Jawel, de stand zonder Letland wordt dan opgemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Onderling resultaat speelt geen rol (allemaal gelijkspelen) , maar dan volgt het doelpunten saldo.
Niet volgens de site van de uefa in elk geval , die hanteren de richtlijnen die ik daarnet posttequote:Op donderdag 17 juni 2004 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, de stand zonder Letland wordt dan opgemaakt.
Ze kijken dan dus naar het onderlinge resultaat van de drie ploegen. De wedstrijden tegen Letland spelen dan geen rol meer, tenzij bv. alle gelijke spelen 1-1 zijn geworden. Is er een 0-0 of 2-2 geworden, dan heb je een verschil in de onderlinge tabel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet volgens de site van de uefa in elk geval , die hanteren de richtlijnen die ik daarnet postte
Volgens mij niet hoor, het volgende in de doorweging is gewoon het doelsaldo van de volledige groep , dacht ik ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze kijken dan dus naar het onderlinge resultaat van de drie ploegen. De wedstrijden tegen Letland spelen dan geen rol meer, tenzij bv. alle gelijke spelen 1-1 zijn geworden. Is er een 0-0 of 2-2 geworden, dan heb je een verschil in de onderlinge tabel.
Je zegt het zelf al, "als".quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:20 schreef Haspel33 het volgende:
Pessimist. Als Dick vol voor de aanval gaat winnen we alles.
Idd, en dan sla ik die Letten nog wel wat hoger aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:22 schreef Haspel33 het volgende:
Letten worden een net zo groot probleem als de Tsjechen en Duitsers als ie zo blijft spelen. Remember Wit-Rusland en Moldavie in de kwali....
Ik heb goeie moed dat ie lering trekt uit de Duitsland-match. Hij is enorm traag van begrip en eigenwijs, maar hij leest en ziet alles in de media, en die praten hem wel de betere opstelling aan. Heb goeie moed dat ie bovendien 45/45 mins Robben/Overmars laat spelen ditmaal. Dat ie v.d.Meyde laat staan. Dat ie met Sneijder start. Dat ie ditmaal echt 4-3-3 speelt. En dat scheelt al een slok op een borrel. Nou nog Ruud eruit voor Makaay of Kluif.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:23 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, "als".
Maar dat gebeurt dus niet, zijn opstellingen kloppen van geen kanten.
Waarom speelt een man in vorm als Makaay niet, waarom staat zo'n Mandy in de basis die niet eens bij de selectie zou moeten zitten, waarom Sneijder juist niet in de basis etc etc.
Ik kan het op de officiële EURO2004-site niet terugvinden, maar de drie belangrijkste 3 tv-programma's over het EK brachten het vandaag zo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, het volgende in de doorweging is gewoon het doelsaldo van de volledige groep , dacht ik ...
Heb je volkomen gelijk in, is ook mijn grootste kritiek op Advocaat.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
bij oranje twijfel ik eraan of ze zelfs ooit al eens in die opstelling hadden gespeeld ... (als je mijn punt ivm met "ploegvorming" en "automatismen" snapt ...)
Je kunt veel zeggen over de voorbereiding van de Duitsers (met up en serieuse downs) , maar tegen oranje bleek dat hun automatismen en teamvorming er stonden ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:31 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in, is ook mijn grootste kritiek op Advocaat.
Vrijwel nooit met een vaste opstelling gespeeld, en dan zelfs op het laatste moment nog van systeem gaan veranderen.
Ik heb er echt geen goed woord voor over.
Ik reken de uitschakeling van Nederland dan ook voor het grootste deel aan Advocaat toe, volgens mij staat hij nl. ook totaal niet open voor kritiek of meedenken van de spelers (zie bv. de mening van Cocu dat Sneijder in de basis moest tegen Duitsland).
maar niets over gevallen van 3 gelijk geëindigde ploegen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De officiele euro 2004 site zegt dit erover :
-knip-
Juist niet, ze zijn zo optimistisch dat ze zelfs na de uitschakeling blijven volhouden dat het allemaal nog wel goed komt...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:32 schreef WAik het volgende:
wat zijn hollanders toch doemdenkers zeg...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.
maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.
maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
Tiemie, mijn held.quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
hé beetje mijn nick na-apenquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:54 schreef Misanthropist het volgende:
Hoe plan je een 2-2 gelijkspelquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We kunnen in de laatste wedstrijd Letland wel met 5-0 verslaan maar die Duitsers en Tsjechen zijn natuurlijk niet achterlijk en zullen heel toevallig op een gelijkspel spelen van meer dan 1-1 om beiden door te laten gaan naar de kwartfinale ipv elkaar proberen uit het toernooi te schoppen. Dan is het over en voorbij voor Oranje en vergeet niet dat dit een heel realistisch scenario is.
Het is wel een bestaand Engels woord.[/offtopic]quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:35 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
hé beetje mijn nick na-apen
Een misanthropist is helemaal niks! je haalt de latijnse en nederlandse spelling door elkaar.
Dat gebeurt dus niet meer na die goal van RvNquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:28 schreef Haspel33 het volgende:
Nou nog Ruud eruit voor Makaay of Kluif.
kijk, vertrouwen erin, zo hoort het!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Boomstam het volgende:
We hebben die tjechen op gelijkspel gehouden in kwalificatie, dus dat kunnen we weer. de 2de keer in de kwalificatie kreeg er een zeker persoon een rode kaart in de 1e 10 minuten. en op dat moment zijn we ingemaakt. Het verschil is nu dat we sneijder, robben erbij hebben. Ik denk dat die tjechen gewoon door ons opgerolt worden
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Takemenow het volgende:
Als NL met de volgende opstelling speelt rollen we die Tjechen makkelijk op:
--------------------VantheMan---------------
^^^^^^^^^------------------------------^^^^^^^^^
---Robben-----------------------------Makaay---(naar binnen trekkend)
-----------------vdVaart---Sneijder-----------
-----------------------Davids-------------------
---Bouma---Cocu---Stam---Heitinga---------
Van der Vaart en Sneijder spelen samen in het midden, vrije rol, Davids puinruimer en de backs bouma en Heitinga komen op als dit mogelijk is, Makaay naast VantheMan naar binnen trekkend.
![]()
![]()
![]()
makaay hoort helemaal niet op rechts, dat is wel gebleken uit de oefenwedstrijden en de kwalificatiereekst. ik zou spelen met 4-4-2, met makaay als schaduwspits, die in het begin van de tweede helft wordt vervangen door van Hooijdonk (die moet je niet laten starten, anders weten de tjechen hem na 10 minuten te bespelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Takemenow het volgende:
Als NL met de volgende opstelling speelt rollen we die Tjechen makkelijk op:
--------------------VantheMan---------------
^^^^^^^^^------------------------------^^^^^^^^^
---Robben-----------------------------Makaay---(naar binnen trekkend)
-----------------vdVaart---Sneijder-----------
-----------------------Davids-------------------
---Bouma---Cocu---Stam---Heitinga---------
Van der Vaart en Sneijder spelen samen in het midden, vrije rol, Davids puinruimer en de backs bouma en Heitinga komen op als dit mogelijk is, Makaay naast VantheMan naar binnen trekkend.
![]()
![]()
![]()
en de verdediging dan? die nedved die duikt richting 16 meter. Laat zich vallen vervolgens uit een dood moment scoren ze... zo zijn ze.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:29 schreef Takemenow het volgende:
Er staat ook bij dat Makaay naar binnen trekt he, naar Ruud toe dus, eventueel als schaduwspits en Sneijder die dan naar rechts trekt, die Tjechen zijn nergens dan!
We zijn zeker ook vergeten dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Kletz het volgende:
we zijn zeker vergeten dat we in '88 de eerste poul wedstrijd tegen de russen verloren hebben.![]()
![]()
![]()
je kijkt te veel tv en luisterd te vaak de radio > no social lifequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We zijn zeker ook vergeten dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst?
Het mag dan wel een quote van radio en TV zijn, het is ook de waarheid bij sporten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:37 schreef Kletz het volgende:
[..]
je kijkt te veel tv en luisterdT te vaak de radio > no social life
Net moffen he.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:35 schreef Kletz het volgende:
[..]
en de verdediging dan? die nedved die duikt richting 16 meter. Laat zich vallen vervolgens uit een dood moment scoren ze... zo zijn ze.
mooie ico uit T3 (toch?)quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef Dauntless het volgende:
Ik zou van de vaart eigelijk serieus door seedorf vervangen in de opstelling.
Lijkt me ook een goede oplossing, Seedorf heeft toch heel wat meer internationale ervaring en is in vorm.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef Dauntless het volgende:
That are my thoughts, en Makaay vervangen door Overmars.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef Dauntless het volgende:
Nee idd, die kerel is flink aan het aftakelen.....komt bij dat iedereen zijn bewegingen nu door en door kent en weet dat ie altijd naar binnen wil.....dus.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo snel is Overmars anders niet meer...
De vraag is met name of bij het bepalen van "het onderlinge resultaat" het aantal doelpunten de doorslaggevende rol is. Het kan simpelweg beteken dat gelijk spel = gelijk spel en vervolgens naarhet doelsaldo gegeken wordt. DAT is nog niet 100% duidelijk nu ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze kijken dan dus naar het onderlinge resultaat van de drie ploegen. De wedstrijden tegen Letland spelen dan geen rol meer, tenzij bv. alle gelijke spelen 1-1 zijn geworden. Is er een 0-0 of 2-2 geworden, dan heb je een verschil in de onderlinge tabel.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De officiele euro 2004 site zegt dit erover :
Tie breakers
If teams finish level on points, then the winner of the match between the sides in question will finish highest, or should they have drawn, goal difference, followed by goals scored, qualifying record for the 2002 FIFA World Cup and UEFA EURO 2004™, a fair play ranking and finally either a penalty shoot-out or drawing of lots.
Er staat dat er naar overwinningen gekeken wordt...quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
maar niets over gevallen van 3 gelijk geëindigde ploegen?
Juist!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef no-r-way het volgende:
Uit de formulering valt af te leiden dat het bij 2 gelijkeindigende teams eerst om het onderlinge resultaat gaat, en als dat gelijk was, dat dan het doelsaldo beslissend is. Dat moet dan wel het algehele doelsaldo over alle poule-wedstrijden zijn, en niet enkel het doelsaldo van de onderlinge wedstrijd. Immers, bij een gelijkspel in de onderlinge wedstrijd is het doelsaldo van de onderlinge wedstrijd ook altijd gelijk. Conclusie: Als Nederland gelijk speelt tegen Tsjechie en Duitsland wint van Letland, heeft Nederland aan een 2-0 overwinning tegen Letland voldoende om de volgende ronde te halen.
Waarom altijd zo behouden, net als Dickhead, kom op mensen! Beetje positief mag wel weer hoor, neem aan dat die flapdrollen nu wel in de gaten hebben dat ze op deze lamme manier het EK niet gaan winnen, ik voorspel een overwinning voor NL!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
Een gelijkspel tegen de Tsjechen is voldoende. Mits we met minimaal twee doelpunten verschil van de Letten winnen... En dat zou toch moeten kunnen.
Ik vraag het me af. Volgens mij hebben veel mensen niet gezien hoeveel moeite Tsjechië met Letland had.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
Mits we met minimaal twee doelpunten verschil van de Letten winnen... En dat zou toch moeten kunnen.
Dat team van de Tsjechen is ook al over hun top heen hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Boomstam het volgende:
We hebben die tjechen op gelijkspel gehouden in kwalificatie, dus dat kunnen we weer. de 2de keer in de kwalificatie kreeg er een zeker persoon een rode kaart in de 1e 10 minuten. en op dat moment zijn we ingemaakt. Het verschil is nu dat we sneijder, robben erbij hebben. Ik denk dat die tjechen gewoon door ons opgerolt worden
Ze denken hier dat als je gelijk speelt de eerste wedstrijd, je er meteen uitligt ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef pfaf het volgende:
Wat is er nu veranderd met een week terug dan? Ik had je vorige week ook wel kunnen vertellen dat je van Tsjechië moet winnen om door te gaan.
Nee dat ben ik niet vergeten..helemaal niet zelfs...Ben jij soms vergeten hoe we toen speelde?..toen was de eerste wedstrijd nmisschien verloren maar wel goed gespeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Kletz het volgende:
we zijn zeker vergeten dat we in '88 de eerste poul wedstrijd tegen de russen verloren hebben.![]()
![]()
![]()
Ook weer typisch Nederlands. Voor het EK denkt 80% dat ze EK worden, 1 gelijkspel tegen Duitsland later en 80% weet zeker dat we er al weer uit liggen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ze denken hier dat als je gelijk speelt de eerste wedstrijd, je er meteen uitligt ofzo
Ik heb er nog alle vertrouwen in hoor.
Weet niet waar jij die cijfers vandaan haalt maar volgens mij waren er maar 80 mensen in totaal die voor het EK dachten ze EK zouden worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook weer typisch Nederlands. Voor het EK denkt 80% dat ze EK worden, 1 gelijkspel tegen Duitsland later en 80% weet zeker dat we er al weer uit liggen.
wijsneusquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij die cijfers vandaan haalt maar volgens mij waren er maar 80 mensen in totaal die voor het EK dachten ze EK zouden worden.
gelukkig weten we allemaal wat er in de toekomst gaat gebeurenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waar maken jullie je druk om. Dit is hoe het gaat gebeuren
Tsjechen winnen alles.
Nederland wint met 3-1 van Letland
Duitsland - Letland 1-1.
Eind conclusie: Nederland 2e en gaat door.
Nee alleen ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef Kletz het volgende:
[..]
gelukkig weten we allemaal wat er in de toekomst gaat gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
Precies...dat is ook mijn houvast voor dit EK. Want ook in '88 hadden ze een kutvoorbereiding en waren we niet van de partij op het voorgaande WKquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Kletz het volgende:
![]()
![]()
Dat gelijkspel is niet zo slecht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ze denken hier dat als je gelijk speelt de eerste wedstrijd, je er meteen uitligt ofzo
gelukkig was de voorgaande 4 jaren het spel niet dramatisch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Dat gelijkspel is niet zo slecht.
Het vertoonde spel daarentegen was dramatisch, met een goal die uit de lucht kwam vallen.
Op basis daarvan is mijn vertrouwen erg gedaald.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef Apie74 het volgende:
Wat maakt het ook uit als we wel naar de kwartfinale gaan. De tegenstander gaat dan zeer waarschijnlijk Zweden of Italie heten en dan is het toch afgelopen met Neerland![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:31 schreef no-r-way het volgende:
.......heel zachtjes..................
pssst: een paar berichten geleden was de conclusie al dat, als Nederland 1-1 speelt tegen Tsjechie en met 2-0 van Letland wint, de uitslag van Tsjechie-Duitsland er niet meer toe doet....
![]()
Dan klopt dat niet. De uitslag van Duitsland Tsjechie doet wel degelijk terzake. Mafkeesquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:31 schreef no-r-way het volgende:
.......heel zachtjes..................
pssst: een paar berichten geleden was de conclusie al dat, als Nederland 1-1 speelt tegen Tsjechie en met 2-0 van Letland wint, de uitslag van Tsjechie-Duitsland er niet meer toe doet....
![]()
Dan wel ..... maar 2-2 bij Duitsland - Tsjechie is een zekerheidje dat dat niet gaat gebeuren ..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:56 schreef mitt het volgende:
Onderling resultaat..waarbij de gescoorde doelpunten belangrijk zijn..
2-2 Dui-Tsj en je bent weg
Dat zeg ik nou ook al tegen iedereen, Tsjechie is gewoon veel te sterk voor NL en dat hebben ze 2x bewezen!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Aankomende wedstrijd tegen Tsjechië moet worden gewonnen om alles nog in eigen hand te houden. Een verlies of gelijkspel betekent dat het toernooi al zo goed als voorbij is. En winst is nou niet iets waar je vanuit kan gaan bij dit team tegen een ploeg als Tsjechië, dat al 2 keer eerder heeft bewezen niet zijn te verslaan voor Nederland.
Het zou niet de eerste keer zijn hoor. Waarom zou je als ploeg elkaar tegen gaan werken om één van de twee eruit te knikkeren terwijl je ook af kan spreken dat je op een gelijkspel speelt zodat je beide door zal gaan. Je moet wel gek zijn om dat niet te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe plan je een 2-2 gelijkspel
Ik kan me voorstellen dat als dit scenario werkelijkheid wordt en het staat 10 minuten voor het einde van Tsjechië - Duitsland inderdaad 2-2 dat beide ploegen dan geen risico meer nemen, maar ik kan me niet voorstellen dat je met een dergelijk doel aan een wedstrijd begint. Daarbij heeft Duitsland nog niet van Letland gewonnen. Nederland ook niet, trouwens.
Toen hadden we absolute wereldspelers als V.Basten, Gullit, Rijkaard, etc, een vele betere mentaliteit plus de overige tegenstanders in de poule waren niet van de klasse als het huidige Tsjechië.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Kletz het volgende:
![]()
![]()
Onderling resultaat..waarbij de gescoorde doelpunten belangrijk zijn..zoals Mitt al zei. Jouw formulering klopt niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef no-r-way het volgende:
Uit de formulering valt af te leiden dat het bij 2 gelijkeindigende teams eerst om het onderlinge resultaat gaat, en als dat gelijk was, dat dan het doelsaldo beslissend is. Dat moet dan wel het algehele doelsaldo over alle poule-wedstrijden zijn, en niet enkel het doelsaldo van de onderlinge wedstrijd. Immers, bij een gelijkspel in de onderlinge wedstrijd is het doelsaldo van de onderlinge wedstrijd ook altijd gelijk. Conclusie: Als Nederland gelijk speelt tegen Tsjechie en Duitsland wint van Letland, heeft Nederland aan een 2-0 overwinning tegen Letland voldoende om de volgende ronde te halen.
Bij 0-0 kan ik me dat ook nog wel voorstellen ja, maar om doelbewust twee doelpunten door te latenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn hoor. Waarom zou je als ploeg elkaar tegen gaan werken om één van de twee eruit te knikkeren terwijl je ook af kan spreken dat je op een gelijkspel speelt zodat je beide door zal gaan. Je moet wel gek zijn om dat niet te doen.
Dus moeten we het risico maar nemen? Lekker op de 0-0 tegen tsjechie...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij 0-0 kan ik me dat ook nog wel voorstellen ja, maar om doelbewust twee doelpunten door te latenZulke dikke vriendjes zijn de Tjechen en de Duitsers nou ook weer niet...
Precies. Je moet willen winnen!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dus moeten we het risico maar nemen? Lekker op de 0-0 tegen tsjechie...
Met zo'n instelling hebben we toch niets te zoeken op dit EK man!
Liever met een realistische instelling de volgende ronde in, dan op de naieve Nederlandse manier in de 1e ronde uitgeschakeld worden, om dan na afloop te jammeren dat we tenminste wel gespeeld hebben om te winnen. Op die manier zijn we de vorige twee keer ook tegen de Tsjechen aangetreden en allebei die keren hebben we niet gewonnen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dus moeten we het risico maar nemen? Lekker op de 0-0 tegen tsjechie...
Met zo'n instelling hebben we toch niets te zoeken op dit EK man!
Ja, van Zweden! Als ze de kwartfinale halen. Gelijkspel tegen Tsjechië (winnen zal helaas wel weer niet lukken) en winst tegen Letland?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:10 schreef Stuart het volgende:
Nederland haalt de kwart finales, en verliest die vervolgens![]()
onder Advocaat zeker...dacht het niet dus.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Op die manier zijn we de vorige twee keer ook tegen de Tsjechen aangetreden en allebei die keren hebben we niet gewonnen...
toch is 't vreemd dat de UEFA Regels meer waarde hechten aan een extra doelpunt gemaakt bij een gelijkspel (2-2 tot 1-1) dan een mooie overwinning op de nummer 4 van de poule (6-0 tegenover 2-1). De stand kan straks zo wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij 0-0 kan ik me dat ook nog wel voorstellen ja, maar om doelbewust twee doelpunten door te latenZulke dikke vriendjes zijn de Tjechen en de Duitsers nou ook weer niet...
Ook al interesseert dat hele NL elftal je niet, ik moet zeggen dat je er toch erg veel mee bezig bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef Parasense het volgende:
Verlies tegen Tsjechie en winst tegen Letland, de Duitsers winnen van Letland en spelen tegen Tsjechie gelijk, dus:
![]()
Dat daarbij het aantal doelpunten van belang zijn staat nergens. Er wordt gesproken over overwinningen van de een op de ander.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:56 schreef mitt het volgende:
Onderling resultaat..waarbij de gescoorde doelpunten belangrijk zijn..
Volgens mij niet. Dan heeft niemand van elkaar gewonnen en wordt dus vervolgens naar het doelsaldo in de poule gekeken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan klopt dat niet. De uitslag van Duitsland Tsjechie doet wel degelijk terzake. Mafkees
Als die Duitsers tegen die Tsjechen 2-2, 3-3., 4-4, 5-5 etc. spelen heb je gelijk. Verder ligt het nog open hoor ....![]()
Er wordt niet gesproeken over "onderling resultaat waarbij doelpunten ook van belang zijn", maar van overwinning van het ene op het ander team. Bij gelijkspelen zijn er geen overwinningen en wordt er gekeken naar het doelsaldo in de poule.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Onderling resultaat..waarbij de gescoorde doelpunten belangrijk zijn..zoals Mitt al zei. Jouw formulering klopt niet.
oftewel bij een gelijk aantal punten telt eerst het onderlinge resultaat en bij het geval van gelijke spelen tellen (goals voor - goals tegen), goals voor, kwalificatie uitslag, etcquote:Tie breakers
If teams finish level on points, then the winner of the match between the sides in question will finish highest, or should they have drawn, goal difference, followed by goals scored, qualifying record for the 2002 FIFA World Cup and UEFA EURO 2004?, a fair play ranking and finally either a penalty shoot-out or drawing of lots.
Dat is ook niet zo...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef belanov het volgende:
[..]
toch is 't vreemd dat de UEFA Regels meer waarde hechten aan een extra doelpunt gemaakt bij een gelijkspel (2-2 tot 1-1) dan een mooie overwinning op de nummer 4 van de poule (6-0 tegenover 2-1).
Precies. Er wordt niet van "onderling resultaat" gesproken" maar expliciet van een overwinning ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:37 schreef Monolith het volgende:
Nogmaals, waar halen mensen die vage redeneringen vandaan dat het doelsaldo van de wedstrijden tegen letland niet meeteld las Tsjechië, Duitsland en Nederland gelijk eindigen in punten? Ik kan die informatie nergens vinden. Het enige wat ik kan vinden op www.euro2004.com is:
[..]
oftewel bij een gelijk aantal punten telt eerst het onderlinge resultaat en bij het geval van gelijke spelen tellen (goals voor - goals tegen), goals voor, kwalificatie uitslag, etc
Evenals de dagbladen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
@Doc:
zowel BvD, de NOS als SBS6 brachten het eergisteren wel op die manier.
of je hebt '88 niet meegemaakt, ofwel dat is bedekt door een oranje zwemelzwijm van het latere succes ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Toen hadden we absolute wereldspelers als V.Basten, Gullit, Rijkaard, etc, een vele betere mentaliteit plus de overige tegenstanders in de poule waren niet van de klasse als het huidige Tsjechië.
De daadwerkelijke regels lijken me belangrijker dan hoe BvD, de NOS als SBS6 het brengen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
@Doc:
Volgens mij praat iedereen elkaar na. Als je die regels leest dan kom ik echt niet tot die conclusie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Evenals de dagbladen.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dan vraag ik me toch af hoe ze aan informatie komen waar de officiële bron blijkbaar niet over beschikt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
@Doc:
ze brachten het wel met de woorden "wat bijna niemand weet"...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:04 schreef Doc het volgende:
[..]
De daadwerkelijke regels lijken me belangrijker dan hoe BvD, de NOS als SBS6 het brengen.
Verkeerde vertaling?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dan vraag ik me toch af hoe ze aan informatie komen waar de officiële bron blijkbaar niet over beschikt.
ik denk eerder dat het een pijnlijk bewijs is dat de nederlandse dorpsomroepers voornamelijk elkaar napraten ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ze brachten het wel met de woorden "wat bijna niemand weet"...
dan zou je zeggen dat ze het zelf wel dubbel gecheckt hebben.
daar twijfel ik op zich niet aan, maar er zijn vast wel een paar kranten die het checkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het een pijnlijk bewijs is dat de nederlandse dorpsomroepers voornamelijk elkaar napraten ...
Dubbel verkeerd allicht?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ze brachten het wel met de woorden "wat bijna niemand weet"...
dan zou je zeggen dat ze het zelf wel dubbel gecheckt hebben.
Daar waren we al uit zeg maarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En hier staat het: als Duitsland en Tsjechië met meer doelpunten dan 1-1 gelijkspelen dan vliegen wij eruit. 2-2 is dus voldoende.[/b][/i]
Nou, volgens Doc, RM-rf, Suijk, Legolas-Greenleaf, Monolith, en nog een aantal anderen niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar waren we al uit zeg maar
OK dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
c) Number of goals scored in the matches among the teams in question (if
more than two teams finish equal on points) En hier staat het: als Duitsland en Tsjechië met meer doelpunten dan 1-1 gelijkspelen dan vliegen wij eruit. 2-2 is dus voldoende.
Dat komt omdat de regels zoals ze hier eerder gequote waren NIET duidelijk warenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou, volgens Doc, RM-rf, Suijk, Legolas-Greenleaf, Monolith, en nog een aantal anderen niet.
Maar ik ga geen topic openen als ik niet zeker van mijn zaak benquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat komt omdat de regels zoals ze hier eerder gequote waren NIET duidelijk waren
Omdat ik absoluut geen vertrouwen heb in behouden Dick met zijn laffe opstelling.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:18 schreef Steijn het volgende:
Waarom praten jullie Oranje en jezelf zo de put in? Ze moeten gewoon bikkelen en niet bang zijn en wij moeten ze daarin allemaal steunen. Het is bijna alsof jullie op uitschakeling hopen.
Yup, klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoor net Youri Mulder zeggen dat als morgen Nederland met 0-0 gelijkspeelt tegen Tsjechië, Tsjechië en Duitsland doorgaan met een 1-1 omdat wij het slechts hebben gedaan in de kwalificatie (puntje f van de Euro2004 reglementen bij 6.16)
En dat is nog gevaarlijker en een realistischer scenario dan een 2-2 waar we het eerder over hadden.
Maar weet Youri Mulder het dan beter dan de officiele regels die je nota bene zelf hebt opgezocht?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoor net Youri Mulder zeggen dat als morgen Nederland met 0-0 gelijkspeelt tegen Tsjechië, Tsjechië en Duitsland doorgaan met een 1-1 omdat wij het slechts hebben gedaan in de kwalificatie (puntje f van de Euro2004 reglementen bij 6.16)
En dat is nog gevaarlijker en een realistischer scenario dan een 2-2 waar we het eerder over hadden.
volgens mij is het een stukje zelfbescherming.. een mentale voorbereiding op verlies en dan helemaal je dak uit gaan als er door Oranje toch gewonnen gaat wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:18 schreef Steijn het volgende:
Waarom praten jullie Oranje en jezelf zo de put in? Ze moeten gewoon bikkelen en niet bang zijn en wij moeten ze daarin allemaal steunen. Het is bijna alsof jullie op uitschakeling hopen.
De Duitsers moeten dan dus ook winnen van Letland.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Yup, klopt.
Als Nederland de kansen in eigen hand wil houden, moeten ze winnen, simpel.
Het spreekt elkaar toch niet tegen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:04 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Maar weet Youri Mulder het dan beter dan de officiele regels die je nota bene zelf hebt opgezocht?
Stand in de poule als de Letten winnen, en Nederland ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
De Duitsers moeten dan dus ook winnen van Letland.
Gelijkspel kan toch ook voor Duitsland.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Stand in de poule als de Letten winnen, en Nederland ook.
1. Nederland met 4 punten
2. Tsjechië met 3 punten
3. Letland met 3 punten
4. Duitsland met 1 punt.
Lijkt me eigenlijk een betere uitgangspositie dan de 1e, dat Duitsland wint.
Maar dan geldt nog eerst het doelsaldo en het aantal doelpunten in de eindstand van de groep (inclusief de wedstrijd tegen Letland). Dus bij een dergelijk scenario zou Nederland twee doelpunten verschil moeten maken tegen Letland om boven Tsjechië te eindigen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als het voor ons moeilijk is, is het ook moeilijk voor de Duitsersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En simpelweg 3-3 spelen tegen Tsjechië lijkt mij vrijwel onmogelijk. Winnen ook trouwens.
Alleen zijn puntje d en e wel eerder dan puntje f ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit is de situatie die ik ergens anders al geschetst heb, in het geval van 'en masse' 1-1 tussen de bovenste 3, en allemaal 2-1 winnen van de Letten, dan vliegt Nederland eruit op kwalificatie-resultaten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen zijn puntje d en e wel eerder dan puntje f ...
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:38 schreef edje34 het volgende:
Al zouden ze verder komen we gaan er dan zeker in de kwart finale eruit
Ga naar bed ofzo, negatieveling.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:38 schreef edje34 het volgende:
Al zouden ze verder komen we gaan er dan zeker in de kwart finale eruit
Dat is waar maar hij sprak dan ook van als alles gelijk is, ook het doelsaldo bij puntje e. Dat had ik er even bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Maar dan geldt nog eerst het doelsaldo en het aantal doelpunten in de eindstand van de groep (inclusief de wedstrijd tegen Letland). Dus bij een dergelijk scenario zou Nederland twee doelpunten verschil moeten maken tegen Letland om boven Tsjechië te eindigen.
Maar heeft meer verstand van voetbal dan heel die Advocaatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:49 schreef 2look het volgende:
Michels..die is al halfdood hoor..waarom dan niet gelijk de Paus ;D
Dat zou ik niet realistischer noemen dan verschillende gelijke spelen en verschillende overwinningen op Letland ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dit is de situatie die ik ergens anders al geschetst heb, in het geval van 'en masse' 1-1 tussen de bovenste 3, en allemaal 2-1 winnen van de Letten, dan vliegt Nederland eruit op kwalificatie-resultaten.
Het is ook maar een 'stel dat' scenario.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat zou ik niet realistischer noemen dan verschillende gelijke spelen en verschillende overwinningen op Letland ...
UEFA-Coefficiënt=Kwalificatie "records" voor de afgelopen 2 tournooien? (2002 en 2004? )quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:49 schreef 2look het volgende:
Dit staat er over op teletekst:
Als landen na de groepsfase in punten
gelijk staan,wordt de rangorde bepaald
door:
1 het aantal punten in onderlinge duels
2 het doelsaldo van de onderlinge duels
3 treffers gemaakt in onderlinge duels
4 het doelsaldo van alle groepsduels
5 treffers gemaakt in alle groepsduels
6 de UEFA-coefficiënt
7 het Fair Playklassement
8 het lot
Kwalificatie met de nationale ploegquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
UEFA-Coefficiënt=Kwalificatie "records" voor de afgelopen 2 tournooien? (2002 en 2004? )
Of was dat met clubs?
En jij vergeet dat we toen een andere coach haddenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:34 schreef Kletz het volgende:
![]()
![]()
En dat het toen wel een team was? En betere spelers?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
[..]
En jij vergeet dat we toen een andere coach hadden![]()
Heb je gezien hoe die Duitsers ballen? Dat is pas slecht. Zelfs Tsjechie-B maakt ze in.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:15 schreef Vamos het volgende:
Een akkoordje op een gelijkspel is wat makkelijker dan je ploeg laten verliezen. Waar wel grote kans op is, is dat Tjechie zijn B-elftal in het veld zet om de reserves ook effe te laten ballen...
Dat had gisteren ook eigenlijk moeten gebeuren tegen de Letten maar toen stonden ze er ook niet. Ik weet het, kleine kans dat we nog doorgaan maar toch.quote:Op zondag 20 juni 2004 05:41 schreef HAL9000S het volgende:
Let maar op, als het moet dan presteren de Duitsers
Inderdaad, sie Tsjechen vegen die Duitsers onder de grasmat.quote:Op zondag 20 juni 2004 06:00 schreef foetre het volgende:
het b team van die tjechen doet echt niet onder dan het a team van die duitsers hoor
Dat is wel het veiligst, dat weet ik wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:19 schreef Arcee het volgende:
Precies, Nederland kan zelfs met een gelijkspel tegen Letland nog door, maar volgens de RTL4-reporter móét Nederland winnen van de Letten.
Völler heeft al laten doorschemeren dat er een accoordje is gesloten. De Tsjechen zullen de wedstrijd cadeau doen aan de Duitsers.quote:Op zondag 20 juni 2004 05:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Een akkoordje kunnen ze niet maken die Duitsers want ze moeten persé winnen en ik denk niet dat de Tsjechen de overwinning zo maar uitreikt.
Ik weet het zo 1-2-3 niet hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Völler heeft al laten doorschemeren dat er een accoordje is gesloten. De Tsjechen zullen de wedstrijd cadeau doen aan de Duitsers.
Völler: Het staat vast, wij gaan naar de 2e ronde
Zal me niks verbazen als we ook van de Leten verliezenquote:Op zondag 20 juni 2004 10:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is wel het veiligst, dat weet ik wel.
Maar nee, Dick laat ons weer gelijkspelen hoor.
Dat gaan we ook doen!quote:Op zondag 20 juni 2004 11:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als we ook van de Leten verliezen
Advocaat opzouten terug naar Schotlandquote:Op zondag 20 juni 2004 11:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat gaan we ook doen!
De Tsjechen spelen met een B-elftal tegen übergemotiveerde Duitsers...........quote:Op zondag 20 juni 2004 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
We liggen er nog niet uit.
Dan lukt het die Duitsers nog niet. Duitsland is zowieso al een B-land.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Tsjechen spelen met een B-elftal tegen übergemotiveerde Duitsers...........
Ik hoop met je mee. ALs je een wedstrijd speelt als gisteren, verdien je het om in de 1/4 finales te komen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan lukt het die Duitsers nog niet. Duitsland is zowieso al een B-land.
Dat dachten we in 2002 ook...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan lukt het die Duitsers nog niet. Duitsland is zowieso al een B-land.
Precies en dat redden die Duitsers wel. Misschien moeten we de Tsjechen maar eens fijntjes aan de Duitse inval in 1938 herinneren. Wellicht motiveert dat ze.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Tsjechen spelen met een B-elftal tegen übergemotiveerde Duitsers...........
Toen hadden ze mensen die konden scoren, nu niet en dan ben je normaalgesproken kansloos. Wees een beetje positief. Die dramatische dag is geweest, we moeten het doen met de situatie die er nu is. En er zijn gewoon nog goede kansen. Welke Tsjech wil zich nou niet in het kwartfinale team spelen?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat dachten we in 2002 ook...
Ze zullen juist bang zijn om geblesseerd of geschorst te raken en zo de kwartfinale te missen ben ik bang.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen hadden ze mensen die konden scoren, nu niet en dan ben je normaalgesproken kansloos. Wees een beetje positief. Die dramatische dag is geweest, we moeten het doen met de situatie die er nu is. En er zijn gewoon nog goede kansen. Welke Tsjech wil zich nou niet in het kwartfinale team spelen?
Dan ben je als niet-basisspeler een ongelofelijk mietje. Maar wie moet er bij Duitsland tegen de stugge Tsjechen een doelpunt maken?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zullen juist bang zijn om geblesseerd of geschorst te raken en zo de kwartfinale te missen ben ik bang.
Het punt is dat het Duitsland blijft en Duitsers laten zich een dergelijke kans niet door de vingers glippen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ben je als niet-basisspeler een ongelofelijk mietje. Maar wie moet er bij Duitsland tegen de stugge Tsjechen een doelpunt maken?
Wat gebeurd er als NL gelijk speelt tegen Letland, en Tjechie wint van Duitsland?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe stand van zaken:
Als Duitsland verliest dan heeft Nederland tegen Letland genoeg aan een gelijkspel van 1-1 of overwinning. Bij gelijkspel tussen Duitsland - Tsjechië moet Nederland winnen. Bij winst van Duitsland ligt Nederland er uit.
Volgens mij ben jij van nature een ware positivo!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:07 schreef Barca het volgende:
Eindstand in poule D:
1. Tsjechië 3 gespeeld 9 punten
2. Letland 3 gespeeld 4 punten
3. Duitsland 3 gespeeld 2 punten
4. Nederland 3 gespeeld 1 punt
Dan gaan ze naar het resultaat van de beste 3 kijken, en die beste 3 worden dan weer gekozen op doelsaldo ofzo :S, want dan zouden er in feite 3 ploegen 'laatste' zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:02 schreef Draakje81 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als NL gelijk speelt tegen Letland, en Tjechie wint van Duitsland?
Dan hebben NL, Letland en Duitsland alledrie 2 punten en Tjechie 9. Wat gaat er dan gebeuren?
Een realist! Ik voorspelde namelijk al dat 't niks zou worden tegen Duitsland en Tsjechië en ... het was kut met peren!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij van nature een ware positivo!![]()
Je voorspelde het wel maar een realist ben je niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Een realist! Ik voorspelde namelijk al dat 't niks zou worden tegen Duitsland en Tsjechië en ... het was kut met peren!
Het kan wel beter maar dan wel met andere spelers. Reeds ruim voor de wissel ging het fout!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je voorspelde het wel maar een realist ben je niet.
De tactiek die jij wilde spelen was namelijk veel te verregaand.
En het slaat ook nergens op om nu nog negatief te doen over het elftal.
We hebben een prima team zolang de coaches ze lekker laten voetballen, zoveel is wel gebleken gisteren.
Het kan nog een klasse beter zelfs dus van Letland verliezen is niet realistisch, ook al is het niet uitgesloten.
zeg dan niks. jij uit de klei getrokken kind van satan.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Het kan wel beter maar dan wel met andere spelers. Reeds ruim voor de wissel ging het fout!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:09 schreef nexhil het volgende:
Heej mislukte mus...
Ik hoop dat je nu eindelijk een keer beseft dat je geen verstand van voetbal hebt.
wij wisten het al
ik was zo cool... ik heb de tweede helft tussendoor naar cold feet zitten kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Oh omdat de Tsjechen hun werk goed gedaan hebben ben ik nu een mislukte mus. Voor hetzelfde geld gingen de Duitsers door of zat jij niet in spanning tijdens die laatste wedstrijd. Dat is is het enige dat ik hoef te weten. Zat jij wel of niet in spanning?
Geef het nou maar toequote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Oh omdat de Tsjechen hun werk goed gedaan hebben ben ik nu een mislukte mus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |