Is dat niet hetzelfde?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:01 schreef EdwardSeepers het volgende:Tevreden, vermoeid en ontzettend voldaan.
Ging bij mij alles met slapen maar overquote:Op maandag 21 juni 2004 22:08 schreef Famous_Rose het volgende:
[..]
Ontopic: Voel me kut! Lelijk, dom, moe, zielig, alleen op de wereld, te dik en hopeloos.. Maar dat is morgen vast weer over![]()
En ik ben wel heel eerlijk geweest vanmiddag, toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:46 schreef T1andonly het volgende:
voel me heel raar weer, alsof ik geen vrienden heb die echt eerlijk tegen me durven te zijn. Altijd erom heen praten
Ik ken alleen dian, devv05 en whis echt geloof ik. (kan ook per ongeluk iemand vergeten zijn, maar dat merkquote:Op maandag 21 juni 2004 22:49 schreef DarkElf het volgende:
zeg, voor de notulen:
wie kent wie nu irl, en wie spreekt wie nu elke dag of iig een paar keer per week via de chat/mail/icq e.d?
Veel succes morgen!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
Morgen spannende dag .m.b.t school
Nee, dat is geilheid...quote:Ik voel em al 3 dagen gespannen
Haha, nee :p meer vlinders enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is geilheid...
Kut is dat. Ik baal ook als een stekker van die autokosten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Of anders komt alles gewoon even lekker tegelijk
Nu is mijn auto ineens kapot![]()
Lekkere timing ook als ik dit weekend ga verhuizen...
maak je nou niet te druk over alles, heb verschillende post van je gelezen, en denk dat het verstandig is dat je meer dingen op de loop laat en moet gaan zien waar het schip strand.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:36 schreef Aphrodite het volgende:
Dubieus, dubbel en vaag.. Zo voel ik me..![]()
hier welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:49 schreef T1andonly het volgende:
Niet zo, MSN doet het niet...
Ik weet niet waar jij zon ziet..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:08 schreef Sassiej het volgende:
voel me helemaal happy
net ff met een paar lui buiten gezeten.. lekker in het zonnetje
..helemaal happy van het weer!!![]()
Opgelost!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn computer frustreert mij mateloos...
Heb hem naar de garage gebracht, maar daar kunnen ze er pas dinsdag naar kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:31 schreef Copycat het volgende:
is er nog hoop?
het zonnetje scheen hier lekker, het was gewoon warm..!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:03 schreef exec het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zon ziet..![]()
OT:
Ik voel me supera.s. weekend logeren bij meisje dat ik leuk vind enn de dag erna naar Parkpop..
Dus lekker druk weekendje voor de boeg, alleen de rest van deze week nog invullen![]()
En oja, ik ben geslaagdvolgende week me diploma ophalen.
![]()
Doet het weer, maar weet niet hoe ik het klaar gekregen heb, dus da's raar.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hier wel
ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
DE, er is toch niks engs? Vanwege je buikpijn en je gyn-bezoekje?
Edit: ik zie het al... vervelend. Toch een beetje engig wel...nogmaals!
The Office.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:36 schreef Arinna het volgende:
Goed, want The Office begint zo
En daar moest ik gewoon even voor uit bed komen.
en daarna kruip ik, nog altijd ziek, mijn bedje weer in
Hij was er. Gelukkig. Hij heeft zoals verwacht de nieuwe versie nog niet gelezen. Fijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Op zich prima...alleen een klein beetje zenuwachtig...ik stel t de 'hele' ochtend al uit, maar ik moet nu toch maar even naar scriptiebegeleider... als ie er is tenminste...
Waar is die bibbersmiley als je m nodig hebt?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:50 schreef Peregrijn het volgende:
De komende tijd zullen jullie mij hier dan ook niet vaak meer zienMaar ik kom misschien nog wel eens langs en als ik een kabelaansluiting heb val ik jullie steeds weer lastig
Die staan jou best charmantquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:01 schreef Ripley het volgende:
Nog steeds zwaar kut. En nu heb ik ook nog een walgelijke koortslip
Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maar hij gaat t zo lezen. Voor 14.00 uur. En dan komt ie ook nog langs. Benieuwd of hem dat gaat lukken.
Bij de gemeente hebben ze toch ook wel internetquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:50 schreef Peregrijn het volgende:
De komende tijd zullen jullie mij hier dan ook niet vaak meer zienMaar ik kom misschien nog wel eens langs en als ik een kabelaansluiting heb val ik jullie steeds weer lastig
*Niieuwsgierig wordt*quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:46 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hahahaha, Ik sta voor een echte "vrouwen-beslissing"
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:43 schreef Untitled het volgende:
[..]
*Niieuwsgierig wordt*![]()
-Ontopic-
Ik ben goed gestemd![]()
Zoooo nou het gaat alweer de goede kant op hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef DuchessX het volgende:
Er is absoluut geen enkele reden om me minder happy te voelen. Maar waarom gebeurt het dan toch?[afbeelding]
Je mondelingen goed gegaan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:55 schreef Wolkje het volgende:
Zow, heb ik even een mega-huilbui gehad![]()
Heerlijk, die examenstress
Toch![]()
![]()
Haha, het is nooit verkeerd om jezelf te verwennenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik moest een keuze maken uit 2 leuke zwem-kledingstukkenMaar neem ze maar allebei, heb een financiële meevaller gekregen
Voor die 2 "zwem-kledingstukken " betaal ik ¤100
Dat klopt, jezelf verwennen op z'n tijd isquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:16 schreef Untitled het volgende:
Haha, het is nooit verkeerd om jezelf te verwennen![]()
En jij verdient het zeker, na die zware dag van gister.
Shoppen roelt![]()
-OT-
Ik voel me gemixt... heb het idee, dat ik bij een bepaald persoon totaal niet weet waar ik aan toe ben. Ik weet het zelf ook allemaal ff niet meer...
Dat kan niet, dat ben ik alquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:29 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben de meest gelukkige persoon ter wereld op het moment
Alles, maar dan ook werkelijk alles is op het moment precies zoals ik het zou wensen.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat ben ik al
Echt, alles zit mee, de laatste tijd, het bijna om bang van te worden. 2004 isop alle fronten.
En elke week komt er wel weer wat bij wat het nog meermaakt.
HE! Dat kan niet! Peregrijntje is de komende maanden weg! Wie ben jij onder Peregrijntjes naam ?! Nou, nou, NOU?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:08 schreef Peregrijn het volgende:
Gesloopt, wat een avond/nacht was dat
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat ben ik al
Echt, alles zit mee, de laatste tijd, het bijna om bang van te worden. 2004 isop alle fronten.
En elke week komt er wel weer wat bij wat het nog meermaakt.
Even stiekem offtopic, want ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden vandaag: Waarom niet??quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Ondertussen afgestudeerd, maar echt vrolijk ben ik niet![]()
omdat ik zelf niet tevreden ben over het resultaat... verre van... en daarnaast zit ik op andere vlakken ff in een kutperiode... gaat goed komen, maar momenteel mag de feestmuts nog ff in de kast blijven verstoffen wat mij betreft...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Even stiekem offtopic, want ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden vandaag: Waarom niet??
sterkte dan!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
omdat ik zelf niet tevreden ben over het resultaat... verre van... en daarnaast zit ik op andere vlakken ff in een kutperiode... gaat goed komen, maar momenteel mag de feestmuts nog ff in de kast blijven verstoffen wat mij betreft...
dankjequote:Op donderdag 24 juni 2004 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
sterkte dan!
Van een 3 naar een 8....hoe krijg je het voor mekaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb bij m'n herkansingen een 3,1 opgekrikt naar een 8,1 voor natuurkunde waar ik normaal met een beetje geluk een 5je voor haal![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:21 schreef Wolkje het volgende:moe.
Maar ben hard aan het leren.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:21 schreef Wolkje het volgende:moe.
Maar ben hard aan het leren.
Mooi, dan kan ik over precies 48 uur mn bier topic openen zonder dat jij em meteen weer sluitquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:!
Over nog geen 48 uur komt mn vriend weer thuis!!
Ik wilde nog zeggen: doe je dat toch gewoon lekker, maar ik dacht dat ik je er niet mee zou helpen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:26 schreef Copycat het volgende:
En daar zijn de calorietjes weer...
Idd, thuis laten bezorgen is zeer leukquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
Nou ben ik niet zo'n shopper, maar dingen aan huis laten bezorgen is wel oke
Hmmm is het die persoon waar we het over hebben gehad?
OT: Ik vind storm heerlijk, het woeit zo langs je huis
Absoluut!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon lekker toch!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut!
En hey, na 35 zo goed als sportloze jaren ben ik nu verdomd goed bezig, vind ik zelf.
Sporten zal nooit m'n hobby worden, en ik heb nu fucking arse-pijn van het spinnen maar ik houd het al (...) anderhalve maand vol om drie keer per week actief in de sportschool te zijn .
Dan mag een patatje (en een kaassoufflee) op z'n tijd best.
Mja, gaat wel, maar ik schaam me dood voor de hoeveelheid troep die ik heb. Ik heb al 5 dozen uit de keuken gehaald en er komt er nog minstens 1quote:Vordert 't?
oeh lekker slapen zo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef Wolkje het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |