abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17444067
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Werk

Einde off-topic.
Thanx, einde off-topic
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:08:54 #202
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_17499181
Tja, nu moet ik er ook maar bij . Ik ben m@x en in tegenstelling tot wat veel mensen op Fok! in eerste instantie denken ben ik geen mannetje maar een vrouwtje. Ik ben 30, sinds zomer 2002 getrouwd. We wonen in de randstad en werken allebei bij de Sociale Dienst van een grote gemeente.

Afgelopen maandag zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben. We weten nog niet precies wanneer het zover is, maar het vermoeden bestaat dat we vanaf begin oktober met z'n drietjes zijn (eigenlijk met z'n vijven want we delen het huis al met 2 katten). Alhoewel deze zwangerschap niet gepland is zijn we er heel erg blij mee en vinden we het allemaal heel erg spannend. Aangezien zowel mijn man als ik complete leken zijn op het gebied van zwangerschap, bevallen en kindjes zullen jullie vanaf deze kant nog wel een tijdje bestookt worden met vragen, maar dat vinden jullie vast niet erg.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_17501657
oktober! dan zou je al over de helft zijn, m@x!
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:50:31 #206
3142 m@x
pi_17502092
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:32 schreef LadyS het volgende:
7 maanden zelfs
Gelukkig wel, dan heb ik tenminste nog even de tijd om aan het idee te wennen.
pi_17502108
oh ik dacht dat je bedoelde dat je vanaf afgelopen oktober zwanger dacht te zijn...
pi_17512710
Ok dan kan ik ook niet achterblijven.
Ik ben Lewis.de.boxer irl Cynthia. Lewis is mijn boxer in real life en daar ben ik reuze dol op dus vandaar mijn nick.

Ik ben hier terecht gekomen via een collega en zat eerst vaak in R&P en Lifestyle. Toen ben ik gaan lurken in Ouders en post hier nu sinds afgelopen Juni omdat ik toen zwanger was. Ben nu inmiddels moeder van een zoontje genaamd Joshua. En kan mijn geluk niet op.
Ik ben getrouwd sinds vorig jaar April en we wonen al bijna 5 jaar samen.
Ik werk op een computer helpdesk. We hebben dus Lewis onze boxer en Jos onze kat.
Verders wonen we in Engeland. Ik zag al een paar Haarlemmers voorbij komen, daar heb ik zelf ook 13 jaar gewoond.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 16:25:42 #209
3142 m@x
pi_17518122
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:51 schreef bixister het volgende:
oh ik dacht dat je bedoelde dat je vanaf afgelopen oktober zwanger dacht te zijn...
Haha, ja nu ik het nalees staat het er inderdaad een beetje ongelukkig
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 maart 2004 @ 16:49:14 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17518723
Hee Lewis, wat grappig, ik bedacht gisteren ineens dat ik je irl naam niet wist En nu blijkt ook nog dat je uit Haarlem komt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 maart 2004 @ 13:08:41 #212
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_17552813
Het word tijd dat ik mij ook maar eens voorstel.
Mijn naam irl is Liesbeth, ben 26 jaar oud en getrouwd met Zooi (Michel). Wij wonen in het verre Zeeuws-Vlaanderen in Terneuzen.
Ik werk als schoolmaatschappelijk werker op een Praktijkschool.
Ik ben begonnen met posten hier bij Ouders toen ik in verwachting was. Inmiddels is in oktober ons wondertje Thomas geboren. Een prachtig mooi mannetje waar we vreselijk dol op zijn en elke minuut van genieten! Ik ben niet zo'n vreselijk actieve poster maar ik vind het fijn om hier ervaringen te lezen en om tips te krijgen en vragen te kunnen stellen.
pi_17591782
Dan zal ik me ook maar eens voorstellen.

Mijn echte naam is Edith en ik heb uit een vorig huwelijk 2 dochters van 8 en 10 jaar oud.Sinds nov.2000 gescheiden en sinds juni 2001 woon ik in een klein bejaardenhuisje.Zes huizen verder woonde mijn nieuwe vlam,die ik totaal onverwacht tegen het lijf ben gelopen en mijn meiden en zijn nichtje hebben ons gekoppeld.
Met goed resultaat,want sinds juli 2003 wonen we hier samen en we gaan in Mei trouwen.

Samen willen we graag ook nog een kleintje,mijn vriend heeft nog geen kinderen en daarom ben ik meestal op"het tweede streepje"te vinden.

groetjes,Minoes.
pi_17669220
Hallo allemaal,

Ik ben Sammy aka DaSamster (hier dan) en IRL Janneke. Sinds 10 november 2003 ben ik (natuurlijk) trotse moeder van onze Bo Kiya, het mooiste meissie Ik woon samen met de papa van Bo, ook wel hubbie of Ale genaamd. Hij en ik zijn nu al een jaar of 14 samen en dat bevalt ons eigenlijk prima, zeker nu we opeens in een heel nieuwe dimensie zijn aanbeland met Bo erbij.

Ik werk 3 dagen in de week als logistiek account manager, zeg maar de pispaal van zowel de klant als de interne organisatie en dat beviel me al niet zo goed voor de bevalling, maar nu nog minder. Onze vestiging wordt echter opgeheven per 1/7, dus tot die tijd wil ikhet nog wel uitzingen.

Ik lurkte al een tijdje op FOK in het OUder(s) gedeelte en heb al meerdere keren dubbel gelegen om de foto's van de kleine(n) , maar nu ik een heel lelijke van mijn eigen meid heb gemaakt, vond ik het wel eens tijd om me aan te melden...
pi_18753102
Ik vind dat dit topic weer ff een schop nodig heeft! Ik vind het altijd leuk om de verhalen te lezen achter de mensen die hier altijd posten of lurken!
  Jubileum moderator woensdag 28 april 2004 @ 22:28:34 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18757797
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:59 schreef Zabb het volgende:
Ik vind dat dit topic weer ff een schop nodig heeft! Ik vind het altijd leuk om de verhalen te lezen achter de mensen die hier altijd posten of lurken!
Ik vind dat jij je dan weleens mag voorstellen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 april 2004 @ 22:29:44 #217
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18758342
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik vind dat jij je dan weleens mag voorstellen
Ok dan! Dan kan ik eigenlijk niet achter blijven!

Ik ben Zabb, 22 jaar en studeer op dit moment nog! Ik woon al bijna 2 jaar samen met m'n vriend, hij werkt trouwens al!
Ik vind het erg leuk om de verhalen van Ouders hier te lezen, zelf wil ik er even nog niet aan beginnen, al vind ik het wel heel interessant! Ik wil liever eerst mijn studie afmaken enzo!
pi_18758545
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:43 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ok dan! Dan kan ik eigenlijk niet achter blijven!

Ik ben Zabb, 22 jaar en studeer op dit moment nog! Ik woon al bijna 2 jaar samen met m'n vriend, hij werkt trouwens al!
Ik vind het erg leuk om de verhalen van Ouders hier te lezen, zelf wil ik er even nog niet aan beginnen, al vind ik het wel heel interessant! Ik wil liever eerst mijn studie afmaken enzo!
Leuk! Nog een deelgenoot Nou, alsnog welkom!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_18758761
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:49 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Leuk! Nog een deelgenoot Nou, alsnog welkom!
Dankje! Ik voel me al helemaal thuis!
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 09:11:26 #221
43556 miss_dynastie
pi_18764149
Inderdaad, een deelgenoot
Welkom
pi_18764740
Ik vind het als super lurker ook wel leuk om me even voor te stellen!

Op FOK! ben ik Jarah, in het dagelijks leven ben ik gewoon Patricia.
Ben sinds een week 21 jaartjes jong
Sinds 12 maart 1999 heb ik een relatie met me lieve vriendje , we wonen nog niet samen maar willen dit wel heel erg graag. Helaas woon ik in een veeeel te klein huisje en vriendje woont nog thuis.
Samen hebben we een hele grote kinderwens, jammer genoeg is het op dit moment niet helemaal ideaal om te kijken of we deze wens uit kunnen laten komen!

Ik ga nu weer lekker verder lurken en wie weet post ik hier over een tijdje lekker mee !

Patricia

[ Bericht 0% gewijzigd door Jarah op 29-04-2004 13:12:14 (Aanvulling) ]
pi_18777531
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:49 schreef Jarah het volgende:
Ik vind het als super lurker ook wel leuk om me even voor te stellen!

Op FOK! ben ik Jarah, in het dagelijks leven ben ik gewoon Patricia.
Ben sinds een week 21 jaartjes jong
Sinds 12 maart 1999 heb ik een relatie met me lieve vriendje , we wonen nog niet samen maar willen dit wel heel erg graag. Helaas woon ik in een veeeel te klein huisje en vriendje woont nog thuis.
Samen hebben we een hele grote kinderwens, jammer genoeg is het op dit moment niet helemaal ideaal om te kijken of we deze wens uit kunnen laten komen!

Ik ga nu weer lekker verder lurken en wie weet post ik hier over een tijdje lekker mee !

Patricia
Hai Jarah!
Ik ben ook net een week geleden jarig geweest, dus net 22!
Gezellig dat je ook meelurkt!
pi_18779175
Ik zie dat ik me ook nog helemaal niet vorgesteld heb

Ik ben Sylvana, ik ben nog maar 17 jaartjes oud, zit in het examenjaar van de havo en hierna wil ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening gaan studeren, want later wil ik in de jeugdzorg gaan werken. Ik vind het namelijk heel erg interessant om kinderen/jongeren die problemen hebben te helpen om die problemen op te lossen. Ik heb zelf nog geen kinderen, maar wel een broertje van 6, Julian, waar ik regelmatig over post
pi_18829606
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:15 schreef Zabb het volgende:

[..]

Hai Jarah!
Ik ben ook net een week geleden jarig geweest, dus net 22!
Gezellig dat je ook meelurkt!
Hey wat leuk!
Ik lurk hier inderdaad heel erg veel mee Vind het erg gezellig!
pi_18829890
Ik lurk hier eigenlijk ook alleen maar, maar ik stel me toch maar even voor he

Ik lees hier al langer dan een jaar mee, en ik vind het erg leuk om over kindjes en babytjes te lezen, maar zelf heb ik nog niet zo veel te melden op dat gebied. Ik ga zelf in september beginnen met een opleiding SPW 3 in de richting kinderopvang, dus hier kijk ik alvast een beetje mee Ik word over 2 maanden 17 en op dit moment werk ik full time omdat ik in februari gestopt ben met een opleiding Horeca wat totaal niks voor mij was, ik werk toch liever met mensen, dan voor mensen En vooral kinderen vind ik erg leuk! Als je meer wilt weten, vraag het maar, want ik ben niet zo goed in dit soort verhaaltjes.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_18835003
quote:
Op zondag 2 mei 2004 12:37 schreef rena het volgende:
Ik lurk hier eigenlijk ook alleen maar, maar ik stel me toch maar even voor he

Ik lees hier al langer dan een jaar mee, en ik vind het erg leuk om over kindjes en babytjes te lezen, maar zelf heb ik nog niet zo veel te melden op dat gebied. Ik ga zelf in september beginnen met een opleiding SPW 3 in de richting kinderopvang, dus hier kijk ik alvast een beetje mee Ik word over 2 maanden 17 en op dit moment werk ik full time omdat ik in februari gestopt ben met een opleiding Horeca wat totaal niks voor mij was, ik werk toch liever met mensen, dan voor mensen En vooral kinderen vind ik erg leuk! Als je meer wilt weten, vraag het maar, want ik ben niet zo goed in dit soort verhaaltjes.
Hoi Rena !
Leuk dat je ook meelurkt! Ik heb ook een opleiding in de Horeca gedaan, maar heb deze wel afgemaakt. Doe nu weer een andere opleiding!
pi_18835335
quote:
Op zondag 2 mei 2004 16:59 schreef Zabb het volgende:

[..]

Hoi Rena !
Leuk dat je ook meelurkt! Ik heb ook een opleiding in de Horeca gedaan, maar heb deze wel afgemaakt. Doe nu weer een andere opleiding!
Horeca was te moeilijk voor mij Lichamelijk en geestelijk. En ik ben dol op kinderen omdat ik zelf nog een beetje kinderlijk ben Wat voor opleiding doe jij nu?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 2 mei 2004 @ 19:25:09 #229
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_18838083
Ok ik vind het ook wel leuk om wat te vertellen over mezelf. Ik ben Denice en ben 20 jaar. Ik hoop volgend jaar te gaan samen wonen met mijn vriend met wie ik nu 4 jaar een relatie heb. Hij woont op kamers en ik nu nog thuis.
Kinderen willen we allebei graag, maar eerst een flatje en dan maar eens verder kijken. Ik heb altijd geweten dat ik graag jong moeder wil worden, ben helemaal stapel op kinderen en kan het dan ook niet laten om in de winkels bij de babyspulletjes te staan kijken.
Ik zit in mijn laatste jaar SPW4 en hoop in juni te slagen en vervolgens een baan te vinden, ik kan misschien bij mijn stage adres blijven (een woongroep voor mensen met een verstandelijke handicap) wat ik helemaal te gek zou vinden.

Ik lees hier bijna dagelijks de topics: Zwangerschap&Geboorte en Wachtend op een 2e streepje en het Kinderfototopic.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_18838481
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:15 schreef rena het volgende:

[..]

Horeca was te moeilijk voor mij Lichamelijk en geestelijk. En ik ben dol op kinderen omdat ik zelf nog een beetje kinderlijk ben Wat voor opleiding doe jij nu?
Horeca is inderdaad behoorlijk zwaar, ook door de wisselende werktijden enzo. Nu zit in het derde jaar van de opleiding Management, Economie en Recht en het bevalt me prima! Ik hoop deze opleiding volgend jaar af te ronden!
  maandag 3 mei 2004 @ 16:33:50 #231
33611 DjSimm
Trance rulez 4-ever
pi_18858924
Ik wil mij ook voorstellen.
Mijn naam is Paul. heb nu 3 jaar een relatie met Angelique. relatie is gegroeit uit een hele hechte vriendschap. Nu is mijn vriendin bijna 3 maanden zwanger, we zijn helemaal in de bonen, dit omdat ze hiervoor 2 miskramen gehad heeft.
we hopen dat alls goed gaat en dat we begin december een kleine in onze armen kunnen sluiten.
  maandag 3 mei 2004 @ 16:50:26 #233
33611 DjSimm
Trance rulez 4-ever
pi_18859275
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef LadyS het volgende:
DJSimm gefeliciteerd!!!!
En kom eens kijken in dit topic: Zwangerschap en Geboorte deel 51
zal ik zeker doen
  maandag 3 mei 2004 @ 20:47:38 #234
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18865138
Nou goed dan, na enige aandringen van de dames hier:

Ik ben dus ThunderChild. Mijn moeder noemt me een vergissing, maar vrienden houden het bij Joost. Ben 27 (28 eind augustus, don't remind me please ) en ik woon al mijn hele leven in een mooi plaatsje onder Alkmaar. Lekker rustig, geen gedoe, heerlijk.

Ik lurk van eind november 2003 al mee hier en registreerde mij na de downtime en sindsdien post ik hier wel eens wat, sommige met een ietwat relatieve humor die ik van mijn o zo lieve mammie (:r) heb meegekregen .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Jubileum moderator maandag 3 mei 2004 @ 20:48:49 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18865171
Geen kinderen, geen plannen voor kinderen en geen kleine neefjes/nichtjes waar je fotos van kunt spammen??
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 3 mei 2004 @ 21:02:48 #236
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18865577
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Geen kinderen, geen plannen voor kinderen en geen kleine neefjes/nichtjes waar je fotos van kunt spammen??
Lang verhaal, om een beetje kort te maken: Ik zelf heb geen kinderen, heb wel een wens maar ben sinds begin 96 "achterblijver" omdat mijn vrouw toen overleed.

Ik heb een leuk neefje van 6 (plus nog wat ouder), maar hij woont sinds 2000 in het buitenland en zijn vader (mijn oom dus) is niet echt vlot met het sturen van foto's, al dan niet digitaal.
  Jubileum moderator maandag 3 mei 2004 @ 21:04:50 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18865639
Ik heb gelijk een ander beeld van je thunderchild, dank je wel voor je voorstelstukje.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage maandag 3 mei 2004 @ 23:02:23 #238
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_18868840
Ik ben bang dat ik geen introductie meer nodig heb, maar toch zal ik mij voor iedereen die nieuw is of de laatste vijf jaar met zijn kop in het zand heeft gezeten even voorstellen.Ik ben dus Djeez, en in de Fok!prehistorie stond ik bekend als een vervelende knaap en klier met een klein hartje. Alleen de laatste drie jaar deel ik dat hartje met Ingrid, een jonge vrouw van 22 die ik ook via het internet heb ontmoet en waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben. We zijn net een maand geregistreerde partners ( zeg maar man en vrouw ) en de reden dat ik nu ook in dit forum mijn gezicht laat zien, is het feit dat Ingrid en ik heel erg gek zijn met ( ik gebruik expres niet de uitdrukking 'gek zijn op', daar ik ook nog Michael Jacksonfan ben en men dit verkeerd zou kunnen opvatten ) kinderen en we nu klaar zijn om zelf maar aan kinderen te kunnen beginnen. Kijk, ik ben 24 en ben nu zeker van mezelf en mijn werk. Dus we gaan er gewoon voor!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 3 mei 2004 @ 23:02:35 #239
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18868845
ThunderChild, fijn om wat meer van je te weten, ik moet zeggen dat ik ook erg benieuwd was wie er achter die nicknam zat.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 08:59:53 #240
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18873949
Djeez

Als ik dit zo lees kan ik bijna niet geloven dat die topics van 5 jaar geleden "ik ben 20 en nog steeds knaap" echt van jou zijn geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 09:42:37 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_18874503
Djeez, ik ken je niet (echt niet.... ) Maar wil je vast veel succes wensen! Ik hoop dat het lukt!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage dinsdag 4 mei 2004 @ 18:58:02 #242
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_18885148
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 08:59 schreef E.T. het volgende:
Djeez

Als ik dit zo lees kan ik bijna niet geloven dat die topics van 5 jaar geleden "ik ben 20 en nog steeds knaap" echt van jou zijn geweest
Het is voor mij ook nog allemaal moeilijk te geloven...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:07:44 #243
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_18933215
IK ben danielle, 25 jaar en moeder van naomi en kelvin (3 en 1 jaar oud).
Meestal ben ik alleen aan het rondkijken maar zo af en toe post ik wat.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_18935995
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 08:54 schreef franka het volgende:
Lurker van de eerste orde meld zich.:W
Franka,37, getrouwd, moeder van 2 jongens. De heren zijn ondertussen 17 en 15.
De oudste heeft PDD-Nos de jongste ADD. Ben actief op het Balans-forum, een forum voor ouders van kinderen met gedrags-, ontwikkelings-leerstoornissen.
Verder werk ik 20 uur bij een productiebedrijf. En doe veel jeugdwerk bij de buurtvereniging. Ben tante van 5 kindjes in de leeftijd van 4 tot 7.
Het ouder(s)forum blijft me trekken, omdat kleine kindjes nog zo heerlijk spontaan in het leven staan.
Dat is ook het geen ik erg jammer vind, (FOK blijft een jongerenforum natuurlijk)Je ziet weinig ouders die oudere kinderen hebben.
Moet ik me toch ook maar eens voorstellen, ik lurk al een jaar mee.
Mijn naam is Mavi, in het echte leven..... Ik ben 39, getrouwd met Rob (42) moeder van 3 zonen van 14, 12 en 9. Ik werk 2 dagen in de week als secretaresse in de Jeugd GGz. En ook ik mis ouders van oudere kinderen, hoewel ik ook de kleintjes heel leuk vind.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:16:24 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18936029
Nou dames... er zijn wel meer van dit soort geluiden op gegaan.
Open gewoon eens een topic erover. Noem desnoods een leeftijdscategorie in de Topic Titel en kijk wat er van komt. Je moet wel even vol blijven houden, maar dan zal je zien dat het vanzelf komt. Er zijn er volgens mij echt wel meer hier hoor!
  Jubileum moderator donderdag 6 mei 2004 @ 21:39:59 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18940247
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou dames... er zijn wel meer van dit soort geluiden op gegaan.
Open gewoon eens een topic erover. Noem desnoods een leeftijdscategorie in de Topic Titel en kijk wat er van komt. Je moet wel even vol blijven houden, maar dan zal je zien dat het vanzelf komt. Er zijn er volgens mij echt wel meer hier hoor!
ooit modambities gehad o wijze vrouwe?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18941854
Ook ik zal me maar eens voorstellen. Ik lurk hier veel en af en toe bemoei ik me er ook eens mee .

Ik ben Pandorah, 31 jaar jong en woon inmiddels alweer 2 jaar samen met vriendjelief in het midden van het land. Ik werk in dezelfde stad bij een verzekeraar. Sommigen zullen mij wel kennen van andere topics waar ik actief in ben. Kinderplannen staan even in de koelkast, eerst moet mijn vriendjelief afstuderen.

Ik ben wel "tante" van twee zoontjes (eentje van alweer een jaar oud en de ander is twee maanden jonger) van vriendinnen van mij. Die zijn zoo lief... Daarom vind ik de verhalen over kinderen interessant om te lezen .

donderdag 6 mei 2004 @ 22:38:45 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18941897
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:39 schreef Lois het volgende:

[..]

ooit modambities gehad o wijze vrouwe?
stiekem soms wel, maar ben dan weer bang dat ik het niet waar kan maken... En ik ben hier (op FOK!) tegenwoordig ook te vaak en te lang.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:38:19 #249
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18944981
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
stiekem soms wel, maar ben dan weer bang dat ik het niet waar kan maken... En ik ben hier (op FOK!) tegenwoordig ook te vaak en te lang.
Gij weet het nooit als gij het nooit probeert . . .
pi_18965193
Ik ben plankie, 25 jaar oud en woon in het pittoresque Ljouwert in het noorden van het land
Ik ben getrouwd met mallemeid, waarmee ik al ruim anderhalf jaar samen woon

Kinderen hebben we (nog) niet, maar eind december verwachten we als alles goed gaat onze eerste!
Út Ljouwert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')