quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:50 schreef just me het volgende:
om te voorkomen dat er in de loop van de dag veel van dit soort nederland-tjechië topics komen maak ik deze even sticky
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
wil je ook ff de titel veranderen
Bij de datum
Het mag!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar wat ik denk: eeuhhh..2-1
dit meisje vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:17 schreef piertje2 het volgende:
oeps sorry het is vroeg jongens had het niet gezien
Zo mag ik het horen, waren maar wat meer mensen zo positiefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:19 schreef grunge-metal het volgende:
Ik denk 2-1 Voor Nederland
en tegen Letland winnen ze ook weldus zitten ze in de kwartfinale
![]()
ow sorry meisjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:21 schreef just me het volgende:
[..]
dit meisje vind het niet erg hoor
Groot voordeel voor ons dit!quote:Tsjechen zonder Baros en Bolf tegen Oranje
19/6/2004 12:52
Tsjechië zal het vanavond in z'n tweede groepsduel met Oranje moeten stellen zonder René Bolf. De dertigjarige verdediger van Banik Ostrava is ziek achtergebleven in het Tsjechische trainingskamp in Sintra. Zijn plaats in de defensie wordt waarschijnlijk ingenomen door David Rozehnal, speler van Club Brugge.
De Tsjechische bondscoach Karel Brückner lijkt tegen het Nederlands elftal bovendien te kiezen voor een systeem met maar één spits: Jan Koller. Dat houdt in dat Milan Baros vanavond op de bank zal moeten beginnen. En dat terwijl de Liverpool-aanvaller Baros in het eerste groepsduel met Letland scoorde én werd uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd, terwijl Koller juist teleurstelde.
De meest waarschijnlijke opstelling van Tsjechië tegen Nederland:
Cech; Grygera, Rozehnal, Ujfalusi, Jankulovski; Poborsky, Galásek, Rosicky, Nedved, Smicer; Koller.
Kom op BHFH beetje positief hequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
we zullen zien, ik vind zelf Karel Poborsky de beste speler van de Tjechen en die speelt wel gewoon. Het blijft een erg sterk team waar je denk ik in je handen mag knijpen als je een gelijkspel haalt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:32 schreef Stuart het volgende:
1-1 (al hoop ik op 2-1 voor NL want dan heb ik me pool goed ingevuld)
ik heb tot nu toch maar weinig gezien dat aanleiding geeft tot enig positivisme... maja, misschien gebeurt er een wonder en winnen ze, er zijn ook mensen die de staatsloterij winnen, dus helemaal kansloos zijn ze niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:05 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Kom op BHFH beetje positief he
nederland heeft geen vedetten, athans....weinig. een van der meyde, kun je bijvoorbeeld niet vergelijken met een henry. nederland heeft het talent van 98/2000 niet meer. toen had je nog vedetten als kluivert, de boer, en andere die nu niet meer in de basis staan. een kluivert van 98 is niet te vergelijken met een van der meyde van nu! kluivert was toen gewoon beter.....en op dit moment heb ik geen idee, van der meyde en kluivert zitten allebij op de bank bij hun club....nederland heeft bank zitter als spelers. treurig gewoon. terwijl een frankrijk allemaal basis spelers heeft, in het veld en op de bank.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk 0-3 voor Tsjechie, of er moet echt een wonder gebeuren. De Tjechen een verschrikkelijke offday en de Nederlandse vedetten 3 plotseling 3 klassen beter spelen als tegen Duitsland.
2000? was dat niet het jaar dat ze presteren om 6 penalties te missen in 1 wedstrijd, idd topklassequote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nederland heeft geen vedetten, athans....weinig. een van der meyde, kun je bijvoorbeeld niet vergelijken met een henry. nederland heeft het talent van 98/2000 niet meer. toen had je nog vedetten als kluivert, de boer, en andere die nu niet meer in de basis staan. een kluivert van 98 is niet te vergelijken met een van der meyde van nu! kluivert was toen gewoon beter.....en op dit moment heb ik geen idee, van der meyde en kluivert zitten allebij op de bank bij hun club....nederland heeft bank zitter als spelers. treurig gewoon. terwijl een frankrijk allemaal basis spelers heeft, in het veld en op de bank.
Laten zien dat hij wél in vorm is..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat moet Seedorf in de basis?![]()
Hij gaat er vanuit dat Tsjechië gelijk speelt of wint tegen Duitsland. Geen rare gedachte.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Hij houdt het wel vol dat een gelijkspel genoeg is voor die Tsjechen
Dat zegt ie toch nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat Tsjechië gelijk speelt of wint tegen Duitsland. Geen rare gedachte.
Sja ... sommige mensen kunnen die conclusie trekken zonder dat 't gezegd wordt en anderen snappen 't nooit.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet![]()
Egbers is er ook achter ondertussen![]()
wel realistischquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Begint goed............
ja....dat is echt kikken........bij elk doelpunt het tv geluid uitzetten !!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
en het gejuich door de straat
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Seedorf.........mongool
Inderdaad, opzouten !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
Seedorf, teringmongool.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
seedorf wil weer te graag.
wissel 'm maar snel.
Ja ... dat m-woord is zo zielig!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Hou het een beetje beschaafd, jongens.
Leuk om te zien dat mijn Eksmilie(s) hier ook daadwerkelijk gebruikt worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... als hij niet snel gewisseld wordt haalt hij het einde van de eerste helft nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:55 schreef misterDre het volgende:
Seedorf gaat het einde niet halen
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat mijn Eksmilie(s) hier ook daadwerkelijk gebruikt worden.
Sinds wanneer is oorlog beschaafd?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Hou het een beetje beschaafd, jongens.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:04 schreef Virus3000 het volgende:
hadden die tsjechen liever een strafschop gekrege, dan had nederland waarschijnlijk nog steeds maar 1 goal gehad
das lef hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:05 schreef Afwezig het volgende:
Ik heb op m'n werk ingezet op 4-0
Dat was de laagste inzet waar nog niet op was ingezet. En ik wil natuurlijk niet delenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:06 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
das lef hebben
Dat zeg ik zo vaak!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:08 schreef DaMart het volgende:
Wat een verdediging hebben we zeg....
[afbeelding]
Ja, ik ook. Bouma, Stam en Cocu. Drie maal drie keer niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat bedoelde ik dus met 'achterin'>
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:09 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
heeft nederland dan een verdedeging? das iets nieuws....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:08 schreef DaMart het volgende:
Wat een verdediging hebben we zeg....
[afbeelding]
Tja, je zu zeggen dat dat niet fout zou mogen gaan... ze oefenen zo vaak het tikkie terug op de keeper in officiele wedstrijden....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wàààààrom komt dit zo vaak voor bij het Nederlands elftal dat terugspeelballen zo slordig genomen worden!!! Waaaaaah!!!!!
Tis een Nederlander, wat wil je ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Cocu is aan het klooien
heee...stop es ff...wat zijn we aan het doen....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Heb een slecht gevoel over het verdere verloop
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
heee...stop es ff...wat zijn we aan het doen.... [afbeelding]Positief blijven!!! [afbeelding]
En dat een goal.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:15 schreef misterDre het volgende:
Dit was gewoon een penalty
Het is een zeer slechte scheids inderdaad. Hij fluit voor alles, hij fluit de in potentie zeer vladelijke wedstrijd kapotquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Rijzende ster wordt die scheidsrechter genoemd, ik denk dat er wat anders gerezen is en dat hij heeft GEZOGEN naar de top!
JA! Wat een randebiel zeg godverdommequote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een ontzettend hufter van een scheids.
Ja, maar hij moet voetballen, niet zielig kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:19 schreef Virus3000 het volgende:
hij kijkt wel heel zielig![]()
nogmaals.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij is een poedel van wederzijds formaatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
nog welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:23 schreef SplashJoin het volgende:
niet zeikenwe staan voor
*meezingtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Wij hooouuden van orahanje..."
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Als cocu nou effe die Gonzalez een trap voor z'n hoofd geeft, sla je 2 vliegen in 1 klap![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Er wordt wel wat beter rondgespeeld dan bij tegen Duitsland, alleen dat balletje van Cocu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |