Dat verklaart waarom ik nog steeds niet "satisfied" ben.... Prutser!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, jij en ik hebben geneukt.
Ga fietsen stelen joh!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wegwezen nep-moslim.Alleen de ware islamieten mogen communiceren met de heilige Allah!
Ik bevestig zijn woorden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:01 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen joh!
Ja, het is de wil van Allah, die aangeroepen werd door meki. Sidekick schijnt een racistisch ipfilter ingebouwd te hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:02 schreef du_ke het volgende:
Wat is fok trouwens pokkelangzaam.
Sidekick is de opperpotentieel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, het is de wil van Allah, die aangeroepen werd door meki. Sidekick schijnt een racistisch ipfilter ingebouwd te hebben.
So what?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:03 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik bevestig zijn woorden.
Ik zei nog zo dat het me niet lukt als je bondage overal op je lijf toepast...quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik nog steeds niet "satisfied" ben.... Prutser!
Ik heb Sizzler gezienquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee, maar wacht eens even...
Als het ipfilter werkt en Sidekick zich racistisch voordoet, gemeend of niet, dan wordt hij buitengesloten en dan is die weg....
Rellen!!!!
Dat is een kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat het me niet lukt als je bondage overal op je lijf toepast...
Sizzler is rechts, you are either with or against us.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb Sizzler gezien.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een kuisheidsgordel.
Bovendien past die excuuslul van jou overal doorheen.
Hé waarom ben jij niet naar de borrel?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een kuisheidsgordel.
Bovendien past die excuuslul van jou overal doorheen.
Waarom ben JIJ niet naar de borrel?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé waarom ben jij niet naar de borrel?
Kuisheidsgordel... LOL
Een echte wat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
JdW is een echte....lekker thuis aan de wodka en zat worden
A: ik heb tentamens, dus heb vandaag bijna non-stop gestudeerdquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ben JIJ niet naar de borrel?
Laat die Berber thuis en kom ook.
Doe mij 's niet pestenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een echte wat?
Ik ben tenminste niet testicularly challenged..
A: Ik heb vandaag tentamen gehad en heb daarna bij een lezing gezeten, ik ben bekaf.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
[..]
A: ik heb tentamens, dus heb vandaag bijna non-stop gestudeerd
B: hoe vaak heb je mij bij de borrel gezien?
C: er is geen Berber bij mij thuis
En wat is jouw excuus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |