heej psst... je caps blijft hangen...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef vandiessen het volgende:
NOGMAALS: ALS JE HARRY VERMEEGEN NIKS VINDT REAGEER DAN NIET.
IS ZONDE VAN JE TIJD.
WIE HARRY TERUG WIL OP DE BUIS,REAGEER.
Dude.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef vandiessen het volgende:
IS ZONDE VAN JE TIJD.
wat schattig, een newbiequote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef vandiessen het volgende:
IS ZONDE VAN JE TIJD.
Zo te zien is deze topic ook zonde van je tijdquote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef vandiessen het volgende:
IS ZONDE VAN JE TIJD.
Idd toen had je nog kwalitieitquote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Harry is zooo 1989...
"Weer te laat Harry.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:37 schreef bugeye het volgende:
DE REGENJAS
HIJ KWAM ALTIJD TE LAAT BIJ STAM! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Je zou het ze moeten verbieden om te reageren!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:49 schreef vandiessen het volgende:
Toch grappig dat mensen nog reageren als ze Harry niks vinden.
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Stinkschaap het volgende:
wil<->niemand hem een programma aanbieden.
Dat is voor mij nu dè reden waarom ik hem niet moet. Ten eerste eerst aan Bergkamp beloven dat de volledige opbrengst naar een goed doel zou gaan (waarop Bergkamp zijn goedkeuring gaf, ondanks het feit dat hij de combinatie alcohol en voetbal in combinatie met zijn persoon, niet passend vond) en hier vervolgens niet aan willen voldoen. Ten tweede dat gedoe om Bergkamp, dat hij de topspeler was die de doelpunten voor Oranje zou gaan maken, terwijl Kluivert een aanzienlijk beter doelgemiddelde had, en binnen niet al te lange tijd het record van Bergkamp zou pakken (als hij dat toen niet al had); ofwel simpel gezegd de èchte held van Oranje was.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:20 schreef Architect het volgende:
Verders nog steeds goede herinneringen aan 1,2,3,4 DENNIS BIER....
Ja daar heeft hij nog geld aan verdiend. Op zich niet erg, maar omdat Bergkamp er eigenlijk niet mee eens was, vroeg hij aan Harrie om toch een deel aan een goed doel te geven.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:49 schreef MacDweal het volgende:
1,2,3,4 dennis bier. Helaas geen harrie op de buis.
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Zwansen het volgende:
Harry is zooo 1989...
Vele topics? hahahahahahahahaquote:Op maandag 21 juni 2004 18:24 schreef vandiessen het volgende:
Na vele topics over harry Vermeegen
harry was zo goed als henk was. zonder henk geen leuke harry. de teksten werden veelal door henk geschreven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:26 schreef sampoo het volgende:
Ik denk dat hij echt last ondervonden heeft door zijn gezondheidsproblemen. Het komt er niet meer vlot uit en het komt er net niet uit waardoor het eerder genant wordt dan leuk. Jammer.
Idd ... geef die man een contract, voor het geld hoeft hij het geloof ik toch niet echt meer te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef Nolius het volgende:
Harry Moet terug!!!!
Publieke Omroep: grijp uw kans!!
Kan wel zijn maar ik vind Harry toch wat leuker hoor.Henk is een ouwe semi-intellectuele zeikstraal.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
harry was zo goed als henk was. zonder henk geen leuke harry. de teksten werden veelal door henk geschreven.
Exactquote:Op zondag 27 juni 2004 16:41 schreef Voorthuizen het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik vind Harry toch wat leuker hoor.Henk is een ouwe semi-intellectuele zeikstraal.
die praat ik ook niet goed, maar de succesformule was henk spaan en zijn teksten plus harry. harry kon, wat ik eerder ook al zei, de bek erbij trekken die nodig was om de grap over te laten komen. die gespeelde boosheid op elkaar was niet altijd gespeeld. ik wil ze niet vergelijken omdat ik vind dat henke en harry op een veel minder hoog niveau staan, maar wel om aan te geven dat het duo belangrijk is; van kooten en de bie. misschien dat als henk weer eens iets leuks schrijft voor harry dat ze dan nog samen kunnen werken afentoe. verder weinig hoop.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:41 schreef Voorthuizen het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik vind Harry toch wat leuker hoor.Henk is een ouwe semi-intellectuele zeikstraal.
cool! zeker als je hem nog aankan.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:06 schreef Petomaan het volgende:
OPEN BRIEF AAN HARRY
Lieve Harry,
Wat was het weer een genot om je weer eens op de buis te zien. Wat een verfrissing na al die cynische persmuskieten die de Nederlandse spelers belagen! En wat leuk om te zien hoe de spelers zonder uitzondering en zonder schroom op je afstappen en je vragen met een grote grijns beantwoorden.
Lieve Harry, we hebben je weer nodig! Nu vooral! Iedereen is zat van die Hugo Borst en consorten, die niets anders doen dan stront over het Nederlandse elftal uitstorten waardoor het Nederlandse elftal van het volk vervreemdt. Harry alleen jij kan die kloof weer dichten! Als man van het volk ben jij onze spreekbuis! Kom alsjeblieft weer terug, we hebben je meer dan altijd *nu* nodig!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:10 schreef keeper het volgende:
Harry Vermeegen zouden ze moeten stenigen.
ja, vooral toen ze niets meer tegen elkaar zeiden en alleen de kleedkamer uitkwamen voor hun stukje samen en communiceerden via redacteurenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Harry & Jaap, een van de beste komische duo's ooit![]()
![]()
![]()
Haha, is dat serieus? Nou ja, dat maakt het alleen nog maar knapper...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja, vooral toen ze niets meer tegen elkaar zeiden en alleen de kleedkamer uitkwamen voor hun stukje samen en communiceerden via redacteuren
Ooow, je hebt het over het duo Harry en Henk..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Ja, sinds Henk erachter kwam dat Harry achter de rug van Spaan contact had gezocht met Sport7 hebben ze niet meer met elkaar gepraat. Het seizoen maakten ze af door te communiceren via derden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |