Omdat ze onrein zijn. Next question.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Waarom gaan ongelovigen naar de hel?
NEE! Alleen van moslims, alleen zij gelovigen in het ware geloof. De rest gaat naar de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, houdt u ook van Joden?
WAT?!?!? De troon van Allah wankelt bij het horen van zulks nieuws.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn zusje gaat om met ongelovigen. Wat moet ik nu doen?
Beter dan de hel-gangers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Mirage het volgende:
beter dan wie ?
Om te bekijken wie zich laat verleiden door zo'n onwaar geloof, zodat ik die mensen naar de hel kan sturen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft Allah toegestaan dat er christenhonden bestaan?
Christenhonden hoeven niet dood, alleen ongelovigen. Christenhonden zullen alleen na hun dood op 1200 graden celcius branden in de hel, ongelovigen op 2400 graden.quote:En waarom moeten ze nu weer dood?
Sinterklaas natuurlijk. Hij lijkt meer op een Moslim met zijn Baard.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, wie gelooft u eerder? Jan Pronk of Sinterklaas?
Hmmm, heel goed. Scherp.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef AIIah het volgende:
[..]
Sinterklaas natuurlijk. Hij lijkt meer op een Moslim met zijn Baard.
Vergelijk de linkse held Pronk niet met een racist zoals Sinterklaas met zijn zwarte pieten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, wie gelooft u eerder? Jan Pronk of Sinterklaas?
Hint: dit is een strikvraag.
Waarom stel je die vraag, jij komt toch niet in de hemel. Ongelovige!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Dance-Commander het volgende:
wat kan ik verwachten in de hemel?
Sinterklaas.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, heel goed. Scherp.
En Jan Pronk met een baard? Nou?
Allah, U bent alwetend! Dan vraag ik me af waarom U dan uit nieuwsgierigheid gaat kijken of mensen zich wenden tot een onwaar geloof. Die echter alleen ontstaan kan zijn nadat U ze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef AIIah het volgende:
[..]
Om te bekijken wie zich laat verleiden door zo'n onwaar geloof, zodat ik die mensen naar de hel kan sturen.
[..]
Christenhonden hoeven niet dood, alleen ongelovigen. Christenhonden zullen alleen na hun dood op 1200 graden celcius branden in de hel, ongelovigen op 2400 graden.
ik hoorde laatst verhalen over 9 84jarige maagden, wat ik al raar vond klinken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef AIIah het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag, jij komt toch niet in de hemel. Ongelovige!
In de hemel kun je 84 (9-jarige) maagden verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |