Thanx, einde off-topicquote:Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Werk
Einde off-topic.
Gelukkig wel, dan heb ik tenminste nog even de tijd om aan het idee te wennen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:32 schreef LadyS het volgende:
7 maanden zelfs
Haha, ja nu ik het nalees staat het er inderdaad een beetje ongelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:51 schreef bixister het volgende:
oh ik dacht dat je bedoelde dat je vanaf afgelopen oktober zwanger dacht te zijn...
Ik vind dat jij je dan weleens mag voorstellenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:59 schreef Zabb het volgende:
Ik vind dat dit topic weer ff een schop nodig heeft! Ik vind het altijd leuk om de verhalen te lezen achter de mensen die hier altijd posten of lurken!![]()
Ok dan! Dan kan ik eigenlijk niet achter blijven!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je dan weleens mag voorstellen
Leuk! Nog een deelgenootquote:Op woensdag 28 april 2004 22:43 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ok dan! Dan kan ik eigenlijk niet achter blijven!
Ik ben Zabb, 22 jaar en studeer op dit moment nog! Ik woon al bijna 2 jaar samen met m'n vriend, hij werkt trouwens al!
Ik vind het erg leuk om de verhalen van Ouders hier te lezen, zelf wil ik er even nog niet aan beginnen, al vind ik het wel heel interessant!Ik wil liever eerst mijn studie afmaken enzo!
Dankje! Ik voel me al helemaal thuis!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Leuk! Nog een deelgenootNou, alsnog welkom!
Hai Jarah!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:49 schreef Jarah het volgende:
Ik vind het als super lurker ook wel leuk om me even voor te stellen!
Op FOK! ben ik Jarah, in het dagelijks leven ben ik gewoon Patricia.
Ben sinds een week 21 jaartjes jong![]()
Sinds 12 maart 1999 heb ik een relatie met me lieve vriendje, we wonen nog niet samen maar willen dit wel heel erg graag. Helaas woon ik in een veeeel te klein huisje en vriendje woont nog thuis.
Samen hebben we een hele grote kinderwens, jammer genoeg is het op dit moment niet helemaal ideaal om te kijken of we deze wens uit kunnen laten komen!
Ik ga nu weer lekker verder lurken en wie weet post ik hier over een tijdje lekker mee!
Patricia
Hey wat leuk!quote:Op donderdag 29 april 2004 19:15 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hai Jarah!![]()
Ik ben ook net een week geleden jarig geweest, dus net 22!
Gezellig dat je ook meelurkt!
Hoi Renaquote:Op zondag 2 mei 2004 12:37 schreef rena het volgende:
Ik lurk hier eigenlijk ook alleen maar, maar ik stel me toch maar even voor he![]()
Ik lees hier al langer dan een jaar mee, en ik vind het erg leuk om over kindjes en babytjes te lezen, maar zelf heb ik nog niet zo veel te melden op dat gebied.Ik ga zelf in september beginnen met een opleiding SPW 3 in de richting kinderopvang, dus hier kijk ik alvast een beetje mee
Ik word over 2 maanden 17 en op dit moment werk ik full time omdat ik in februari gestopt ben met een opleiding Horeca wat totaal niks voor mij was, ik werk toch liever met mensen, dan voor mensen
En vooral kinderen vind ik erg leuk! Als je meer wilt weten, vraag het maar, want ik ben niet zo goed in dit soort verhaaltjes.
![]()
Horeca was te moeilijk voor mijquote:Op zondag 2 mei 2004 16:59 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hoi Rena!
Leuk dat je ook meelurkt! Ik heb ook een opleiding in de Horeca gedaan, maar heb deze wel afgemaakt. Doe nu weer een andere opleiding!
Horeca is inderdaad behoorlijk zwaar, ook door de wisselende werktijden enzo. Nu zit in het derde jaar van de opleiding Management, Economie en Recht en het bevalt me prima! Ik hoop deze opleiding volgend jaar af te ronden!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:15 schreef rena het volgende:
[..]
Horeca was te moeilijk voor mijLichamelijk en geestelijk. En ik ben dol op kinderen
omdat ik zelf nog een beetje kinderlijk ben
Wat voor opleiding doe jij nu?
zal ik zeker doenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef LadyS het volgende:
DJSimm gefeliciteerd!!!!
En kom eens kijken in dit topic: Zwangerschap en Geboorte deel 51
Lang verhaal, om een beetje kort te maken: Ik zelf heb geen kinderen, heb wel een wens maar ben sinds begin 96 "achterblijver" omdat mijn vrouw toen overleed.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Geen kinderen, geen plannen voor kinderen en geen kleine neefjes/nichtjes waar je fotos van kunt spammen??
Het is voor mij ook nog allemaal moeilijk te geloven...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:59 schreef E.T. het volgende:
Djeez![]()
Als ik dit zo lees kan ik bijna niet geloven dat die topics van 5 jaar geleden "ik ben 20 en nog steeds knaap" echt van jou zijn geweest
Moet ik me toch ook maar eens voorstellen, ik lurk al een jaar mee.quote:Op woensdag 14 januari 2004 08:54 schreef franka het volgende:
Lurker van de eerste orde meld zich.:W
Franka,37, getrouwd, moeder van 2 jongens. De heren zijn ondertussen 17 en 15.
De oudste heeft PDD-Nos de jongste ADD. Ben actief op het Balans-forum, een forum voor ouders van kinderen met gedrags-, ontwikkelings-leerstoornissen.
Verder werk ik 20 uur bij een productiebedrijf. En doe veel jeugdwerk bij de buurtvereniging. Ben tante van 5 kindjes in de leeftijd van 4 tot 7.
Het ouder(s)forum blijft me trekken, omdat kleine kindjes nog zo heerlijk spontaan in het leven staan.
Dat is ook het geen ik erg jammer vind, (FOK blijft een jongerenforum natuurlijk)Je ziet weinig ouders die oudere kinderen hebben.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou dames... er zijn wel meer van dit soort geluiden op gegaan.
Open gewoon eens een topic erover. Noem desnoods een leeftijdscategorie in de Topic Titel en kijk wat er van komt. Je moet wel even vol blijven houden, maar dan zal je zien dat het vanzelf komt. Er zijn er volgens mij echt wel meer hier hoor!
stiekem soms wel, maar ben dan weer bang dat ik het niet waar kan maken... En ik ben hier (op FOK!) tegenwoordig ook te vaak en te lang.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:39 schreef Lois het volgende:
[..]ooit modambities gehad o wijze vrouwe?
![]()
Gij weet het nooit als gij het nooit probeert . . .quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
stiekem soms wel, maar ben dan weer bang dat ik het niet waar kan maken... En ik ben hier (op FOK!) tegenwoordig ook te vaak en te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |