quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:40 schreef Kozzmic het volgende:
Kijk pberends, da's nou dualisme: LPF versus LPF voor de rechter
Je hebt wel weer geniale reacties uitgelokt van het FP-klootjesvolk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:40 schreef Kozzmic het volgende:
Deze avond was daar inderdaad sprake van. Mij viel het ook al op dat er helemaal niemand van de PvdA in beeld kwam.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:52 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hmmz, dus eigenlijk toch linkse tv. Ik vond juist dat 'rechts' wel erg veel ruimte kreeg de eigen denkbeelden te uiten. Zonder commentaar uit een andere politieke hoek, het waren allemaal figuren die op de een of andere wijze gelieerd zijn/waren aan de LPF.
Novapeilingen zijn zo veranderlijk als het weer. Het duurt nog even voor er verkiezingen zijn. Ik verwacht dat men met Pastoors als partij-ideoloog en een aansprekende lijsttrekker nog wel boven D66 uitkomt.quote:Ik zie trouwens nog wel overlevingskansen. Wellicht dat er op de puynhopen van Fortuyn nog iets kan bloeien. Als Eerdmans van de LPF en Pastors van Leefbaar Rotterdam de handen ineen slaan dan heb je twee personen die kiezers kunnen trekken, maar dan moeten ze wel figuren als Sorensen en Herben zien te lozen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:40 schreef Kozzmic het volgende:
Ferry Mingelen en Jeroen Pauw waren vrij lang in beeld hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Deze avond was daar inderdaad sprake van. Mij viel het ook al op dat er helemaal niemand van de PvdA in beeld kwam.
Nooit meer een publieke funtie laten bekleden, en het zelfde geld natuurlijk voor Wijnand Duijvendak, inleveren die zetel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:27 schreef pberends het volgende:
LPF-voorzitter Belder voormalig crimineel
Waarom? Het is iets van 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:50 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Nooit meer een publieke funtie laten bekleden
Natuurlijk, maar de partij krijgt de voorzitter die ze verdienen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef Ryan3 het volgende:
Niettemin wel frappant dat dergelijke lieden vinden dat alles in Nederland verrot is hè...
Ik denk niet dat de gros van de kiezers zo slim zijn dat ze een onderscheid kunnen maken tussen het LPF-bestuur en de LPF-fractie. Domme zet dus van de LPF-fractie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de partij krijgt de voorzitter die ze verdienen.
Ik snap al helemaal niet waarom dat nu naar boven komt drijven. Nieuwswaarde 0. Waarschijnlijk probeert fractie LPF het bestuur LPF te demoniseren, en de Telegraaf smult van deze riooljournalistiek.
Vind je het erg als ik het met je eens ben?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gros van de kiezers zo slim zijn dat ze een onderscheid kunnen maken tussen het LPF-bestuur en de LPF-fractie. Domme zet dus van de LPF-fractie.
Nee hoor, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het met je eens ben?
Je kan het selectief de NOS gaan verwijten, maar het is De Telegraaf geweest die er nieuws van heeft gemaakt. En RTL zal het ongetwijfeld ook hebben in het nieuws.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef lionsguy18 het volgende:
Een maand voorwaardelijk. Nou nou.
Dat moet breed gebracht worden in het Journaal waant dat is wereldnieuws.
Ik heb altijd al gedacht dat het NOS Journaal gewoon een propaganda programma van links is met die klote Hans Laroes in de hoofdrol.
Een maand voorwaardelijk omdat ons juridisch syteem niet goed werkt, precies wat LPF beweert. Dit soort lieden moet veel langer achter de tralies imho.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef lionsguy18 het volgende:
Een maand voorwaardelijk. Nou nou.
Dat moet breed gebracht worden in het Journaal waant dat is wereldnieuws.
Ik heb altijd al gedacht dat het NOS Journaal gewoon een propaganda programma van links is met die klote Hans Laroes in de hoofdrol.
Belder is de politiek ingegaan om privé-redenen: de misstanden van z'n eigen berechting rechtzetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een maand voorwaardelijk omdat ons juridisch syteem niet goed werkt, precies wat LPF beweert. Dit soort lieden moet veel langer achter de tralies imho.
Volgens mij zal hij een ander excuus gebruiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Belder is de politiek ingegaan om privé-redenen: de misstanden van z'n eigen berechting rechtzetten.
En ik maar denken dat hij mogelijk werkeloos geworden was...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Belder is de politiek ingegaan om privé-redenen: de misstanden van z'n eigen berechting rechtzetten.
In het Reformatorisch Dagblad heeft ooit een artikel gestaan over het criminele verleden van een zekere heer Duyvendak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Je kan het selectief de NOS gaan verwijten, maar het is De Telegraaf geweest die er nieuws van heeft gemaakt. En RTL zal het ongetwijfeld ook hebben in het nieuws.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:46 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
In het Reformatorisch Dagblad heeft ooit een artikel gestaan over het criminele verleden van een zekere heer Duyvendak.
Maar dat is NIET door de NOS in het hoernaal gepleurd want dat was iemand van Groen Links.
De NOS maakt zich wel degelijk schuldig aan selectieve berichtgeving.
Feit blijft dat het betreffende nieuws de wereld is ingebracht door de Telegraaf. En dat is nou niet bepaald een linkse krant.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Prima hoor Sjun, maar het gaat mij nu even om de tendentieuze berichtgeving.
Want links is goed en rechts is slecht.
Boiten is op die manier ook door de pers monddood gemaakt als adviseer van de LPF.
De omroepen die gesponsord worden met belastinggeld van ALLE nederlanders voeren uitsluitend een hetze tegen rechtse politici. Of dat nou voorzitters zijn van een partij of volksvertegenwoordigers.
Wat hebben ze niet hun best gedaan om het imago van Balkenende te beschadigen en het mooie kontje van Bos op te hemelen.
Ik schijt op de door links gedomineerde media in dit land![]()
Nee, nee, alle journalisten zijn links als ze iets negatiefs over rechts berichten, als ze iets negatiefs over links berichtten is het een soort van 'Wiedergutmachung' voor de rechtse aanhang.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:27 schreef schatje het volgende:
Feit blijft dat het betreffende nieuws de wereld is ingebracht door de Telegraaf. En dat is nou niet bepaald een linkse krant.
Ik vermoed dat dit ook slechts een preek voor eigen parochie van goedgelovigen was. Geen serieuze wetenschapper zal zich naar mijn idee bezig houden met zo'n populistische onderzoeksvraag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nee, alle journalisten zijn links als ze iets negatiefs over rechts berichten, als ze iets negatiefs over links berichtten is het een soort van 'Wiedergutmachung' voor de rechtse aanhang.
Ja, mij ontgaat de logica ook, maar ja, het is wetenschappelijk bewezen dat rechtse mensen nu eenmaal dommer zijn![]()
Je punt is wel helder en reeds naar voren gebracht. Indien je echter te eager lijkt om je aanname te gaan bewijzen zal al vlot de aandacht verlegd worden van het punt dat je inbracht naar je toonzetting in de discussie en de beschavingsnormen die je daarbij etaleert.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Prima hoor Sjun, maar het gaat mij nu even om de tendentieuze berichtgeving.
Want links is goed en rechts is slecht.
Boiten is op die manier ook door de pers monddood gemaakt als adviseer van de LPF.
De omroepen die gesponsord worden met belastinggeld van ALLE nederlanders voeren uitsluitend een hetze tegen rechtse politici. Of dat nou voorzitters zijn van een partij of volksvertegenwoordigers.
Wat hebben ze niet hun best gedaan om het imago van Balkenende te beschadigen en het mooie kontje van Bos op te hemelen.
Ik schijt op de door links gedomineerde media in dit land![]()
Bedreigingen als graadmeter van het waarheidsgehalte. Ja, het kan verkerenquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
En Siebelt vind ik een interessante man die zeker geen sprookjes vertelt, dat bewijst de vele bedreigingen aan zijn adres wel.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Bedreigingen als graadmeter van het waarheidsgehalte. Ja, het kan verkeren
Mwah, Berkeley heeft een goede reputatie op het gebied van 'human sciences' maar als jij hun bevindingen kunt weerleggen hoor ik het graagquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:41 schreef sjun het volgende:
Ik vermoed dat dit ook slechts een preek voor eigen parochie van goedgelovigen was. Geen serieuze wetenschapper zal zich naar mijn idee bezig houden met zo'n populistische onderzoeksvraag.
Gaarne bronvermelding van het betreffende onderzoek. Strooien met een schoolnaam uit de VS overtuigt zo weinig als argument.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, Berkeley heeft een goede reputatie op het gebied van 'human sciences' maar als jij hun bevindingen kunt weerleggen hoor ik het graag
bronquote:ROTTERDAM - Jan Belder is niet langer voorzitter van de LPF. In overleg met zijn mede-bestuursleden heeft hij besloten terug te treden. Hij blijft wel lid van het bestuur, zo meldde hij dinsdag.
Aanleiding voor de stap is de recente publiciteit over het strafblad van Belder. Afgelopen weekeinde bleek dat Belder in 1985 veroordeeld is voor administratieve fraude. Hij zat indertijd een maand voorarrest uit.
Belder noemt het terugtreden "een tactische zet", zodat niet langer steeds een koppeling wordt gelegd tussen de voorzitter van de LPF en een strafblad. Belder blijft gewoon dezelfde taken uitvoeren. Sergej Moleveld neemt de titel van LPF-voorzitter over. Vorige week leidde een crisis binnen de LPF tot een breuk tussen de fractie en de partij.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/28656quote:LPF-bestuur dagvaardt ex-bestuursleden
Uitgegeven op 22-09-2004 om 20:58 uur
Het huidige LPF-bestuur gaat drie voormalige LPF-bestuurders, alsmede de voltallige LPF-fractie dagvaarden. Dat maakte LPF-bestuurslid Sergej Moleveld woensdag bekend.
In het kort geding, dat maandag in Den Haag dient, eist het bestuur de ledenbestanden en financiële boekhouding terug. Deze waren meegenomen door de opgestapte bestuursleden. Ook wil het bestuur een aantal domeinnamen terug, waaronder www.lijstpimfortuyn.nl.
De crisis binnen het LPF-bestuur ontstond in augustus, toen de bestuursleden Henrick Fabius, Han Swarte en Marcel Pieterman opstapten. De LPF-kamerfractie had toen al hun vertrouwen in het bestuur opgezegd. Eind augustus stapte ook bestuurslid Jan Belder op.
[Copyright 2004, Novum]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/29423quote:'Penningmeester LPF gaf opdrachten aan eigen bedrijven'
Uitgegeven op 09-10-2004 om 21:11 uur
Ruud Both, directeur van de Lijst Pim Fortuyn gaf in die functie opdrachten aan zijn eigen bedrijven. Hij diende hiervoor niet-gespecificeerde rekeningen in bij de LPF. Dit meldt het EO-programma Knevel op zaterdag. Both was tevens penningmeester van de LPF en bediende zichzelf daardoor van een riant salaris voor zijn functie als directeur.
Als penningmeester van de LPF kwam Ruud Both vorig jaar in opspraak omdat hij een frauduleus verleden zou hebben. Daarop werd er druk op hem uitgeoefend om op te stappen. Dat deed hij pas ruim een halfjaar later, toen hij al directeur was.
[Copyright 2004, Novum]
Corruptie is een van de weinige dingen die nog ontbrak aan deze schijnvoorstelling.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/4/29423
quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Corruptie is een van de weinige dingen die nog ontbrak aan deze schijnvoorstelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |