emquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:47 schreef phileine het volgende:
jahoor LadyS, bij mij was het ook zonder bloed. Spannend hoor, het kan nu ook al snel gaan gebeuren. Kijk maar uit dat hij/zij niet tijdens voetbal komt, straks moet je m opeens Ruud of Edgar (of Dick) gaan noemen.
Poemojn, gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:09 schreef mallemeid het volgende:
Mijn vriendin is vanmorgen om 7 uur bevallen van een zoon, hoorde het net van haar zus. Verder heb ik nog hélemaal geen statistieken of wat ook, misschien vanmiddag/vanavond meer.![]()
LaaaadyS ga heel snel onder mijn rots vandaan, dadelijk word ik er mee besmetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:20 schreef LadyS het volgende:
Ik ben net de slijmprop verloren volgens mij![]()
![]()
precies, wat maakt het nou uit, je bent zwanger!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk dat je gewoon moet ophouden met luisteren naar al die onzin, al zwel je op tot het paard van Troje of weet ik veel wat, het gaat wel weer over hoor, en dan wat dan nog; je bent zwanger.........ik zou zeggen maak je niet dik om zulke dingen![]()
Ach, niet luisteren naar dat stelletje kletskousen! Vaak zijn het idd de mensen die je niet vaak ziet die vinden dat je een enorme buik hebt. Komt omdat ze je een tijd niet zien en dan valt het verschil blijkbaar op...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat ik gewoon de mensen die dichtbij me staan iets minder moet geloven als ze zeggen dat ik er nog steeds heel mooi uitzie en dat ik helemaal niet "over-all" dik geworden ben... Krijg net te vaak van anderen (mensen die wat verder van me afstaan) te horen dat het wel echt een mega-groot verschil is...![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:19 schreef easy-going het volgende:
en oja LadyS, had jij niet nog een paar verloskamerverhalen van mij tegoed rond deze periode, of dacht je dat ik het was vergeten
![]()
Vanaf wanneer het het beste is, weet ik niet. Ik ben begonnen toen ik een week of 17 was. Maar dat was meer omdat ik het niet sporten zat was en er toen pas achter kwam dat er bij ons in de buurt zwangerschapszwemmen was. Bij mij in de groep zijn er ook die nu een week of 12 zijn. Dus gewoon aan beginnen als jij er zin in hebt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:22 schreef Martineke het volgende:
Vraagje vanaf wanneer is het beste om zwangerschaps zwemmen te doen? en is er iemand hier dat doet of gedaan heeft? en hebbie er ook baat bij uiteindelijk?? ennuhh....gaan jullie dan alleen of gaat mannetje mee?? mijnes wil best mee maar is bang dat ie alleen is als man zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |