De koerden stellen qua kracht niets voor. Mocht het een 1 tegen 1 strijd worden, dan walst Turkije binnen 1 week door heel Noord-Irak heen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:16 schreef HarigeKerel het volgende:
En de Turkse imperialisten hebben nog altijd hun troepen in Irak, maar goed dat is niks waar de Koerden geen verandering in kunnen brengen![]()
Dat geld stroomt direct de kas in van Amerika. De koerden worden aan het lijntje gehouden door Amerika. Die belooft ze een 'staat', net als alle keren daarvoor. Op het moment echter dat de koerden ook maar richting het uitroepen van een staat gaan, valt Turkije binnen. Tot aan Kirkuk. Geen Amerika of Israël dat Turkije dan tegenhoudt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Wacht maar tot het geld uit de olie komt binnenstromen
De Koerden moeten een eigen staat krijgen, misschien maken ze mij wel een ere-burger van Koerdistan![]()
Turken geven in ruil voor de inval graag de olie aan Amerika. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. De koerden mogen trainen wat ze willen. Als het erop aankomt worden ze aangevallen door Turkije, Iran en Syrië en zelfs door de Arabieren en Turkmenen in Irak zelf. Daar zitten ze dan als rattenin de val. Of dacht je dat Israel en Amerika hun vingers zouden branden voor de koerden?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Yeah de Turken vallen binnen
Als dat geld van de olie direkt naar de VS zou stromen zou de VS dat niet toelaten he?
Vandaag de dag trainen de Koerden al onder de hoede van Israel in Koerdistan om hun land te bevrijden, in Syrie,Iran en Irak.
Turkije volgt nog wel, maar wij zullen niet rusten voor er een onafhankelijk Koerdistan is![]()
m..dat denken de 'democraten' ook..anders waarom geven ze 70 miljard dollars om de democratie naar islamsitische landen te exporteren!?!!!? ... !! of ging het niet voor democratie..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk dat is dezelfde retoriek van de communisten. "..... omdat ze communisten zijn! " werd vaak gebruikt voordat ze aan hun eigen systeem ten onder gingen.Al zou dat nu anders zijn aangezien waar moslims komen alles wat bereikt is kapot gaat. Weer een opmerkelijke overeenkomst met de commies.
spijt me, Tarakquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:10 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bugeye, het was niet leuk trouwens.
Voer discussies over de inhoud van je emailbox maar via..email!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Overigens, je emailtjes lieten weer het gemiddelde niveau van koerden zien. Prachtig gewoon.
En ondertussen is hij ook al onthoofd...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Volgens een artikel in Het Parool van vandaag is die gevangen genomen Amerikaanse soldaat met die Arabische naam van Libanese afkomst en is hij het leger ontvlucht en was onderweg naar Libanon toen hij gevangen genomen is![]()
Bronquote:'Amerikaanse marinier onthoofd'
Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48
DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst.
De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn.
De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld.
Nee, dat was een Pakistaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef bugeye het volgende:
ik dacht dat hij al vrijgelaten was, net als die drie turkse mannen
Waarom (en in godsnaam waar vandaan) download je dan ook dat soort zooi...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:33 schreef le_lucas het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien van de Russische soldaat die een meisje had verkracht en toen onthoofd werd. Dat was echt ziek, het geluid dat die kerel maakte was echt........
maak vooral die zin niet af neequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:33 schreef le_lucas het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien van de Russische soldaat die een meisje had verkracht en toen onthoofd werd. Dat was echt ziek, het geluid dat die kerel maakte was echt........
nieuwsgierigheid he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:35 schreef ARCTIC het volgende:
[..]
Waarom (en in godsnaam waar vandaan) download je dan ook dat soort zooi...![]()
Wist ik niet van tevoren dat het zo'n filmpje zou zijn. Het stond op een site met allerlei leuke filmpjes. Ik kan je de naam van de site wel geven als je het graag wil.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:35 schreef ARCTIC het volgende:
[..]
Waarom (en in godsnaam waar vandaan) download je dan ook dat soort zooi...![]()
Regel dat maar via mail.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:39 schreef le_lucas het volgende:
Ik kan je de naam van de site wel geven als je het graag wil.
Kun je op fok! eigenlijk ook pm'en? Dat was ik namelijk sowieso al van plan te doen als iemand het filmpje echt heel graag wou zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Regel dat maar via mail.
Het beleid van fok! wil dat soort links hier niet zien.
gezien die reactie van ARCTIC is het ook overbodig om hem die link te gevenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Regel dat maar via mail.
Het beleid van fok! wil dat soort links hier niet zien.
Neen, de enige mogelijkheid is om je mailadres in je profiel te zetten en te verwijzen naar je mailquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:52 schreef le_lucas het volgende:
Kun je op fok! eigenlijk ook pm'en?
Door een granaatscherf van een Amerikaanse Abrahams tank ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
alweer een Onthoofding
een Moslim is onthoofd
En ja, het is idd weer komkommertijd ...quote:Nederlander neergestoken op Rock Werchter
Gepost door Roel (Roel_Jewel) - Bron: VRT Nieuws
Gepubliceerd: zondag 4 juli 2004 @ 15:08
Afgelopen nacht is een Nederlandse man zwaargewond geraakt op het festivalterrein van het Belgische Rock Werchter. De man had bij buren geklaagd over geluidsoverlast. Daarop werd hij in een bestelbus gesleurd en hem de keel doorgesneden.
Het slachtoffer is onmiddellijk naar een ziekenhuis in de omgeving gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar. "Gelukkig hebben zijn vrienden hem snel kunnen bevrijden. Anders was hij wellicht ter plaatse overleden", aldus een woordvoerder van het parket in Leuven. Er zijn tien verdachten opgepakt, die zullen worden ondervraagd.
Op het kampeerterrein van het muziekfestival raakten twee jongeren uit Sint-Niklaas zwaargewond toen een gasfles ontplofte. Toen de broer en zus een lege gasfles wilden vervangen kon er gas ontsnappen. Daarop ontstond een steekvlam in hun tentje. Het tweetal liep zware brandwonden op, maar verkeert niet in levensgevaar.
(BBC)quote:Lebanese-born US marine abducted in Iraq is alive and free, brother says. More soon.
Als het waar is dat hij weer vrij is, zonder dat hij contact met z'n regiment heeft opgenomen, dan is hij dus een deserteur. Volgens mij staat daar (in oorlogstijd) de doodstraf op. Toch wel ironisch.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef schatje het volgende:
Goed nieuws:
[..]
(BBC)
wishful thinking ofzo?, hij is bevrijd zeggen ze net op CNN, hoe hebben ze niet gezegdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:24 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij weer vrij is, zonder dat hij contact met z'n regiment heeft opgenomen, dan is hij dus een deserteur. Volgens mij staat daar (in oorlogstijd) de doodstraf op. Toch wel ironisch.
Yes, het zou toch ironisch geweest zijn als hij vrijgelaten werd omdat hij moslim is en daarna wel door Amerika ter dood veroordeeld werd omdat hij een deserteur was. Weinig nieuws over hem trouwens, waar is hij nu, wat ging hij doen toen hij gegijzeld werd en is hij wel of geen deserteur? More in the next episode of ...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef Re het volgende:
wishful thinking ofzo?, hij is bevrijd zeggen ze net op CNN, hoe hebben ze niet gezegd
Hij zou niet worden vrijgelaten omdat 'ie moslim is,quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef Bard_Yttap het volgende:
Yes, het zou toch ironisch geweest zijn als hij vrijgelaten werd omdat hij moslim is en daarna wel door Amerika ter dood veroordeeld werd omdat hij een deserteur was. Weinig nieuws over hem trouwens, waar is hij nu, wat ging hij doen toen hij gegijzeld werd en is hij wel of geen deserteur? More in the next episode of ...
http://www.cnn.com/2004/US/West/07/07/marine/index.htmlquote:Marine Cpl. Wassef Hassoun called his family Wednesday to tell them he is safe and in Lebanon, a source close to his family told CNN.
The source said Hassoun contacted the family in West Jordan, Utah, and Lebanon and told them that he had called the U.S. Embassy in Beirut and asked that he be picked up from an undisclosed location in Lebanon. The source said Hassoun sounded healthy and happy.
The source said the family was awaiting word from the embassy in Beirut to find out if it had custody of Hassoun.
There was no immediate confirmation from the Pentagon or the State Department.
Zijn er dan al gegijzelde moslims gedood?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:08 schreef tvlxd het volgende:
Hij zou niet worden vrijgelaten omdat 'ie moslim is,.
Veel burgers. Al dan niet gegijzeld.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Zijn er dan al gegijzelde moslims gedood?
Bron?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Veel burgers. Al dan niet gegijzeld.
Het nieuws, dagelijks. Mensen die worden opgeblazen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:23 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Bron?
Geen idee. Ik weet wel dat er Libanezen en Irakezen zijn gegijzeld en onthoofd. Maar of zij moslim waren, weet ik niet. Maar dat heeft toch niets te maken met het gegeven dat ze deze Amerikaan niet zouden vrijlaten omdat hij moslim is?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Zijn er dan al gegijzelde moslims gedood?
Come again?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:26 schreef tvlxd het volgende:
... Maar dat heeft toch niets te maken met het gegeven dat ze deze Amerikaan niet zouden vrijlaten omdat hij moslim is?
Dit is niet ingewikkeld, geloof me. Ik zeg: "Hij zou niet worden vrijgelaten omdat 'ie moslim is", waarop jij zegt: "Zijn er dan al gegijzelde moslims gedood?". Het is volstrekt duidelijk dat jouw vraag niets te maken heeft mijn zin.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:31 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Come again?
Je zei; "Al dan niet gegijzelde moslims!" en nu vraag ik me je af; "Is it so?"quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Het nieuws, dagelijks. Mensen die worden opgeblazen.
Erg toevallig dat er in een Islamitisch land redelijk willekeurige "burgers" worden gegijzeld en van die gegijzelden bijna allen worden onthoofd behalve de moslims (if any)? Vandaar mijn vraag of er gegijzelde moslims zijn gedood case quo onthoofd? Als die er niet zijn, dan zou er een redelijk vermoeden op z'n plaats zijn dat of moslims niet on purpose worden onthoofd of dat moslims a-priori niet gegijzeld worden. Meer smaken zijn er volgens mij niet en de smaken die overblijven zijn wel zuur voor de niet-moslims.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:33 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dit is niet ingewikkeld, geloof me. Ik zeg: "Hij zou niet worden vrijgelaten omdat 'ie moslim is", waarop jij zegt: "Zijn er dan al gegijzelde moslims gedood?". Het is volstrekt duidelijk dat jouw vraag niets te maken heeft mijn zin.
Make up your mind. Eerst "bron", nu "is it so"quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:33 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Je zei; "Al dan niet gegijzelde moslims!" en nu vraag ik me je af; "Is it so?"
Nee, er is geen redelijk vermoeden, jij denkt dat er een redelijk vermoeden is, dat is heel wat anders. Dat er zo weinig moslims zijn onthoofd, ligt natuurlijk aan het feit dat het nou niet echt landen zijn met een overwegend islamitische bevolking die het land binnen zijn gevallen. Er zijn overigens meer mensen niet onthoofd dan wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Erg toevallig dat er in een Islamitisch land redelijk willekeurige "burgers" worden gegijzeld en van die gegijzelden bijna allen worden onthoofd behalve de moslims (if any)? Vandaar mijn vraag of er gegijzelde moslims zijn gedood case quo onthoofd? Als die er niet zijn, dan zou er een redelijk vermoeden op z'n plaats zijn dat of moslims niet on purpose worden onthoofd of dat moslims a-priori niet gegijzeld worden. Meer smaken zijn er volgens mij niet en de smaken die overblijven zijn wel zuur voor de niet-moslims.
Ik vertrouw je bronnen, maar wil toch ff checken ...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Make up your mind. Eerst "bron", nu "is it so"
Gewoon ff checkenquote:.
Hier ben ik je spoor ff kwijt. Ik bedoelde of jouw afvallige moslims (omdat ze werken voor de duivel Amerika) ook door de terroristen onthoofd worden. Of gewoon voor straf naar Libanon worden gestuurd?quote:Bomaanslagen worden volgens mij niet gepleegd door Amerikanen. Veel burgerslachtoffers vaak, ook kinderen.
Mijn afvallige moslims??quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:50 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Hier ben ik je spoor ff kwijt. Ik bedoelde of jouw afvallige moslims (omdat ze werken voor de duivel Amerika) ook door de terroristen onthoofd worden. Of gewoon voor straf naar Libanon worden gestuurd?
quote:Iraakse rebellen claimen ontvoering Filipijn
DUBAI - Een Iraakse verzetsgroepering heeft naar eigen zeggen een Filipijn ontvoerd die werkte voor een Saudisch bedrijf dat in Irak samenwerkt met het Amerikaanse leger. De opstandelingen dreigen de man de doden als Manila zijn militairen niet binnen 72 uur terugtrekt uit Irak. Dat berichtte de Arabische zender al-Jazeera woensdag.
De groepering zegt een Iraakse veiligheidsbeambte die de Filipijn vergezelde te hebben gedood. De Filipijnen, een van de eerste Amerikaanse bondgenoten die militairen stuurden naar Irak, hebben ongeveer vijftig militairen in het Arabische land. Ook werken in Irak ongeveer 3000 Filipijnse burgers.
Al-Jazeera toonde een video waarop drie gewapende mannen te zien waren en een man in een oranje overall, die geknield voor hen zat.
In Amerika zijn plenty moslims en ook in het leger. Statistisch zullen er (per ongeluk of expres) ook meerdere buitenlandse moslims gegijzeld kunnen worden en die wazige libanees was er iig één. Hij werd wel vrijgelaten, terwijl iedereen dacht dat hij al gedood was. De reden voor zijn vrijlating (ontsnapping) blijft echter een enigma.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef tvlxd het volgende:
Nee, er is geen redelijk vermoeden, jij denkt dat er een redelijk vermoeden is, dat is heel wat anders. Dat er zo weinig moslims zijn onthoofd, ligt natuurlijk aan het feit dat het nou niet echt landen zijn met een overwegend islamitische bevolking die het land binnen zijn gevallen.
Bron?quote:Er zijn overigens meer mensen niet onthoofd dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |