quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef Dementor het volgende:
Ja rechte figuren hebben voor elk probleem een oplossing (uiteraard niet altijd de juiste) klaar.
De linke figuren blijven door dromen en zien het probleem niet totdat ze er zelf last van krijgen en met een in hun ogen sociale oplossing komen wat alleen nog meer geld kost en allerlei rotzooi te weg brengt (verkiezingen).
Dit zie je in de avatars terug
eensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef pberends het volgende:
Laatst bedacht ik me opeens dat avatars van rechtse user vaak een realistische uitstraling hebben dan dat van linkse users. Zou dit potentieel komen doordat rechtse mensen realistischer in het leven staan?
Dat is absoluut realistisch ja, maar neuken is ook realistisch.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef pberends het volgende:
Ik ben ook niet rechts, dat kan je volgens Ype's topic zien.
[afbeelding]
= bijvoorbeeld zeer realistisch.
precies!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef bramos-elvis het volgende:
generalisatie misschien.....de extreem rechtse mensen zijn vaak ook de domste mensen...zo las ik laatst in de trein "kill al nikkers"
Over het algemeen willen rechtse en linkse mensen hetzelde, een vredelievende maatschappij waar we allemaal arm in arm leven met elkaar!
Linkse mensen dat het zo op dit moment is, rechtse mensen zijn realistischer omdat ze weten dat er heel wat verandert moet worden!
Wat is precies het probleem?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:32 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag CMT met een Letland-vlag![]()
edit: heppie 'm al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |