abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20087751
Laatst bedacht ik me opeens dat avatars van rechtse user vaak een realistische uitstraling hebben dan dat van linkse users. Zou dit potentieel komen doordat rechtse mensen realistischer in het leven staan?
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2004 @ 11:24:47 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20087782
Yep.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:24:51 #4
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_20087788
rechtse mensen hebben minder kans op ongelukken :'(
maar dat is anders rechts :p
deja vu
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_20087874
Neuh .

Ik herinner me een Pol Mod die beweerde dat wanneer je een afrikaans jongentje in NL toelaat gelijk alle miljoenen afrikaanse jongentjes hierheen komen. Echt heel realistisch .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20087888
editje
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:28:21 #7
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_20087905
Het zou kunnen, maar hoe bepaal je het realisme van een avatar P?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_20087921
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef Dementor het volgende:
Ja rechte figuren hebben voor elk probleem een oplossing (uiteraard niet altijd de juiste) klaar.
De linke figuren blijven door dromen en zien het probleem niet totdat ze er zelf last van krijgen en met een in hun ogen sociale oplossing komen wat alleen nog meer geld kost en allerlei rotzooi te weg brengt (verkiezingen).
Dit zie je in de avatars terug
pi_20087922
Yep

Linkse mensen zijn wereldvreemd
pi_20087935
wat een BS... (iig. de OP)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_20087936
ik weet het niet, pberends.

ZOU wouter bos maar af een toe een joint roken...:)
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:31:48 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20088024
Neh

Rechtse mensen zijn wereldvreemd

ze denken bijvoorbeeld dat je problemen beter kunt oplossen als je zoveel mogelijk psychologische factoren wegstreept.
Vampire Romance O+
pi_20088033
Dit lijkt me aardig te kloppen, zeker als je hier soms de wereldvreemdheid ziet van een aantal linkse stumperds.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20088048
Ik zag CMT met een Letland-vlag

edit: heppie 'm al.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:33:31 #15
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20088074
generalisatie misschien.....de extreem rechtse mensen zijn vaak ook de domste mensen...zo las ik laatst in de trein "kill al nikkers"

Over het algemeen willen rechtse en linkse mensen hetzelde, een vredelievende maatschappij waar we allemaal arm in arm leven met elkaar!
Linkse mensen dat het zo op dit moment is, rechtse mensen zijn realistischer omdat ze weten dat er heel wat verandert moet worden!
Accept you're dead and start living
pi_20088086
Ik ben ook niet rechts, dat kan je volgens Ype's topic zien.

= bijvoorbeeld zeer realistisch.
pi_20088202
ik heb een uiterst realistische avatar .
pi_20088553
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef pberends het volgende:
Laatst bedacht ik me opeens dat avatars van rechtse user vaak een realistische uitstraling hebben dan dat van linkse users. Zou dit potentieel komen doordat rechtse mensen realistischer in het leven staan?
eens
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:51:05 #19
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_20088560
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef pberends het volgende:
Ik ben ook niet rechts, dat kan je volgens Ype's topic zien.

[afbeelding]

= bijvoorbeeld zeer realistisch.
Dat is absoluut realistisch ja, maar neuken is ook realistisch.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_20088731
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef bramos-elvis het volgende:
generalisatie misschien.....de extreem rechtse mensen zijn vaak ook de domste mensen...zo las ik laatst in de trein "kill al nikkers"

Over het algemeen willen rechtse en linkse mensen hetzelde, een vredelievende maatschappij waar we allemaal arm in arm leven met elkaar!
Linkse mensen dat het zo op dit moment is, rechtse mensen zijn realistischer omdat ze weten dat er heel wat verandert moet worden!
precies!
voordat je uit kunt delen, zal je toch eerst geld moeten hebben...
je kan wel gaan uitdelen met geld van een ander(linkse methode), maar aan t eind van t liedje moeten we dan met z'n allen bedelen..
dus met het geld wat er nu is, zoveel mogelijk mensen structureel helpen, en verder investeren in een betere economie(rechtse methode), zodat er steeds minder mensen zijn die hulp nodig hebben

l
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:58:47 #21
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_20088763
Onzin pberends, rechtse mensen zien problemen waar er geen zijn of blazen ze enorm op, en zien geen problemen waar er wel problemen zijn of minimaliseren ze.

Al zeggen ze van linkse mensen natuurlijk hetzelfde.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:59:38 #22
50300 CIXX
Rotterdam
pi_20088782
CIXX voelt zich geroepen met zijn rechtse ideeen en atavar, en wacht op nog een mooie generalisatie, om vervolgens de betreffende user uit te schelden voor rotte vis
Hardcore is my life, is my style!
pi_20088792
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:32 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag CMT met een Letland-vlag

edit: heppie 'm al.
Wat is precies het probleem?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:00:23 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20088805
"Extreme mensen zijn niet realistisch"
Vampire Romance O+
pi_20088901
Ik ben zelf behoorlijk links hoewel ik groenlinks en SP nu toch wel te links vind. Ben meer PVDA. Ik denk dat rechts inderdaad realistischer is. Zeker, maar dat is dan in materiele zin. Dat is waar deze maatschappij op draait en dat snap ik ook wel. Ik vind alleen dat het materialistische en het zakelijke niet altijd voorrang moet krijgen.
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')