quote:DivX DVDRip, 1024 TV-Out, AC3 geluid.. amper verschil met de DVD's die ik normaal kijk..
Genre: Horror / Thriller (more)Tagline: No Soul Is Safe (more)
Plot Outline: A man confesses to an FBI agent his family's story of how his religious fanatic father's visions lead to a series of murders to destroy supposed "demons." (more) (view trailer)
User Comments: A return to old-fashioned suspence/thriller (more)User Rating: 7.4/10 (1799 votes)
Goede film! Goed gefilmd, origineel verhaal, zieke momenten, zonder schokkende beelden. Ik vond dat deze film zijn eigen topic mocht hebben! Iemand anders hem al gezien.. ? En wat vonden jullie ervan?
(Ik ben 2 maanden in het buitenland geweest.. heb ik iets gruwlijk gemist in NL.. ? De search vond niets over deze film iig.. )
Hier een goede recensie over de film, zonder spoilers..
[Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 19-08-2002 01:33]
(daarna high crimes gezien, die vonk nog beroerder dan beroerd, enigste positieve daar was de rol van mrogan freeman )
SPOILERS VERWIJDERD
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 21-02-2003 11:18]
Misschien ga'k em toch maar niet kijkenquote:<Op maandag 19 augustus 2002 01:46 schreef Fugie het volgende:Ik heb um ook gezien, met een paar vrienden. Maar ik vond er werkelijk waar geen ruk aan. Het verhaal was wel leuk maar alles was iets te langdradig ik geef um een 6 (daarna high crimes gezien, die vonk nog beroerder dan beroerd, enigste positieve daar was de rol van mrogan freeman )
quote:Hee, da's mijn site! Bedankt voor het compliment.
Op maandag 19 augustus 2002 01:25 schreef MoJo het volgende:
Hier een goede recensie over de film, zonder spoilers..
Kan Fugie trouwens die humungous spoiler niet ff weghalen?
ik kan niet wachten, eigenlijk.
V.
quote:Wneer dan?
Op vrijdag 21 februari 2003 11:20 schreef Smots het volgende:
Deze film komt binnenkort ook in Nederland op DVD uit.
V.
quote:als het goed is: volgende week
Op vrijdag 21 februari 2003 11:22 schreef Verbal het volgende:[..]
Wneer dan?
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |