De sultan mag datquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:43 schreef MegA het volgende:
dit vind ik pas ferrari verkrachten
[afbeelding]
Een sedan ervan maken.. (weer die sultan van Brunei)
bron
Hij heeft het al gezien. Sterker nog. Er staat een directe link naar dit topic op z,n sitequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:55 schreef Hagedis het volgende:
[..]
De sultan mag dat![]()
Wie durft het trouwens aan deze man een mailtje met een link naar dit topic te sturen?
Ownee, daar kunnen we misschien maar beter mee wachten tot ie m af heeft, dan houden we immers nog een auto over.
Ik klik ook gewoon meteen door naar de plaatjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft het al gezien. Sterker nog. Er staat een directe link naar dit topic op z,n site
Dat is net een omgebouwde Alfaquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:43 schreef MegA het volgende:
dit vind ik pas ferrari verkrachten
[afbeelding]
Een sedan ervan maken.. (weer die sultan van Brunei)
bron
Ik neem aan van wel, maar dat waren Maranello's volgens mij. Of de man een dwaas is wat betreft zijn activiteiten met een Ferarri, natuurlijk ziet het auto niet uit als er een en ander aan geknutseld wordt. We kunnen pas erover oordelen als hij zijn project afgerond heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is net een omgebouwde Alfa![]()
Ik vind het er niet uitzien, als die sultan geld teveel heeft mag ie ook wel wat naar mij overmaken![]()
Is dat trouwens dezelfde sultan die indertijd 10 F50's had gekocht..?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:05 schreef Alfa_Boy het volgende:
456 Estate zou wel leuk zijn,RS6
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:36 schreef bert308 het volgende:
Ja, hier is dus de man zelf... hoe de al dan niet echte Ferrari liefhebbers over mijn project denken kun je hier lezen:
http://ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=1432
Ook daar zijn de meningen verdeeld.
Ik heb nu RSI van het schuren. Nog 3 weken vakantie en dan hoop ik dat ie eindelijk een mooi strak rood kleurtje heeft. En om jullie nog een beetje meer te stangen, geen Ferrari Rosso Corsa maar Porsche Indisch rood omdat ik dat een mooie kleur vind, had ik vroeger al op mijn Alfasud, en omdat ik hiervan een flinke emmer goedkoop kon krijgen op de duitse ebay. Overigens is Porsche Indisch rood zo goed als gelijk aan Ferrari rood, dat wel.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef TazDevl het volgende:
Bert jij verdiend niets anders dan lof, vind dat je een flinke bikkel moet zijn om zo een zaag in je auto te zetten en er dan ook nog iets moois van te maken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef TazDevl het volgende:
Bert jij verdiend niets anders dan lof straf, vind dat je een flinke bikkel moet zijn om zo een zaag in je auto te zetten en er dan ook nog iets moois van te maken
Ik post wel een link naar een mooie foto, als ie klaar is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]humor heb je wel
![]()
Ga je ook in dit topic update,s houden over je auto met plaatjes en al?
Je ziet dat de meningen verdeeld zijn. MAAAARRRR dat er toch ook veel mensen willen weten hoe dit gaat aflopen
Als hij klaar is? Nee jo gewoon linkje wanneer er weer nieuwe foto,s zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:58 schreef bert308 het volgende:
[..]
Ik post wel een link naar een mooie foto, als ie klaar is.
Wrom bind je opeens zo in?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar 1 ding snap ik niet he. Je doet veel moeite om hem mooi te maken. Zoals je weet vind ik het zonde maar de manier waar op vind ik heel erg goed. Als ik alleen naar het werk kijk kan ik niks anders zeggen dan respect zoals jij met het matriaal om gaat.
Hahah nee hoor. Ik blijf er bij dat het een suf gerukte is die totaal geen liefde heeft voor het merk Ferrari! En dat hij ooit eens een klap van de molen heeft gehad om het geen wat hij nu doet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wrom bind je opeens zo in?![]()
Ben je bang voor Bert?![]()
feit dat hij het gedaan heeft is in mijn ogen foutquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:17 schreef seto het volgende:
als je op dat ferrari forum had gekeken kon je lezen dat hij ook erg twijfelde voor hij de eerste onherroepelijke verandering toebracht
ik vind hem erg mooi worden
Wat denkt je van de naam van dit topic?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 04:42 schreef Cyberdogg het volgende:
............ Ik vind die reacties in het begin van het topic dan ook zwaar overdreven, en zeker zo'n reactie van Mutz vind ik echt niet kunnen. ...............
Ik heb de naam verzonnen van dit topicquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:29 schreef patje74 het volgende:
[..]
Wat denkt je van de naam van dit topic?![]()
Of je het mooi vind of niet, hij bouwt wel een bijzondere wagen op. En ook nog netjes ook!
Persoonlijk verwacht ik dat ik het eindresultaat mooi zal vinden. In mijn ogen praat je dan niet over Ferrari-verkrachten.
Tja. Er zijn ook 'rape' filmpjes te vinden op internet, dus er zijn mensen die verkrachten lekker vinden (om te doen zowel als lijdend voorwerp te zijn) dus er zullen logischerwijs ook mensen zijn die dit autoproject machtig vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:29 schreef patje74 het volgende:
[..]
Wat denkt je van de naam van dit topic?![]()
Of je het mooi vind of niet, hij bouwt wel een bijzondere wagen op. En ook nog netjes ook!
Persoonlijk verwacht ik dat ik het eindresultaat mooi zal vinden. In mijn ogen praat je dan niet over Ferrari-verkrachten.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:59 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind die Ferrari er zowieso niet uitzien dus van mijn part bouwt hij hem om tot een golf.
Ik ben een autofreak, maar ik heb zeer weinig met Ferrari. Ik vind het hele merk zwaar overrated. Zeker zo'n 308 is niet zo heel bijzonder imho.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zijn auto. En tuurlijk mag hij zelf weten wat hij er mee doet. Maar dat houd niet in dat ik hier geen mening over mag hebben.
en zoals ik al in de OP zei. Ik heb respect voor hoe en wat hij doet. Hij kan goed overweg met het las apparaat en het is zeer kunstig wat hij doet. Kan er niks anders over zeggen.
Maar mijn mening is dat je met je poten van een Ferrari af moet blijven. Maar dat is iets wat GEEN auto freaks kennelijk niet snappen.
Ik vind hem lelijk zelfsquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:03 schreef Espantoso het volgende:
[..]
Ik ben een autofreak, maar ik heb zeer weinig met Ferrari. Ik vind het hele merk zwaar overrated. Zeker zo'n 308 is niet zo heel bijzonder imho.
dat ziet er echt niet uit..echt enorm lelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:44 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden eens een 'stretched ferrari' gezien.
Die was in de VS opgerekt alsof het een Lincoln of een Mercedes was![]()
Deze was het niet, maar ziet er nog slechter uit.
[afbeelding]
Deze kwam ik ook nog tegen
[afbeelding]
HEILIGSCHENNIS![]()
![]()
Je denkt toch niet echt dat ze daar daadwerkelijk een lambo voor uit elkaar hebben geslepen tochquote:Op maandag 9 augustus 2004 09:44 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden eens een 'stretched ferrari' gezien.
Die was in de VS opgerekt alsof het een Lincoln of een Mercedes was![]()
Deze was het niet, maar ziet er nog slechter uit.
[afbeelding]
Deze kwam ik ook nog tegen
[afbeelding]
HEILIGSCHENNIS![]()
![]()
Die F50 lijkt me iig. fake want als je nagaat hoeveel z'on ding kost moet je wel gek zijn om m door te slijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze daar daadwerkelijk een lambo voor uit elkaar hebben geslepen toch
F40quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Die F50 lijkt me iig. fake want als je nagaat hoeveel z'on ding kost moet je wel gek zijn om m door te slijpen.
Bert, wil je me nooit meer zo laten schrikkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:43 schreef bert308 het volgende:
Dit is pas een Ferrari verkrachten:
[afbeelding]
En of dit het verkrachten van een Ferrari is, daarover verschillen, klaarblijkelijk, de meningen. Nog steeds niet rijklaar, lees op de site als het je interesseerd.
Jezus wat een loser; zo-iemand verdiend het niet eens om in een Ferrari te rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe verkracht je een ferrari?Het antwoord zit in deze link---->http://abum.com/?show_media=7447![]()
Is van een stadsgenoot die ik nog ken uit mijn wilde Alfa jaren. Mondi kostte 20 mille en is in zeer goede staat, maar niet te koop. De 308GTB die mij eerder bezocht is wel te koop, zie link op openingspagina. Zal wel ruim 25 mille moeten opbrengen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Die mondial die op de foto,s staat is die ook van jou? Zo ja moet dat ding kosten![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe verkracht je een ferrari?Het antwoord zit in deze link---->http://abum.com/?show_media=7447![]()
De eigenaar is zo te zien een liefhebber van Amerikaanse auto'squote:
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:24 schreef chilipenn het volgende:
eens te meer reden om lid van de stichting POL te worden
(prikkeldraad om limburg)
POL is goed, om hollanders te weren. Wel een gat open laten richting duitse grens, Autobahn!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:26 schreef SpeedyRich het volgende:
eens te meer reden om lid van de stichting POL te worden
(prikkeldraad om limburg)
![]()
leuk
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef bert308 het volgende:
[..]
POL is goed, om hollanders te weren. Wel een gat open laten richting duitse grens, Autobahn!
Is toch gewoon van the gumball. Niet echt grappig ofzo dit.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:04 schreef Des het volgende:
http://img17.imagevenue.com/img.php?loc=loc178&image=872_Gumball2005_016.jpg
deze is pas verkracht, politiekogels
je verneukt de layout een beetje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:01 schreef bert308 het volgende:
Zo kinders, en wie heeft er nu nog commentaar?
zeker een knap staaltje werk, toch doe je dit niet met een ferrari... die auto's moeten zo origineel blijven als het maar zijn kanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Klonk het volgende:
ik niet, ik vind het gewoon een knap staaltje werk
ik vind van welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:30 schreef Klonk het volgende:
Een ferrari is mooi, soms zelfs heeeeel mooi, maar niet heilig, zelfs een Ferrari is "maar" een auto
Ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:01 schreef bert308 het volgende:
Zo kinders, en wie heeft er nu nog commentaar?
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Meer hier: http://home.tiscali.nl/308gto/p1024.htm en hier: www.ferrari288.com
Betaal jij het verschil ? Een 288GTO is ongeveer een 10 keer zo duur als een 308GTS, van zo'n 288GTO kan je een mooi huis kopen !quote:
So what? Je gaat geen klassieker die nog prima op te knappen is verneuken, hoe goed je ook bent met metaalbewerken. Ga dan maar in Scrapheap Challenge aan de slag. Vind ik dan.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:09 schreef Toewan het volgende:
[..]
Betaal jij het verschil ? Een 288GTO is ongeveer een 10 keer zo duur als een 308GTS, van zo'n 288GTO kan je een mooi huis kopen !
Hier in Eindhoven heb ik trouwens een keer een echte 288GTO gezien, stond destijds bij Prominent op de Vestdijk en heb 'm ook eens over de Eindhoven - Helmondweg zien rijden.
En ook stond er een keer een F40 op een parkeerterrein bij de Kleine Berg, was erg mooi om die in het wild te zien !
Ok, kan jij vinden. Maar ik denk dat de mening misschien wat anders was wanneer niet alle foto's getoond zouden zijn. Nu zie je al het laswerk (aan een Ferrari !) en het blanke metaal aan de 308, ipv een bodykit.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
So what? Je gaat geen klassieker die nog prima op te knappen is verneuken, hoe goed je ook bent met metaalbewerken. Ga dan maar in Scrapheap Challenge aan de slag. Vind ik dan.
Die had ik ook zien staan ja.quote:
DIe F40 kwam ook bij Prominent vandaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:09 schreef Toewan het volgende:
[..]
Betaal jij het verschil ? Een 288GTO is ongeveer een 10 keer zo duur als een 308GTS, van zo'n 288GTO kan je een mooi huis kopen !
Hier in Eindhoven heb ik trouwens een keer een echte 288GTO gezien, stond destijds bij Prominent op de Vestdijk en heb 'm ook eens over de Eindhoven - Helmondweg zien rijden.
En ook stond er een keer een F40 op een parkeerterrein bij de Kleine Berg, was erg mooi om die in het wild te zien !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |