quote:
Ok...'mergen'...samenvoegen.quote:
In Brabant schrijven we dat gewoon altijd met een d...zal wel dialect zijn dan.quote:
Okay...ik heb 'm wel in de eerste post gezet, anders had het weinig zin. Krijg je verder geen eer van je werk, maar het staat er in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
oke, ha dat andere topic nog neit gezien, misschie een ideetje om de OP te kopieeren? Medea
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Okay...ik heb 'm wel in de eerste post gezet, anders had het weinig zin. Krijg je verder geen eer van je werk, maar het staat er in ieder geval.
tnx... alleen uhm hadden we nogal problemen waar mijn server op draait en nu heeft de provider weer het IP adres aangepast argh. Nu draait wel alles goed dus hij veranderd niet meer. zou je hem nog 1x willen veranderenquote:
Tsk, tsk, hij moet eens 2 dagen na mekaar iets doen en 't wordt al druk.quote:
Daag me niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Mike het volgende:
Jij zit echt topics van jaren geleden uit te pluizen om mij maar werk te bezorgen he?
I knowquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik mod was, zou ik je naar Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 9 doorverwijzen.
Maar goed, ik ben geen mod, dus je moet maar even afwachten wat zij erover denken.
Dan wisten ze het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I know![]()
Maar dat heb ik al een paar keer gedaan. Of ze negeerden mij, of ze wisten het niet. Of allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |