Z,n eigen woordenquote:This is my Ferrari 308 GTS conversion to 288 GTO look-alike project. I'm not building a GTO replica, just a nice 308 in GTO look. A step by step picture guide of trial and error, converting a 308 to GTO look in sheet metal. I'll write the how to/making of story when the car is finished, only pictures now.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:24 schreef chilipenn het volgende:
eens te meer reden om lid van de stichting POL te worden
(prikkeldraad om limburg)
Niet dat het anders geen lelijke knakenbak was geweest. Maar toch.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
Best zonde.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet dat het anders geen lelijke knakenbak was geweest. Maar toch.
Ik zeg het ook subtielquote:Op maandag 21 juni 2004 19:26 schreef MutZ het volgende:
TT klopt precies... Echt zonde...
Zo'n man moeten ze... Oh wacht, doodsverwensingen zijn niet toegestaan...
quote:Voor deze man is maar 1 straf. En dat is een straf die ze in de US wel kennen en hier niet.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet dat het anders geen lelijke knakenbak was geweest. Maar toch.
Hij heeft hem bij een kippenboer gekocht of zo?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:31 schreef -Xerxes- het volgende:
Is dat niet die 308 die een hele tijd tegenover motorhuis-napoleon in de etalage heeft gestaan?
Ja, dat lees ik net, uit Baexem, da''s 1 dorp verder dan hier, en die had hem in een etalage staan in Haelen, das ook 1 dorp verder dan hier, maar dan de andere kant op.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft hem bij een kippenboer gekocht of zo?
Maar het gaat niet over snel of niet snel. Het gaat er om dat het een Ferrari is. Het is gevoel liefde geluid geur. Dat is Ferrari rijden en bezitten. En dat heeft totaal NIKS te maken met snel rijden.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:59 schreef MacroTough het volgende:
Meh, het is maar een 308 hoor... In z'n tijd al niet eens serieus genomen door de puristen:"Een V8 in een ferrari??!!" Eigenlijk alleen maar bedoeld om de Amerikaanse markt te veroveren en dat heeft ie goed gedaan.
En niet verder vertellen hoor, maar ik heb een jap in de garage staan die sneller is :-P.
En een indrukwekkend uiterlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over snel of niet snel. Het gaat er om dat het een Ferrari is. Het is gevoel liefde geluid geur. Dat is Ferrari rijden en bezitten. En dat heeft totaal NIKS te maken met snel rijden.
Ow, okay, dan heb je een trage auto die snel stuk gaat... Kan je net zo goed een Alfa of Fiat gaan rijden....quote:Op maandag 21 juni 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over snel of niet snel. Het gaat er om dat het een Ferrari is. Het is gevoel liefde geluid geur. Dat is Ferrari rijden en bezitten. En dat heeft totaal NIKS te maken met snel rijden.
Wat maakt het uit of je auto traag isquote:Op maandag 21 juni 2004 20:06 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Ow, okay, dan heb je een trage auto die snel stuk gaat... Kan je net zo goed een Alfa of Fiat gaan rijden....
Zeker weten. En er zijn heel wat mooiere auto,s dan de 308. Ik noem een F40quote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
En een indrukwekkend uiterlijk.
En dat had de 308 IMHO niet, terwijl de 288 echt bruut-laag-gemeen-dik-stoer is...
Nou, er is een Amerikaanse review tussen deze en het trager gemotoriseerde broertje van die van mij:quote:Op maandag 21 juni 2004 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je auto traag isHet gaat om alles betreft die auto. En niet alleen door snel te zijn en snel kapot gaan? Vergis je niet dat we het hier wel over een oldtimer hebben. Weet niet hoe oud die jappaner is van je.
[..]
Hee leuk stukjequote:Op maandag 21 juni 2004 20:24 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Nou, er is een Amerikaanse review tussen deze en het trager gemotoriseerde broertje van die van mij:
http://www.webvantagepoint.com/mem.htm
Ze komen dus wel een beetje uit dezelfde tijd.
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wat ik al eerder zei. De magie die om de 308 hangt vind ik personelijk geweldig.( geld voor alle Ferrari,s ) De geur het uiterlijk het geluid het gevoel. Dat is voor mij iets waar een andere auto niet tegen op kan![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:24 schreef chilipenn het volgende:
eens te meer reden om lid van de stichting POL te worden
(prikkeldraad om limburg)
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:09 schreef Ballebek het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen ook_gek
Sta ik met een 308 voor je deur vind je het niet zo'n mooie wagen...
Je deed niet eens de deur open lul
Indrukwekkend... indrukwekkend... Het is wat mij betreft gewoon zo dat de 308 de mooiste (gedeelde eerste plaats) automobiel allertijden is. Dan heb ik dus liever pure schoonheid dan een "indrukwekkend uiterlijk". Maar laten we wel wezen: Het is een voorwerp, niet eens zeldzaam of zo. Dus wat iemand met zijn bezit doet mag hij zelf weten.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
En een indrukwekkend uiterlijk.
En dat had de 308 IMHO niet, terwijl de 288 echt bruut-laag-gemeen-dik-stoer is...
Is dit niet gewoon een Photoshop. Op de bovenste foto zijn de stoelen ineens weer wit.quote:
Sultan van Brunei heeft een 456GT stationwagon laten makenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:41 schreef 2cv het volgende:
Het blijft een verkeersdrempel op wielen. Wanneer is er nou iemand die een fraarie neemt en er een flinke stationwagen van bouwt ?
Das mijn heldquote:Op maandag 21 juni 2004 21:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Sultan van Brunei heeft een 456GT stationwagon laten maken
Deze persoon is toch ook niet klaar met zijn projectje?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:59 schreef ook_gek het volgende:
maar die heeft het goed laten doen!
Ik kreeg net een mailtje van hem, er gebeurd inderdaad nogal wat aan, en het is niet de bedoeling geweest om een kopie te maken van een 288 GTO.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dez persoon is toch ook niet klaar met zijn projectje?
Hoooo, even, voordat we verder gaan, dat is door pinifirera zelf gebeurt, en is geen plastic job, is een hele speciale productielijn voor gebouwd.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:46 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Sultan van Brunei heeft een 456GT stationwagon laten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |