De 3e wedstrijd van Oranje richting het EK voetbal in 2004. En ik denk ook meteen de moeilijkste : Nederland heeft vaak moeite met Tsjechië gehad, met name in kwalificaties. Toch blijf ik positief en zeg ik 1-0.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 05-01-2003 00:12]
Ik gok op een 2-0 overwinning voor Nederland
quote:
Op zondag 5 januari 2003 01:00 schreef Fulton het volgende:
Net zo belangrijk: welke scheidsrechter?
Euro 200 weet je nog
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 05-01-2003 01:30]
quote:0-0 dat werd het de laatste keer dat Tsjechie in de Kuip op bezoek kwam,nu graag iets meer doelpunten
Op zondag 5 januari 2003 13:09 schreef Maestrov het volgende:
Dit wordt een ouderwetse interland: 0-0
quote:Euro 200?? Speelden we toen ook al voetbal??
Op zondag 5 januari 2003 01:00 schreef Fulton het volgende:
Euro 200 weet je nog
On-topic: 3-0
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:32 schreef golfer het volgende:
LoekB dacht: "laat ik eens op tijd zijn met het openen van een topic."
1-0 kluivert
1-1 koller
2-1 makaay
3-1 bosvelt
Maar zijn er nog mensen van plan om er heen te gaan? Ik heb het hier laatst in de groep gegooid en er is op zich wel animo om met een relaxte groep 'echte' voetbalsupporters daarheen te gaan, hoewel er ook wel weer tegenop wordt gezien om tussen al die hoempapa homo`s te zitten (staan zal ook wel niet mogen)...
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Nog weinig te zeggen natuurlijk over de vorm van spelers of eventuele blessures, maar ik hoop dat Rosicki, Berger, Smicer, Nedved en Co voor een stunt gaan zorgen
quote:Goh zijn er ook al Tsjechische successupporters
Nog weinig te zeggen natuurlijk over de vorm van spelers of eventuele blessures, maar ik hoop dat Rosicki, Berger, Smicer, Nedved en Co voor een stunt gaan zorgen
Ga eens terug achter je ijzeren gordijn
quote:??
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 01-03-2003 11:28]
quote:Berger is volgens mij nog steeds geblesseerd. Smicer speelt niet al te best. Baros is echter een van de grootste gevaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |