quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En de gemiddelde user heeft dat niet door als er staat "moderator" en "lang zal je hier niet posten" staat.![]()
Of ben ik nou door de pré-selectie geglipt ?
De "verzets"strijd in Irak is het gevolg van haat tegen niet-moslims en behoort in jullie ogen dus racistisch te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Zijn ze nou wel 'racisten' of niet? Want blijkbaar schuwen ze het niet om ook moslims dood te maken?
Waar wil je hiermee heen Akkersloot?quote:Op woensdag 30 juni 2004 06:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De "verzets"strijd in Irak is het gevolg van haat tegen niet-moslims en behoort in jullie ogen dus racistisch te zijn.
Volgens mij is de verzetsstrijd enkel het gevolg van de bezetting door amerikanen en britten. Ik zie de link met de Islam niet zo. Het is dus ook niet racistisch.quote:Op woensdag 30 juni 2004 06:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De "verzets"strijd in Irak is het gevolg van haat tegen niet-moslims en behoort in jullie ogen dus racistisch te zijn.
Soms wel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:21 schreef reconquista het volgende:
Onthoofdingen
geldt die regel nog dat de inhioud van emails en andere prive zaken niet op het forum mochten worden gepost?
vast wel.
mag dit weg ... zonder uitleg slaat het niet echt ergens opquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De eerste christenen waren dan ook de ware christenen. Helaas zijn hier weinig meer van over.
Europees Hof keurt Turks verbod hoofddoek goed
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mag dit weg ... zonder uitleg slaat het niet echt ergens op
Weg.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef freako het volgende:
Bedreiger verdonk wacht zware straf !!
spam
Dit soort reacties worden blijkbaar getolereerd door jullie (Modjes). Maar oh wee als je joden door moslims vervangt.quote:Tja, zolang jij maar kunt blijven stelen en moorden van niet-joden, niet waar?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef Merkava_IV het volgende:
Verbod op uitingen geloof, deel 2
[..]
Dit soort reacties worden blijkbaar getolereerd door jullie (Modjes). Maar oh wee als je joden door moslims vervangt.
Inderdaad. Typisch dat hier niks aan gedaan wordt.quote:typisch.
Dat zat er dik in. Als ik tijd over heb ga ik het je wel een keertje uitleggen aan de hand van plaatjes goed?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap de beweegreden niet.
nu hoef je niet meteen zo kleinerend te gaan doen. lees de rest eens van wat ik schreef...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zat er dik in. Als ik tijd over heb ga ik het je wel een keertje uitleggen aan de hand van plaatjes goed?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu hoef je niet meteen zo kleinerend te gaan doen. lees de rest eens van wat ik schreef...
Dit bedoel je? Verwacht je nu dat ik die moet gaan weerleggen ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb twijfels bij de sluiting door de mod die het gesloten heeft.
Kijk uit hoor, je hebt het wel tegen iemand die weet hoe hij n' est ce pas moet schrijven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu hoef je niet meteen zo kleinerend te gaan doen. lees de rest eens van wat ik schreef...
Jij miet je er buiten houden!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, je hebt het wel tegen iemand die weet hoe hij n' est ce pas miet schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |